Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul prevederilor <>art. 11 alin. (5) din Hotãrârea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în temeiul prevederilor <>art. 4 alin. (1) din Legea contabilitãţii nr. 82/1991 , republicatã, în temeiul prevederilor <>art. 3 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 12/2006 pentru stabilirea unor mãsuri de reglementare a pieţei pe filiera cerealelor şi a produselor procesate din cereale, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 225/2006 , ministrul finanţelor publice emite urmãtorul ordin: ART. 1 Se aprobã modelul formularului specific cu regim special privind activitatea financiarã şi contabilã şi normele privind întocmirea şi utilizarea acestuia, prevãzute în anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantã din prezentul ordin. ART. 2 Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul finanţelor publice, Cãtãlin Doica, secretar de stat Bucureşti, 19 iunie 2006. Nr. 1.027. ANEXA 1
Cumpãrãtorul .......... Seria ...... nr. ..... Vânzãtorul ..........
(denumirea, forma (regim special) (numele, prenumele)
juridicã)
Codul de identificare Buletinul/Cartea de
fiscalã ............... identitate
Numãrul de înregistrare seria .... nr. .......,
la oficiul registrului eliberat/eliberatã
comerţului ............ ................
Sediul ................
(localitatea, strada,
numãrul)
Judeţul ...............
BORDEROU DE ACHIZIŢIE
(cereale şi produse procesate din cereale)
nr. ............. data ......................
(de la producãtori individuali)
┌────┬──────────┬──────────┬────┬──────────┬──────┬────────┬───────┬─────────┐
│Nr. │Contract │Denumirea │U.M.│Cantitatea│Preţul│Valoarea│ Suma │Semnãtura│
│crt.│(nr./data)│produsului│ │ │unitar│ -lei- │plãtitã│ de │
│ │ │ │ │ │-lei- │ │ -lei- │primire a│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ sumei │
├────┼──────────┼──────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼───────┼─────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├────┼──────────┼──────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼───────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴──────────┴──────────┴────┴──────────┴──────┼────────┼───────┼─────────┤
│ TOTAL (lei) │ X │ X │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼────────┴───────┴─────────┤
│ Date privind expediţia │ Semnãtura delegatului │
│ Numele şi prenumele delegatului │ cumpãrãtorului │
│ cumpãrãtorului ................ │ │
│ Buletinul/cartea de identitate ... seria ...... │ ........................ │
│ nr. ........., eliberat/eliberatã ............. │ Semnãtura gestionarului │
│ Mijlocul de transport ........... Nr. ......... │ │
│ │ ........................ │
│ │ │
└─────────────────────────────────────────────────┴──────────────────────────┘
14-4-13/c
Aprobat prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.027/2006 conform <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 12/2006 . ANEXA 2 BORDEROU DE ACHIZIŢIE (cereale şi produse procesate din cereale) (cod 14-4-13/c) Formular cu regim special de tipãrire, înseriere şi numerotare asigurat de Compania Naţionalã "Imprimeria Naţionalã" Formularul se utilizeazã pentru achiziţia de cereale şi produse procesate din cereale, numai de cãtre persoanele prevãzute la <>art. 1 din Legea contabilitãţii nr. 82/1991 , republicatã. Formularul poate sã conţinã pe lângã elementele obligatorii din model şi alte elemente pe care societatea le considerã necesare, respectiv date referitoare la calitatea produselor. 1. Serveşte ca: - document de înregistrare în gestiune a produselor cumpãrate; - document justificativ de înregistrare în contabilitate a valorii produselor cumpãrate. 2. Se întocmeşte în 3 exemplare de cãtre delegatul cumpãrãtorului, care achiziţioneazã cereale de la producãtorii individuali persoane fizice, în momentul achiziţiei. Se semneazã de persoana care face achiziţiile respective şi de gestionarul care primeşte marfa. 3. Circulã: - la gestiune, pentru semnarea de primire a produselor şi întocmirea Notei de recepţie şi constatare de diferenţe (exemplarele 1 şi 2); - la compartimentul financiar-contabil (exemplarul 1); - rãmâne în carnet (exemplarul 2); - la vânzãtorul cerealelor (exemplarul 3). 4. Se arhiveazã: - la compartimentul financiar-contabil (exemplarul 1); - la delegatul achizitor (exemplarul 2). ----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.