Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.016 din 8 iulie 2010  privind completarea Regulamentului de organizare si functionare a comisiei de monitorizare si competenta profesionala pentru cazurile de malpraxis, aprobat prin Ordinul ministrului sanatatii publice nr. 1.343/2006     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 1.016 din 8 iulie 2010 privind completarea Regulamentului de organizare si functionare a comisiei de monitorizare si competenta profesionala pentru cazurile de malpraxis, aprobat prin Ordinul ministrului sanatatii publice nr. 1.343/2006

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 479 din 13 iulie 2010

Vãzând Referatul de aprobare al Secretariatului general nr. Cs.A. 7.498 din 8 iulie 2010,
având în vedere prevederile <>art. 668 alin. (3) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul prevederilor <>art. 7 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, cu completãrile ulterioare,

ministrul sãnãtãţii emite urmãtorul ordin:

ART. I
Regulamentul de organizare şi funcţionare a comisiei de monitorizare şi competenţã profesionalã pentru cazurile de malpraxis, aprobat prin <>Ordinul ministrului sãnãtãţii publice nr. 1.343/2006 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 970 din 5 decembrie 2006, se completeazã dupã cum urmeazã:
1. La articolul 10, dupã litera m) se introduce o nouã literã, litera n), care va avea urmãtorul cuprins:
"n) raporteazã Ministerului Sãnãtãţii sesizãrile adresate comisiei, precum şi modul de soluţionare al acestora, în condiţiile prezentului ordin."
2. La articolul 21, dupã alineatul (2) se introduc douã noi alineate, alineatele (3) şi (4), care vor avea urmãtorul cuprins:
"(3) Comisia raporteazã Ministerului Sãnãtãţii, lunar, situaţia sesizãrilor primite, precum şi modul de soluţionare al acestora, conform machetei al cãrei model este prevãzut în anexa la prezentul ordin.
(4) Datele prevãzute la alin. (3) se transmit pe suport hârtie, în original, Direcţiei asistenţã medicalã din cadrul Ministerului Sãnãtãţii, pânã la data de 5 a fiecãrei luni, precum şi în format electronic la adresa de e-mail: raportare.malpraxis@ms.ro."
ART. II
Comisiile de monitorizare şi competenţã profesionalã pentru cazurile de malpraxis constituite în condiţiile legii şi direcţiile de specialitate din Ministerul Sãnãtãţii vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. III
Anexa face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. IV
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul sãnãtãţii,
Raed Arafat,
subsecretar de stat

Bucureşti, 8 iulie 2010.
Nr. 1.016.


ANEXĂ
-----
(Anexa la <>Ordinul nr. 1.343/2006 )
---------------------------------

COMISIA DE MONITORIZARE ŞI COMPETENŢĂ PROFESIONALĂ
PENTRU CAZURILE DE MALPRAXIS
JUDEŢUL/MUNICIPIUL ..............


SITUAŢIA
sesizãrilor adresate comisiei la data de*: ............




┌───┬─────────────┬──────────────────────────────────┬───────────┬─────────┬────────┬──────┐
│Nr.│Numãrul/Data │Stadiul de soluţionare a sesizãrii│ │Motivele │Decizia │Obser-│
│crt│înregistrãrii├────────┬───────────┬─────────────┤Modul de │nesolu- │adoptatã│vaţii │
│ │ sesizãrii │În curs │ │ │soluţionare│ţionãrii │a stabi-│(dacã │
│ │ │de solu-│Soluţionatã│Nesoluţionatã│ a │sesizãrii│lit****:│ este │
│ │ │ţionare │ │ │sesizãrii**│ *** │ │cazul)│
├───┼─────────────┼────────┼───────────┼─────────────┼───────────┼─────────┼────────┼──────┤
│ 1.│ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────────────┼────────┼───────────┼─────────────┼───────────┼─────────┼────────┼──────┤
│ 2.│ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────────────┼────────┼───────────┼─────────────┼───────────┼─────────┼────────┼──────┤
│ 3.│ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────────────┼────────┼───────────┼─────────────┼───────────┼─────────┼────────┼──────┤
│...│ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────────────┼────────┼───────────┼─────────────┼───────────┼─────────┼────────┼──────┤
│...│ │ │ │ │ │ │ │ │
└───┴─────────────┴────────┴───────────┴─────────────┴───────────┴─────────┴────────┴──────┘


-------------
* Se menţioneazã ultima zi a lunii în care se face raportarea.
** Se menţioneazã în mod explicit, dupã caz, modalitatea legalã de soluţionare dupã cum urmeazã:
a) respingerea sesizãrii ca fiind nefondatã şi clasarea cazului, în conformitate cu dispoziţiile art. 18 alin. (2) din regulament;
b) clasarea cazului ca urmare a constatãrii împlinirii termenului de prescripţie, în conformitate cu dispoziţiile art. 18 alin. (3) din regulament;
c) adoptarea deciziei asupra cazului, în conformitate cu dispoziţiile art. 34 din regulament (pentru aceste situaţii se va menţiona numãrul/data emiterii deciziei).
*** Se vor menţiona numai pentru situaţiile în care sesizãrile nu au fost soluţionate în termenul legal.
**** Se va menţiona, în mod explicit, dacã în cauzã a fost sau nu o situaţie de malpraxis.

NOTĂ:
1. Situaţia transmisã în prima lunã de raportare va cuprinde toate sesizãrile adresate comisiei începând cu data de 1 ianuarie 2010.
2. Raportãrile lunare ulterioare se fac cumulat, începând cu data de 1 ianuarie 2010 şi pânã în ultima zi a lunii pentru care se face raportarea.

Rãspundem pentru realitatea şi exactitatea datelor raportate.

Preşedinte,
(numele în clar şi semnãtura)
..............................

---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016