Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 822 din 1 aprilie 2020  pentru modificarea Ordinului ministrului economiei, energiei şi mediului de afaceri nr. 791/2020 privind acordarea certificatelor de situaţii de urgenţă operatorilor economici a căror activitate este afectată în contextul pandemiei SARS-CoV-2    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 822 din 1 aprilie 2020 pentru modificarea Ordinului ministrului economiei, energiei şi mediului de afaceri nr. 791/2020 privind acordarea certificatelor de situaţii de urgenţă operatorilor economici a căror activitate este afectată în contextul pandemiei SARS-CoV-2

EMITENT: Ministerul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 275 din 2 aprilie 2020
    Având în vedere:
    - declararea pandemiei SARS-CoV-2 de către Organizaţia Mondială a Sănătăţii;
    – hotărârile Comitetului Naţional pentru Situaţii Speciale de Urgenţă;
    – recomandările Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale emise în scopul prevenirii răspândirii infectării cu SARS-CoV-2;
    – Decretul nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României;
    – Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale, în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările şi completările ulterioare;
    – Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 29/2020 privind unele măsuri economice şi fiscal bugetare;
    – Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2020 privind aprobarea unor facilităţi pentru creditele acordate de instituţii de credit şi instituţii financiare nebancare anumitor categorii de debitori;
    – Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 33/2020 privind unele măsuri fiscale şi modificarea unor acte normative,

    în temeiul prevederilor art. 10 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 44/2020 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri,
    ministrul economiei, energiei şi mediului de afaceri emite următorul ordin:
    ART. I
    Ordinul ministrului economiei, energiei şi mediului de afaceri nr. 791/2020 privind acordarea certificatelor de situaţii de urgenţă operatorilor economici a căror activitate este afectată în contextul pandemiei SARS-CoV-2, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 248 din 25 martie 2020, se modifică după cum urmează:
    1. La articolul 2, literele a) şi b) vor avea următorul cuprins:
    "a) TIP 1 (ALBASTRU) - eliberat în forma prezentată în anexa nr. 1*^), pentru solicitanţii care cer acordarea acestuia în baza declaraţiei pe propria răspundere emise în forma prezentată în anexa nr. 3, din care rezultă întreruperea totală sau parţială a activităţii, ca urmare a efectelor deciziilor emise de autorităţile publice competente, potrivit legii, în perioada stării de urgenţă decretate;
b) TIP 2 (GALBEN) - eliberat în forma prezentată în anexa nr. 2*^), pentru solicitanţii care cer acordarea acestuia în baza declaraţiei pe propria răspundere emise în forma prezentată în anexa nr. 3, din care rezultă înregistrarea unei diminuări a veniturilor sau a încasărilor cu minimum 25% în luna martie 2020 prin raportare la media lunilor ianuarie şi februarie 2020.
    *^) Anexele nr. 1 şi 2 sunt reproduse în facsimil."

    2. La articolul 6 alineatul (1), litera b) va avea următorul cuprins:
    "b) declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal, prin care acesta atestă că toate informaţiile şi documentele care stau la baza cererii pentru obţinerea certificatului sunt conforme cu realitatea şi respectă legislaţia în vigoare raportat la tipul de certificat solicitat, conform cerinţelor instituite în cuprinsul art. 2 cu referire la închiderea totală sau parţială a activităţii ca urmare a efectelor deciziilor emise de autorităţile publice competente pe perioada stării de urgenţă sau la diminuarea veniturilor sau a încasărilor cu minimum 25% în luna martie 2020 prin raportare la media lunilor ianuarie şi februarie 2020. În situaţia în care reprezentantul legal nu deţine semnătură electronică, acesta poate semna olograf, urmând ca toate documentele încărcate în platforma http://prevenire.gov.ro (inclusiv declaraţia pe propria răspundere) să fie semnate electronic de către împuternicitul desemnat în acest sens."

    3. Anexele nr. 1-3 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-3 care fac parte integrantă din prezentul ordin.


    ART. II
    În termen de 5 zile de la aprobarea şi publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea I, a prezentului ordin, Ministerul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri va asigura adaptarea şi funcţionarea platformei electronice http://prevenire.gov.ro, în scopul ducerii la îndeplinire a prezentului ordin.

    ART. III
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul economiei, energiei şi mediului de afaceri,
                    Virgil-Daniel Popescu

    Bucureşti, 1 aprilie 2020.
    Nr. 822.
    ANEXA 1

    (Anexa nr. 1 la Ordinul nr. 791/2020)
 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 2.

    (Anexa nr. 2 la Ordinul nr. 791/2020)
 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 3

    (Anexa nr. 3 la Ordinul nr. 791/2020)
    DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
    Subsemnatul/Subsemnata, .........................., cetăţean ........., născut/născută la data de ................... în ....................., cu domiciliul în ..............................................., legitimat/legitimată cu ......... seria .......... nr. .........., eliberat/eliberată de .................... la data de ....................., CNP ................................, adresă e-mail ................................, în calitate de reprezentant legal al .............................., cu sediul social în ..........................., având CUI/CIF .............................., declar pe propria răspundere următoarele:
    1. Toate datele şi informaţiile furnizate în vederea obţinerii certificatului de situaţie de urgenţă (CSU) sunt complete, reale şi corecte în fiecare detaliu prezentat.
    2. Toate informaţiile şi documentele care stau la baza cererii pentru obţinerea certificatului sunt conforme cu realitatea şi respectă legislaţia în vigoare raportat la tipul de certificat solicitat, conform condiţiilor impuse de actele normative incidente.
    3. Îmi dau acordul privind accesarea şi prelucrarea datelor cu caracter personal de către Ministerul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri şi de alte instituţii publice care vor oferi facilităţi sau măsuri de sprijin şi în baza acestui CSU.
    4. Adresa de corespondenţă electronică indicată în cadrul solicitării CSU este veridică, funcţională, verificată de către subsemnatul şi accept ca toate informaţiile şi documentele furnizate de către Ministerul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri, prin intermediul acesteia, să fie considerate ca fiind corespondenţă transmisă oficial şi recepţionată.
    5. Optez prin intermediul platformei http://prevenire.gov.ro pentru următorul tip de certificat:
    [] TIP 1 (ALBASTRU) - pentru întreruperea activităţii total sau parţial, ca urmare a deciziilor emise de autorităţile publice competente, potrivit legii, pe perioada stării de urgenţă decretate;
    [] TIP 2 (GALBEN) - pentru înregistrarea unei diminuări a veniturilor sau a încasărilor cu minimum 25% în luna martie 2020 prin raportare la media lunilor ianuarie şi februarie 2020.

    6. Toate informaţiile şi documentele necesare obţinerii CSU vor fi completate, respectiv încărcate sub semnătură electronică, de către:
    [] subsemnatul, în calitate de reprezentant legal al ....................................................;
    [] domnul/doamna ..............................., născut/născută la data de ................... în .........................., cu domiciliul în .............................., legitimat/legitimată cu .......... seria ........ nr. ...................................., eliberat/eliberată de .............................. la data de ................., CNP ....................................., în calitate de împuternicit.


    Înţeleg că, în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea, sunt pasibil de încălcarea prevederilor legale şi suportarea consecinţelor.
    Totodată, declar că am luat cunoştinţă de prevederile art. 326 „Falsul în declaraţii“ din Codul penal, referitor la: „(1) Declararea necorespunzătoare a adevărului, făcută unei persoane dintre cele prevăzute în art. 175 sau unei unităţi în care aceasta îşi desfăşoară activitatea în vederea producerii unei consecinţe juridice, pentru sine sau pentru altul, atunci când, potrivit legii ori împrejurărilor, declaraţia făcută serveşte la producerea acelei consecinţe, se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 2 ani sau cu amendă.“
    Data
    ..................................
    Semnătura solicitantului
    ..................................
    ATENŢIE!
    Toate câmpurile se completează obligatoriu.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


James Guzman
03 Aprilie 2020
Salut tuturor, vrei azi un împrumut în numerar? Exist? o singur? companie pe care ?i-o pot recomanda acolo unde am primit împrumutul meu. Contacta?i-l prin e-mail jamesloancompany24@gmail.com
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016