Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 741 din 31 martie 2020  pentru aprobarea modelului documentelor prevăzute la art. XII alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările şi completările aduse prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 şi pentru stabilirea unor măsuri suplimentare de protecţie socială    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 741 din 31 martie 2020 pentru aprobarea modelului documentelor prevăzute la art. XII alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările şi completările aduse prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 şi pentru stabilirea unor măsuri suplimentare de protecţie socială

EMITENT: Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 269 din 31 martie 2020
    Având în vedere dispoziţiile art. XII alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările şi completările aduse prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 şi pentru stabilirea unor măsuri suplimentare de protecţie socială,
    în baza prevederilor art. 15 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 81/2020 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale,
    ministrul muncii şi protecţiei sociale emite următorul ordin:
    ART. 1
    Se aprobă modelul cererii, al declaraţiei pe propria răspundere şi al listei persoanelor care urmează să beneficieze de plata indemnizaţiei, prevăzute la art. XII alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările şi completările aduse prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 şi pentru stabilirea unor măsuri suplimentare de protecţie socială, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 2
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul muncii şi protecţiei sociale,
                    Violeta Victoria Alexandru

    Bucureşti, 31 martie 2020.
    Nr. 741.
    ANEXA 1





    CERERE
    Angajator ..............................................................................
    Adresă sediu social ..............................................................
    CUI/CIF ................................................................................
    Cont bancar nr. ....................................................................
    Telefon ...............................................
    E-mail ...................................................................................
    Către Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă Judeţeană ............................./Municipiului Bucureşti
    Subsemnatul/(a), ..................................., în calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ................................, cu sediul social în localitatea ............................, str. .............................. nr. ......., judeţul ............................/municipiul .........................., sectorul ...., vă solicit plata contravalorii indemnizaţiei prevăzute la art. XI alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările şi completările aduse prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2020, pentru un număr de ......... persoane, în sumă totală de .................. lei brut, aferentă perioadei ................... .
    Anexez prezentei:
    - declaraţie pe propria răspundere privind reducerea sau întreruperea temporară a activităţii total sau parţial ca urmare a efectelor epidemiei de coronavirus SARS-CoV-2, pe perioada stării de urgenţă decretate (anexa nr. 1);
    – lista persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizaţie (anexa nr. 2).

    Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) ....................................................

    Semnătura .............................................
    Data .........................
    ANEXA 1

    la cerere




    DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
    Subsemnatul/(a), .................................., în calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ................................., CUI/CIF ............................ cu sediul social în localitatea ............................, str. ............................... nr. ......., judeţul .........................../ municipiul ........................., sectorul ...., cunoscând prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la falsul în declaraţii, declar pe propria răspundere că, drept urmare a efectelor epidemiei de coronavirus SARS-CoV-2, pe perioada stării de urgenţă instituite prin Decretul nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României, activitatea a fost redusă sau a fost întreruptă temporar total sau parţial.
    Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) ..................................................
    Semnătura ............................................
    Data .........................

    ANEXA 2

    la cerere




    LISTA
    persoanelor cărora li s-a suspendat contractul individual de muncă, din iniţiativa angajatorului
    potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    pentru care se solicită acordarea sumelor necesare plăţii indemnizaţiei
    prevăzute la art. XI alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020, cu modificările şi completările ulterioare

┌────┬────────────┬───┬────────┬─────────┬─────────────┬────────────┬────────────┬─────────────┐
│ │ │ │ │ │ │ │Numărul de │ │
│ │ │ │ │ │ │ │zile │ │
│ │ │ │ │ │Salariul de │Data │aferente │ │
│ │Numele şi │ │Nivelul │Reşedinţa│bază brut │suspendării │suspendării │ │
│Nr. │prenumele │CNP│de │(urban/ │corespunzător│contractului│contractului│Indemnizaţia │
│crt.│salariatului│ │educaţie│rural) │locului de │individual │individual │solicitată**)│
│ │ │ │(ISCED) │ │muncă ocupat │de muncă*) │de muncă în │ │
│ │ │ │ │ │ │ │perioada │ │
│ │ │ │ │ │ │ │stării de │ │
│ │ │ │ │ │ │ │urgenţă │ │
├────┼────────────┼───┼────────┼─────────┼─────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤
│1 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼────────┼─────────┼─────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤
│2 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼────────┼─────────┼─────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┤
│....│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴────────────┴───┴────────┴─────────┴─────────────┴────────────┴────────────┼─────────────┤
│TOTAL │ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────┘


    Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) ....................................................
    Semnătura ...............................................
    Data ...........................
    *) Conform Registrului general de evidenţă a salariaţilor.
    **) 75% din salariul de bază, dar nu mai mult de 75% din câştigul salarial mediu brut.
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016