Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 43 din 20 februarie 2020  privind aprobarea modelelor de formulare utilizate în domeniul colectării creanţelor bugetare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 43 din 20 februarie 2020 privind aprobarea modelelor de formulare utilizate în domeniul colectării creanţelor bugetare

EMITENT: Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice - A.N.R.S.C.
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 150 din 25 februarie 2020
    Având în vedere dispoziţiile:
    - art. 342 alin. (3) şi (4) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;
    – art. 16 alin. (7) din Legea serviciilor comunitare de utilităţi publice nr. 51/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    – Avizul favorabil al Ministerului Finanţelor Publice nr. 806.431/2020;
    – Referatul de aprobare al Direcţiei financiar, contabilitate, administrativ din cadrul Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 713.415/2019,

    în temeiul prevederilor art. 4 alin. (4) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice - A.N.R.S.C., aprobat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 22/2017, cu modificările şi completările ulterioare,
    preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice emite următorul ordin:
    ART. 1
    (1) Se aprobă modelele, precum şi caracteristicile de tipărire, modul de difuzare şi de păstrare a următoarelor formulare:
    1. Notificare privind obligaţiile bugetare restante, prevăzută în anexa nr. 1;
    2. Decizie referitoare la obligaţiile bugetare accesorii, reprezentând dobânzi şi penalităţi de întârziere, prevăzută în anexa nr. 2;
    3. Somaţie, prevăzută în anexa nr. 3;
    4. Titlu executoriu, prevăzut în anexa nr. 4;
    5. Adresă de înfiinţare a popririi asupra disponibilităţilor băneşti, prevăzută în anexa nr. 5;
    6. Adresă de înştiinţare privind înfiinţarea popririi, prevăzută în anexa nr. 6;
    7. Decizie de ridicare a măsurilor de executare silită asupra disponibilităţilor băneşti, prevăzută în anexa nr. 7;
    8. Somaţie (pentru titlurile executorii obţinute în urma unor sentinţe judecătoreşti), prevăzută în anexa nr. 8;
    9. Adresă de înfiinţare a popririi asupra disponibilităţilor băneşti (pentru titlurile executorii obţinute în urma unor sentinţe judecătoreşti), prevăzută în anexa nr. 9;
    10. Adresă de înştiinţare privind înfiinţarea popririi (pentru titlurile executorii obţinute în urma unor sentinţe judecătoreşti), prevăzută în anexa nr. 10;
    11. Anunţ individual pentru comunicarea prin publicitate, prevăzut în anexa nr. 11;
    12. Anunţ colectiv pentru comunicarea prin publicitate, prevăzut în anexa nr. 12;
    13. Proces-verbal privind îndeplinirea procedurii de comunicare prin publicitate, prevăzut în anexa nr. 13;
    14. Proces-verbal de constatare a împlinirii termenului de prescripţie a dreptului de a cere executarea silită, prevăzut în anexa nr. 14;
    15. Adresă de înfiinţare a popririi asiguratorii asupra disponibilităţilor băneşti, prevăzută în anexa nr. 15;
    16. Adresă de înfiinţare a popririi asiguratorii asupra sumelor datorate debitorului de către terţi, prevăzută în anexa nr. 16;
    17. Proces-verbal de sechestru asigurător pentru bunuri mobile, prevăzut în anexa nr. 17;
    18. Proces-verbal de sechestru asigurător pentru bunuri imobile, prevăzut în anexa nr. 18;
    19. Decizie de ridicare a popririi asiguratorii asupra disponibilităţilor băneşti, prevăzută în anexa nr. 19;
    20. Decizie de ridicare a popririi asiguratorii a sumelor datorate debitorului de către terţi, prevăzută în anexa nr. 20;
    21. Decizie de ridicare a sechestrului asigurator aplicat asupra bunurilor, prevăzută în anexa nr. 21;
    22. Adresă de înfiinţare a popririi executorii asupra disponibilităţilor băneşti, prevăzută în anexa nr. 22;
    23. Adresă de înfiinţare a popririi executorii asupra sumelor datorate debitorului de către terţi, prevăzută în anexa nr. 23;
    24. Adresă de înştiinţare privind înfiinţarea popririi executorii ca urmare a transformării măsurilor asigurătorii în măsuri executorii, prevăzută în anexa nr. 24;
    25. Adresă de înfiinţare a popririi asupra sumelor datorate debitorului de către terţi, prevăzută în anexa nr. 25;
    26. Adresă de înfiinţare a popririi asupra sumelor pe care debitorul le are de încasat de la autorităţi sau instituţii publice, prevăzută în anexa nr. 26;
    27. Proces-verbal de sechestru pentru bunuri mobile, prevăzut în anexa nr. 27;
    28. Proces-verbal de sechestru pentru bunuri imobile, prevăzut în anexa nr. 28;
    29. Proces-verbal de sigilare/desigilare a bunurilor, prevăzut în anexa nr. 29;
    30. Proces-verbal de instituire a administratorului-sechestru, prevăzut în anexa nr. 30;
    31. Proces-verbal de predare-primire în cazul valorificării prin vânzarea bunurilor mobile în regim de consignaţie, prevăzut în anexa nr. 31;
    32. Anunţ privind vânzarea bunurilor mobile, prevăzut în anexa nr. 32;
    33. Anunţ privind vânzarea bunurilor imobile, prevăzut în anexa nr. 33;
    34. Adresă de înştiinţare privind valorificarea bunurilor sechestrate prin vânzare la licitaţie, prevăzută în anexa nr. 34;
    35. Cerere de participare la licitaţie şi oferta de cumpărare, prevăzute în anexa nr. 35;
    36. Proces-verbal privind desfăşurarea şi rezultatul licitaţiei pentru valorificarea bunurilor mobile, prevăzut în anexa nr. 36;
    37. Proces-verbal privind desfăşurarea şi rezultatul licitaţiei pentru valorificarea bunurilor imobile/ansamblului de bunuri imobile, prevăzut în anexa nr. 37;
    38. Proces-verbal privind valorificarea bunurilor prin vânzare directă, prevăzut în anexa nr. 38;
    39. Proces-verbal de adjudecare pentru bunuri mobile, prevăzut în anexa nr. 39;
    40. Proces-verbal de adjudecare pentru bunuri imobile, prevăzut în anexa nr. 40;
    41. Proces-verbal de predare primire a bunurilor valorificate, prevăzut în anexa nr. 41;
    42. Proces-verbal privind cheltuielile de executare silită, prevăzut în anexa nr. 42;
    43. Decizie de ridicare a măsurilor de executare silită a sumelor pe care debitorul le are de încasat de la autorităţi sau instituţii publice, prevăzută în anexa nr. 43;
    44. Decizie de ridicare a măsurilor de executare silită a sumelor datorate debitorului de către terţi, prevăzută în anexa nr. 44;
    45. Decizie de ridicare a măsurilor de executare silită aplicate asupra bunurilor sechestrate, prevăzută în anexa nr. 45;
    46. Decizie de anulare a actului administrativ fiscal, prevăzută în anexa nr. 46.

    (2) Anexele nr. 1-46*) fac parte integrantă din prezentul ordin.
    *) Anexele nr. 1-46 se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 150 bis, care se poate achiziţiona de la Centrul pentru relaţii cu publicul al Regiei Autonome „Monitorul Oficial“, Bucureşti, şos. Panduri nr. 1.


    ART. 2
    Direcţia financiar, contabilitate, administrativ din cadrul Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice va lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.

    ART. 3
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice,
                    Ionel Tescaru

    Bucureşti, 20 februarie 2020.
    Nr. 43.
    ANEXA 1

    ANEXE

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016