Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 32 din 4 februarie 2020  privind aprobarea modalităţii de plată de către unităţile sanitare a taxei de acreditare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 32 din 4 februarie 2020 privind aprobarea modalităţii de plată de către unităţile sanitare a taxei de acreditare

EMITENT: Autoritatea Naţională de Management al Calităţii în Sănătate
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 94 din 10 februarie 2020
    Având în vedere:
    - Referatul Serviciului juridic şi relaţii externe aprobat cu nr. 537 din 4 februarie 2020;
    – dispoziţiile art. 173 alin. (1) şi art. 249 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cele ale art. 1 alin. (4), art. 8, art. 13 alin. (5) lit. a) şi art. 18 alin. (2) lit. a) şi alin. (4) din Legea nr. 185/2017 privind asigurarea calităţii în sistemul de sănătate, cu modificările şi completările ulterioare;
    – prevederile Ordinului ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate nr. 1.350/668/2016 privind aprobarea modalităţii de calcul al taxei de acreditare, valabilă pentru ciclul de acreditare corespunzător perioadei 2017-2021;
    – dispoziţiile art. 4 din Procedura şi metodologia de evaluare şi acreditare a spitalelor, aprobată prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 446/2017 privind aprobarea Standardelor, Procedurii şi metodologiei de evaluare şi acreditare a spitalelor, şi cele ale art. 14 din Metodologia de evaluare şi acreditare a unităţilor sanitare din ambulatoriu, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate nr. 358/2019;
    – Hotărârea Colegiului director al Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate nr. 3/2020*) privind aprobarea modalităţii de plată de către unităţile sanitare a taxei de acreditare,
    *) Hotărârea Colegiului director al Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate nr. 3/2020 nu a fost publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I.


    în temeiul art. 13 alin. (6) din Legea nr. 185/2017, cu modificările şi completările ulterioare,
    preşedintele Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate emite prezentul ordin.
    ART. 1
    (1) Taxa de acreditare care include costurile aferente evaluării în vederea acreditării şi monitorizării încadrării unităţii sanitare în nivelul de acreditare acordat, pentru o perioadă de 5 ani, se achită în tranşe după cum urmează:
    a) prima tranşă - după înscrierea în procesul de acreditare, în intervalul cuprins între data primirii de către unitatea sanitară a comunicării valorii estimate a taxei de acreditare şi 3 luni calendaristice anterior datei estimate pentru începerea vizitei de evaluare, până la atingerea sumei reprezentând 70% din valoarea estimată a taxei;
    b) diferenţa dintre valoarea prevăzută la lit. a) şi valoarea finală a taxei, stabilită potrivit legislaţiei în vigoare, în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii de către unitatea sanitară a raportului de evaluare.

    (2) Neplata la scadenţă a tranşelor prevăzute la alin. (1) produce dobânzi penalizatoare calculate potrivit prevederilor legale, care curg de la scadenţă până la momentul plăţii.
    (3) Neplata tranşei prevăzute la alin. (1) lit. b) în termen de maximum 3 luni de la data primirii raportului de evaluare atrage încetarea procesului de acreditare. Procesul de acreditare poate fi reiniţiat la cererea unităţii sanitare, potrivit legislaţiei în vigoare, cu aprobarea Colegiului director al Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate.
    (4) Tranşele prevăzute la alin. (1) se pot achita integral sau eşalonat.

    ART. 2
    Pentru perioada de valabilitate a acreditării unei unităţi sanitare, taxa de reevaluare la cerere se achită în modalităţile şi la termenele prevăzute la art. 1, care se aplică în mod corespunzător.

    ART. 3
    La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate nr. 148/2017 privind aprobarea modalităţii de plată a taxei de acreditare, valabilă pentru ciclul de acreditare corespunzător perioadei 2017-2021, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 581 din 20 iulie 2017.

    ART. 4
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Preşedintele Autorităţii Naţionale de Management al Calităţii în Sănătate,
                    Vasile Cepoi

    Bucureşti, 4 februarie 2020.
    Nr. 32.
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016