Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 3.126 din 19 septembrie 2019  pentru aprobarea Procedurii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii şi privind modificarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.810/2019 pentru aprobarea procedurii de aplicare a măsurilor de restructurare a obligaţiilor bugetare restante la 31 decembrie 2018 în cazul debitorilor care au datorii principale în cuantum mai mare sau egal cu suma de un milion lei    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 3.126 din 19 septembrie 2019 pentru aprobarea Procedurii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii şi privind modificarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.810/2019 pentru aprobarea procedurii de aplicare a măsurilor de restructurare a obligaţiilor bugetare restante la 31 decembrie 2018 în cazul debitorilor care au datorii principale în cuantum mai mare sau egal cu suma de un milion lei

EMITENT: Ministerul Finanţelor Publice
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 786 din 27 septembrie 2019
    În temeiul prevederilor art. 37 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale şi ale art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:
    ART. I
    Se aprobă Procedura de anulare a obligaţiilor de plată accesorii, conform cap. II din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale, prevăzută în anexa nr. 1 la prezentul ordin.

    ART. II
    Anexele nr. 1, 4, 5, 7, 10, 11 şi 12 la procedura de aplicare a măsurilor de restructurare a obligaţiilor bugetare restante la 31 decembrie 2018 în cazul debitorilor care au datorii principale în cuantum mai mare sau egal cu suma de un milion lei, aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.810/2019, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 711 din 29 august 2019, se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 2-8 la prezentul ordin.

    ART. III
    Anexele nr. 1-8 fac parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. IV
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul finanţelor publice,
                    Eugen Orlando Teodorovici

    Bucureşti, 19 septembrie 2019.
    Nr. 3.126.
    ANEXA 1

    PROCEDURĂ

    ANEXA 2

    (Anexa nr. 1 la procedura
    aprobată prin Ordinul nr. 2.810/2019)
    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
    Unitatea fiscală^1..............................................................
    Serviciul/Biroul/Compartimentul .....................................................
    Nr. .........../...............
    CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALĂ
    Ca urmare a Notificării nr. …………… din data de …………….., se certifică prin prezenta că:
    Denumirea/Numele şi prenumele..........................
    Adresa ................................................................
    Înregistrat la registrul comerţului la nr. ................
    Codul de identificare fiscală .................
    A. Obligaţii bugetare existente în evidenţa organului fiscal central
    a) Figurează în evidenţa fiscală cu următoarele obligaţii bugetare principale restante la data de 31 decembrie 2018, precum şi cu obligaţii bugetare accesorii aferente acestora^2 existente în sold la data eliberării prezentului certificat de atestare fiscală:

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│-lei- │
├─────┬──────────┬────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Obligaţia bugetară │
│ │ ├─────────┬──────────┬───────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │ │Obligaţii bugetare accesorii │
│Nr. │Denumirea │ │ ├──────────┬──────────┬───────────┬─────────┤
│crt. │obligaţiei│Total, │Obligaţie │Majorări │ │ │ │
│ │bugetare │din care:│bugetară │de │Penalităţi│Penalităţi │Alte │
│ │ │ │principală│întârziere│de │de │accesorii│
│ │ │ │ │/ │întârziere│nedeclarare│ │
│ │ │ │ │Dobânzi │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│0 │1 │2 = │3 │4 │5 │6 │7 │
│ │ │3+4+5+6+7│ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│.....│ │ │ │ │ │ │ │
├─────┴──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │ │ │ │
└────────────────┴─────────┴──────────┴──────────┴──────────┴───────────┴─────────┘



    b) Figurează în evidenţa fiscală cu următoarele obligaţii bugetare principale şi accesorii stabilite de alte organe decât organele fiscale, precum şi pentru amenzile de orice fel, transmise spre recuperare organelor fiscale centrale după data de 1 ianuarie 2019 până la data eliberării prezentului certificat de atestare fiscală.

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│-lei- │
├─────┬──────────┬────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Obligaţia bugetară │
│ │ ├─────────┬──────────┬───────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │ │Obligaţii bugetare accesorii │
│Nr. │Denumirea │ │ ├──────────┬──────────┬───────────┬─────────┤
│crt. │obligaţiei│Total, │Obligaţie │Majorări │ │ │ │
│ │bugetare │din care:│bugetară │de │Penalităţi│Penalităţi │Alte │
│ │ │ │principală│întârziere│de │de │accesorii│
│ │ │ │ │/ │întârziere│nedeclarare│ │
│ │ │ │ │Dobânzi │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│0 │1 │2 = │3 │4 │5 │6 │7 │
│ │ │3+4+5+6+7│ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│.....│ │ │ │ │ │ │ │
├─────┴──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │ │ │ │
└────────────────┴─────────┴──────────┴──────────┴──────────┴───────────┴─────────┘




    B. Obligaţii bugetare care nu pot face obiectul restructurării
    a) obligaţii bugetare principale şi obligaţii bugetare accesorii reprezentând ajutor de stat de recuperat:

┌───────────────────────────────────────────┐
│-lei- │
├────┬──────────┬──────┬──────────┬─────────┤
│Nr. │Denumirea │Total,│Obligaţie │Obligaţie│
│crt.│obligaţiei│din │bugetară │bugetară │
│ │bugetare │care: │principală│accesorie│
├────┼──────────┼──────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────┼──────────┼──────┼──────────┼─────────┤
│ │Ajutor de │ │ │ │
│1. │stat de │ │ │ │
│ │recuperat │ │ │ │
└────┴──────────┴──────┴──────────┴─────────┘



    b) Suma totală de …………………din Decontul/Deconturile cu sumă negativă de T.V.A. cu opţiune de rambursare nr. .......... din data de ..............^3, în curs de soluţionare, din care se vor compensa:

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│-lei- │
├─────┬──────────┬────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Obligaţia bugetară │
│ │ ├─────────┬──────────┬───────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │ │Obligaţii bugetare accesorii │
│Nr. │Denumirea │ │ ├──────────┬──────────┬───────────┬─────────┤
│crt. │obligaţiei│Total, │Obligaţie │Majorări │ │ │ │
│ │bugetare │din care:│bugetară │de │Penalităţi│Penalităţi │Alte │
│ │ │ │principală│întârziere│de │de │accesorii│
│ │ │ │ │/ │întârziere│nedeclarare│ │
│ │ │ │ │Dobânzi │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│0 │1 │2 = │3 │4 │5 │6 │7 │
│ │ │3+4+5+6+7│ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│.....│ │ │ │ │ │ │ │
├─────┴──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │ │ │ │
└────────────────┴─────────┴──────────┴──────────┴──────────┴───────────┴─────────┘



    c) obligaţii bugetare existente în sold la data eliberării prezentului certificat, cu excepţia celor care au făcut obiectul înlesnirii la plată a cărei valabilitate a fost pierdută^4:

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│-lei- │
├─────┬──────────┬────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Obligaţia bugetară │
│ │ ├─────────┬──────────┬───────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │ │Obligaţii bugetare accesorii │
│Nr. │Denumirea │ │ ├──────────┬──────────┬───────────┬─────────┤
│crt. │obligaţiei│Total, │Obligaţie │Majorări │ │ │ │
│ │bugetare │din care:│bugetară │de │Penalităţi│Penalităţi │Alte │
│ │ │ │principală│întârziere│de │de │accesorii│
│ │ │ │ │/ │întârziere│nedeclarare│ │
│ │ │ │ │Dobânzi │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│0 │1 │2 = │3 │4 │5 │6 │7 │
│ │ │3+4+5+6+7│ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│.....│ │ │ │ │ │ │ │
├─────┴──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │ │ │ │
└────────────────┴─────────┴──────────┴──────────┴──────────┴───────────┴─────────┘



    d) obligaţii bugetare existente în sold la data eliberării prezentului certificat, de a căror plată depinde menţinerea valabilităţii înlesnirii la plată, cu excepţia celor prevăzute la art. 11 alin. (1) şi (9) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale, precum şi a ratelor neachitate^5:

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│-lei- │
├─────┬──────────┬────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Obligaţia bugetară │
│ │ ├─────────┬──────────┬───────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │ │Obligaţii bugetare accesorii │
│Nr. │Denumirea │ │ ├──────────┬──────────┬───────────┬─────────┤
│crt. │obligaţiei│Total, │Obligaţie │Majorări │ │ │ │
│ │bugetare │din care:│bugetară │de │Penalităţi│Penalităţi │Alte │
│ │ │ │principală│întârziere│de │de │accesorii│
│ │ │ │ │/ │întârziere│nedeclarare│ │
│ │ │ │ │Dobânzi │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│0 │1 │2 = │3 │4 │5 │6 │7 │
│ │ │3+4+5+6+7│ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│.....│ │ │ │ │ │ │ │
├─────┴──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │ │ │ │
└────────────────┴─────────┴──────────┴──────────┴──────────┴───────────┴─────────┘




    C. Obligaţii bugetare nete ce pot face obiectul restructurării

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│-lei- │
├─────┬──────────┬────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Obligaţia bugetară │
│ │ ├─────────┬──────────┬───────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │ │Obligaţii bugetare accesorii │
│Nr. │Denumirea │ │ ├──────────┬──────────┬───────────┬─────────┤
│crt. │obligaţiei│Total, │Obligaţie │Majorări │ │ │ │
│ │bugetare │din care:│bugetară │de │Penalităţi│Penalităţi │Alte │
│ │ │ │principală│întârziere│de │de │accesorii│
│ │ │ │ │/ │întârziere│nedeclarare│ │
│ │ │ │ │Dobânzi │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│0 │1 │2 = │3 │4 │5 │6 │7 │
│ │ │3+4+5+6+7│ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│.....│ │ │ │ │ │ │ │
├─────┴──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │ │ │ │
└────────────────┴─────────┴──────────┴──────────┴──────────┴───────────┴─────────┘



    Prezentul certificat de atestare fiscală se eliberează în vederea stabilirii obligaţiilor bugetare ce pot forma obiect al restructurării în conformitate cu prevederile cap. I din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale.
    Conducătorul unităţii fiscale
    Numele şi prenumele ...........................
    Semnătura şi ştampila unităţii ...............
    ^1 Se menţionează denumirea organului fiscal emitent.
    ^2 Sunt cuprinse şi obligaţiile bugetare accesorii pentru care debitul este stins.
    ^3 Se vor menţiona numărul şi data tuturor deconturilor cu sumă negativă de TVA cu opţiune de rambursare în curs de soluţionare.
    ^4 Se completează în cazul menţinerii valabilităţii înlesnirii la plată pentru aplicarea art. 14 din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale.
    ^5 Se completează în cazul modificării deciziei de înlesnire la plată pentru aplicarea art. 11 din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale.

    ANEXA 3

    (Anexa nr. 4 la procedura
    aprobată prin Ordinul nr. 2.810/2019)
    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
    Unitatea fiscală^1 ..................................................................
    Serviciul/Biroul/Compartimentul ........................................
    Nr. .........../...............
            Aprobat/data .................
    Conducătorul unităţii fiscale
            Semnătura
    REFERAT
    Subsemnatul(a), ..................., având funcţia de .................. în cadrul Serviciului/Biroului/Compartimentului .............................., ca urmare a solicitării formulate prin Cererea nr. ........... din data de .............. depusă de contribuabilul ..............., cod de identificare fiscală ...................., înregistrată la organul fiscal cu nr. ............. din data de ................, precum şi a Certificatului de atestare fiscală nr. ........... din data de ..............., am procedat la verificarea îndeplinirii condiţiilor prevăzute de cap. I din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale şi ale Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.810/2019 pentru aprobarea procedurii de aplicare a măsurilor de restructurare a obligaţiilor bugetare restante la 31 decembrie 2018 în cazul debitorilor care au datorii principale în cuantum mai mare sau egal cu suma de un milion lei şi am constatat următoarele:
    SECŢIUNEA A
    Condiţii pentru a beneficia de restructurarea obligaţiilor bugetare

┌──────────────────────────┬───────────┐
│ │Modul de │
│I. Condiţii care trebuie │respectare │
│îndeplinite de debitor: │a │
│ │condiţiilor│
├──────────────────────────┼─────┬─────┤
│a) să nu îndeplinească │ │ │
│condiţiile pentru a │ │ │
│beneficia de eşalonarea la│[] │[] │
│plată reglementată de │Da │Nu │
│Codul de procedură │ │ │
│fiscală; │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│b) să prezinte un plan de │ │ │
│restructurare şi un test │[] │[] │
│al creditorului privat │Da │Nu │
│prudent, întocmite de un │ │ │
│expert independent; │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│c) să nu se afle în │ │ │
│procedura insolvenţei │ │ │
│potrivit Legii nr. 85/2014│ │ │
│privind procedurile de │ │ │
│prevenire a insolvenţei şi│[] │[] │
│de insolvenţă, cu │Da │Nu │
│modificările şi │ │ │
│completările ulterioare, │ │ │
│sau potrivit Legii nr. 85/│ │ │
│2006*), cu modificările şi│ │ │
│completările ulterioare; │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│d) să nu fi fost dizolvat,│[] │[] │
│potrivit prevederilor │Da │Nu │
│legale în vigoare; │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│e) să aibă depuse toate │ │ │
│declaraţiile fiscale, │ │ │
│potrivit vectorului │ │ │
│fiscal. Această condiţie │[] │[] │
│trebuie îndeplinită la │Da │Nu │
│data eliberării │ │ │
│certificatului de atestare│ │ │
│fiscală; │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│f) să îndeplinească testul│[] │[] │
│creditorului privat │Da │Nu │
│prudent; │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│II. Alte condiţii: │[] │[] │
│ │Da │Nu │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│a) planul de restructurare│[] │[] │
│conţine următoarele │Da │Nu │
│elemente^2: │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│a1) cauzele şi amploarea │ │ │
│dificultăţii financiare a │[] │[] │
│debitorului, precum şi │Da │Nu │
│măsurile luate de debitor │ │ │
│pentru depăşirea acestora;│ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│a2) situaţia patrimonială │[] │[] │
│a debitorului; │Da │Nu │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│a3) cauzele pentru care │ │ │
│debitorul nu poate │[] │[] │
│beneficia de eşalonarea la│Da │Nu │
│plată conform Codului de │ │ │
│procedură fiscală; │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│a4) măsurile de │ │ │
│restructurare a │ │ │
│debitorului şi │ │ │
│modalităţile prin care │[] │[] │
│debitorul înţelege să │Da │Nu │
│depăşească starea de │ │ │
│dificultate financiară, cu│ │ │
│termene clare de │ │ │
│implementare; │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│a5) măsurile de │ │ │
│restructurare a │ │ │
│obligaţiilor bugetare, │ │ │
│precum şi prezentarea │[] │[] │
│indicatorilor │Da │Nu │
│economico-financiari │ │ │
│relevanţi care să │ │ │
│demonstreze restaurarea │ │ │
│viabilităţii debitorului; │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│a6) planul de │ │ │
│restructurare este aprobat│ │ │
│de adunarea generală a │[] │[] │
│acţionarilor, asociaţilor │Da │Nu │
│sau de asociatul unic, │ │ │
│după caz; │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│b) măsurile de │ │ │
│restructurare a │[] │[] │
│obligaţiilor bugetare │Da │Nu │
│respectă următoarele │ │ │
│condiţii^3: │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│b1) restructurarea │ │ │
│obligaţiilor bugetare este│ │ │
│constituită din una sau │ │ │
│mai multe măsuri, din care│[] │[] │
│una dintre măsuri este │Da │Nu │
│reprezentată de │ │ │
│înlesnirile la plata │ │ │
│obligaţiilor bugetare; │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│b2) măsura de anulare │ │ │
│prevede anularea unor │ │ │
│obligaţii bugetare │ │ │
│principale, cu excepţia │[] │[] │
│celor reprezentând ajutor │Da │Nu │
│de stat de recuperat, în │ │ │
│cuantum de maximum 50% din│ │ │
│totalul acestora; │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│b3) pentru măsura │ │ │
│înlesnirii la plată a │[] │[] │
│obligaţiilor bugetare, │Da │Nu │
│planul de restructurare │ │ │
│prevede următoarele: │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│b3.1) perioada de maximum │ │ │
│7 ani^4 pentru înlesnirea │ │ │
│la plată, cuantumul şi │[] │[] │
│termenele de plată a │Da │Nu │
│ratelor stabilite prin │ │ │
│graficul de plată; │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│b3.2) sunt achitate până │ │ │
│la data depunerii │[] │[] │
│solicitării de │Da │Nu │
│restructurare următoarele │ │ │
│sume: │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│b3.2.1) obligaţiile │ │ │
│bugetare scadente în │ │ │
│perioada cuprinsă între 1 │[] │[] │
│ianuarie 2019 şi data │Da │Nu │
│depunerii solicitării de │ │ │
│restructurare; │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│b3.2.2) obligaţiile │ │ │
│bugetare principale şi │ │ │
│accesorii reprezentând │[] │[] │
│ajutor de stat de │Da │Nu │
│recuperat înscrise în │ │ │
│certificatul de atestare │ │ │
│fiscală; │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│b3.2.3) obligaţiile │ │ │
│bugetare stabilite de alte│ │ │
│organe decât organele │ │ │
│fiscale, precum şi │ │ │
│amenzile de orice fel, │ │ │
│transmise spre recuperare │ │ │
│organelor fiscale între │ │ │
│data eliberării │ │ │
│certificatului de atestare│[] │[] │
│fiscală şi data depunerii │Da │Nu │
│solicitării de │ │ │
│restructurare, cu excepţia│ │ │
│celor incluse în decizia │ │ │
│de înlesnire potrivit art.│ │ │
│11 din Ordonanţa │ │ │
│Guvernului nr. 6/2019 sau │ │ │
│a celor care formează │ │ │
│obiectul unei alte măsuri │ │ │
│de restructurare; │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│b3.2.4) obligaţiile │ │ │
│bugetare declarate │ │ │
│suplimentar de debitor şi/│ │ │
│sau stabilite de organul │ │ │
│fiscal prin decizie între │[] │[] │
│data eliberării │Da │Nu │
│certificatului de atestare│ │ │
│fiscală şi data depunerii │ │ │
│solicitării de │ │ │
│restructurare; │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│b4) pentru măsura anulării│ │ │
│debitorul trebuie să │ │ │
│achite, până la data │ │ │
│depunerii solicitării de │ │ │
│restructurare, următoarele│ │ │
│sume^5: │ │ │
│[] 5% din cuantumul │ │ │
│obligaţiilor bugetare care│ │ │
│fac obiectul înlesnirii la│ │ │
│plată pentru anularea unui│ │ │
│cuantum de maximum 30% │ │ │
│inclusiv din totalul │ │ │
│obligaţiilor bugetare │ │ │
│principale; │ │ │
│[] 10% din cuantumul │[] │[] │
│obligaţiilor bugetare care│Da │Nu │
│fac obiectul înlesnirii la│ │ │
│plată pentru anularea unui│ │ │
│cuantum cuprins între 30% │ │ │
│şi 40% inclusiv din │ │ │
│totalul obligaţiilor │ │ │
│bugetare principale; │ │ │
│[] 15% din cuantumul │ │ │
│obligaţiilor bugetare care│ │ │
│fac obiectul înlesnirii la│ │ │
│plată pentru anularea unui│ │ │
│cuantum cuprins între 40% │ │ │
│şi 50% inclusiv din │ │ │
│totalul obligaţiilor │ │ │
│bugetare principale; │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│c) debitorul nu a depus │ │ │
│cel mult două cereri de │ │ │
│modificare a deciziei de │[] │[] │
│înlesnire la plată într-un│Da │Nu │
│an calendaristic sau, după│ │ │
│caz, fracţie de an │ │ │
│calendaristic^6; │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│d) înlesnirea la plată nu │ │ │
│şi-a pierdut valabilitatea│ │ │
│şi debitorul nu a │ │ │
│solicitat menţinerea │[] │[] │
│acesteia de două ori │Da │Nu │
│într-un an calendaristic │ │ │
│sau fracţie de an │ │ │
│calendaristic^7. │ │ │
└──────────────────────────┴─────┴─────┘


    ^1 Se menţionează denumirea organului fiscal emitent.
    ^2 Se bifează „da“ în cazul în care toate condiţiile de la pct. a1)-a5) sunt bifate cu „da“. Se bifează „nu“ în cazul în care cel puţin una dintre condiţiile de la pct. a1)-a5) sunt bifate cu „nu“.
    ^3 Se bifează „da“ în cazul în care toate condiţiile de la pct. b1)-b3) sunt bifate cu „da“. Se bifează „nu“ în cazul în care cel puţin una dintre condiţiile de la pct. b1)-b3) sunt bifate cu „nu“.
    ^4 Perioada poate fi prelungită cu maximum 3 ani în cazul modificării deciziei de înlesnire la plată.
    ^5 Se bifează una dintre situaţii.
    ^6 Se completează în situaţia aplicării prevederilor art. 11 din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale.
    ^7 Se completează în situaţia aplicării prevederilor art. 14 din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale.
    SECŢIUNEA B
    Concluzii
    a) Se propune respingerea pentru neîndeplinirea condiţiilor prevăzute la secţiunea A lit .... .
    b) Se propune aprobarea eşalonării la plată pe o perioadă de .............. luni, pentru următoarele obligaţii bugetare principale restante la data de 31 decembrie 2018, obligaţii bugetare principale stabilite de alte organe decât organele fiscale, precum şi pentru amenzile de orice fel, transmise spre recuperare organelor fiscale centrale după data de 1 ianuarie 2019 până la data eliberării certificatului de atestare fiscală, existente în sold la data eliberării certificatului de atestare fiscală, în sumă totală de ..............., reprezentând:

┌──────────────────────────────────────┐
│-lei- │
├────────┬────────────────────────┬────┤
│Nr. crt.│Denumirea obligaţiei │Suma│
│ │bugetare principale │ │
├────────┼────────────────────────┼────┤
│0 │1 │2 │
├────────┼────────────────────────┼────┤
│1. │ │ │
├────────┼────────────────────────┼────┤
│2. │ │ │
├────────┼────────────────────────┼────┤
│........│ │ │
├────────┴────────────────────────┼────┤
│Total general │ │
└─────────────────────────────────┴────┘



    c) Se propune aprobarea amânării la plată a dobânzilor, penalităţilor şi a tuturor accesoriilor aferente obligaţiilor bugetare principale care constituie obiect al restructurării, existente în sold la data eliberării certificatului de atestare fiscală, în sumă totală de ............... lei, reprezentând:

┌───────────────────────────────────────────────────────────────┐
│-lei- │
├────────┬──────────┬──────────┬──────────┬───────────┬─────────┤
│ │Denumirea │Majorări │Penalităţi│Penalităţi │ │
│Nr. crt.│obligaţiei│de │de │de │Alte │
│ │fiscale │întârziere│întârziere│nedeclarare│accesorii│
│ │ │/Dobânzi │ │ │ │
├────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │
├────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │
├────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │
├────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│........│ │ │ │ │ │
├────────┴──────────┼──────────┼──────────┼───────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │ │
└───────────────────┴──────────┴──────────┴───────────┴─────────┘



    d) Se propune aprobarea amânării la plată a unui cuantum^8:
    [] - de maximum 30% inclusiv;
    [] - cuprins între 30% şi 40% inclusiv;
    [] - cuprins între 40% şi 50% inclusiv,
    din totalul obligaţiilor bugetare principale, existente în sold la data eliberării certificatului de atestare fiscală, în sumă totală de ...............lei, reprezentând:

┌──────────────────────────────────────┐
│-lei- │
├────────┬────────────────────────┬────┤
│Nr. crt.│Denumirea obligaţiei │Suma│
│ │bugetare principale │ │
├────────┼────────────────────────┼────┤
│0 │1 │2 │
├────────┼────────────────────────┼────┤
│1. │ │ │
├────────┼────────────────────────┼────┤
│2. │ │ │
├────────┼────────────────────────┼────┤
│........│ │ │
├────────┴────────────────────────┼────┤
│Total general │ │
└─────────────────────────────────┴────┘


    ^8 Se bifează una dintre situaţiile descrise.

    e) Se propune conversia în acţiuni a obligaţiilor bugetare principale în sumă de ......................... lei, reprezentând:

┌──────────────────────────────────────┐
│-lei- │
├────────┬────────────────────────┬────┤
│Nr. crt.│Denumirea obligaţiei │Suma│
│ │bugetare principale │ │
├────────┼────────────────────────┼────┤
│0 │1 │2 │
├────────┼────────────────────────┼────┤
│1. │ │ │
├────────┼────────────────────────┼────┤
│2. │ │ │
├────────┼────────────────────────┼────┤
│........│ │ │
├────────┴────────────────────────┼────┤
│Total general │ │
└─────────────────────────────────┴────┘


    Măsura trebuie îndeplinită în maximum un an de la data comunicării deciziei de aprobare a restructurării obligaţiilor bugetare.

    f) Se propune stingerea obligaţiilor bugetare principale în sumă de .........................lei, prin darea în plată a unor bunuri imobile ale debitorului, reprezentând:

┌──────────────────────────────────────┐
│-lei- │
├────────┬────────────────────────┬────┤
│Nr. crt.│Denumirea obligaţiei │Suma│
│ │bugetare principale │ │
├────────┼────────────────────────┼────┤
│0 │1 │2 │
├────────┼────────────────────────┼────┤
│1. │ │ │
├────────┼────────────────────────┼────┤
│2. │ │ │
├────────┼────────────────────────┼────┤
│........│ │ │
├────────┴────────────────────────┼────┤
│Total general │ │
└─────────────────────────────────┴────┘


    Măsura trebuie îndeplinită în maximum un an de la data comunicării deciziei de aprobare a restructurării obligaţiilor bugetare.
    De asemenea anexăm la prezentul referat documentele doveditoare ale îndeplinirii/neîndeplinirii condiţiilor prevăzute la cap. I din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale şi ale Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.810/2019 pentru aprobarea procedurii de aplicare a măsurilor de restructurare a obligaţiilor bugetare restante la 31 decembrie 2018 în cazul debitorilor care au datorii principale în cuantum mai mare sau egal cu suma de un milion lei.

    Întocmit
    ..............................
    Avizat
    Şef serviciu/birou/compartiment,
    ...........................................
    Avizat
    Şef administraţie adjunct colectare/Director general adjunct administrare venituri,
    ....................................................

    ANEXA 4

    (Anexa nr. 5 la procedura
    aprobată prin Ordinul nr. 2.810/2019)
    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
    Unitatea fiscală^1 ..................................................................
    Serviciul/Biroul/Compartimentul .........................................
    Nr. .........../...............
    DECIZIE
    de aprobare a restructurării obligaţiilor bugetare
    Datele de identificare a debitorului
    Denumirea ......................................................
    Adresa ............................................................
    Codul de identificare fiscală ...........................

    Datele de identificare a împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele ....................
    Adresa .............................................................
    Codul de identificare fiscală ............................

    În temeiul prevederilor cap. I din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale şi ale Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.810/2019 pentru aprobarea procedurii de aplicare a măsurilor de restructurare a obligaţiilor bugetare restante la 31 decembrie 2018 în cazul debitorilor care au datorii principale în cuantum mai mare sau egal cu suma de un milion lei,
    având în vedere solicitarea dumneavoastră formulată prin Cererea nr. ......... din data de ..........., înregistrată la organul fiscal cu nr. .............. din data de .........................., precum şi Certificatul de atestare fiscală nr. ..........din data de ....................,
    luând în considerare că sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de cap. I din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale,
    se emite următoarea decizie:
    Se aprobă restructurarea obligaţiilor bugetare, potrivit Planului de restructurare nr. .......... aprobat în data de .................... . Măsurile de restructurare a obligaţiilor bugetare propuse în planul de restructurare sunt următoarele:
    a) eşalonarea la plată pe o perioadă de ....... luni a obligaţiilor bugetare principale restante la data de 31 decembrie 2018, obligaţiilor bugetare principale stabilite de alte organe decât organele fiscale, precum şi a amenzilor de orice fel, transmise spre recuperare organelor fiscale centrale după data de 1 ianuarie 2019 până la data eliberării certificatului de atestare fiscală, existente în sold la data eliberării certificatului de atestare fiscală, în sumă totală de ................... lei;
    b) amânarea la plată a dobânzilor, penalităţilor şi a tuturor accesoriilor aferente obligaţiilor bugetare principale care constituie obiect al restructurării, existente în sold la data eliberării certificatului de atestare fiscală, în sumă totală de ............... lei;
    c) amânarea la plată a unui cuantum^2:
    [] - de maximum 30% inclusiv;
    [] - cuprins între 30% şi 40% inclusiv;
    [] - cuprins între 40% şi 50% inclusiv,
    din totalul obligaţiilor bugetare principale, existente în sold la data eliberării certificatului de atestare fiscală, în sumă totală de ............... lei;

    d) conversia în acţiuni a obligaţiilor bugetare principale în sumă de ......................... lei, care trebuie îndeplinită în maximum un an de la data comunicării deciziei de aprobare a restructurării obligaţiilor bugetare de către organul fiscal competent;
    e) stingerea obligaţiilor bugetare principale în sumă de .............................. lei, prin darea în plată a unor bunuri imobile ale debitorului, care trebuie îndeplinită în maximum un an de la data comunicării deciziei de aprobare a restructurării obligaţiilor bugetare de către organul fiscal competent.

    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie, potrivit prevederilor art. 268 şi 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiaşi act normativ, sub sancţiunea decăderii. Contestaţia se depune la organul fiscal emitent al deciziei.
    Conducătorul unităţii fiscale
    Numele şi prenumele ............................
    Semnătura şi ştampila unităţii ...............
    ^1 Se menţionează denumirea organului fiscal emitent.
    ^2 Se bifează una dintre situaţiile descrise.

    ANEXA 5

    (Anexa nr. 7 la procedura
    aprobată prin Ordinul nr. 2.810/2019)
    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
    Unitatea fiscală^1 ..................................................................
    Serviciul/Biroul/Compartimentul .........................................
    Nr. .........../...............
    DECIZIE
    de înlesnire la plată a obligaţiilor bugetare principale
    Datele de identificare a debitorului
    Denumirea ......................................................
    Adresa ...........................................................
    Codul de identificare fiscală ...........................

    Datele de identificare a împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele ....................
    Adresa ............................................................
    Codul de identificare fiscală ...........................

    În temeiul prevederilor cap. I din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale şi ale Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.810/2019 pentru aprobarea procedurii de aplicare a măsurilor de restructurare a obligaţiilor bugetare restante la 31 decembrie 2018 în cazul debitorilor care au datorii principale în cuantum mai mare sau egal cu suma de un milion lei,
    având în vedere solicitarea dumneavoastră formulată prin Cererea nr. ......... din data de ..........., înregistrată la organul fiscal cu nr. .............. din data de .........................., precum şi Certificatul de atestare fiscală nr. .......... din data de ....................,
    luând în considerare că sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de cap. I din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale,
    se emite următoarea decizie:
    Se acordă eşalonarea la plată pe o perioadă de ....... luni a obligaţiilor bugetare principale restante la data de 31 decembrie 2018, obligaţiilor bugetare principale stabilite de alte organe decât organele fiscale, precum şi a amenzilor de orice fel, transmise spre recuperare organelor fiscale centrale după data de 1 ianuarie 2019 până la data eliberării certificatului de atestare fiscală, existente în sold la data eliberării certificatului de atestare fiscală, în sumă totală de ..............., reprezentând:

┌──────────────────────────────────────┐
│-lei- │
├────────┬────────────────────────┬────┤
│Nr. crt.│Denumirea obligaţiei │Suma│
│ │bugetare principale │ │
├────────┼────────────────────────┼────┤
│0 │1 │2 │
├────────┼────────────────────────┼────┤
│1. │ │ │
├────────┼────────────────────────┼────┤
│2. │ │ │
├────────┼────────────────────────┼────┤
│........│ │ │
├────────┴────────────────────────┼────┤
│Total general │ │
└─────────────────────────────────┴────┘

    Cuantumul şi termenele de plată a ratelor de înlesnire din graficul de plată, care face parte integrantă din prezenta decizie, sunt cele stabilite în planul de restructurare.
    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie, potrivit prevederilor art. 268 şi 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiaşi act normativ, sub sancţiunea decăderii. Contestaţia se depune la organul fiscal emitent al deciziei.
    Conducătorul unităţii fiscale
    Numele şi prenumele ..............................
    Semnătura şi ştampila unităţii ..................
    ^1 Se menţionează denumirea organului fiscal emitent.

    ANEXA 6

    (Anexa nr. 10 la procedura
    aprobată prin Ordinul nr. 2.810/2019)
    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
    Unitatea fiscală^1 ..................................................................
    Serviciul/Biroul/Compartimentul ........................................
    Nr. .........../...............
    DECIZIE
    de constatare a pierderii valabilităţii înlesnirilor la plată
    Datele de identificare a debitorului
    Denumirea ......................................................
    Adresa ............................................................
    Codul de identificare fiscală ...........................

    Datele de identificare a împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele ....................
    Adresa ............................................................
    Codul de identificare fiscală ...........................

    În temeiul prevederilor cap. I din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale şi ale Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.810/2019 pentru aprobarea procedurii de aplicare a măsurilor de restructurare a obligaţiilor bugetare restante la 31 decembrie 2018 în cazul debitorilor care au datorii principale în cuantum mai mare sau egal cu suma de un milion lei,
    vă comunicăm că înlesnirea la plată, aprobată prin Decizia de înlesnire la plată a obligaţiilor bugetare principale nr. .................din data de ..................., şi-a pierdut valabilitatea, începând cu data de ............ .
    Suma rămasă de plată din eşalonare este în cuantum de ................... .
    Motivele de fapt pentru care s-a constatat pierderea valabilităţii înlesnirii la plată a obligaţiilor fiscale şi temeiul de drept:
    [] nu a declarat obligaţiile bugetare administrate de organul fiscal competent cu termen de plată ......................., pentru care termenul maxim de declarare a fost data de ......................., potrivit art. 9 alin. (3) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale;
    [] nu a achitat obligaţiile bugetare administrate de organul fiscal competent cu termen de plată ........................., pentru care termenul maxim de achitare a fost data de ......................, potrivit art. 9 alin. (3) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale;
    [] nu a achitat obligaţiile bugetare cu termen de plată ........................., pentru care termenul maxim de achitare a fost data de ......................, potrivit art. 9 alin. (3) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale;
    [] nu a achitat diferenţele de obligaţii bugetare rezultate din declaraţii rectificative în termen de cel mult 30 de zile de la data depunerii declaraţiei, potrivit art. 9 alin. (3) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale;
    [] nu a achitat cuantumul ratei din data de ........................, pentru care termenul maxim de achitare a fost data de ......................, potrivit art. 9 alin. (3) lit. d) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale;
    [] nu a achitat obligaţiile bugetare stabilite de alte organe decât organele fiscale şi transmise spre recuperare organelor fiscale, pentru care au fost comunicate somaţii după data comunicării Deciziei de înlesnire la plată a obligaţiilor bugetare principale nr. ............. din data de ....................., în cel mult 180 de zile de la comunicarea somaţiei/până la finalizarea înlesnirii la plată în situaţia în care termenul de 180 de zile se împlineşte după data stingerii în totalitate a obligaţiilor bugetare care au făcut obiectul înlesnirii la plată, potrivit art. 9 alin. (3) lit. e) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale;
    [] nu a achitat amenzile de orice fel, pentru care au fost comunicate somaţii după data comunicării Deciziei de înlesnire la plată a obligaţiilor bugetare principale nr. ............. din data de ...................., în cel mult 180 de zile de la comunicarea somaţiei/până la finalizarea înlesnirii la plată în situaţia în care termenul de 180 de zile se împlineşte după data stingerii în totalitate a obligaţiilor bugetare care au făcut obiectul înlesnirii la plată, potrivit art. 9 alin. (3) lit. e) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale;
    [] nu a achitat obligaţiile fiscale rămase nestinse după soluţionarea deconturilor potrivit art. 8 alin. (6) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale, în cel mult 30 de zile de la data comunicării Înştiinţării de plată nr. ........... din data de ......................, potrivit art. 9 alin. (3) lit. f) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale;
    [] nu a achitat, în termen de cel mult 30 de zile de la data comunicării Înştiinţării de plată nr. ............. din data de......................, obligaţiile fiscale stabilite în acte administrative fiscale ce au fost suspendate în condiţiile art. 14 sau 15 din Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, şi pentru care suspendarea executării actului administrativ fiscal a încetat după data comunicării Deciziei de înlesnire la plată a obligaţiilor bugetare principale nr. ..................... din data de ......................, potrivit art. 9 alin. (3) lit. g) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale;
    [] nu a achitat, în termen de cel mult 30 de zile de la data comunicării Înştiinţării de plată nr. .............. din data de ......................, obligaţiile bugetare stabilite de alte autorităţi a căror administrare a fost transferată organului fiscal după emiterea Deciziei de înlesnire la plată a obligaţiilor bugetare principale nr. ............. din data de ......................, potrivit art. 9 alin. (3) lit. h) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale;
    [] nu a achitat sumele pentru care s-a stabilit răspunderea potrivit legislaţiei privind insolvenţa şi/sau răspunderea solidară potrivit prevederilor art. 25 şi 26 din Codul de procedură fiscală în cel mult 30 de zile de la data stabilirii răspunderii, potrivit art. 9 alin. (3) lit. i) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale;
    [] a intrat în procedura insolvenţei, potrivit art. 9 alin. (3) lit. j) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale;
    [] a intrat în dizolvare, potrivit art. 9 alin. (3) lit. j) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale;
    [] nu a informat/comunicat, în timp util, persoanei/persoanelor care efectuează supravegherea data, ora şi locul la care au avut loc şedinţele adunării generale a acţionarilor/asociaţilor/consiliului de administraţie sau alte asemenea şedinţe privind managementul debitorului, precum şi documentele care au fost supuse dezbaterii, potrivit art. 9 alin. (3) lit. k) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale;
    [] nu a permis accesul persoanei/persoanelor care efectuează supravegherea în toate locaţiile în care îşi desfăşoară activitatea, la solicitarea expresă a acesteia/acestora, în condiţiile Codului de procedură fiscală, potrivit art. 9 alin. (3) lit. k) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale;
    [] nu a permis accesul persoanei/persoanelor care efectuează supravegherea la toate documentele primite de debitor sau care emană de la debitor, inclusiv contracte, oferte sau alte acte, precum şi de a efectua copii de pe documentele solicitate, în condiţiile Codului de procedură fiscală, potrivit art. 9 alin. (3) lit. k) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale;
    [] nu a informat expertul independent şi persoana/persoanele care efectuează supravegherea despre întârzierile în implementarea măsurilor stabilite în planul de restructurare, cauzele acestora, precum şi soluţiile ce urmau a fi luate potrivit art. 9 alin. (3) lit. k) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale;
    [] nu a achitat obligaţiile fiscale în termen de cel mult 30 de zile de la data comunicării Înştiinţării de plată nr. .......... din data de ........................., obligaţiile datorate de debitorii care fuzionează, potrivit legii, şi care nu beneficiază de restructurarea obligaţiilor bugetare, potrivit art. 9 alin. (3) lit. l) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale;
    [] nu a achitat obligaţiile bugetare în sumă de ........................., în termen de cel mult 90 de zile de la data comunicării Deciziei de menţinere a valabilităţii înlesnirii la plată a obligaţiilor bugetare nr. ......... din data de ........................., potrivit art. 9 alin. (3) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale;
    [] nu a achitat obligaţiile bugetare în sumă de ......................, până la sfârşitul primului an al înlesnirii, respectiv data de ..................., potrivit art. 5 alin. (7) din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.810/2019 pentru aprobarea procedurii de aplicare a măsurilor de restructurare a obligaţiilor bugetare restante la 31 decembrie 2018 în cazul debitorilor care au datorii principale în cuantum mai mare sau egal cu suma de un milion lei.

    Consecinţele pierderii valabilităţii înlesnirii la plată a obligaţiilor bugetare:
    ..................................................................................

    Menţiuni privind audierea contribuabilului:
    ....................................................................

    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie, potrivit prevederilor art. 268 şi 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiaşi act normativ, sub sancţiunea decăderii. Contestaţia se depune la organul fiscal emitent al deciziei.
    Conducătorul unităţii fiscale
    Numele şi prenumele ..............................
    Semnătura şi ştampila unităţii ..................
    ^1 Se menţionează denumirea organului fiscal emitent.

    ANEXA 7

    (Anexa nr. 11 la procedura
    aprobată prin Ordinul nr. 2.810/2019)
    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
    Unitatea fiscală^1 ..................................................................
    Serviciul/Biroul/Compartimentul ........................................
    Nr. .........../...............
    DECIZIE
    de pierdere a valabilităţii amânării la plată a dobânzilor, penalităţilor şi a tuturor accesoriilor
    Datele de identificare a debitorului
    Denumirea ......................................................
    Adresa ............................................................
    Codul de identificare fiscală ...........................

    Datele de identificare a împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele ....................
    Adresa ............................................................
    Codul de identificare fiscală ...........................

    În temeiul prevederilor cap. I din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale şi ale Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.810/2019 pentru aprobarea procedurii de aplicare a măsurilor de restructurare a obligaţiilor bugetare restante la 31 decembrie 2018 în cazul debitorilor care au datorii principale în cuantum mai mare sau egal cu suma de un milion lei,
    vă comunicăm că amânarea la plată, aprobată prin Decizia de amânare la plată a dobânzilor, penalităţilor şi a tuturor accesoriilor nr. ................... din data de ...................., şi-a pierdut valabilitatea, începând cu data de ................. .
    Suma rămasă de plată din amânare este în cuantum de ................... .
    Motivul de fapt pentru care s-a constatat pierderea valabilităţii amânării la plată a dobânzilor, penalităţilor şi a tuturor accesoriilor:
    - înlesnirea la plata obligaţiilor bugetare principale acordată prin Decizia nr. .................. din data de ................ şi-a pierdut valabilitatea.

    Temeiul de drept:
    - art. 13 alin. (3) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale.

    Consecinţele pierderii valabilităţii amânării la plată a dobânzilor, penalităţilor şi a tuturor accesoriilor:
    ................................................................................

    Menţiuni privind audierea contribuabilului:
    .....................................................................................

    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie, potrivit prevederilor art. 268 şi 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiaşi act normativ, sub sancţiunea decăderii. Contestaţia se depune la organul fiscal emitent al deciziei.
    Conducătorul unităţii fiscale
    Numele şi prenumele ..............................
    Semnătura şi ştampila unităţii ..................
    ^1 Se menţionează denumirea organului fiscal emitent.

    ANEXA 8

    (Anexa nr. 12 la procedura
    aprobată prin Ordinul nr. 2.810/2019)
    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
    Unitatea fiscală^1 ..................................................................
    Serviciul/Biroul/Compartimentul ........................................
    Nr. .........../...............
    DECIZIE
    de pierdere a valabilităţii amânării la plată a obligaţiilor bugetare principale
    Datele de identificare a debitorului
    Denumirea ......................................................
    Adresa ............................................................
    Codul de identificare fiscală ...........................

    Datele de identificare a împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele ....................
    Adresa ............................................................
    Codul de identificare fiscală ...........................

    În temeiul prevederilor cap. I din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale şi ale Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.810/2019 pentru aprobarea procedurii de aplicare a măsurilor de restructurare a obligaţiilor bugetare restante la 31 decembrie 2018 în cazul debitorilor care au datorii principale în cuantum mai mare sau egal cu suma de un milion lei,
    vă comunicăm că amânarea la plată, aprobată prin Decizia de amânare la plată a obligaţiilor bugetare principale nr. ................... din data de ...................., şi-a pierdut valabilitatea, începând cu data de ................. .
    Suma rămasă de plată din amânare este în cuantum de ................... .
    Motivul de fapt pentru care s-a constatat pierderea valabilităţii amânării la plată a obligaţiilor bugetare principale:
    - înlesnirea la plata obligaţiilor bugetare principale acordată prin Decizia nr. ................. din data de ................ şi-a pierdut valabilitatea.

    Temeiul de drept:
    - art. 13 alin. (3) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilităţi fiscale.

    Consecinţele pierderii valabilităţii amânării la plată a obligaţiilor bugetare principale:
    .........................................................................

    Menţiuni privind audierea contribuabilului:
    .......................................................................

    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie, potrivit prevederilor art. 268 şi 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiaşi act normativ, sub sancţiunea decăderii. Contestaţia se depune la organul fiscal emitent al deciziei.
    Conducătorul unităţii fiscale
    Numele şi prenumele ..............................
    Semnătura şi ştampila unităţii ..................
    ^1 Se menţionează denumirea organului fiscal emitent.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016