Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2 din 7 ianuarie 2020  privind modificarea şi completarea Procedurii şi modalităţii de alocare a sumelor, precum şi raportarea de către beneficiari a stadiului de execuţie a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică iniţiate de unităţile administrativ-teritoriale, aprobată prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 819/2016     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 2 din 7 ianuarie 2020 privind modificarea şi completarea Procedurii şi modalităţii de alocare a sumelor, precum şi raportarea de către beneficiari a stadiului de execuţie a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică iniţiate de unităţile administrativ-teritoriale, aprobată prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 819/2016

EMITENT: Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 43 din 22 ianuarie 2020
    Având în vedere dispoziţiile art. 9 alin. (34^6) din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul art. 3 alin. (13) din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    directorul general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară emite prezentul ordin.
    ART. I
    Procedura şi modalitatea de alocare a sumelor, precum şi raportarea de către beneficiari a stadiului de execuţie a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică iniţiate de unităţile administrativ-teritoriale, aprobată prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 819/2016, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 583 din 1 august 2016, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 4, următoarele definiţii se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "PVR tehnic - procesul-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă a livrării «Documentele tehnice ale cadastrului - spre publicare» sau «Documentele tehnice ale cadastrului - finale», astfel cum este prevăzut în Regulamentul privind realizarea, verificarea şi recepţia lucrărilor sistematice de cadastru şi înscrierea din oficiu a imobilelor în cartea funciară, aprobat prin ordin al directorului general al ANCPI;
    PVR servicii - procesul-verbal de recepţie a serviciilor de realizare a lucrărilor de înregistrare sistematică, ce fac obiectul contractelor de achiziţie publică încheiate de unităţile administrativ-teritoriale, denumit în Regulamentul privind realizarea, verificarea şi recepţia lucrărilor sistematice de cadastru şi înscrierea din oficiu a imobilelor în cartea funciară proces-verbal de acceptanţă a livrării «Documentele tehnice ale cadastrului - spre publicare» sau «Documentele tehnice ale cadastrului - finale."

    2. La articolul 5 punctul 11, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(1) Lucrările de înregistrare sistematică se realizează cu respectarea Regulamentului privind realizarea, verificarea şi recepţia lucrărilor sistematice de cadastru şi înscrierea din oficiu a imobilelor în cartea funciară şi a celorlalte prevederi legale în domeniul cadastrului şi publicităţii imobiliare."

    3. La articolul 5 punctul 11, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (2^1), cu următorul cuprins:
    "(2^1) Plata serviciilor se va realiza după cum urmează:
    A. Pentru livrarea «Documente tehnice ale cadastrului - spre publicare», valoarea tranşei de plată este de 60% din valoarea corespunzătoare numărului de imobile recepţionate care pot face obiectul decontării.
    Plata serviciilor se va face în baza următoarelor documente:
    a) Proces-verbal de acceptanţă a serviciilor aferente Livrării nr. 1 (în original), întocmit şi semnat de către reprezentanţii desemnaţi din partea achizitorului.
    b) Factura aferentă Livrării nr. 1, emisă de Prestator şi înregistrată la sediul OCPI în copie conformă cu originalul.
    B. Pentru livrarea «Documente tehnice ale cadastrului - finale», valoarea tranşei de plată reprezintă diferenţa dintre valoarea corespunzătoare numărului de imobile recepţionate care pot face obiectul decontării şi valoarea plătită conform lit. A.
    Plata serviciilor se va face în baza următoarelor documente:
    a) Proces-verbal de acceptanţă a serviciilor aferente Livrării nr. 2 (în original), întocmit şi semnat de către reprezentanţii desemnaţi din partea achizitorului.
    b) Factura aferentă Livrării nr. 2, emisă de Prestator şi înregistrată la sediul OCPI în copie conformă cu originalul."

    4. La articolul 5 punctul 11, alineatul (4) se abrogă.
    5. La articolul 5 punctul 11, alineatul (6) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(6) UAT va emite PVR servicii pentru serviciile prestate pe baza PVR tehnic emis de OCPI pentru fiecare livrare. PVR servicii va fi semnat de către UAT şi prestator în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la comunicarea PVR tehnic. Ulterior emiterii PVR servicii pentru Livrarea «Documente tehnice ale cadastrului - finale», OCPI va solicita ANCPI deschiderea cărţilor funciare aferente imobilelor recepţionate."

    6. La articolul 5, punctul 12 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "12. Emiterea facturii de către prestator
    Prestatorul va emite factura corespunzătoare serviciilor prestate aferentă fiecărei livrări în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data încheierii PVR servicii, care va fi înregistrată la sediul primăriei UAT."

    7. La articolul 5, punctul 14 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "14. Verificarea documentelor de plată şi solicitarea de către OCPI a transferului de fonduri

    (1) OCPI va verifica documentele prevăzute la pct. 13, inclusiv în ceea ce priveşte corespondenţa dintre numărul imobilelor recepţionate în PVR tehnic şi imobilele menţionate în PVR servicii şi în factură.

    (2) OCPI va transmite către ANCPI solicitarea transferului de fonduri pentru Livrarea «Documente tehnice ale cadastrului - spre publicare» însoţită de PVR tehnic şi PVR servicii şi în factură, întocmită conform anexei nr. 9.

    (3) Ulterior finalizării lucrărilor de înregistrare sistematică şi verificării corespondenţei dintre numărul de cărţi funciare înfiinţate din oficiu în Sistemul integrat de cadastru şi carte funciară şi numărul de imobile stabilit în documentele prevăzute la pct. 13, OCPI va transmite către ANCPI solicitarea transferului de fonduri întocmită conform anexei nr. 9.

    (4) OCPI certifică prin solicitarea de transferuri de fonduri în vederea efectuării plăţilor verificarea realităţii, regularităţii şi legalităţii tuturor acţiunilor şi documentelor emise până la această etapă."

    8. Anexa nr. 9 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.


    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Directorul general al Agenţiei Naţionale Cadastru şi Publicitate Imobiliară,
                    Radu-Codruţ Ştefănescu

    Bucureşti, 7 ianuarie 2020.
    Nr. 2.
    ANEXA 1

    (Anexa nr. 9 la procedură)
    ANTET OCPI Nr. ..................../........................
    Către: Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară
    În atenţia: Domnului ……………..........., director general
    Referitor la: Solicitare privind transferul de fonduri
    Stimate Domnule Director,
    În temeiul art. 5 pct. 14 din Procedura şi modalitatea de alocare a sumelor, precum şi raportarea de către beneficiari a stadiului de execuţie a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică iniţiate de unităţile administrativ-teritoriale, aprobată prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 819/2016, cu modificările şi completările ulterioare, vă solicităm efectuarea transferului sumei de …..…........ lei, necesară efectuării plăţii aferente Contractului nr. …………... din data de ………..........., având ca obiect finanţarea în cadrul Programului naţional de cadastru şi carte funciară a lucrărilor de înregistrare sistematică iniţiate de:
    UAT ………..........., judeţul ……….......... pentru sectorul cadastral/sectoarele cadastrale nr. ……………………..........
    Prin prezenta solicitare privind transferul de fonduri confirmăm efectuarea verificărilor prevăzute de art. 5 pct. 13 şi 14 din procedura mai sus menţionată şi certificăm realitatea, regularitatea şi legalitatea tuturor acţiunilor şi documentelor emise până la această etapă.
    Director OCPI ............................................
    ...................................................................
    (numele, prenumele, semnătura şi ştampila)
    Şef Birou înregistrare sistematică,
    ...................................................................
    (numele, prenumele, semnătura)
    Şef Serviciu economic,
    ...................................................................
    (numele, prenumele, semnătura)
    Responsabil contract finanţare,
    ...................................................................
    (numele, prenumele, semnătura)

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016