Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 10 din 12 ianuarie 2021  privind modificarea şi completarea anexei la Ordinul ministrului sănătăţii, ministrului afacerilor interne, ministrului apărării naţionale şi al ministrului lucrărilor publice, dezvoltării şi administraţiei nr. 2.171/181/M.223/4.380/2020 pentru stabilirea Normelor privind autorizarea, organizarea şi funcţionarea centrelor de vaccinare împotriva COVID-19    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 10 din 12 ianuarie 2021 privind modificarea şi completarea anexei la Ordinul ministrului sănătăţii, ministrului afacerilor interne, ministrului apărării naţionale şi al ministrului lucrărilor publice, dezvoltării şi administraţiei nr. 2.171/181/M.223/4.380/2020 pentru stabilirea Normelor privind autorizarea, organizarea şi funcţionarea centrelor de vaccinare împotriva COVID-19

EMITENT: Ministerul Sănătăţii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 65 din 20 ianuarie 2021
    Având în vedere art. 2 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1.031/2020 privind aprobarea Strategiei de vaccinare împotriva COVID-19 în România, cu modificările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 40 alin. (1) din Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apărării Naţionale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 12 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 477/2020 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Lucrărilor Publice, Dezvoltării şi Administraţiei,
    ministrul sănătăţii, ministrul afacerilor interne, ministrul apărării naţionale şi ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei emit următorul ordin:
    ART. I
    Normele privind autorizarea, organizarea şi funcţionarea centrelor de vaccinare împotriva COVID-19 prevăzute în anexa la Ordinul ministrului sănătăţii, ministrului afacerilor interne, ministrului apărării naţionale şi al ministrului lucrărilor publice, dezvoltării şi administraţiei nr. 2.171/181/M.223/4.380/2020 pentru stabilirea Normelor privind autorizarea, organizarea şi funcţionarea centrelor de vaccinare împotriva COVID-19 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.289 din 24 decembrie 2020, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La capitolul II „Structura generală a centrelor de vaccinare“, punctul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "1. Centrele de vaccinare împotriva COVID-19, denumite în continuare centre de vaccinare, sunt înfiinţate prin decizie a directorului executiv al direcţiilor de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti.
    1.1. Centrul de vaccinare este un spaţiu special destinat care respectă prezentele norme, fiind înfiinţat în scopul desfăşurării activităţii de vaccinare a populaţiei împotriva COVID-19.
    1.2. Modelul de organizare a unui centru de vaccinare este prevăzut în anexa nr. 5 la prezentele norme."

    2. Capitolul VII „Autorizarea centrelor de vaccinare împotriva COVID-19“ se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "VII. Autorizarea centrelor de vaccinare împotriva COVID19
    1. Cerinţele pentru autorizarea temporară a centrelor de vaccinare sunt:
    a) declaraţia pe propria răspundere a conducătorului unităţii şi a medicului coordonator privind respectarea condiţiilor prevăzute în prezentele norme;
    b) pentru schimbarea destinaţiei spaţiului în care vor funcţiona centrele de vaccinare sunt necesare: acordul deţinătorului/administratorului acestuia, pe baza căruia se emite hotărârea comitetului judeţean/al municipiului Bucureşti pentru situaţii de urgenţă.
    2. Direcţiile de sănătate publică judeţene sau a municipiului Bucureşti verifică prin sondaj centrele de vaccinare, săptămânal, în mod aleatoriu, pentru a stabili conformarea acestora cu cerinţele prevăzute în prezentele norme, precum şi conformarea dotării centrului conform cap. IV.
    3. Direcţiile de sănătate publică judeţene sau a municipiului Bucureşti emit autorizaţia sanitară temporară de funcţionare conform modelului prevăzut în anexa nr. 7.
    4. Pentru centrele de vaccinare organizate în unităţi sanitare nu se eliberează autorizaţii temporare sanitare de funcţionare."

    3. La capitolul VIII „Dispoziţii finale“, punctul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "1. Anexele nr. 1-7 fac parte integrantă din prezentele norme."

    4. După anexa nr. 6 se introduce o nouă anexă, anexa nr. 7, al cărei conţinut este prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.


    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul sănătăţii,
                    Vlad Vasile Voiculescu
                    Ministrul afacerilor interne,
                    Lucian Nicolae Bode
                    Ministrul apărării naţionale,
                    Nicolae-Ionel Ciucă
                    Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei,
                    Cseke Attila Zoltán

    ANEXA 1

    (Anexa nr. 7 la norme)
     - model -
    MINISTERUL SĂNĂTĂŢII
    Direcţia de Sănătate Publică .................
    AUTORIZAŢIE SANITARĂ TEMPORARĂ DE FUNCŢIONARE
    în baza declaraţiei pe propria răspundere
    Autorizaţia sanitară de funcţionare în baza declaraţiei pe propria răspundere va cuprinde cel puţin următoarele informaţii:
    La cererea ..............................................., în calitate de ................................... al ............................................., cu sediul în ..............................., cod fiscal/CUI ................., având în vedere Declaraţia pe propria răspundere nr. ......../.......... referitoare la condiţiile igienico-sanitare, în baza Legii nr. .............. şi a ................., se acordă:
    AUTORIZAŢIE SANITARĂ TEMPORARĂ DE FUNCŢIONARE
    Nr. ..../....../........
    pentru obiectivul: .............................................., situat în ...................................................., având ca obiect de activitate .............................., având structura funcţională menţionată în declaraţia pe propria răspundere, care se anexează prezentei autorizaţii sanitare de funcţionare şi este parte integrantă din aceasta.
    Director,
    ...........................................
    Semnătura şi ştampila autorităţii competente
    NOTĂ:
    Titularul autorizaţiei este obligat:
    - să solicite în scris schimbarea autorizaţiei sanitare de funcţionare în cazul modificării în structura funcţională a unităţii sau a condiţiilor de igienă asigurate la data autorizării;
    – să aplice şi să respecte normele antiepidemice şi de igienă în vigoare;
    – pentru eliberarea acestei autorizaţii nu se percep taxe.


    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016