Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME SPECIFICE din 27 mai 2013  privind organizarea şi funcţionarea camerelor de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele ridicate    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 NORME SPECIFICE din 27 mai 2013 privind organizarea şi funcţionarea camerelor de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele ridicate

EMITENT: Ministerul Afacerilor Interne
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 315 din 31 mai 2013
──────────
    Conţinute de ORDINUL nr. 73 din 27 mai 2013, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 315 din 31 mai 2013.
──────────
    CAP. I
    Organizarea camerelor de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele ridicate
    ART. 1
    (1) Camerele de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele ridicate sunt organizate şi funcţionează în cadrul Inspectoratului General al Poliţiei Române, Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră, Inspectoratului General al Jandarmeriei Române, precum şi la nivelul structurilor teritoriale ale acestor instituţii.
    (2) La nivelul Inspectoratului General al Poliţiei Române, camerele de corpuri delicte în care se păstrează autovehicule ridicate sunt organizate şi funcţionează în cadrul Direcţiei Cazier judiciar, statistică şi evidenţe operative, iar la nivelul Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti, inspectoratelor judeţene de poliţie, secţiilor regionale de poliţie transporturi, poliţiilor municipale şi orăşeneşti, în cadrul structurilor de cazier judiciar, statistică şi evidenţe operative.
    (3) La nivelul Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră, camerele de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele ridicate sunt organizate şi funcţionează în cadrul Serviciului de evidenţă operativă, iar la nivelul unităţilor teritoriale, în cadrul structurilor de evidenţă operativă.
    (4) La nivelul Inspectoratului General al Jandarmeriei Române, camerele de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele ridicate sunt organizate şi funcţionează la sediile unităţilor de jandarmi, în cadrul serviciilor/compartimentelor de prevenire şi combatere a faptelor antisociale.

    ART. 2
    (1) Spaţiile de păstrare a autovehiculelor indisponibilizate sunt asigurate de structurile de logistică, la nivelul unităţilor în care sunt organizate camerele de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate, în locuri corespunzătoare, amenajate în acest scop, aflate în dotarea sau administrarea acestor unităţi.
    (2) Aceste spaţii se amenajează de regulă, în garaje, ţarcuri acoperite, care pot asigura păstrarea autovehiculelor în condiţii bune de conservare şi securitate.

    ART. 3
    (1) În sensul prezentelor norme specifice, termenul autovehicul include toate mijloacele de transport auto-moto, utilaje, precum şi mijloacele de transport aerian şi naval.
    (2) Motoarele auto-moto şi piesele de schimb aferente autovehiculelor sunt considerate bunuri comune.
    (3) Motoarele auto-moto şi piesele de schimb aferente autovehiculelor se introduc la camera de corpuri delicte în care se păstrează autovehicule indisponibilizate, numai în situaţia în care spaţiul de depozitare poate asigura păstrarea şi conservarea acestor bunuri în deplină siguranţă.

    ART. 4
    (1) În situaţia în care camera de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate se amenajează în spaţii în care se depozitează şi alte autovehicule decât cele indisponibilizate, în vederea conservării şi asigurării integrităţii acestora, alături de gestionarul prevăzut la art. 4 alin. (1) din ordin, se desemnează şi un custode.
    (2) La nivelul Poliţiei Române, gestionarul va fi desemnat din cadrul structurilor de cazier judiciar, statistică şi evidenţe operative, iar custodele din cadrul structurilor administrative sau de logistică.
    (3) La nivelul Poliţiei de Frontieră Române, gestionarul va fi desemnat din cadrul structurilor de evidenţă operativă, iar custodele, după caz, din cadrul structurilor administrative sau de logistică.
    (4) La nivelul Jandarmeriei Române, gestionarul va fi desemnat din cadrul structurilor de prevenire şi combatere a faptelor antisociale, iar custodele din cadrul structurilor de logistică.
    (5) În situaţia în care camera de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate este organizată în spaţii aparţinând altor instituţii sau persoane juridice, prin actul juridic încheiat cu acestea se va desemna custodele şi se vor stabili obligaţiile acestuia.

    CAP. II
    Categorii de autovehicule care pot fi introduse la camerele de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate
    ART. 5
    Autovehiculele indisponibilizate în vederea confiscării sau recuperării prejudiciului, de regulă, se lasă în custodia persoanelor fizice ori juridice care pot asigura securitatea şi păstrarea acestora în condiţii optime.

    ART. 6
    (1) În situaţii temeinic justificate, autovehiculele indisponibilizate asupra cărora s-a instituit sechestru asigurător, precum şi cele confiscate ca urmare a aplicării sancţiunii contravenţionale complementare se introduc la camera de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate organizată la nivelul unităţii din care face parte personalul care le-a indisponibilizat sau unităţii din localitatea unde îşi are sediul unitatea de parchet competentă a soluţiona cauza.
    (2) În cazul cererilor de asistenţă judiciară internaţională în materie penală, autovehiculul indisponibilizat va fi predat la camera de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate.
    (3) La camerele de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate nu se introduc autovehiculele indisponibilizate provizoriu pentru expertize sau constatări tehnico-ştiinţifice.
    (4) Mijloacele plutitoare, precum şi mijloacele de transport aerian indisponibilizate, care din motive obiective nu au fost lăsate în custodie, se păstrează în locuri special amenajate pentru staţionarea unor astfel de mijloace, din zona de competenţă a organului care le-a indisponibilizat.

    ART. 7
    (1) Autovehiculele care au fost abandonate în urma accidentelor rutiere nu se introduc la camerele de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate.
    (2) În cazul abandonării autovehiculelor avariate în urma accidentelor rutiere, documentele întocmite cu ocazia constatării acestui fapt se comunică serviciilor/birourilor de cazier judiciar, statistică şi evidenţe operative, care efectuează demersuri pentru a fi declarate organelor de valorificare, potrivit prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 14/2007 pentru reglementarea modului şi condiţiilor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Hotărârii Guvernului nr. 731/2007 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 14/2007 pentru reglementarea modului şi condiţiilor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, republicată.

    CAP. III
    Documentele în baza cărora se introduc autovehiculele la camera de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate
    ART. 8
    Autovehiculele se introduc la camera de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate în baza următoarelor documente:
    a) adresa de înaintare, prin care se solicită introducerea autovehiculelor, în cazul structurilor centrale sau raportul depunătorului, în cazul unităţilor teritoriale, aprobate de şeful unităţii la nivelul căreia este organizată camera de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate. Adresa şi raportul cuprind în mod obligatoriu următoarele date: numărul şi data înregistrării dosarului penal, numărul unic şi unitatea de parchet unde a fost înregistrat dosarul, formaţiunea care instrumentează cauza penală, seria şi numărul procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei, în cazul aplicării sancţiunii contravenţionale complementare a confiscării, datele de stare civilă ale persoanei de la care s-a ridicat autovehiculul, descrierea autovehiculului;
    b) copia procesului-verbal prin care s-a ridicat autovehiculul în vederea confiscării sau în vederea restituirii, copia procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei sau documentele din care rezultă abandonarea autovehiculului, precum şi demersurile efectuate pentru restituirea acestuia sau identificarea proprietarului;
    c) copia ordonanţei procurorului sau a încheierii instanţei prin care s-a instituit sechestru asigurător şi copia procesului-verbal de aplicare a sechestrului, în cazul aplicării acestei măsuri asigurătorii.


    ART. 9
    Documentele prezentate la introducerea în camera de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate cuprind descrierea amănunţită a autovehiculului, făcându-se menţiuni cu privire la marcă, an de fabricaţie, serie motor şi şasiu, numărul de km înregistraţi la bord, numărul de cilindree, tipul motorului, puterea motorului, capacitatea de transport, numărul de locuri, gradul de uzură apreciat în procent, culoarea, starea tehnică şi funcţională, avarii ale caroseriei, precum şi orice alte date privind accesoriile interioare sau exterioare ale autovehiculului.

    CAP. IV
    Termenele şi modul de depunere a autovehiculelor indisponibilizate în camera de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate
    ART. 10
    (1) Autovehiculele indisponibilizate se depun în camera de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate în termen de:
    a) cel mult 5 zile lucrătoare de la data ridicării acestora în vederea confiscării sau recuperării prejudiciului sau de la data întocmirii actelor din care rezultă abandonarea autovehiculului;
    b) cel mult două zile lucrătoare de la finalizarea expertizelor, constatărilor sau a altor acte procedurale, în cazul în care acestea au fost necesare.

    (2) În situaţia în care termenul de depunere nu este respectat, depăşirea termenului se motivează în adresa de înaintare sau în raport.

    ART. 11
    (1) Personalul care a ridicat autovehiculul în vederea indisponibilizării îl va depune la camera de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate în prezenţa unei comisii formate din gestionar, un specialist cu pregătire tehnică din cadrul serviciilor de logistică care au atribuţii privind asigurarea şi organizarea spaţiului de depozitare şi, după caz, custode.
    (2) Cu ocazia predării-primirii autovehiculului, comisia va proceda la efectuarea unei constatări cu privire la starea tehnică a autovehiculului indisponibilizat şi la evaluarea stării fizice a acestuia.
    (3) Membrii comisiei verifică, în mod amănunţit, concordanţa datelor înscrise în documentele de ridicare cu datele fizice prezentate de autovehiculul în cauză, iar în cazul constatării unor neconcordanţe ori dacă se impun precizări suplimentare, acestea se menţionează expres în dovada de predare-primire, pe care gestionarul o va elibera depunătorului.
    (4) Constatările membrilor comisiei se înscriu în fişa de inventariere şi evaluare a autovehiculului, denumită FIŞA M, întocmită în 3 exemplare, al cărei model este prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentele norme specifice. Primul exemplar însoţeşte autovehiculul indisponibilizat şi va rămâne la primitor, al doilea exemplar rămâne la persoana care l-a ridicat în vederea confiscării şi care instrumentează cauza penală, iar al treilea însoţeşte dosarul penal.

    ART. 12
    (1) Predarea autovehiculelor indisponibilizate se va face după efectuarea constatării tehnice, inventarierii şi a evaluării de către comisia prevăzută la art. 11 şi întocmirea FIŞEI M, ocazie cu care se va proceda la sigilarea acestora, în vederea asigurării unei depline securităţi, operaţiune ce se menţionează în dovada de predare-primire, încheiată între persoana care a ridicat autovehiculul în vederea indisponibilizării şi gestionar.
    (2) În situaţia în care este numit custode, autovehiculul indisponibilizat va fi predat de către gestionar acestuia, întocmindu-se în acest sens un proces-verbal de lăsare în custodie.
    (3) Autovehiculele pot fi desigilate şi scoase temporar din spaţiul amenajat pentru menţinerea stării tehnice corespunzătoare, precum şi în situaţii de excepţie, ocazionate de starea de necesitate, urmând ca acestea să fie resigilate la finalizarea activităţilor necesare menţinerii stării tehnice corespunzătoare sau revenirea la situaţia de normalitate în cazul stării de necesitate.

    ART. 13
    Gestionarul camerei de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate va emite dovada de primire înseriată în care se va menţiona faptul că mijlocul auto indisponibilizat a fost sigilat în vederea asigurării unei securităţi depline. Exemplarul nr. 1 al dovezii de primire se înmânează depunătorului.

    ART. 14
    După eliberarea dovezii de primire a autovehiculelor la camera de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate, gestionarul va înregistra în registrul de evidenţă, în ordine cronologică, fiecare lucrare pentru care a eliberat dovadă de primire. La scoaterea autovehiculelor din camera de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate se fac menţiunile corespunzătoare în registrul de evidenţă.

    ART. 15
    Gestionarul camerei de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate este obligat să înregistreze în evidenţa tehnico-operativă a bunurilor primite spre păstrare, în baza:
    a) dovezii de primire, înseriată, întocmită potrivit modelului aprobat la nivelul Ministerului Afacerilor Interne, care se completează în două exemplare, primul exemplar constituind act justificativ pentru personalul care depune bunurile spre păstrare, iar cel de-al doilea, act de intrare în gestiune;
    b) registrului de evidenţă a bunurilor din camera de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate, stabilit potrivit modelului aprobat la nivelul Ministerului Afacerilor Interne;
    c) procesului-verbal-tip, înseriat, întocmit potrivit modelului aprobat la nivelul Ministerului Afacerilor Interne, care se completează în două exemplare, primul constituind actul de preluare de către cel în drept, iar cel de-al doilea, act de scădere din gestiune.


    CAP. V
    Modul de păstrare, conservare şi valorificare a autovehiculelor indisponibilizate
    ART. 16
    Autovehiculele primite în gestiune se păstrează grupate în raport cu succesiunea primirii acestora, în funcţie de cauzele penale sau de persoanele de la care s-au ridicat, fiind etichetate în vederea individualizării, cu menţionarea numărului de ordine/poziţiei din registrul de evidenţă a bunurilor.

    ART. 17
    Pe timpul indisponibilizării autovehiculelor la camera de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate, specialistul cu pregătire tehnică din cadrul serviciilor de logistică care face parte din comisia de specialitate ia măsurile necesare menţinerii stării tehnice corespunzătoare a acestora.

    ART. 18
    Cheile aferente autovehiculelor indisponibilizate sunt însoţite de o etichetă pe care se menţionează numărul de ordine/poziţia din registrul de evidenţă, marca, modelul autovehiculului şi numărul de înmatriculare şi sunt păstrate într-o cutie metalică, în interiorul camerei, dacă aceasta este amenajată în spaţii închise. Cheile pot fi păstrate şi în biroul gestionarului camerei de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate, dacă spaţiul nu este amenajat corespunzător.

    ART. 19
    (1) Autovehiculele indisponibilizate în vederea confiscării sau recuperării prejudiciului se păstrează la camera de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate până la rămânerea definitivă a hotărârilor judecătoreşti de confiscare sau de restituire.
    (2) Personalul care le-a ridicat sau organele de cercetare ale poliţiei judiciare care instrumentează cauzele penale în care au fost abandonate autovehicule sunt obligate să întreprindă demersurile necesare pentru identificarea posesorilor legali şi, după caz, pentru informarea acestora în vederea intrării în posesia autovehiculelor. Rezultatul verificărilor se comunică gestionarului camerei de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate.
    (3) În cazul autovehiculelor ai căror posesori legali nu au fost identificaţi, precum şi al celor considerate ca abandonate potrivit legii, se aplică procedura legală privind bunurile intrate în proprietatea privată a statului.

    ART. 20
    Autovehiculele intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, care din punct de vedere tehnic, funcţional, calitativ şi al caracteristicilor corespund nevoilor de dotare ale unităţilor Ministerului Afacerilor Interne, se comunică, de îndată, structurilor de logistică din inspectoratele generale, în vederea întocmirii formalităţilor necesare de trecere a lor în patrimoniul unităţilor, potrivit dispoziţiilor legale în domeniu.

    CAP. VI
    Scoaterea autovehiculelor din camera de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate
    ART. 21
    Scoaterea autovehiculelor indisponibilizate din camerele de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate se face numai în baza raportului gestionarului, aprobat de şeful unităţii, însoţit, după caz, de următoarele documente:
    a) hotărârea definitivă a instanţei de judecată;
    b) ordonanţa sau rezoluţia procurorului;
    c) procesul-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei, prin care măsura confiscării a rămas definitivă;
    d) cererea persoanei căreia îi aparţine autovehiculul abandonat, pentru care s-a dispus restituirea, aprobată de şeful unităţii;
    e) documente din care rezultă abandonul autovehiculului;
    f) raportul organului de cercetare al poliţiei judiciare care instrumentează cauza, aprobat de şeful/comandantul unităţii din care face parte, în cazul în care bunurile urmează a fi restituite de către acesta potrivit competenţelor stabilite de Codul de procedură penală, republicat, cu modificările şi completările ulterioare;
    g) solicitarea scrisă a organelor de urmărire penală sau a instanţei de judecată de a pune bunurile la dispoziţia lor ori a altor instituţii, pentru efectuarea unor expertize sau a unor acte procedurale.


    ART. 22
    (1) Predarea autovehiculelor către proprietar sau altă persoană îndreptăţită se face pe bază de proces-verbal-tip înseriat, care se completează în două exemplare, primul constituind actul de preluare de către cei în drept, iar cel de-al doilea, împreună cu actele care atestă existenţa unei situaţii de scoatere din camera de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate, act de scădere din gestiune.
    (2) În cazurile în care autovehiculele sunt predate organelor de valorificare, scăderea din evidenţă se va face în baza proceselor-verbale-tip înseriate, care poartă număr de înregistrare şi ştampilă din partea acestor organe.
    (3) Predarea autovehiculelor indisponibilizate către persoanele îndreptăţite se va face de către gestionarul camerei de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate în prezenţa custodelui, consemnându-se în procesul-verbal de predare-primire aspectele cu privire la starea tehnică a autovehiculului, în raport cu starea existentă la momentul introducerii în camera de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate.

    ART. 23
    Gestionarii camerelor de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele indisponibilizate au obligaţia să declare autovehiculele intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului organelor de valorificare, respectiv direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene sau Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, administraţiilor finanţelor publice de sector din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, în termen de 10 zile de la data primirii documentului care constituie titlu de proprietate a statului asupra acestora, cu excepţia bunurilor care nu îndeplinesc condiţiile legale de comercializare, potrivit prevederilor art. 2 alin. (1) din Normele metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 14/2007 pentru reglementarea modului şi condiţiilor de valorificare a bunurilor intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 731/2007, republicată (Normele metodologice aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 731/2007, republicată).

    ART. 24
    Autovehiculele intrate, potrivit legii, în proprietatea privată a statului, care nu îndeplinesc condiţiile legale de comercializare, se predau, pe bază de proces-verbal-tip înseriat, către societăţile comerciale specializate în colectarea deşeurilor metalice, după ce au fost supuse unei comisii de preluare şi distrugere, constituită în condiţiile prevăzute de art. 2 alin. (6) din Normele metodologice aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 731/2007, republicată.

    ANEXA 1

    la Normele specifice privind organizarea şi funcţionarea camerelor de corpuri delicte în care se păstrează autovehiculele ridicate

┌──────────────────────────────────────┐
│FIŞA M │
└──────────────────────────────────────┘

                                          FIŞA
                     de inventariere şi evaluare a autovehiculului
                     ridicat la data de ..........................
        FELUL AUTOVEHICULULUI*) .................................
    * Autoturisme, autocamioane, microbuze, camionete, autoutilitare, bărci cu motor, motoare ataşabile.

    CAP. I


┌─────────────────┬┬──────────────────┬┐
│1. Nr. şi data ││ ││
│lucrării ││4. Locul ││
│penale/dosarului ││depozitării ││
│penal ││ ││
├─────────────────┼┤ ├┤
│2. Lucrătorii ├┼──────────────────┼┤
│care ││5. Valoarea ││
│instrumentează ├┤estimativă (RON) ├┤
│cauza ││ ││
├─────────────────┼┼──────────────────┼┤
│ ││ ││
│3. Formaţiunea şi││6. Persoana de la ││
│persoana ├┤care s-a ├┤
│care are în ││ridicat ││
│custodie ││autovehiculul/ ││
│autovehiculul ├┤locul ├┤
│ ││abandonării ││
│ ││ ││
└─────────────────┴┴──────────────────┴┘

    CAP. II


┌──────────────┬┬───────────┬──────────┐
│ ││SOLUŢIA │ │
│INDICATORI ││PROPUSĂ │OBSERVAŢII│
│ ││PARCHETULUI│ │
│ ││/DATA │ │
├──────────────┼┼───────────┼──────────┤
│1. marca ││ │ │
├──────────────┼┼───────────┼──────────┤
│2. anul de ││ │ │
│fabricaţie ││ │ │
├──────────────┼┼───────────┼──────────┤
│3. serie motor││ │ │
├──────────────┼┼───────────┼──────────┤
│4. serie şasiu││ │ │
├──────────────┼┼───────────┼──────────┤
│5. nr. km ││ │ │
│înregistraţi ││ │ │
│la bord ││ │ │
├──────────────┼┼───────────┼──────────┤
│6. cilindree ││ │ │
│(cmc) ││ │ │
├──────────────┼┼───────────┼──────────┤
│7. tipul ││ │ │
│motorului ││ │ │
├──────────────┼┼───────────┼──────────┤
│8. puterea ││ │ │
│motorului ││ │ │
│(c.p.) ││ │ │
├──────────────┼┼───────────┼──────────┤
│9. capacitatea││ │ │
│de transport ││ │ │
│(tone) ││ │ │
├──────────────┼┼───────────┼──────────┤
│10. numărul de││ │ │
│locuri ││ │ │
├──────────────┼┼───────────┼──────────┤
│11. grad de ││ │ │
│uzură apreciat││ │ │
│(%) ││ │ │
├──────────────┼┼───────────┼──────────┤
│12. starea ││ │ │
│tehnică şi ││ │ │
│funcţionare ││ │ │
├──────────────┼┼───────────┼──────────┤
│13. nr. şi ││ │ │
│data soluţiei ││ │ │
│rămase ││ │ │
│definitivă a ││ │ │
│parchetului ││ │ │
│sau instanţei ││ │ │
│judecătoreşti ││ │ │
└──────────────┴┴───────────┴──────────┘

    Comisia de inventariere şi evaluare
    ..............................
    Persoana care predă auto
    .........................

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016