Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME PROPRII din 11 noiembrie 2011  de aplicare a Contractului-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anii 2011-2012, adaptate la specificul organizarii asistentei medicale in reteaua sanitara a ministerelor si institutiilor din domeniul apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti, aplicabile in relatiile contractuale dintre Casa Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti si furnizorii de servicii medicale si medicamente care apartin acestei retele    Twitter Facebook
Cautare document

NORME PROPRII din 11 noiembrie 2011 de aplicare a Contractului-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anii 2011-2012, adaptate la specificul organizarii asistentei medicale in reteaua sanitara a ministerelor si institutiilor din domeniul apararii, ordinii publice, sigurantei nationale si autoritatii judecatoresti, aplicabile in relatiile contractuale dintre Casa Asigurarilor de Sanatate a Apararii, Ordinii Publice, Sigurantei Nationale si Autoritatii Judecatoresti si furnizorii de servicii medicale si medicamente care apartin acestei retele

EMITENT: MINISTERUL APARARII NATIONALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 894 din 16 decembrie 2011

    CAP. I
    Dispoziţii generale

    ART. 1
    (1) Prezentele norme stabilesc reguli de aplicare a Contractului-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotãrârea Guvernului nr. 1.389/2010, cu modificãrile ulterioare, denumit în continuare contract-cadru, adaptate la specificul organizãrii asistenţei medicale în reţelele sanitare proprii din domeniul apãrãrii, ordinii publice, siguranţei naţionale şi autoritãţii judecãtoreşti.
    (2) Prevederile prezentelor norme, în mãsura în care nu dispun altfel, se completeazã cu dispoziţiile Normelor metodologice pentru anul 2011 de aplicare a Contractului-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate pentru anii 20112012, aprobate prin Ordinul ministrului sãnãtãţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 864/538/2011, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    ART. 2
    Furnizorii de servicii medicale din reţelele sanitare aparţinând sistemului apãrãrii, ordinii publice, siguranţei naţionale şi autoritãţii judecãtoreşti sunt cei prevãzuţi la art. 5 din Ordonanţa Guvernului nr. 56/1998 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Casei Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti, aprobatã cu modificãri prin Legea nr. 458/2001.
    ART. 3
    Atribuţiile ce revin, potrivit normelor legale în vigoare, direcţiilor de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti în domeniul asistenţei medicale în sistemul asigurãrilor sociale de sãnãtate sunt exercitate de cãtre direcţiile medicale sau structurile similare organizate conform titlului I "Sãnãtatea publicã" din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, din ministerele şi instituţiile centrale cu reţea sanitarã proprie.
    ART. 4
    (1) În vederea încheierii contractului, furnizorii de servicii medicale din reţeaua apãrãrii, ordinii publice, siguranţei naţionale şi autoritãţii judecãtoreşti vor prezenta documentele prevãzute în contractul-cadru şi în anexele la modelele de contract pe tipuri de asistenţã adoptate prin Ordinul ministrului sãnãtãţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 864/538/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice pentru anul 2011 de aplicare a Contractului-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate pentru anii 2011-2012, cu modificãrile şi completãrile ulterioare. Certificatului de înregistrare în registrul unic al cabinetelor medicale îi este asimilat actul de înfiinţare a furnizorilor de servicii medicale.
    (2) La încheierea contractului de furnizare de medicamente, furnizorii din reţeaua apãrãrii, ordinii publice, siguranţei naţionale şi autoritãţii judecãtoreşti vor prezenta documentele prevãzute în cap. III din contractul-cadru referitor la acordarea medicamentelor cu şi fãrã contribuţie personalã în tratamentul ambulatoriu şi în anexa nr. 1 la anexa nr. 31 la Ordinul ministrului sãnãtãţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 864/538/2011, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, cu excepţia certificatului de înmatriculare în registrul comerţului.
    (3) Prin act de înfiinţare a furnizorului se înţelege inclusiv ordinele legale de înfiinţare emise de ministerele şi instituţiile din sistemul apãrãrii, ordinii publice, siguranţei naţionale şi autoritãţii judecãtoreşti.
    ART. 5
    (1) Toate documentele care stau la baza încheierii contractelor şi decontãrii serviciilor medicale şi medicamentelor şi care conţin informaţii clasificate potrivit legii, datoritã specificului instituţiei respective, se certificã prin semnãtura reprezentanţilor legali ai furnizorilor, care vor rãspunde de exactitatea şi realitatea datelor transmise şi/sau raportate.
    (2) Documentele prevãzute la alin. (1) se prezintã spre verificare de cãtre reprezentanţii legali ai furnizorilor, la sediul acestora, numai persoanelor nominalizate, potrivit specialitãţilor şi competenţelor, de cãtre Casa Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti, agreate de instituţiile cu legi specifice de organizare şi funcţionare din a cãror structurã fac parte respectivii furnizori. Fac excepţie de la activitatea de agreare persoanele din cadrul compartimentului de control al Casei Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti, pe timpul misiunii.
    (3) Persoanele cu drept de control aparţinând Casei Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti, prevãzute la alin. (2), vor avea acces la informaţiile clasificate potrivit legii, în condiţiile şi cu respectarea procedurilor prevãzute de lege.
    (4) Aceste documente sunt acte justificative care susţin plãţile efectuate, se arhiveazã şi se pãstreazã la sediul furnizorului pe toatã durata prevãzutã de Legea contabilitãţii nr. 82/1991, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    ART. 6
    (1) Asiguraţii care plãtesc contribuţia pentru asigurãrile sociale de sãnãtate, indiferent de casa de asigurãri de sãnãtate unde aceştia sunt luaţi în evidenţã, precum şi cei din categoriile de persoane prevãzute la art. 213 din Legea nr. 95/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, care solicitã servicii medicale furnizate în sistemul apãrãrii, ordinii publice, siguranţei naţionale şi autoritãţii judecãtoreşti, vor face dovada calitãţii lor potrivit reglementãrilor legale în vigoare.
    (2) Pânã la data la care Sistemul informatic unic integrat va deveni operaţional la nivelul Casei Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti, evidenţa asiguraţilor care, potrivit legii, au regim de confidenţialitate, precum şi a persoanelor private de libertate se ţine numeric. Dovada calitãţii de asigurat pentru aceste categorii de persoane se face pe baza adeverinţelor eliberate de cãtre instituţiile care le au în evidenţã.
    (3) Pentru categoriile de asiguraţi care executã o pedeapsã privativã de libertate (arestaţi, reţinuţi şi condamnaţi), în scopul evitãrii dublei plãţi, instituţiile în evidenţa cãrora se aflã aceştia vor informa casele judeţene de asigurãri de sãnãtate şi a municipiului Bucureşti, în raza cãrora îşi aveau domiciliul, precum şi Casa Asigurãrilor de Sãnãtate a Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii despre starea de fapt a acestora.

    CAP. II
    Asistenţa medicalã primarã

    SECŢIUNEA 1
    Modalitãţi de contractare

    ART. 7
    Pentru cabinetele medicale de unitate/infirmerii, contractul de furnizare de servicii medicale în asistenţa medicalã primarã se încheie între spitalul militar, spitalul penitenciar sau alte unitãţi sanitare care coordoneazã activitãţile medicale din aceste cabinete şi Casa Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti, conform reglementãrilor specifice.
    ART. 8
    Pentru cabinetele medicale aflate în structura centrelor medicale judeţene şi ale municipiului Bucureşti, contractul de furnizare de servicii medicale în asistenţa medicalã primarã se încheie de reprezentantul legal al centrului medical şi Casa Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti.
    ART. 9
    Contractul de furnizare de servicii medicale în asistenţa medicalã primarã pentru cabinetele medicale aflate în structura/coordonarea centrelor medicale de diagnostic şi tratament sau a altor unitãţi sanitare similare se încheie de reprezentantul legal al acestora şi Casa Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti.
    ART. 10
    Contractul de furnizare de servicii medicale în asistenţa medicalã primarã pentru cabinetele medicale aflate în structura spitalelor din reţelele sanitare aparţinând ministerelor şi instituţiilor din domeniul apãrãrii, ordinii publice, siguranţei naţionale şi autoritãţii judecãtoreşti se încheie de reprezentantul legal al acestor spitale şi Casa Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti.
    ART. 11
    Numãrul minim de persoane înscrise pe listele medicilor de familie care îşi desfãşoarã activitatea în cabinetele medicale ce funcţioneazã în structura sau în coordonarea unor unitãţi sanitare aparţinând ministerelor şi instituţiilor centrale cu reţea sanitarã proprie se stabileşte de cãtre direcţiile medicale ori structurile similare din ministerele şi instituţiile din sistemul naţional de apãrare, în funcţie de organizarea, funcţionarea şi necesarul de servicii medicale.
    ART. 12
    (1) Listele ce cuprind persoanele aflate în evidenţa Casei Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti, pe baza cãrora se încheie contractele de furnizare de servicii medicale în asistenţã medicalã primarã, se întocmesc cu respectarea specificului ministerelor şi al instituţiilor din domeniul apãrãrii, ordinii publice, siguranţei naţionale şi autoritãţii judecãtoreşti.
    (2) Pentru cabinetele medicale de unitate/infirmerii se vor întocmi liste nominale cu elevi şi studenţi militari, care se certificã de cãtre comandantul unitãţii şi de cãtre reprezentantul legal al unitãţii sanitare în coordonarea cãreia se aflã cabinetul medical.
    (3) Medicii din cabinetele medicale de unitate/infirmerii pot înscrie pe listele nominale cadre militare în activitate, funcţionari publici cu statut special, personal civil, membrii de familie ai acestora, pensionari militari şi membrii de familie ai acestora, care au optat pentru medicii de familie respectivi, precum şi alte categorii de persoane, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.
    (4) Medicul din cabinetul medical de unitate/infirmerie are obligaţia sã anunţe în scris, în termen de 15 zile, casei de asigurãri de sãnãtate judeţene, a municipiului Bucureşti sau a Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, dupã caz, în a cãrei evidenţã se aflã asiguratul includerea acestuia pe lista sa.
    ART. 13
    Listele nominale cuprinzând persoanele înscrise pe listele medicilor de familie, precum şi formularele de raportare vor fi întocmite conform modelelor comunicate de Casa Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti, atât pe hârtie, cât şi pe suport magnetic, şi vor fi semnate şi parafate de medic sau de şeful secţiei medicale, precum şi de cãtre reprezentantul legal al furnizorului de servicii medicale.

    SECŢIUNEA a 2-a
    Modalitãţi de platã

    ART. 14
    (1) Contribuţia la asigurãrile sociale de sãnãtate pentru persoanele private de libertate se vireazã lunar de cãtre ordonatorul de credite, iar declaraţia pentru contribuţia la Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, împreunã cu fotocopiile documentelor de platã şi extrasul de cont bancar vizat de trezorerie vor fi transmise Casei Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti.
    (2) Pentru cabinetele medicale în care se acordã asistenţã medicalã persoanelor private de libertate, decontarea activitãţii de asistenţã medicalã primarã se face pe baza raportãrii, conform metodologiei stabilite de comun acord de ministerele şi instituţiile cu reţea sanitarã proprie şi Casa Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti.
    ART. 15
    Plata furnizorilor de servicii medicale pentru asistenţa medicalã acordatã persoanelor private de libertate se efectueazã pe baza raportãrilor, dupã urmãtoarele formule, adaptate formularelor de raportare stabilite prin ordin al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate:



    Total numãr de persoane private
    de libertate în fiecare zi a lunii
    ────────────────────────────────── = Numãr mediu de persoane private de
    Numãr de zile calendaristice libertate din luna respectivã
    ale lunii respective

    Numãr mediu de persoane private
    de libertate pe lunã x 7,2
    ────────────────────────────────── = Numãr de puncte neajustate pe lunã
                12 pentru grupa de vârstã 4-59 ani


    Numãr mediu de persoane private
    de libertate pe lunã x 11,2
    ────────────────────────────────── = Numãr de puncte neajustate pe lunã
                12 pentru grupa de vârstã 60 de ani
                                         şi peste



    Numãrul iniţial de persoane private de libertate se va stipula în contract şi va fi cel existent la data de 1 iulie 2011.
    Prin persoane private de libertate se înţelege reţinuţi şi arestaţi preventiv şi persoane care executã o pedeapsã privativã de libertate.
    ART. 16
    Pentru perioada de absenţã motivatã a medicului care acordã asistenţã medicalã primarã, ministerele şi instituţiile în a cãror subordine se aflã acesta organizeazã preluarea activitãţii medicale de cãtre un alt medic cu licenţã de înlocuire şi comunicã aceasta Casei Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti. Se considerã absenţã motivatã urmãtoarele situaţii: concedii de odihnã, concedii medicale, concedii fãrã platã, concedii pentru creşterea copilului, permisii pentru cadrele militare în activitate, citaţii de la organele judecãtoreşti sau de la alte organe care au dreptul, potrivit legii, de a solicita prezenţa la instituţiile respective şi misiunile ordonate.
    ART. 17
    Direcţiile medicale sau alte structuri similare acestora din cadrul ministerelor şi instituţiilor din sistemul apãrãrii, ordinii publice, siguranţei naţionale şi autoritãţii judecãtoreşti vor pune la dispoziţia Casei Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti liste cuprinzând medicii cu licenţã de înlocuire fãrã obligaţii contractuale, cum este şi cazul medicilor militari pensionari sau disponibilizaţi, care pot prelua activitatea în condiţiile legii.
    ART. 18
    (1) Pentru perioadele de absenţã motivatã sub 30 de zile a medicului care acordã asistenţã medicalã primarã din instituţiile şi ministerele cu reţele sanitare proprii se organizeazã preluarea activitãţii medicale de cãtre un alt medic prin ordin de zi pe unitate sau prin dispoziţie a comandantului instituţiei.
    (2) Obligaţiile medicului înlocuitor sunt cele prevãzute în contractul încheiat de reprezentantul legal al furnizorului de servicii medicale cu Casa Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti.
    (3) În desfãşurarea activitãţii, medicul înlocuitor va pãstra evidenţele primare în registrul de consultaţii al medicului înlocuit şi va folosi parafa proprie.
    (4) Raportarea activitãţii medicale se va face conform evidenţelor primare din registrul de consultaţii de cãtre medicul înlocuit.
    ART. 19
    Schimbarea medicilor de familie din cabinetele medicale de unitate/infirmerii din centrele medicale judeţene şi ale municipiului Bucureşti şi cele aflate în structura/coordonarea centrelor medicale de diagnostic şi tratament, respectiv a spitalelor din reţelele sanitare aparţinând ministerelor şi instituţiilor din domeniul apãrãrii, ordinii publice, siguranţei naţionale şi autoritãţii judecãtoreşti se face, în condiţiile legii, numai cu informarea reprezentantului legal al furnizorului şi al Casei Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti.
    ART. 20
    (1) Lista cuprinzând cabinetele medicale şi condiţiile specifice sistemului în care se acordã asistenţã medicalã primarã la care se aplicã majorãri se stabileşte anual de direcţiile medicale sau de alte structuri similare din ministerele şi instituţiile din domeniul apãrãrii, ordinii publice, siguranţei naţionale şi autoritãţii judecãtoreşti în cadrul reţelelor sanitare proprii, împreunã cu Casa Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti, cu referate justificative bine întemeiate şi în limita fondului aprobat (cabinete aresturi, cabinete penitenciare, zone izolate etc.)
    (2) Criteriile de stabilire a cabinetelor medicale la care se pot aplica majorãri vor fi înaintate de direcţiile medicale sau de alte structuri similare din ministerele şi instituţiile din domeniul apãrãrii, ordinii publice, siguranţei naţionale şi autoritãţii judecãtoreşti spre avizare Ministerului Sãnãtãţii.

    CAP. III
    Modul de prescriere, eliberare şi decontare a medicamentelor cu şi fãrã contribuţie personalã în tratamentul ambulatoriu

    ART. 21
    Asistenţa cu medicamente în tratamentul ambulatoriu se asigurã de farmaciile autorizate şi evaluate conform prevederilor legale în vigoare, inclusiv de farmaciile care funcţioneazã în structura unitãţilor sanitare din sistemul apãrãrii, ordinii publice, siguranţei naţionale şi autoritãţii judecãtoreşti.
    ART. 22
    Decontarea contravalorii medicamentelor eliberate de farmaciile din sistemul apãrãrii, ordinii publice, siguranţei naţionale şi autoritãţii judecãtoreşti se efectueazã în termen de pânã la 180 de zile calendaristice de la data validãrii facturii de cãtre farmacie la Casa Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti. Decontarea contravalorii medicamentelor care se elibereazã pacienţilor incluşi în programele naţionale de sãnãtate cu scop curativ se face în termen de pânã la 90 de zile calendaristice de la data validãrii facturilor de Casa Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti.
    ART. 23
    Modalitatea de decontare a pãrţii necompensate de care beneficiazã asiguraţii în baza unor legi speciale se stabileşte prin ordin al miniştrilor şi conducãtorilor instituţiilor din sistemul apãrãrii, ordinii publice, siguranţei naţionale şi autoritãţii judecãtoreşti.
    ART. 24
    Documentele necesare decontãrii medicamentelor sunt cele prevãzute în normele metodologice pentru anul 2011 de aplicare a Contractului-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotãrârea Guvernului nr. 1.389/2010, cu modificãrile ulterioare.

    CAP. IV
    Modalitãţi de contractare în asistenţa medicalã ambulatorie de specialitate pentru specialitãţile clinice, paraclinice, de medicinã dentarã şi de recuperare-reabilitare a sãnãtãţii

    ART. 25
    Sumele care urmeazã a fi contractate cu furnizorii de analize medicale de laborator, respectiv cu furnizorii de investigaţii paraclinice de radiologie-imagisticã medicalã din sistemul apãrãrii, ordinii publice, siguranţei naţionale şi autoritãţii judecãtoreşti vor fi stabilite în funcţie de execuţia şi numãrul de servicii medicale efectuate în anul precedent.

    CAP. V
    Obligaţiile unitãţilor sanitare cu paturi

    ART. 26
    Unitãţile sanitare cu paturi din sistemul apãrãrii, ordinii publice, siguranţei naţionale şi autoritãţii judecãtoreşti au obligaţia sã transmitã Casei Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti, în primele 5 zile lucrãtoare ale lunii curente, cheltuielile efectuate în luna precedentã, cu respectarea legislaţiei privind organizarea şi funcţionarea ministerelor şi instituţiilor din sistemul naţional de apãrare, conform machetei prevãzute în anexa nr. 19 A la Ordinul ministrului sãnãtãţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 864/538/2011, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    ART. 27
    Casa Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti încheie contracte cu spitalele din sistemul apãrãrii, ordinii publice, siguranţei naţionale şi autoritãţii judecãtoreşti pentru secţiile care au personal medical de specialitate încadrat sau îşi desfãşoarã activitatea în temeiul unor convenţii/contracte de colaborare/contracte de prestare de servicii în condiţiile respectãrii prevederilor legale.

    CAP. VI
    Dispoziţii finale

    ART. 28
    Medicii din sistemul apãrãrii, ordinii publice, siguranţei naţionale şi autoritãţii judecãtoreşti care sunt mutaţi în interes de serviciu în alte unitãţi sanitare similare celei în care şi-au desfãşurat activitatea pot continua relaţiile contractuale cu Casa Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti prin încheierea unui nou contract, în condiţiile legii.
    ART. 29
    Crearea bazei de date la nivelul Casei Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti pentru funcţionarea sistemului informatic se va face cu respectarea prevederilor legale în vigoare privind informaţiile clasificate, printr-un protocol care se semneazã între Casa Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti şi ministerele şi instituţiile din sistemul apãrãrii, ordinii publice, siguranţei naţionale şi autoritãţii judecãtoreşti.

                        ---------
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice