Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME METODOLOGICE nr. 6.396 din 25 noiembrie 1996  privind acordarea, utilizarea si controlul cheltuielilor rezultate din aplicarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 27/1996    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORME METODOLOGICE nr. 6.396 din 25 noiembrie 1996 privind acordarea, utilizarea si controlul cheltuielilor rezultate din aplicarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 27/1996

EMITENT: MINISTERUL MUNCII SI PROTECTIEI SOCIALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 347 din 19 decembrie 1996

    In baza art. 10 din Ordonanţa Guvernului nr. 27/1996 privind acordarea de facilităţi persoanelor care domiciliază sau lucrează în unele localităţi din Munţii Apuseni şi în Rezervatia Biosferei "Delta Dunării", denumita în continuare ordonanţa, se emit următoarele norme metodologice:

    Cu privire la publicitate şi evidenta persoanelor şi familiilor în drept a beneficia de facilităţile prevăzute de ordonanţa

    a) Ordonanţa, precum şi normele metodologice vor fi aduse la cunoştinţa cetăţenilor din localităţile cuprinse în anexele la hotărîrile Guvernului nr. 323/1996 şi nr. 395/1996 prin grija consiliilor locale, prin afişaj la primărie si, după posibilitate, şi prin alte forme de informare.
    b) Cetăţenii care pot beneficia de facilităţile prevăzute la art. 2-6 din ordonanţa, în nume propriu sau, după caz, în numele familiei pe care o reprezintă, vor depune o cerere la primărie prin care solicita acordarea facilităţilor ce li se cuvin. Cererea va fi însoţită de actele doveditoare necesare, prevăzute în anexa nr. 1 A la prezentele norme metodologice, precum şi de o declaraţie pe proprie răspundere, sanctionabila, potrivit legii, pentru declaraţii false, ca nu au încălcat reglementările stipulate în art. 8 din ordonanţa. Cererile se depun în termen de 20 de zile de la afişarea ordonanţei şi a normelor metodologice de aplicare a acesteia şi se aproba de către fiecare consiliu local.
    c) Pe baza cererilor aprobate, consiliile locale vor definitiva listele cuprinzînd persoanele care urmează sa beneficieze de facilităţile prevăzute de ordonanţa, cu precizarea categoriilor de facilităţi. Listele astfel întocmite vor fi afişate la sediul primăriei. Cetăţenii care au fost omişi sau ale căror cereri nu au fost aprobate pot depune contestaţii la sediul primăriei în termen de 10 zile de la afişare. Primarul are obligaţia ca, în termen de 10 zile, sa le soluţioneze şi sa comunice petitionarilor modul de rezolvare.
    Cetăţenii nemulţumiţi de hotărîrea primarului se pot adresa, în termen de 5 zile de la înştiinţare, prefectului judeţului, care are obligaţia sa le examineze şi sa formuleze un răspuns în termen de 10 zile.
    d) După parcurgerea acestor etape, listele devin definitive si, prin grija primarilor, vor fi transmise instituţiilor abilitate de ordonanţa sa asigure facilităţile.
    Listele se actualizează trimestrial, luindu-se în considerare schimbările în evidenta populaţiei, angajările noi, desfacerile de contracte de munca, precum şi sancţiunile pentru încălcarea prevederilor legale prevăzute la art. 8 din ordonanţa.
    e) Serviciile descentralizate ale statului (pentru instituţiile publice), precum şi unităţile de cult vor colabora cu consiliile locale pentru organizarea evidentei personalului încadrat pe funcţii, care beneficiază de facilităţile prevăzute de ordonanţa.
    Autorităţile din teritoriu, abilitate cu constatarea şi sancţionarea persoanelor fizice şi juridice vinovate de încălcarea prevederilor legale menţionate la art. 8 din ordonanţa, au obligaţia de a înştiinţa operativ consiliile locale pe raza cărora locuiesc persoanele sancţionate.
    Primării vor lua cunoştinţa de sancţiunile şi durata acestora, vor face corecţiile necesare în evidenta şi le vor aduce la cunoştinţa instituţiilor care acorda facilităţile respective, în vederea luării măsurilor prevăzute de ordonanţa.

    Privitor la articolele din ordonanţa:
    1.1. Beneficiază de prevederile art. 1 din ordonanţa personalul instituţiilor publice şi al unităţilor de cult încadrat pe funcţii care necesita studii superioare şi medii de specialitate, cu locul de munca în localităţile rurale din Munţii Apuseni, prevăzute în anexa nr. 1 la Hotărîrea Guvernului nr. 323/1996, şi care îşi stabileşte domiciliul în aceste localităţi.
    1.2. Acordarea materialului lemnos prevăzut în art. 1 din ordonanţa se face pe baza de cerere, cu precizarea cantităţilor efectiv necesare, depusa la primarul comunei unde solicitantul îşi are sau unde îşi stabileşte domiciliul.
    Cererea va fi însoţită de următoarele acte:
    - dovada de stabilire a domiciliului;
    - adeverinţa de la locul de munca din care sa rezulte ca solicitantul îndeplineşte condiţiile prevăzute la pct. 1.1 din prezentele norme metodologice;
    - autorizaţia de construire, eliberata potrivit legii;
    - fundamentarea necesarului de material lemnos conform prevederilor proiectului de construire sau unui memoriu de necesitate întocmit pe proprie răspundere de către solicitant, în cazul lucrărilor de reparaţii.
    Primarul verifica îndeplinirea condiţiilor prevăzute de ordonanţa, după care aproba sau respinge cererea.
    Persoanele nemultumite de rezolvarea cererii se pot adresa prefectului judeţului, în scris, în termen de 30 de zile de la comunicare, care o va soluţiona în termen de 15 zile de la înregistrare.
    Cererile aprobate se înaintează de către primar filialelor teritoriale ale Regiei Naţionale a Pădurilor, care are obligaţia de a le onora.
    1.3. Regia Naţionala a Pădurilor va centraliza, în cadrul fiecărei filiale teritoriale, cantităţile de material lemnos programate a se acorda potrivit art. 1 din ordonanţa şi va face Ministerului Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului, în termenul legal prevăzut, propuneri de includeri în bugetul de stat a fondurilor necesare acoperirii diferenţei de preţ de 50% fata de costul integral al materialului lemnos.
    Justificarea folosirii fondurilor bugetare aflate la dispoziţia Regiei Naţionale a Pădurilor, cu destinaţia de acoperire a diferenţelor de preţ fata de costul integral al materialului lemnos, se face de către ocoalele silvice prin situaţii lunare de acordare a materialului lemnos.
    Situaţiile lunare se verifica şi se centralizează de către filialele silvice după modelul prezentat în anexa nr. 3 la prezentele norme metodologice şi se avizează de către direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat al judeţului. Centralizatoarele situaţiilor de plata se vor prezenta de către Regia Naţionala a Pădurilor, Ministerului Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului pînă la data de 5 a lunii curente, pentru luna expirată.
    1.4. Ministerul Apelor, Pădurilor şi Protecţiei Mediului va prezenta Ministerului Finanţelor centralizatorul situaţiilor de plata însoţit de memoriul justificativ, înaintate de Regia Naţionala a Pădurilor pînă la data de 10 a lunii curente, pentru luna expirată, împreună cu borderoul acestora şi cu cererea de deschidere de credite bugetare.
    1.5. Primării vor urmări ca materialul lemnos obţinut sa fie utilizat exclusiv pentru destinaţia acordată şi numai pentru localităţile rurale în care personalul prevăzut la pct. 1 din prezentele norme metodologice îşi stabileşte domiciliul.
    1.6. Primirea de sume necuvenite de la bugetul de stat, prin înscrierea de date sau situaţii nereale pe cererile înaintate spre aprobare, atrage obligaţia beneficiarului de restituire a sumelor de la bugetul de stat şi aplicarea sancţiunilor prevăzute de lege.
    2.1. Beneficiază de prevederile art. 2 din ordonanţa personalul instituţiilor publice şi al unităţilor de cult încadrat pe funcţii care necesita studii superioare şi medii de specialitate, cu locul de munca în localităţile din Rezervatia Biosferei "Delta Dunării", prevăzute în anexa la Hotărîrea Guvernului nr. 395/1996.
    2.2. Diferenţierea sporului de izolare prevăzut de ordonanţa, pe localităţi, se va face prin hotărîre a Consiliului Judeţean Tulcea, cu avizul prefecturii, în funcţie de distanţele şi de posibilităţile de acces la şi dintre localităţile prevăzute în anexa la Hotărîrea Guvernului nr. 395/1996, ţinînd seama şi de nivelul sporului de izolare acordat în baza altor acte normative în vigoare la data aplicării ordonanţei.
    2.3. Pentru personalul încadrat în unităţile de cult, sporul de izolare se calculează la salariul minim brut pe ţara şi se suporta din bugetul Secretariatului de Stat pentru Culte.
    2.4. La data acordării sporului de izolare, potrivit prezentelor norme, personalului prevăzut la pct. 2.1 din aceste norme nu ii mai sînt aplicabile prevederile altor acte normative privind sporul de izolare.
    3.1. Beneficiază de prevederile art. 4 din ordonanţa persoanele fizice care au domiciliul şi locuiesc efectiv în localităţile prevăzute în anexa la Hotărîrea Guvernului nr. 395/1996 şi în localităţile din Munţii Apuseni prevăzute în anexa nr. 1 la Hotărîrea Guvernului nr. 323/1996.
    Impozitele şi taxele locale supuse reducerii cu 50%, în condiţiile ordonanţei, sînt cele stabilite prin Legea nr. 27/1994, modificată şi completată prin Ordonanţa Guvernului nr. 24/1995, şi anume:
    - impozite pe clădiri;
    - impozite pe terenurile ocupate de clădiri şi alte construcţii;
    - taxa asupra mijloacelor de transport;
    - taxe pentru folosirea locurilor publice;
    - taxe pentru eliberarea certificatelor, avizelor şi autorizaţiilor în domeniul construcţiilor;
    - taxe pentru folosirea mijloacelor de publicitate, afişaj şi reclama;
    - taxe pentru şederea în staţiunile balneoclimaterice;
    - taxe pentru vizitarea muzeelor, caselor memoriale, monumentelor istorice de arhitectura şi arheologie;
    - alte taxe locale (taxe pentru cazan de fabricat rachiu, taxa pentru fabrica de ulei, mori cereale, ferastraie mecanice, taxe pentru ciini).
    Aplicarea reducerilor se face de către organele fiscale locale. Consiliile locale vor prezenta acestor organe un tabel care sa cuprindă persoanele fizice cu domiciliul stabil şi care locuiesc efectiv în localităţile cuprinse în anexa nr. 3 la Hotărîrea Guvernului nr. 395/1996 şi în anexa nr. 1 la Hotărîrea Guvernului nr. 323/1996.
    3.2. Impozitele şi taxele locale plătite pentru anul 1996 se vor regulariza în condiţiile ordonanţei, conform anexei nr. 4 la prezentele norme metodologice, sumele calculate în plus urmînd a fi considerate în contul obligaţiilor fiscale restante ori următoare sau a fi restituite celor îndreptăţiţi, conform reglementărilor legale în vigoare.
    3.3. Alte facilităţi prevăzute de dispoziţiile legale în legătura cu impozitele şi taxele locale se aplica după operarea reducerilor prevăzute de ordonanţa.
    3.4. Majorările de intirziere pentru neplata la termen a impozitelor şi taxelor locale se calculează şi se încasează la debitele reduse cu 50% . Consiliile locale pot acorda scutiri sau reduceri de majorări de intirziere, aminari sau eşalonări la plata conform cu art. 66 din Legea nr. 27/1994, aferente acestor debite.
    De prevederile art. 4 din ordonanţa nu beneficiază persoanele fizice vinovate de încălcarea prevederilor legale menţionate la art. 8 din ordonanţa.
    4.1. Acordarea subvenţiilor pentru acoperirea tarifelor reduse cu 50% la energia electrica, gaze naturale, energia termica şi apa potabilă furnizată de reţeaua publica se face numai pentru consumurile casnice menajere, în limita unor consumuri normate pe familie. Consumurile normate pe familie se vor stabili de către consiliile locale, cu sprijinul unităţilor teritoriale din regiile autonome de profil, vor avea un caracter unitar şi nediscriminatoriu şi vor fi avizate de către organele de specialitate judeţene.
    4.2. Acordarea subventiei prevăzute de ordonanţa este condiţionată de plata la termen a facturilor scadente.
    4.3. Diferenţele de tarif pentru serviciile privind livrarea energiei electrice şi a gazelor naturale se suporta de la bugetul de stat.
    Ministerul Industriilor îşi va prevedea anual în buget fondurile necesare pentru acoperirea diferenţelor respective, sumele urmînd a fi achitate lunar agenţilor economici prestatori, pe baza deconturilor justificative prezentate de aceştia, verificate şi avizate de organele de specialitate ale consiliului judeţean.
    Agenţii economici prestatori vor incasa de la abonaţi sumele reprezentind contravaloarea energiei electrice şi a gazelor naturale, aplicînd tarife reduse cu 50% pentru consumuri menajere normate.
    Nu beneficiază de reducerea cu 50% acei consumatori casnici care nu achită valoarea facturilor în intervalul de timp legal stabilit de furnizor.
    Acordarea subvenţiilor de la bugetul de stat se va face lunar, în funcţie de diferenţele de preţ aferente consumurilor normate achitate efectiv în luna respectiva, pe baza deconturilor elaborate centralizat pe primării de către Prefectura Judeţului Tulcea şi prezentate Ministerului Industriilor potrivit modelului din anexa nr. 5 la prezentele norme metodologice.
    5.1. Diferenţele de tarif pentru energia termica şi apa potabilă se vor suporta de la bugetul propriu al Consiliului Judeţean Tulcea.
    Agentul economic prestator va incasa de la abonaţi sumele reprezentind plata energiei, aplicînd tarifele reduse cu 50% pentru consumurile menajere normate. Diferenţa de tarif se va deconta din fondurile special constituite din bugetul Consiliului Judeţean Tulcea şi evidenţiate într-un cont special constituit.
    5.2. Calcularea de către prestatori a subvenţiilor pentru acoperirea tarifelor reduse cu 50% pentru energia termica se va face utilizînd formularul-tip din anexa nr. 1B la prezentele norme metodologice. Pentru apa potabilă furnizată de la reţeaua publica se va utiliza formularul-tip din anexa nr. 2 la prezentele norme metodologice.
    6.1. Se stabileşte drept consum mediu zilnic de peste pentru o familie cantitatea de 3 kg.
    7.1. Persoanele juridice care investesc pentru obiectivele cuprinse în programele speciale şi în localităţile prevăzute în anexele la hotărîrile Guvernului nr. 323/1996 şi nr. 395/1996 vor înregistra distinct cheltuielile efectuate pentru obiectivele de investiţii realizate în aceste localităţi, astfel încît sa se asigure cunoaşterea costurilor de producţie sau de achiziţie, după caz.
    In contabilitatea financiară, imobilizarile corporale, precum şi imobilizarile corporale în curs, realizate în zonele respective, se vor evidenţia cu ajutorul unor conturi analitice distincte, deschise în contabilitatea unităţilor investitoare în cauza.
    7.2. Nu beneficiază de facilităţile prevăzute la alin. (1) al art. 7 din ordonanţa persoanele juridice autorizate sa funcţioneze în baza Hotărîrii Guvernului nr. 486/1992 sau persoanele juridice cu profil de activitate: baruri, restaurante şi cluburi cu program de noapte, organizare de spectacole sau alte activităţi similare. Profilul de activitate este dat de veniturile realizate care au ponderea cea mai mare în volumul total al veniturilor unităţii respective.
    7.3. Competenta de confirmare a realizării obiectivelor, precum şi a altor investiţii destinate dezvoltării economice şi creării de noi locuri de munca revine consiliilor locale sau consiliului judeţean, după caz, din zonele respective.
    7.4. Suma utilizata pentru investiţiile realizate în zonele respective, confirmată de consiliul local sau de consiliul judeţean, după caz, se înscrie în declaraţia de impunere a profitului şi se scade din profitul impozabil înainte de impunere. In cazul în care investiţia este în curs de execuţie pe termen lung, suma utilizata este deductibilă, cu condiţia confirmării de către consiliul local sau judeţean, după caz, pe baza procesului-verbal de recepţie parţială, însoţit de situaţia lucrărilor.
    8.1. Instituţiile şi persoanele abilitate cu controlul respectării prevederilor legale referitoare la pescuitul, vinatul, exploatarea pădurilor şi desfăşurarea activităţilor economice au obligaţia de a transmite consiliilor locale, lunar (pînă la data de 5 a lunii), listele cu persoanele fizice şi juridice sancţionate.
    Aceeaşi obligaţie revine şi conducătorilor instituţiilor publice privitor la prevederile art. 8 lit. c) din ordonanţa.
    Primării localităţilor respective au obligaţia de a confrunta declaraţiile persoanelor fizice cu listele persoanelor sancţionate şi de a proceda în consecinţa.

          Ministrul lucrărilor publice
          şi amenajării teritoriului,
               Marin Cristea

              p. Ministru de stat,
       ministrul muncii şi protecţiei sociale,
                  Adrian Neacsu,
                 secretar de stat

       Ministru de stat, ministrul finanţelor,
                Florin Georgescu

    ANEXA 1A

                      ACTELE
doveditoare ale dreptului de a beneficia de facilităţile prevăzute de Ordonanţa Guvernului nr. 27/1996

-------------------------------------------------------------------------------
           Denumirea actului Tipul de facilitate
-------------------------------------------------------------------------------
* Adeverinţa de încadrare definitiva în instituţiile
  publice şi în unităţile de cult art. 1 şi 2
* Documentul de atestare a studiilor (medii,
  superioare) art. 1 şi 2
* Documentul de atestare a domiciliului stabil
  (buletinul de identitate) art. 1, 3, 4, 5 şi 6
* Declaraţie pe propria răspundere, sanctionabila,
  conform legii, pentru declaraţii false cu privire
  la respectarea prevederilor legale referitoare
  la pescuitul, vinatul şi exploatarea pădurilor,
  desfăşurarea activităţilor economice art. 1, 4, 5, 6 şi 7
-------------------------------------------------------------------------------


    ANEXA 1B

    CONSILIUL JUDEŢEAN ................
    AGENTUL ECONOMIC ..................

                      CALCULUL
    subvenţiilor pentru acoperirea tarifelor reduse cu 50% la energia termica livrata
 populaţiei din localităţile situate pe teritoriul Rezervatiei Biosferei "Delta Dunării",
            prevăzute în Hotărîrea Guvernului nr. 395/1996




    CONSILIUL JUDETEAN .....................
    AGENTUL ECONOMIC .......................

                            CALCULUL
          subventiilor pentru acoperirea tarifelor reduse cu 50%
          la energia termica livrata populatiei din localitatile
       situate pe teritoriul Rezervatiei Biosferei "Delta Dunarii",
           prevazute in Hotararea Guvernului nr. 395/1996

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                                                                               Subventii:
                                             Tariful ----------------------
                                              actual Din
                                              pentru Tariful Tariful Tariful Tarif transfer De la
                                            populatie, actual stabilit pentru total de la bugetul
Sursa de Nr. Cantitatea Consumul conform redus cu prin distributie (col. 6 + bugetul propriu al
energie si data livrata normat actului 50% (col. negocieri col. 7) de stat consiliului
termica facturii populatiei pe familie normativ 4 x 50%) (col. 8 judetean*)
                      (Gcal) (Gcal) in vigoare - col. 4) (col. 5
                                                                                                         x col. 2 x col. 3)
                                            (lei/Gcal) (lei/Gcal) (lei/Gcal) (lei/Gcal) (lei/Gcal) (lei) (lei)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
   0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


--------
    *) In cazul în care cantitatea de apa consumată rezultată din citire este mai mica decît cantitatea normata de apa consumată, calculul subvenţiilor se face după formula: col. 5 x col. 2.


    ANEXA 2

    CONSILIUL JUDEŢEAN ................
    AGENTUL ECONOMIC ..................

                      CALCULUL
subvenţiilor pentru acoperirea tarifelor reduse cu 50% la apa potabilă furnizată din reţeaua publica pentru consumurile casnice menajere şi livrata populaţiei din localităţile situate în Rezervatia Biosferei "Delta Dunării", prevăzute în Hotărîrea Guvernului nr. 395/1996

-------------------------------------------------------------------------------
                      Cantitatea Consumul Subvenţii*)
                      livrata normat de la
                      populaţiei pe familie Tariful Tarif bugetul
Sursa de Nr. şi (rezultată (mc) legal redus propriu al
apa data din citire) (lei/mc) cu 50% consiliului
potabilă facturii (mc) (lei/mc) judeţean
                                                                   (col. 5 x
                                                                   col. 3)
                                                                     (lei)
-------------------------------------------------------------------------------
  0 1 2 3 4 5 6
------------------------------------------------------------------------------

    *) In cazul în care cantitatea de apa consumată rezultată din citire este mai mica decît cantitatea normata de apa consumată, calculul subvenţiilor se face după formula: col. 5 x col. 2.

                                               CONSILIUL JUDEŢEAN,
            Întocmit, Verificat şi avizat,
            -------- --------------------
   Managerul general al agentului Preşedinte, directorul Direcţiei
            economic, buget-finanţe,


    ANEXA 3

    FILIALA SILVICĂ

                        SITUAŢIA
privind acordarea materialului lemnos potrivit art. 1 din Ordonanţa Guvernului nr. 27/1996, pentru care se suporta din bugetul de stat 50% din contravaloare

-------------------------------------------------------------------------------
| | | Cantitatea de | | Valoarea | Sume de decontat |
| | | material lemnos | | | de la bugetul de |
| | | acordată potrivit | Preţul | | stat |
| Nr.|Ocolul | art.1 din Ordonan-| unitar |-----------------|------------------|
|crt.|silvic | ta Guvernului nr. | pe | | cumulat | | cumulat |
| | | 27/1996 | metru | | de la | | de la in- |
| | |-------------------| cub | în |începutul| în | putul |
| | | în | cumulat | (lei) |luna.. |anului |luna..| anului |
| | | luna...| de la | |(col. 3| (col. 4 |(col. | (col. 7/2)|
| | | | începutul| | x col.| x col.5)| 6/2) | |
| | | | anului | | 5) | | | |
|----|-------|--------|----------|--------|-------|---------|------|-----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|----|-------|--------|----------|--------|-------|---------|------|-----------|
| | | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
 ------------------------------------------------------------------------------

             Director, Director economic,

                       Avizat D.G.F.P.C.F.S.
                       ---------------------

    ANEXA 4

                 EXEMPLU DE CALCUL
pentru reducerea cu 50% în cazul impozitului pe clădiri, conform prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 27/1996*)

------------
    *) Aceeaşi metodologie se va utiliza şi în cazul impozitului pe teren şi al taxei asupra mijloacelor de transport.

    Pentru anul 1996, dacă un contribuabil, persoana fizica, deţine o clădire în valoare de 500.000 lei, impozitul anual datorat de acesta se stabileşte astfel:
    (1) Impozit pe clădiri datorat conform Legii nr. 27/1994:
    a) Impozit anual datorat
    500.000 lei x 1% = 5.000 lei
    b) Impozit de plata - se plăteşte trimestrial, în rate egale, pînă la data de 15 inclusiv a ultimei luni din fiecare trimestru
    5.000 lei : 4 = 1.250 lei
    - termene de plata: 15 martie, 15 iunie, 15 septembrie, 15 decembrie.
    (2) Contribuabilul a achitat în întregime impozitul pe clădiri datorat pentru anul 1996, în suma de 5.000 lei, la data de 15 martie 1996.
    La data de 15 decembrie 1996, impozitul pe clădiri se va recalcula în condiţiile Ordonanţei Guvernului nr. 27/1996, astfel:
    a) Impozit pe clădiri datorat de la data de 1 ianuarie pînă la data de 7 august 1996 inclusiv, conform Legii nr. 27/1994:
    5.000 lei : 366 de zile x 220 de zile = 3.005 lei
    b) Impozit pe clădiri datorat potrivit Ordonanţei Guvernului nr. 27/1996 - impozit anual datorat:
    500.000 lei x 1% = 5.000 lei
    5.000 lei x 50% = 2.500 lei
    - pentru perioada 8 august - 31 decembrie 1996, conform Ordonanţei Guvernului nr. 27/1996:
    2.500 lei : 366 de zile x 146 de zile = 997 lei
    c) Impozit pe clădiri datorat pentru anul 1996, conform prevederilor legale în vigoare:
    3.005 + 997 = 4.002 lei
    d) Suma calculată în plus:
    5.000 - 4.002 = 998 lei
se va considera în contul obligaţiilor fiscale restante sau se va restitui celor îndreptăţiţi.
    (3) Contribuabilul a achitat trimestrial impozitul pe clădiri pînă la data de 15 septembrie 1996:
    a) Achitat 1.250 x 3 (trimestre) = 3.750 lei
    b) Datorat pe anul 1996 = 4.002 lei
    c) La data de 15 decembrie 1996 contribuabilul va achită suma de 252 lei.

    ANEXA 5

    PREFECTURA JUDEŢULUI TULCEA

                         DECONT
privind diferenţele de tarif la energia electrica (gaze naturale) pe luna ........ anul ...........

-------------------------------------------------------------------------------
                                   Cantităţi Valoarea facturilor
                              kWh (mc) achitate (lei)
                             ---------------------- -------------------------
 Nr. Comuna Total Din care, în Total Din care,
crt. cadrul aferent col. 2
                                       consumului
                                       normat
-------------------------------------------------------------------------------
 0 A 1 2 3 4
-------------------------------------------------------------------------------
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
 .
 .
 .
          TOTAL:
-------------------------------------------------------------------------------

                                    Prefect,


                         ----------------------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016