Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME METODOLOGICE din 9 iunie 2003  de evaluare pentru acreditarea furnizorilor de îngrijiri la domiciliu    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 NORME METODOLOGICE din 9 iunie 2003 de evaluare pentru acreditarea furnizorilor de îngrijiri la domiciliu

EMITENT: Ministerul Sănătăţii şi Familiei
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 516 din 17 iulie 2003
──────────
    Aprobate prin ORDINUL nr. 559 din 9 iunie 2003, publicat în Monitorul Oficial nr. 516 din 17 iulie 2003.
──────────
    CAP. I
    Etapele procesului de acreditare
    ART. 1
    Acreditarea furnizorului de îngrijiri la domiciliu se face de către Subcomisia Naţionala de Acreditare a Furnizorilor de Îngrijiri la Domiciliu, denumita în continuare SCNAFID, pentru fiecare punct de lucru*1).
    *1) Prin punct de lucru se înţelege locul unde se asigura respectarea condiţiilor prevăzute la art. 7 lit. e), f) şi g) din Normele privind organizarea şi funcţionarea ingrijirilor la domiciliu, precum şi autorizarea persoanelor juridice şi fizice care acorda aceste servicii, aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii şi familiei nr. 318/2003.


    ART. 2
    SCNAFID este înfiinţată în baza Deciziei preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, a preşedintelui Colegiului Medicilor din România, a preşedintelui Colegiului Farmacistilor din România şi a preşedintelui Ordinului Asistentilor Medicali din România nr. 127/903/199/41/2003, ca parte a Comisiei Naţionale de Acreditare în Sistemul de Asigurări de Sănătate.

    ART. 3
    În vederea acreditării sunt parcurse următoarele etape:
    a) furnizorul de îngrijiri la domiciliu care doreşte acreditarea face o cerere, al carei model este prevăzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice, adresată SCNAFID, prin care furnizează date de structura şi se angajează să permită accesul evaluatorilor în toate spaţiile acestuia, precum şi la toate datele necesare acreditării;
    b) SCNAFID desemnează prin dispoziţii scrise, al căror model este prevăzut în anexa nr. 2 la prezentele norme metodologice, un număr de 2 evaluatori care viziteaza punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu pentru a constata în ce măsura acesta corespunde standardelor de acreditare stabilite de SCNAFID;
    c) rezultatul evaluării este consemnat într-un raport de evaluare, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 3 la prezentele norme metodologice, care are ataşată grila de scor corespondenta standardelor, completată de către evaluator conform scalei de evaluare prevăzute în anexa nr. 4 la prezentele norme metodologice, grila de scor care se depune la Direcţia acreditare furnizori şi servicii medicale din cadrul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, denumita în continuare CNAS;
    d) Direcţia acreditare furnizori şi servicii medicale din CNAS agrega scorurile din grila de scor conform regulilor de agregare stabilite de SCNAFID şi întocmeşte fişa de evaluare sintetică aprobată de SCNAFID;
    e) fişa de evaluare sintetică (primită sub semnatura de la persoana care a elaborat-o), având anexată cererea de acreditare (al carei număr corespunde cu numărul vizitei de evaluare, precum şi cu cel al fisei de evaluare sintetică), este luată în discuţie de către SCNAFID care emite certificatul de acreditare a furnizorului de îngrijiri la domiciliu, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 5 la prezentele norme metodologice, certificatul de acreditare provizorie, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 6 la prezentele norme metodologice, respectiv notificarea de neacreditare, al carei model este prevăzut în anexa nr. 7 la prezentele norme metodologice.


    CAP. II
    Evaluarea punctului de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu
    ART. 4
    Persoanele desemnate sa evalueze punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu, denumite în continuare evaluatori, trebuie să îndeplinească obligatoriu următoarele cerinţe:
    a) sunt angajaţi ai Direcţiei acreditare furnizori şi servicii medicale din CNAS;
    b) nu pot fi decât medici sau asistenţi medicali;
    c) au experienta de minimum 1 an de lucru în sistemul sanitar;
    d) nu lucrează şi nu fac parte din conducerea unor furnizori de îngrijiri la domiciliu;
    e) se angajează în scris printr-o declaraţie de compatibilitate, al carei model este prevăzut în anexa nr. 8 la prezentele norme metodologice, ca îndeplinesc condiţiile menţionate mai sus şi ca vor notifica orice situaţie de incompatibilitate pentru a se evita conflictele de interese;
    f) evaluatorii sunt răspunzători de evaluarea corecta şi de păstrarea confidenţialităţii datelor, în caz contrar fiind pasibili de sancţiuni disciplinare şi administrative, la propunerea SCNAFID.


    ART. 5
    Evaluatorii primesc din partea SCNAFID unde s-a depus cererea de acreditare de către furnizorul de îngrijiri la domiciliu o dispoziţie pentru vizita de evaluare a furnizorului de îngrijiri la domiciliu respectiv (anexa nr. 2).

    ART. 6
    Vizita de evaluare a furnizorului de îngrijiri la domiciliu are următoarele caracteristici:
    a) se face după un program stabilit în prealabil cu furnizorul de îngrijiri la domiciliu;
    b) programarea vizitelor de evaluare se va face de preferinta în ordinea depunerii cererilor sau astfel încât timpul de lucru al evaluatorilor să fie folosit cat mai eficient;
    c) vizitele de evaluare au loc numai în zilele lucrătoare;
    d) evaluatorii sunt desemnaţi de către directorul Direcţiei acreditare furnizori şi servicii medicale din CNAS;
    e) evaluatorii au o copie de pe cererea de acreditare depusa de furnizorul de îngrijiri la domiciliu şi completează pe parcursul vizitei o grila de scor corespondenta standardelor, conform scalei de evaluare;
    f) reprezentantul legal al furnizorului de îngrijiri la domiciliu contrasemnează un raport de evaluare (anexa nr. 3), care are ataşate grilele de scor;
    g) grilele de scor nu conţin date de identificare directa a furnizorului de îngrijiri la domiciliu (nume, adresa), ci numai un număr care este numărul vizitei de evaluare;
    h) Direcţia acreditare furnizori şi servicii medicale din CNAS tine un registru la care are acces numai directorul acesteia şi în care sunt consemnate cererile de acreditare, precum şi numărul vizitei de evaluare aferente;
    i) după vizita de evaluare, evaluatorul preda raportul de evaluare împreună cu grila de scor, sub semnatura, persoanei din cadrul Direcţiei acreditare furnizori şi servicii medicale din CNAS, desemnată pentru agregarea datelor.


    CAP. III
    Elaborarea fisei de evaluare sintetică
    ART. 7
    Fişa de evaluare sintetică se alcătuieşte prin agregarea datelor rezultate în urma vizitei de evaluare.

    ART. 8
    Agregarea datelor se organizează la nivelul Direcţiei acreditare furnizori şi servicii medicale din CNAS.

    ART. 9
    Personalul care efectuează agregarea datelor este desemnat de directorul Direcţiei acreditare furnizori şi servicii medicale din CNAS, este angajat cu norma întreaga la CNAS şi a declarat pe propria răspundere că nu lucrează şi nu face parte din conducerea unor furnizori de îngrijiri la domiciliu.

    ART. 10
    Personalul care efectuează agregarea datelor este responsabil de prelucrarea în condiţii de confidenţialitate a datelor primite de la evaluatori sub semnatura. Persoana desemnată pentru agregarea datelor nu mai îndeplineşte nici un fel de alte activităţi în cadrul acreditării furnizorilor de îngrijiri la domiciliu.

    ART. 11
    Agregarea datelor se efectuează conform regulilor de agregare aprobate de SCNAFID şi puse în aplicare de Direcţia acreditare furnizori şi servicii medicale din CNAS, în urma căreia se întocmeşte fişa de evaluare sintetică ce se înaintează sub semnatura SCNAFID.

    ART. 12
    Persoana care agrega datele va păstra fiecare agregare a datelor corespunzătoare evaluării unui furnizor de îngrijiri la domiciliu sub forma unui fisier electronic având ca element de identificare numărul vizitei de evaluare, respectiv al fisei de evaluare sintetică; fişierele cu fiecare agregare vor fi păstrate şi pe suport hârtie.

    ART. 13
    Agregarea datelor se face potrivit unui algoritm elaborat de Direcţia acreditare furnizori şi servicii medicale, respectându-se cerinţele prevăzute mai jos:
    a) prelucrarea datelor se face în programul Excel;
    b) pentru fiecare vizita de evaluare exista un fisier separat;
    c) identificarea fişelor de evaluare se face după numărul vizitei, care este singurul element de identificare;
    d) personalul care face agregarea datelor este răspunzător pentru păstrarea confidenţialităţii datelor şi a formatului de agregare, angajandu-se în acest sens printr-o declaraţie de compatibilitate (anexa nr. 8).


    CAP. IV
    Decizia de acreditare
    ART. 14
    Decizia de acreditare este ultima etapa a procesului de acreditare. Pe baza acesteia SCNAFID emite certificatul de acreditare, certificatul de acreditare provizorie, respectiv notificarea de neacreditare, după caz.

    ART. 15
    Decizia de acreditare se ia de către SCNAFID în urma analizei fisei de evaluare sintetică, conform regulilor prevăzute la art. 16-30.

    ART. 16
    Punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu se acreditează, primind documentul aferent (anexa nr. 5), dacă la toate grupele de standarde, precum şi la standardele independente din fişa de evaluare sintetică nota obţinută este maxima (5).

    ART. 17
    Punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu se acreditează provizoriu pe o perioadă de 6 luni, dacă a obţinut la toate standardele independente nota maxima (5) şi la fiecare din grupele de standarde (de la I la IV) cel puţin nota 4.

    ART. 18
    La primirea acreditării provizorii reprezentantul legal al furnizorului de îngrijiri la domiciliu poate solicita o noua vizita de evaluare la o dată care nu va depăşi data de expirare a acreditării provizorii, dar nu mai devreme de 3 luni.

    ART. 19
    Dacă se constata în urma celei de a doua vizite de evaluare ca furnizorul de îngrijiri la domiciliu nu a făcut remedierile necesare pentru a satisface standardele, în perioada de acreditare provizorie, punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu nu se acreditează.

    ART. 20
    Acreditarea provizorie nu poate fi urmată de o alta acreditare provizorie.

    ART. 21
    La reevaluarea unui punct de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu în perioada de acreditare provizorie, dacă se constată că punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu nu îndeplineşte condiţiile de acreditare, acreditarea încetează cu data zilei următoare emiterii notificării de neacreditare.

    ART. 22
    Punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu nu se acreditează în oricare dintre următoarele situaţii:
    a) dacă punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu nu a obţinut la toate standardele independente nota maxima (5);
    b) dacă punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu a obţinut la toate standardele independente nota maxima (5), dar nu a obţinut cel puţin nota 4 la fiecare dintre celelalte grupe de standarde (I-IV).


    ART. 23
    În cazul în care punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu nu se acreditează, acesta primeşte o notificare scrisă (anexa nr. 7) din partea SCNAFID prin care se comunică motivele neacreditarii (standardele neindeplinite), precum şi faptul ca furnizorul de îngrijiri la domiciliu nu poate face o noua cerere de acreditare pentru acest punct de lucru mai devreme de 3 luni de la data notificării neacreditarii.

    ART. 24
    Atât deciziile de acreditare, cat şi notificările de neacreditare se comunică în scris, în aceeaşi zi, serviciului contractare al casei de asigurări de sănătate judeţene cu care are contract furnizorul de îngrijiri la domiciliu pentru acel punct de lucru. Notificarea de neacreditare se aduce la cunoştinţa furnizorului de îngrijiri la domiciliu prin fax şi prin scrisoare recomandată.

    ART. 25
    Acreditarile, acreditarile provizorii şi notificările de neacreditare emise de SCNAFID sunt valabile din ziua următoare datei emiterii acestora şi anulează acreditarea curenta sau acreditarea provizorie curenta, emise pentru furnizorul respectiv, după caz.

    ART. 26
    În vederea luării deciziei de acreditare, SCNAFID urmează procedura de mai jos:
    a) ia în discuţie fişa de evaluare sintetică care nu are elemente directe de identificare a furnizorului de îngrijiri la domiciliu şi pe baza ei emite certificatul de acreditare, certificatul de acreditare provizorie, respectiv notificarea de neacreditare, după caz;
    b) identifica furnizorul de îngrijiri la domiciliu pentru care se eliberează certificatul de acreditare, certificatul de acreditare provizorie, respectiv notificarea de neacreditare, după caz.


    ART. 27
    Acreditarea se acordă pentru o perioadă de maximum 2 ani fără a depăşi termenul de valabilitate a unui document în baza căruia s-a făcut acreditarea.

    ART. 28
    Acreditarea provizorie se acordă pentru o perioadă de maximum 6 luni fără a depăşi termenul de valabilitate a unui document în baza căruia s-a făcut acreditarea.

    ART. 29
    În situaţia în care exista o sesizare scrisă către SCNAFID prin care se semnaleaza ca cel puţin unul dintre standardele de acreditare nu mai este îndeplinit de către punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu, se face o verificare de către SCNAFID (printr-o vizita de evaluare, în termen de 7 zile lucrătoare), desemnandu-se alţi evaluatori decât cei care au efectuat evaluarea iniţială. Anonimele nu se iau în considerare. În urma noii evaluări se emite o noua decizie de acreditare, acreditare provizorie sau notificare de neacreditare, care corespunde situaţiei prezente. Refuzul furnizorului de îngrijiri la domiciliu de a primi vizita de evaluare în situaţia menţionată mai sus duce la emiterea unei notificări de neacreditare de către SCNAFID.

    ART. 30
    SCNAFID păstrează un dosar pentru fiecare furnizor de îngrijiri la domiciliu care a solicitat acreditarea şi care conţine următoarele documente:
    a) cerere;
    b) dispoziţie pentru vizita de evaluare;
    c) raport de evaluare;
    d) grila de scor;
    e) fişa de evaluare sintetică;
    f) copie de pe autorizaţia de funcţionare eliberata de Ministerul Sănătăţii şi Familiei;
    g) copie de pe certificatul de acreditare, certificatul de acreditare provizorie sau notificarea de neacreditare, după caz.


    ART. 31
    Casele de asigurări de sănătate judeţene pot încheia contracte de furnizare de îngrijiri la domiciliu numai pentru punctele de lucru acreditate ale respectivului furnizor de îngrijiri la domiciliu; contractul de furnizare de îngrijiri la domiciliu nu poate depăşi durata acreditării.

    CAP. V
    Procedura de contestare
    ART. 32
    Furnizorii de îngrijiri la domiciliu pot contesta acreditarea provizorie sau notificarea de neacreditare emisă de SCNAFID la Comisia Naţionala de Acreditare în Sistemul de Asigurări de Sănătate. Contestaţiile trimise de furnizorii de îngrijiri la domiciliu la Comisia Naţionala de Acreditare în Sistemul de Asigurări de Sănătate vor fi însoţite de o copie a acreditării provizorii, respectiv a notificării de neacreditare.

    ART. 33
    Comisia Naţionala de Acreditare în Sistemul de Asigurări de Sănătate va lua o decizie ce va fi comunicată furnizorului de îngrijiri la domiciliu, SCNAFID şi casei de asigurări de sănătate judeţene în termen de 30 de zile calendaristice de la depunerea contestaţiei; în acest interval Comisia Naţionala de Acreditare în Sistemul de Asigurări de Sănătate ia toate măsurile în vederea soluţionării contestaţiei, inclusiv prin investigaţii la faţa locului.

    ANEXA 1

    la normele metodologice
    Domnule preşedinte,
    Subsemnatul ..........................................., reprezentant legal al furnizorului de îngrijiri la domiciliu ......................, adresa: localitatea .............., str. .................... nr. ...., judeţul ............., telefon ......., cod fiscal/CNP ..............., solicit acreditarea punctului de lucru ........................, adresa: localitatea ..............., str. ..................... nr. .........., judeţul ...................., pentru a intră în relaţie contractuală cu Casa de Asigurări de Sănătate a Judeţului ..................... .
    Declar prin prezenta ca punctul de lucru ..................... al furnizorului de îngrijiri la domiciliu ............................. acorda servicii de îngrijire la domiciliu în mod nediscriminatoriu.
    Ma oblig prin prezenta sa furnizez evaluatorului desemnat de Subcomisia Naţionala de Acreditare a Furnizorilor de Îngrijiri la Domiciliu informaţiile şi documentele necesare evaluării, precum şi acces liber în spaţiile acestui punct de lucru.
    Punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu este condus de ........................................, care se legitimează cu BI/CI seria ....... nr. ........ şi are contractul de muncă nr. .......... .
    La punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu lucrează următoarele persoane:
    .............., în funcţia de ............ conform C.M. nr. ....
    .............., în funcţia de ............ conform C.M. nr. ....
    .............., în funcţia de ............ conform C.M. nr. ....
    .............., în funcţia de ............ conform C.M. nr. ....
    .............., în funcţia de ............ conform C.M. nr. ....
    .............., în funcţia de ............ conform C.M. nr. ....
    .............., în funcţia de ............ conform C.M. nr. ....
    .............., în funcţia de ............ conform C.M. nr. ....
    .............., în funcţia de ............ conform C.M. nr. ....
    .............., în funcţia de ............ conform C.M. nr. ....
    .............., în funcţia de ............ conform C.M. nr. ....

    Data .............
    Semnatura ...............
    Domnului preşedinte al Subcomisiei Naţionale de Acreditare a Furnizorilor de Îngrijiri la Domiciliu
    NOTĂ:
    Spaţiile punctate se completează cu majuscule, iar spaţiile libere se bareaza.


    ANEXA 2

    la normele metodologice
    Nr. ..........
    Data .........
    SUBCOMISIA NAŢIONALA DE ACREDITARE A FURNIZORILOR DE ÎNGRIJIRI LA DOMICILIU
    DISPOZIŢIE
    pentru vizita de evaluare a punctului de lucru al
    furnizorului de îngrijiri la domiciliu
    Se numeşte domnul/doamna ......................................, care se legitimează cu BI/CI seria ........... nr. ..............., precum şi domnul/doamna ......................................, care se legitimează cu BI/CI seria .......... nr. ............., pentru a efectua vizita de evaluare nr. ......... la punctul de lucru ............... al furnizorului de îngrijiri la domiciliu ........................................, punct de lucru cu adresa ............................................, la data ...................................................... . A primit în acest scop grila de scor nr. ................... .
    Preşedinte,
    ...........................
    Am luat la cunoştinţa.
    Evaluator,
    ......................
    Am luat la cunoştinţa.
    Evaluator,
    ......................

    ANEXA 3

    la normele metodologice
    SUBCOMISIA NAŢIONALA DE ACREDITARE A FURNIZORILOR DE ÎNGRIJIRI LA DOMICILIU
    RAPORT DE EVALUARE
    Subsemnatul/subsemnata ......................................... şi subsemnatul/subsemnata ............................, evaluatori desemnaţi de Subcomisia Naţionala de Acreditare a Furnizorilor de Îngrijiri la Domiciliu, prin dispoziţia de evaluare nr. .........., să efectueze vizita de evaluare nr. ....... la punctul de lucru ......................... al furnizorului de îngrijiri la domiciliu ............................., am efectuat aceasta vizita la adresa indicată la data ............... şi am completat grila de scor nr. .........., aferentă dispoziţiei pentru vizita de evaluare. Evaluarea a fost efectuată în prezenta reprezentantului legal, domnul/doamna .............................., iar rezultatele acesteia sunt consemnate în grila de scor nr. ............., ataşată la prezentul raport.
    Reprezentantul legal al furnizorului de îngrijiri la domiciliu
    .........................................
    Semnatura
    ...............
    Ştampila furnizorului de îngrijiri la domiciliu
    Evaluator,
    ............
    Semnatura
    ............
    Evaluator,
    ............
    Semnatura
    ............
    Data
    ............

    ANEXA 4

    la normele metodologice
    SCALA DE EVALUARE
    pentru acreditarea punctelor de lucru ale furnizorilor
    de îngrijiri la domiciliu

┌───┬───────────┬─────────────────┬────┐
│Cod│Caracter │Interpretare │Scor│
├───┼───────────┼─────────────────┼────┤
│L │Logica │da/nu │5/1 │
├───┼───────────┼─────────────────┼────┤
│C │Cantitativă│90-100% │5 │
├───┼───────────┼─────────────────┼────┤
│ │ │80-89% │4 │
├───┼───────────┼─────────────────┼────┤
│ │ │70-79% │3 │
├───┼───────────┼─────────────────┼────┤
│ │ │60-69% │2 │
├───┼───────────┼─────────────────┼────┤
│ │ │mai puţin de 60% │1 │
└───┴───────────┴─────────────────┴────┘


    ANEXA 5

    la normele metodologice
    SUBCOMISIA NAŢIONALA DE ACREDITARE A FURNIZORILOR DE ÎNGRIJIRI LA DOMICILIU
    CERTIFICAT DE ACREDITARE
    Punctul de lucru ............................... al furnizorului de îngrijiri la domiciliu ....................................., cu adresa: judeţul (sectorul) ..............., localitatea ......................, str. .................................. nr. .........., cu Autorizaţia de funcţionare nr. ...... din ............, emisă de ...................,
    este acreditat până la data de ........................... .
    Data .........................
    Preşedinte, ..................

    ANEXA 6

    la normele metodologice
    SUBCOMISIA NAŢIONALA DE ACREDITARE A FURNIZORILOR DE ÎNGRIJIRI LA DOMICILIU
    CERTIFICAT DE ACREDITARE PROVIZORIE
    Punctul de lucru ................................. al furnizorului de îngrijiri la domiciliu ......................................., cu adresa: judeţul (sectorul) ......, localitatea ............, str. ............... nr. ......, cu Autorizaţia de funcţionare nr. ...... din .............., emisă de ...........................................,
    este acreditat provizoriu până la data de .................. .
    Data ..............
    Preşedinte, ...............

    ANEXA 7

    la normele metodologice
    SUBCOMISIA NAŢIONALA DE ACREDITARE A FURNIZORILOR DE ÎNGRIJIRI LA DOMICILIU
    NOTIFICARE DE NEACREDITARE
    Subcomisia Naţionala de Acreditare a Furnizorilor de Îngrijiri la Domiciliu a analizat fişa de evaluare sintetică aferentă vizitei de evaluare nr. ........., întocmită în urma vizitei de evaluare efectuate la data de ........ la punctul de lucru .........., cu adresa ..........., al furnizorului de îngrijiri la domiciliu ........................, avându-l ca reprezentant legal pe .......... şi ca ............ pe ............, şi a hotărât sa emita prezenta notificare de neacreditare pentru ca punctul de lucru ............................ nu a îndeplinit în măsura adecvată standardele pentru acreditare după cum urmează*1):
    *1) Se menţionează standardele sau grupele de standarde neindeplinite de punctul de lucru al furnizorului de îngrijiri la domiciliu.
    .................................................................
    .................................................................
    .................................................................
    .................................................................

    Prezenta notificare de neacreditare se aduce la cunoştinţa furnizorului de îngrijiri la domiciliu prin scrisoare recomandată şi casei de asigurări de sănătate printr-o adresa. Furnizorul de îngrijiri la domiciliu poate face contestaţie împotriva prezentei notificări de neacreditare la SCNAFID, menţionând motivele pentru care nu este de acord cu prezenta notificare. Furnizorul de îngrijiri la domiciliu poate face cerere de acreditare după 90 de zile de la emiterea prezentei notificări de neacreditare.
    Preşedintele Subcomisiei Naţionale
    de Acreditare a Furnizorilor de Îngrijiri la Domiciliu,
    ............................................
    Data ..............

    ANEXA 8

    la normele metodologice
    SUBCOMISIA NAŢIONALA DE ACREDITARE A FURNIZORILOR DE ÎNGRIJIRI LA DOMICILIU
    DECLARAŢIE DE COMPATIBILITATE
    Subsemnatul ....................................., angajat al Direcţiei acreditare furnizori şi servicii medicale din cadrul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, propus ca evaluator pentru acreditarea furnizorilor de îngrijiri la domiciliu, declar că nu am rude sau afini care au părţi sociale sau lucrează ori fac parte din conducerea unor furnizori de îngrijiri la domiciliu, distribuitori/producători de medicamente şi materiale sanitare şi, de asemenea, ca nici eu nu am părţi sociale, nu lucrez, nu fac parte din conducerea unor furnizori de îngrijiri la domiciliu, distribuitori/producători de medicamente şi materiale sanitare. Ma oblig sa solicit încetarea calităţii de evaluator pentru acreditarea furnizorilor de îngrijiri la domiciliu în cazul în care condiţiile de mai sus nu mai sunt satisfacute.
    ....................

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016