┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Direcţia pentru Agriculturã şi Dezvoltare Ruralã a Judeţului ............/ │
│ Municipiului Bucureşti │
│ │
│ Numãr ........ data .................. │
├────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────┤
│ │ Se aprobã suma de ............. lei │
│ ├───────────────────────────────────────────────┤
│ Verificat │ Director executiv ........................ │
│ │ (numele şi prenumele) │
│ Reprezentant DADR: │ │
│ │ │
│ Numele/prenumele ....... │ Semnãtura Ştampila │
│ │ │
│ Semnãtura ............. │ │
│ │ │
└────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────┘
Subsemnatul, ...................., posesor al BI/CI seria ............. nr.
..........., cod numeric personal (CNP) ...................., cu domiciliul în
localitatea ..............., administrator al ...............................,
(denumire persoana juridicã)
cu sediul în localitatea ................ judeţul ..............., înscrisã la
registrul comerţului sub nr. ......., CUI .............., cod CAEN ..........,
solicit acordarea sprijinului financiar pentru pierderi cauzate de îngheţul
târziu de primãvarã, în conformitate cu Ordonanţa de urgenţã a Guvernului
nr. 41/2008 privind sprijinul financiar pentru pierderi cauzate de îngheţul
târziu de primãvarã în pomiculturã, aprobatã cu modificãri prin Legea
nr. 169/2008.
Suprafaţa totalã de teren pentru care solicit sprijin financiar este
de ...... ha, iar valoarea sprijinului financiar total este de .......... lei.
Coordonate bancare: Nr. cont (IBAN) .................., Banca/Trezoreria
............................................
Anexez la prezenta cerere urmãtoarele documente*1) ........................
..............................................................................
..............................................................................
Cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal privind falsul în
declaraţii, confirm pe propria rãspundere exactitatea datelor prezentate.
Administrator,
............................
(Semnãtura şi ştampila)
__________
*1) Se înscriu toate documentele depuse, indicându-se distinct tipul
documentului, numãrul şi data acestuia. Documentele depuse în copie se
certificã de cãtre reprezentantul împuternicit cu verificarea şi avizarea
cererii.
┌────┬──────────┬─────────┬─────────┬──────────────────┬────────┬─────────┬─────────────┬──────────────┐
│Nr. │Beneficiar│Sortiment│Suprafaţa│ Venitul obţinut │Pierderi│Valoarea │Valoarea │Valoarea │
│crt.│ │ │ (ha) │ (lei) │de venit│eligibilã│cheltuielilor│despãgubirilor│
│ │ │ │ ├─────────┬────────┤(lei)*1)│sprijin*2│neefectuate*3│primite*4) │
│ │ │ │ │Venit │Venit │ │ │ (lei) │ (lei) │
│ │ │ │ │mediu │obţinut │ │ │ │ │
│ │ │ │ │obţinut │în anul │ │ │ │ │
│ │ │ │ │pe 3 ani │cu │ │ │ │ │
│ │ │ │ │anteriori│pierderi│ │ │ │ │
│ │ │ │ │*5) │*6) │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────────┼──────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │
├────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴──────────┴─────────┴─────────┴─────────┴────────┴────────┴─────────┴─────────────┴──────────────┘
Administrator, Contabil,
............................ .............................
(numele şi prenumele, (numele, prenumele şi
semnãtura şi ştampila) semnãtura)
___________
*1) Rezultã din diferenţa valorilor înscrise în coloanele 4 şi 5.
*2) Reprezintã 80% din valoarea înscrisã în coloana 6.
*3) Reprezintã diferenţa dintre valoarea medie a cheltuielilor de recoltare efectuate în cei 3
ani anteriori producerii fenomenului de îngheţ târziu de primãvarã şi valoarea cheltuielilor
cu recoltarea efectuate în anul cu îngheţ (costuri privind recoltarea şi transportul
producţiei recoltate cãtre locul de depozitare).
*4) Valoarea totalã a oricãror sume primite în cadrul unui regim de asigurare.
*5) Rezultã prin înmulţirea cantitãţii medii obţinute în cei 3 ani anteriori consecutivi pe
suprafaţa pentru care se solicitã sprijin financiar, cu preţul mediu de vânzare (fãrã TVA) al
produsului obţinut în aceeaşi perioadã.
*6) Rezultã prin înmulţirea producţiei totale obţinute pe suprafaţa pentru care se solicitã
sprijin financiar şi preţul mediu de vânzare (fãrã TVA) al produsului obţinut în cursul
anului respectiv.
┌────┬────────────────────────┬─────────────────┬─────────────────────────────┐
│Nr. │Denumirea beneficiarului│ Suprafaţa │Valoarea totalã a sprijinului│
│crt.│ │ (ha) │ financiar aprobat │
│ │ │ │ (lei) │
│ │ │ │ │
├────┼────────────────────────┼─────────────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │ │ │
├────┼────────────────────────┼─────────────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │ │ │
├────┼────────────────────────┼─────────────────┼─────────────────────────────┤
│ │TOTAL: │ │ │
└────┴────────────────────────┴─────────────────┴─────────────────────────────┘
Director executiv, Director executiv adjunct,
..................... ...........................
┌────┬──────────────────────────────────┬────────────────────────────────────┐
│Nr. │ Judeţul │ Suma solicitatã conform │
│crt.│ │ centralizatorului │
│ │ │ (lei) │
├────┼──────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │
├────┼──────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ 1. │ │ │
├────┼──────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ 2. │ │ │
├────┼──────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│... │ │ │
├────┼──────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│ │ TOTAL: │ │
└────┴──────────────────────────────────┴────────────────────────────────────┘
Direcţia generalã buget-finanţe şi fonduri europene
Director general,
.........................
(semnãtura şi ştampila)