Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME METODOLOGICE din 8 august 2007  privind primirea, pastrarea si restituirea bunurilor, obiectelor de valoare si valorilor, proprietate personala, ale persoanelor private de libertate    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORME METODOLOGICE din 8 august 2007 privind primirea, pastrarea si restituirea bunurilor, obiectelor de valoare si valorilor, proprietate personala, ale persoanelor private de libertate

EMITENT: MINISTERUL JUSTITIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 617 din 6 septembrie 2007

ART. 1
În înţelesul prezentelor norme metodologice se considerã:
- bunuri - îmbrãcãmintea, lenjeria, încãlţãmintea, obiectele de igienã personalã, diferite bunuri mãrunte, acte personale şi medicamente. Acestea constituie coletul personal;
- obiecte personale de valoare - bunuri confecţionate din metale preţioase marcate, din metale preţioase nemarcate (stabilite în baza expertizei unui specialist), din metale cu pietre preţioase, precum şi bunurile care au în componenţã o parte din metale preţioase. Costul expertizei se suportã de cãtre fiecare unitate în parte;
- valori - sume de bani în lei sau în valutã, instrumente de valoare, cecuri, carduri, acţiuni, obligaţiuni, recipise etc.
ART. 2
(1) Bunurile, obiectele de valoare şi valorile personale ce aparţin persoanelor care, potrivit legii, sunt private de libertate se reţin în urmãtoarele situaţii:
- la primirea în locul de deţinere;
- la primirea bunurilor cu diverse ocazii;
- ca urmare a percheziţiilor efectuate.
(2) În toate situaţiile se emit documente de evidenţã.
(3) Primirea, pãstrarea şi restituirea bunurilor prevãzute la art. 1 sunt reglementate în anexa nr. 1.
ART. 3
Evidenţa bunurilor, obiectelor de valoare şi a valorilor proprietate personalã se organizeazã în conformitate cu prevederile legale şi se ţine în cadrul compartimentelor: echipament - bunuri personale; financiar - obiecte de valoare şi valori personale; sanitar - medicamente personale. Evidenţa se ţine cantitativ.
ART. 4
(1) Documentul de evidenţã în care se înscriu bunurile, obiectele de valoare şi valorile aparţinând persoanelor private de libertate este bonul de primire.
(2) În bonul de primire se face o descriere amãnunţitã a acestora, din care sã rezulte: materialele din care sunt confecţionate, pãrţile caracteristice, cantitatea, gradul de uzurã, marca, seria, valoarea, inscripţiile, precum şi alte date necesare identificãrii.
(3) Pentru instrumente de valoare se indicã în mod obligatoriu valoarea nominalã a fiecãruia, seria, numãrul, precum şi alte date de identificare.
ART. 5
(1) Bunurile reţinute în situaţiile prevãzute la art. 2 constituie coletul personal al persoanei private de libertate. Bunurile care constituie coletul personal împreunã cu exemplarul 2 al bonului de primire se introduc în saci individuali.
(2) Sacii pentru pãstrarea bunurilor personale se pot confecţiona, prin grija unitãţii, din fondurile alocate pentru activitatea de echipare a persoanelor private de libertate sau pot fi asiguraţi centralizat prin baza de aprovizionare, gospodãrire şi reparaţii în cadrul atelierelor organizate în penitenciare.
ART. 6
(1) Coletul personal trebuie sã conţinã bunuri în limita cantitãţilor stipulate de normele de echipare pentru articole de acelaşi gen. Cantitãţile care depãşesc nevoile personale se pot transmite familiei, prin colet poştal, cu ocazia vizitelor sau în alte situaţii, cu acordul proprietarului.
(2) Restituirea cu ocazia vizitei se face în prezenţa supraveghetorului, persoanei private de libertate şi a membrilor familiei sau a altor persoane autorizate. Persoanele care au primit bunurile, precum şi persoana privatã de libertate semneazã pe bonul de primire. Supraveghetorul înscrie datele privind identitatea şi domiciliul persoanei care a primit bunurile şi solicitã semnãtura persoanei private de libertate pentru identificare şi predare.
(3) Restituirea prin poştã se face prin colet poştal cu valoare declaratã; în colet se introduce o adresã în care se aratã conţinutul acestuia.
(4) Împachetarea se face în prezenţa persoanei private de libertate şi a responsabilului cu gestionarea acestora.
(5) Copia adresei se semneazã de persoana care a asistat la împachetare şi se îndosariazã împreunã cu confirmarea de primire şi exemplarul 2 al bonului de primire.
(6) În cazuri bine justificate, directorul unitãţii poate aproba pãstrarea în magazia unitãţii a tuturor bunurilor din coletul personal.
ART. 7
(1) Inventarierea coletului personal, a obiectelor de valoare şi a valorilor, proprietate personalã, ale persoanelor private de libertate, aflate în pãstrarea unitãţii, se efectueazã anual sau ori de câte ori este nevoie de cãtre o comisie numitã prin decizie a directorului.
(2) Eventualele diferenţe se soluţioneazã în conformitate cu prevederile actelor normative care reglementeazã inventarierea bunurilor materiale.
ART. 8
Contravaloarea bunurilor, obiectelor de valoare şi a valorilor constatate lipsã se suportã de unitatea de deţinere, iar suma respectivã se imputã persoanelor vinovate.
ART. 9
(1) Bunurile, obiectele de valoare şi valorile nerestituite dupã liberarea sau transferul persoanelor private de libertate se expediazã celor în drept, iar cheltuielile efectuate cu aceastã acţiune se suportã de cei vinovaţi.
(2) Bunurile rãmase la locul de deţinere care nu se pot expedia datoritã unor cauze obiective - lipsa adresei, adresant decedat, lipsa succesorilor legali etc. - se pãstreazã timp de un an, iar dupã expirarea termenului sunt înregistrate în patrimoniul unitãţii.
ART. 10
Cu ocazia transferului, bunurile, obiectele de valoare şi valorile se predau de cãtre gestionar (casier) şefului de turã, pe baza condicii de predare-primire, însoţite de o adresã cãtre şeful (de escortã) mijlocului de transport, în care sunt enumerate actele pe destinaţii, cu indicarea literei şi numãrului coletului de pe eticheta nominalã (model anexele nr. 2, 3 şi 5).
ART. 11
Predarea-primirea bunurilor, obiectelor de valoare şi valorilor de la şeful de turã al unitãţii predãtoare la şeful de escortã şi, respectiv, şeful de turã al unitãţii primitoare se face pe bazã de semnãturã în condica de predare-primire.
ART. 12
(1) Coletele personale ale persoanelor private de libertate aflate în tranzit pentru alt loc de deţinere nu se deschid şi se predau sigilate la magazie, unde se înscriu într-un registru de evidenţã pentru coletele personale aflate în tranzit.
(2) Registrul de evidenţã a coletelor pentru persoanele private de libertate aflate în tranzit cuprinde: data operaţiunilor de primire şi pãstrare, unitatea predãtoare, unitatea destinatarã, numele persoanei private de libertate şi numãrul coletului.
(3) Expedierea coletelor persoanelor private de libertate se face odatã cu transferul acestora, în condiţiile prevãzute la pct. 22 din anexa nr. 1.
ART. 13
(1) Taxele de expediere se suportã de cãtre persoana privatã de libertate, iar în cazul în care aceasta nu dispune de sumele necesare, coletul se expediazã prin ramburs.
(2) Pentru recuperarea taxei poştale plãtite, la actele de expediere se anexeazã un mandat poştal completat pe adresa locului de deţinere, care are valoarea egalã cu taxa plãtitã şi costul mandatului.
ART. 14
În situaţia când coletul poştal a fost returnat se procedeazã la verificarea integritãţii lui, în prezenţa persoanei private de libertate, iar bunurile se înregistreazã în bonul de primire. În cazul în care aceasta nu se gãseşte în cadrul unitãţii, fiind transferatã, coletul se expediazã la noul loc de deţinere.
ART. 15
(1) La punerea în libertate, bunurile, obiectele de valoare şi valorile se predau persoanelor în drept, pe bazã de semnãturã de primire, conform bonului de primire din coletul personal.
(2) Bonul de primire se retrage din colet şi se îndosariazã, operându-se şi în registrul alfabetic de evidenţã a coletelor, obiectelor şi instrumentelor de valoare.
ART. 16
(1) Persoanele private de libertate decedate sunt înhumate cu articole de îmbrãcãminte şi încãlţãminte proprietate personalã sau, în lipsa acestora, cu articole de echipament puse la dispoziţie de administraţia locului de deţinere, în limitele prevãzute de normele de echipare.
(2) Bunurile prevãzute la alin. (1) se scad din evidenţã în baza unui proces-verbal întocmit de o comisie formatã din medicul unitãţii, şeful de turã şi contabilul compartimentului care le administreazã şi se aprobã de directorul unitãţii. Procesul-verbal se întocmeşte în douã exemplare, dintre care primul exemplar se transmite compartimentului contabilitate, iar exemplarul nr. 2 se îndosariazã cu bonul de primire.
ART. 17
Bunurile, obiectele de valoare şi valorile aparţinând persoanei private de libertate decedate se restituie familiei sau moştenitorilor legali, în condiţiile art. 9.
ART. 18
(1) Pentru persoanele private de libertate transferate la organele de poliţie, bunurile, obiectele de valoare şi valorile, proprietate personalã, se restituie.
(2) Primirea acestora se face pe bazã de semnãturã pe bonul de primire de cãtre reprezentantul instituţiei respective, cu înscrierea în clar a numelui şi prenumelui, precum şi a funcţiei acestuia.
(3) Sumele în numerar se predau pe bazã de proces-verbal de predare-primire, întocmit în douã exemplare.
ART. 19
Sumele bãneşti aflate asupra persoanelor private de libertate în momentul primirii la locul de deţinere, cele realizate prin muncã, precum şi cele sosite pe numele acestora se utilizeazã de cãtre acestea, potrivit legii.
ART. 20
(1) Predarea sumelor bãneşti în momentul primirii în penitenciar a persoanelor private de libertate, precum şi a sumelor de bani primite de la aparţinãtori se face pe bazã de borderou de încasare (model anexa nr. 6), întocmit de şeful de turã în douã exemplare, cu semnãtura persoanei private de libertate.
(2) Exemplarul nr. 1 al borderoului de încasare, totalizat şi semnat de şeful de turã, împreunã cu suma bãneascã se predau casierului care emite chitanţã pentru suma încasatã.
ART. 21
Borderoul de încasare constituie documentul justificativ în baza cãruia se fac înregistrãrile în contabilitatea analiticã şi sinteticã.
ART. 22
(1) Sumele bãneşti sosite în instituţia penitenciarã pe numele persoanei private de libertate sunt contabilizate în baza documentului cu care acestea au fost primite. Casierul unitãţii întocmeşte borderoul de încasare în dublu exemplar, emite chitanţã pentru întreaga valoare a borderoului şi reţine cupoanele mandatelor poştale. Exemplarul nr. 1 al chitanţei se predã factorului poştal concomitent cu restituirea mandatelor poştale completate şi semnate.
(2) Primirea sumelor se aduce la cunoştinţa persoanei private de libertate de cãtre personalul de pazã, sub semnãturã datã pe borderoul de încasare.
ART. 23
Sumele bãneşti reţinute se depun de cãtre administraţia locului de deţinere într-un cont de "Disponibil pentru sume de mandat şi sume în depozit", deschis la trezorerie.
ART. 24
(1) Expedierea sumelor de bani între unitãţile de deţinere se face în cel mult 5 zile lucrãtoare de la data transferului acestora la altã unitate. Sumele transferate cuprind veniturile provenite din muncã, inclusiv pentru ultima zi lucratã, precum şi pe cele primite din alte surse.
(2) În baza notei de transfer emise de compartimentul evidenţã deţinuţi (minori), compartimentul financiar-contabil întocmeşte borderoul de transfer şi ordinul de platã, în câte douã exemplare.
(3) Documentele care se folosesc la transferarea sumelor sunt: ordinul de platã şi borderoul de transfer.
(4) Exemplarul nr. 1 al borderoului de transfer, împreunã cu o copie a ordinului de platã, se expediazã prin poşta specialã unitãţii destinatare. Aceasta confirmã în scris preluarea în evidenţã a sumelor în termen de douã zile lucrãtoare de la data primirii.
(5) Exemplarul nr. 2 al borderoului de transfer şi un exemplar al ordinului de platã constituie documente justificative care stau la baza înregistrãrii operaţiunii de transfer în evidenţa contabilã a unitãţii expeditoare.
(6) În cazul în care în termen de 10 zile lucrãtoare de la data înregistrãrii în contul de disponibil a sumei persoanele private de libertate nu sosesc în unitatea de destinaţie, aceasta va consulta telefonic unitatea expeditoare şi împreunã vor stabili unitatea în care au ajuns cei în cauzã.
(7) Se interzic returnarea sumelor de bani primite eronat, înaintea demersurilor prevãzute la alin. (6), precum şi reţinerea sumei dupã identificarea locului de deţinere al persoanei private de libertate.
(8) Sumele bãneşti aparţinând persoanelor private de libertate care urmeazã sã fie transferate la o altã unitate penitenciarã, precum şi sumele expediate de acestea la destinaţiile menţionate în cererea adresatã directorului unitãţii se înregistreazã în debitul unui cont în afara bilanţului (8039 "Alte valori în afara bilanţului"), în baza documentelor de transfer sau expediere, iar la sosirea confirmãrii de primire a sumelor la destinaţie, acestea se înregistreazã în creditul contului respectiv.
ART. 25
La acordarea permisiunii ieşirii din penitenciar, administraţia locului de deţinere poate acorda, la cerere, o sumã pânã la concurenţa celei existente în fişele nominale ale deţinuţilor învoiţi, pe baza statului de platã (cu excepţia cotei de 10% pe care o primesc doar la liberare).
ART. 26
(1) La punerea în libertate, administraţia locului de deţinere restituie suma de bani rezultatã din soldul fişei contabile nominale.
(2) Restituirea se face în baza borderoului semnat de persoanele autorizate (model anexa nr. 4).
(3) Plata se face de cãtre casier care va semna pe borderou pentru asistarea plãţii.
(4) Restituirea sumelor se face numai dupã ce, în prealabil, au fost reţinute sumele reprezentând contravaloarea eventualelor pagube pe care cel în cauzã le-a produs la locul de muncã sau de detenţie.
ART. 27
(1) Evidenţa fişelor contabile nominale se ţine cu ajutorul programului informatic, iar lunar se listeazã din program balanţa sinteticã, balanţa analiticã a fişelor nominale şi se verificã concordanţa dintre soldurile acestor fişe cu soldul de cont centralizatoare "creditori".
(2) Pe fişele nominale ale celor care au produs pagube la locul de muncã sau de deţinere se înscrie valoarea pagubelor respective.


ANEXA 1
-------
la normele metodologice
-----------------------

PRIMIREA, PĂSTRAREA ŞI RESTITUIREA
bunurilor, obiectelor de valoare şi valorilor,
proprietate personalã, ale persoanelor private de libertate

1. Bunurile, obiectele de valoare şi valorile, proprietate personalã, ale persoanelor private de libertate se înregistreazã cu bonul de primire (model conform anexelor nr. 9-11).
Bonul de primire se emite în 3 exemplare de cãtre:
- locţiitorul şefului de turã, pentru bunurile, obiectele de valoare şi valorile, proprietate personalã, ale persoanelor private de libertate primite în locul de deţinere:
- supraveghetorul de la vizite, pentru bunurile primite cu ocazia vizitei sau prin colete poştale;
- personalul stabilit prin decizie scrisã a directorului unitãţii, pentru bunurile reţinute la percheziţii sau primite cu diferite alte ocazii - donaţii, ajutoare etc.
2. Originalul bonului de primire rãmâne la carnet, nedetaşat, exemplarul nr. 2 se introduce în coletul personal, iar exemplarul nr. 3 se arhiveazã la gestionarul compartimentului.
3. Bonul de primire se semneazã la predãtor de cãtre persoana privatã de libertate în calitate de proprietar al bunurilor sau valorilor respective.
4. În cazul obiectelor din metale preţioase nemarcate, bonul de primire se vizeazã de o comisie stabilitã prin decizie de cãtre directorul unitãţii sau de cãtre un specialist, care certificã greutatea şi calitatea acestora.
5. Pentru obiectele de valoare şi valorile proprietate personalã, precum şi pentru medicamente se emit bonuri de primire separat.
6. Pentru bunurile şi valorile proprietate personalã ale persoanelor private de libertate se constituie şi se organizeazã subgestiune în cadrul gestiunilor prevãzute la art. 4 din norme.
Bunurile şi valorile se predau zilnic gestionarilor respectivi. Cele care nu pot fi predate pânã la schimbarea serviciului de zi pe unitate se menţioneazã în procesul-verbal de predare-primire a serviciului şi se predau în ziua urmãtoare.
7. La primirea persoanelor private de libertate transferate, coletele personale se deschid în prezenţa acestora şi se întocmeşte bonul de primire.
8. Dupã ultima înregistrare efectuatã în bonul de primire se scrie "TERMINAT".
9. Bunurile lãsate în folosinţa persoanelor private de libertate se evidenţiazã conform coloanelor din bonul de primire.
10. În cazul în care se solicitã în scris de cãtre proprietar ca instrumentele de valoare reţinute sã fie transformate în numerar, se întocmesc formalitãţile necesare, iar sumele respective primesc destinaţia precizatã în cerere.
11. Carnetele bonului de primire reprezintã formulare cu regim special, iar distribuirea şi justificarea acestora se fac conform instrucţiunilor privind gestionarea acestor categorii de imprimate.
12. La primirea în locul de deţinere, sumele aflate asupra persoanelor private de libertate se înscriu de cãtre şeful de turã în borderoul de încasare (model anexa nr. 6), în douã exemplare, cu completarea obligatorie a tuturor datelor cerute de imprimat.
Exemplarul nr. 1 al borderoului de încasare totalizat şi semnat de şeful de turã cu sumele respective se predã la casieria unitãţii, unde se emite chitanţã pentru suma primitã.
Exemplarul nr. 1 al chitanţei se înmâneazã şefului de turã şi se anexeazã la exemplarul nr. 2 al borderoului de încasare. Dupã epuizarea formularelor, carnetele borderouri de încasare se predau la arhivã.
13. Persoanele private de libertate au dreptul sã opteze pentru reţinerea sumelor aflate asupra lor pentru a fi folosite pentru cheltuieli proprii sau pentru expedierea acestora familiei ori altor persoane.
Restituirea sumelor cãtre familie sau cãtre alte persoane se face, în baza unei cereri scrise, prin mandat poştal cu confirmare de primire sau prin sectorul vizitã. Taxele de expediere se suportã de cãtre persoana privatã de libertate.
Restituirea sumelor cãtre familie prin sectorul vizitã se face în baza cererii deţinutului şi a dispoziţiei de platã cãtre casierie, care va avea ataşatã o copie dupã BI/CI al/a persoanei care semneazã de primirea sumelor de bani menţionate în cererea deţinutului.
14. Sumele trimise de familie sau de alte persoane fizice ori juridice, reprezentând drepturi ale persoanelor private de libertate, se primesc prin mandat poştal sau prin sectorul vizitã.
În baza mandatelor poştale, casierul unitãţii întocmeşte în dublu exemplar borderoul de încasare, emite chitanţã pentru întreaga sumã înscrisã în borderou şi reţine cupoanele mandatelor.
Exemplarul nr. 1 al chitanţei se predã factorului poştal concomitent cu restituirea mandatelor poştale completate cu seria, numãrul actului de identitate, semnãtura casierului şi ştampila unitãţii.
Încasarea sumelor prin sectorul vizitã se face în baza borderoului de încasare, iar casierul unitãţii emite chitanţa pentru întreaga sumã înscrisã în borderou.
Sumele primite se comunicã deţinuţilor de cãtre o persoanã autorizatã de directorul unitãţii şi sunt confirmate prin semnãturã în borderoul de încasare.
15. Valuta sau alte mijloace de platã ce aparţin persoanelor private de libertate se pot schimba în lei, la cererea scrisã a acestora.
Preschimbarea valutei respective se face prin întocmirea documentelor necesare, iar sumele de bani în lei rezultate se depun în contul de trezorerie şi se înscriu în fişe nominale.
16. Bunurile fragile aflate în proprietatea persoanelor private de libertate, pentru a nu fi deteriorate, se pun în cutii şi se introduc în coletul personal.
17. Bunurile primite cu ocazia vizitei, care nu rãmân asupra persoanei private de libertate, se introduc în coletul personal împreunã cu bonul de primire întocmit cu aceastã ocazie.
18. Directorul unitãţii poate dispune interzicerea utilizãrii sau retragerea din folosinţã a bunurilor care sunt apreciate ca necorespunzãtoare. Aceste bunuri se reţin şi se repartizeazã spre pãstrare în coletul personal, concomitent cu întocmirea sau înregistrarea bonului de primire.
19. Obiectele şi instrumentele de valoare primite de casierul sau contabilul compartimentului de specialitate se pãstreazã în casa de fier (seif), în cutiuţe sigilate, separat pentru fiecare persoanã; pe cutiuţã se trece numele titularului, iar bonul de primire se introduce în cutiuţã.
Evidenţa cutiilor cu obiecte şi instrumente se ţine în registrul de evidenţã a coletelor, obiectelor şi actelor de valoare.
Obiectele şi instrumentele de valoare primite prin transfer de la alt loc de deţinere se confirmã de primire în termen de 3 zile lucrãtoare de la data primirii.
20. Cu ocazia transferului, conţinutul coletului personal şi al cutiilor cu obiecte şi instrumente de valoare se verificã de cãtre gestionar în prezenţa proprietarului care, prin semnãturã pe bonul de primire, confirmã integritatea acestora.
21. Bunurile personale din colet, necesare persoanelor private de libertate pe timpul transferului, se pot înmâna cu ocazia pregãtirii pentru transfer, cu aprobarea directorului unitãţii.
Persoana privatã de libertate certificã primirea bunurilor respective prin semnãturã pe versoul exemplarului nr. 2 al bonului de primire.
Obiectele cuprinse în coletul personal care se expediazã trebuie sã corespundã cu cele înscrise în bonul de primire, mai puţin cele restituite.
Exemplarul nr. 2 al bonului de primire se retrage din colet/cutie de valori şi se îndosariazã. Numãrul filei din dosar se trece în registrul alfabetic de evidenţã a coletelor, obiectelor şi instrumentelor de valoare.
În coletul/cutia de valori care se expediazã la noul loc de deţinere se introduce adresa de expediere (model anexa nr. 5) completatã de personalul care gestioneazã bunurile, obiectele de valoare şi valorile proprietate personalã ale deţinuţilor. Adresa de expediere se semneazã de directorul unitãţii sau de persoana împuternicitã de acesta şi de gestionar şi constituie actul de însoţire a coletului.
22. Transferul coletelor personale şi al cutiilor de valori se face odatã cu transferul persoanelor private de libertate. Dupã împachetare, coletele personale (cutiile de valori) se sigileazã şi eticheteazã. Eticheta care se ataşeazã coletului trebuie sã conţinã: denumirea unitãţii expeditoare, denumirea unitãţii destinatare, numele persoanei private de libertate şi numãrul coletului. Numãrul coletului trebuie sã corespundã cu litera şi numãrul poziţiei din registrul de evidenţã a coletelor.


ANEXA 2
-------
la normele metodologice
-----------------------

Penitenciarul .....................
Nr. ......... din .......


Exemplarul nr. 1
Se trimite unitãţii destinatare


ADRESĂ DE TRANSFER

Cãtre
.......................

Vã trimitem documentele anexate în valoare de ....... lei, şi anume:
- Acreditivul barat C.E.C. nr. .....................................;
- Borderoul de transferare nr. .................................. .
Suma aparţine .................................................
transferaţi la .......(unitatea)..... la data de ................. .

Rugãm confirmaţi primirea, restituindu-se adresa alãturatã.


Directorul unitãţii,
.......................

Şeful serviciului financiar,
..............................


Penitenciarul ....................
Nr. ......... din ............

Cãtre
...................

La Adresa dv. nr. ...... din ....... confirmãm primirea actelor pentru suma de ..... lei, care s-a înregistrat cu Nota contabilã nr. ...... .


Directorul unitãţii,
......................

Şeful serviciului financiar,
............................

ANEXA 3
-------
la normele metodologice
-----------------------

Penitenciarul .....................
Nr. ........ din ........

Exemplarul nr. 2
Rãmâne la unitatea expeditoare


ADRESĂ DE TRANSFER

Cãtre
.......................
Vã trimitem documentele anexate în valoare de .......... lei, şi anume:
- Acreditivul barat C.E.C. nr. .............;
- Borderoul de transferare nr. ............. .
Suma aparţine ................................
transferaţi la .....(unitatea)....... la data de ......... .

Rugãm confirmaţi primirea, restituindu-se adresa alãturatã.


Directorul unitãţii,
.....................


Şeful serviciului financiar,
..........................


ANEXA 4
-------
la normele metodologice
-----------------------


Penitenciarul .....................

BORDEROU DE PLATĂ [stat de platã*)] LIBERAŢI
din ziua de .............

┌────┬─────────┬────────┬─────────┬─────────┬─────────────┬─────────┬──────────┐
│Nr. │Numele │ Nr. │ Data │Nr. fişei│ Numãrul │ Suma │Semnatura │
│crt.│ si │matricol│naşterii │nominale │biletului │ platitã │ de │
│ │prenumele│ /an │ │ │de liberare │ - lei - │ primire │
│ │ (cu │ │ │ │ │ │ │
│ │iniţialã)│ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────┼─────────┼─────────┼─────────────┼─────────┼──────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │
├────┼─────────┼────────┼─────────┼─────────┼─────────────┼─────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴────────┴─────────┴─────────┴─────────────┴─────────┴──────────┘


Întocmit Certific liberarea Verificat
........ .................. Bun de platã pentru suma de .... lei
Şeful serviciului financiar,
.......................

Plata s-a fãcut în prezenţa mea
Şef de turã
(supraveghetor),
................................
(gradul, numele, prenumele şi semnãtura)


*) Statele de platã se folosesc pânã la epuizarea stocurilor.


ANEXA 5
-------
la normele metodologice
-----------------------

Penitenciarul ................

ADRESĂ DE EXPEDIERE
Nr. ....... data .......
(litera şi nr. crt. al coletului din registrul
alfabetic de evidenţã a coletelor)

Cãtre
.........................

Vã trimitem coletul personal*)
obiectele de valoare

aparţinând ................................................
data naşterii .............................................
numele pãrinţilor .........................................
nr. bonului de primire ....................................
transferat la unitatea dumneavoastrã la data de ...........
conţinutul coletului ......................................
............................................................


Directorul unitãţii, Gestionar,
...................... .................
(gradul, numele, prenumele
şi semnãtura)


Penitenciarul ..........................

Cãtre
.......................
(unitatea expeditoare)

Confirmãm primirea obiectelor trecute de dumneavoastrã în Adresa de expediere nr .......... .


Directorul unitãţii, Gestionar,
.......................... ....................
(gradul, numele, prenumele
şi semnãtura)
-------------
*) Se taie ce nu corespunde.


ANEXA 6
-------
la normele metodologice
-----------------------


Penitenciarul ...............


ÎNCASARE
BORDEROU DE TRANSFERARE Nr. .......

prezenţi
a sumelor ce aparţin celor transferaţi la ....
(unitatea)........ în ziua de .....

┌────┬─────────┬────────┬────────┬──────────┬─────────────┬─────────┬─────────┐
│Nr. │Numele │ Nr. │ Data │ │ │ Suma*) │Semnãtura│
│crt.│ si │matricol│naşterii│Numele │ Suma in: │ pusã la │ │
│ │prenumele│ /an │ │pãrinţilor│ │dispozi- │ │
│ │ (cu │ │ │ │ │ ţie │ │
│ │iniţialã)│ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────┼────────┼────┬─────┼─────┬───────┼─────────┼─────────┤
│ │ │ │ │tata│mama │cifre│litere │ │ │
├────┼─────────┼────────┼────────┼────┼─────┼─────┼───────┼─────────┼─────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │
├────┼─────────┼────────┼────────┼────┼─────┼─────┼───────┼─────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────┼────────┼────┼─────┼─────┼───────┼─────────┼─────────┤
│ │TOTAL: │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴────────┴────────┴────┴─────┴─────┴───────┴─────────┴─────────┘


Şef de turã,
............................
(gradul, numele, prenumele
şi semnãtura)


*) Se completeazã când suma încasatã s-a aflat asupra persoanei private
de libertate la primirea acesteia la locul de deţinere.



ANEXA 7
-------
la normele metodologice
-----------------------

Denumirea şi descrierea în cazul obiectelor de valoare

DECLARAŢIE

bunurilor personale*)
Confirm existenţa tuturor obiectelor de valoare transferate la penitenciarul ........ (expeditor)......... şi nu am nicio reclamaţie.


Directorul unitãţii,
......................
(numele, prenumele şi semnãtura)

Datã în faţa noastrã la penitenciarul ....(destinatar).........

Locţiitorul şefului de turã,
..............................
(gradul, numele, prenumele şi semnãtura)
------------
*) Se taie ce nu corespunde.

ANEXA 8
--------
la normele metodologice
-----------------------


FIŞĂ DE EVIDENŢĂ
a mişcãrii bunurilor personale aflate în magazie,
primite în pãstrare ulterior sau restituite în folosinţã personalã

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Semnãtura Semnãtura Semnãtura
Denumirea la restituirea la predarea magazionerului
Data Cantitatea şi descrierea în folosinţã în pãstrare la primirea
opera- (în litere) amãnunţitã sau la predarea la magazie în pãstrare
ţiunii cãtre familie
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Intratã Ieşitã
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────




───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

La transferare La transferare Am primit toate
am vãzut coletul am vãzut obiectele bunurile şi obiectele
personal fãrã lipsuri. de valoare fãrã lipsuri. înregistrate, fãrã
nicio lipsã.

Semnãtura Semnãtura Semnãtura
............. .................... ................


Data .......... Data .......... Data ...........



ANEXA 9
-------
la normele metodologice
-----------------------



Penitenciarul ....................

ANEXA Nr. 1
Exemplarul nr. 1
Nedetaşabil

Bon de primire nr. ..... seria ....., data ....., ora ..... a bunurilor
personale şi obiectelor de valoare primite de la ...... pentru .......,
data naşterii ...., numele pãrinţilor ........, secţie ............

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Nr. │
│crt. Primite în pãstrare Lãsate în folosinţã personalã │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│ │
│ ┌─────────────┬───────────────┬───────────┬──────────────┤
│ │Cantitatea │ Denumirea şi │ Cantitatea│ Denumirea │
│ │ │ descrierea │(în litere)│fãrã descriere│
│ │ │ amãnunţitã │ │ │
│ ├─────────────┼───────────────┼───────────┼──────────────┤
│ │Cifre Litere │ │ │ │
│ ├─────────────┴───────────────┴───────────┴──────────────┤
│ │ │
│ │ │
│ │ Semnãtura │
│ │ ................... │
└────────────────────┴────────────────────────────────────────────────────────┘

Semnãtura primitorului
.....................
..................... Predãtor Primit în pãstrare gestionar
(gradul, numele şi prenumele) .......... .............................

*) ........... predarea familiei ........................................
(numele şi adresa familiei deţinutului)

Nu am reclamaţii privind integritatea coletului personal.

Semnãtura deţinutului
.......................


*) Se va completa cuvântul "consimt" sau "refuz".


ANEXA 10
--------
la normele metodologice
------------------------


Penitenciarul .................

ANEXA Nr. 1
Exemplarul nr. 2
Se introduce în colet (cutie)

Bon de primire nr. ...... seria ...., data ......, ora .... a bunurilor
personale, lucrurilor mãrunte, actelor şi obiectelor de valoare primite de
la .... pentru ...., data naşterii ...., numele pãrinţilor .... secţie ....

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Nr. │
│crt. Primite în pãstrare Lãsate în folosinţã personalã │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│ │
│ ┌─────────────┬───────────────┬───────────┬──────────────┤
│ │Cantitatea │ Denumirea şi │ Cantitatea│ Denumirea │
│ │ │ descrierea │(în litere)│fãrã descriere│
│ │ │ amãnunţitã │ │ │
│ ├─────────────┼───────────────┼───────────┼──────────────┤
│ │Cifre Litere │ │ │ │
│ ├─────────────┴───────────────┴───────────┴──────────────┤
│ │ │
│ │ │
│ │ Semnãtura │
│ │ ................... │
└────────────────────┴────────────────────────────────────────────────────────┘

Semnãtura primitorului
.....................
..................... Predãtor Primit în pãstrare gestionar
(gradul, numele şi prenumele) .......... .............................

*) ........... predarea familiei ........................................
(numele şi adresa familiei deţinutului)

Nu am reclamaţii privind integritatea coletului personal.

Semnãtura deţinutului
.......................


*) Se va completa cuvântul "consimt" sau "refuz".


ANEXA 11
--------
la normele metodologice
------------------------



Penitenciarul ..................

ANEXA Nr. 1
Exemplarul nr. 3
Se arhiveazã la gestionar

Bon de primire nr. ....... seria ....., data ....., ora ....., a
bunurilor personale, lucrurilor mãrunte, actelor şi obiectelor de valoare
primite de la ..... pentru ....., data naşterii ...., numele pãrinţilor ...
secţie .........
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Nr. │
│crt. Primite în pãstrare Lãsate în folosinţã personalã │
├────────────────────┬────────────────────────────────────────────────────────┤
│ ├─────────────┬───────────────┬───────────┬──────────────┤
│ │Cantitatea │ Denumirea şi │ Cantitatea│ Denumirea │
│ │ │ descrierea │(în litere)│fãrã descriere│
│ │ │ amãnunţitã │ │ │
│ ├─────────────┼───────────────┼───────────┼──────────────┤
│ │Cifre Litere │ │ │ │
│ ├─────────────┴───────────────┴───────────┴──────────────┤
│ │ │
│ │ │
│ │ Semnãtura │
│ │ ................... │
└────────────────────┴────────────────────────────────────────────────────────┘

Semnãtura primitorului
.....................
..................... Predãtor Primit în pãstrare gestionar
(gradul, numele şi prenumele) .......... .............................

*) ........... predarea familiei ........................................
(numele şi adresa familiei deţinutului)

Nu am reclamaţii privind integritatea coletului personal.

Semnãtura deţinutului
.......................


*) Se va completa cuvântul "consimt" sau "refuz".

-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016