CERERE
de amânare a plăţii T.V.A. pentru importuri
1. DENUMIREA AGENTULUI ECONOMIC ............................................
2. Sediul : Localitatea ...................., strada.............. nr......,
sectorul/judeţul ...................... .
3. codul fiscal ............................................................
4. PLĂTITOR DE T.V.A. : DA NU
[] []
De la data de ................(data depunerii primului decont T.V.A.).......
Pro-rata medie pe ultimele 3 luni ..........................................
5. ORGANUL FISCAL LA CARE SE DEPUNE DECONTUL DE T.V.A. .....................
6. VOLUMUL ANUAL AL IMPORTULUI (mii $) :
6.1. Realizat în anul precedent ..........................................
6.2. Prevăzut în anul în curs ............................................
6.3. Solicitat pentru amânarea plăţii T.V.A. .............................
7. CIFRA DE AFACERI (mii lei) :
7.1. Realizat în anul precedent ..........................................
7.1.1. Din care, export ..................................................
7.2. Prevăzută pentru anul în curs .......................................
7.2.1. Din care, export ..................................................
8. IMPORTUL DE MATERII PRIME ŞI MATERIALE CUPRINS LA PCT. 6.3 :
8.1. Denumire : ..........................................................
8.2. Produsele fabricate cu materiile prime şi materialele din import ....
............................................................................
9. IMPORTUL DE MAŞINI ŞI UTILAJE TEHNOLOGICE CUPRINS LA PCT. 6.3. :
9.1. Obiectivul de investiţii ............................................
9.2. Principalele date ale contractului extern :
Nr. .............. Data ................. Valoarea ....................
Furnizorul extern .....................................................
10. Justificarea solicitării de amânare a plăţii T.V.A. la organul vamal *)
............................................................................
Reprezentantul agentului economic :
Numele ........................... Prenumele ...........................
Funcţia ............................. Data .............................
Semnătura şi ştampila ..................................................
----------
*) Se anexează documente justificative (contract extern, contract de
comision, ultimul decont T.V.A. şi orice alte acte în sprijinul cererii).