Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME METODOLOGICE din 27 mai 2011  pentru realizarea si raportarea activitatilor specifice in cadrul subprogramului de fertilizare in vitro si embriotransfer    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORME METODOLOGICE din 27 mai 2011 pentru realizarea si raportarea activitatilor specifice in cadrul subprogramului de fertilizare in vitro si embriotransfer

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 378 din 31 mai 2011

    ART. 1
    Subprogramul de fertilizare in vitro şi embriotransfer, denumit în continuare subprogram FIV/ET, se realizeazã în scopul îmbunãtãţirii sãnãtãţii reproducerii.
    ART. 2
    Obiectivul subprogramului FIV/ET constã în tratamentul infertilitãţii de cuplu prin aplicarea procedurii de fertilizare in vitro şi embriotransfer la un numãr limitat de cupluri selectate pe baza îndeplinirii cumulative a urmãtoarelor criterii de eligibilitate:
    a) cuplu steril, definit drept cuplul conjugal care nu a avut capacitatea de a se reproduce fãrã a folosi mijloace anticoncepţionale timp de 2 ani de viaţã conjugalã;
    b) cuplu cãsãtorit de cel puţin 2 ani;
    c) cel puţin unul dintre membrii cuplului are cetãţenie românã, cu domiciliul stabil în România;
    d) cel puţin unul dintre membrii cuplului are calitatea de asigurat în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate de cel puţin 2 ani;
    e) niciunul dintre membrii cuplului nu are copil în viaţã;
    f) cuplu autolog (se exclude donarea de ovocite, de spermã sau mama surogat);
    g) vârsta femeii cuprinsã între 24 şi 40 de ani;
    h) indexul de masã corporalã al femeii cu valori cuprinse între 20 şi 30;
    i) rezerva ovarianã în limite normale probatã de valoarea FSH sau AMH.
    ART. 3
    Activitãţile specifice subprogramului FIV/ET reprezintã un ansamblu de acţiuni multianuale şi sunt cuprinse în Programul naţional de transplant de organe, ţesuturi şi celule de origine umanã.
    ART. 4
    Coordonarea la nivel naţional a subprogramului FIV/ET este asiguratã de cãtre Institutul pentru Ocrotirea Mamei şi Copilului "Prof. dr. Alfred Rusescu".
    ART. 5
    (1) Activitãţile specifice subprogramului FIV/ET sunt urmãtoarele:
    a) prelevarea ovocitelor prin puncţie folicularã;
    b) recoltarea spermei şi procesarea acesteia;
    c) inseminarea ovocitelor;
    d) transferul embrionar;
    e) monitorizarea evoluţiei cazului pânã în sãptãmâna a 13-a de sarcinã inclusiv.
    (2) Activitãţile specifice subprogramului FIV/ET prevãzute la lit. a)-d) constituie procedura FIV/ET.
    ART. 6
    Subprogramul FIV/ET se deruleazã prin unitãţi sanitare publice sau private care îndeplinesc urmãtoarele criterii:
    a) deţin acreditare valabilã pentru activitatea de transplant de ţesuturi şi celule de origine umanã, în condiţiile legii;
    b) deţin dovada asigurãrii de rãspundere civilã în domeniul medical, atât pentru unitatea sanitarã, cât şi pentru personalul medico-sanitar angajat, valabilã la data includerii în subprogramul FIV/ET, cu obligaţia de a o reînnoi pe toatã perioada derulãrii subprogramului;
    c) deţin dovada plãţii la zi a contribuţiei la Fondul pentru asigurãri sociale de sãnãtate şi a contribuţiei pentru concedii şi indemnizaţii, efectuatã conform prevederilor legale în vigoare;
    d) deţin acte doveditoare prin care personalul medico-sanitar îşi exercitã profesia în cadrul unitãţii sanitare;
    e) personalul medical din cadrul unitãţii sanitare deţine documente, valabile la data includerii în subprogramul FIV/ET, care certificã exercitarea profesiei conform reglementãrilor legale în vigoare, dupã cum urmeazã:
    e.1) certificatul de membru al Colegiului Medicilor din România pentru medici;
    e.2) certificat de competenţã sau atestat de studii complementare în domeniul tratamentului infertilitãţii cuplului şi reproducerii umane asistate medical pentru medicii de specialitate obstetricã-ginecologie;
    e.3) documente care atestã pregãtirea specialiştilor în domeniul embriologiei umane;
    e.4) autorizaţia de liberã practicã pentru personalul mediu sanitar;
    e.5) certificatul de membru al Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România (OAMGMAMR) pentru personalul mediu sanitar valabile la data includerii în subprogramul FIV/ET;
    f) deţin autorizaţie pentru prelucrarea datelor cu caracter personal privind starea de sãnãtate emisã, în condiţiile legii, de cãtre Autoritatea Naţionalã de Supraveghere a Prelucrãrii Datelor cu Caracter Personal;
    g) fac dovada realizãrii, începând cu data de 1 ianuarie 2010, a minimum 50 de proceduri FIV/ET; ulterior datei de 1 iunie 2011, includerea unor noi unitãţi sanitare în subprogram se va realiza în limita fondurilor aprobate cu aceastã destinaţie, pe baza documentelor care atestã efectuarea a minimum 50 de proceduri FIV/ET.
    ART. 7
    (1) Selectarea unitãţilor sanitare pentru includerea în subprogramul FIV/ET se realizeazã la cererea acestora, în baza unui dosar care cuprinde urmãtoarele documente:
    a) certificatul de înregistrare în Registrul unic al cabinetelor medicale, pentru furnizorii organizaţi conform Ordonanţei Guvernului nr. 124/1998 privind organizarea şi funcţionarea cabinetelor medicale, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, indiferent de forma lor de înfiinţare şi organizare, iar pentru ceilalţi furnizori actul de înfiinţare sau organizare în concordanţã cu activitatea pe care solicitã sã o contracteze, dupã caz;
    b) autorizaţia sanitarã de funcţionare sau, dupã caz, raportul de inspecţie eliberat de direcţia de sãnãtate publicã, prin care se confirmã îndeplinirea condiţiilor igienico-sanitare prevãzute de lege;
    c) contul deschis la Trezoreria Statului sau la bancã;
    d) codul de înregistrare fiscalã - codul unic de înregistrare sau codul numeric personal (copie de pe buletin/cartea de identitate), dupã caz;
    e) declaraţia pe propria rãspundere a reprezentantului legal al unitãţii sanitare privind neperceperea, de la cuplurile incluse în subprogramul FIV/ET, a coplãţii pentru activitãţile specifice prevãzute la art. 5;
    f) documentele care fac dovada îndeplinirii criteriilor prevãzute la art. 6 lit. a)-g).
    (2) Depunerea dosarelor pentru includerea unitãţilor sanitare în subprogramul FIV/ET se realizeazã la registratura din cadrul Ministerului Sãnãtãţii, în perioada 1-8 iunie 2011.
    (3) Lista unitãţilor sanitare prin care se deruleazã subprogramul FIV/ET se aprobã prin ordin al ministrului sãnãtãţii, la propunerea unei comisii, dupã verificarea documentelor dosarului prevãzut la art. 7 alin. (1).
    (4) Componenţa nominalã a comisiei prevãzute la alin. (3) se aprobã prin ordin al ministrului sãnãtãţii, în termen de 3 zile de la intrarea în vigoare a prezentelor norme metodologice.
    (5) Unitãţile sanitare incluse în lista prevãzutã la alin. (3) vor fi notificate asupra aprobãrii includerii în subprogramul FIV/ET; unitãţilor sanitare neselectate pentru includerea în listã li se vor comunica motivele respingerii cererii.
    ART. 8
    Subprogramul FIV/ET se finanţeazã din bugetul Ministerului Sãnãtãţii dupã cum urmeazã:
    a) din fondurile alocate la titlul 20 "Bunuri şi servicii" pentru activitãţile specifice desfãşurate în cadrul subprogramului FIV/ET de cãtre unitãţile sanitare private şi unitãţile sanitare din subordinea ministerelor şi instituţiilor cu reţea sanitarã proprie, definite conform prevederilor art. 4 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    b) din fondurile alocate la titlul 51 "Transferuri între unitãţi ale administraţiei publice" pentru activitãţile specifice desfãşurate în cadrul subprogramului FIV/ET de cãtre unitãţile sanitare publice din reţeaua Ministerului Sãnãtãţii.
    ART. 9
    (1) Pentru desfãşurarea activitãţilor specifice prevãzute în subprogramul FIV/ET, unitãţile sanitare publice din subordinea ministerelor şi instituţiilor cu reţea sanitarã proprie sau unitãţile sanitare private prevãzute în lista menţionatã la art. 7 alin. (3) încheie contracte cu direcţiile de sãnãtate publicã conform modelului prevãzut în anexa nr. 1.
    (2) Contractele încheiate conform prevederilor alin. (1) reprezintã acţiuni multianuale, sunt de naturã civilã şi au valabilitate pânã la data de 31 decembrie 2012.
    (3) În baza contractelor încheiate conform prevederilor alin. (1), direcţiile de sãnãtate publicã deconteazã cheltuieli de natura activitãţilor specifice prevãzute în subprogramul FIV/ET.
    (4) Direcţiile de sãnãtate publicã deconteazã contravaloarea activitãţilor specifice realizate conform contractelor încheiate, în limita sumelor disponibile cu aceastã destinaţie, în ordine cronologicã şi în termen de maximum 90 de zile calendaristice de la data depunerii documentelor justificative.
    (5) Pentru fiecare procedurã FIV/ET realizatã, în condiţiile prezentelor norme metodologice, de unitãţile sanitare incluse în subprogram, direcţia de sãnãtate publicã deconteazã contravaloarea activitãţilor specifice prevãzute la art. 5 în limita sumei de 6.150 lei, dupã cum urmeazã:
    - 4.920 lei dupã realizarea activitãţilor specifice prevãzute la lit. a)-d);
    - 1.230 lei dupã realizarea activitãţii specifice prevãzute la lit. e) şi confirmarea finalizãrii procedurii FIV/ET cu o sarcinã, urmatã de naştere.
    ART. 10
    (1) Pentru includerea în subprogramul FIV/ET, cuplul solicitant depune la sediul unitãţii sanitare care deruleazã subprogramul un dosar care cuprinde urmãtoarele documente:
    a) o cerere pentru includerea în subprogramul FIV/ET - document original;
    b) copii legalizate de pe actele de identitate ale membrilor cuplului;
    c) copie legalizatã de pe certificatul de cãsãtorie;
    d) adeverinţã eliberatã de casa de asigurãri de sãnãtate din care sã rezulte calitatea de asigurat în sistemul de asigurãri sociale de sãnãtate, de cel puţin 2 ani - document original, emis dupã data de 1 ianuarie 2011;
    e) declaraţie pe propria rãspundere din care sã rezulte cã niciunul dintre membrii cuplului nu are copil în viaţã - document original;
    f) adeverinţã medicalã eliberatã de medicul de familie din care sã rezulte înãlţimea, greutatea şi indexul de masã corporalã al femeii - document original, emis dupã data de 1 ianuarie 2011;
    g) buletine de analize medicale din care sã rezulte valoarea FSH şi AMH - documente originale, emise dupã data de 1 ianuarie 2011;
    h) documente medicale din care sã rezulte diagnosticul de sterilitate al cuplului solicitant - documente originale emise dupã data de 1 ianuarie 2011;
    i) document medical din care sã rezulte indicaţia medicalã pentru realizarea procedurii de FIV/ET - document original, emis dupã data de 1 ianuarie 2011;
    j) declaraţie pe propria rãspundere din care sã rezulte cã solicitantul a depus un singur dosar la sediul unei singure unitãţi sanitare care deruleazã subprogramul FIV/ET;
    k) document din care sã rezulte angajamentul cuplului privind depunerea copiei certificatului de naştere a copilului, la sediul unitãţii sanitare în cadrul cãreia s-a realizat procedura FIV/ET, în termen de maximum 10 zile de la emiterea acestui document;
    l) opis al documentelor dosarului cu precizarea numãrului de pagini aferent fiecãrui document.
    (2) Depunerea dosarelor pentru solicitarea includerii în subprogramul FIV/ET la sediul unitãţilor sanitare care deruleazã subprogramul se realizeazã începând cu data de 15 iunie 2011.
    (3) Unitãţile sanitare care deruleazã subprogramul FIV/ET înregistreazã dosarul în evidenţa proprie, îl codificã prin atribuirea unui cod în format PNFIV-X/Y-NP(1)/NP(2) şi realizeazã o copie a acestuia cu anonimizarea datelor cu caracter personal din cuprinsul documentelor dosarului.
    (4) Codul prevãzut la art. (3) are urmãtoarea semnificaţie:
    - acronimul PNFIV semnificã subprogramul FIV/ET;
    - X este numãrul de înregistrare al dosarului;
    - Y este data înregistrãrii dosarului în forma ZZ. LL.AAAA;
    - NP1 sunt iniţialele numelui şi prenumelui bãrbatului;
    - NP2 sunt iniţialele numelui şi prenumelui femeii.
    (5) În înţelesul prezentului ordin, prin date cu caracter personal se înţeleg toate datele care permit identificarea membrilor cuplului solicitant.
    (6) Unitãţile sanitare care deruleazã subprogramul FIV/ET transmit registraturii din cadrul Ministerului Sãnãtãţii copia dosarului cu datele cu caracter personal anonimizate, însoţitã de adresa-tip de înaintare, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 2.
    ART. 11
    Dosarele pentru solicitarea includerii cuplurilor în subprogramul FIV/ET transmise de unitãţile sanitare care deruleazã subprogramul se înregistreazã la registratura Ministerului Sãnãtãţii, în ordinea cronologicã a datei de intrare în instituţie.
    ART. 12
    (1) Decizia includerii cuplurilor solicitante în subprogramul FIV/ET este adoptatã dupã examinarea dosarelor înregistrate în cursul unei luni calendaristice de cãtre o comisie a Ministerului Sãnãtãţii, formatã din:
    a) un reprezentant al Ministerului Sãnãtãţii;
    b) 2 medici de specialitate obstetricã-ginecologie care nu sunt implicaţi în realizarea procedurilor de FIV/ET, propuşi de cãtre Comisia de specialitate obstetricã-ginecologie a Ministerului Sãnãtãţii;
    c) un medic de specialitate urologie, propus de cãtre Comisia de specialitate urologie a Ministerului Sãnãtãţii;
    d) un reprezentant al sectorului nonguvernamental, cu activitate în domeniul reproducerii umane asistate medical.
    (2) Componenţa nominalã a comisiei prevãzute la alin. (1) se aprobã prin ordin al ministrului sãnãtãţii.
    (3) Preşedintele comisiei prevãzute la alin. (1) va fi ales de cãtre majoritatea membrilor prin vot, iar secretariatul comisiei va asigurat prin grija Institutului pentru Ocrotirea Mamei şi Copilului "Prof. Dr. Alfred Rusescu".
    (4) Comisia prevãzutã la alin. (1) are obligaţia sã se întruneascã în primele 5 zile lucrãtoare ale fiecãrei luni, în vederea analizãrii dosarelor transmise în condiţiile prezentelor norme metodologice.
    (5) La finalul fiecãrei întâlniri, ca urmare a analizei dosarelor depuse, comisia prevãzutã la alin. (1) are obligaţia sã întocmeascã un proces-verbal, conform modelului prevãzut în anexa nr. 3, care este semnat de membrii prezenţi ai acesteia.
    (6) Comisia aprobã dosarele care îndeplinesc toate condiţiile de legalitate prevãzute în prezentele norme metodologice, în ordinea cronologicã a înregistrãrii dosarelor la registratura Ministerului Sãnãtãţii şi în limita fondurilor stabilite lunar cu aceastã destinaţie.
    (7) În cazul în care solicitãrile de includere în subprogramul FIV/ET depãşesc fondurile stabilite lunar cu aceastã destinaţie, comisia constituitã la nivelul Ministerului Sãnãtãţii întocmeşte o listã de aşteptare, anexã la procesul-verbal prevãzut la alin. (5).
    (8) În cazul dosarelor care nu sunt aprobate, comisia are obligaţia de a motiva respingerea acestora.
    (9) Deciziile comisiei cu privire la aprobarea sau neaprobarea dosarelor pentru solicitarea includerii în subprogramul FIV/ET şi informaţiile privind situaţia dosarelor incluse în lista de aşteptare se transmit unitãţilor sanitare care deruleazã subprogramul, precum şi Serviciului programe de sãnãtate, prin grija secretariatului comisiei, în termen de maximum 5 zile de la data întocmirii procesului-verbal prevãzut la alin. (5); modelul adresei prin care se realizeazã comunicarea deciziei comisiei este prevãzut în anexa nr. 4.
    (10) Sumele necesare pentru funcţionarea secretariatului comisiei prevãzute la alin. (1) sunt cuprinse în fondurile alocate subprogramului FIV/ET, la titlul 51 "Transferuri între unitãţi ale administraţiei publice".
    ART. 13
    (1) Dupã primirea comunicãrii deciziei privind aprobarea sau neaprobarea dosarelor pentru solicitarea includerii în subprogramul FIV/ET, unitatea sanitarã care deruleazã subprogramul FIV/ET informeazã în scris cuplul solicitant asupra deciziei comisiei.
    (2) În situaţia aprobãrii dosarelor, unitatea sanitarã realizeazã programarea cuplului în vederea realizãrii procedurii de FIV/ET.
    (3) În termen de maximum 5 zile de la finalizarea activitãţilor specifice prevãzute la art. 5 lit. a)-d), unitatea sanitarã transmite Ministerului Sãnãtãţii copia dosarului prevãzut la art. 10, fãrã anonimizarea datelor cu caracter personal, însoţitã de documente medicale care sã ateste efectuarea procedurii, precum şi de o declaraţie pe propria rãspundere a cuplului din care sã rezulte cã acesta a fost beneficiarul unei proceduri FIV/ET în cadrul subprogramului şi nu a plãtit coplatã pentru realizarea acesteia.
    (4) În termen de maximum 5 zile de la finalizarea activitãţii de monitorizare a evoluţiei cazului conform prevederilor art. 5 lit. e), unitatea sanitarã transmite Ministerului Sãnãtãţii documente medicale din cuprinsul cãrora sã rezulte realizarea acestei activitãţi specifice. Documentele medicale vor include şi un buletin al unei ecografii efectuate în sãptãmâna a 13-a de sarcinã, însoţit de fotografia aferentã pe care sã fie înscris numele beneficiarei. Documentele vor avea anexatã o declaraţie pe propria rãspundere din care sã rezulte cã pentru realizarea în cadrul subprogramului a activitãţii specifice prevãzute la art. 5 lit. e) nu a fost perceputã coplatã.
    (5) În situaţia în care procedura FIV/ET realizatã în cadrul subprogramului se finalizeazã cu sarcinã urmatã de naştere, unitatea sanitarã transmite registraturii din cadrul Ministerului Sãnãtãţii copia certificatului de naştere, în termen de maximum 5 zile de la primirea acestui document.
    ART. 14
    Pe perioada derulãrii multianuale a subprogramului fiecare cuplu selectat în baza criteriilor prevãzute la art. 2 beneficiazã de o singurã procedurã de FIV/ET a cãrei contravaloare se finanţeazã din bugetul Ministerului Sãnãtãţii.
    ART. 15
    Indicatorii specifici de evaluare ai subprogramului sunt urmãtorii:
    a) indicatori fizici:
    - numãr de cupluri sterile beneficiare de proceduri FIV/ET: 800;
    b) indicatori de eficienţã:
    - cost mediu/procedurã FIV/ET: 4.920 lei;
    - cost mediu/monitorizarea evoluţiei cazului pânã în a 13-a sãptãmânã de sarcinã şi confirmarea finalizãrii procedurii FIV/ET cu o sarcinã, urmatã de naştere: 1.230 lei.
    c) indicatori de rezultat:
    - ratã de succes a procedurilor de FIV/ET de minimum 20%.
    ART. 16
    Pentru asigurarea transparenţei în derularea subprogramului FIV/ET Ministerul Sãnãtãţii va afişa pe site-ul instituţiei datele statistice realizate în cadrul subprogramului, conform modelului prevãzut în anexa nr. 5.
    ART. 17
    Prevederile cap. I "Cadrul general de realizare al programelor naţionale de sãnãtate" din secţiunea A "Programe naţionale de sãnãtate de evaluare, profilactice şi cu scop curativ finanţate din bugetul Ministerului Sãnãtãţii" a Normelor tehnice de realizare a programelor naţionale de sãnãtate pentru anii 2011 şi 2012, aprobate prin Ordinul ministrului sãnãtãţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 1.591/1.110/2010, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, sunt aplicabile şi subprogramului FIV/ET, în mãsura în care acestea nu sunt contrare prezentelor norme metodologice.
    ART. 18
    Anexele nr. 1-5 fac parte integrantã din prezentele norme metodologice.


    ANEXA 1
    la normele metodologice

                                    CONTRACT
            pentru desfãşurarea activitãţilor specifice prevãzute în
        subprogramul FIV/ET finanţat din bugetul Ministerului Sãnãtãţii
                   nr. ............ din .....................

    I. Pãrţile contractante
    1. Direcţia de Sãnãtate Publicã a Judeţului ........................../Municipiului Bucureşti, cu sediul în municipiul/oraşul ......................., str. ......................... nr. ......, judeţul/sectorul ........., telefon/fax ..................., reprezentatã prin director executiv ..........................,
    şi
    2. Unitatea sanitarã ..........................., cu sediul în ....................., str. .................. nr. ......., telefon ..............., fax .............., reprezentatã prin ..........................., având Actul de înfiinţare/organizare nr. ..............., în concordanţã cu tipurile de activitãţi pe care le desfãşoarã .................., acreditatã pentru realizarea activitãţii de transplant de ţesuturi şi celule de origine umanã, prin Ordinul ministrului sãnãtãţii nr. ................/.........., Autorizaţia sanitarã de funcţionare nr. .................., codul fiscal ..................... şi contul nr. ..................... deschis la Trezoreria Statului sau contul nr. ................. deschis la Banca .................., dovada asigurãrii de rãspundere civilã în domeniul medical atât pentru unitatea sanitarã, cât şi pentru personalul medico-sanitar angajat nr. ............. .

    II. Obiectul contractului
    ART. 1
    Obiectul prezentului contract îl constituie desfãşurarea activitãţilor specifice prevãzute în subprogramul FIV/ET, finanţat din bugetul Ministerului Sãnãtãţii, dupã cum urmeazã:
    a) prelevarea ovocitelor prin puncţie folicularã;
    b) recoltarea spermei şi procesarea acesteia;
    c) inseminarea ovocitelor;
    d) transferul embrionar;
    e) monitorizarea evoluţiei cazului pânã în sãptãmâna a 13-a de sarcinã inclusiv.
    ART. 2
    Desfãşurarea activitãţilor specifice prevãzute în subprogramul FIV/ET prevãzute la art. 1 pentru cuplurile incluse în subprogram se realizeazã de cãtre urmãtorii medici:
    1. .......................................................................;
    2. .......................................................................;
    3. ...................................................................... .

    III. Durata contractului
    ART. 3
    Prezentul contract este valabil de la data încheierii lui pânã la data de 31 decembrie 2012.
    ART. 4
    Durata prezentului contract se poate prelungi prin act adiţional, cu acordul pãrţilor, în situaţia prelungirii duratei de aplicabilitate a Hotãrârii Guvernului nr. 1.388/2010 privind aprobarea programelor naţionale de sãnãtate pentru anii 2011 şi 2012, cu modificãrile ulterioare.

    IV. Obligaţiile pãrţilor
    ART. 5
    (1) Direcţia de sãnãtate publicã judeţeanã/a municipiului Bucureşti are urmãtoarele obligaţii:
    a) sã încheie contracte numai cu unitãţile sanitare incluse în lista unitãţilor sanitare care deruleazã subprogramul FIV/ET, aprobatã prin ordin al ministrului sãnãtãţii;
    b) sã asigure fondurile necesare pentru derularea subprogramului FIV/ET în cadrul bugetului aprobat cu aceastã destinaţie;
    c) sã deconteze lunar, în termen de maximum 90 de zile lucrãtoare de la data depunerii documentelor justificative, în limita sumei prevãzute în prezentul contract, contravaloarea facturii, pentru activitãţile specifice contractate, realizate în baza deciziei comisiei Ministerului Sãnãtãţii şi raportate în cadrul subprogramului FIV/ET;
    d) sã gestioneze eficient mijloacele materiale şi bãneşti;
    e) sã verifice actele de evidenţã financiar-contabilã ale activitãţilor specifice realizate conform contractelor şi documentele justificative privind sumele decontate în cadrul subprogramului FIV/ET;
    f) sã verifice organizarea evidenţei nominale a beneficiarilor subprogramului FIV/ET, pe baza codului numeric personal de cãtre unitatea sanitarã cu care a încheiat contractul;
    g) sã asigure analiza şi monitorizarea modului de derulare a subprogramului FIV/ET la nivelul unitãţii sanitare prin indicatorii fizici şi de eficienţã realizaţi şi transmişi de aceasta;
    h) sã verifice respectarea de cãtre unitãţile sanitare a prevederilor legale referitoare la protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date.
    (2) Obligaţiile direcţiilor de sãnãtate publicã judeţene/a municipiului Bucureşti prevãzute la alin. (1) se realizeazã prin structurile organizatorice ale acestora, stabilite potrivit legii.
    ART. 6
    (1) Pentru desfãşurarea activitãţilor specifice prevãzute în subprogramul FIV/ET finanţat din bugetul Ministerului Sãnãtãţii, unitãţile sanitare au urmãtoarele obligaţii:
    a) sã asigure buna desfãşurare a activitãţilor prevãzute în cadrul subprogramul FIV/ET, în concordanţã cu actele normative în vigoare;
    b) sã asigure realizarea procedurilor FIV/ET în condiţii de siguranţã şi calitate a actului medical, conform reglementãrilor în vigoare;
    c) sã informeze beneficiarii cu privire la obligaţiile unitãţii sanitare în cadrul subprogramului FIV/ET şi ale beneficiarilor referitoare la actul medical;
    d) sã efectueze procedurile FIV/ET numai dupã primirea deciziilor emise de comisia Ministerului Sãnãtãţii privind includerea cuplurilor în subprogram;
    e) sã organizeze evidenţa beneficiarilor subprogramului FIV/ET prin înregistrarea la nivel de pacient, în format electronic, a urmãtorului set minim de date: codul numeric personal, diagnosticul specific, medicul curant (cod parafã), activitãţile specifice realizate, cantitatea şi valoarea de decontat;
    f) sã respecte confidenţialitatea tuturor datelor şi informaţiilor privitoare la beneficiari, precum şi intimitatea şi demnitatea acestora;
    g) sã dispunã mãsuri pentru respectarea prevederilor legale referitoare la protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date;
    h) sã deţinã autorizaţie pentru prelucrarea datelor cu caracter personal privind starea de sãnãtate, emisã, în condiţiile legii, de Autoritatea Naţionalã de Supraveghere a Prelucrãrii Datelor cu Caracter Personal;
    i) sã factureze lunar, în vederea decontãrii de cãtre direcţia de sãnãtate publicã, activitatea realizatã conform contractului; factura este însoţitã de documentele justificative privind activitãţile realizate;
    j) sã transmitã direcţiei de sãnãtate publicã atât în format electronic, cât şi pe suport hârtie raportãrile lunare, trimestriale (cumulat de la începutul anului) şi anuale, în primele 5 zile lucrãtoare ale lunii urmãtoare încheierii perioadei pentru care se face raportarea, cuprinzând indicatorii fizici şi de eficienţã realizaţi în cadrul subprogramului FIV/ET, rãspunzând de exactitatea şi realitatea datelor raportate;
    k) sã transmitã lunar, odatã cu raportarea, în vederea decontãrii activitãţilor specifice efectuate conform contractului, copii ale comunicãrii deciziilor emise de comisia Ministerului Sãnãtãţii privind includerea cuplului în subprogram, precum şi un borderou centralizator cuprinzând evidenţa activitãţilor specifice realizate; copiile comunicãrilor deciziilor şi borderoul centralizator sunt documente justificative care însoţesc factura;
    l) sã transmitã direcţiei de sãnãtate publicã judeţene/a municipiului Bucureşti orice alte date referitoare la subprogramul FIV/ET pe care îl deruleazã şi sã rãspundã de exactitatea şi realitatea datelor raportate;
    m) sã transmitã trimestrial, pânã la data de 15 a lunii urmãtoare încheierii trimestrului, direcţiei de sãnãtate publicã judeţene/a municipiului Bucureşti, precum şi coordonatorului tehnic naţional raportul de activitate întocmit de coordonatorul subprogramului din cadrul unitãţii sanitare, în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
    n) sã raporteze corect şi la timp datele cãtre direcţia de sãnãtate publicã judeţeanã/a municipiului Bucureşti;
    o) sã înregistreze, sã stocheze, sã prelucreze şi sã transmitã informaţiile legate de subprogramul FIV/ET pe care îl deruleazã, conform prevederilor legale în vigoare;
    p) sã anunţe direcţia de sãnãtate publicã despre modificarea oricãreia dintre condiţiile care au stat la baza încheierii contractului pentru desfãşurarea activitãţilor prevãzute în subprogramul FIV/ET finanţat din bugetul Ministerului Sãnãtãţii în termen de maximum 5 zile calendaristice de la data producerii modificãrii şi sã îndeplineascã în permanenţã aceste condiţii pe durata derulãrii contractului;
    r) sã reînnoiascã pe toatã perioada de derulare a contractului dovada asigurãrii de rãspundere civilã în domeniul medical pentru unitatea sanitarã, dovada asigurãrii de rãspundere civilã în domeniul medical pentru personalul care îşi desfãşoarã activitatea în cadrul unitãţii sanitare.
    (2) Obligaţiile unitãţilor sanitare prevãzute la alin. (1) se realizeazã prin structurile organizatorice ale acestora, precum şi prin personalul implicat în realizarea activitãţii programelor naţionale de sãnãtate, în limitele competenţelor, potrivit legii.

    V. Modalitatea de platã
    ART. 7
    Modalitatea de platã în cadrul subprogramului FIV/ET este constituitã de tariful/activitãţi specifice în sumã de 6.150 lei, detaliat(e) dupã cum urmeazã:
    - 4.920 lei dupã realizarea activitãţilor specifice prevãzute la art. 1 lit. a)-d);
    - 1.230 lei dupã realizarea activitãţii specifice prevãzute la lit. e) şi confirmarea finalizãrii procedurii FIV/ET cu o sarcinã, urmatã de naştere, conform prevederilor Ordinul ministrului sãnãtãţii nr. 765/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice pentru realizarea şi raportarea activitãţilor specifice în cadrul subprogramului de fertilizare in vitro şi embriotransfer.

    VI. Valoarea contractului
    ART. 8
    Valoarea contractului în anul 2011 este de .................... lei.


┌──────┬────────────────────────────────────┬──────────┬───────────┬───────────┐
│ Nr. │ Activitãţile specifice contractate │ Tarif/ │ Numãrul de│ │
│ crt. │ în subprogramul FIV/ET │activitãţi│ activitãţi│ Total lei │
│ │ │ specifice│ specifice │ │
│ │ │ (lei) │ │ │
├──────┼────────────────────────────────────┼──────────┼───────────┼───────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 = 2 X 3 │
├──────┼────────────────────────────────────┼──────────┼───────────┼───────────┤
│ 1. │Activitãţi specifice prevãzute la │ │ │ │
│ │art. 1 lit. a)-d) │ 4.920 │ │ │
├──────┼────────────────────────────────────┼──────────┼───────────┼───────────┤
│ 2. │Activitate specificã prevãzutã la │ │ │ │
│ │art. 1 lit. e) │ 1.230 │ │ │
├──────┼────────────────────────────────────┼──────────┼───────────┼───────────┤
│TOTAL │ │ X │ X │ │
└──────┴────────────────────────────────────┴──────────┴───────────┴───────────┘



    VII. Decontarea contravalorii activitãţilor specifice prevãzute în subprogramul FIV/ET
    ART. 9
    (1) Decontarea contravalorii serviciilor realizate pentru desfãşurarea activitãţilor prevãzute în subprogramul FIV/ET se realizeazã în limita sumelor disponibile cu aceastã destinaţie, în ordine cronologicã, în termen de maximum 90 de zile calendaristice de la data depunerii documentelor justificative pentru activitãţile specifice realizate conform contractelor încheiate.
    (2) În vederea decontãrii contravalorii activitãţilor specifice prevãzute în subprogramul FIV/ET, unitatea sanitarã prezintã în primele 5 zile lucrãtoare ale lunii curente urmãtoarele documente:
    a) factura reprezentând contravaloarea activitãţilor specifice realizate în perioada pentru care se face raportarea;
    b) copii ale comunicãrii deciziilor emise de comisia Ministerului Sãnãtãţii privind includerea cuplului în subprogramul FIV/ET;
    c) borderou centralizator cuprinzând evidenţa activitãţilor specifice realizate şi raportate în cadrul subprogramului FIV/ET, al cãrui model este prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul contract.
    (3) Toate documentele necesare decontãrii se certificã pentru realitatea şi exactitatea datelor raportate, prin semnãtura reprezentanţilor legali ai unitãţilor sanitare.
    (4) Neprezentarea de cãtre unitatea sanitarã a documentelor prevãzute la alin. (2) atrage amânarea decontãrii pânã la urmãtoarea perioadã de raportare, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.
    ART. 10
    Direcţia de sãnãtate publicã analizeazã indicatorii raportaţi şi deconteazã, în limita sumei prevãzute în prezentul contract, în termenul şi condiţiile prevãzute la art. 9, sumele facturate de unitatea sanitarã, pentru activitãţile specifice realizate, pentru luna precedentã.

    VIII. Rãspunderea contractualã
    ART. 11
    (1) Reprezentantul legal al unitãţii sanitare incluse în subprogramul FIV/ET rãspunde de îndeplinirea obligaţiilor contractuale ale unitãţii sanitare, aşa cum sunt prevãzute la art. 6.
    (2) Efectuarea activitãţilor specifice prevãzute în subprogramul FIV/ET fãrã aprobarea comisiei Ministerului Sãnãtãţii sau peste prevederile contractuale se face pe propria rãspundere şi nu atrage nicio obligaţie din partea direcţiei de sãnãtate publicã cu care s-a încheiat contractul.

    IX. Condiţii de reziliere şi încetare a contractului
    ART. 12
    Contractul pentru desfãşurarea activitãţilor prevãzute în subprogramul FIV/ET finanţat din bugetul Ministerului Sãnãtãţii se reziliazã de plin drept, printr-o notificare scrisã a direcţiei de sãnãtate publicã, în termen de maximum 5 zile calendaristice de la data aprobãrii acestei mãsuri ca urmare a constatãrii urmãtoarelor situaţii:
    a) încetarea valabilitãţii acreditãrii pentru activitatea de transplant de ţesuturi şi celule de origine umanã sau suspendarea, respectiv revocarea acesteia de cãtre organele în drept;
    b) încetarea valabilitãţii autorizaţiei sanitare de funcţionare sau a documentului similar acesteia, respectiv expirarea perioadei de 30 de zile calendaristice de la revocarea de cãtre organele în drept a acestora;
    c) nerespectarea termenelor de depunere a facturilor însoţite de documentele justificative privind activitãţile specifice realizate conform prezentului contract, în vederea decontãrii de cãtre direcţiile de sãnãtate a acestora, pentru o perioadã de douã luni consecutive în cadrul unui trimestru, respectiv 3 luni într-un an;
    d) la a doua constatare a nerespectãrii a oricãreia dintre obligaţiile contractuale prevãzute la art. 6 alin. (1) lit. b), f), p), precum şi a faptului cã activitãţile specifice raportate conform contractului în vederea decontãrii acestora nu au fost efectuate - cu recuperarea contravalorii acestora.
    ART. 13
    (1) Contractul înceteazã cu data la care a intervenit una dintre situaţiile urmãtoare:
    a) de drept la data la care a intervenit una dintre urmãtoarele situaţii:
    a.1) unitatea sanitarã îşi înceteazã activitatea;
    a.2) încetare prin faliment, dizolvare cu lichidare, lichidare, desfiinţare sau reprofilare a unitãţii sanitare, dupã caz;
    a.3) încetarea definitivã a activitãţii direcţiei de sãnãtate publicã;
    b) din motive imputabile unitãţii sanitare, în cazul în care direcţia de sãnãtate publicã constatã nerespectarea unei/unor obligaţii asumate de naturã a prejudicia derularea contractului;
    c) acordul de voinţã al pãrţilor;
    d) denunţarea unilateralã a contractului de cãtre reprezentantul legal al unitãţii sanitare sau al direcţiei de sãnãtate publicã, printr-o notificare scrisã, cu 30 de zile calendaristice anterior datei de la care se doreşte încetarea contractului, cu indicarea motivului şi a temeiului legal.
    (2) În cazul în care contractul pentru desfãşurarea activitãţilor prevãzute în subprogramul FIV/ET finanţat din bugetul Ministerului Sãnãtãţii a încetat din motive imputabile unitãţii sanitare, direcţiile de sãnãtate publicã nu vor mai intra în relaţii contractuale cu unitãţile sanitare respective pânã la urmãtorul termen de contractare, dar nu mai puţin de 6 luni de la data încetãrii contractului.
    ART. 14
    Prevederile art. 12 şi 13 nu sunt de naturã a înlãtura obligaţiile anterioare deja scadente şi neonorate ale pãrţilor.

    X. Modificarea contractului
    ART. 15
    (1) În condiţiile apariţiei unor noi acte normative în materie, care intrã în vigoare pe durata derulãrii prezentului contract, clauzele contrare se vor modifica şi se vor completa în mod corespunzãtor.
    (2) Pe parcursul derulãrii prezentului contract, valoarea contractualã poate fi majoratã, în limita fondurilor aprobate.
    ART. 16
    Dacã o clauzã a acestui contract ar fi declaratã nulã, celelalte prevederi ale contractului nu vor fi afectate de aceastã nulitate. Pãrţile convin ca orice clauzã declaratã nulã sã fie înlocuitã printr-o altã clauzã care sã corespundã cât mai mult cu putinţã spiritului contractului.
    ART. 17
    Prezentul contract se poate modifica prin negociere şi acord bilateral, la iniţiativa oricãrei pãrţi contractante, sub rezerva notificãrii scrise a intenţiei de modificare şi a propunerilor de modificare cu cel puţin ...... zile înaintea datei de la care se doreşte modificarea.
    ART. 18
    Modificarea se face printr-un act adiţional semnat de ambele pãrţi.

    XI. Soluţionarea litigiilor
    ART. 19
    Litigiile apãrute pe perioada derulãrii contractului se soluţioneazã de pãrţi pe cale amiabilã. În situaţia în care pãrţile nu ajung la o înţelegere, acestea se pot adresa instanţelor judecãtoreşti competente.

    XII. Corespondenţa
    ART. 20
    (1) Corespondenţa legatã de derularea prezentului contract se efectueazã în scris, prin scrisori recomandate cu confirmare de primire, prin fax sau direct la sediul pãrţilor.
    (2) Fiecare parte contractantã este obligatã ca în termen de 3 zile lucrãtoare din momentul în care intervin modificãri ale datelor ce figureazã în prezentul contract sã notifice celeilalte pãrţi contractante schimbarea survenitã.

    XIII. Forţa majorã
    ART. 21
    Orice împrejurare de fapt independentã de voinţa pãrţilor, intervenitã dupã data semnãrii prezentului contract şi care împiedicã executarea acestuia, este consideratã forţã majorã şi exonereazã de rãspundere partea care o invocã. Sunt considerate forţã majorã, în sensul prezentei clauze, împrejurãri ca: rãzboi, revoluţie, cutremur, mari inundaţii, embargo.
    ART. 22
    Partea care invocã forţa majorã trebuie sã anunţe cealaltã parte în termen de 5 zile de la data apariţiei respectivului caz de forţã majorã şi, de asemenea, de la încetarea acestui caz.
    ART. 23
    Dacã nu se procedeazã la anunţarea în termenele prevãzute mai sus a începerii şi încetãrii cazului de forţã majorã, partea care îl invocã suportã toate daunele provocate celeilalte pãrţi prin neanunţarea la termen.
    ART. 24
    În cazul în care împrejurãrile care obligã la suspendarea executãrii prezentului contract se prelungesc pe o perioadã mai mare de 6 luni, fiecare parte poate cere rezoluţiunea contractului.

    XIV. Alte clauze
    ...........................................................................

    Prezentul contract s-a încheiat astãzi, ................, în douã exemplare, câte unul pentru fiecare parte, şi se completeazã conform normelor legale în vigoare.

        Direcţia de Sãnãtate Publicã
    a Judeţului ......................../ Unitatea sanitarã
            Municipiului Bucureşti ....................

              Director executiv, Reprezentant legal
             .................... .....................

      Director adjunct executiv economic, Avizat
        .............................. Biroul/Compartimentul juridic
                                                    ........................
                    Avizat
         Biroul/Compartimentul juridic
           .......................


    ANEXĂ
    la contract

    Unitatea sanitarã ...................................................
    Adresa ..............................................................
    Nr. telefon/fax .....................................................
    Reprezentantul legal al unitãţii sanitare ...........................
    Numãr contract încheiat cu Direcţia de Sãnãtate Publicã .............


                            BORDEROU CENTRALIZATOR
       privind activitãţile realizate în cadrul subprogramului FIV/ET
                       pentru luna ......... anul ........



┌─────────┬─────────┬────────┬────────┬───────────────────────┬─────┬──────────┬───────────┐
│ Nr. │ Codul │Nr./Data│ CNP al │ │ │ Tarif/ │Total sumã │
│ crt. │dosarului│deciziei│benefi- │ Data │ │activitãţi│de decontat│
│ │ │ de │ciarilor│ │ │ (lei) │ (lei) │
│ │ │aprobare│(bãrbat/│ │ │ │ │
│ │ │ │femeie) │ │ │ │ │
├─────────┴─────────┴────────┴────────┴───────────────────────┴─────┴──────────┴───────────┤
│ A. Activitãţi specifice prevãzute la art. 1 lit. a)-d) din contract │
├─────────┬─────────┬────────┬────────┬───────────────────────┬─────┬──────────┬───────────┤
│ 1. │ │ │ │Prelevãrii ovocitelor │ │ │ │
│ │ │ │ ├───────────────────────┼─────┤ │ │
│ │ │ │ │Recoltãrii spermei │ │ 4.920 │ 4.920 │
│ │ │ │ ├───────────────────────┼─────┤ │ │
│ │ │ │ │Inseminãrii ovocitelor │ │ │ │
│ │ │ │ ├───────────────────────┼─────┤ │ │
│ │ │ │ │Transferului embrionar │ │ │ │
├─────────┼─────────┼────────┼────────┼───────────────────────┼─────┼──────────┼───────────┤
│ 2. │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼─────────┼────────┼────────┼───────────────────────┼─────┼──────────┼───────────┤
│ 3. │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼─────────┼────────┼────────┼───────────────────────┼─────┼──────────┼───────────┤
│Total A │ X │ X │ X │ X │ X │ X │ │
├─────────┴─────────┴────────┴────────┴───────────────────────┴─────┴──────────┴───────────┤
│ B. Activitatea prevãzutã la art. 1 lit. e) şi confirmarea finalizãrii procedurii │
│ FIV/ET cu o sarcinã, urmatã de naştere │
├─────────┬─────────┬────────┬────────┬───────────────────────┬─────┬──────────┬───────────┤
│ 1. │ │ │ │Efectuãrii ecografiei │ │ │ │
│ │ │ │ │fetale în sãptãmâna a │ │ │ │
│ │ │ │ │13-a de sarcinã │ │ 1.230 │ 1.230 │
│ │ │ │ ├───────────────────────┼─────┤ │ │
│ │ │ │ │Emiterii certificatului│ │ │ │
│ │ │ │ │de naştere │ │ │ │
├─────────┼─────────┼────────┼────────┼───────────────────────┼─────┼──────────┼───────────┤
│ 2. │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼─────────┼────────┼────────┼───────────────────────┼─────┼──────────┼───────────┤
│ 3. │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼─────────┼────────┼────────┼───────────────────────┼─────┼──────────┼───────────┤
│Total B │ X │ X │ X │ X │ X │ X │ │
├─────────┼─────────┼────────┼────────┼───────────────────────┼─────┼──────────┼───────────┤
│Total A+B│ X │ X │ X │ X │ X │ X │ │
└─────────┴─────────┴────────┴────────┴───────────────────────┴─────┴──────────┴───────────┘



    Rãspundem de realitatea şi exactitatea datelor.

                           Reprezentant legal,
                         ......................
                         (semnãtura şi ştampila)


    ANEXA 2
    la normele metodologice

    Unitatea sanitarã ........................................................
    Adresa ...................................................................
    Nr. telefon/fax ..........................................................
    Reprezentantul legal al unitãţii sanitare ................................
    Numãr contract încheiat cu Direcţia de Sãnãtate Publicã ..................

    Cãtre
    MINISTERUL SĂNĂTĂŢII

    Comisia de analizã a dosarelor pentru includerea cuplurilor solicitante în subprogramul FIV/ET

    Vã trimitem alãturat copia dosarului .......(codul dosarului)........, pentru analizarea acestuia în vederea includerii cuplului solicitant în subprogramul FIV/ET.
    Vã rugãm sã ne comunicaţi decizia dumneavoastrã la una dintre urmãtoarele coordonate de contact:
    - adresa ........................................................ sau
    - fax nr. .....................................................


           Reprezentant legal, Data
     .............................. ..................
         (semnãtura şi ştampila)


    ANEXA 3
    la normele metodologice

                                  PROCES-VERBAL
                      Nr. ........ din data ..............

    Comisia constituitã la nivelul Ministerului Sãnãtãţii, numitã prin Ordinul ministrului sãnãtãţii nr. ......... din ..............., a analizat urmãtoarele dosare înregistrate la Ministerul Sãnãtãţii pentru includerea cuplurilor solicitante în subprogramul FIV/ET:



┌────┬──────────┬──────────┬─────────────┬───────────────────────┬─────────────────────────┐
│Nr. │ Unitatea │ Codul │Numãrul/data │Eligibilitatea cuplului│ │
│crt.│ sanitarã │dosarului │înregistrãrii│ pentru includerea în │ Decizia comisiei │
│ │ │ │dosarului la │ subprogramul FIV/ET │ │
│ │ │ │ Ministerul ├───────────┬───────────┼────────┬────────┬───────┤
│ │ │ │ Sãnãtãţii │ Da │ Nu │ Dosar │ Dosar │ │
│ │ │ │ │ │ (se deta- │ aprobat│ inclus │ Dosar │
│ │ │ │ │ │ liazã) │ │în lista│neapro-│
│ │ │ │ │ │ │ │ de aş- │ bat │
│ │ │ │ │ │ │ │ teptare│ │
├────┼──────────┼──────────┼─────────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼──────────┼─────────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼──────────┼─────────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴──────────┴──────────┴─────────────┴───────────┴───────────┴────────┴────────┴───────┘



    1. Preşedinte - secretar de stat

       ........................... ..................
          (numele şi prenumele) (semnãtura)

    2. Membri
       ........................... ..................
          (numele şi prenumele) (semnãtura)

       ........................... ..................
          (numele şi prenumele) (semnãtura)

       ........................... ..................
          (numele şi prenumele) (semnãtura)

       ........................... ..................
          (numele şi prenumele) (semnãtura)

    3. Secretar
       ........................... ..................
          (numele şi prenumele) (semnãtura)


    ANEXA 4
    la normele metodologice

    Ministerul Sãnãtãţii
    str. Cristian Popişteanu nr. 1-3, sectorul 1, Bucureşti
    Nr. .....................................

    Cãtre

             Unitatea sanitarã ............................
             Domnului/Doamnei .............................

    Ca rãspuns la Solicitarea dumneavoastrã nr. .........................., înregistratã la Ministerul Sãnãtãţii cu nr. ....................., şi având în vedere Procesul-verbal al Comisiei de analizã a dosarelor pentru includerea cuplurilor solicitante în subprogramul FIV/ET nr. ..................................., vã aducem la cunoştinţã urmãtoarele:
    În conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sãnãtãţii nr. 765/2011 privind aprobarea Normelor metodologice pentru realizarea şi raportarea activitãţilor specifice în cadrul subprogramului de fertilizare in vitro şi embriotransfer, Comisia de analizã a dosarelor pentru includerea cuplurilor solicitante în subprogramul FIV/ET a decis ................................... *) dosarului pentru includerea cuplurilor solicitante în subprogramul FIV/ET înregistrat sub codul ................... .

                                Preşedinte,
                             .................,
                              secretar de stat

---------
    *) Se va menţiona aprobarea/includerea pe lista de aşteptare/neaprobarea, aşa cum aceasta este consemnatã în procesul-verbal.
    În situaţia neaprobãrii dosarului pentru includerea cuplurilor solicitante în subprogramul FIV/ET unitatea sanitarã va fi înştiinţatã asupra motivelor care au condus la aceastã decizie.
    În situaţia includerii dosarului pe lista de aşteptare unitatea sanitarã vã fi înştiinţatã asupra numãrului de ordine atribuit dosarului.


    ANEXA 5
    la normele metodologice

                                DATE STATISTICE
                    privind derularea subprogramului FIV/ET
                în perioada .............. anul ...............



┌───────────────────────────────────────────┬───────────┬───────────┬─────────┬───────────┐
│ │ Unitatea │ Unitatea │ │ Unitatea │
│ │sanitarã(1)│sanitarã(2)│ ... │sanitarã(n)│
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┼───────────┤
│Numãrul de dosare depuse, din care: │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┼───────────┤
│Numãrul de dosare aprobate │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┼───────────┤
│Numãrul de dosare neaprobate │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┼───────────┤
│Numãrul de dosare înscrise pe lista de │ │ │ │ │
│aşteptare │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┼───────────┤
│Numãrul de proceduri FIV/ET realizate şi │ │ │ │ │
│raportate │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┼───────────┤
│Numãrul de cazuri monitorizate pânã în │ │ │ │ │
│sãptãmâna a 13-a de sarcinã, inclusiv, │ │ │ │ │
│raportate │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼─────────┼───────────┤
│Numãrul de sarcini finalizate cu naştere │ │ │ │ │
│raportate │ │ │ │ │
└───────────────────────────────────────────┴───────────┴───────────┴─────────┴───────────┘



                                   --------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


ROXANA MIHAITA
17 Iunie 2011
va rog sa-mi trimiteti si mie o cerere pentru includerea în subprogramul FIV/ET document original daca exista un formular tip!!! multumim din suflet
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016