Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME METODOLOGICE din 27 iulie 2021  privind condiţiile de punere în aplicare a măsurii de distilare a vinului în situaţii de criză, eligibilă pentru finanţare în cadrul Programului naţional de sprijin în sectorul vitivinicol 2019-2023    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 NORME METODOLOGICE din 27 iulie 2021 privind condiţiile de punere în aplicare a măsurii de distilare a vinului în situaţii de criză, eligibilă pentru finanţare în cadrul Programului naţional de sprijin în sectorul vitivinicol 2019-2023

EMITENT: Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 773 din 10 august 2021
──────────
    Aprobate prin ORDINUL nr. 178 din 27 iulie 2021, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 773 din 10 august 2021.
──────────
    ART. 1
    Dispoziţii generale
    În sensul prezentelor norme metodologice, termenii şi expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii:
    a) solicitant - orice persoană juridică sau formele asociative ale acestora, autorizate pentru distilarea produselor vinicole menţionate în partea II din anexa VII la Regulamentul (UE) nr. 1.308/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 17 decembrie 2013 de instituire a unei organizări comune a pieţelor produselor agricole şi de abrogare a Regulamentelor (CEE) nr. 922/72, (CEE) nr. 234/79, (CE) nr. 1.037/2001 şi (CE) nr. 1.234/2007 ale Consiliului, denumite în continuare vin, şi care obţin în urma distilării acestora un produs cu o concentraţie alcoolică de minimum 92% din volum;
    b) beneficiarul sprijinului financiar - solicitantul prevăzut la lit. a) ale cărui cereri de plată au fost aprobate de Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, denumită în continuare A.P.I.A.;
    c) producător - producătorul vitivinicol definit conform prevederilor art. 2 lit. f) din anexa la Hotărârea Guvernului nr. 512/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii viei şi vinului în sistemul organizării comune a pieţei vitivinicole nr. 164/2015;
    d) produs rezultat - produsul obţinut în urma distilării care are o concentraţie alcoolică de minimum 92% din volum şi va fi utilizat în scopuri industriale, inclusiv în scopuri de dezinfectare sau farmaceutice, sau în scopuri energetice;
    e) exerciţiu financiar - în sensul prezentelor norme metodologice se înţelege perioada care începe la data de 16 octombrie a anului „n-1“ şi se încheie la data de 15 octombrie a anului „n“;
    f) denaturare - definită conform prevederilor art. 336 pct. 7 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare;
    g) grad dall - cantitatea de alcool etilic anhidru (100% vol.) conţinut în 0,1 litri; 10% vol. reprezintă un grad dall la temperatura de +20°C; un litru de alcool etilic anhidru conţine 10 grade dall;
    h) grad sall (echivalent concentraţie alcoolică) - grade/litru înmulţite cu numărul de litri, produs numit şi grade „Salleron“.


    ART. 2
    Domeniul de aplicare
    (1) Prezentele norme metodologice stabilesc tipul solicitanţilor, condiţiile de eligibilitate, modelul cererii de plată, precum şi documentele care o însoţesc, în vederea acordării sprijinului financiar pe durata exerciţiului financiar 2021 pentru distilarea în situaţii de criză a vinului obţinut pe teritoriul naţional.
    (2) Volumul minim de vin care poate face obiectul cererii de plată este de 10 hl.
    (3) Este eligibil pentru sprijin financiar în cadrul măsurii de distilare a vinului în situaţii de criză doar vinul produs pe teritoriul naţional şi care nu a făcut obiectul acordării de sprijin financiar în cadrul măsurii de ajutor pentru depozitarea vinului în situaţii de criză.
    (4) Volumul maxim de vin care poate face obiectul unui contract încheiat între distilerie şi producător este mai mic decât volumul care a făcut obiectul declaraţiei de stoc aferente anului 2021 a fiecărui producător de la care provine vinul, depusă şi înregistrată potrivit prevederilor legale în vigoare, din care se scade volumul de vin pentru care s-a primit ajutor pentru depozitarea în situaţii de criză, în cazul în care această măsură a fost accesată de producător. În cazul în care solicitantul sprijinului este şi producător se depun înregistrările contabile cu documentele aferente.
    (5) Pentru a se evita dubla finanţare pentru aceeaşi cantitate de vin retras de pe piaţă, beneficiarii care au primit ajutor pentru depozitarea în situaţii de criză pentru o cantitate de vin nu pot primi ajutor pentru exact acelaşi volum de vin pentru distilare în situaţii de criză.

    ART. 3
    Condiţii de eligibilitate a solicitantului
    În vederea aprobării sprijinului financiar, solicitanţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii de eligibilitate:
    a) distileria să fie localizată pe teritoriul României;
    b) să deţină autorizaţie valabilă la data începerii procesului de distilare a vinului şi să obţină în urma acestuia un produs cu o concentraţie alcoolică de minimum 92% din volum;
    c) cantitatea de vin pentru care se solicită ajutor pentru distilare în situaţii de criză să fie certificată de către Oficiul Naţional al Viei şi Produselor Vitivinicole (O.N.V.P.V.) cu privire la dreptul de comercializare a vinurilor cu denumire de origine controlată (DOC), vinurilor cu indicaţie geografică (IG) şi vinurilor varietale.


    ART. 4
    Valoarea sprijinului financiar
    (1) Valoarea sprijinului este stabilită la 4,52 lei/litru de vin cu DOC, IG şi 2,66 lei/litru vin varietal care va fi distilat.
    (2) Costurile eligibile pentru sprijin cuprind costul vinului, costul transportului vinului către distilerie şi costul distilării vinului în cauză.
    (3) Din valoarea sprijinului menţionat la alin. (1) distilatorul plăteşte producătorului care a furnizat vinul către distilerie 3,88 lei/litru de vin cu DOC, IG şi 2,02 lei/litru de vin varietal.
    (4) Valoarea prevăzută la alin. (3) cuprinde şi costul transportului vinului către distilerie.
    (5) În situaţia în care sumele aferente cererilor de plată selectate depăşesc resursele financiare alocate măsurii de distilare a vinului în situaţii de criză, valoarea sprijinului prevăzut la alin. (3) se reduce proporţional.
    (6) Volumul de vin care trebuie distilat şi pentru care se solicită sprijin financiar va fi justificat de contractele încheiate între distilerie şi producătorii care îl livrează în acest scop şi care cuprind toate clauzele privind colectarea vinurilor, precum şi plata costurilor de furnizare a vinului către distilerii.
    (7) Atunci când se efectuează operaţiunea de transport de la producător către distilerie şi aceasta conţine mai multe categorii de vin, documentele de însoţire sunt întocmite pentru fiecare categorie de produs livrat.
    (8) Produsul rezultat în urma distilării vinului pentru care se acordă sprijinul financiar va fi supus procedurii de denaturare pentru a se asigura utilizarea acestuia exclusiv în scopuri industriale, inclusiv în scopuri de dezinfectare sau farmaceutice, sau în scopuri energetice, astfel încât să se evite denaturarea concurenţei.

    ART. 5
    Cererea de plată a sprijinului financiar
    (1) Pentru a obţine sprijinul menţionat la art. 4 alin. (1), solicitantul va depune până la data de 1 septembrie 2021 la sediul central al A.P.I.A. una sau mai multe cereri pentru plata sprijinului financiar, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice.
    (2) Fiecare cerere pentru plata sprijinului financiar va fi însoţită de următoarele documente:
    a) împuternicirea persoanei delegate să reprezinte solicitantul în relaţia cu A.P.I.A., în cazul în care cererea se face prin intermediul unui reprezentant mandatat;
    b) copie după autorizaţia de antrepozit fiscal de producţie unde are loc distilarea vinului, valabilă la data depunerii cererii;
    c) dovadă cont activ bancă/trezorerie;
    d) declaraţie pe propria răspundere privind volumul de vin care va fi distilat şi pentru care se solicită acordarea sprijinului financiar;
    e) copie a certificatului de atestare a dreptului de comercializare a vinurilor cu denumire de origine controlată, vinurilor cu indicaţie geografică şi vinurilor varietale, emis de O.N.V.P.V., pentru cantitatea de vin care face obiectul distilării în situaţii de criză;
    f) declaraţie pe propria răspundere a producătorului de la care provine vinul cu cantitatea de vin depozitată, în cazul în care acesta este şi beneficiar al măsurii de depozitare a vinului în situaţii de criză.

    (3) Copiile documentelor prevăzute la alin. (2) trebuie să fie certificate „conform cu originalul“ de către solicitant.
    (4) Fiecare cerere însoţită de documentele prevăzute la alin. (2) poate fi transmisă şi prin mijloace electronice şi/sau poştă/curierat.
    (5) Documentele transmise prin mijloace electronice trebuie să fie semnate şi datate, iar copiile trebuie să fie certificate „conform cu originalul“ de către solicitant.

    ART. 6
    Verificarea cererilor de plată
    (1) Verificarea administrativă a cererilor de plată se realizează până cel târziu la data de 8 septembrie 2021.
    (2) După finalizarea verificării administrative se stabilesc cantităţile eligibile şi se aprobă sumele estimate pe fiecare beneficiar.
    (3) În situaţia în care sumele aferente cererilor de plată selectate depăşesc resursele financiare alocate măsurii de distilare a vinului în situaţii de criză, valoarea ajutorului prevăzut la art. 4 alin. (1) se reduce proporţional pentru toţi solicitanţii.
    (4) A.P.I.A. notifică solicitantului rezultatul verificărilor asupra cererii de plată şi sprijinul financiar estimat a fi plătit, până cel târziu la data de 10 septembrie 2021.
    (5) Dacă solicitantului i se comunică de către A.P.I.A. un procentaj de reducere a sprijinului care face obiectul cererii, acesta poate să îşi retragă cererea în termen de 3 zile lucrătoare de la data primirii notificării privind reducerea procentuală.

    ART. 7
    Plata sprijinului financiar
    (1) Plata sprijinului se face în lei, până la data de 15 octombrie 2021, integral din Fondul European de Garantare Agricolă (FEGA), prin A.P.I.A.
    (2) Plata sprijinului financiar către beneficiar se poate face şi în avans, iar valoarea avansului este de 100% din valoarea corespunzătoare volumului estimat conform art. 5 alin. (2) lit. d), în condiţiile constituirii unei garanţii bancare de 110% din valoarea avansului solicitat.
    (3) Dovada constituirii garanţiei, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la prezentele norme metodologice, trebuie depusă la A.P.I.A. la data depunerii cererii de plată a sprijinului în avans, sub sancţiunea respingerii acesteia în cazul neîndeplinirii condiţiilor mai sus precizate.
    (4) Garanţia trebuie constituită pentru o perioadă egală cu perioada de realizare a operaţiunilor de distilare şi denaturare, la care se adaugă 90 de zile.
    (5) Garanţia este restituită beneficiarului ajutorului atunci când se constată că obligaţiile asumate au fost îndeplinite, conform cap. IV secţiunea 4 din Regulamentul delegat (UE) nr. 907/2014 al Comisiei din 11 martie 2014 de completare a Regulamentului (UE) nr. 1.306/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte agenţiile de plăţi şi alte organisme, gestiunea financiară, verificarea şi închiderea conturilor, garanţiile şi utilizarea monedei euro.
    (6) Operaţiunile de livrare a vinului, distilare şi denaturare se vor finaliza cel târziu la 28 septembrie 2021 sau 31 martie 2022 în cazul plăţilor efectuate în avans.
    (7) După finalizarea operaţiunilor de livrare, distilare şi denaturare, dar nu mai târziu de 1 octombrie 2021 sau 19 aprilie 2022 în cazul plăţilor efectuate în avans, beneficiarul depune la A.P.I.A. următoarele documente:
    a) centralizatorul documentelor de însoţire a vinului recepţionat, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezentele norme metodologice. În cazul în care producătorul este şi beneficiarul sprijinului se depun înregistrările contabile însoţite de documentele justificative aferente;
    b) raportul de fabricaţie întocmit în urma distilării, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4 la prezentele norme metodologice, şi centralizatorul rapoartelor de fabricaţie, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4a la prezentele norme metodologice;
    c) copii ale documentelor justificative întocmite în vederea denaturării produsului rezultat, realizată sub supravegherea autorităţii vamale teritoriale;
    d) centralizatorul produselor rezultate în urma denaturării, conform anexei nr. 5 la prezentele norme metodologice.

    (8) În cazul acordării avansului, în situaţia în care în urma controalelor se constată că operaţiunea de distilare este pusă în aplicare pentru o cantitate mai mică decât cea declarată în cererea de plată, se aplică o sancţiune de 100% din sprijinul alocat iniţial pentru cantitatea nedistilată, cu respectarea prevederilor art. 54 alin. (2a) din Regulamentul delegat (UE) 2016/1.149 al Comisiei din 15 aprilie 2016 de completare a Regulamentului (UE) nr. 1.308/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte programele naţionale de sprijin în sectorul vitivinicol şi de modificare a Regulamentului (CE) nr. 555/2008 al Comisiei, cu modificările ulterioare.
    (9) A.P.I.A. poate solicita executarea scrisorii de garanţie bancară în situaţia în care beneficiarul nu şi-a îndeplinit total sau parţial obligaţiile asumate, cu precizarea obligaţiei neîndeplinite şi numai după efectuarea plăţii ajutorului.
    (10) A.P.I.A. efectuează verificările necesare aferente cererilor de plată până cel târziu la data de 8 octombrie 2021, în vederea efectuării plăţii.
    (11) După verificarea şi aprobarea cererilor, A.P.I.A. întocmeşte o situaţie centralizatoare a sumelor de plată, care va fi înaintată Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale în vederea asigurării fondurilor necesare pentru plată.
    (12) În cazul plăţilor necuvenite, beneficiarul trebuie să restituie sumele acordate, la care se adaugă dobânzi şi penalităţi de întârziere calculate începând cu data încasării acestora până la data recuperării integrale, conform prevederilor Legii nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, coroborate cu prevederile Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.
    (13) Beneficiarul a cărui contribuţie eligibilă din partea Uniunii Europene este mai mică de 5.000.000 euro/acţiune unică înscrisă în cererea de plată, în cazul acordării plăţii în avans, nu are obligaţia să depună documentele prevăzute la art. 21 alin. (1) din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2016/1.150 al Comisiei din 15 aprilie 2016 de stabilire a normelor de aplicare a Regulamentului (UE) nr. 1.308/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte programele naţionale de sprijin în sectorul vitivinicol.
    (14) Beneficiarul are obligaţia să depună la A.P.I.A. documentele justificative ale plăţilor efectuate conform contractelor încheiate între distilerie şi producători, astfel:
    a) în termen de 45 de zile calendaristice de la încasarea sprijinului financiar;
    b) până cel târziu la termenele-limită stabilite pentru justificarea avansului potrivit art. 7 alin. (7) în cazul sprijinului financiar încasat în avans.


    ART. 8
    Condiţii artificiale
    (1) Nu se acordă niciun avantaj solicitanţilor în privinţa cărora s-a stabilit că au creat, în mod artificial, condiţii în vederea obţinerii de avantaje necuvenite, potrivit prevederilor art. 60 din Regulamentul (UE) nr. 1.306/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 17 decembrie 2013 privind finanţarea, gestionarea şi monitorizarea politicii agricole comune şi de abrogare a Regulamentelor (CEE) nr. 352/78, (CE) nr. 165/94, (CE) nr. 2.799/98, (CE) nr. 814/2000, (CE) nr. 1.290/2005 şi (CE) nr. 485/2008 ale Consiliului.
    (2) Se consideră condiţii artificiale acele condiţii create în mod voluntar de către solicitanţii sprijinului financiar pentru a obţine un avantaj necuvenit, după cum urmează:
    a) situaţia creată pentru a respecta prevederile art. 2 alin. (4) privind volumul maxim de vin care poate face obiectul unui contract încheiat între distilerie şi producător prin încheierea unor contracte separate ca persoană fizică şi ca persoană fizică autorizată/întreprindere individuală/întreprindere familială a aceluiaşi titular;
    b) crearea unei entităţi juridice noi de către asociaţi/acţionari majoritari ai altor entităţi economice cu acelaşi tip de activitate, începând cu intrarea în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 590/2021 pentru completarea Hotărârii Guvernului nr. 868/2018 privind stabilirea modului de acordare a sprijinului financiar din partea Uniunii Europene pentru producătorii din sectorul vitivinicol în perioada 2019-2023, în vederea încheierii mai multor contracte între distilerie şi producător.

    (3) În cazul în care, în urma efectuării plăţii, se constată că beneficiarul a creat condiţii artificiale pentru a primi plăţi, A.P.I.A. aplică procedura de recuperare a plăţilor necuvenite şi sesizează în mod obligatoriu structura cu atribuţii de control antifraudă şi inspecţii din cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale.
    (4) A.P.I.A. verifică crearea acestor condiţii înaintea acordării plăţilor potrivit prevederilor art. 7 alin. (10).

    ART. 9
    Controlul
    A.P.I.A., prin realizarea controalelor administrative şi la faţa locului, verifică respectarea condiţiilor stabilite pentru acordarea şi efectuarea plăţilor.

    ART. 10
    Dispoziţii finale
    (1) În vederea protejării intereselor financiare ale Uniunii Europene, în conformitate cu prevederile art. 58 alin. (1) şi (2) şi art. 113 din Regulamentul (UE) nr. 1.306/2013, datele privind beneficiarii şi/sau cererile de plată depuse de aceştia la A.P.I.A. se fac publice, în conformitate cu art. 111 din Regulamentul (UE) nr. 1.306/2013, şi pot fi prelucrate de către instituţii de audit şi/sau de investigare ale Uniunii Europene şi/sau ale statelor membre.
    (2) În situaţia în care ulterior modificării Programului naţional de sprijin în sectorul vitivinicol 2019-2023, trimisă prin intermediul Sistemului de informare pentru managementul şi monitorizarea pieţelor agricole, Comisia Europeană solicită modificări privind prezenta măsură, prevederile prezentelor norme metodologice se modifică în mod corespunzător.

    ART. 11
    Anexe
    Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentele norme metodologice.

    ANEXA 1

    la normele metodologice
    *) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.
    CERERE
    pentru plata sprijinului financiar pentru măsura de distilare a vinului în situaţii de criză
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 2

    la normele metodologice
    SCRISOARE DE GARANŢIE
    Nr. ............/...........
    Cu privire la plata în avans a sprijinului financiar pentru măsura de distilare a vinului în situaţii de criză, pentru un volum de vin cu DOC/IG de ................litri şi o valoare totală a sprijinului de ........................lei, respectiv pentru un volum de vin varietal de ............... litri şi o valoare totală a sprijinului de ................ lei, către Societatea Comercială ........................................, str. ......................... nr. ......, localitatea .................... judeţul ................., nr. de înregistrare la registrul comerţului ........................, reprezentată de domnul/doamna ........(numele şi prenumele), ......, CNP ....................., şi în conformitate cu prevederile Regulamentului delegat (UE) 2020/592 al Comisiei din 30 aprilie 2020 privind măsuri excepţionale temporare de derogare de la anumite dispoziţii ale Regulamentului (UE) nr. 1.308/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în vederea abordării perturbării pieţei în sectorul fructelor şi legumelor şi în sectorul vitivinicol, provocată de pandemia de COVID-19 şi de măsurile legate de aceasta, cu modificările şi completările ulterioare, ale Hotărârii Guvernului nr. 868/2018 privind stabilirea modului de acordare a sprijinului financiar din partea Uniunii Europene pentru producătorii din sectorul vitivinicol în perioada 2019-2023, cu completările ulterioare, precum şi ale Ordinului ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 178/2021 pentru aprobarea Normelor metodologice privind condiţiile de punere în aplicare a măsurii de distilare a vinului în situaţii de criză, eligibilă pentru finanţare în cadrul Programului naţional de sprijin în sectorul vitivinicol 2019-2023, solicitantul este obligat să furnizeze o garanţie bancară reprezentând 110% din suma solicitată ca avans.
    Pentru aceasta, în conformitate cu cele mai sus arătate, la solicitarea clientului nostru, ......................., str. .............. nr. ......, nr. de înregistrare la Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor ....................................................... la Oficiul registrului comerţului cu nr. .............., CUI .................., noi, Banca ..........................., Sucursala ........................, str. ................................ nr. ........, nr. de înregistrare la registrul comerţului .................., CUI ......................., ne angajăm irevocabil şi necondiţionat să plătim în favoarea Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (CUI 16517187), până la concurenţa sumei de maximum ...................... (în litere .....................) lei, .................. echivalent (litere ...........................) euro calculat la cursul BCE din data ......................., orice sumă cerută de dumneavoastră la prima cerere scrisă, prezentată în original, semnată, cerere de executare prezentată în cadrul termenului de valabilitate a prezentei scrisori de garanţie bancară, însoţită de declaraţia dumneavoastră cu privire la faptul că operatorul economic ......................................... nu şi-a îndeplinit total sau parţial obligaţiile asumate conform regulamentelor menţionate, cu precizarea obligaţiei neîndeplinite.
    Plata se va efectua de către noi în contul dumneavoastră nr. RO45TREZ700500526X011311, deschis la Trezoreria Operativă a Municipiului Bucureşti, la primirea solicitării dumneavoastră, prezentată la ghişeele noastre, fără nicio amânare, contestaţie sau necesitate a prezentării unor dovezi suplimentare, în decurs de 30 de zile de la primirea sa.
    Această garanţie este valabilă până la data de ..............................., dată la care, dacă nu s-a primit de la Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură nicio solicitare strict conformă cu termenii şi condiţiile prezentei scrisori, aceasta devine nulă la data menţionată, indiferent dacă originalul ne este restituit sau nu.
    Orice plată efectuată de bancă în condiţiile prezentei scrisori de garanţie va reduce angajamentul băncii cu valoarea acestei plăţi.
    În situaţiile în care părţile sunt de acord să modifice unele prevederi din Cererea pentru acordarea sprijinului financiar pentru măsura de distilare a vinului în situaţii de criză nr. .........., care au efecte asupra angajamentului băncii, garanţia se va putea modifica numai cu acordul Băncii ....................................... .
    De asemenea, în cazul în care banca şi operatorul economic sunt de acord să modifice în contractul de emitere a scrisorii de garanţie bancară unele prevederi care pot avea efecte asupra prezentei garanţii, modificările aduse se vor face cu înştiinţarea şi acordul prealabil al Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură.
    Restituirea originalului scrisorii de garanţie de către dumneavoastră direct către banca emitentă înainte de expirarea valabilităţii sale va elibera banca de obligaţiile asumate.
    Prezenta scrisoare de garanţie bancară este supusă prevederilor Legii nr. 289/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările ulterioare, Publicaţiei 758 a CCI Paris şi este guvernată de legea română, locul de judecată fiind municipiul Bucureşti.
    Semnături autorizate,
    .......................

    ANEXA 3

    la normele metodologice
    CENTRALIZATORUL
    documentelor de însoţire a vinului recepţionat
    Datele distilatorului
    Societatea ............................................, cu sediul în .....................(Se va înscrie adresa completă.)..........., nr. de înregistrare în registrul comerţului .................................., CUI ...................., reprezentată prin dl ................., având funcţia de ....................., posesor al B.I./C.I. seria .......................... nr. .....................
    Datele producătorului
    Persoană fizică: numele ............................, prenumele ............................., domiciliat în ...........(Se va înscrie adresa completă.)........., posesor al B.I./C.I. seria ................ nr. ....................
    Persoană juridică: Societatea ....................................., cu sediul în ........(Se va înscrie adresa completă.)........., nr. de înregistrare în registrul comerţului ...................................., CUI ......................................, reprezentată prin dl ..............................................., având funcţia de ............................., posesor al B.I./C.I. seria ................... nr. ...................
    Datele produselor recepţionate
    Contract nr. .............................

┌────┬───────┬───────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ │ │Vin │
│ │ │ ├────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │DOC │IG │Varietal │
│Nr. │Dată │Număr ├────────────┬─────────┬────┬────────┬───────┼────────────┬─────────┬────┬────────┬───────┼────────────┬─────────┬────┬────────┬───────┤
│crt.│factură│factură│Concentraţie│Cantitate│Preţ│Aviz │Buletin│Concentraţie│Cantitate│Preţ│Aviz │Buletin│Concentraţie│Cantitate│Preţ│Aviz │Buletin│
│ │fiscală│fiscală│alcoolică │ │ │însoţire│analiză│alcoolică │ │ │însoţire│analiză│alcoolică │ │ │însoţire│analiză│
│ │ │ ├────────────┼─────────┼────┼────────┼───────┼────────────┼─────────┼────┼────────┼───────┼────────────┼─────────┼────┼────────┼───────┤
│ │ │ │% vol. │litri │lei │nr./data│nr./ │% vol. │litri │lei │nr./data│nr./ │% vol. │litri │lei │nr./data│nr./ │
│ │ │ │ │ │ │ │data │ │ │ │ │data │ │ │ │ │data │
├────┼───────┼───────┼────────────┼─────────┼────┼────────┼───────┼────────────┼─────────┼────┼────────┼───────┼────────────┼─────────┼────┼────────┼───────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │8 │9 │10 │11 │12 │13 │14 │15 │16 │17 │
├────┼───────┼───────┼────────────┼─────────┼────┼────────┼───────┼────────────┼─────────┼────┼────────┼───────┼────────────┼─────────┼────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼───────┼────────────┼─────────┼────┼────────┼───────┼────────────┼─────────┼────┼────────┼───────┼────────────┼─────────┼────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼───────┼────────────┼─────────┼────┼────────┼───────┼────────────┼─────────┼────┼────────┼───────┼────────────┼─────────┼────┼────────┼───────┤
│1. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼───────┼────────────┼─────────┼────┼────────┼───────┼────────────┼─────────┼────┼────────┼───────┼────────────┼─────────┼────┼────────┼───────┤
│2. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼───────┼────────────┼─────────┼────┼────────┼───────┼────────────┼─────────┼────┼────────┼───────┼────────────┼─────────┼────┼────────┼───────┤
│n. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴───────┴───────┼────────────┼─────────┼────┴────────┴───────┴────────────┼─────────┼────┴────────┴───────┴────────────┼─────────┼────┴────────┴───────┤
│TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────┴────────────┴─────────┴──────────────────────────────────┴─────────┴──────────────────────────────────┴─────────┴─────────────────────┤
│Data .................... │
│Numele şi prenumele reprezentantului legal .................... │
│Semnătura.................... │
└───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


    Subsemnatul, ............................................, în calitate de reprezentant al Societăţii ..................(Se va înscrie denumirea distilatorului.)............., certific faptul că:
    - la data de.......................... s-au recepţionat în cadrul acestei distilerii de la...................... produsele menţionate;
    – conform analizelor realizate, se respectă specificaţiile impuse şi sunt însoţite de documentul menţionat;
    – costurile de furnizare a vinurilor către distilerii sunt achitate conform contractelor încheiate între părţi;
    – prezentul centralizator a fost completat în două exemplare, unul pentru producător şi unul pentru distilator.

    Semnătură distilator,
    .........................
    Semnătura producător,
    ..........................

    ANEXA 4

    la normele metodologice
    RAPORT DE FABRICAŢIE
    Nr. ........................

┌─────┬────────────────────────┬────────┬────────────────────────────┐
│ │ │Document│ │
│ │ │transfer│ │
│ │Materie primă folosită -│materie │Produs rezultat în urma │
│ │vin │primă │distilării vinului │
│Nr. │ │folosită│ │
│crt. │ │- vin │ │
│ ├─────┬────────────┬─────┼───┬────┼─────┬────────────┬─────┬───┤
│ │ │Concentraţie│Total│ │ │ │Concentraţie│Total│ │
│ │Litri│alcoolică │grade│Nr.│Data│Litri│alcoolică │grade│Lot│
│ │ │ │sall │ │ │ │ │dall │ │
├─────┼─────┼────────────┼─────┼───┼────┼─────┼────────────┼─────┼───┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │8 │9 │
├─────┼─────┼────────────┼─────┼───┼────┼─────┼────────────┼─────┼───┤
│1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼────────────┼─────┼───┼────┼─────┼────────────┼─────┼───┤
│2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼────────────┼─────┼───┼────┼─────┼────────────┼─────┼───┤
│3 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼────────────┼─────┼───┼────┼─────┼────────────┼─────┼───┤
│TOTAL│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┴─────┴────────────┴─────┴───┴────┴─────┴────────────┴─────┴───┤
│Data .................... │
│Numele şi prenumele reprezentantului legal .................... │
│Semnătura .................... │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



    ANEXA 4a

    la normele metodologice
    CENTRALIZATORUL
    rapoartelor de fabricaţie

┌─────┬──────────┬────────────────────────┬────────────────────────────┐
│ │ │Materie primă folosită -│Produs rezultat în urma │
│ │Nr./Data │vin │distilării vinului │
│Nr. │raport de ├─────┬────────────┬─────┼─────┬────────────┬─────┬───┤
│crt. │fabricaţie│ │Concentraţie│Total│ │Concentraţie│Total│ │
│ │ │Litri│alcoolică │grade│Litri│alcoolică │grade│Lot│
│ │ │ │ │sall │ │ │dall │ │
├─────┼──────────┼─────┼────────────┼─────┼─────┼────────────┼─────┼───┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │8 │
├─────┼──────────┼─────┼────────────┼─────┼─────┼────────────┼─────┼───┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────┼────────────┼─────┼─────┼────────────┼─────┼───┤
│TOTAL│ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┴──────────┴─────┴────────────┴─────┴─────┴────────────┴─────┴───┤
│Data .................... │
│Numele şi prenumele reprezentantului legal .................... │
│Semnătura .................... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



    ANEXA 5

    la normele metodologice
    CENTRALIZATORUL
    produselor denaturate rezultate în urma vinului în situaţii de criză
    Data ....................

┌─────┬──────────┬───┬────────────┬───────────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────┬─────────┬─────────────┬────────────┐
│ │Cantitate │ │ │ │Denaturant*) │ │ │ │Identificare│
│ │produs │ │ │Cantitate │ │Cantitate│ │Proces-verbal│recipient în│
│Nr. │rezultat │Nr.│Concentraţie│produs ├────────┬─────────┬─────┬────────┬─────────┬─────┬────────┬─────────┬─────┤produs │Nr. lot │ANAF │care s-a │
│crt. │în urma │lot│alcoolică (%│supusă │ │ │UM │ │ │UM │ │ │UM │denaturat│produs │de denaturare│stocat │
│ │distilării│ │vol. alc.) │denaturării│Denumire│Cantitate│litri│Denumire│Cantitate│litri│Denumire│Cantitate│litri│(litri) │denaturat│(nr./data) │cantitatea │
│ │(litri) │ │ │(litri) │ │ │/kg │ │ │/kg │ │ │/kg │ │ │ │de alcool │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │denaturat │
├─────┼──────────┼───┼────────────┼───────────┼────────┼─────────┼─────┼────────┼─────────┼─────┼────────┼─────────┼─────┼─────────┼─────────┼─────────────┼────────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │8 │9 │10 │11 │12 │13 │14 │15 │16 │17 │
├─────┼──────────┼───┼────────────┼───────────┼────────┼─────────┼─────┼────────┼─────────┼─────┼────────┼─────────┼─────┼─────────┼─────────┼─────────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼───┼────────────┼───────────┼────────┼─────────┼─────┼────────┼─────────┼─────┼────────┼─────────┼─────┼─────────┼─────────┼─────────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼───┼────────────┼───────────┼────────┼─────────┼─────┼────────┼─────────┼─────┼────────┼─────────┼─────┼─────────┼─────────┼─────────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼───┼────────────┼───────────┼────────┼─────────┼─────┼────────┼─────────┼─────┼────────┼─────────┼─────┼─────────┼─────────┼─────────────┼────────────┤
│TOTAL│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────┴──────────┴───┴────────────┴───────────┴────────┴─────────┴─────┴────────┴─────────┴─────┴────────┴─────────┴─────┴─────────┴─────────┴─────────────┴────────────┘


    Numele şi prenumele reprezentantului legal
    ...........................................
    Semnătura ....................
    *) Potrivit prevederilor art. 78 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016