Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME METODOLOGICE din 22 decembrie 2023  privind întocmirea proiectului de încadrare, respectiv a planului de încadrare a personalului didactic de predare din unităţile de învăţământ preuniversitar şi încadrarea în regim de plata cu ora a personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 NORME METODOLOGICE din 22 decembrie 2023 privind întocmirea proiectului de încadrare, respectiv a planului de încadrare a personalului didactic de predare din unităţile de învăţământ preuniversitar şi încadrarea în regim de plata cu ora a personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar

EMITENT: Ministerul Educaţiei
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 40 din 17 ianuarie 2024
──────────
    Aprobate prin ORDINUL nr. 6.876 din 22 decembrie 2023, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 40 din 17 ianuarie 2024.
──────────
    CAP. I
    Structura proiectului de încadrare, respectiv a planului de încadrare a personalului didactic de predare din unităţile de învăţământ preuniversitar
    ART. 1
    (1) La nivelul fiecărei unităţi de învăţământ cu personalitate juridică, de regulă, în perioada stabilită prin calendarul mobilităţii personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar, aprobat prin ordin al ministrului educaţiei, se întocmeşte proiectul de încadrare a personalului didactic de predare pentru anul şcolar următor, denumit în continuare proiect de încadrare, şi se avizează de către inspectoratele şcolare judeţene/Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti, denumite în continuare ISJ/ISMB.
    (2) Proiectul de încadrare, întocmit de director cu respectarea prezentelor norme metodologice, analizat în consiliul profesoral al unităţii de învăţământ şi aprobat de către consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ, este prezentat de directorul unităţii de învăţământ comisiei judeţene/a municipiului Bucureşti de mobilitate a personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar, constituite la nivelul ISJ/ISMB, prin decizie a inspectorului şcolar general. Comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate analizează, actualizează şi corectează, după caz, în colaborare cu unităţile de învăţământ, proiectul de încadrare în vederea avizării.
    (3) Proiectul de încadrare poate fi modificat, cu avizul ISJ/ISMB, până la finalul lunii august, la solicitarea cadrelor didactice, după derularea etapelor de pretransfer, detaşare în interesul învăţământului sau detaşare la cerere, în situaţia în care, după aceste etape, se eliberează un post didactic de predare/o catedră dintr-o structură sau din unitatea de învăţământ cu personalitate juridică, precum şi după finalizarea etapelor de înscriere la clasa pregătitoare sau la grupele de nivel preşcolar şi/sau antepreşcolar.
    (4) Proiectul de încadrare devine plan de încadrare a personalului didactic de predare în anul şcolar următor, după derularea tuturor etapelor de mobilitate a personalului didactic de predare şi aprobarea acestuia de către ISJ/ISMB, până la finalul lunii septembrie. Planul de încadrare aprobat poate fi modificat pe parcursul anului şcolar, prin hotărâre a consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ, cu aprobarea ISJ/ISMB, în mod excepţional, dacă structura personalului didactic de predare la nivelul unităţii de învăţământ cu personalitate juridică suferă modificări.

    ART. 2
    (1) Structura proiectului/planului de încadrare este prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentele norme metodologice. Proiectul de încadrare conţine toate posturile didactice de predare/catedrele ocupate, rezervate şi vacante complete şi incomplete, care rezultă pe baza numărului de grupe/clase aprobat a funcţiona în noul an şcolar, a planurilor-cadru de învăţământ în vigoare, prin raportare la norma didactică de predare-învăţare-evaluare, de instruire practică şi de evaluare curentă a antepreşcolarilor/preşcolarilor şi a elevilor în clasă, stabilită conform art. 207 alin. (4) din Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările ulterioare, denumită în continuare normă didactică de predare, după cum urmează:
    a) posturile didactice de predare/catedrele ocupate cu personal didactic de predare titular, angajat cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată;
    b) posturile didactice de predare/catedrele ocupate cu personal didactic de predare debutant prevăzut la art. 3 alin. (8), angajat cu contract individual de muncă pe perioadă determinată;
    c) posturile didactice de predare/catedrele ocupate cu personal didactic de predare angajat pe durata viabilităţii postului didactic/catedrei;
    d) posturile didactice de predare/catedrele rezervate complete şi incomplete, în baza prevederilor art. 184, art. 221 alin. (1) şi art. 227 alin. (2) din Legea nr. 198/2023, cu modificările ulterioare;
    e) posturile didactice de predare/catedrele vacante complete şi incomplete.

    (2) În proiectul de încadrare se trec succesiv posturile didactice de predare/catedrele ocupate, rezervate şi vacante şi cel puţin următoarele informaţii:
    a) pentru posturile didactice de predare/catedrele ocupate: numele şi prenumele cadrului didactic, nivelul studiilor, specializarea, funcţia didactică, gradul didactic, vechimea în învăţământ, disciplina/disciplinele predate, emitentul şi numărul documentului de numire/transfer/repartizare, clasele/grupele, numărul total de ore de predare;
    b) pentru posturile didactice de predare/catedrele neocupate, rezervate şi vacante: disciplina/disciplinele principale de încadrare, clasele/grupele, numărul total de ore de predare, viabilitatea estimată în ani şcolari, modalitatea de ocupare, motivul rezervării pentru posturile/catedrele rezervate şi funcţia didactică/funcţiile didactice conform legii;
    c) rubrica „Alte activităţi“ se completează cu activităţile prevăzute la art. 207 alin. (1) din Legea nr. 198/2023, cu modificările ulterioare, pentru un număr de ore egal cu diferenţa dintre 40 de ore pe săptămână şi numărul de ore de predare săptămânal, astfel:
    (i) pentru posturile didactice de predare/catedrele ocupate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată sau nedeterminată se face precizarea „Conform fişei postului“;
    (ii) pentru posturile didactice de predare/catedrele vacante se specifică activităţi prevăzute la art. 207 alin. (1) lit. b) - f) din Legea nr. 198/2023, cu modificările ulterioare;
    (iii) pentru posturile didactice de predare/catedrele rezervate se specifică activităţi prevăzute la art. 207 alin. (1) lit. b) - f) din Legea nr. 198/2023, cu modificările ulterioare, sau activităţi specifice participării la procesul de monitorizare şi evaluare a calităţii sistemului de învăţământ.


    (3) Consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ propune pentru fiecare post didactic de predare/catedră rezervat(ă) şi vacant(ă) din proiectul de încadrare, în funcţie de statutul postului/catedrei, viabilitatea şi modalităţile de ocupare în etapele mobilităţii personalului didactic de predare: pe perioadă nedeterminată, determinată sau pentru modificarea contractului individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei, conform prevederilor legale în vigoare. Comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate verifică oferta de posturi didactice/catedre vacante/rezervate şi poate solicita unităţilor de învăţământ reanalizarea viabilităţii sau a modalităţilor de ocupare a acestora.
    (4) Viabilitatea posturilor didactice/catedrelor vacante se stabileşte de consiliul de administraţie al ISJ/ISMB, la propunerea consiliilor de administraţie ale unităţilor de învăţământ, în funcţie de planurile-cadru de învăţământ în vigoare, de proiectele planurilor de şcolarizare şi de evoluţia demografică la nivel local. Un post didactic/O catedră vacant(ă) este viabil(ă) în condiţiile în care poate fi constituit(ă) cel puţin pe durata unui nivel de învăţământ.

    CAP. II
    Modalitatea de întocmire a proiectului de încadrare, respectiv a planului de încadrare a personalului didactic de predare din unităţile de învăţământ preuniversitar
    ART. 3
    (1) Constituirea posturilor didactice de predare/ catedrelor şi încadrarea personalului didactic de predare într-o unitate de învăţământ cu personalitate juridică, inclusiv în structurile arondate unităţii, se realizează pe baza prevederilor legale, respectiv a normativelor în vigoare privind constituirea formaţiunilor de studiu, a proiectelor planurilor de şcolarizare propuse de unităţile de învăţământ după aprobarea acestora de ISJ/ISMB şi a planurilor-cadru de învăţământ în vigoare aprobate prin ordin al ministrului educaţiei, în concordanţă cu prevederile art. 207 din Legea nr. 198/2023, cu modificările ulterioare, pentru un interval de timp de 40 de ore pe săptămână.
    (2) Numărul de ore pe săptămână aferent planurilor-cadru de învăţământ pentru respectivul an şcolar, stabilit între limite minime şi maxime, se hotărăşte de consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ, astfel încât să se asigure încadrarea în bugetul alocat.
    (3) Din numărul total de ore pe săptămână calculate pe baza numărului de grupe/clase şi a planurilor-cadru în vigoare, prin raportare la prevederile art. 207 alin. (4) din Legea nr. 198/2023, cu modificările ulterioare, se constituie, în ordine:
    a) posturi didactice de predare/catedre complete pe discipline de studiu din ore la o singură disciplină;
    b) catedre complete din ore la două sau mai multe discipline;
    c) catedre incomplete din ore la o singură disciplină;
    d) catedre incomplete din ore la două sau mai multe discipline.

    (4) Pe posturile didactice de predare/catedrele constituite se încadrează cadrele didactice titulare, în conformitate cu documentele de numire/transfer/repartizare şi celelalte prevederi legale privind încadrarea personalului didactic titular în învăţământul preuniversitar, şi se asigură numărul de ore de predare pe săptămână pentru cadrele didactice numite în funcţii de conducere, îndrumare şi control, prin concurs, care îşi desfăşoară obligaţia de predare în unitatea de învăţământ în care sunt titulare.
    (5) În etapa de încadrare a personalului didactic de predare titular, cadrele didactice titulare în învăţământul preuniversitar, care beneficiază de rezervarea postului didactic de predare/catedrei în baza prevederilor art. 184 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 198/2023, cu modificările ulterioare, pot fi încadrate pe posturile didactice/catedrele pe care sunt titulare şi care au fost rezervate, la cerere, doar în regim de plata cu ora, până la cel mult jumătate din numărul de ore pe săptămână dintr-o normă didactică de predare. Numărul de ore pentru încadrarea în regim de plata cu ora a personalului didactic titular numit în funcţii de conducere, de îndrumare şi control în învăţământul preuniversitar se stabileşte de consiliul de administraţie al ISJ/ISMB.
    (6) După aplicarea procedurilor prevăzute la alin. (1)-(5), se stabilesc:
    a) posturile didactice de predare/catedrele complete şi incomplete care vor avea statutul rezervat în baza prevederilor art. 184, art. 221 alin. (1) şi art. 227 alin. (2) din Legea nr. 198/2023, cu modificările ulterioare;
    b) posturile didactice de predare/catedrele rezultate în urma reducerii normei didactice de predare, fără diminuarea salariului, conform prevederilor legale în vigoare.

    (7) Educatoarea/Învăţătorul/Profesorul pentru educaţie timpurie/Profesorul pentru învăţământul primar/Absolventul colegiului universitar de institutori de la grupele/clasele cu predare în limbile minorităţilor naţionale este remunerat, în regim de plata cu ora, pentru orele care depăşesc numărul acestora prevăzut în planurile-cadru de învăţământ de la grupele/clasele cu predare în limba română, în conformitate cu prevederile art. 208 alin. (5) din Legea nr. 198/2023, cu modificările ulterioare. Aceste ore se atribuie cadrului didactic, corespunzător gradului didactic şi vechimii în învăţământ, pe bază de contract individual de muncă în regim de plata cu ora, distinct de cel încheiat pentru funcţia de bază.
    (8) Posturile didactice de predare/Catedrele vacante rămase după încadrarea cadrelor didactice titulare se atribuie astfel:
    a) cadrelor didactice debutante care nu au dobândit definitivarea în învăţământ, repartizate începând cu 1 septembrie 2012 pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare pe perioadă nedeterminată, şi care nu au acumulat de la data angajării o vechime efectivă la catedră mai mare de 6 ani, fără a lua în calcul perioadele de suspendare a contractului individual de muncă şi de rezervare a postului didactic/catedrei în baza prevederilor legale;
    b) cadrelor didactice debutante repartizate pe posturi didactice de predare/catedre în baza prevederilor art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare*1), sesiunea 2018, cărora li se poate asigura cel puţin jumătate de normă didactică de predare, conform deciziei de repartizare pe post/catedră.
    *1) Art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, a fost abrogat prin art. I pct. 4 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 23/2019 pentru completarea Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, instituirea unor derogări şi prorogarea unor termene, aprobată cu completări prin Legea nr. 230/2019.


    (9) Prevederile de la alin. (8) lit. a) se aplică până în anul şcolar 2027-2028 inclusiv. Prevederile de la alin. (8) lit. b) se aplică doar pentru anul şcolar 2024-2025.
    (10) Contractele individuale de muncă încheiate pe durată nedeterminată sau determinată, aferente posturilor didactice de predare/catedrelor ocupate, conform modelului prevăzut în anexa la contractul colectiv de muncă unic la nivel de sector de negociere colectivă învăţământ preuniversitar, sunt însoţite în mod obligatoriu de fişa postului, în care se precizează orele de predare şi celelalte activităţi prevăzute la art. 207 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 198/2023, cu modificările ulterioare, după caz, pentru un interval de timp de 40 de ore pe săptămână. În cazul posturilor didactice de predare/catedrelor pentru care s-a aprobat degrevarea de normă didactică, potrivit art. 208 alin. (11) din Legea nr. 198/2023, cu modificările ulterioare, în locul orelor de predare degrevate şi al unei părţi din celelalte activităţi prevăzute la art. 207 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 198/2023, cu modificările ulterioare, după caz, sunt trecute activităţi specifice, în conformitate cu definiţia prevăzută la punctul 22 din anexa la Legea nr. 198/2023, cu modificările ulterioare, până la completarea unui număr de 40 de ore pe săptămână.

    ART. 4
    Dacă în urma atribuirii unui număr minim de clase cu orele aferente unui cadru didactic titular, cadru didactic debutant prevăzut la art. 3 alin. (8) sau cadru didactic angajat pe durata viabilităţii postului didactic/catedrei rezultă o depăşire a normei didactice de predare stabilite conform art. 207 alin. (4) din Legea nr. 198/2023, cu modificările ulterioare, aceste ore se normează într-un post didactic de predare vacant şi se atribuie aceluiaşi cadru didactic, salarizându-se în regim de plata cu ora, potrivit calificării, gradului didactic şi vechimii în învăţământ ale acestuia.

    ART. 5
    Din posturile didactice de predare/catedrele vacante/rezervate rămase după încadrarea personalului didactic de predare conform art. 3 şi 4 se asigură rezervarea posturilor didactice de predare/catedrelor pentru cadrele didactice din alte state, în baza acordurilor bilaterale interguvernamentale şi interministeriale în vigoare, încheiate de România cu respectivele state sau în baza unor acorduri interinstituţionale încheiate între organizaţii neguvernamentale din state în care limba modernă care face obiectul acordului este limbă oficială, care au avizul serviciilor cultural-educative ale ambasadelor şi al ISJ/ISMB din judeţele/municipiul Bucureşti pe raza cărora se află unităţile de învăţământ cu program bilingv.

    ART. 6
    (1) Soluţionarea reducerilor de activitate la nivelul unităţii de învăţământ şi ocuparea posturilor didactice de predare/catedrelor vacante/rezervate se realizează în conformitate cu prevederile metodologice elaborate de Ministerul Educaţiei.
    (2) Completarea normei didactice de predare a unui cadru didactic titular cu ore din activităţi prevăzute la art. 207 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 198/2023, cu modificările ulterioare, după caz, se realizează doar în situaţia în care acestuia nu i se poate asigura, la nivelul judeţului/municipiului Bucureşti, norma didactică de predare, conform prevederilor art. 208 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 198/2023, cu modificările ulterioare.
    (3) După asigurarea normelor didactice de predare ale cadrelor didactice titulare şi ale celor debutante prevăzute la art. 3 alin. (8), în baza documentelor de numire/transfer/ repartizare, după soluţionarea, la nivelul unităţilor, a întregirilor şi a completărilor de normă didactică de predare pentru cadrele didactice titulare şi pentru cele debutante prevăzute la art. 3 alin. (8), se încadrează după aceleaşi proceduri cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei, conform deciziilor de repartizare pe posturi didactice/catedre.
    (4) Încadrarea, întregirea şi completarea normei didactice de predare pentru cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei, la nivelul unităţilor de învăţământ în care sunt angajate, precum şi menţinerea în activitate a personalului didactic, ca titular, la cerere, în funcţia didactică, peste vârsta de pensionare se realizează în conformitate cu prevederile metodologice elaborate de Ministerul Educaţiei.

    ART. 7
    După încadrarea personalului didactic de predare şi soluţionarea situaţiilor potrivit prevederilor art. 6, în conformitate cu prevederile metodologice elaborate de Ministerul Educaţiei, pentru cadrele didactice numite în funcţii de conducere, îndrumare şi control, prin concurs, în alte unităţi de învăţământ decât cele în care sunt titulare, în vederea efectuării de către acestea a obligaţiei de predare, ISJ/ISMB asigură numărul de ore de predare pe săptămână în unitatea de învăţământ în care sunt numite în funcţie sau în alte unităţi de învăţământ apropiate, dacă la nivelul unităţilor respective există catedre vacante incomplete în specialitate.

    ART. 8
    (1) Posturile vacante/rezervate rămase după finalizarea operaţiunilor prevăzute la art. 3-6 se gestionează la nivelul ISJ/ISMB, în vederea ocupării acestora în ordinea desfăşurării etapelor mobilităţii personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar, cu respectarea prevederilor metodologice elaborate de Ministerul Educaţiei.
    (2) În vederea ocupării prin concurs naţional, consiliul de administraţie al ISJ/ISMB poate constitui catedre vacante viabile, conform art. 2 alin. (4), din cel puţin o jumătate de normă didactică de predare, potrivit dispoziţiilor art. 207 alin. (4) din Legea nr. 198/2023, cu modificările ulterioare, la nivelul uneia sau mai multor unităţi de învăţământ preuniversitar.

    CAP. III
    Încadrarea în regim de plata cu ora a personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar
    ART. 9
    (1) Posturile didactice de predare/Catedrele vacante şi rezervate se ocupă în regim de plata cu ora cu:
    a) personal didactic de predare titular;
    b) personal didactic de predare angajat pe durata viabilităţii postului didactic/catedrei;
    c) personal didactic de predare calificat angajat cu contract individual de muncă pe perioadă determinată;
    d) personal didactic de predare pensionat;
    e) personal calificat, angajat cu funcţia de bază în alte domenii de activitate.

    (2) Ocuparea în regim de plata cu ora a posturilor didactice de predare/catedrelor vacante şi rezervate se realizează în conformitate cu prevederile metodologice elaborate de Ministerul Educaţiei.
    (3) Personalul didactic de predare încadrat pe post, conform prevederilor art. 207 alin. (4) din Legea nr. 198/2023, cu modificările ulterioare, care desfăşoară activitate de mentorat, poate fi remunerat în regim de plata cu ora, echivalent a cel mult 4 ore pe săptămână.

    ART. 10
    (1) Încadrarea personalului didactic de predare prevăzut la art. 9 se realizează cel mult pe durata desfăşurării cursurilor cu elevii/preşcolarii sau până la revenirea titularului la post/catedră în timpul anului şcolar.
    (2) Sarcinile specifice activităţii desfăşurate în regim de plata cu ora de către personalul didactic de predare sunt prevăzute în contractul individual de muncă încheiat cu directorul unităţii de învăţământ pentru prestarea activităţilor didactice în regim de plata cu ora, distinct de cel aferent funcţiei de bază. În contractul încheiat pentru prestarea activităţilor didactice în regim de plata cu ora se precizează numărul de ore de predare-învăţare-evaluare, precum şi timpul de lucru, stabilit proporţional cu numărul de ore de predare-învăţare-evaluare, aferent sarcinilor specifice privind efectuarea de activităţi prevăzute la art. 207 alin. (1) sau (2) din Legea nr. 198/2023, cu modificările ulterioare, după caz.
    (3) Personalul prevăzut la art. 9 alin. (1) lit. a)-c) şi e) poate fi încadrat în regim de plata cu ora până la o jumătate de normă didactică de predare, iar personalul didactic prevăzut la art. 9 alin. (1) lit. d) poate fi încadrat în regim de plata cu ora până la numărul maxim de ore pe săptămână pentru o normă didactică de predare.
    (4) În cazuri excepţionale, pentru disciplinele deficitare în personal didactic calificat, consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ poate aproba, cu avizul ISJ/ISMB şi cu asigurarea a minimum 12 ore de odihnă între două perioade de lucru:
    a) încadrarea în regim de plata cu ora a personalului prevăzut la art. 9 alin. (1) lit. a)-c) şi e) până la numărul maxim de ore pe săptămână aferente unei norme didactice de predare;
    b) încadrarea în regim de plata cu ora a personalului didactic de predare pensionat până la numărul maxim de ore pe săptămână aferente a cel mult două norme didactice de predare.

    (5) Prin excepţie de la prevederile alin. (3), personalul didactic de predare încadrat pe post, conform prevederilor art. 207 alin. (4) din Legea nr. 198/2023, cu modificările ulterioare, poate fi încadrat şi salarizat în regim de plata cu ora în baza contractului individual de muncă încheiat pentru prestarea activităţilor didactice în regim de plata cu ora, distinct de cel aferent funcţiei de bază, în care se precizează numărul total de ore de predare-învăţare-evaluare pe săptămână efectiv desfăşurate la clasă/grupă, precum şi durata timpului de lucru stabilit proporţional cu numărul de ore de predare-învăţare-evaluare, cu asigurarea a minimum 12 ore de odihnă între două perioade de lucru.
    (6) Cadrele didactice titulare numite în funcţii de conducere, de îndrumare şi control în învăţământul preuniversitar pot fi încadrate, la cerere, doar în regim de plata cu ora, până la cel mult 1/2 din numărul de ore pe săptămână dintr-o normă didactică de predare, conform hotărârii consiliului de administraţie al ISJ/ISMB.

    ART. 11
    (1) La începutul fiecărui an şcolar se actualizează fişele posturilor pentru personalul didactic de predare şi se elaborează fişele posturilor pentru personalul didactic de predare angajat în regim de plata cu ora.
    (2) Plata orelor de predare-învăţare-evaluare desfăşurate cu elevii/preşcolarii/antepreşcolarii, aferente normei didactice de bază şi activităţii de predare-învăţare-evaluare desfăşurate în regim de plata cu ora, se realizează în baza completării şi semnării condicii de prezenţă la unitatea de învăţământ.

    CAP. IV
    Dispoziţii tranzitorii şi finale
    ART. 12
    Proiectul/Planul de încadrare a personalului didactic de predare a cărui structură este prevăzută în anexă, întocmit în baza prezentelor norme metodologice, reprezintă documentul oficial al unităţii de învăţământ în baza căruia se realizează mobilitatea personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar.

    ART. 13
    (1) Numărul total de posturi didactice/catedre existente la nivelul judeţului/municipiului Bucureşti se centralizează la nivelul ISJ/ISMB.
    (2) În baza prezentelor norme metodologice, ISJ/ISMB poate elabora proceduri şi machete pentru preluarea şi centralizarea posturilor didactice/catedrelor normate la nivelul unităţilor de învăţământ ocupate cu personal didactic de predare, precum şi a celor vacante şi rezervate care fac obiectul etapelor de mobilitate a personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar.

    ART. 14
    În cuprinsul prezentelor norme metodologice, începând cu data reorganizării instituţiilor aflate în coordonarea/ subordonarea Ministerului Educaţiei:
    a) denumirea „inspectorat şcolar judeţean/Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti“, respectiv „ISJ/ISMB“, se va citi „direcţia judeţeană de învăţământ preuniversitar/Direcţia Municipiului Bucureşti de Învăţământ Preuniversitar“, respectiv „DJIP/DMBIP“;
    b) denumirea „inspector şcolar general“ se va citi „director general“.


    ANEXA 1

    la normele metodologice
    *) Anexa este reprodusă în facsimil.
    PROIECTUL/PLANUL DE ÎNCADRARE
    a personalului didactic de predare pentru anul şcolar ..........
    1.A. STABILIREA NUMĂRULUI DE ORE PE DISCIPLINE, CONFORM PLANURILOR-CADRU DE ÎNVĂŢĂMÂNT ÎN VIGOARE
    MINISTERUL EDUCAŢIEI
    UNITATEA DE ÎNVĂŢĂMÂNT (PJ) .................................
    GRĂDINIŢA/ŞCOALA ........... (structuri arondate, dacă este cazul)
    ADRESA ..............................................................
    TELEFON .................., E-mail ..............................

┌──────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┬────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┐
│ÎNVĂŢĂMÂNT ANTEPREŞCOLAR │ÎNVĂŢĂMÂNT PREŞCOLAR │ÎNVĂŢĂMÂNT PRIMAR │ÎNVĂŢĂMÂNT GIMNAZIAL │ÎNVĂŢĂMÂNT PROFESIONAL │ÎNVĂŢĂMÂNT LICEAL │ÎNVĂŢĂMÂNT POSTLICEAL │
├──────────┬───────────┬───────────┼──────────┬───────────┬───────────┼────────────┬───────────┬───────────┼──────────┬───────────┬───────────┼──────────┬───────────┬───────────┼──────────┬───────────┬───────────┼──────────┬───────────┬───────────┤
│ │EXISTENT │PROPUS │ │EXISTENT │PROPUS │ │EXISTENT │PROPUS │ │EXISTENT │PROPUS │ │EXISTENT │PROPUS │ │EXISTENT │PROPUS │ │EXISTENT │PROPUS │
│Formaţiuni├─────┬─────┼─────┬─────┤Formaţiuni├─────┬─────┼─────┬─────┤Formaţiuni ├─────┬─────┼─────┬─────┤Formaţiuni├─────┬─────┼─────┬─────┤Formaţiuni├─────┬─────┼─────┬─────┤Formaţiuni├─────┬─────┼─────┬─────┤Formaţiuni├─────┬─────┼─────┬─────┤
│de studiu │NR. │NR. │NR. │NR. │de studiu │NR. │NR. │NR. │NR. │de studiu │NR. │NR. │NR. │NR. │de studiu │NR. │NR. │NR. │NR. │de studiu │NR. │NR. │NR. │NR. │de studiu │NR. │NR. │NR. │NR. │de studiu │NR. │NR. │NR. │NR. │
│ │COPII│GRUPE│COPII│GRUPE│ │COPII│GRUPE│COPII│GRUPE│ │ELEVI│CLASE│ELEVI│CLASE│ │ELEVI│CLASE│ELEVI│CLASE│ │ELEVI│CLASE│ELEVI│CLASE│ │ELEVI│CLASE│ELEVI│CLASE│ │ELEVI│CLASE│ELEVI│CLASE│
├──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│Grupa mică│ │ │ │ │Grupa mică│ │ │ │ │Cls. │ │ │ │ │Clasa a │ │ │ │ │Clasa a │ │ │ │ │Clasa a │ │ │ │ │Anul I │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Pregătitoare│ │ │ │ │V-a │ │ │ │ │IX-a │ │ │ │ │IX-a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│Grupa │ │ │ │ │Grupa │ │ │ │ │Clasa I │ │ │ │ │Clasa a │ │ │ │ │Clasa a │ │ │ │ │Clasa a │ │ │ │ │Anul II │ │ │ │ │
│mijlocie │ │ │ │ │mijlocie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │VI-a │ │ │ │ │X-a │ │ │ │ │X-a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│Grupa mare│ │ │ │ │Grupa mare│ │ │ │ │Clasa a II-a│ │ │ │ │Clasa a │ │ │ │ │Clasa a │ │ │ │ │Clasa a │ │ │ │ │Anul III │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │VII-a │ │ │ │ │XI-a │ │ │ │ │XI-a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Clasa a │ │ │ │ │Clasa a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Clasa a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │III-a │ │ │ │ │VIII-a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │XII-a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Clasa a IV-a│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Clasa a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │XIII-a │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│TOTAL │ │ │ │ │TOTAL │ │ │ │ │TOTAL │ │ │ │ │TOTAL │ │ │ │ │TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │ │ │TOTAL │ │ │ │ │
└──────────┴─────┴─────┴─────┴─────┴──────────┴─────┴─────┴─────┴─────┴────────────┴─────┴─────┴─────┴─────┴──────────┴─────┴─────┴─────┴─────┴──────────┴─────┴─────┴─────┴─────┴──────────┴─────┴─────┴─────┴─────┴──────────┴─────┴─────┴─────┴─────┘


┌────┬─────────────┬────────────────────┬────────────────────┬─────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┬───────┬──────┬─────────┬────┐
│ │Nivel de │ANTEPREŞCOLAR │PREŞCOLAR │PRIMAR │GIMNAZIAL │LICEAL │ │ │ │ │
│ │învăţământ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├─────────────┼─────┬────────┬─────┼─────┬────────┬─────┼─────────────┬──────┬──────┬──────┬──────┼──────┬──────┬──────┬──────┬──────┬──────┼──────┬──────┬──────┬──────┬──────┤ │Din │ │ │
│ │ │GRUPA│GRUPA │GRUPA│GRUPA│GRUPA │GRUPA│CLS. │ │CLS. a│CLS. a│CLS. a│CLS. a│CLS. a│CLS. a│CLS. a│CLS. a│CLS. a│CLS. a│CLS. a│CLS. a│CLS. a│CLS. a│ │care: │ │ │
│ │ │MICĂ │MIJLOCIE│MARE │MICĂ │MIJLOCIE│MARE │pregătitoare.│CLS. I│II-a │III-a │IV-a │V-a A │V-a B │VI-a │VII-a │VII-a │VIII-a│IX-a │X-a │XI-a │XII-a │XIII-a│Nr. │ │Nr. │ │
│NR. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │A │B │ │ │ │ │ │ │total │ │posturi │OBS.│
│CRT.│ARIA ├─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────────────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤de ore/├──┬───┤didactice│ │
│ │CURRICULARĂ/ │ │ │ │ │ │ │Nr. ore/ │Nr. │Nr. │Nr. │Nr. │Nr. │Nr. │Nr. │Nr. │Nr. │Nr. │Nr. │Nr. │Nr. │Nr. │Nr. │săpt. │ │ │/ catedre│ │
│ │DISCIPLINA │Nr. │Nr. ore/│Nr. │Nr. │Nr. ore/│Nr. │săpt. │ore/ │ore/ │ore/ │ore/ │ore/ │ore/ │ore/ │ore/ │ore/ │ore/ │ore/ │ore/ │ore/ │ore/ │ore/ │ │ │ │ │ │
│ │ │ore/ │săpt. │ore/ │ore/ │săpt. │ore/ │ │săpt. │săpt. │săpt. │săpt. │săpt. │săpt. │săpt. │săpt. │săpt. │săpt. │săpt. │săpt. │săpt. │săpt. │săpt. │ │TC│CDS│ │ │
│ │ │săpt.│ │săpt.│săpt.│ │săpt.├──┬──────────┼──┬───┼──┬───┼──┬───┼──┬───┼──┬───┼──┬───┼──┬───┼──┬───┼──┬───┼──┬───┼──┬───┼──┬───┼──┬───┼──┬───┼──┬───┤ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │TC│CDS │TC│CDS│TC│CDS│TC│CDS│TC│CDS│TC│CDS│TC│CDS│TC│CDS│TC│CDS│TC│CDS│TC│CDS│TC│CDS│TC│CDS│TC│CDS│TC│CDS│TC│CDS│ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │8 │9 │10│11 │12│13 │14│15 │16│17 │18│19 │20│21 │22│23 │24│25 │26│27 │28│29 │30│31 │32│33 │34│35 │36│37 │38│39 │40 │41│42 │43 │44 │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│1 │ÎNVĂŢĂMÂNT │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ANTEPREŞCOLAR│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│2 │ÎNVĂŢĂMÂNT │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │PREŞCOLAR │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│3 │ÎNVĂŢĂMÂNT │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │PRIMAR │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│4 │LIMBĂ ŞI │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │COMUNICARE │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│ │LIMBA ROMÂNĂ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│ │LIMBA LATINĂ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│ │LB. STRĂINĂ 1│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│ │LB. STRĂINĂ 2│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│ │... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│5 │MATEMATICĂ ŞI│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ŞTIINŢE │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│ │MATEMATICĂ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│ │FIZICĂ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│ │CHIMIE │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│ │BIOLOGIE │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│ │ŞTIINŢE │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│6 │OM ŞI │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │SOCIETATE │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│ │ISTORIE │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│ │... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│ │GEOGRAFIE │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│ │RELIGIE │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│7 │ARTE │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│ │ED. MUZICALĂ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│ │ED. PLASTICĂ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│ │... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│ │EDUCAŢIE │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│8 │FIZICĂ ŞI │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │SPORT │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│ │ED. FIZICĂ ŞI│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │SPORT │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│ │... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│9 │TEHNOLOGII │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│ │ED. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │TEHNOLOGICĂ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│ │... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼──┼──────────┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼──┼───┼───────┼──┼───┼─────────┼────┤
│ │TOTAL ORE │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────────┴─────┴────────┴─────┴─────┴────────┴─────┴──┴──────────┴──┴───┴──┴───┴──┴───┴──┴───┴──┴───┴──┴───┴──┴───┴──┴───┴──┴───┴──┴───┴──┴───┴──┴───┴──┴───┴──┴───┴──┴───┴───────┴──┴───┴─────────┴────┘


    1.B. STABILIREA POSTURILOR DIDACTICE/CATEDRELOR OCUPATE, REZERVATE ŞI VACANTE LA NIVELUL UNITĂŢII DE ÎNVĂŢĂMÂNT PENTRU ANUL ŞCOLAR ....................
    MINISTERUL EDUCAŢIEI .........................
    UNITATEA DE ÎNVĂŢĂMÂNT (PJ) .............
    ADRESA ..............................................
    TELEFON .................., E-mail ..............................

┌────┬─────────┬──────────┬─────────────┬──────────┬────────────┬─────────────────┬─────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────┬────┐
│ │ │ │ │ │Nr. de ore /│Alte activităţi │ │Pentru posturile didactice/catedrele ocupate │Pentru posturile didactice/catedrele vacante şi rezervate │ │
│ │ │ │ │ │săpt. │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ ├─────┬──────┼───────────┬─────┤Statutul ├────────────┬─────────┬────────────┬─────────────┬────────────┼───────────┬────────────┬────────────┬────────────┬──────────────┤ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │postului │Mod de │ │ │Emitent şi │Funcţia │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │(ocupat pe │ocupare │ │ │nr. document │didactică │ │ │ │ │Nivelul │ │
│ │Structura│ │ │ │ │din │ │ │perioadă │(titular/ │ │Studii/ │de numire/ │potrivit │ │ │Nivelul │ │postului/ │ │
│Nr. │arondată │Nivelul de│Catedra/ post│ │ │care: │ │ │determinată/ │debutant │ │Specializare│transfer/ │art. 165 şi │Perioada în│ │postului/ │Modalitatea │catedrei după │ │
│crt.│(dacă │învăţământ│(disciplina/ │Disciplina│ │ │ │Nr. │ocupat pe │angajat pe │Numele şi│/ Nivel │repartizare │art. 249 │care │ │catedrei │de ocupare │ocupare │Obs.│
│ │este │ │disciplinele)│ │Total│ │Activitatea│de │perioadă │perioadă │prenumele│studii/ Grad│(cu │alin. (3), │beneficiază│Viabilitatea│vacante/ │în etapele │(corespunzător│ │
│ │cazul) │ │ │ │ ├──┬───┤ │ore/ │nedeterminată│determinată/│cadrului │didactic/ │precizarea │(5) - (28) │de │postului │rezervate │mobilităţii │gradului │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │săpt.│/ rezervat / │angajat pe │didactic │Vechime în │clară a │din Legea │rezervare/ │ │(debutant/ │personalului│didactic şi │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │vacant) │durata │ │învăţământ │disciplinei/ │nr. 198/ │degrevare │ │definitivat)│didactic │vechimii │ │
│ │ │ │ │ │ │TC│CDS│ │ │ │viabilităţii│ │ │disciplinelor│2023, cu │ │ │ │ │ocupantului) │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │postului) │ │ │pe care este │modificările│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │repartizat) │ulterioare │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼──────────┼─────────────┼──────────┼─────┼──┼───┼───────────┼─────┼─────────────┼────────────┼─────────┼────────────┼─────────────┼────────────┼───────────┼────────────┼────────────┼────────────┼──────────────┼────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │8 │9 │10 │11 │12 │13 │14 │15 │16 │17 │18 │19 │20 │21 │
├────┼─────────┼──────────┼─────────────┼──────────┼─────┼──┼───┼───────────┼─────┼─────────────┼────────────┼─────────┼────────────┼─────────────┼────────────┼───────────┼────────────┼────────────┼────────────┼──────────────┼────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴──────────┴─────────────┴──────────┴─────┴──┴───┴───────────┴─────┴─────────────┴────────────┴─────────┴────────────┴─────────────┴────────────┴───────────┴────────────┴────────────┴────────────┴──────────────┴────┘



    ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016