Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME METODOLOGICE din 13 aprilie 2011  privind derularea Programului prioritar national pentru construirea de sedii pentru asezaminte culturale in localitatile unde nu exista asemenea institutii, precum si pentru reabilitarea, modernizarea, dotarea si finalizarea lucrarilor de constructie a asezamintelor culturale de drept public, din mediul rural si mic urban - obiectivul reabilitarea, modernizarea infrastructurii culturale si dotarea asezamintelor culturale din mediul rural si obiectivul reabilitarea, modernizarea infrastructurii culturale si dotarea asezamintelor culturale din mediul mic urban, realizat prin Compania Nationala de Investitii Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORME METODOLOGICE din 13 aprilie 2011 privind derularea Programului prioritar national pentru construirea de sedii pentru asezaminte culturale in localitatile unde nu exista asemenea institutii, precum si pentru reabilitarea, modernizarea, dotarea si finalizarea lucrarilor de constructie a asezamintelor culturale de drept public, din mediul rural si mic urban - obiectivul reabilitarea, modernizarea infrastructurii culturale si dotarea asezamintelor culturale din mediul rural si obiectivul reabilitarea, modernizarea infrastructurii culturale si dotarea asezamintelor culturale din mediul mic urban, realizat prin Compania Nationala de Investitii "C.N.I." - S.A.

EMITENT: MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE SI TURISMULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 293 din 27 aprilie 2011

    CAP. I
    Dispoziţii generale

    ART. 1
    (1) Programul prioritar naţional pentru construirea de sedii pentru aşezãminte culturale în localitãţile unde nu existã asemenea instituţii, precum şi pentru reabilitarea, modernizarea, dotarea şi finalizarea lucrãrilor de construcţie a aşezãmintelor culturale de drept public, din mediul rural şi mic urban, denumit în continuare Program, este instituit prin Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 118/2006 privind înfiinţarea, organizarea şi desfãşurarea activitãţii aşezãmintelor culturale, aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 143/2007, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, denumitã în continuare Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 118/2006. Programul se realizeazã de Ministerul Dezvoltãrii Regionale şi Turismului, prin Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A., societate comercialã pe acţiuni, aflatã sub autoritatea Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului, în conformitate cu obiectul sãu de activitate şi cu atribuţiile stabilite conform prevederilor legale în vigoare.
    (2) Obiectivul reabilitarea, modernizarea infrastructurii culturale şi dotarea aşezãmintelor culturale din mediul mic urban şi obiectivul reabilitarea, modernizarea infrastructurii culturale şi dotarea aşezãmintelor culturale din mediul rural, din cadrul Programului, sunt prevãzute la art. 21 alin. (3) lit. b) şi, respectiv, lit. c) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 118/2006.
    (3) În cadrul Programului se are în vedere realizarea urmãtoarelor obiective de investiţii:
    a) reabilitarea şi dotarea aşezãmintelor culturale;
    b) modernizarea şi dotarea aşezãmintelor culturale;
    c) reabilitarea, modernizarea şi dotarea aşezãmintelor culturale.
    (4) În sensul prezentelor norme metodologice, termenii şi expresiile de mai jos au urmãtoarele semnificaţii:
    a) beneficiari - autoritãţile administraţiei publice centrale, precum şi autoritãţile administraţiei publice locale;
    b) comisia pentru evaluarea şi selecţia proiectelor - comisia instituitã în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 118/2006, care selecteazã proiectele depuse de solicitanţi şi propune Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului finanţarea celor care întrunesc criteriile stabilite prin Ghidul operaţional pentru realizarea obiectivului reabilitarea, modernizarea infrastructurii culturale şi dotarea aşezãmintelor culturale din mediul rural din cadrul Programului prioritar naţional pentru construirea de sedii pentru aşezãminte culturale în localitãţile unde nu existã asemenea instituţii, precum şi pentru reabilitarea, modernizarea, dotarea şi finalizarea lucrãrilor de construcţie a aşezãmintelor culturale de drept public din mediul rural şi mic urban, aprobat prin Ordinul ministrului dezvoltãrii regionale şi turismului şi al ministrului culturii şi patrimoniului naţional nr. 1.152/2.207/2011, şi prin Ghidul operaţional pentru realizarea obiectivului reabilitarea, modernizarea infrastructurii culturale şi dotarea aşezãmintelor culturale din mediul mic urban din cadrul Programului prioritar naţional pentru construirea de sedii pentru aşezãminte culturale în localitãţile unde nu existã asemenea instituţii, precum şi pentru reabilitarea, modernizarea, dotarea şi finalizarea lucrãrilor de construcţie a aşezãmintelor culturale de drept public din mediul rural şi mic urban, aprobat prin Ordinul ministrului dezvoltãrii regionale şi turismului şi al ministrului culturii şi patrimoniului naţional nr. 1.151/2.206/2011, denumite în continuare ghiduri;
    c) aşezãminte culturale - persoanele juridice de drept public sau privat, indiferent de forma de organizare şi finanţare, care desfãşoarã activitãţi în domeniul cultural, de informare şi de educaţie permanentã, reprezentând servicii culturale de utilitate publicã, cu rol în asigurarea coeziunii sociale şi a accesului la informaţie, potrivit prevederilor art. 2 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 118/2006.
    ART. 2
    (1) Aşezãmintele culturale care necesitã reabilitare, modernizare şi dotare sunt amplasate pe terenuri proprietate privatã a statului sau a unitãţilor administrativ-teritoriale, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.
    (2) Aşezãmintele culturale şi terenurile aferente, aparţinând domeniului privat al statului sau unitãţilor administrativ-teritoriale, se preiau în folosinţã gratuitã, potrivit legii, de cãtre Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A., pe perioada realizãrii investiţiei, pe bazã de protocol încheiat cu beneficiarii, cu specificaţia expresã cã aşezãmintele culturale şi terenurile aferente sunt libere de orice sarcini şi cã nu se aflã în litigiu.
    (3) Modelul declaraţiei pe propria rãspundere referitoare la faptul cã aşezãmântul cultural şi terenul aferent sunt libere de orice sarcini şi cã nu se aflã în litigiu este prevãzut în anexa nr. 1.

    CAP. II
    Promovarea investiţiilor

    ART. 3
    (1) Comisia pentru evaluarea şi selecţia proiectelor întocmeşte lista solicitanţilor selectaţi, în conformitate cu criteriile de selecţie prevãzute în ghiduri, listã ce se transmite Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului în vederea publicãrii pe site şi comunicãrii cãtre Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A., care întocmeşte lista-sintezã a aşezãmintelor culturale propuse a fi finanţate, conform modelului prevãzut în anexa nr. 2. În vederea întocmirii listei-sintezã, Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A. solicitã beneficiarilor eligibili elaborarea şi transmiterea expertizei tehnice, a expertizei energetice şi a releveului clãdirii aşezãmântului cultural.
    (2) Lista-sintezã prevãzutã la alin. (1) este transmisã Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului în vederea aprobãrii prin ordin al ministrului dezvoltãrii regionale şi turismului.
    (3) Lista-sintezã astfel aprobatã este documentul care stã la baza întocmirii listei obiectivelor de investiţii propuse a fi finanţate anual privind reabilitarea, modernizarea şi dotarea aşezãmintelor culturale din mediul rural şi mic urban şi a fundamentãrii alocaţiilor bugetare necesare în vederea finanţãrii acestora, conform prevederilor legale în vigoare. În conformitate cu alocãrile bugetare anuale, Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A. declanşeazã procedurile de atribuire a serviciilor de proiectare - studii de fezabilitate/documentaţii de avizare a lucrãrilor de intervenţii, proiecte tehnice şi detalii de execuţie, documentaţia tehnicã pentru obţinerea autorizaţiei de construire, asistenţa tehnicã asiguratã de proiectanţi pe perioada de execuţie a lucrãrilor -, cu respectarea prevederilor legale privind achiziţiile publice, cu excepţia obiectivelor pentru care proiectarea este contractatã şi asiguratã de cãtre beneficiari în cadrul cofinanţãrilor asumate prin angajamente.
    (4) În situaţia în care serviciile de proiectare - studii de fezabilitate/documentaţii de avizare a lucrãrilor de intervenţii, proiecte tehnice cu detalii de execuţie, documentaţia tehnicã pentru obţinerea autorizaţiei de construire, asistenţa tehnicã asiguratã de proiectanţi pe perioada execuţiei lucrãrilor - sunt asigurate de cãtre beneficiari, documentaţia tehnico-economicã întocmitã se va preda pe faze de proiectare Companiei Naţionale de Investiţii "C.N.I." - S.A., însoţitã de adresa de înaintare înregistratã, care va cuprinde şi opisul documentaţiei predate. Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A. va analiza documentaţia şi va promova formalitãţile necesare în vederea avizãrii şi aprobãrii acestora de Consiliul tehnico-economic al Companiei Naţionale de Investiţii "C.N.I." - S.A. (CTE-CNI). Actualizãrile, completãrile, modificãrile şi revizuirile necesare rezultate în urma analizei şi avizãrii documentaţiilor întocmite de proiectanţi vor fi realizate prin grija beneficiarilor. La întocmirea documentaţiilor şi evaluarea lucrãrilor se va ţine seama de schema cu echipamentul tehnic minim necesar pentru dotarea aşezãmintelor culturale, aprobatã prin ordin al ministrului culturii şi patrimoniului naţional, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, coroborat cu alte dotãri specificate în tema de proiectare.
    (5) Cheltuielile ocazionate de asigurarea serviciilor de proiectare menţionate mai sus, efectuate de beneficiari, evidenţiate în devizul general al obiectivului de investiţie, se vor deduce din valoarea de cofinanţare asumatã prin cererea de finanţare.
    (6) În situaţia în care la faza de proiectare - studiu de fezabilitate - rezultã a fi necesare şi unele lucrãri de extindere a aşezãmintelor culturale ce urmeazã a se reabilita, moderniza şi dota, cheltuielile necesare rezultate în urma evaluãrii acestor lucrãri, evidenţiate distinct în cadrul documentaţiei tehnico-economice, potrivit legislaţiei în vigoare, se suportã exclusiv de cãtre beneficiari, suplimentar faţã de valoarea de cofinanţare asumatã prin cererea de finanţare.
    (7) Studiile de fezabilitate/Documentaţiile de avizare a lucrãrilor de intervenţii avizate de CTE-CNI se supun ulterior avizãrii Consiliului tehnico-economic al Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului, în vederea aprobãrii indicatorilor tehnico-economici, potrivit legislaţiei în vigoare.
    (8) Dupã avizarea studiilor de fezabilitate/documentaţiilor de avizare a lucrãrilor de intervenţii în Consiliul tehnico-economic al Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului, obiectivele de investiţii propuse a fi finanţate sunt preluate şi cuprinse în lista de investiţii a Companiei Naţionale de Investiţii "C.N.I." - S.A.
    ART. 4
    (1) Pentru obiectivele de investiţii propuse a fi finanţate anual, Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A. preia de la beneficiari, pe durata de realizare a investiţiei, potrivit legii, aşezãmintele culturale şi terenurile aferente, conform protocolului al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 3.
    (2) Protocolul cuprinde în mod explicit şi imperativ obligativitatea beneficiarului de a asigura, în condiţiile legii, suprafeţele de teren necesare pentru depozitare şi pentru organizarea şantierului, precum şi racordurile pentru utilitãţi - apã, energie, canalizare şi altele asemenea - aferente construcţiei, pânã la limita amplasamentului şantierului/limita de furnizare (contorizare) a utilitãţilor, conform graficului de execuţie, anexã la contractul de execuţie a lucrãrilor.
    (3) Beneficiarii obiectivelor de investiţii au obligaţia de a pune la dispoziţia Companiei Naţionale de Investiţii "C.N.I." - S.A. autorizaţia de construire, necesarã demarãrii lucrãrilor.

    CAP. III
    Derularea finanţãrii şi realizãrii investiţiilor

    ART. 5
    (1) Pentru asigurarea optimã a finanţãrii, Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A. întocmeşte lista obiectivelor de investiţii din cadrul listei-sintezã, care sunt defalcate pe surse de finanţare, eşalonate pe fiecare obiectiv. Lista obiectivelor de investiţii propuse a fi finanţate anual este înaintatã direcţiei coordonatoare din cadrul Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului, în vederea supunerii spre aprobare ordonatorului principal de credite.
    (2) Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A. comunicã beneficiarilor obiectivul/obiectivele de investiţii care urmeazã a fi finanţat/finanţate în anul în curs şi solicitã transmiterea aşezãmintelor culturale şi a terenurilor aferente, conform protocolului încheiat în condiţiile art. 4.
    ART. 6
    Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A. declanşeazã procedurile de atribuire a contractelor de prestãri de servicii (proiectele tehnice şi detaliile de execuţie) şi de execuţie de lucrãri, în conformitate cu prevederile legale în vigoare privind achiziţiile publice.
    ART. 7
    Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A. comunicã Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului - Direcţia generalã economicã şi administrativ numãrul de cont deschis la Trezoreria Municipiului Bucureşti, în vederea virãrii sumelor destinate finanţãrii obiectivelor de investiţii.
    ART. 8
    (1) Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A. asigurã urmãrirea şi supravegherea tehnicã a lucrãrilor, recepţia la terminarea lucrãrilor, conform graficului de execuţie, anexã la contractul de execuţie de lucrãri, şi punerea în funcţiune a obiectivelor de investiţii şi participã împreunã cu reprezentanţii beneficiarilor şi ai Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Turismului la recepţia la terminarea lucrãrilor şi la recepţia finalã la expirarea perioadei de garanţie.
    (2) Supravegherea tehnico-economicã a lucrãrilor de construcţii se realizeazã de Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A. prin personal atestat, conform prevederilor legale în vigoare.
    (3) Decontarea lucrãrilor se face pe stadii fizice, pe baza situaţiilor de lucrãri prezentate de operatorul economic care realizeazã investiţia, în condiţiile legii, confirmatã în scris de cãtre Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A.
    ART. 9
    Finanţarea proiectãrii, reabilitãrii, modernizãrii infrastructurii culturale şi dotarea aşezãmintelor culturale din mediul rural şi mic urban se efectueazã cu respectarea prevederilor legale în vigoare.
    ART. 10
    (1) Dupã efectuarea recepţiei la terminarea lucrãrilor, Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A. predã beneficiarului, pe bazã de protocol, conform modelului prevãzut în anexa nr. 4, obiectivul de investiţii realizat şi terenul aferent, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.
    (2) Protocolul al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 4 cuprinde în mod expres obligativitatea transmiterii cu titlu gratuit a obiectivului de investiţii realizat şi a terenului aferent cãtre beneficiar.
    (3) Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional urmãreşte ca beneficiarii sã pãstreze în timp destinaţia obiectivului de investiţii.
    ART. 11
    Anexele nr. 1-4 fac parte integrantã din prezentele norme metodologice.


    ANEXA 1


    ───────
la normele metodologice
───────────────────────

                                DECLARAŢIE
                            pe propria rãspundere

    Beneficiarul, ........, cu sediul în ........., reprezentat prin ......., declar pe propria rãspundere, sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, cã aşezãmântul cultural şi terenul aferent, situate în ........, predate cãtre Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A., sunt libere de orice sarcini şi nu se aflã în litigiu.

        Data completãrii
        .................

           Declarant,
       ......................
       (semnãtura autorizatã)


    ANEXA 2
    ───────
la normele metodologice
───────────────────────

                         LISTA - SINTEZĂ*)
      a aşezãmintelor culturale propuse a fi finanţate în anul ......





┌────┬─────────────┬─────────────┬─────────────────┬────────────────┐
│Nr. │ │ │ │ │
│crt.│ Judeţul │ Localitatea │ Amplasamentul │ Observaţii │
├────┼─────────────┼─────────────┼─────────────────┼────────────────┤
├────┼─────────────┼─────────────┼─────────────────┼────────────────┤
├────┼─────────────┼─────────────┼─────────────────┼────────────────┤
├────┼─────────────┼─────────────┼─────────────────┼────────────────┤
├────┼─────────────┼─────────────┼─────────────────┼────────────────┤
├────┼─────────────┼─────────────┼─────────────────┼────────────────┤
└────┴─────────────┴─────────────┴─────────────────┴────────────────┘


________
    *) Lista-sintezã se întocmeşte de cãtre Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A. şi este aprobatã prin ordin al ministrului dezvoltãrii regionale şi turismului.


    ANEXA 3


    ───────
la normele metodologice
───────────────────────

    Beneficiar ............ Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A.
    Nr. ...../...... Nr. ......../...........

                                PROTOCOL
                      încheiat astãzi, ...........

    1. Beneficiarul, ......, cu sediul în ......, reprezentat prin ........., în calitate de predãtor, şi Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A., cu sediul în municipiul Bucureşti, bd. Dinicu Golescu nr. 38, în calitate de primitor,
    în baza Hotãrârii ..... nr. ...../......, am procedat la predarea-primirea unui numãr de ..... amplasamente, compuse din aşezãmânt cultural şi terenul aferent, în suprafaţã totalã de ...... mý, identificate potrivit Cãrţii funciare nr. ......, nr. topo. ......, valoare de inventar ........., dupã cum urmeazã:





┌─────┬─────────────────────┬───────────────┬────────────────────────────┐
│Nr. │ │ Suprafaţa │ │
│crt. │ Amplasamentul │ (mý) │ Categoria de folosinţã │
├─────┼─────────────────────┼───────────────┼────────────────────────────┤
├─────┼─────────────────────┼───────────────┼────────────────────────────┤
├─────┼─────────────────────┼───────────────┼────────────────────────────┤
├─────┼─────────────────────┼───────────────┼────────────────────────────┤
├─────┼─────────────────────┼───────────────┼────────────────────────────┤
│ │TOTAL: │ │ │
└─────┴─────────────────────┴───────────────┴────────────────────────────┘



    2. Aşezãmântul cultural şi terenul aferent ce se predau Companiei Naţionale de Investiţii "C.N.I." - S.A. sunt destinate reabilitãrii, modernizãrii şi dotãrii aşezãmântului cultural şi se dau în folosinţã gratuitã pe durata realizãrii lucrãrilor.
    3. Beneficiarul, ........, se obligã sã asigure suprafeţele de teren necesare pentru depozitare şi pentru organizarea şantierului, precum şi racordurile pentru utilitãţi - apã, energie, canalizare şi altele asemenea - aferente construcţiei, pânã la limita amplasamentului şantierului/limita de furnizare (contorizare) a utilitãţilor, conform graficului de execuţie, anexã la contractul de execuţie a lucrãrilor, libere de orice sarcini şi fãrã a se afla în litigiu.
    4. Aşezãmântul cultural şi terenul aferent, identificate la pct. 1, fac parte din domeniul privat al statului/unitãţii administrativteritoriale, fiind administrate de ......, sunt libere de orice sarcini şi nu se aflã în litigiu.
    Prezentul protocol a fost încheiat în douã exemplare cu valoare juridicã egalã, câte un exemplar pentru fiecare parte.



           Am predat Am primit
           ───────── ─────────
          Beneficiar, Compania Naţionalã de Investiţii
    ...................... "C.N.I." - S.A.
                                    ................................
      Conducãtorul unitãţii,
    ....................... Director general,
                                    .................................




    ANEXA 4


    ───────
la normele metodologice
───────────────────────

    Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A. Beneficiar .............
    Nr. ........./............... Nr. ..../........

                                      PROTOCOL
                           încheiat astãzi, ..........

    1. Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A., cu sediul în municipiul Bucureşti, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1, reprezentatã prin ........, în calitate de predãtor,
    şi
    2. Beneficiar, ........, reprezentat prin ........, în calitate de primitor, în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 25/2001 privind înfiinţarea Companiei Naţionale de Investiţii "C.N.I." - S.A., aprobatã cu modificãri prin Legea nr. 117/2002, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale Normelor metodologice privind derularea Programului prioritar naţional pentru construirea de sedii pentru aşezãminte culturale în localitãţile unde nu existã asemenea instituţii, precum şi pentru reabilitarea, modernizarea, dotarea şi finalizarea lucrãrilor de construcţie a aşezãmintelor culturale de drept public din mediul rural şi mic urban - obiectivul reabilitarea, modernizarea infrastructurii culturale şi dotarea aşezãmintelor culturale din mediul rural şi obiectivul reabilitarea, modernizarea infrastructurii culturale şi dotarea aşezãmintelor culturale din mediul mic urban, realizat prin Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A., aprobate prin Ordinul ministrului dezvoltãrii regionale şi turismului nr. 1.328/2011, am procedat la predarea-primirea imobilului situat în ........................, compus din aşezãmânt cultural şi terenul aferent, în suprafaţã de ....... mý.
    Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A. transmite în mod gratuit aşezãmântul cultural şi terenul aferent ............................................. .
                       (Se menţioneazã beneficiarul.)

    Beneficiarul are obligaţia de a menţine destinaţia de aşezãmânt cultural o perioadã de minimum 15 ani.
    Beneficiarul, ......, se angajeazã sã întreţinã aşezãmântul cultural pe perioada de funcţionare.
    Beneficiarul, ......., se angajeazã sã asigure realizarea activitãţilor prevãzute în planul de activitate aprobat odatã cu depunerea cererii de finanţare pentru realizarea obiectivului de investiţii.
    Prezentul protocol s-a încheiat ca urmare a Procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrãrilor nr. ............... din ............. şi anuleazã orice documente încheiate anterior între pãrţi.
    Odatã cu predarea-primirea efectuatã pentru imobilul sus-menţionat s-a predat beneficiarului .................. şi cartea tehnicã a construcţiei.
    Prezentul protocol de predare-primire, în conformitate cu legislaţia în vigoare, a fost încheiat în 4 exemplare cu valoare juridicã egalã, câte douã exemplare pentru fiecare parte.





                      Am predat Am primit
                      ───────── ───────────
   Compania Naţionalã de Investiţii "C.N.I." - S.A. Beneficiar,
                                                          ...................
                  Director general, Conducãtorul unitãţii,
                ...................... ......................


                       ___________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016