Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME METODOLOGICE din 12 octombrie 2011  de aplicare a prevederilor art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 54/2011 pentru stabilirea unor masuri privind incadrarea in limita alocata cheltuielilor de personal din Ministerul Administratiei si Internelor pentru anul 2011    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORME METODOLOGICE din 12 octombrie 2011 de aplicare a prevederilor art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 54/2011 pentru stabilirea unor masuri privind incadrarea in limita alocata cheltuielilor de personal din Ministerul Administratiei si Internelor pentru anul 2011

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 724 din 13 octombrie 2011

    ART. 1
    Prezentele norme metodologice, denumite în continuare norme, conţin prevederi cu caracter tehnico-organizatoric privind acordarea drepturilor prevãzute la art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 54/2011 pentru stabilirea unor mãsuri privind încadrarea în limita alocatã cheltuielilor de personal din Ministerul Administraţiei şi Internelor pentru anul 2011, denumitã în continuare ordonanţã de urgenţã, respectiv:
    a) ajutorul acordat potrivit prevederilor art. 21 alin. (2) din anexa nr. VII la Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitarã a personalului plãtit din fonduri publice, cu modificãrile ulterioare, poliţiştilor şi personalului militar ale cãror raporturi de serviciu înceteazã, respectiv care sunt trecuţi în rezervã în cursul anului 2011, în cadrul procesului de reorganizare instituţionalã desfãşurat în vederea încadrãrii în cheltuielile de personal aprobate pentru anul 2011, denumit în continuare ajutor;
    b) contribuţiile sociale prevãzute de art. 21 alin. (5) din anexa nr. VII la Legea-cadru nr. 284/2010, cu modificãrile ulterioare, aferente ajutorului, denumite în continuare contribuţii sociale.
    ART. 2
    În vederea asigurãrii încadrãrii în cheltuielile de personal aprobate pentru anul 2011, sumele aferente plãţii ajutorului şi contribuţiilor sociale se suportã din bugetul asigurãrilor pentru şomaj, potrivit derogãrii prevãzute de art. 1 alin. (1) din ordonanţa de urgenţã.
    ART. 3
    Ajutorul se stabileşte şi se plãteşte de cãtre unitãţile Ministerului Administraţiei şi Internelor supuse procesului de reorganizare instituţionalã desfãşurat în vederea încadrãrii în cheltuielile de personal aprobate pentru anul 2011, denumite în continuare unitãţi supuse reorganizãrii, din cadrul cãrora provin poliţiştii şi personalul militar ale cãror raporturi de serviciu înceteazã, respectiv care sunt trecuţi în rezervã în anul 2011, ca urmare a reorganizãrii.
    ART. 4
    (1) Persoanele din Ministerul Administraţiei şi Internelor având statutul de poliţişti şi personal militar ale cãror raporturi de serviciu înceteazã, respectiv care sunt trecuţi în rezervã în cursul anului 2011, în cadrul procesului de reorganizare instituţionalã desfãşurat în vederea încadrãrii în cheltuielile de personal aprobate pentru anul 2011, denumite în continuare persoane afectate de reorganizare, beneficiazã de plata ajutorului dacã îndeplinesc cumulativ urmãtoarele condiţii:
    a) sunt apte de muncã;
    b) nu se pot încadra în muncã din lipsã de locuri de muncã corespunzãtoare pregãtirii lor;
    c) nu au refuzat nejustificat un loc de muncã corespunzãtor pregãtirii lor;
    d) nu desfãşoarã nicio activitate care sã le asigure un venit lunar;
    e) nu îndeplinesc condiţiile de pensionare, conform legii;
    f) sunt înregistrate la agenţiile pentru ocuparea forţei de muncã judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti în a cãror razã teritorialã îşi au domiciliul sau, dupã caz, reşedinţa, ca persoane în cãutarea unui loc de muncã.
    (2) Prin refuz nejustificat, în sensul prezentelor norme, se înţelege situaţia în care persoana afectatã de reorganizare nu acceptã niciuna dintre soluţiile cu privire la încadrarea în muncã oferite în urma consilierii şi medierii, realizate potrivit legii, ţinând seama de nivelul studiilor, pregãtirii şi competenţelor deţinute de aceastã persoanã, de cãtre agenţia pentru ocuparea forţei de muncã judeţeanã şi/sau a municipiului Bucureşti în a cãrei razã teritorialã respectiva persoanã îşi are domiciliul sau, dupã caz, reşedinţa.
    ART. 5
    (1) Înregistrarea persoanelor afectate de reorganizare ca persoane în cãutarea unui loc de muncã la agenţiile pentru ocuparea forţei de muncã judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti se face conform Procedurii de primire şi de soluţionare a cererilor de loc de muncã sau indemnizaţie de şomaj, aprobatã prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncã nr. 85/2002, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, la agenţiile pentru ocuparea forţei de munca în a cãror razã teritorialã aceste persoane îşi au domiciliul sau, dupã caz, reşedinţa.
    (2) Pentru completarea "Fişei pentru înregistrarea persoanei în cãutarea unui loc de muncã", persoanele afectate de reorganizare vor prezenta urmãtoarele acte:
    a) actul de identitate;
    b) actele de studii şi de calificare;
    c) documente care atestã, potrivit legii, încetarea raporturilor de serviciu sau trecerea în rezervã în cursul anului 2011, în cadrul procesului de reorganizare instituţionalã desfãşurat în vederea încadrãrii în cheltuielile de personal aprobate pentru anul 2011;
    d) carnetul de muncã sau alte acte care atestã, potrivit legii, existenţa unor raporturi de muncã ori de serviciu, în cazul persoanelor care anterior stabilirii de raporturi juridice în calitate de poliţişti sau personal militar au fost încadrate în muncã;
    e) adeverinţã medicalã din care sã rezulte cã persoana este clinic sãnãtoasã sau aptã de muncã ori cã are eventuale restricţii medicale.
    ART. 6
    (1) Ajutorul se acordã la cererea persoanelor afectate de reorganizare, începând cu data de întâi a lunii urmãtoare celei în care a avut loc trecerea în rezervã, respectiv încetarea raporturilor de serviciu pânã la încadrarea în muncã, pe o perioadã care nu poate depãşi perioada maximã de acordare a indemnizaţiei de şomaj, prevãzutã de Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de muncã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    (2) Ajutorul se acordã de la data prevãzutã la alin. (1) dacã cererea este înregistratã la unitãţile supuse reorganizãrii în termen de 30 de zile de la data trecerii în rezervã sau, dupã caz, a încetãrii raporturilor de serviciu.
    (3) Dacã cererea este înregistratã dupã expirarea termenului de 30 de zile, ajutorul se acordã pe perioada prevãzutã la alin. (1), începând cu data de întâi a lunii urmãtoare înregistrãrii cererii.
    ART. 7
    (1) Cuantumul ajutorului de care beneficiazã persoanele afectate de reorganizare, potrivit art. 21 alin. (2) din anexa nr. VII la Legea-cadru nr. 284/2010, cu modificãrile ulterioare, este o sumã stabilitã în raport cu vechimea efectivã în calitate de poliţist, personal militar şi personal civil în instituţiile publice de apãrare, ordine publicã şi siguranţã naţionalã, dupã cum urmeazã:
    a) 50% din solda funcţiei de bazã/salariul funcţiei de bazã avutã/avut în luna schimbãrii poziţiei de activitate, pentru cei care au o vechime efectivã cuprinsã între 1 şi 5 ani;
    b) 55% din solda funcţiei de bazã/salariul funcţiei de bazã avutã/avut în luna schimbãrii poziţiei de activitate, pentru cei care au o vechime efectivã cuprinsã între 5 şi 15 ani;
    c) 60% din solda funcţiei de bazã/salariul funcţiei de bazã avutã/avut în luna schimbãrii poziţiei de activitate, pentru cei care au o vechime efectivã de peste 15 ani.
    (2) Solda funcţiei de bazã şi salariul funcţiei de bazã avute în vedere la alin. (1) sunt cele deţinute la data schimbãrii poziţiei de activitate, astfel cum au fost determinate potrivit actelor normative şi administrative incidente.
    ART. 8
    (1) În vederea stabilirii dreptului la ajutor, persoanele afectate de reorganizare vor depune la unitãţile supuse reorganizãrii o cerere, conform modelului prevãzut în anexa nr. 1.
    (2) Cererea prevãzutã la alin. (1) va fi însoţitã de urmãtoarele documente:
    a) adeverinţa care sã ateste cã sunt înregistrate ca persoane în cãutarea unui loc de muncã în evidenţa agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncã judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti în a cãror razã teritorialã îşi au domiciliul sau, dupã caz, reşedinţa şi nu au refuzat nejustificat un loc de muncã, întocmitã conform modelului prevãzut în anexa nr. 2;
    b) declaraţia de angajament pe propria rãspundere din care sã rezulte cã beneficiarii ajutorului nu sunt încadraţi în muncã sau nu desfãşoarã nicio activitate care sã le asigure un venit lunar, întocmitã conform modelului prevãzut în anexa nr. 3.
    ART. 9
    Unitãţile supuse reorganizãrii verificã documentele depuse potrivit art. 8 şi, ca urmare a constatãrii îndeplinirii sau neîndeplinirii condiţiilor prevãzute la art. 4, soluţioneazã cererea prin emiterea actului administrativ privind stabilirea sau respingerea dreptului la ajutor, conform modelului prevãzut în anexa nr. 4.
    ART. 10
    Dupã stabilirea dreptului la ajutor, titularul acestui drept are urmãtoarele obligaţii:
    a) sã comunice în termen de 3 zile unitãţii supuse reorganizãrii orice modificare a condiţiilor care au condus la acordarea dreptului la ajutor;
    b) sã depunã lunar, pânã la data de 20 a lunii, documentul prevãzut la art. 8 alin. (2) lit. b).
    ART. 11
    Încetarea plãţii ajutorului are loc dupã cum urmeazã:
    a) la data încadrãrii în muncã a beneficiarului, conform legii;
    b) la data când beneficiarul refuzã nejustificat un loc de muncã corespunzãtor pregãtirii sale;
    c) la data când beneficiarul realizeazã venituri lunare prin desfãşurarea unei activitãţi;
    d) la data la care beneficiarul îndeplineşte condiţiile de pensionare, conform legii;
    e) în cazul decesului beneficiarului;
    f) la expirarea perioadei prevãzute la art. 6 alin. (1).
    ART. 12
    (1) Suspendarea plãţii ajutorului are loc la data de întâi a lunii urmãtoare celei în care nu se respectã obligaţia prevãzutã la art. 10 lit. b).
    (2) Repunerea în platã dupã suspendare se face începând cu data de întâi a lunii urmãtoare celei în care se depune, pânã la data de 20 a lunii, documentul prevãzut la art. 8 alin. (2) lit. b).
    (3) Perioada de suspendare a plãţii ajutorului nu face parte din perioada de acordare a acestuia prevãzutã la art. 6 alin. (1).
    ART. 13
    În situaţiile prevãzute la art. 11 şi 12 unitãţile supuse reorganizãrii vor emite actul administrativ privind încetarea/suspendarea/repunerea în platã a ajutorului, conform modelului prevãzut în anexa nr. 5.
    ART. 14
    Sumele prevãzute la art. 2 se vireazã lunar, în a doua decadã a lunii urmãtoare celei pentru care se solicitã virarea acestor sume, în conturile unitãţilor supuse reorganizãrii de cãtre agenţiile pentru ocuparea forţei de muncã judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti în a cãror razã teritorialã acestea îşi au sediul.
    ART. 15
    (1) În vederea efectuãrii virãrii sumelor prevãzute la art. 2, unitãţile supuse reorganizãrii vor depune lunar o solicitare scrisã întocmitã conform modelului prevãzut în anexa nr. 6.
    (2) Prima solicitare în vederea efectuãrii virãrii sumelor prevãzute la art. 2 va fi însoţitã de urmãtoarele documente:
    a) adresã prin care se confirmã faptul cã unitãţile solicitante sunt supuse procesului de reorganizare instituţionalã desfãşurat în vederea încadrãrii în cheltuielile de personal aprobate pentru anul 2011;
    b) situaţia sumelor solicitate a fi virate din bugetul asigurãrilor pentru şomaj, conform dispoziţiilor art. 1 alin. (1) din ordonanţa de urgenţã, întocmitã conform modelului prevãzut în anexa nr. 7;
    c) actele administrative privind stabilirea dreptului la ajutor, în copie.
    (3) Urmãtoarele solicitãri în vederea efectuãrii virãrii sumelor prevãzute la art. 2 vor fi însoţite numai de documentul menţionat la alin. (2) lit. b) şi se depun lunar.
    (4) Documentele prevãzute la alin. (1)-(3) se vor depune pânã la data de întâi a lunii urmãtoare celei pentru care se solicitã virarea sumelor prevãzute la art. 2.
    ART. 16
    (1) Agenţiile pentru ocuparea forţei de muncã judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti au obligaţia sã comunice, în termen de 3 zile lucrãtoare, unitãţilor supuse reorganizãrii orice modificare a condiţiilor care au condus la acordarea dreptului la ajutor, constatatã în urma verificãrilor efectuate de acestea potrivit competenţelor deţinute conform legii, ca urmare a primirii documentelor prevãzute la art. 15.
    (2) În situaţia în care se constatã de cãtre agenţiile pentru ocuparea forţei de muncã judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti cã nu au fost depuse toate documentele prevãzute la art. 15 alin. (1)-(3), dupã caz, acestea vor solicita în scris unitãţilor supuse reorganizãrii completarea respectivelor documente.
    (3) Agenţiile pentru ocuparea forţei de muncã judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti nu vor proceda la efectuarea virãrii sumelor prevãzute la art. 2 aferente persoanelor faţã de care se constatã, potrivit alin. (1), neîndeplinirea condiţiilor pentru acordarea dreptului la ajutor.
    (4) În situaţia prevãzutã la alin. (2), agenţiile pentru ocuparea forţei de muncã judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti vor proceda la efectuarea virãrii sumelor prevãzute la art. 2 dupã completarea documentelor necesar a fi depuse.
    ART. 17
    (1) Plata ajutorului cãtre persoanele afectate de reorganizare cãrora li s-a stabilit dreptul la acest ajutor se efectueazã de cãtre unitãţile supuse reorganizãrii în ultima decadã a lunii urmãtoare celei pentru care se solicitã virarea sumelor prevãzute la art. 2.
    (2) În vederea efectuãrii plãţii, unitãţile supuse reorganizãrii întocmesc state de platã, în douã exemplare, care se semneazã de conducerea acestor unitãţi.
    (3) Dupã efectuarea de cãtre unitãţile supuse reorganizãrii a plãţii cãtre persoanele prevãzute la alin. (1), un exemplar al statelor de platã se pãstreazã de cãtre aceste unitãţi, iar celãlalt exemplar, purtând semnãturile persoanelor prevãzute la alin. (1) cãrora li s-a plãtit ajutorul, se transmite, în termen de 5 zile lucrãtoare de la data efectuãrii plãţii, agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncã judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti în a cãror razã teritorialã îşi au sediul respectivele unitãţi.
    (4) În cazul în care unitãţile supuse reorganizãrii efectueazã plata cãtre persoanele prevãzute la alin. (1) prin intermediul cardului bancar, exemplarul de pe statul de platã care se transmite agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncã judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti, potrivit alin. (3), va fi însoţit de confirmarea privind efectuarea plãţilor, emisã de instituţiile bancare.
    ART. 18
    (1) Sumele virate conform art. 14 şi neîncasate de persoanele afectate de reorganizare cãrora li s-a stabilit dreptul la ajutor se restituie de cãtre unitãţile supuse reorganizãrii, în termenul prevãzut la art. 17 alin. (3), agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncã judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti în a cãror razã teritorialã acestea îşi au sediul.
    (2) Nerestituirea sumelor în termenul prevãzut la alin. (1) atrage obligaţia unitãţilor supuse reorganizãrii la plata de dobânzi, în condiţiile legii.
    (3) În termenul prevãzut la art. 17 alin. (3), unitãţile supuse reorganizãrii vor depune la agenţiile pentru ocuparea forţei de muncã judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti în a cãror razã teritorialã acestea îşi au sediul listele nominale cu persoanele afectate de reorganizare cãrora li s-a stabilit dreptul la ajutor şi care nu au încasat acest ajutor.
    (4) Plata ajutorului neîncasat se face la solicitarea scrisã formulatã de persoanele prevãzute la alin. (3), adresatã unitãţilor supuse reorganizãrii din cadrul cãrora provin aceste persoane.
    (5) Sumele necesare pentru plata ajutorului neîncasat de persoanele prevãzute la alin. (3) se vireazã conform art. 14, la solicitarea scrisã a unitãţilor supuse reorganizãrii, însoţitã de o copie a solicitãrii scrise prevãzute la alin. (4).
    (6) Ajutorul stabilit şi neîncasat de persoanele afectate de reorganizare se prescrie la expirarea termenului general de prescripţie de 3 ani, prevãzut de lege.
    ART. 19
    Reprezentanţii legali ai unitãţilor supuse reorganizãrii îşi asumã rãspunderea pentru corectitudinea documentelor necesar a fi întocmite şi depuse de respectivele unitãţi, potrivit prezentelor norme, precum şi pentru veridicitatea datelor înscrise în acestea.
    ART. 20
    Pentru luna în care are loc încetarea ajutorului, conform art. 11, ajutorul se calculeazã prin raportarea cuantumului acestuia, prevãzut la art. 7 alin. (1), la numãrul de zile calendaristice din luna respectivã, iar rezultatul se înmulţeşte cu numãrul de zile din luna respectivã pentru care persoana este îndreptãţitã sã beneficieze de ajutor.
    ART. 21
    (1) În situaţia prevãzutã la art. 11 lit. e), sumele cuvenite şi neachitate pânã la data decesului beneficiarilor se achitã la cererea scrisã a persoanelor îndreptãţite, care pot fi soţul supravieţuitor, copiii, pãrinţii sau, în lipsa acestora, ceilalţi moştenitori, în condiţiile dreptului comun.
    (2) Cererea va fi adresatã unitãţilor supuse reorganizãrii din cadrul cãrora provin persoanele beneficiare decedate şi va fi însoţitã de documente care sã ateste calitatea deţinutã de persoanele prevãzute la alin. (1) faţã de beneficiarii defuncţi.
    (3) Sumele necesare pentru plata ajutorului neîncasat de persoanele prevãzute la alin. (1) se vireazã conform art. 14, la solicitarea scrisã a unitãţilor supuse reorganizãrii, însoţitã de documentele prevãzute la alin. (2).
    ART. 22
    Actele administrative prevãzute la art. 9 şi 13 pot fi contestate în condiţiile şi termenele prevãzute de Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    ART. 23
    (1) Unitãţile supuse reorganizãrii au obligaţia de a restitui în totalitate agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncã judeţene şi/sau a municipiului Bucureşti sumele suportate din bugetul asigurãrilor pentru şomaj potrivit art. 2, constatate, potrivit legii, a fi acordate în mod necuvenit.
    (2) Ulterior restituirii, sumele prevãzute la alin. (1) se recupereazã de la beneficiari de cãtre unitãţile supuse reorganizãrii, în condiţiile legii, în termenul legal de prescripţie.
    (3) Sumele rãmase nerecuperate de la beneficiarii decedaţi nu se mai urmãresc.
    ART. 24
    Unitãţile Ministerului Administraţiei şi Internelor plãtitoare ale ajutorului vor completa şi vor depune pentru persoanele afectate de reorganizare beneficiare "Declaraţia privind obligaţia de platã a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominalã a persoanelor asigurate", potrivit prevederilor legale.
    ART. 25
    Anexele nr. 1-7 fac parte integrantã din prezentele norme.

    ANEXA 1
    -------
la normele metodologice
-----------------------

                                     Cãtre
                            Unitatea ............

                                    CERERE
                          privind acordarea ajutorului

    Numele şi prenumele: ......................................................
    Actul de identitate: tip ......, seria ....... nr. ......, eliberat la data de .......... de ............
    Codul numeric personal (CNP): ...........................................................................
    Data naşterii: ..........................................................................................
    Domiciliul/Reşedinţa: localitatea ........., str. ....... nr. ......, bl. ......., sc. ......, ap. ......, judeţul/sectorul ..................., oficiul poştal nr. ....., telefon fix ................., telefon mobil .............., e-mail .............
    În temeiul prevederilor art. 8 alin. (1) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 54/2011 pentru stabilirea unor mãsuri privind încadrarea în limita alocatã cheltuielilor de personal din Ministerul Administraţiei şi Internelor pentru anul 2011, aprobate prin Hotãrârea Guvernului nr. 1.007/2011, prin prezenta vã solicit sã dispuneţi stabilirea şi plata ajutorului acordat potrivit art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 54/2011 pentru stabilirea unor mãsuri privind încadrarea în limita alocatã cheltuielilor de personal din Ministerul Administraţiei şi Internelor pentru anul 2011, în condiţiile prevãzute de art. 21 alin. (2) din anexa nr. VII la Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitarã a personalului plãtit din fonduri publice, cu modificãrile ulterioare, poliţiştilor şi personalului militar ale cãror raporturi de serviciu înceteazã, respectiv care sunt trecuţi în rezervã în cursul anului 2011, în cadrul procesului de reorganizare instituţionalã desfãşurat în vederea încadrãrii în cheltuielile de personal aprobate pentru anul 2011.
     Anexez prezentei cereri urmãtoarele documente:*)
--------
    *) Se bifeazã cu "x" cãsuţele corespunzãtoare documentelor anexate de solicitant.

    [] adeverinţa care atestã înregistrarea mea ca persoanã în cãutarea unui loc de muncã în evidenţa agenţiei pentru ocuparea forţei de muncã în a cãrei razã teritorialã am domiciliul sau, dupã caz, reşedinţa şi faptul cã nu am refuzat nejustificat un loc de muncã;
    [] declaraţia de angajament pe propria rãspundere din care rezultã cã nu sunt încadrat în muncã sau nu desfãşor nicio activitate care sã îmi asigure un venit lunar.


              Data ..... Semnãtura solicitantului
                               ........................


    Datele cu caracter personal cuprinse în prezentul document sunt protejate în condiţiile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

    ANEXA 2
    -------
la normele metodologice
-----------------------

    Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncã a Judeţului ......./Municipiului Bucureşti

                                  ADEVERINŢĂ*)
                             nr. ....... din ........

    Prin prezenta certificãm cã doamna/domnul ......................, legitimat(ã) cu actul de identitate tip ........, seria ...... nr. ......., eliberat la data de .......... de .........., codul numeric personal(CNP) ............, cu domiciliul/reşedinţa în ............, str. ............. nr. ........, bl. .........., sc. ........, et ......, ap. ......., judeţul/sectorul ........, este înregistrat(ã) în evidenţa instituţiei noastre ca persoanã în cãutarea unui loc de muncã, începând cu data de ........../(zz/ll/aa)............, şi**):
--------
    *) Se întocmeşte în 2 (douã) exemplare, dintre care: exemplarul 1 rãmâne la agenţia pentru ocuparea forţei de muncã emitentã, iar exemplarul 2 se comunicã persoanei vizate.
    **) Se bifeazã cu "x" de cãtre agenţia pentru ocuparea forţei de muncã emitentã cãsuţa corespunzãtoare situaţiei.

    [] nu a refuzat nejustificat un loc de muncã corespunzãtor pregãtirii, oferit de agenţia pentru ocuparea forţei de muncã, conform prevederilor legale;
    [] a refuzat nejustificat un loc de muncã corespunzãtor pregãtirii, oferit de agenţia pentru ocuparea forţei de muncã, conform prevederilor legale.


                      Director executiv,
            ......./(numele şi prenumele)........

                   Semnãtura şi stampila
                   .....................



    Datele cu caracter personal cuprinse în prezentul document sunt protejate în condiţiile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

    ANEXA 3
    -------
la normele metodologice
-----------------------

                          DECLARAŢIE DE ANGAJAMENT*)
    Subsemnatul(a) ..................., legitimat(ã) cu actul de identitate tip ......, seria ......... nr. ........., eliberat la data de ........ de ..........., codul numeric personal (CNP) ........., cu domiciliul/reşedinţa în ..............., str. ............. nr. ........, bl. ....., sc. ....., et. ....., ap. ......, judeţul/sectorul ..............,
    declar pe propria rãspundere, sub sancţiunea prevãzutã de Codul penal pentru fals în declaraţii, cã de la data la care a avut loc trecerea în rezervã sau încetarea raporturilor de serviciu şi pânã în prezent nu am fost şi nu sunt încadrat(ã) în muncã, precum şi cã nu am desfãşurat şi nu desfãşor nicio activitate care sã îmi asigure un venit lunar.
----------
    *) Datã în temeiul prevederilor art. 21 alin. (7) din anexa nr. VII la Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitarã a personalului plãtit din fonduri publice, cu modificãrile ulterioare.

    Data ............ Semnãtura .............

    Datele cu caracter personal cuprinse în prezentul document sunt protejate în condiţiile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

    ANEXA 4
    -------
la normele metodologice
-----------------------

    MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR
    Unitatea: ...............................
    Codul unic de înregistrare: .............
    Contul: .................................
    Adresa: .................................
    Persoana de contact: ....................
    Telefon/Fax: ............................

                             ACT ADMINISTRATIV*)
                           nr. ...... din .......

    privind stabilirea/respingerea dreptului la ajutor

    Unitatea .........., reprezentatã prin .........., în calitate de ............, numit în baza Ordinului/Deciziei nr. , în temeiul dispoziţiilor art. 9 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 54/2011 pentru stabilirea unor mãsuri privind încadrarea în limita alocatã cheltuielilor de personal din Ministerul Administraţiei şi Internelor pentru anul 2011, aprobate prin Hotãrârea Guvernului nr. 1.007/2011, denumite în continuare norme, constatând îndeplinirea condiţiilor prevãzute de art. 4 din norme,

                                     DECIDE:
    Art. 1. - Începând cu data de ........... se stabileşte/se respinge**) dreptul la ajutor***) prevãzut de art. 7 alin. (1) din norme pentru doamna/domnul ..........., codul numeric personal (CNP) ..............., cu domiciliul/reşedinţa în ..........., str. ............... nr. ........., bl. ......., sc. ......, et. ......., ap. ........, judeţul/sectorul .........
    Art. 2. - Cuantumul ajutorului***) prevãzut la art. 1 este de .......... şi reprezintã****):
    [] 50% din solda funcţiei de bazã/salariul funcţiei de bazã avutã/avut în luna schimbãrii poziţiei de activitate;
    [] 55% din solda funcţiei de bazã/salariul funcţiei de bazã avutã/avut în luna schimbãrii poziţiei de activitate;
    [] 60% din solda funcţiei de bazã/salariul funcţiei de bazã avutã/avut în luna schimbãrii poziţiei de activitate.
    Art. 3. - Elementele pe baza cãrora s-a determinat cuantumul ajutorului***) prevãzut la art. 2:
    - vechimea efectivã: ....... ani;
    - cuantumul soldei funcţiei de bazã/salariului funcţiei de bazã avute/avut în luna schimbãrii poziţiei de activitate: ....... lei.
    Art. 4. - Ajutorul***) se acordã lunar, pe o perioadã care nu poate depãşi durata maximã de acordare a indemnizaţiei de şomaj, prevãzutã de Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de muncã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, respectiv 12 luni.
    Art. 5. - Motivul respingerii dreptului la ajutor îl constituie neîndeplinirea condiţiei prevãzute la art. 4 lit. ...... din norme**).
    Art. 6. - Prezentul act administrativ poate fi contestat în termen de 30 de zile de la comunicare la instanţa de contencios administrativ competentã potrivit Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
----------
    *) Se va completa în mod corespunzãtor de unitatea supusã reorganizãrii, în calitate de emitent.
    **) În situaţia respingerii dreptului la ajutorul acordat conform art. 7 alin. (1) din norme.
    ***) Potrivit art. 21 alin. (2) din anexa nr. VII la Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitarã a personalului plãtit din fonduri publice, cu modificãrile ulterioare.
    ****) Se bifeazã cu "x" cãsuţa corespunzãtoare ajutorului stabilit prin prezentul act administrativ.


                 Reprezentant legal,
       ......./(numele şi prenumele)..........

               Semnãtura şi stampila
               .....................



    Datele cu caracter personal cuprinse în prezentul document sunt protejate în condiţiile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

    ANEXA 5
    -------
la normele metodologice
-----------------------

    MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR
    Unitatea: ............................
    Codul unic de înregistrare: ..........
    Contul: ..............................
    Adresa: ..............................
    Persoana de contact: .................
    Telefon/Fax: .........................

                              ACT ADMINISTRATIV*)
                           nr. ........ din ........

    privind încetarea/suspendarea/repunerea în platã a ajutorului

    Unitatea ........., reprezentatã prin ............, în calitate de ..........., numit în baza Ordinului/Deciziei nr. ........, în temeiul dispoziţiilor art. 13 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 54/2011 pentru stabilirea unor mãsuri privind încadrarea în limita alocatã cheltuielilor de personal din Ministerul Administraţiei şi Internelor pentru anul 2011, aprobate prin Hotãrârea Guvernului nr. 1.007/2011, denumite în continuare norme,

                                     DECIDE:
    Art. 1. - Începând cu data de ..........., în temeiul art. ........**) din norme, înceteazã***)/se suspendã****)/se repune în platã*****) dreptul la ajutorul prevãzut la art. 7 alin. (1) din norme pentru doamna/domnul ........., codul numeric personal(CNP) ..............., cu domiciliul/reşedinţa în ..........., str. ............... nr. ........, bl. .........., sc. ......, et. ....., ap. ......., judeţul/sectorul ................
    Art. 2. - Prezentul act administrativ poate fi contestat în termen de 30 de zile de la comunicare la instanţa de contencios administrativ competentã potrivit Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
-------------
    *) Se va completa în mod corespunzãtor de unitatea supusã reorganizãrii, în calitate de emitent.
    **) Se va completa în mod corespunzãtor cu textul de lege din norme care reglementeazã situaţia de încetare, de suspendare sau de reluare în platã dupã suspendare a ajutorului.
    ***) În situaţia încetãrii plãţii ajutorului.
    ****) În situaţia suspendãrii plãţii ajutorului.
    *****) În situaţia repunerii în platã a ajutorului dupã suspendare.


                Reprezentant legal,
       ......../(numele şi prenumele)........

              Semnãtura şi stampila
              .....................



    Datele cu caracter personal cuprinse în prezentul document sunt protejate în condiţiile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

    ANEXA 6
    -------
la normele metodologice
-----------------------

    Cãtre
    Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncã a Judeţului ........ /Municipiului Bucureşti

                                   SOLICITARE
    pentru efectuarea virãrii din bugetul asigurãrilor pentru şomaj a sumelor solicitate potrivit art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 54/2011 pentru stabilirea unor mãsuri privind încadrarea în limita alocatã cheltuielilor de personal din Ministerul Administraţiei şi Internelor pentru anul 2011

    În temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 54/2011 pentru stabilirea unor mãsuri privind încadrarea în limita alocatã cheltuielilor de personal din Ministerul Administraţiei şi Internelor pentru anul 2011, aprobate prin Hotãrârea Guvernului nr. 1.007/2011, denumite în continuare norme, ........../(unitatea supusã reorganizãrii)........, cu sediul în ........., str. ................., nr. ......, judeţul/sectorul .........., având codul unic de înregistrare ............, reprezentatã prin doamna/domnul ........................, în calitate de ..............., vã solicitãm sã procedaţi la virarea din bugetul asigurãrilor pentru şomaj a sumelor solicitate potrivit art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 54/2011 pentru stabilirea unor mãsuri privind încadrarea în limita alocatã cheltuielilor de personal din Ministerul Administraţiei şi Internelor pentru anul 2011 pentru luna .............. anul ........., în contul ........................., deschis la ............................ .
    Anexãm prezentei cereri urmãtoarele documente*):
---------
    *) Se bifeazã cu "x", de cãtre unitatea supusã reorganizãrii, cãsuţele corespunzãtoare documentelor anexate, ţinându-se seama de prevederile art. 15 alin. (2) sau (3), dupã caz, din norme.

    [] adresa prin care se confirmã faptul cã unitatea este supusã procesului de reorganizare instituţionalã desfãşurat în vederea încadrãrii în cheltuielile de personal aprobate pentru anul 2011;
    [] situaţia privind sumele solicitate a fi virate din bugetul asigurãrilor pentru şomaj, potrivit art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 54/2011;
    [] actele administrative privind stabilirea dreptului la ajutor.


               Reprezentant legal,
       ......../(numele şi prenumele)......

             Semnãtura şi stampila
             .....................


    Datele cu caracter personal cuprinse în prezentul document sunt protejate în condiţiile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

    ANEXA 7
    -------
la normele metodologice
-----------------------

    MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR
    Unitatea: .............................
    Codul unic de înregistrare: ...........
    Contul: ...............................
    Adresa: ...............................
    Persoana de contact: ..................
    Telefon/Fax: ..........................

                                    SITUAŢIA
    sumelor solicitate a fi virate din bugetul asigurãrilor pentru şomaj conform dispoziţiilor art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 54/2011 pentru stabilirea unor mãsuri privind încadrarea în limita alocatã cheltuielilor de personal din Ministerul Administraţiei şi Internelor pentru anul 2011 luna .............. anul .........



┌────┬───────┬──────────────┬─────────────┬─────────────┬──────────┬──────────────────────────────────────────────┐
│Nr. │Numele │Codul numeric │Data la care │Data începând│Cuantumul │ SUME SOLICITATE │
│crt.│şi pre-│personal (CNP)│a avut loc │cu care s-a │ajutorului├──────────┬───────────┬────────────┬──────────┤
│ │numele │ │trecerea în │stabilit │stabilit*)│Cuantumul │Cuantumul │Cuantumul │TOTAL SUMĂ│
│ │ │ │rezervã/ │dreptul la │ │ajutorului│sumei │sumei │SOLICITATĂ│
│ │ │ │încetarea │ajutor*) │ │solici- │reprezen- │reprezen- │ │
│ │ │ │raporturilor │ │ │tat**) │tând con- │tând con- │ │
│ │ │ │de serviciu*)│ │ │ │tribuţiile │tribuţiile │ │
│ │ │ │ │ │ │ │sociale │sociale │ │
│ │ │ │ │ │ │ │prevãzute │prevãzute │ │
│ │ │ │ │ │ │ │de lege │de lege │ │
│ │ │ │ │ │ │ │pentru │pentru │ │
│ │ │ │ │ │ │ │angajat***)│angajator***) │
│ │ │ │ │ │ │ │ (total) │ (total) │ │
├────┼───────┼──────────────┼─────────────┼─────────────┼──────────┼──────────┼───────────┼────────────┼──────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 (= 7+ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ + 8 + 9) │
├────┼───────┼──────────────┼─────────────┼─────────────┼──────────┼──────────┼───────────┼────────────┼──────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴───────┴──────────────┴─────────────┴─────────────┼──────────┼──────────┼───────────┼────────────┼──────────┤
│ TOTAL: │ │ │ │ │ │
└───────────────────────────────────────────────────────┴──────────┴──────────┴───────────┴────────────┴──────────┘


-----------
    *) Conform actelor administrative emise de unitatea supusã reorganizãrii.
    **) Se va completa corespunzãtor cu cuantumul ajutorului stabilit şi calculat conform Normelor metodologice de aplicare a prevederilor art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 54/2011 pentru stabilirea unor mãsuri privind încadrarea în limita alocatã cheltuielilor de personal din Ministerul Administraţiei şi Internelor pentru anul 2011, aprobate prin Hotãrârea Guvernului nr. 1.007/2011. În situaţia în care plata ajutorului este suspendatã se va completa cu "0".
    ***) Potrivit art. 21 alin. (5) din anexa nr. VII la Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitarã a personalului plãtit din fonduri publice, cu modificãrile ulterioare. În situaţia în care plata ajutorului este suspendatã se va completa cu "0".

    Reprezentanţii legali ai unitãţilor supuse reorganizãrii îşi asumã rãspunderea pentru corectitudinea şi veridicitatea datelor înscrise în prezenta situaţie.


           Reprezentant legal, Şeful compartimentului financiar,
     ......./(numele şi prenumele)....... ....../(numele şi prenumele).....

          Semnãtura şi stampila Semnãtura şi ştampila
          ..................... .....................



    Datele cu caracter personal cuprinse în prezentul document sunt protejate în condiţiile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

                                   ----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016