Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME METODOLOGICE din 1 martie 2001  de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001 privind acordarea în anul 2001 a unui sprijin direct de un milion lei producătorilor agricoli pentru fiecare hectar de teren cultivat, cu finanţare de la bugetul de stat    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 NORME METODOLOGICE din 1 martie 2001 de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001 privind acordarea în anul 2001 a unui sprijin direct de un milion lei producătorilor agricoli pentru fiecare hectar de teren cultivat, cu finanţare de la bugetul de stat

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 117 din 7 martie 2001
──────────
    Aprobate prin HOTĂRÂREA nr. 278 din 1 martie 2001, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 117 din 7 martie 2001.
──────────
    ART. 1
    În vederea sustinerii efortului financiar al producătorilor agricoli care cultivă şi exploatează terenuri cu grâu, orz, orzoaică şi rapiţă pentru ulei, însămânţate în toamna anului 2000, sfeclă de zahăr, sfeclă furajeră, grâu de primăvară, floarea-soarelui pentru consum şi sămânţă, porumb boabe pentru consum şi sămânţă, orzoaică de primăvară, ovăz, culturi furajere nou-înfiinţate, culturi furajere perene, sorg, soia, fasole de câmp, in şi cânepă pentru fibră, cartofi, legume de câmp, plante medicinale şi aromatice, însămânţate sau plantate în primăvara anului 2001, plante medicinale şi aromatice perene, plantaţii de vii din soiuri nobile în masiv, plantaţii de portaltoi, pepiniere viticole, plantaţii pomicole în masiv, plantaţii de arbuşti fructiferi, pepiniere pomicole, sere, se acordă suma de un milion lei pentru un hectar de teren cultivat astfel:
    a) pentru culturile de sfeclă de zahăr, legume de câmp şi sere acordarea sumei de un milion lei se face proporţional cu suprafaţa însămânţată sau plantată, după cum urmează:

┌────────────────────┬─────────────────┐
│Suprafaţa │Valoarea │
│ │- lei - │
├────────────────────┼─────────────────┤
│0,5 hectare │500.000 │
├────────────────────┼─────────────────┤
│0,6 hectare │600.000 │
├────────────────────┼─────────────────┤
│1,0 hectare │1.000.000 │
├────────────────────┼─────────────────┤
│1,5 hectare │1.500.000 │
├────────────────────┼─────────────────┤
│1,6 hectare │1.600.000 │
└────────────────────┴─────────────────┘

    Suma acordată creşte proporţional cu suprafaţa însămânţată sau plantată, conform modelului prezentat mai sus, ordinul de mărime luat în considerare la suprafaţa însămânţată sau plantată fiind 1.000 mp;

    b) pentru culturile de grâu, orz, orzoaică şi rapiţă pentru ulei, însămânţate în toamna anului 2000, sfeclă furajeră, grâu de primăvară, floarea-soarelui pentru consum şi sămânţă, porumb boabe pentru consum şi sămânţă, orzoaică de primăvară, ovăz, culturi furajere nou-înfiinţate, culturi furajere perene, sorg, soia, fasole de câmp, cartofi, plante medicinale şi aromatice nou-înfiinţate şi perene, in şi cânepă pentru fibră, plantaţii de vii din soiuri nobile în masiv, plantaţii de portaltoi, pepiniere viticole, plantaţii pomicole în masiv, plantaţii de arbuşti fructiferi, pepiniere pomicole, suma cuvenită se acordă după cum urmează:

┌────────────────────┬─────────────────┐
│Suprafaţa │Valoarea │
│ │- lei - │
├────────────────────┼─────────────────┤
│1,0 hectare │1.000.000 │
├────────────────────┼─────────────────┤
│1,1 hectare │1.100.000 │
└────────────────────┴─────────────────┘

    Suma acordată creşte proporţional cu suprafaţa cultivată sau plantată, conform modelului prezentat mai sus, ordinul de mărime luat în considerare la suprafaţa însămânţată sau plantată fiind 1.000 mp.



    ART. 2
    Beneficiarii sprijinului de un milion lei acordat pentru fiecare hectar de teren cultivat, prevăzuţi la art. 1 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001 privind acordarea în anul 2001 a unui sprijin direct de un milion lei producătorilor agricoli pentru fiecare hectar de teren cultivat, cu finanţare de la bugetul de stat, trebuie să respecte un minimum de verigi tehnologice specifice fiecărei culturi:
    a) beneficiarii sprijinului trebuie să facă dovada că densitatea culturilor răsărite este de peste 250 de plante la metrul pătrat la grâu, orz şi orzoaică, iar la rapiţă pentru ulei, de peste 100 de plante la metrul pătrat;
    b) pentru culturile de sfeclă de zahăr, sfeclă furajeră, grâu de primăvară, floarea-soarelui pentru consum şi sămânţă, orzoaică de primăvara, ovăz, culturi furajere nou înfiinţate, sorg, porumb boabe pentru consum şi sămânţă, soia, fasole de câmp, cartofi, legume de câmp, sere, plante medicinale şi aromatice, in şi cânepă pentru fibră, însămânţate sau plantate în primăvara anului 2001, beneficiarii sprijinului trebuie să facă dovada că au folosit sămânţă certificată şi material de plantat certificat, ca lucrările mecanice de arat, pregătit patul germinativ, însămânţat sau plantat, erbicidat, după caz, s-au executat la nivelul cerinţelor agrotehnice;
    c) pentru culturi furajere perene, plante medicinale şi aromatice perene, plantaţii de vii din soiurile nobile în masiv, plantaţii de portaltoi, pepiniere viticole, plantaţii pomicole în masiv, plantaţii de arbuşti fructiferi şi pepiniere pomicole, beneficiarii sprijinului trebuie să facă dovada că au folosit material de plantat certificat şi ca au executat lucrări de întreţinere specifice.


    ART. 3
    (1) Producătorii agricoli beneficiari completează cererile întocmite conform modelului prezentat în anexa nr. 1 la prezentele norme metodologice, la care anexează acte doveditoare din care să reiasă cultivarea şi exploatarea terenului, certificate de calitate a seminţelor şi a materialului săditor, pe care le prezintă primăriei.
    (2) Cererile se înregistrează într-un registru numerotat şi parafat, conform modelului prezentat în anexa nr. 2 la prezentele norme metodologice, şi primesc numere de ordine.
    (3) Primarii împreună cu consiliile locale, specialiştii de la centrele agricole sau reprezentanţii oficiilor de consultanţa verifică realitatea datelor înscrise în cererile înregistrate conform alin. (2) şi întocmesc procese-verbale de constatare şi recepţie conform modelelor prezentate în anexele nr. 3A şi 3B la prezentele norme metodologice, prin care se atesta că beneficiarii sprijinului acordat au îndeplinit condiţiile prevăzute la art. 2.
    (4) Sumele cuvenite, înscrise în procesele-verbale de constatare şi recepţie, se decontează prin unităţile Casei de Economii şi Consemnaţiuni din cadrul judeţului, astfel:
    - pentru persoane fizice - la o singura unitate a Casei de Economii şi Consemnaţiuni: agenţie, sucursala orăşenească, judeţeană sau de sector din localitatea în care se afla terenul sau la care este arondată;
    – pentru persoanele juridice - la sucursala Casei de Economii şi Consemnaţiuni orăşenească, judeţeană sau de sector al municipiului Bucureşti din judeţul/sectorul în care este situat terenul. În situaţia în care o persoană juridică deţine terenuri în mai multe judeţe/sectoare se va prezenta la sucursala judeţeană, orăşenească sau de sector din fiecare judeţ/sector.

    (5) Procesele-verbale de constatare şi recepţie se întocmesc în două exemplare, semnate în original, din care un exemplar va rămâne la specialistul de la centrul agricol sau la reprezentantul oficiului de consultanţă agricolă împreună cu cererea formulată de producătorul agricol, iar al doilea exemplar se va înmâna beneficiarului sprijinului acordat pentru fiecare hectar de teren cultivat, care se depun la sucursalele sau agenţiile Casei de Economii şi Consemnaţiuni pentru decontarea sumelor cuvenite.
    (6) Procesele-verbale de constatare şi recepţie primesc numere de ordine din registrul ţinut de specialistul de la centrul agricol sau de reprezentantul oficiului judeţean de consultanţă agricolă şi trebuie să poarte viza primarilor din comune, oraşe şi municipii de pe raza localităţii în care se afla amplasat terenul cultivat.

    ART. 4
    (1) Primarii şi consiliile locale, împreună cu specialiştii de la centrele agricole şi oficiile de consultanţă agricolă judeţene, în baza proceselor-verbale de constatare şi recepţie încheiate, întocmesc liste, conform modelelor prezentate în anexele nr. 4A şi 4B la prezentele norme metodologice, cuprinzând beneficiarii prevăzuţi la art. 1 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001, care se afişează la sediul primăriilor în termen de 20 de zile de la aprobarea prezentelor norme metodologice, pentru culturile înfiinţate în toamna anului 2000.
    (2) În termen de 5 zile de la data afişării la sediile primăriilor a listelor cuprinzând beneficiarii acestea sunt înaintate de către primării spre aprobare direcţiilor generale pentru agricultură şi industrie alimentară judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.
    (3) Listele cuprinzând beneficiarii sprijinului vor fi aprobate, în termen de 5 zile de la primirea lor, de directorii generali ai direcţiilor generale pentru agricultură şi industrie alimentară judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti; listele aprobate vor fi înaintate sucursalelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, ale Casei de Economii şi Consemnaţiuni în termen de două zile de la aprobare.
    (4) Producătorii agricoli beneficiari ai sprijinului direct, care au fost omisi din listele întocmite sau cărora li s-a stabilit o sumă de lei mai mica decât cea cuvenită, pot depune contestaţii la sediul primăriilor în termen de 10 zile de la data afişării acestora.
    (5) Primarii împreună cu reprezentanţii direcţiilor generale pentru agricultură şi industrie alimentară judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, soluţionează contestaţiile în termen de 5 zile de la data depunerii acestora şi vor dispune întocmirea proceselor-verbale de constatare şi recepţie, precum şi a listelor suplimentare.
    (6) Directorii generali ai direcţiilor generale pentru agricultură şi industrie alimentară judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, întocmesc centralizatorul listelor, conform modelului prezentat în anexa nr. 5 la prezentele norme metodologice, cuprinzând sumele cuvenite beneficiarilor sprijinului acordat pentru fiecare hectar de teren cultivat şi îl înaintează Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor în termen de 5 zile de la data aprobării.
    (7) Ministerul Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor, pe baza centralizatorului listelor cuprinzând sumele cuvenite beneficiarilor sprijinului acordat pentru fiecare hectar cultivat, înaintat de direcţiile generale pentru agricultură şi industrie alimentară judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, solicită Ministerului Finanţelor Publice deschiderea de credite bugetare pentru alimentarea conturilor acestor direcţii generale.

    ART. 5
    (1) Sprijinul se acordă beneficiarilor pentru culturile prevăzute la art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001 o singură dată.
    (2) În situaţia în care un producător agricol a primit sumele cuvenite ca sprijin pentru culturile înfiinţate în toamna anului 2000, iar acestea, din diferite cauze, sunt înlocuite cu alte culturi care se înfiinţează în primavara anului 2001, producătorii agricoli nu mai primesc alt sprijin.
    (3) În situaţia în care producătorii agricoli beneficiari ai sprijinului acordat au primit sumele cuvenite pentru culturile înfiinţate în primavara anului 2001, iar acestea, din diferite cauze, au fost înlocuite cu alte culturi, producătorii agricoli nu mai primesc alt sprijin.

    ART. 6
    (1) Decontarea sumelor cuvenite beneficiarilor se face prin Casa de Economii şi Consemnaţiuni pe bază de comision negociat cu Ministerul Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor.
    (2) Casa de Economii şi Consemnaţiuni, în baza convenţiei încheiate cu Ministerul Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor, confruntă datele înscrise în procesele-verbale de constatare şi recepţie prezentate de beneficiarii sprijinului cu listele transmise de direcţiile generale pentru agricultură şi industrie alimentară judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, şi efectuează plăţile către aceştia.
    (3) În cazul persoanelor fizice plata sumelor cuvenite se face pe baza actului de identitate şi a procesului-verbal de constatare şi recepţie. În cazul în care persoanele nominalizate în anexa nr. 4A la prezentele norme metodologice şi-au schimbat numele prin căsătorie, divorţ etc. sau au decedat, plata se face de Casa de Economii şi Consemnaţiuni pe baza documentelor legale care dovedesc situaţiile respective.
    (4) Pentru persoanele juridice decontarea sumelor cuvenite se face prin virament din contul Casei de Economii şi Consemnaţiuni în contul indicat de beneficiar la o alta bancă sau prin transfer în contul curent deschis sau pe care urmează sa îl deschidă la sucursala Casei de Economii şi Consemnaţiuni la care a fost arondat.
    (5) Unităţile Casei de Economii şi Consemnaţiuni: agenţiile, sucursalele judeţene, orăşeneşti şi de sector al municipiului Bucureşti: au obligaţia, la prezentarea beneficiarului pentru decontarea sumelor, să verifice concordanţa dintre documentele de identificare prezentate de beneficiari şi din procesul-verbal cu cele înscrise în anexele nr. 3A, 3B, 4A şi 4B la prezentele norme metodologice. Unităţile Casei de Economii şi Consemnaţiuni nu răspund de datele înscrise în anexele menţionate.

    ART. 7
    Întocmirea listelor cuprinzând beneficiarii sprijinului se face eşalonat, după cum urmează:
    a) în termenul stabilit la art. 4 alin. (1) se afişează listele şi sumele cuvenite beneficiarilor sprijinului, care au înfiinţat culturi în toamna anului 2000;
    b) în termen de 15 zile de la afişarea primelor liste se afişează noi liste cuprinzând beneficiarii sprijinului şi sumele cuvenite acestora pentru culturile prevăzute la art. 2 lit. c);
    c) până la data de 5 iunie 2001 se vor întocmi listele cuprinzând culturile prevăzute la art. 2 lit. b).


    ART. 8
    (1) Cheltuielile aferente tipăririi cererilor, proceselor-verbale de constatare şi recepţie şi procurării registrelor sunt efectuate de direcţiile generale pentru agricultură şi industrie alimentară judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, şi se suporta din bugetul Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor.
    (2) Publicitatea prin mass-media privind acordarea unui sprijin direct de un milion lei producătorilor agricoli pentru fiecare hectar cultivat se suportă din bugetul Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor în condiţiile legii.

    ART. 9
    (1) Suma necesară pentru sprijinirea directă a producătorilor agricoli şi pentru aplicarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001 va fi cuprinsă în bugetul Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor la capitolul 67.01 "Agricultura şi silvicultura".
    (2) Ministerul Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor solicită Ministerului Finanţelor Publice deschiderea de credite bugetare care vor fi însoţite de situaţii întocmite conform modelelor prezentate în anexele nr. 6 şi 7 la prezentele norme metodologice.

    ART. 10
    (1) După aprobarea cererii pentru deschiderea de credite de către Ministerul Finanţelor Publice, din bugetul Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor se alimentează conturile direcţiilor generale pentru agricultură şi industrie alimentară judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, care, pe baza situaţiei prezentate în anexa nr. 5 la prezentele norme metodologice, virează sumele în conturile sucursalelor judeţene şi de sector al municipiului Bucureşti ale Casei de Economii şi Consemnaţiuni.
    (2) Sumele aprobate beneficiarilor se repartizează în teritoriu de către sucursala judeţeană sau de sector al municipiului Bucureşti, numai după ce se punctează cu sumele înscrise în anexele nr. 4A şi 4B la prezentele norme metodologice.
    (3) Sucursalele judeţene ale Casei de Economii şi Consemnaţiuni, pe baza listelor prevăzute la art. 4 alin. (3) şi (5) şi a proceselor-verbale de constatare şi recepţie prezentate de beneficiarii sprijinului direct de un milion lei pentru fiecare hectar de teren cultivat, decontează sumele cuvenite acestora, după cum urmează: în numerar pentru persoanele fizice şi prin virament, pe bază de ordin de plată emis de beneficiar într-un cont deschis la alta banca sau prin transfer în contul curent deschis la Casa de Economii şi Consemnaţiuni, pentru persoanele juridice.
    (4) Sucursalele judeţene, respectiv de sector al municipiului Bucureşti, ale Casei de Economii şi Consemnaţiuni vor transmite lunar direcţiilor generale pentru agricultura şi industrie alimentara judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, situaţia privind sumele decontate comparativ cu cele primite, conform urmatorului model:
    Casa de Economii şi Consemnaţiuni - Sucursala .................
    SITUAŢIA
    privind decontarea sumelor conform Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001

┌──────────────────────────────────────┐
│- lei - │
├─────────┬──────────────────┬─────────┤
│Totalul │Sumele decontate │Diferenţa│
│sumei ├─────────┬────────┤de │
│primite │Persoane │Persoane│decontat │
│ │juridice │fizice │ │
├─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│1 │2 │3 │4=1-(2+3)│
├─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│TOTAL, │ │ │ │
│din care:│ │ │ │
│- sume │ │ │ │
│cuvenite │ │ │ │
│- │ │ │ │
│comision │ │ │ │
└─────────┴─────────┴────────┴─────────┘


┌──────────────────┬───────────────────┐
│Director. │Director economic, │
├──────────────────┼───────────────────┤
│(sucursala │(sucursala │
│judeţeană sau de │judeţeană sau de │
│sector) │sector) │
└──────────────────┴───────────────────┘


    (5) La finele operaţiunii se va efectua un punctaj final pentru sumele decontate şi, separat, pentru comisionul achitat Casei de Economii şi Consemnaţiuni, aplicat la suma efectiv decontată, la nivelul fiecărei sucursale judeţene/de sector al municipiului Bucureşti şi direcţii generale pentru agricultură şi industrie alimentară judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti.

    ART. 11
    Sumele neutilizate ca urmare a neefectuarii plăţilor către beneficiarii sprijinului potrivit art. 10 alin. (2), inclusiv comisionul aferent, vor fi virate de sucursalele judeţene/de sector al municipiului Bucureşti ale Casei de Economii şi Consemnaţiuni în contul direcţiilor generale pentru agricultură şi industrie alimentară, în termen de 3 zile lucrătoare de la efectuarea punctajului final prevăzut la art. 10 alin. (5).

    ART. 12
    Casa de Economii şi Consemnaţiuni răspunde de efectuarea decontărilor numai de la data creditării conturilor sucursalelor sale judeţene, respectiv de sector al municipiului Bucureşti, şi numai în condiţiile în care totalul sumei încasate se regăseşte defalcat în analitic pe listele prezentate în anexele nr. 4A şi 4B la prezentele norme metodologice, primite de la direcţiile generale pentru agricultură şi industrie alimentară judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.

    ART. 13
    (1) Sucursalele judeţene ale Casei de Economii şi Consemnaţiuni vor transmite spre verificare direcţiilor generale pentru agricultură şi industrie alimentară judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, până la data de 14 septembrie 2001, decontul justificativ privind utilizarea sumelor acordate din bugetul Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor, conform Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 8 la prezentele norme metodologice.
    (2) Direcţiile generale pentru agricultură şi industrie alimentară, după verificarea deconturilor justificative prezintă Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor decontul justificativ privind decontarea sumelor acordate conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 9 la prezentele norme metodologice, în baza căruia Ministerul Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor retrage creditele neutilizate.

    ART. 14
    (1) Beneficiarii sprijinului acordat potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001 pentru suprafeţe cultivate de peste 200 hectare pot opta pentru achiziţionarea de tractoare şi utilaje agricole din producţia internă.
    (2) Casa de Economii şi Consemnaţiuni va vira sumele evidenţiate în procesele-verbale de constatare şi recepţie furnizorilor de tractoare şi utilaje agricole, în funcţie de opţiunea beneficiarului sprijinului.
    (3) Direcţiile generale pentru agricultură şi industrie alimentară judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti vor transmite lista cuprinzând beneficiarii sprijinului care optează pentru achiziţionarea de tractoare şi utilaje agricole din producţia internă Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor şi sucursalelor judeţene ale Casei de Economii şi Consemnaţiuni, conform modelului prezentat în anexa nr. 10 la prezentele norme metodologice.

    ART. 15
    (1) Înstrăinarea, deteriorarea şi pierderea registrului de înregistrare a cererilor şi/sau a proceselor-verbale de recepţie şi constatare sau a listelor cuprinzând beneficiarii sprijinului constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă de la 5 milioane lei la 10 milioane lei.
    (2) Constatarea contravenţiilor prevăzute la alin. (1) şi aplicarea sancţiunilor se fac de persoane împuternicite în acest sens prin ordin al ministrului agriculturii, alimentaţiei şi pădurilor, precum şi de alte organe abilitate potrivit legii.
    (3) În cazul persoanelor fizice şi juridice care au dobândit sume necuvenite, acestea sunt obligate la restituirea lor, împreună cu penalităţile calculate la nivelul celor care se percep pentru sumele datorate bugetului de stat, cu plata unei majorări calculate procentual, în funcţie de suma şi de perioada în care au folosit-o în mod necuvenit, conform legii.

    ANEXA 1

    la normele metodologice
    Nr. de înregistrare ..... din ............
    CERERE
    pentru acordarea unui sprijin direct de un milion lei pentru fiecare hectar de teren cultivat persoanelor fizice sau juridice
    cu capital privat ori mixt, conform art. 1 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001
    I. Persoane fizice
    Domnul/doamna ............... (numele, iniţiala tatălui şi prenumele), domiciliat/domiciliată în .............. (comună, oraş), str. ............ nr. ...., bl. ...., sc. ...., ap. ...., judeţul/sectorul ........., posesor/posesoare al/a buletinului/cărţii de identitate seria ...... nr. .........., cod numeric personal [ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ]

    II. Persoane juridice
    Agentul economic ............................... (societatea comercială, asociaţia), cu sediul în localitatea ..........., str. ........ nr. ...., judeţul/sectorul ........, înregistrată la registrul comerţului sub nr. ......., cod fiscal ........, reprezentat prin domnul/doamna ............, în calitate de reprezentant legal, posesor/posesoare al/a buletinului/cărţii de identitate seria ..... nr. ........., cod numeric personal [ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ]

    III. Cultiv şi exploatez
    a) suprafaţa de ......... hectare teren cultivat cu: .................................;
    b) suprafaţa ocupată cu ............................................................ .
    .................................................. - hectare.
    Se vor anexa acte doveditoare conform prevederilor art. 3 alin. (1) din normele metodologice.
    În baza datelor prezentate solicit atribuirea de sprijin pentru terenul cultivat, conform Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001, şi răspund de exactitatea celor declarate.

    IV. Decontarea sumelor cuvenite, potrivit Ordonanţei de urgenţă nr. 30/2001, se va face prin Casa de Economii şi Consemnaţiuni, Sucursala*) ......................, Agenţia**) .............. din zona cea mai apropiată de suprafaţa pentru care se acordă sprijinul (arondată de primărie).
    *) Persoana fizica va opta ca decontarea să se efectueze prin unitatea Casei de Economii şi Consemnaţiuni (sucursala judeteana sau oraseneasca, agenţia sau sucursala de sector) cea mai apropiată de localitatea în care se afla situat terenul, la care este arondata de primărie.
    **) Pentru persoana juridică se înscrie sucursala judeteana sau sucursala oraseneasca din cadrul judeţului în care se afla terenul.

    V. Optez pentru cumpărarea din suma cuvenită ca spijin direct a .......... tractoare şi a ........... utilaje agricole.

┌───────────────────────┬─────────────────────────────┐
│Data │Numele şi prenumele în clar │
│.......................│...................... │
├───────────────────────┼─────────────────────────────┤
│ │Semnătura │
│ │.............................│
├───────────────────────┼─────────────────────────────┤
│ │L.S. (după caz) │
└───────────────────────┴─────────────────────────────┘

    Am primit
    Primar
    ...................
    Secretar
    ...................

    ANEXA 2

    la normele metodologice
    Localitatea .............................
    Judeţul .................................
    Unitatea Casei de Economii şi Consemnaţiuni*) ......./(sucursala judeţeană/orăşenească, agenţie) ............................
    *) Unitatea arondata de primărie, indiferent de domiciliul beneficiarului.

    REGISTRUL
    cuprinzând evidenţa cererilor şi a proceselor-verbale de constatare şi recepţie a
    beneficiarilor sprijinului acordat de un milion lei pentru fiecare hectar de teren cultivat**)
    **) Registrul se conduce separat pentru persoane fizice şi separat pentru persoane juridice.
    I. Înregistrarea cererilor
    a) Persoane fizice

┌───┬──────────────┬────────────┬────┬─────────┬───────┐
│ │ │ │ │Total │din │
│ │ │ │ │suprafaţa│care, │
│Nr.│Datele de │Numărul de │ │cultivată│pe │
│crt│identificare a│înregistrare│Data│sau │culturi│
│ │beneficiarului│ │ │ocupată │(ha) │
│ │ │ │ │(ha) ├┬┬─┬─┬─┤
│ │ │ │ │ │││ │ │ │
├───┼──────────────┼────────────┼────┼─────────┼┼┼─┼─┼─┤
│ │ │ │ │ │││ │ │ │
└───┴──────────────┴────────────┴────┴─────────┴┴┴─┴─┴─┘


    b) Persoane juridice

┌───┬──────────────┬────────────┬────┬─────────┬───────┐
│ │ │ │ │Total │din │
│ │ │ │ │suprafaţa│care, │
│Nr.│Datele de │Numărul de │ │cultivată│pe │
│crt│identificare a│înregistrare│Data│sau │culturi│
│ │beneficiarului│ │ │ocupată │(ha) │
│ │ │ │ │(ha) ├┬┬─┬─┬─┤
│ │ │ │ │ │││ │ │ │
├───┼──────────────┼────────────┼────┼─────────┼┼┼─┼─┼─┤
│ │ │ │ │ │││ │ │ │
└───┴──────────────┴────────────┴────┴─────────┴┴┴─┴─┴─┘



    II. Înregistrarea proceselor-verbale de recepţie şi constatare
    a) Persoane fizice

┌───┬──────────────┬────────────┬────┬─────────┬───────┬────────┐
│ │ │ │ │Total │din │ │
│ │ │ │ │suprafaţa│care, │ │
│Nr.│Datele de │Numărul de │ │cultivată│pe │Suma │
│crt│identificare a│înregistrare│Data│sau │culturi│cuvenita│
│ │beneficiarului│ │ │ocupată │(ha) │(lei) │
│ │ │ │ │(ha) ├┬┬─┬┬──┤ │
│ │ │ │ │ │││ ││ │ │
├───┼──────────────┼────────────┼────┼─────────┼┼┼─┼┼──┼────────┤
│ │ │ │ │ │││ ││ │ │
└───┴──────────────┴────────────┴────┴─────────┴┴┴─┴┴──┴────────┘


    b) Persoane juridice

┌───┬──────────────┬────────────┬────┬─────────┬───────┬────────┐
│ │ │ │ │Total │din │ │
│ │ │ │ │suprafaţa│care, │ │
│Nr.│Datele de │Numărul de │ │cultivată│pe │Suma │
│crt│identificare a│înregistrare│Data│sau │culturi│cuvenita│
│ │beneficiarului│ │ │ocupată │(ha) │(lei) │
│ │ │ │ │(ha) ├┬┬─┬┬──┤ │
│ │ │ │ │ │││ ││ │ │
├───┼──────────────┼────────────┼────┼─────────┼┼┼─┼┼──┼────────┤
│ │ │ │ │ │││ ││ │ │
└───┴──────────────┴────────────┴────┴─────────┴┴┴─┴┴──┴────────┘




    ANEXA 3A

    la normele metodologice

┌────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────┐
│Localitatea │Vizat primar │
│.............................. │ │
├────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│Judeţul │....................................│
│....................................│ │
├────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│Nr. de înregistrare ............. │(semnătura şi ştampila) │
│din ..................... │ │
└────────────────────────────────────┴────────────────────────────────────┘

    (Prezentul proces-verbal se încheie în două exemplare, fiecare cu valoare de original)
    PROCES-VERBAL
    de constatare şi recepţie întocmit în conformitate cu art. 6 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001
    pentru beneficiarul persoană fizică
    I. Beneficiarul sprijinului de un milion lei acordat pentru fiecare hectar de teren cultivat, respectiv domnul/doamna ................, cu domiciliul în localitatea ..........., str. .......... nr. ....., judeţul/sectorul ........., posesor/posesoare al/a buletinului/cărţii de identitate seria ......... nr. ......., cod numeric personal [ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ][ ], îndeplineşte condiţiile prevăzute în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001 şi în normele metodologice de aplicare a acesteia.
    II. Beneficiarul cultivă şi exploatează următoarele terenuri:

┌────┬─────────┬───────┬────────┬───────┐
│ │ │din │ │din │
│ │Total │care, │ │care, │
│Nr. │suprafaţă│pe │Suma │pe │
│crt.│cultivată│culturi│cuvenită│culturi│
│ │/ocupată │(ha) │(lei) │(lei) │
│ │(ha) ├┬┬─┬─┬─┤ ├┬┬─┬─┬─┤
│ │ │││ │ │ │ │││ │ │ │
├────┼─────────┼┼┼─┼─┼─┼────────┼┼┼─┼─┼─┤
│ │ │││ │ │ │ │││ │ │ │
├────┼─────────┼┼┼─┼─┼─┼────────┼┼┼─┼─┼─┤
│ │ │││ │ │ │ │││ │ │ │
├────┼─────────┼┼┼─┼─┼─┼────────┼┼┼─┼─┼─┤
│ │ │││ │ │ │ │││ │ │ │
└────┴─────────┴┴┴─┴─┴─┴────────┴┴┴─┴─┴─┘


    III. Sprijinul aprobat în sumă de ............. lei pentru domnul/doamna ........... se va încasa de la Casa de Economii şi Consemnaţiuni, Sucursala/Agenţia ................. .
    IV. Declar pe propria răspundere că sumele prevăzute în prezentul proces-verbal de constatare şi recepţie sunt reale şi cunosc prevederile art. 13 alin. (1) şi (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001.
    V. Optez pentru cumpărarea din suma cuvenită ca sprijin direct a ........... tractoare şi ............ utilaje agricole.

┌──────────────────────────┬──────────────────────────────────┐
│Data │Reprezentantul centrului agricol │
│..........................│sau al oficiului de consultanţă │
│ │agricolă │
├──────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│Semnătura beneficiarului │Numele şi prenumele în clar │
│..........................│.................... │
├──────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ │Semnătura │
│ │..................................│
├──────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ │L.S. │
└──────────────────────────┴──────────────────────────────────┘


    Pentru decontare în numerar

┌──────────────────────────────────────┐
│Am încasat suma de .......... lei (în │
│cifre) │
│(..............................), (în │
│litere) reprezentând sprijin aprobat │
│conform Ordonanţei de urgenţă a │
│Guvernului nr. 30/2001. │
├──────────────────────────────────────┤
│Semnatura beneficiarului ........... │
├──────────────────────────────────────┤
│Achitat, semnatura casierului ...... │
├──────────────────────────────────────┤
│Data ............. L.S. │
└──────────────────────────────────────┘


    ANEXA 3B

    la normele metodologice

┌────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────┐
│Localitatea │Vizat primar │
│.............................. │ │
├────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│Judeţul │....................................│
│....................................│ │
├────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│Nr. de înregistrare ............. │(semnătura şi ştampila) │
│din ..................... │ │
└────────────────────────────────────┴────────────────────────────────────┘

    (Prezentul proces-verbal se încheie în două exemplare, fiecare cu valoare de original)
    PROCES-VERBAL
    de constatare şi recepţie întocmit în conformitate cu art. 6 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001
    pentru beneficiarul persoană juridică
    I. Beneficiarul sprijinului de un milion lei acordat pentru fiecare hectar de teren cultivat, respectiv Societatea Comercială/Asociaţia ................, cu sediul în localitatea ..........., str. .......... nr. ....., judeţul/sectorul ........., înregistrată la registrul comerţului sub nr. ......., cod fiscal ............., îndeplineşte condiţiile prevăzute în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001 şi în normele metodologice de aplicare a acesteia.
    II. Beneficiarul cultivă şi exploatează următoarele terenuri:

┌────┬─────────┬───────┬────────┬───────┐
│ │Total │din │ │din │
│ │suprafaţă│care, │Suma │care, │
│Nr. │cultivată│pe │cuvenită│pe │
│crt.│/ocupată │culturi│(lei) │culturi│
│ │(ha) │(ha) │ │(lei) │
│ │ ├┬┬─┬─┬─┤ ├┬┬─┬─┬─┤
├────┼─────────┼┼┼─┼─┼─┼────────┼┼┼─┼─┼─┤
├────┼─────────┼┼┼─┼─┼─┼────────┼┼┼─┼─┼─┤
├────┼─────────┼┼┼─┼─┼─┼────────┼┼┼─┼─┼─┤
└────┴─────────┴┴┴─┴─┴─┴────────┴┴┴─┴─┴─┘


    III. Sprijinul aprobat în sumă de ............. lei:
    a) se va vira de la Sucursala judeţeană/orăşenească ............. a Casei de Economii şi Consemnaţiuni cu ordin de plată (OPH) completat şi semnat de beneficiar în contul indicat de acesta;
    b) se va transfera, din dispoziţia beneficiarului, într-un cont curent deschis de acesta la Sucursala judeţeană/orăşenească ........... a Casei de Economii şi Consemnaţiuni, din care se va constitui un depozit în sumă de ....................... (se va completa numai dacă beneficiarul solicită) lei.

    IV. Declarăm pe propria răspundere că sumele trecute în prezentul proces-verbal de constatare şi recepţie sunt reale şi cunosc prevederile art. 13 alin. (1) şi (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001.
    V. Optez pentru cumpărarea din suma cuvenită ca sprijin direct a ........... tractoare şi ............ utilaje agricole.

┌──────────────────────────┬──────────────────────────────────┐
│Data │Reprezentantul centrului agricol │
│..........................│sau al oficiului de consultanţă │
│ │agricolă │
├──────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│Semnătura beneficiarului │Numele şi prenumele în clar │
│..........................│.................... │
├──────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ │Semnătura │
│ │..................................│
├──────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ │L.S. │
└──────────────────────────┴──────────────────────────────────┘


┌────────────────────────┬──────────────────────────┐
│Director, │Contabil – şef, │
├────────────────────────┼──────────────────────────┤
│........................│..........................│
├────────────────────────┼──────────────────────────┤
│L.S. │ │
└────────────────────────┴──────────────────────────┘


    ANEXA 4A

    la normele metodologice

┌──────────────────────────────┬───────────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│Localitatea │Se aprobă │Vizat primar │
│........................ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────────────────────────┼──────────────────────────────┤
│Judetul │Director general, │..............................│
│..............................│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────────────────────────┼──────────────────────────────┤
│Nr. de înregistrare │...............................│(semnătura şi ştampila) │
│........... din ............ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────────────────────────┼──────────────────────────────┤
│ │(semnătura şi ştampila) │ │
└──────────────────────────────┴───────────────────────────────┴──────────────────────────────┘

    Unitatea Casei de Economii şi Consemnaţiuni ................ (sucursală judeţeană/orăşenească, agenţie)
                             LISTA
    cuprinzând persoanele fizice beneficiare ale sprijinului de un milion lei
    acordat pentru fiecare hectar de teren cultivat în conformitate cu
    art. 7 alin. (1) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 30/2001

┌────────────┬─────────────┬─────────┬────────┬────────┬───────┐
│ │ │Total │din │ │din │
│Beneficiarul│Proces-verbal│suprafaţa│care, pe│Total │care, │
│(identificat│nr. ..../....│cultivate│culturi │suma │pe │
│conform │(vezi anexa │sau │(ha) │cuvenită│culturi│
│anexei nr. │nr. 3A) │ocupată │ │(lei) │(lei) │
│3A) │ │(ha) ├┬─┬─┬─┬─┤ ├┬─┬─┬┬─┤
│ │ │ ││ │ │ │ │ ││ │ ││ │
├────────────┼─────────────┼─────────┼┼─┼─┼─┼─┼────────┼┼─┼─┼┼─┤
│ │ │ ││ │ │ │ │ ││ │ ││ │
├────────────┼─────────────┼─────────┼┼─┼─┼─┼─┼────────┼┼─┼─┼┼─┤
│TOTAL │ │ ││ │ │ │ │ ││ │ ││ │
│GENERAL: │ │ ││ │ │ │ │ ││ │ ││ │
└────────────┴─────────────┴─────────┴┴─┴─┴─┴─┴────────┴┴─┴─┴┴─┘

    Declar pe propria răspundere ca datele înscrise în lista sunt reale şi am luat cunoştinţa de prevederile art. 13 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001.

┌────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────────┐
│ │Reprezentantul centrului agricol sau al oficiului │
│ │de consultanţă agicolă │
│Data ├──────────────────────────────────────────────────┤
│................................│..................................................│
│ ├──────────────────────────────────────────────────┤
│ │(semnătura şi ştampila, după caz) │
└────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────────────────┘


    ANEXA 4B

    la normele metodologice

┌──────────────────────────────┬───────────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│Localitatea │Se aprobă │Vizat primar │
│........................ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────────────────────────┼──────────────────────────────┤
│Judetul │Director general, │..............................│
│..............................│ │ │
├──────────────────────────────┼───────────────────────────────┼──────────────────────────────┤
│Nr. de înregistrare │...............................│(semnătura şi ştampila) │
│........... din ............ │ │ │
├──────────────────────────────┼───────────────────────────────┼──────────────────────────────┤
│ │(semnătura şi ştampila) │ │
└──────────────────────────────┴───────────────────────────────┴──────────────────────────────┘

    Unitatea Casei de Economii şi Consemnaţiuni .............................. (sucursala judeţeană/orăşenească, agenţie)
                                  LISTA
    cuprinzând persoanele juridice beneficiare ale sprijinului de un milion lei acordat pentru
    fiecare hectar de teren cultivat în conformitate cu
    art. 7 alin. (1) din Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 30/2001

┌────────────┬─────────────┬─────────┬────────┬────────┬───────┐
│ │ │Total │din │ │din │
│Beneficiarul│Proces-verbal│suprafaţa│care, pe│Total │care, │
│(identificat│nr. ..../....│cultivate│culturi │suma │pe │
│conform │(vezi anexa │sau │(ha) │cuvenită│culturi│
│anexei nr. │nr. 3B) │ocupată │ │(lei) │(lei) │
│3B) │ │(ha) ├┬─┬─┬─┬─┤ ├┬─┬─┬┬─┤
│ │ │ ││ │ │ │ │ ││ │ ││ │
├────────────┼─────────────┼─────────┼┼─┼─┼─┼─┼────────┼┼─┼─┼┼─┤
│ │ │ ││ │ │ │ │ ││ │ ││ │
├────────────┼─────────────┼─────────┼┼─┼─┼─┼─┼────────┼┼─┼─┼┼─┤
│TOTAL │ │ ││ │ │ │ │ ││ │ ││ │
│GENERAL: │ │ ││ │ │ │ │ ││ │ ││ │
└────────────┴─────────────┴─────────┴┴─┴─┴─┴─┴────────┴┴─┴─┴┴─┘

    Declar pe propria răspundere ca datele înscrise în liste sunt reale şi am luat cunoştinţa de prevederile art. 13 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001.

┌────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────────┐
│ │Reprezentantul centrului agricol sau al oficiului │
│ │de consultanţă agicolă │
│Data ├──────────────────────────────────────────────────┤
│................................│..................................................│
│ ├──────────────────────────────────────────────────┤
│ │(semnătura şi ştampila, după caz) │
└────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────────────────┘


    ANEXA 5

    la normele metodologice
    Direcţia generală pentru agricultură şi industrie alimentară a judeţului ...........
    Nr. ....... din .......... 2001
    CENTRALIZATORUL
    suprafeţelor şi sumelor cuvenite beneficiarilor sprijinului de un milion lei acordat pentru fiecare hectar
    de teren cultivat conform art. 7 alin. (6) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001
    I. Suprafaţa de teren cultivată .................................. ha.
    II. Suma totală cuvenită beneficiarilor .......................... lei.
    III. Comisionul cuvenit Casei de Economii şi Consemnaţiuni*) ........ lei.
    *) Prin circulară Ministerul Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor va comunica direcţiilor generale pentru agricultură şi industrie alimentară judeţene comisionul negociat cu Casa de Economii şi Consemnaţiuni potrivit Convenţiei nr. ..... din .... 2001.

    IV. TOTAL suma ....................... lei.

┌───────────────────────┬─────────────────────────────┐
│ │Director general, │
│Data ├─────────────────────────────┤
│.......................│.............................│
│ ├─────────────────────────────┤
│ │(semnătură şi ştampilă) │
└───────────────────────┴─────────────────────────────┘


    ANEXA 6

    la normele metodologice
        MINISTERUL AGRICULTURII, ALIMENTAŢIEI ŞI PĂDURILOR
    Se aprobă
    Ordonator principal de credite
    ........................

    DECONT JUSTIFICATIV
    privind decontarea cheltuielilor efectuate potrivit prevederilor
    art. 10 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001

┌─────────────────────────────────────────────────────────┐
│- mii lei - │
├────┬────────────┬─────────┬────────┬─────────┬──────────┤
│Nr. │ │Program │Credite │Credite │Credite │
│crt.│Specificare │de │deschise│utilizate│solicitate│
│ │ │creditare│ │ │ │
├────┼────────────┼─────────┼────────┼─────────┼──────────┤
│ │Cheltuieli │ │ │ │ │
│ │pentru │ │ │ │ │
│1. │publicitatea│ │ │ │ │
│ │prin │ │ │ │ │
│ │mass-media │ │ │ │ │
├────┼────────────┼─────────┼────────┼─────────┼──────────┤
│2. │Cheltuieli │ │ │ │ │
│ │de tipizare │ │ │ │ │
├────┼────────────┼─────────┼────────┼─────────┼──────────┤
│ │Cheltuieli │ │ │ │ │
│3. │de procurare│ │ │ │ │
│ │a │ │ │ │ │
│ │registrelor │ │ │ │ │
├────┼────────────┼─────────┼────────┼─────────┼──────────┤
│ │TOTAL: │ │ │ │ │
└────┴────────────┴─────────┴────────┴─────────┴──────────┘

    Director general,
    ..................

    ANEXA 7

    la normele metodologice
        MINISTERUL AGRICULTURII, ALIMENTAŢIEI ŞI PĂDURILOR
    Se aprobă
    Ordonator principal de credite
    ....................

    SITUAŢIA CENTRALIZATOARE
    privind sumele cuvenite beneficiarilor sprijinului de un milion de lei
    acordat producătorilor agricoli pentru fiecare hectar de teren cultivat
    conform Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001

┌────┬───────┬─────────┬──────────────┬──────────┬─────┐
│ │ │Suprafaţa│Suma cuvenită │ │ │
│Nr. │Judeţul│de teren │beneficiarilor│Comisionul│Total│
│crt.│ │cultivat │sprijinului │(lei) │(lei)│
│ │ │(ha) │(lei) │ │ │
├────┼───────┼─────────┼──────────────┼──────────┼─────┤
│1. │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼─────────┼──────────────┼──────────┼─────┤
│2. │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼─────────┼──────────────┼──────────┼─────┤
│3. │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼─────────┼──────────────┼──────────┼─────┤
│ │TOTAL: │ │ │ │ │
└────┴───────┴─────────┴──────────────┴──────────┴─────┘

    Director general,
    .......................

    ANEXA 8

    la normele metodologice
    Casa de Economii şi Consemnaţiuni ..................... (sucursala),
    DECONT JUSTIFICATIV
    privind utilizarea sumelor acordate din bugetul Ministrului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor
    conform Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001
    - lei -
    I. Acordări - TOTAL ......................
    1. Sumele cuvenite beneficiarilor sprijinului ..............
    2. Comisionul încasat .....................

    II. Utilizări - TOTAL .....................
    1. Sumele plătite beneficiarilor sprijinului ....................
    2. Comisionul justificat ...................

    III. Sume de restituit în contul Direcţiei generale pentru agricultură şi industrie alimentară ........ (I-II) .............
    Director,
    ....................

    ANEXA 9

    la normele metodologice
    Direcţia generală pentru agricultură şi industrie alimentară ..................
    DECONT JUSTIFICATIV
    privind decontarea sumelor acordate conform
    Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001
    - lei -
    I. Suma cuvenită beneficiarilor ..................
    1. Acordată din bugetul Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor ............
    2. Plătită efectiv conform decontului justificativ prezentat de Sucursala Casei de Economii şi Consemnaţiuni .............
    3. Diferenţe ............

    II. Comisionul Casei de Economii şi Consemnaţiuni ...............
    1. Acordată din bugetul Ministerului Agriculturii, Alimentaţiei şi Pădurilor ............
    2. Justificat conform decontului justificativ prezentat de Sucursala Casei de Economii şi Consemnaţiuni .............
    3. Diferenţe ................

    III. Sume neutilizate, de retras din contul Direcţiei generale pentru agricultură şi industrie alimentară (I.3. + II.3.) .....................
    Director general,
    ........................

    ANEXA 10

    la normele metodologice
    Direcţia generală pentru agricultură şi industrie alimentară .....................
    Nr. ............. din ........... 2001
    CENTRALIZATOR
    cuprinzând beneficiarii sprijinului acordat în baza
    Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2001, care optează pentru achiziţionarea de tractoare şi utilaje agricole

┌────┬─────────────┬────┬─────────┬────┬───────────┐
│ │Persoane │ │ │ │ │
│Nr. │fizice sau │Suma│Numărul │Suma│Utilajul │
│crt.│juridice │(mii│de │(mii│agricol │
│ │(date de │lei)│tractoare│lei)│(denumirea)│
│ │identificare)│ │ │ │ │
├────┼─────────────┼────┼─────────┼────┼───────────┤
├────┼─────────────┼────┼─────────┼────┼───────────┤
├────┼─────────────┼────┼─────────┼────┼───────────┤
├────┼─────────────┼────┼─────────┼────┼───────────┤
└────┴─────────────┴────┴─────────┴────┴───────────┘

    Director general,
    .........................

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016