Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME din 9 august 2021  de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea postului de manager general, persoană fizică, din cadrul serviciilor de ambulanţă judeţene şi al Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 NORME din 9 august 2021 de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea postului de manager general, persoană fizică, din cadrul serviciilor de ambulanţă judeţene şi al Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov

EMITENT: Ministerul Sănătăţii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 782 din 13 august 2021
──────────
    Aprobate prin ORDINUL nr. 1.508 din 9 august 2021, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 782 din 13 august 2021.
──────────
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    (1) Prezentele norme reglementează organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea postului de manager general, persoană fizică, din serviciile de ambulanţă judeţene şi din Serviciul de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov din reţeaua Ministerului Sănătăţii.
    (2) Concursul pentru ocuparea postului de manager general în serviciile de ambulanţă judeţene şi în Serviciul de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov se organizează la nivel central, în municipiul Bucureşti, de către o comisie de concurs numită prin ordin al ministrului sănătăţii.

    ART. 2
    (1) Concursul se desfăşoară în următoarele etape:
    a) evaluarea dosarului de candidat - etapă eliminatorie;
    b) concursul propriu-zis.

    (2) În cadrul concursului propriu-zis candidaţii susţin următoarele probe de evaluare:
    a) test-grilă de verificare a cunoştinţelor;
    b) evaluarea şi susţinerea proiectului de management;
    c) interviu.

    (3) Concursul se finalizează, pentru fiecare post scos la concurs, cu ierarhizarea candidaţilor în ordinea descrescătoare a mediilor finale obţinute în urma concursului şi cu nominalizarea candidatului admis pe postul pentru care a concurat.
    (4) Pentru a fi declaraţi „Admis“ candidaţii trebuie să obţină media finală cel puţin 7,00, iar la fiecare probă de evaluare minimum nota 7,00.

    ART. 3
    (1) Numirea, pe baza rezultatelor concursului naţional, în postul de manager general al serviciului de ambulanţă judeţean sau al Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov se face prin ordin al ministrului sănătăţii.
    (2) Managerul general încadrat în condiţiile alin. (1) încheie cu Ministerul Sănătăţii un contract de management pe o perioadă de maximum 3 ani. Contractul de management poate fi prelungit, în condiţiile legii, sau poate înceta înainte de termen, în cazul neîndeplinirii obligaţiilor prevăzute în acesta, constatate în urma evaluării anuale efectuate pe baza indicatorilor de performanţă stabiliţi prin ordin al ministrului sănătăţii.

    ART. 4
    (1) În vederea organizării şi desfăşurării concursului, Ministerul Sănătăţii publică în ziarul „Viaţa Medicală“ anunţul de concurs cu cel puţin 30 de zile înainte de data începerii concursului.
    (2) Anunţul de concurs cuprinde:
    a) posturile scoase la concurs;
    b) locul şi perioada de desfăşurare a concursului;
    c) condiţiile care trebuie îndeplinite de candidaţi pentru a se putea înscrie la concurs;
    d) locul şi perioada de înscriere;
    e) conţinutul dosarului de înscriere.

    (3) Bibliografia pentru concurs şi tema pentru proiectul de management sunt întocmite de către Direcţia generală asistenţă medicală, medicină de urgenţă şi programe de sănătate publică - Serviciul medicină de urgenţă din cadrul Ministerului Sănătăţii şi se aprobă de către ministrul sănătăţii.
    (4) Bibliografia pentru concurs poate cuprinde acte normative, lucrări, articole de specialitate sau surse de informare şi documente expres indicate, cu relevanţă pentru exercitarea funcţiei de manager în cadrul unui serviciu de ambulanţă, pentru care se organizează concursul.
    (5) În urma aprobării de ministrul sănătăţii, tema şi bibliografia sunt publicate, cu cel puţin 30 de zile înainte de data începerii concursului, pe site-ul Ministerului Sănătăţii, www.ms.ro.

    CAP. II
    Organizarea concursului
    ART. 5
    (1) Ministrul sănătăţii aprobă prin ordin componenţa nominală a comisiei de concurs, respectiv a comisiei de soluţionare a contestaţiilor, la propunerea Direcţiei generale asistenţă medicală, medicină de urgenţă şi programe de sănătate publică - Serviciul medicină de urgenţă din cadrul Ministerului Sănătăţii.
    (2) Comisia de concurs are următoarea componenţă:
    a) un cadru didactic (profesor, conferenţiar sau şef de lucrări) cu funcţie de predare în specialităţile management/sănătate publică şi management sanitar din cadrul universităţilor de medicină şi farmacie;
    b) trei reprezentanţi ai Ministerului Sănătăţii, din care un reprezentant al Serviciului medicină de urgenţă din Ministerul Sănătăţii;
    c) un reprezentant al Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă din cadrul Ministerului Afacerilor Interne.

    (3) Comisia de soluţionare a contestaţiilor are următoarea componenţă:
    a) un cadru didactic (profesor, conferenţiar sau şef de lucrări) cu funcţie de predare în specialităţile management/sănătate publică şi management sanitar din cadrul universităţilor de medicină şi farmacie;
    b) trei reprezentanţi din Ministerul Sănătăţii, din care un reprezentant al Serviciului medicină de urgenţă din Ministerul Sănătăţii;
    c) un reprezentant al Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă din cadrul Ministerului Afacerilor Interne.

    (4) Serviciul medicină de urgenţă din cadrul Direcţiei generale asistenţă medicală, medicină de urgenţă şi programe de sănătate publică, cu avizul secretarului de stat care are în coordonare serviciile de ambulanţă judeţene şi Serviciul de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov, solicită sindicatului reprezentativ din cadrul serviciilor de ambulanţă să desemneze un observator, care va participa la toată derularea concursului.
    (5) Prin ordinul ministrului sănătăţii prin care se aprobă componenţa nominală a comisiei de concurs, respectiv a comisiei de soluţionare a contestaţiilor, se desemnează şi preşedinţii celor două comisii, precum şi membrii supleanţi ai membrilor celor două comisii.
    (6) Pentru propunerile privind numirea comisiei pentru organizarea şi desfăşurarea concursurilor, precum şi a comisiei de soluţionare a contestaţiilor se solicită aviz conform al Comisiei interministeriale pentru suport tehnic, conform prevederilor art. 6 alin. (2), art. 7 alin. (1) lit. m) şi ale pct. 13 din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 144/2014 privind organizarea şi funcţionarea Comisiei interministeriale pentru suport tehnic.

    ART. 6
    (1) Nu poate fi desemnat membru în comisia de concurs sau în comisia de soluţionare a contestaţiilor persoana care se află în următoarele situaţii:
    a) are relaţii cu caracter patrimonial cu oricare dintre candidaţi sau interesele patrimoniale ale sale ori ale soţului sau soţiei pot afecta imparţialitatea şi obiectivitatea evaluării;
    b) este soţ, soţie, rudă sau afin până la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre candidaţi ori cu un alt membru al comisiei de concurs sau al comisiei de soluţionare a contestaţiilor;
    c) este sau urmează a fi, în situaţia ocupării funcţiei de conducere pentru care se organizează concursul, direct subordonat ierarhic al oricăruia dintre candidaţi.

    (2) Membrii comisiei de concurs şi ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor, în cazul în care se află în una dintre situaţiile prevăzute la alin. (1), au obligaţia să anunţe de îndată Ministerul Sănătăţii, atribuţiile acestora în comisie urmând să fie preluate de membrii supleanţi.

    ART. 7
    Comisia de concurs poartă întreaga răspundere pentru buna organizare şi desfăşurare a concursului, asigurarea legalităţii în ceea ce priveşte evaluarea candidaţilor, asigurarea şanselor egale pentru aceştia, securitatea conţinutului probelor de evaluare şi a documentelor elaborate de comisie şi candidaţi în vederea evaluării şi ierarhizării acestora.

    ART. 8
    Atribuţiile comisiei de concurs sunt:
    a) stabileşte subiectele pentru proba scrisă;
    b) evaluează dosarele de înscriere ale candidaţilor;
    c) transmite secretariatului comisiei rezultatele fiecărei etape a concursului pentru a fi comunicate candidaţilor;
    d) instruieşte candidaţii înainte de începerea probelor de evaluare privind regulile ce trebuie respectate pe timpul desfăşurării concursului;
    e) organizează desfăşurarea probelor de evaluare;
    f) semnează procesele-verbale întocmite de secretariatul comisiei după fiecare etapă de concurs, precum şi raportul final al concursului.


    ART. 9
    (1) Atribuţiile comisiei de soluţionare a contestaţiilor sunt:
    a) soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi;
    b) transmite secretariatului comisiei rezultatele contestaţiilor pentru a fi comunicate candidaţilor;
    c) semnează procesele-verbale întocmite de secretariatul comisiei după soluţionarea contestaţiilor.

    (2) Comisia de soluţionare a contestaţiilor soluţionează contestaţiile cu privire la respingerea dosarelor, la rezultatul testului-grilă, la evaluarea şi susţinerea proiectului, la interviu. Lucrările care sunt evaluate de membrii comisiei de concurs cu o diferenţă mai mare de 1,5 puncte sunt reevaluate de comisia de soluţionare a contestaţiilor. Deciziile comisiei de soluţionare a contestaţiilor sunt definitive.

    ART. 10
    Secretariatul comisiei de concurs şi al comisiei de soluţionare a contestaţiilor este asigurat de către Ministerul Sănătăţii.

    CAP. III
    Înscrierea candidaţilor
    ART. 11
    La concurs se pot înscrie candidaţii care îndeplinesc, cumulativ, următoarele criterii:
    a) au cetăţenia română şi au domiciliul stabil în România;
    b) cunosc limba română, scris şi vorbit;
    c) sunt absolvenţi de învăţământ universitar de lungă durată cu diplomă de licenţă sau echivalentă din perioada anterioară aplicării ciclurilor tip Bologna sau absolvenţi ai ciclului II de studii universitare de master în specialitate pentru perioada ulterioară aplicării ciclurilor tip Bologna conform art. 153 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în domeniul fundamental al ştiinţelor biologice şi biomedicale, ramura de ştiinţă medicină, specializarea medicină sau în domeniul ştiinţelor sociale, ramurile ştiinţe juridice - specializarea drept şi ştiinţe economice, având vechime în sistemul de sănătate publică de cel puţin 5 ani;
    d) au cel puţin 5 ani vechime în posturi de medic, respectiv 6 ani şi 6 luni pe funcţie de economist sau jurist, în sistemul de sănătate publică;
    e) au cel puţin 5 ani vechime ca medic primar, respectiv 3 ani vechime ca economist 1A/consilier juridic 1A, pentru Serviciul de Ambulanţă Bucureşti - Ilfov;
    f) sunt absolvenţi ai unor cursuri de perfecţionare în management sanitar, organizate de o instituţie acreditată din ţară sau din străinătate;
    g) nu au fost condamnaţi pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia postcondamnatorie sau dezincriminarea faptei; nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie de conducere sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia au săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
    h) nu au fost destituiţi din funcţie sau nu le-a încetat contractual individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
    i) au o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează;
    j) nu au vârsta de pensionare, conform legii, la data concursului.


    ART. 12
    (1) Dosarul de înscriere trebuie să conţină următoarele documente:
    a) cererea de înscriere la concurs;
    b) curriculum vitae în format europass;
    c) copia actului de identitate;
    d) copia diplomei de licenţă sau echivalente;
    e) copie a diplomei de master în specialitatea studiilor, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licenţă a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
    f) copia carnetului de muncă sau adeverinţa eliberată de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
    g) copia certificatului de absolvire a unui curs de perfecţionare în management sanitar;
    h) copii ale diplomelor de studii şi altor documente ce atestă efectuarea unor specializări, competenţe/atestate etc. în domeniul managementului sanitar;
    i) proiectul de management realizat de candidat;
    j) copia actelor (certificat de căsătorie etc.) care dovedesc schimbarea numelui, după caz;
    k) cazierul judiciar;
    l) document medical din care să reiasă că este apt medical;
    m) avizul psihologic;
    n) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de lege;
    o) declaraţia referitoare la consimţământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, conform prevederilor Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), cu modificările ulterioare, conform anexei nr. 1 la prezentele norme;
    p) acordul scris cu privire la înregistrarea probelor audio şi video a probelor de concurs, conform anexei nr. 2, la prezentele norme.

    (2) Documentele prevăzute la literele c)-h) şi j) sunt însoţite de originale, în vederea certificării conformităţii, la înregistrarea dosarului de înscriere.

    ART. 13
    (1) Dosarele de înscriere se depun la secretariatul comisiei de concurs, până la termenul stabilit pentru finalizarea înscrierilor, care nu poate fi mai târziu de 10 zile lucrătoare înainte de începerea concursului.
    (2) Comisia de concurs, în termen de 5 zile lucrătoare de la data finalizării înscrierilor, evaluează dosarele depuse şi stabileşte pentru fiecare rezultatul prin înscrierea menţiunii „Admis“ sau „Respins“.
    (3) Rezultatul evaluării dosarelor de înscriere se afişează la sediul Ministerului Sănătăţii şi al instituţiei în care s-a desfăşurat concursul şi pe pagina web www.ms.ro.
    (4) Candidaţii au dreptul să conteste rezultatul evaluării dosarelor, în termen de 48 de ore de la data afişării. Contestaţiile se soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor, în termen de 48 de ore de la data expirării termenului de depunere a acestora. Modul de soluţionare a contestaţiilor se afişează la sediul Ministerului Sănătăţii şi al instituţiei în care s-a desfăşurat concursul şi pe pagina web www.ms.ro.
    (5) Concursul este continuat numai de candidaţii al căror dosar a fost declarat „Admis“.

    CAP. IV
    Desfăşurarea concursului propriu-zis
    ART. 14
    (1) Testul-grilă de verificare a cunoştinţelor se elaborează de comisia de concurs.
    (2) Testul-grilă are caracter eliminatoriu şi se desfăşoară pe durata a 3 ore.
    (3) Testul-grilă conţine 100 de întrebări din bibliografia stabilită pentru concurs dintr-o bază de date ce conţine cel puţin 1.000 de întrebări ce vor fi publicate pe site-ul www.ms.ro.
    (4) Fiecare întrebare are 4 variante de răspuns (a, b, c, d). Întrebările au un singur răspuns corect dintre cele 4 variante şi fiecare răspuns corect se notează cu 0,1 puncte.

    ART. 15
    (1) Comisia de concurs se întruneşte pentru elaborarea testului-grilă, prin tragere la sorti din baza de date de 1.000 de întrebări, cu cel mult 4 ore înaintea susţinerii probei, în spaţii special destinate, care să asigure secretizarea activităţii şi condiţii optime de lucru.
    (2) Testul-grilă elaborat se multiplică, în prezenţa comisiei, într-un număr de exemplare dublu faţă de numărul candidaţilor înscrişi în concurs. După multiplicare testele-grilă se introduc în plicuri, câte unul pentru fiecare sală de concurs, şi se sigilează. Fiecare plic va conţine un număr dublu de teste faţă de numărul candidaţilor din sala respectivă.
    (3) Comisia de concurs împreună cu secretariatul comisiei de concurs participă la multiplicarea testelor-grilă şi nu pot să părăsească spaţiile în care s-au desfăşurat aceste activităţi până la sigilarea plicurilor cu testele-grilă.

    ART. 16
    Exigenţe cu privire la elaborarea întrebărilor:
    a) conţinutul să fie clar exprimat, să fie exclusă orice ambiguitate;
    b) formularea să fie în strictă concordanţă cu bibliografia stabilită pentru concurs;
    c) să acopere o arie cât mai extinsă a bibliografiei de concurs;
    d) să poată fi rezolvate în timpul stabilit.


    ART. 17
    (1) Concursul se va desfăşura în spaţiile stabilite de către Ministerul Sănătăţii. Pentru fiecare sală de concurs în care se desfăşoară proba de test-grilă, la solicitarea comisiei de concurs, se stabilesc, cu cel mult 48 de ore înainte de începerea probei scrise, un număr necesar de supraveghetori.
    (2) Comisia de concurs împreună cu secretariatul comisiei de concurs au următoarele atribuţii:
    a) verifică sala de concurs, îndepărtând toate materialele care îi pot influenţa pe candidaţi în rezolvarea testului-grilă;
    b) afişează la intrare tabelul nominal cu candidaţii, în ordine alfabetică, repartizaţi să susţină proba de evaluare în sala respectivă;
    c) stabileşte locul fiecărui candidat, în funcţie de numărul curent din tabelul nominal;
    d) verifică prezenţa şi identitatea candidaţilor şi o consemnează în documentele de evidenţă;
    e) distribuie candidaţilor, la ora stabilită pentru începerea probei, câte un test-grilă;
    f) precizează modul de completare de către candidaţi, în spaţiul special destinat pe testul-grilă, a datelor de identificare ale acestora şi ia măsuri de secretizare a testelor-grilă, până la începerea probei. Pe fiecare test-grilă se aplică, de către comisia de concurs, până la finalizarea probei, ştampila specială de concurs sau cea stabilită de comisia de concurs;
    g) verifică existenţa unor semne distinctive pe teste, luând măsuri de anulare a celor descoperite cu asemenea semne prin înscrierea pe lucrare „ANULAT“, cu semnătura proprie, şi asigură un nou test-grilă candidatului în cauză, în timpul alocat probei, cu respectarea transparenţei acestei activităţi şi a prevederilor lit. f). La fel se procedează şi în cazul în care unii candidaţi doresc să îşi transcrie testul-grilă, fără să depăşească timpul afectat probei;
    h) preia de la candidaţi, pe bază de semnătură, testele-grilă.


    ART. 18
    (1) Supraveghetorii se numesc, la solicitarea preşedintelui comisiei de concurs, cu cel mult 48 de ore înainte de începerea probei scrise, prin ordin al ministrului sănătăţii.
    (2) Supraveghetorii se subordonează comisiei de concurs şi îndeplinesc sarcinile stabilite de aceasta.

    ART. 19
    Pe timpul desfăşurării probei, supraveghetorii nu dau indicaţii privind rezolvarea întrebărilor, nu permit intrarea în sală a altor persoane, cu excepţia membrilor comisiei de concurs şi a observatorului.

    ART. 20
    (1) Candidaţii au acces în sălile de susţinere a testului-grilă cu 30 de minute înainte de deschiderea plicurilor cu teste, pe baza tabelelor aflate la responsabilii de săli şi afişate la intrare şi a actului de identitate.
    (2) Candidaţii care nu se află în sălile de susţinere a probei de evaluare cu cel puţin 10 minute înainte de momentul deschiderii plicului cu testele-grilă pierd dreptul de participare la concurs.
    (3) În sălile de concurs este interzisă utilizarea telefoanelor mobile.

    ART. 21
    (1) La ora înscrisă pe plic, responsabilul de sală deschide plicul cu testele-grilă în faţa tuturor candidaţilor, le distribuie fiecărui candidat şi stabileşte ora de începere şi de finalizare a probei.
    (2) Din momentul deschiderii plicului cu testele-grilă, candidaţii nu pot părăsi sala de concurs decât după 30 de minute şi numai după predarea lucrării. Pentru necesităţi fiziologice candidaţii pot părăsi sala de concurs numai însoţiţi de 2 supraveghetori, iar timpul absenţei din sală nu prelungeşte durata probei pentru candidaţii respectivi.
    (3) Pentru rezolvarea testului-grilă candidaţii folosesc numai cerneală sau pastă de culoare albastră. Orice altă culoare decât cea albastră este interzisă, fiind considerată semn distinctiv.

    ART. 22
    (1) După expirarea timpului, lucrările candidaţilor se preiau de secretariatul comisiei de concurs, sub semnătură, şi se repartizează pentru a fi evaluate de membrii comisiei de concurs.
    (2) Fiecare test-grilă este evaluat independent de către fiecare membru al comisiei de concurs şi se apreciază separat, conform grilei de corectare aprobate de preşedintele comisiei de concurs. Punctajul maxim este de 10 puncte, corespunzător notei 10, fiecare întrebare având un punctaj de 0,1 puncte.
    (3) În situaţia în care există diferenţe mai mari de 1,5 puncte între punctajele acordate, preşedintele comisiei de concurs repartizează lucrarea comisiei de soluţionare a contestaţiilor, care o reverifică şi stabileşte punctajul definitiv.

    ART. 23
    (1) Rezultatul testului-grilă se comunică prin afişare la sediul Ministerului Sănătăţii şi al instituţiei în care s-a desfăşurat concursul, în termen de 24 de ore de la finalizarea probei, dar nu mai târziu de 48 de ore.
    (2) Sunt declaraţi „Respins“ candidaţii care au obţinut la testul-grilă de verificare a cunoştinţelor o notă mai mică de 7,00 sau un număr de puncte echivalent cu aceasta, nemaiputânduse prezenta la susţinerea probelor prevăzute la art. 2 alin. (2) lit. b) şi c).
    (3) Candidaţii au dreptul să conteste rezultatul testului-grilă în termen de 24 de ore de la data afişării. Contestaţia se soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor, în termen de 24 de ore de la data expirării termenului de depunere a acestora. Modul de soluţionare a contestaţiilor se afişează la sediul Ministerului Sănătăţii şi al instituţiei în care s-a desfăşurat concursul şi pe pagina web www.ms.ro.

    ART. 24
    (1) Proiectul de management urmăreşte analizarea temei date şi va conţine propuneri şi soluţii pentru rezolvarea acesteia.
    (2) Informaţiile necesare pentru realizarea proiectului sunt puse la dispoziţia candidaţilor şi sunt stabilite odată cu tema.

    ART. 25
    (1) Candidaţii depun proiectul de management odată cu înscrierea la concurs.
    (2) Proiectul de management va avea un număr de maximum 12 pagini. Proiectul trebuie să fie realizat individual de către candidat, tehnoredactat pe calculator, cu fonturi de 14, iar eventualele anexe să nu depăşească un număr maxim de 12 pagini.
    (3) Proiectul de management se depune la dosar în 3 exemplare identice, astfel:
    - fiecare exemplar semnat de candidat se introduce într-un plic A4 de culoare albă, care nu va mai purta niciun alt înscris;
    – cele 3 plicuri de culoare albă, fără niciun înscris pe ele, care conţin câte un exemplar al proiectului de management, se vor introduce într-un plic A4 de culoare maro, pe care se va înscrie numele candidatului.

    (4) Proiectele sunt evaluate, până la data susţinerii orale de către candidat, de către comisia de concurs.
    (5) Fiecare lucrare este notată independent de fiecare membru. Nota finală, cu două zecimale, este media notelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs.
    (6) Grila de punctare a proiectelor de management este elaborată de comisia de concurs şi publicată odată cu publicarea temei stabilite.
    (7) În cazul în care există diferenţe mai mari de 1,5 puncte între notele acordate, proiectul de management este reevaluat de comisia de soluţionare a contestaţiilor, care reverifică şi stabileşte nota finală.

    ART. 26
    (1) Susţinerea proiectului se face în plenul comisiei de concurs, pe durata a maximum 30 de minute, timp cumulat cu răspunsurile la întrebările adresate de membrii comisiei de concurs.
    (2) În funcţie de modul de susţinere a lucrării şi de răspunsurile date membrilor comisiei de concurs, se acordă o nouă notă, între 1 şi 10.
    (3) În urma susţinerii orale a proiectului de management, membrii comisiei de concurs stabilesc nota definitivă pentru această probă de evaluare, reprezentând media notelor acordate conform art. 25 alin. (7) şi alin. (2) al prezentului articol.

    ART. 27
    (1) Rezultatul evaluării proiectului de management şi susţinerii proiectului de management se comunică prin afişare la sediul Ministerului Sănătăţii şi al instituţiei în care s-a desfăşurat concursul şi pe pagina web www.ms.ro, în termen de 24 de ore de la finalizarea probei, dar nu mai târziu de 48 de ore.
    (2) Sunt declaraţi „Respins“ candidaţii care au obţinut la evaluarea şi susţinerea proiectului de management o notă mai mică de 7,00 sau un număr de puncte echivalent cu aceasta, nemaiputându-se prezenta la susţinerea probei prevăzute la art. 2 alin. (2) lit. c).
    (3) Candidaţii au dreptul să conteste rezultatul evaluării proiectului de management şi susţinerii proiectului de management în termen de 24 de ore de la data afişării. Contestaţia se soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor, în termen de 24 de ore de la data expirării termenului de depunere a acestora. Modul de soluţionare a contestaţiilor se afişează la sediul comisiei de concurs.

    ART. 28
    (1) În cadrul interviului se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor. Proba interviului poate fi susţinută doar de către acei candidaţi declaraţi admişi la probele anterioare.
    (2) Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfăşurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare. Criteriile de evaluare pentru stabilirea planului de interviu sunt:
    a) abilităţile de comunicare;
    b) capacitatea de analiză şi sinteză;
    c) abilităţile impuse de funcţie;
    d) motivaţia candidatului;
    e) comportamentul în situaţiile de criză;
    f) capacitatea de a lua decizii şi de a evalua impactul acestora;
    g) exercitarea controlului decizional;
    h) capacitatea managerială.


    ART. 29
    (1) Data şi ora susţinerii interviului se afişează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă.
    (2) Interviul este înregistrat, iar înregistrările se păstrează cel puţin 1 an de la finalizarea concursului, anunţarea câştigătorilor şi, în cazul în care se depun contestaţii, până la soluţionarea acestora.
    (3) În funcţie de modul de susţinere a interviului şi de răspunsurile date membrilor comisiei de concurs, se acordă o nouă notă, între 1 şi 10.
    (4) În cazul în care există diferenţe mai mari de 1,5 puncte între notele acordate, candidatul este reevaluat de comisia de soluţionare a contestaţiilor, care stabileşte nota finală.

    ART. 30
    (1) Interviul se desfăşoară pe durata a maximum 15 minute, în plenul comisiei de concurs.
    (2) În cadrul interviului, comisia va adresa candidatului numai întrebări referitoare la activitatea profesională a acestuia, întrebări cu scopul de a clarifica sau de a prezenta soluţii pentru rezolvarea unor situaţii profesionale ipotetice, ce pot apărea la un serviciu de ambulanţă, în desfăşurarea activităţii.
    (3) Candidaţii au dreptul să conteste rezultatul interviului în termen de 24 de ore de la data afişării. Contestaţia se soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor, în timp de 24 de ore de la data expirării termenului de depunere a acestora la secretariatul comisiei de concurs. Modul de soluţionare a contestaţiilor se afişează la sediul Ministerului Sănătăţii şi al instituţiei în care s-a desfăşurat concursul şi pe pagina web www.ms.ro.

    CAP. V
    Dispoziţii finale
    ART. 31
    (1) Media finală a fiecărui candidat se calculează, cu două zecimale, ca medie aritmetică a notelor obţinute la testul-grilă, proiectul de management şi interviu.
    (2) În baza mediilor finale ale candidaţilor se întocmesc, pentru fiecare post scos la concurs, în ordine descrescătoare, listele finale ale concursului.
    (3) La medii egale, departajarea candidaţilor se face după media obţinută la testul-grilă, iar la menţinerea egalităţii, după nota obţinută la interviu.

    ART. 32
    (1) Comunicarea rezultatelor finale se face prin afişare la sediul Ministerului Sănătăţii şi al instituţiei în care s-a desfăşurat concursul şi pe pagina web www.ms.ro, în termen de 24 de ore de la finalizarea concursului.
    (2) Mediile finale obţinute de candidaţi sunt valabile pentru stabilirea ordinii de clasificare numai la postul pentru care aceştia au candidat.

    ART. 33
    (1) În termen de 48 de ore de la finalizarea concursului, preşedintele comisiei de concurs înaintează direcţiei de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii lista persoanelor care au fost declarate „Admis“ pentru ocuparea postului/posturilor de manager general al serviciului de ambulanţă judeţean şi al Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov în vederea emiterii actelor administrative de încadrare.
    (2) Lucrările scrise ale candidaţilor, precum şi toate documentele întocmite pentru organizarea şi desfăşurarea concursului se păstrează în arhiva Ministerului Sănătăţii şi au regimul documentelor de personal şi învăţământ.

    ART. 34
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentele norme.

    ANEXA 1

    la norme
    DECLARAŢIE
    de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal
    Subsemnatul/Subsemnata ................................, născut(ă) la data de ................ în .............................,
                                                 (numele, prenumele)
    identificat(ă) cu CI seria ....... numărul ................., CNP ........................., eliberată de .............................. la data de .........................., cu termen de valabilitate până la data de ............................, cu domiciliul în localitatea .............................., judeţul ......................., str. ............................................ nr. .........., bl. ........., sc. ........, et. ....., ap. ....., reşedinţa în localitatea ..................., judeţul ................., str. ..................................... nr. ......., bl. ....., sc. ......, et. ....., ap. ......, telefon ....................................., îmi exprim acordul cu privire la utilizarea şi prelucrarea datelor mele cu caracter personal de către Ministerul Sănătăţii, în cadrul concursului pentru ocuparea postului de manager general, persoană fizică, din cadrul serviciilor de ambulanţă judeţene şi al Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov.
    Data
    .......................
    Semnătura
    .......................

    ANEXA 2

    la norme
    ACORD
    privind înregistrarea audiovideo
    Subsemnatul/Subsemnata ................................................, în calitate de candidat la concursul pentru ocuparea postului de manager general, persoană fizică, din cadrul serviciilor de ambulanţă judeţene şi al Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov, sunt de acord cu înregistrarea audiovideo a probelor concursului desfăşurat în data/datele de ..............................., conform Ordinului ministrului sănătăţii nr. 1.508/2021 privind aprobarea Normelor de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea postului de manager general, persoană fizică, din cadrul serviciilor de ambulanţă judeţene şi al Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov.
    Data
    .....................

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016