Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME din 30 mai 2018  privind condiţiile de prelucrare a datelor cu caracter personal ale persoanelor care au acces în clădirea Palatului Parlamentului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 NORME din 30 mai 2018 privind condiţiile de prelucrare a datelor cu caracter personal ale persoanelor care au acces în clădirea Palatului Parlamentului

EMITENT: Parlamentul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 456 din 31 mai 2018
──────────
    Aprobate prin Hotărârea nr. 4 din 30 mai 2018, publicată în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 456 din 31 mai 2018.
──────────
    1. Accesul persoanelor în incinta Palatului Parlamentului se face numai prin intrările destinate acestui scop, prevăzute cu sisteme de control şi cu respectarea prevederilor Regulamentului privind ordinea şi siguranţa în Palatul Parlamentului.
    2. Accesul în Palatul Parlamentului al vizitatorilor (turiştilor), al cetăţenilor care asistă la şedinţele în plen ale Parlamentului şi al invitaţilor membrilor Birourilor permanente, comisiilor parlamentare, grupurilor parlamentare, parlamentarilor neafiliaţi, secretarilor generali şi secretarilor generali adjuncţi, precum şi al celor ai serviciilor Camerei Deputaţilor sau Senatului este permis numai pe baza documentelor de acces.
    3. Eliberarea documentelor de acces (permis de intrare, ecusoane) se face, pe baza documentului de identitate valabil (carte de identitate, buletin de identitate sau, după caz, paşaport) al persoanei care solicită accesul, de către inspectorii de securitate ai Direcţiei afaceri interne a Camerei Deputaţilor, numai după înscrierea în evidenţele proprii a datelor de identificare a persoanei în cauză.
    4. În cadrul procesului de eliberare a documentului de acces se prelucrează următoarele date cu caracter personal: numele şi prenumele, seria şi numărul actului de identitate, cetăţenia şi fotografia din actul de identitate.
    5. Datele sunt prelucrate în următoarele scopuri:
    a) emiterea permisului de intrare, care cuprinde, printre altele, următoarele elemente: numele şi prenumele, fotografia, destinaţia, data în care este valabil permisul;
    b) asigurarea condiţiilor de securitate a obiectivului;
    c) îndeplinirea obligaţiilor legale.
    Datele cu caracter personal colectate nu vor fi transferate către terţi, cu excepţia celor solicitate de autorităţile competente în scopul prevenirii, investigării, depistării sau urmăririi penale a infracţiunilor sau al executării pedepselor, inclusiv al protejării împotriva ameninţărilor la adresa siguranţei publice şi al prevenirii acestora, în condiţiile prevăzute de actele normative în vigoare;

    d) în scopuri statistice.

    6. Datele sunt prelucrate automat, fără a exclude intervenţia umană.
    7. Datele cu caracter personal colectate prin intermediul sistemului electronic de generare automată a documentelor de acces vor fi stocate pe o perioadă de 6 luni, urmând ca după acest interval să fie şterse.
    8. Accesul la datele cu caracter personal se face în mod controlat, pe niveluri de acces acordat în mod individual doar persoanelor care, pentru îndeplinirea îndatoririlor de serviciu, trebuie să lucreze cu aceste date.
    9. În Palatul Parlamentului, persoanele sunt obligate să prezinte documentul de acces organelor de control la intrarea, ieşirea sau la cererea personalului specializat în asigurarea ordinii şi siguranţei în interiorul clădirii.
    10. Toate persoanele aflate în Palatul Parlamentului vor purta la vedere, permanent, documentele de acces (permis, ecuson) care certifică dreptul de acces în clădire.
    11. La încheierea vizitei, documentele de acces se înmânează, obligatoriu, inspectorilor de securitate care le-au eliberat. Permisele de intrare trebuie să conţină ştampila şi semnătura de confirmare a vizitei.
    12. Permisele de acces se vor păstra de către Direcţia afaceri interne, într-un loc sigur, timp de 30 de zile, după care vor fi distruse.
    13. Înregistrările video obţinute prin intermediul sistemului tehnic integrat de securitate se păstrează pe o durată de 30 zile, după care sunt şterse, excepţie făcând cele necesare în analiza unor evenimente ce perturbă ordinea şi securitatea la Palatul Parlamentului sau solicitate de autorităţile competente, în condiţiile legii.

    ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016