Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME din 30 iunie 2023  pentru desfăşurarea alegerilor pentru preşedintele Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România, membrii Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România şi auditorul statutar al Camerei Auditorilor Financiari din România, în cadrul Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România, organizată în data de 16 septembrie 2023, la sală, cu prezenţa fizică a auditorilor financiari    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 NORME din 30 iunie 2023 pentru desfăşurarea alegerilor pentru preşedintele Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România, membrii Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România şi auditorul statutar al Camerei Auditorilor Financiari din România, în cadrul Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România, organizată în data de 16 septembrie 2023, la sală, cu prezenţa fizică a auditorilor financiari

EMITENT: Camera Auditorilor Financiari din România
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 683 din 25 iulie 2023
──────────
    Aprobate prin HOTĂRÂREA nr. 61 din 30 iunie 2023, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 683 din 25 iulie 2023.
──────────
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    (1) Normele pentru desfăşurarea alegerilor pentru preşedintele Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România, membrii Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România şi auditorul statutar al Camerei Auditorilor Financiari din România („Camera“ sau „CAFR“), denumite în continuare „Norme“, cuprind dispoziţii privind procedura de alegeri, desfăşurarea votului şi stabilirea rezultatelor alegerilor pentru preşedintele Consiliului Camerei, membrii Consiliului Camerei şi auditorul statutar al Camerei, în cadrul Conferinţei Camerei, organizată în data de 16 septembrie 2023, la sală, cu prezenţa fizică a auditorilor financiari.
    (2) Camera Auditorilor Financiari din România organizează alegeri pentru preşedintele Consiliului Camerei, membrii Consiliului Camerei şi auditorul statutar al Camerei, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale Regulamentului de organizare şi funcţionare a Camerei Auditorilor Financiari din România, aprobat prin Hotărârea Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 2/2018, cu modificările ulterioare (denumit în continuare „Regulamentul de organizare şi funcţionare a Camerei“/„ROF“), şi ale prezentelor norme.
    (3) Consiliul Camerei este format din 11 auditori financiari, inclusiv preşedintele acestuia, aleşi în cadrul Conferinţei Camerei dintre auditorii financiari, membri ai Camerei, pentru o perioadă de trei ani, conform prezentelor norme.
    (4) Auditorul statutar al Camerei este auditor financiar sau firmă de audit, autorizată în condiţiile legii, membru al Camerei, ales în cadrul Conferinţei, pentru o perioadă de trei ani, conform prezentelor norme.

    ART. 2
    (1) Orice membru al Camerei, persoană fizică, poate fi ales preşedinte al Consiliului Camerei, membru în Consiliul Camerei sau auditor statutar al Camerei, dacă îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii de eligibilitate:
    a) are capacitate deplină de exerciţiu;
    b) îndeplineşte condiţiile de bună reputaţie stabilite prin reglementările legale aplicabile;
    c) îndeplineşte cerinţele de pregătire profesională, în conformitate cu prevederile legale aplicabile, şi a achitat Camerei cotizaţiile fixe şi/sau variabile de la dobândirea calităţii de membru al Camerei până la data depunerii candidaturii;
    d) nu a fost sancţionat disciplinar de Cameră sau Autoritatea pentru Supravegherea Publică a Activităţii de Audit Statutar (ASPAAS), după caz, în ultimii cinci ani anteriori datei depunerii candidaturii, printr-o hotărâre irevocabilă;
    e) nu este ales sau nu deţine o funcţie de conducere sau de execuţie în cadrul unui organism profesional în domeniul financiar-contabil sau în cadrul ASPAAS;
    f) a respectat procedura de depunere a candidaturii, prevăzută în normele emise de Cameră;
    g) a deţinut mai puţin de două mandate pentru structura pentru care îşi depune candidatura, cu respectarea prevederilor art. 13 alin. (2) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Camerei.

    (2) Orice firmă de audit poate fi aleasă auditor statutar al Camerei dacă îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii de eligibilitate:
    a) îndeplineşte condiţiile de bună reputaţie stabilite prin reglementările legale aplicabile;
    b) a achitat Camerei cotizaţiile fixe şi/sau variabile de la dobândirea calităţii de membru al Camerei până la data depunerii candidaturii;
    c) nu a fost sancţionată disciplinar de Cameră sau ASPAAS, după caz, în ultimii cinci ani anteriori datei depunerii candidaturii, printr-o hotărâre irevocabilă;
    d) a respectat procedura de depunere a candidaturii, prevăzută în normele emise de Cameră;
    e) nu este auditor statutar al unui organism profesional în domeniul financiar-contabil;
    f) are viza anuală, obţinută de la Cameră şi de la ASPAAS.

    (3) Orice firmă de audit poate fi aleasă auditor statutar al Camerei dacă îndeplineşte, pe lângă cerinţele de la alin. (2), şi următoarele condiţii de eligibilitate de către asociaţii, administratorii şi membrii organelor de conducere care sunt auditori financiari, membri ai Camerei:
    a) îndeplinesc condiţiile de bună reputaţie stabilite prin reglementările legale aplicabile;
    b) îndeplinesc cerinţele de pregătire profesională, în conformitate cu prevederile legale aplicabile, şi au achitat Camerei cotizaţiile fixe şi/sau variabile de la dobândirea calităţii de membru al Camerei până la data depunerii candidaturii de către firma de audit unde sunt asociaţi, administratori şi membri ai organelor de conducere;
    c) au viza anuală obţinută de la Cameră şi de la ASPAAS;
    d) nu sunt aleşi sau nu deţin o funcţie de conducere sau de execuţie în cadrul unui organism profesional în domeniul financiar-contabil sau în cadrul ASPAAS.

    (4) Orice firmă de audit care doreşte să candideze pentru funcţia de auditor statutar al Camerei va da o declaraţie Camerei prin care îşi asumă că are cunoştinţă despre valoarea bugetului Camerei alocat auditului statutar, care se va ataşa la dosarul de depunere a candidaturii.
    (5) Auditorul financiar, membru al Camerei, care îndeplineşte condiţiile prevăzute la alin. (1), îşi poate depune candidatura atât pentru funcţia de preşedinte al Consiliului Camerei, cât şi pentru cea de membru al Consiliului Camerei.
    (6) Auditorul financiar care a depus candidatura pentru funcţia de preşedinte al Consiliului Camerei şi/sau pentru cea de membru al Consiliului Camerei nu poate depune candidatura pentru a fi ales auditor statutar al Camerei.

    CAP. II
    Procedura alegerilor
    ART. 3
    (1) Alegerile pentru preşedintele Consiliului Camerei, membrii Consiliului Camerei şi auditorul statutar al Camerei au loc în cadrul Conferinţei Camerei, organizată în data de 16 septembrie 2023.
    (2) Votul pentru alegerea candidaţilor pe funcţiile stabilite la alin. (1) este secret.
    (3) Votul prin reprezentare sau împuternicire nu este permis.

    ART. 4
    (1) Consiliul Camerei elaborează şi aprobă modelele buletinelor de vot pentru alegerea preşedintelui Consiliului Camerei, a membrilor Consiliului Camerei şi a auditorului statutar al Camerei.
    (2) Se înscriu pe buletinele de vot candidaturile validate, pentru fiecare structură în parte, în ordine alfabetică, după numele candidatului.
    (3) Buletinele de vot se tipăresc, pentru fiecare structură în parte, prin grija Camerei, pe suport hârtie, într-un număr de exemplare egal cu numărul auditorilor financiari cu drept de vot, stabiliţi conform normelor pentru desemnarea reprezentanţilor la Conferinţă, adoptate de Consiliul Camerei.
    (4) Pentru a fi uşor identificabile, buletinele de vot pentru fiecare structură în parte se tipăresc pe suport hârtie de culoare diferită.
    (5) Prin grija Camerei, auditorii financiari cu drept de vot sunt informaţi cu privire la structura, forma şi culoarea buletinului de vot, pentru fiecare structură în parte, cu cel puţin 10 zile lucrătoare anterioare datei Conferinţei.

    ART. 5
    (1) În cadrul plenului Conferinţei, la propunerea auditorilor financiari prezenţi, se alege Comisia de numărare a voturilor, formată din minimum 11 membri. Aceasta îşi va alege dintre membrii săi un preşedinte.
    (2) Membrii Comisiei de numărare a voturilor îşi exprimă verbal în cadrul plenului Conferinţei şi ulterior prin completarea formularului prevăzut la anexa nr. 1 atât disponibilitatea de a face parte din cadrul comisiei pe toată durata activităţii, cât şi angajamentul de a respecta cerinţele de confidenţialitate şi prevederile legilor în vigoare pe toată durata desfăşurării procesului de numărare a voturilor.

    ART. 6
    Comisia de numărare a voturilor are următoarele atribuţii:
    a) primirea buletinelor de vot de la secretarul general al Camerei sau persoana desemnată de Consiliul Camerei, pe bază de proces-verbal de predare-primire semnat de către preşedintele Comisiei, şi distribuirea acestora către auditorii financiari prezenţi la Conferinţă;
    b) numărarea voturilor exprimate şi stabilirea voturilor valabile şi a celor nule;
    c) prezentarea listei candidaţilor în ordinea descrescătoare a numărului de voturi valabil obţinute şi comunicarea candidaţilor care au fost aleşi;
    d) întocmirea unui proces-verbal scris cu privire la rezultatele votului, care se prezintă Conferinţei;
    e) predarea buletinelor de vot executivului Camerei, în vederea sigilării şi păstrării acestora pe o perioadă egală cu durata mandatului respectivelor structuri alese;
    f) alte atribuţii stabilite prin prezentele norme.


    ART. 7
    (1) Fiecare auditor financiar prezent la Conferinţă şi care îndeplineşte cerinţele prevăzute în normele pentru desemnarea reprezentanţilor la Conferinţă, adoptate de către Consiliul Camerei, primeşte câte un singur buletin de vot pentru fiecare structură în parte: un buletin de vot pentru alegerea preşedintelui Camerei, un buletin de vot pentru alegerea membrilor Consiliului Camerei şi un buletin de vot pentru alegerea auditorului statutar al Camerei.
    (2) Distribuirea buletinelor de vot se face pe bază de carte/buletin de identitate, paşaport sau permis de conducere şi semnătură.
    (3) Fiecare alegător primeşte un singur buletin de vot pentru fiecare structură. În cazul pierderii sau deteriorării buletinului de vot nu se mai distribuie un alt buletin de vot.

    ART. 8
    (1) Prin grija aparatului executiv al Camerei, se pun la dispoziţia Comisiei de numărare a voturilor un spaţiu independent de lucrările Conferinţei, precum şi mijloacele tehnice necesare desfăşurării activităţii.
    (2) Prin grija Camerei se asigură cabinele de vot pentru desfăşurarea procesului de votare, aşezate în spaţiile de votare corespunzătoare. Fluxul de vot va fi într-o singură direcţie, un grup de persoane va putea intra la vot doar după ce grupul anterior de persoane a terminat procesul de vot. Se va asigura circuitul persoanelor pe o singură direcţie, vor fi permise accesul în zona de votare şi ieşirea din zona de votare pe circuite separate, astfel încât participanţii la vot să nu se întâlnească.
    (3) Înainte de începerea procesului de vot, Comisia de numărare a voturilor va desfăşura următoarele activităţi:
    a) primirea buletinelor de vot din partea secretarului general al Camerei sau de la persoana desemnată de Consiliul Camerei, într-un număr egal cu numărul de auditori financiari cu drept de vot, stabiliţi conform normelor de reprezentare adoptate de Consiliul Camerei, şi distribuirea acestora către alegători, conform prevederilor prezentelor norme;
    b) verificarea urnelor de votare şi sigilarea acestora înaintea votării.

    (4) După exprimarea votului în interiorul cabinelor de vot, buletinele de vot se introduc în trei urne amplasate în spaţiul amenajat pentru votare, una pentru preşedintele Consiliului Camerei, una pentru Consiliul Camerei şi una pentru auditorul statutar al Camerei. Comisia de numărare a voturilor va sigila fanta urnelor de votare la finalizarea votării.

    ART. 9
    (1) După terminarea procesului de votare, Comisia de numărare a voturilor ridică urnele de votare, se retrage în spaţiul pus la dispoziţie de Cameră, care este dotat cu calculatoare pentru introducerea voturilor exprimate pentru fiecare structură în parte, şi desfăşoară următoarele activităţi:
    a) desigilează cele trei urne în prezenţa tuturor membrilor Comisei de numărare a voturilor;
    b) anulează buletinele de vot nedistribuite;
    c) verifică numărul total de buletine de vot primite de la secretarul general al Camerei sau persoana desemnată de Consiliul Camerei, numărul total de buletine de vot distribuite alegătorilor, numărul total de buletine de vot anulate ca urmare a nedistribuirii către alegători şi numărul total de buletine de vot găsite în urnele de votare;
    d) se organizează în echipe de câte doi membri pentru a număra buletinele de vot găsite în urnele de votare, pentru fiecare structură în parte, validează fiecare buletin de vot extras din urnă, stabileşte buletinele de vot valabile şi anulează buletinele de vot care nu respectă prevederile cuprinse la art. 10 şi art. 11 alin. (1). Anularea buletinelor de vot se face în prezenţa tuturor membrilor Comisiei de numărare a voturilor;
    e) se organizează în echipe de câte doi membri pentru numărarea voturilor, în calupuri de câte 50 de buletine de vot, înscrie fiecare buletin de vot în aplicaţia de numărare a votului în ordinea votului exprimat de către fiecare alegător pe fiecare buletin de vot;
    f) preşedintele Comisiei de numărare a voturilor supraveghează întreaga activitate a membrilor comisiei;
    g) elaborează procesul-verbal cu privire la rezultatele votului şi îl prezintă Conferinţei;
    h) predă buletinele de vot secretarului general al Camerei sau persoanei desemnate de Consiliul Camerei, în vederea sigilării şi păstrării acestora.

    (2) Se interzice membrilor Comisiei de numărare a voturilor să transmită informaţii verbal, electronic sau în orice altă modalitate cu privire la procesul de numărare a voturilor, până la finalizarea procesului-verbal cu privire la rezultatul votului şi prezentarea acestuia în plenul Conferinţei.
    (3) Pentru facilitarea modului de lucru al Comisiei de numărare a voturilor se stabileşte procedura de lucru a Comisiei de numărare a voturilor, prevăzută în anexa nr. 2.

    ART. 10
    Votul „pentru“ se realizează prin bifarea căsuţei din dreptul numelui şi prenumelui candidatului dorit/denumirii firmei de audit, după caz.

    ART. 11
    (1) Buletinele de vot care cuprind un număr mai mare de voturi decât: (i) un vot pentru preşedintele Camerei, (ii) zece voturi pentru Consiliul Camerei şi (iii) un vot pentru alegerea auditorului statutar sunt anulate de către Comisia de numărare a voturilor.
    (2) Buletinele de vot care cuprind un număr mai mic de voturi decât numărul de locuri din care este format Consiliul Camerei, respectiv 10 (zece), sunt considerate valabile.
    (3) Buletinele de vot albe, fără niciun vot exprimat, se anulează.
    (4) Buletinele de vot anulate sunt consemnate în procesul-verbal al alegerilor de către preşedintele Comisiei de numărare a voturilor.

    ART. 12
    (1) Sunt declaraţi aleşi candidaţii care au întrunit numărul cel mai mare de voturi valabil exprimate, în ordine descrescătoare.
    (2) În caz de egalitate de voturi, pentru preşedintele Consiliului Camerei, pentru ultima poziţie eligibilă de membru al Consiliului Camerei şi pentru auditorul statutar al Camerei, candidaţii aflaţi în această situaţie sunt supuşi din nou votului Conferinţei, urmând a fi declarat ales candidatul care a întrunit numărul cel mai mare de voturi. În această situaţie, votul este secret şi se organizează după prezentarea procesului-verbal cu privire la rezultatele votului în plenul Conferinţei de către Comisia de numărare a voturilor. Votul final se va consemna în procesul-verbal privind alegerile.
    (3) În situaţia în care persoana care a obţinut cel mai mare număr de voturi pentru funcţia de preşedinte al Consiliului Camerei a candidat şi pentru funcţia de membru al Consiliului Camerei şi a fost declarată admisă în primii 10 candidaţi care au obţinut cel mai mare număr de voturi pentru funcţia de membru al Consiliului Camerei, este înlocuită cu următorul candidat, al unsprezecelea, care a obţinut cel mai mare număr de voturi în ordine descrescătoare pentru funcţia de membru al Consiliului Camerei.
    (4) În situaţia în care persoana care a obţinut cel mai mare număr de voturi pentru funcţia de preşedinte al Consiliului Camerei nu a candidat şi pentru funcţia de membru al Consiliului Camerei, sunt declaraţi admişi primii 10 candidaţi care au obţinut cel mai mare număr de voturi pentru funcţia de membru al Consiliului Camerei.
    (5) Rezultatul votului se anunţă în plenul Conferinţei de către preşedintele Comisiei de numărare a voturilor şi se afişează pe site-ul Camerei.

    ART. 13
    Prevederile prezentelor norme se completează cu prevederile Regulamentului de organizare şi funcţionare a Camerei.

    ART. 14
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentele norme.

    ANEXA 1

    la norme
    DECLARAŢIE
    Subsemnatul/Subsemnata, .............., având calitatea de auditor financiar, membru al Camerei Auditorilor Financiari din România, nr. carnet ...., ales/aleasă în cadrul Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România din data de 16 septembrie 2023 ca membru al Comisiei de numărare a voturilor,
    îmi exprim prin prezenta disponibilitatea de a face parte din cadrul Comisiei de numărare a voturilor pentru toată durata activităţii Comisiei, până la prezentarea procesului-verbal cu privire la rezultatul votului în plenul Conferinţei.
    Mă angajez să respect cerinţele de confidenţialitate şi prevederile legilor în vigoare pe toată durata desfăşurării procesului de numărare a voturilor şi nu voi transmite informaţii verbal, electronic sau în orice altă modalitate cu privire la procesul de numărare a voturilor până la finalizarea procesului-verbal cu privire la rezultatul votului şi prezentarea acestuia în plenul Conferinţei.
    Totodată, îmi exprim acordul pentru înregistrările audio şi video de către Camera Auditorilor Financiari din România din cadrul Conferinţei.
    Cunosc şi voi respecta prevederile Normelor pentru desfăşurarea alegerilor pentru preşedintele Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România, membrii Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România şi auditorul statutar al Camerei Auditorilor Financiari din România, în cadrul Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România, organizată în data de 16 septembrie 2023, la sală, cu prezenţa fizică a auditorilor financiari, aprobate prin Hotărârea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 61/2023.

┌─────────────────────────┬────────────┐
│Data │Semnătură │
│16 septembrie 2023 │………………… │
└─────────────────────────┴────────────┘

    Domnului Preşedinte al Camerei Auditorilor Financiari din România

    ANEXA 2

    la norme
    PROCEDURĂ DE LUCRU
    a Comisiei de numărare a voturilor pentru alegerea preşedintelui
    Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România, a membrilor
    Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România şi a
    auditorului statutar al Camerei Auditorilor Financiari din România
    Prezenta procedură reglementează modalitatea de lucru a Comisei de numărare a voturilor pentru alegerea preşedintelui Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România, a membrilor Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România şi a auditorului statutar al Camerei Auditorilor Financiari din România („Camera“ sau „CAFR“) în cadrul Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România („Conferinţa“) din data de 16 septembrie 2023.
    1. Potrivit art. 5 alin. (1) din norme, în cadrul plenului Conferinţei, la propunerea auditorilor financiari prezenţi, se alege Comisia de numărare a voturilor (denumită în continuare „Comisia“) formată din minimum 11 membri. Comisia îşi alege dintre membrii săi un preşedinte.
    Pentru a facilita procesul de votare, alegerea membrilor Comisiei se realizează la începutul lucrărilor Conferinţei, urmând ca membrii Comisiei, după completarea declaraţiei de disponibilitate şi angajament, să meargă în spaţiul special amenajat pentru activitatea de numărare a voturilor.

    2. Membrii Comisiei îşi exprimă verbal în plenul Conferinţei disponibilitatea de a face parte din cadrul Comisiei pe toată durata activităţii acesteia şi completează declaraţia prevăzută în anexa nr. 1 la norme.
    3. Comisia, în exercitarea atribuţiilor sale stabilite prin norme, parcurge prezenta procedură de lucru.
    Înainte de primirea buletinelor de vot, Comisia verifică integritatea urnelor de votare şi, în vederea desfăşurării procesului de votare, procedează la sigilarea urnelor înaintea votării, lăsând deschis doar orificiul prin care se introduc în urnă buletinele de vot, precizând acest lucru în procesul-verbal al Comisiei, conform modelului prevăzut la anexa nr. 3 la prezenta procedură de lucru.
    Primirea buletinelor de vot de la secretarul general al CAFR sau de la persoana desemnată de Consiliul Camerei se face pe bază de proces-verbal de predare-primire, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1 la prezenta procedură de lucru.
    Numărul de buletine de vot predate Comisiei este egal cu numărul de auditori financiari cu drept de vot, stabiliţi conform normelor de reprezentare adoptate de Consiliul Camerei prin hotărâre.
    Buletinele de vot sunt predate în pachete de câte 50 de bucăţi, separat pe cele trei structuri, tipărite în trei culori diferite, sigilate şi care conţin timbrul sec aplicat de către tipografie.
    Comisia are obligaţia să verifice numărul total de buletine de vot primite de la secretarul general al Camerei sau de la persoana desemnată de Consiliul Camerei prin numărarea integrală a tuturor buletinelor de vot primite.
    În vederea distribuirii buletinelor de vot se constituie subcomisii, din care fac parte câte doi membri ai Comisiei, aleşi în echipe prin tragere la sorţi, cu excepţia preşedintelui care supraveghează întreaga activitate a Comisiei. Procesul de tragere la sorţi se realizează împreună cu procesul de alegere a preşedintelui Comisiei.
    Fiecare subcomisie va primi din partea secretarului general al CAFR sau din partea persoanei desemnate de Consiliul Camerei o listă cu membrii CAFR cu drept de vot, aferenţi literelor repartizate, ordonaţi în ordine alfabetică, în vederea distribuirii buletinelor de vot.
    Buletinele de vot primite de la secretarul general al CAFR sau de la persoana desemnată de Consiliul Camerei se vor repartiza pe fiecare subcomisie, pe cele trei structuri (preşedintele Consiliului Camerei, Consiliul Camerei şi auditorul statutar al Camerei), conform numărului de persoane trecute pe lista auditorilor financiari cu drept de vot, aferentă fiecărei subcomisii.
    Prin acelaşi proces-verbal, secretarul general al Camerei sau persoana desemnată de Consiliul Camerei predă Comisiei un număr de .... ştampile cu ştanţa „Anulat“.
    După primirea buletinelor de vot, membrii Comisiei, sub coordonarea preşedintelui Comisiei, procedează la distribuirea buletinelor de vot auditorilor financiari incluşi în Lista membrilor Camerei cu drept de vot la Conferinţa Camerei şi care s-au prezentat pentru ridicarea buletinului de vot, pe bază de carte/buletin de identitate, paşaport sau permis de conducere şi semnătură.
    Buletinele de vot se distribuie numai personal, pe bază de semnătură, fiecărui auditor financiar. Unui auditor financiar i se distribuie un singur buletin de vot pentru alegerea preşedintelui Camerei, un singur buletin de vot pentru alegerea membrilor Consiliului CAFR şi un singur buletin de vot pentru alegerea auditorului statutar al CAFR.
    În cazul pierderii sau deteriorării buletinului de vot, Comisia nu mai distribuie un alt buletin de vot.
    Răspunderea pentru distribuirea buletinelor de vot către auditorii financiari prezenţi la Conferinţă revine în exclusivitate Comisiei.
    Buletinele de vot nedistribuite, după terminarea procesului de votare realizat în intervalul de timp 9.30-12.00, trebuie să fie în număr egal cu numărul de buletine de vot primite de la secretarul general al CAFR sau persoana desemnată de Consiliul Camerei din care se scad buletinele de vot distribuite conform listei auditorilor prezenţi la Conferinţă care au drept de vot.
    Prin grija executivului CAFR se asigură desfăşurarea procesului de votare, indicând traseul de vot, respectiv ridicarea buletinului de vot, pentru fiecare structură, votarea în cabina de vot, depunerea buletinului de vot în urnă pentru fiecare structură şi părăsirea spaţiului de votare, pentru a preveni producerea aglomerării în spaţiul de votare. Astfel, în zona de votare se intră printr-o zonă special indicată, apoi se votează, iar părăsirea spaţiului se va face printr-o altă zonă special indicată, existând stabilit un traseu cu un singur sens de mers.
    Spaţiul de votare va fi delimitat prin grija executivului CAFR şi a personalului din cadrul locaţiei unde se desfăşoară Conferinţa.
    Se interzice fotografierea sau filmarea buletinului/buletinelor de vot cu votul exprimat de un auditor financiar pe toată durata procesului de votare, atât de către auditorii financiari cu drept de vot, precum şi de orice altă persoană.
    În cabina de vot fiecare votant intră singur, neînsoţit.
    Preşedintele Comisiei va urmări tot procesul de vot privind atât distribuirea buletinelor de vot pe durata votului, cât şi introducerea buletinelor de vot în cele trei urne de vot pe parcursul desfăşurării procesului de votare, efectuând şi:
    a) anularea buletinelor de vot nedistribuite alegătorilor;
    După finalizarea procesului de distribuire a buletinelor de vot şi încheierea procesului de votare, prima activitate derulată de către Comisie este anularea buletinelor de vot nedistribuite.
    Buletinele de vot nedistribuite se anulează astfel:
    - fiecare pachet sigilat cu câte 50 de buletine de vot va avea aplicat pe el ştampila cu „Anulat“ aferentă respectivei subcomisii;
    – fiecare buletin de vot nedistribuit care se regăseşte la fiecare subcomisie va avea aplicat ştampila cu „Anulat“.

    La nivelul fiecărei subcomisii se întocmeşte un proces-verbal, semnat de doi membri din Comisie care fac parte din respectiva secţie de votare şi preşedintele Comisiei, care cuprinde următorul tabel, pentru fiecare dintre cele trei structuri:

┌────────┬──────────┬─────────────┬───────────┬───────────┐
│ │Nr. │ │ │ │
│ │auditori │ │Nr. de │ │
│ │financiari│Nr. buletine │auditori │ │
│Nr. │cu drept │de vot │care au │Nr. de │
│buletine│de vot │anulate │semnat │buletine de│
│de vot │conform │pentru │pentru │vot │
│primite │listei de │nedistribuire│primirea │distribuite│
│ │la secţia │ │buletinului│ │
│ │de votare │ │de vot │ │
│ │nr. .... │ │ │ │
├────────┼──────────┼─────────────┼───────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
└────────┴──────────┴─────────────┴───────────┴───────────┘


    Buletinele de vot anulate pentru nedistribuire împreună cu procesele-verbale ale subcomisiilor şi listele cu auditorii financiari cu drept de vot cu semnături sunt predate pe bază de proces-verbal secretarului general al CAFR sau persoanei desemnate de Consiliul Camerei, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 2 la prezenta procedură de lucru. În acest proces-verbal pot fi trecute orice alte neconcordanţe sau probleme constatate de către Comisie cu privire la desfăşurarea procesului de votare. Toate aceste materiale, reprezentând: procesele-verbale primite, buletinele de vot anulate pe fiecare subcomisie, listele de prezenţă, ştampilele cu menţiunea „Anulat“ etc., sunt preluate de secretarul general al CAFR sau persoana desemnată de Consiliul Camerei şi, împreună cu personalul din executivul CAFR, sunt depozitate la sediul CAFR.

    b) numărarea voturilor exprimate şi stabilirea voturilor valabile şi a celor nule;
    După terminarea votării, respectiv după ora 12.00, Comisia sigilează urnele de vot, acoperind orificiul prin care au fost introduse buletinele de vot cu o bandă autoadezivă pe care semnează preşedintele Comisiei şi minimum 3 persoane din cadrul Comisiei.
    Urnele se ridică de către membrii Comisiei şi se duc în camera special amenajată pentru numărarea voturilor, unde au acces doar membrii Comisiei de numărare a voturilor. Pe durata procesului de sigilare a urnelor, după exprimarea votului, şi pe durata transportului urnelor de la locaţia de votare la sala/locaţia unde se vor număra buletinele de vot, trebuie să fie prezenţi toţi membrii Comisiei.
    În faţa tuturor membrilor Comisiei, preşedintele acesteia desigilează urnele, aspect care se menţionează în procesul-verbal, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta procedură de lucru.
    După desigilarea urnelor, membrii Comisiei numără toate buletinele de vot regăsite în urnele de votare, pentru fiecare structură în parte pentru care se organizează alegeri. Dacă într-o urnă sunt găsite buletine de vot de la cealaltă structură, acele buletine de vot sunt luate în considerare la numărarea voturilor pentru respectiva structură.
    Comisia de numărare a voturilor se organizează în trei secţii de numărare a voturilor, una pentru numărarea voturilor pentru preşedintele Consiliului Camerei, una pentru numărarea voturilor pentru Consiliul CAFR şi una pentru numărarea voturilor pentru auditorul statutar al Camerei. Preşedintele Comisiei supraveghează procesul de numărare a voturilor pentru toate structurile.
    Cele trei secţii de numărare a voturilor, împărţite pe fiecare structură în parte, au următoarea componenţă:
    - Secţia pentru numărarea voturilor pentru preşedintele Consiliului Camerei va avea doi membri, care validează buletinele de vot, le numerotează în ordine crescătoare şi le organizează în calupuri de câte 50 de buletine de vot, ultimul calup fiind lăsat cu buletinele de vot rămase;
    – Secţia pentru numărarea voturilor pentru Consiliul Camerei va avea minimum şase membri, organizaţi în echipe de câte două persoane, care validează buletinele de vot, le numerotează în ordine crescătoare şi le organizează în calupuri de 50 de buletine de vot, ultimul calup fiind lăsat cu buletinele de vot rămase; introduc rezultatele electronic în calculator în timp ce buletinele de vot sunt organizate în calupuri de 50 de buletine de vot;
    – Secţia pentru numărarea voturilor pentru auditorul statutar al Camerei va avea doi membri, care validează buletinele de vot, le numerotează în ordine crescătoare şi le organizează în calupuri de 50 de buletine de vot, ultimul calup fiind lăsat cu buletinele de vot rămase; de asemenea, membrii acestei secţii vor introduce rezultatele electronic în calculator în timp ce buletinele de vot sunt organizate în calupuri de 50 de buletine de vot.

    Tot acei membri ai Comisiei care au fost stabiliţi pentru validarea şi numărarea voturilor aferente celor trei structuri, împreună cu preşedintele Comisiei, anulează buletinele de vot (prin menţiunea „ANULAT“, care se va scrie direct pe buletin, cu pix/stilou cu pastă roşie) care nu respectă prevederile cuprinse la art. 10 şi 11 din norme, respectiv acelea care cuprind mai mult de: (i) un vot pentru preşedintele Camerei, (ii) zece voturi pentru Consiliul Camerei şi (iii) un vot pentru auditorul statutar al Camerei.
    Activitatea se realizează în prezenţa tuturor membrilor Comisiei, fiecare membru fiind îndreptăţit să solicite reanalizarea unui buletin de vot în cazul în care consideră că a fost invalidat în mod incorect.
    Buletinele de vot care cuprind un număr mai mic de voturi decât numărul de locuri din care este formată structura respectivă - 10 locuri Consiliul CAFR - sunt considerate valabile, excepţie făcând buletinul de vot pentru preşedintele Consiliului şi buletinul de vot pentru auditorul statutar al Camerei care, dacă nu au niciun candidat votat, se anulează.
    Buletinul de vot care este alb (fără niciun vot) se anulează.
    Pentru fiecare structură (preşedintele Consiliului Camerei, Consiliul Camerei şi auditorul statutar al Camerei), doi dintre membrii Comisiei, aleşi în mod aleatoriu, iau buletinul de vot validat şi întreprind următoarele:
    (i) îl numerotează, cu pix/stilou, pe prima pagină, în colţul din dreapta sus, în ordine crescătoare, pornind de la 1 şi până la numărul de voturi exprimate, valide, care sunt centralizate în calculator;
    (ii) buletinele de vot validate sunt organizate în calupuri de 50 de buletine de vot şi se predau colegilor organizaţi în echipe de câte două persoane să le introducă electronic în calculator, într-un tabel întocmit în fişier Microsoft Excel;
    (iii) adună buletinele de vot anulate ca urmare a nerespectării procedurii de vot, le numerotează în ordine crescătoare, le leagă în pachete de câte 50 de bucăţi, aplică stampila „Anulat“ şi semnează pe respectivul pachet împreună cu preşedintele Comisiei.

    Rezultatele anunţate se consemnează electronic de către doi membri ai Comisiei, pentru fiecare structură în parte, aleşi în mod aleatoriu. Toate rezultatele se consemnează în calculatoarele primite de la CAFR, utilizând modelul de fişier Microsoft Excel primit de la reprezentanţii aparatului executiv al CAFR.
    Fişierul format Microsoft Excel va cuprinde numărul buletinului de vot şi numele candidaţilor ordonaţi alfabetic, conform ordinii acestora din buletinul de vot.
    Pentru fiecare candidat se vor introduce următoarele date:
    - cifra „1“, dacă respectivul candidat este bifat/votat pe buletinul de vot;
    – cifra „0“, dacă respectivul candidat nu este bifat/votat pe buletinul de vot.

    Activitatea se realizează de câte un membru al Comisiei, cu posibilitatea de a fi înlocuit de către un alt membru al Comisiei, după caz.
    Buletinele de vot introduse în calculator sunt aşezate în ordine crescătoare după numărul de pe buletinul de vot înscris pe prima pagină în colţul din dreapta sus, în pachete de 50 de buletine de vot.
    De asemenea, în fişierul tip Microsoft Excel primit de la reprezentanţii aparatului executiv al CAFR se va consemna, pentru fiecare pachet de câte 50 de buletine de vot, numele persoanei din comisie care a introdus datele electronic.
    Se interzice membrilor Comisiei să transmită informaţii verbal, electronic sau prin orice altă modalitate cu privire la procesul de numărare a voturilor, până la finalizarea procesului-verbal cu privire la rezultatul votului şi prezentarea acestuia în plenul Conferinţei.
    Membrii Comisiei vor folosi pe toată durata procedurii de numărare a voturilor, pentru activităţile desfăşurate conform prezentei proceduri, numai pixuri cu pastă/gel roşie/roşu.
    Întregul proces de numărare a voturilor se supraveghează de către preşedintele Comisiei.
    La finalul numărării voturilor, preşedintele Comisiei elaborează o listă a candidaţilor în ordine descrescătoare a numărului de voturi obţinute.
    Pentru orice probleme sau neclarităţi, preşedintele Comisiei comunică cu preşedintele Camerei în exerciţiu.

    c) întocmirea unui proces-verbal cu privire la rezultatele votului;
    Preşedintele Comisiei întocmeşte un proces-verbal cu rezultatele voturilor, potrivit modelului cuprins în anexa nr. 3 la prezenta procedură de lucru.

    d) prezentarea listei candidaţilor în ordinea descrescătoare a numărului de voturi valabil obţinute şi comunicarea candidaţilor care au fost aleşi;
    Preşedintele Comisiei prezintă în plenul Conferinţei procesul-verbal cu privire la rezultatul votului, conţinând lista candidaţilor în ordinea descrescătoare a numărului de voturi obţinute, iar în baza acesteia se comunică candidaţii care au fost declaraţi aleşi ca membri ai fiecăreia din cele trei structuri.

    e) predarea buletinelor de vot secretarului general al Camerei sau persoanei desemnate de Consiliul Camerei, în vederea sigilării şi păstrării acestora pe o perioadă egală cu durata mandatului Consiliului ales şi al auditorului statutar al Camerei, pe bază de proces-verbal, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 4 la prezenta procedură de lucru.

    După anunţarea rezultatului votului, preşedintele Comisiei predă secretarului general al CAFR sau persoanei desemnate de Consiliul Camerei buletinele de vot şi consemnează în procesul-verbal de predare-primire următoarele:
    - numărul de buletine de vot primite de la secretarul general al CAFR sau de la persoana desemnată;
    – numărul de buletine de vot distribuite alegătorilor conform listei de prezenţă;
    – numărul de buletine de vot nedistribuite şi anulate;
    – numărul de buletine de vot regăsite în urne, dintre care: numărul de buletine de vot anulate şi numărul de buletine de vot valide.


    4. Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezenta procedură de lucru.
    ANEXA 1

    la procedura de lucru
    CONFERINŢA CAMEREI AUDITORILOR FINANCIARI DIN ROMÂNIA (CAFR)
    Bucureşti, 16 septembrie 2023
    PROCES-VERBAL
    pentru predarea-primirea buletinelor de vot pentru alegerea preşedintelui
    Consiliului Camerei, a membrilor Consiliului CAFR şi a auditorului statutar al CAFR
    Încheiat astăzi, 16 septembrie 2023
    Între
    1. domnul/doamna ............., legitimat(ă) prin cartea de identitate seria .... nr. ...., eliberată de ............ la data de ........, în calitate de secretar general al Camerei Auditorilor Financiari din România sau persoană desemnată de Consiliul Camerei,
    şi
    2. membrii Comisiei de numărare a voturilor, numiţi în cadrul Conferinţei CAFR din data de 16 septembrie 2023, în baza Procesului-verbal nr. .....,
    care au procedat la predarea buletinelor de vot către Comisia de numărare a voturilor.

    3. La data de 16 septembrie 2023, ora ..., secretarul general al CAFR sau persoana desemnată de Consiliul Camerei a predat preşedintelui Comisiei de numărare a voturilor un număr de:
    a) ....... buletine de vot pentru alegerea preşedintelui Consiliului Camerei;
    b) ....... buletine de vot pentru alegerea membrilor Consiliului Camerei;
    c) ....... buletine de vot pentru alegerea auditorului statutar al Camerei.

    Au fost date un număr de .... ştampile cu ştanţa „Anulat“.
    Buletinele de vot au fost distribuite Comisiei de numărare a voturilor într-un număr egal cu numărul auditorilor financiari cu drept de vot, stabiliţi conform normelor pentru desemnarea reprezentanţilor auditorilor financiari la Conferinţă.
    Comisia de numărare a voturilor
    1. ........., preşedinte
    2. ........., membru
    3. ........., membru
    4. ........., membru
    5. ........., membru
    6. ........., membru
    7. ........., membru
    8. ........., membru
    9. ........., membru
    10. ......., membru
    11. ......., membru
    ................................
    ................................
    ................................
    ................................

    Secretarul general al CAFR/Persoana desemnată de Consiliul Camerei,
    ................................

    Bucureşti, 16 septembrie 2023.

    ANEXA 2

    la procedura de lucru
    CONFERINŢA CAMEREI AUDITORILOR FINANCIARI DIN ROMÂNIA (CAFR)
    Bucureşti, 16 septembrie 2023
    PROCES-VERBAL
    pentru predarea-primirea buletinelor de vot nedistribuite şi anulate
    pentru alegerea preşedintelui Consiliului CAFR, a membrilor
    Consiliului CAFR şi a auditorului statutar al CAFR
    Încheiat astăzi, 16 septembrie 2023
    Între
    1. membrii Comisiei de numărare a voturilor, numită în cadrul Conferinţei CAFR din data de 16 septembrie 2023, în baza Procesului-verbal nr. .....,
    şi
    2. domnul/doamna ..............., legitimat(ă) prin cartea de identitate seria .... nr. .........., eliberată de ........ la data de ........, în calitate de secretar general al Camerei Auditorilor Financiari din România sau persoană desemnată de Consiliul Camerei
    Având în vedere atribuţiile şi activităţile Comisiei de numărare a voturilor, respectiv:
    a) primirea buletinelor de vot din partea secretarului general al Camerei/persoanei desemnate de Consiliul Camerei într-un număr egal cu numărul de auditori financiari cu drept de vot, stabiliţi conform normelor de reprezentare adoptate de Consiliul Camerei, şi distribuirea acestora către alegători, conform prevederilor Procedurii de lucru a Comisiei de numărare a voturilor (...);
    (….)

    b) anularea buletinelor de vot nedistribuite,

    Comisia de numărare a voturilor şi secretarul general al CAFR sau persoana desemnată de Consiliul Camerei au procedat la predarea-primirea buletinelor de vot nedistribuite şi anulate.
    La data de 16 septembrie 2023, ora ...., Comisia de numărare a voturilor a predat secretarului general al CAFR sau persoanei desemnate de Consiliul Camerei următoarele:
    1. buletine de vot pentru alegerea preşedintelui Consiliului CAFR, a membrilor Consiliului CAFR şi a auditorului statutar al CAFR, după cum urmează:
    a) ...... buletine de vot pentru alegerea preşedintelui Consiliului CAFR anulate pentru nedistribuire;
    b) ...... buletine de vot pentru alegerea membrilor Consiliului CAFR anulate pentru nedistribuire;
    c) ...... buletine de vot pentru alegerea auditorului statutar al CAFR anulate pentru nedistribuire;

    2. procesele-verbale întocmite de fiecare secţie de votare;
    3. listele de votare cu auditorii financiari cu drept de vot cu semnătură distribuite subcomisiilor de votare;
    4. un număr de ......... ştampile pentru anulat, cu ştanţa „Anulat“.

    Comisia de numărare a voturilor
    1. ........., preşedinte
    2. ........., membru
    3. ........., membru
    4. ........., membru
    5. ........., membru
    6. ........., membru
    7. ........., membru
    8. ........., membru
    9. ........., membru
    10. ......., membru
    11. ......., membru
    ................................
    ................................
    ................................
    ................................

    Secretarul general CAFR/Persoana desemnată de Consiliul Camerei,
    ................................

    Bucureşti, 16 septembrie 2023.

    ANEXA 3

    la procedura de lucru
    CONFERINŢA CAMEREI AUDITORILOR FINANCIARI DIN ROMÂNIA (CAFR)
    Bucureşti, 16 septembrie 2023
    PROCES-VERBAL
    al Comisiei de numărare a voturilor cu privire la rezultatul votului pentru
    alegerea preşedintelui Consiliului CAFR, a membrilor Consiliului CAFR
    şi a auditorului statutar al CAFR
    Întocmit astăzi, 16 septembrie 2023, ora .......
    Subsemnaţii:
    1. ........., preşedinte
    2. .........., membru
    3. ........., membru
    4. ........., membru
    5. ........., membru
    6. ........., membru
    7. ........., membru
    8. ........., membru
    9. ........., membru
    10. ........., membru
    11. ........., membru
    ................................
    ................................
    ................................
    ................................,

    în calitate de membri ai Comisiei de numărare a voturilor aleşi în cadrul Conferinţei CAFR din data de 16 septembrie 2023, conform Procesului-verbal nr. ....... (numită în cele ce urmează „Comisia“),
    având în vedere atribuţiile şi activităţile Comisiei, respectiv:
    a) primirea buletinelor de vot din partea secretarului general al Camerei sau persoanei desemnate de Consiliul Camerei într-un număr egal cu numărul de auditori financiari cu drept de vot, stabiliţi conform normelor de reprezentare adoptate de Consiliul Camerei, şi distribuirea acestora către alegători, conform prevederilor normelor;
    b) verificarea urnelor de votare şi sigilarea acestora înaintea votării, la ora ......;
    c) sigilarea fantei urnelor de votare la finalizarea votării, la ora .....;
    d) anularea buletinelor de vot nedistribuite;
    e) ridicarea urnelor de votare şi desigilarea acestora în prezenţa tuturor membrilor Comisei de numărare a voturilor, la ora ....;
    f) verificarea numărului total de buletine de vot primite de la secretarul general al Camerei sau persoana desemnată de Consiliul Camerei, din care: numărul total de buletine de vot distribuite alegătorilor, numărul total de buletine de vot anulate ca urmare a nedistribuirii către alegători şi numărul total de buletine de vot găsite în urnele de votare;
    g) numărarea buletinelor de vot;
    h) înregistrarea electronică a votului în fişierul tip Microsoft Excel pus la dispoziţie de către executivul CAFR,

    am constatat că pentru funcţia de preşedinte al Consiliului Camerei, pentru funcţia de membru al Consiliului CAFR sunt înscrişi pe buletinul de vot ...... candidaţi şi pentru funcţia de auditor statutar al Camerei sunt înscrişi pe buletinul de vot .... candidaţi.
    Comisia a desfăşurat următoarele activităţi:
    1. A preluat buletinele de vot pentru funcţiile de preşedinte al Consiliului Camerei, membri ai Consiliului Camerei şi auditor statutar al Camerei de la secretarul general al CAFR sau persoana desemnată de Consiliul Camerei, conform Procesului-verbal nr. ..... .
    2. A distribuit alegătorilor buletinele de vot, pe bază de carte/buletin de identitate, paşaport sau permis de conducere şi semnătură, conform listei ataşate la procesul-verbal (.... file).
    3. A verificat urnele de votare şi a procedat la sigilarea acestora înaintea votării, la ora .... .
    4. A supravegheat desfăşurarea procesului de votare.
    5. A procedat la sigilarea fantei urnelor de vot la finalizarea votării, la ora ....... .
    6. A procedat la anularea buletinelor de vot nedistribuite alegătorilor.
    7. A ridicat urnele de votare şi le-a desigilat în prezenţa tuturor membrilor Comisei de numărare a voturilor.
    8. A procedat la verificarea numărului total de buletine de vot primite de la secretarul general al Camerei/persoana desemnată de Consiliul Camerei, din care: numărul total de buletine de vot distribuite alegătorilor pe bază de semnătură, numărul total de buletine de vot anulate ca urmare a nedistribuirii către alegători şi numărul total de buletine de vot găsite în urnele de votare.
    9. A procedat la analiza buletinelor de vot, la anularea buletinelor de vot care nu corespund procedurii de votare (cu menţiunea „Anulat“), la analiza buletinelor de vot valabile şi la înregistrarea electronică a rezultatelor votului, pentru fiecare dintre candidaţi.

    În urma verificării buletinelor de vot, Comisia a constatat următoarele:
    a) A primit din partea secretarului general sau persoanei desemnate de Consiliul Camerei buletine de vot astfel:
    - .... buletine de vot pentru preşedintele Consiliului CAFR;
    – .... buletine de vot pentru membrii Consiliului CAFR;
    – .... buletine de vot pentru auditorul statutar al CAFR.

    b) A distribuit alegătorilor buletine de vot, astfel:
    .... buletine de vot pentru preşedintele Consiliului CAFR;
    .... buletine de vot pentru membrii Consiliului CAFR;
    .... buletine de vot pentru auditorul statutar al CAFR.

    c) A anulat buletinele de vot nedistribuite, astfel:
    .... buletine de vot pentru preşedintele Consiliului CAFR;
    .... buletine de vot pentru membrii Consiliului CAFR;
    .... buletine de vot pentru auditorul statutar al CAFR.
    Comisia a procedat la verificarea listelor de participanţi la vot corespunzător buletinelor de vot distribuite şi buletinelor de vot rămase nedistribuite de către Comisie şi a constatat că: numărul buletinelor de vot distribuite alegătorilor pe bază de semnătură adunat cu numărul buletinelor de vot anulate ca urmare a nedistribuirii corespunde cu numărul buletinelor de vot primite de Comisie.

┌──────────────────────────────────────┐
│Preşedintele Consiliului CAFR │
├────────┬──────────────┬──────────────┤
│Nr. │Nr. buletine │ │
│buletine│de vot │Nr. buletine │
│de vot │distribuite │de vot anulate│
│primite │alegătorilor │ca urmare a │
│de │pe bază de │nedistribuirii│
│Comisie │semnătură │ │
└────────┴──────────────┴──────────────┘


┌──────────────────────────────────────┐
│Consiliul CAFR │
├────────┬──────────────┬──────────────┤
│Nr. │Nr. buletine │ │
│buletine│de vot │Nr. buletine │
│de vot │distribuite │de vot anulate│
│primite │alegătorilor │ca urmare a │
│de │pe bază de │nedistribuirii│
│Comisie │semnătură │ │
└────────┴──────────────┴──────────────┘


┌──────────────────────────────────────┐
│Auditorul statutar al CAFR │
├────────┬──────────────┬──────────────┤
│Nr. │Nr. buletine │ │
│buletine│de vot │Nr. buletine │
│de vot │distribuite │de vot anulate│
│primite │alegătorilor │ca urmare a │
│de │pe bază de │nedistribuirii│
│Comisie │semnătură │ │
└────────┴──────────────┴──────────────┘


    d) Buletinele de vot găsite în urnele de votare sunt:
    - ....... buletine de vot pentru preşedintele Consiliului CAFR, din care:
    • ........ buletine de vot au fost anulate de Comisie, întrucât nu corespund procedurii de votare;
    • ........ buletine de vot valide.
    Comisia a constatat că din ........... buletine de vot distribuite pentru alegerea preşedintelui Consiliului s-au găsit în urne .......... buletine de vot, lipsind .................;

    – ....... buletine de vot pentru membrii Consiliului CAFR, din care:
    • ........ buletine de vot au fost anulate de Comisie, întrucât nu corespund procedurii de votare;
    • ........ buletine de vot valide.
    Comisia a constatat că din ........... buletine de vot distribuite pentru alegerea membrilor Consiliului s-au găsit în urne .......... buletine de vot, lipsind .................;

    – ....... buletine de vot pentru auditorul statutar al CAFR, din care:
    • ........ buletine de vot au fost anulate de Comisie, întrucât nu corespund procedurii de votare;
    • ........ buletine de vot valide.
    Comisia a constatat că din ........... buletine de vot distribuite pentru alegerea auditorului statutar al Camerei s-au găsit în urne .......... buletine de vot, lipsind ................. .



    Rezultatul numărării buletinelor de vot valide (în ordine descrescătoare):
    1. Pentru preşedintele Consiliului CAFR
    ......................
    ......................
    ......................

    2. Pentru Consiliul CAFR
    ......................
    ......................
    ......................
    ......................

    3. Pentru auditorul statutar al Camerei
    ......................
    ......................
    ......................
    ......................


    Alte observaţii ale Comisiei:
    ......................
    ......................

    Prezentul proces-verbal va fi prezentat în plenul Conferinţei CAFR din data de 16 septembrie 2023.
    Procesul-verbal a fost întocmit în ...... exemplare şi a fost semnat de toţi membrii Comisiei de numărare a voturilor.
    Membrii Comisiei de numărare a voturilor:
    1. ..............., preşedinte
    2. ................, membru
    3. ................, membru
    4. ................, membru
    5. ................, membru
    6. ................, membru
    7. ................, membru
    8. ................, membru
    9. ................, membru
    10. ................, membru
    11. ................, membru
    ......................
    ......................
    ......................
    ......................

    Data: 16 septembrie 2023, ora ......

    ANEXA 4

    la procedura de lucru
    CONFERINŢA CAMEREI AUDITORILOR FINANCIARI DIN ROMÂNIA (CAFR)
    Bucureşti, 16 septembrie 2023
    PROCES-VERBAL
    privind predarea buletinelor de vot către secretarul general al CAFR
    sau persoana desemnată de Consiliul Camerei şi a procesului-verbal cu
    privire la rezultatele votului, în urma finalizării procedurii
    de votare şi de numărare a voturilor
    Între
    1. membrii Comisiei de numărare a voturilor, numită în cadrul Conferinţei CAFR din data de 16 septembrie 2023, în baza Procesului-verbal nr. .........,
    şi
    2. domnul/doamna .............., legitimat(ă) prin cartea de identitate seria ...... nr. ......., eliberată de .............. la data de .........., în calitate de secretar general al Camerei Auditorilor Financiari din România sau persoană desemnată de Consiliul Camerei,
    care au procedat la predarea buletinelor de vot către secretarul general al CAFR sau persoana desemnată de Consiliul Camerei şi a procesului-verbal cu privire la rezultatele votului, în urma finalizării procedurii de votare şi de numărare a voturilor.
    După încheierea procesului de vot şi numărarea voturilor, la data de 16 septembrie 2023, ora ....., Comisia de numărare a voturilor a procedat la predarea către secretarul general al CAFR sau persoana desemnată de Consiliul Camerei a următoarelor:
    a) procesul-verbal încheiat de Comisia de numărare a voturilor cu privire la rezultatele votului desfăşurat în cadrul Conferinţei CAFR din data de 16 septembrie 2023 şi care a fost prezentat în plenul Conferinţei;
    b) pentru preşedintele Consiliului CAFR:
    (i) ............ buletine de vot valide;
    (ii) ............ buletine de vot anulate ca urmare a nerespectării procedurii de votare;

    c) pentru Consiliul CAFR:
    (i) ............ buletine de vot valide;
    (ii) ............ buletine de vot anulate ca urmare a nerespectării procedurii de votare;

    d) pentru auditorul statutar al CAFR:
    (i) ............ buletine de vot valide;
    (ii) ............ buletine de vot anulate ca urmare a nerespectării procedurii de votare;

    e) tabelul cuprinzând datele introduse pentru fiecare buletin de vot şi semnat pe fiecare pagină de către fiecare membru al Comisiei de numărare a voturilor.

    Alte observaţii pe care doresc să le consemneze secretarul general al CAFR sau persoana desemnată de Consiliul Camerei şi preşedintele Comisiei de numărare a voturilor:
    ......................
    ......................
    ......................
    ......................
    ......................

    Prezentul proces-verbal a fost întocmit în 2 (două) exemplare, câte unul pentru fiecare parte.
    Comisia de numărare a voturilor
    1. ..............., preşedinte
    2. ..............., membru
    3. ..............., membru
    4. ..............., membru
    5. ..............., membru
    6. ..............., membru
    7. ..............., membru
    8. ..............., membru
    9. ..............., membru
    10. ..............., membru
    11. ..............., membru
    ......................
    ......................
    ......................

    Secretarul general al CAFR/Persoana desemnată de Consiliul Camerei,
    .......................................

    Bucureşti, 16 septembrie 2023.

    ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016