Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME din 3 septembrie 2021  privind procedura de control la unităţile medicale şi/sau psihologice, agreate să efectueze examinarea personalului cu atribuţii în siguranţa transporturilor, precum şi persoanele desemnate să efectueze controlul    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 NORME din 3 septembrie 2021 privind procedura de control la unităţile medicale şi/sau psihologice, agreate să efectueze examinarea personalului cu atribuţii în siguranţa transporturilor, precum şi persoanele desemnate să efectueze controlul

EMITENT: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 848 bis din 6 septembrie 2021
──────────
    Aprobate prin ORDINUL nr. 1151/1752/2021, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 848 din 6 septembrie 2021.
──────────
    ART. 1
        Prezentele norme stabilesc cadrul metodologic de desfăşurare a activităţii de control la unităţile medicale şi/sau psihologice, agreate să efectueze examinarea personalului cu atribuţii în siguranţa transporturilor.

    ART. 2
    (1) Tipurile de control care fac obiectul prezentelor norme sunt controlul operativ şi controlul inopinat, pentru situaţii justificate, dispuse de conducerea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, privind menţinerea condiţiilor de agreare şi a respectării reglementărilor legale privind efectuarea examinărilor medicale şi/sau psihologice pentru persoanele cu atribuţii în siguranţa transporturilor.
    (2) Controlul operativ este un control neplanificat în vederea stabilirii existenţei ori inexistenţei unor încălcări ale reglementărilor legale aplicabile privind menţinerea condiţiilor de agreare şi a respectării dispoziţiilor legale privind efectuarea examinărilor medicale şi/sau psihologice pentru persoanele cu atribuţii în siguranţa transporturilor; se dispune de conducerea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi se caracterizează prin rapiditate, rigoare şi eficienţă. Controlul operativ este demarat în urma constatărilor/verificărilor proprii ale documentelor/datelor transmise de către unităţile medicale şi/sau psihologice agreate.
    (3) Controlul inopinat constă în verificarea punctuală a unei stări, situaţii sau consecinţe determinate de încălcarea directă de către unităţile medicale şi/sau psihologice agreate a prevederilor legale prevăzute în prezentul ordin privind examinarea medicală şi psihologică a personalului din transporturi cu atribuţii în siguranţa transporturilor. Controlul inopinat este un control impus, de regulă, de o reclamaţie, sesizare, petiţie provenită de la un partener din sistem, mass-media ori de la alte autorităţi sau din dispoziţia conducerii Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii.
    (4) Dispoziţia de serviciu întocmită în baza Notei întocmite de personalul din cadrul Direcţiei Medicale care va forma echipa de control şi aprobate de către conducerea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii reprezintă mandatul de intervenţie în baza căruia se va desfăşura activitatea de control. În dispoziţia de serviciu se vor preciza următoarele date obligatorii:
    a. temeiul legal şi administrativ al efectuării controlului;
    b. perioada în care se desfăşoară controlul;
    c. perioada supusă controlului;
    d. unitatea medicală şi/sau psihologică agreată ce urmează să fie controlată;
    e. echipa de control; în echipa de control nu va fi desemnat personalul din cadrul Direcţiei Medicale care a făcut parte din comisia de verificare, constituită conform prevederilor art. 5, alin. (4) din Anexa 1;
    f. persoana din cadrul echipei desemnată să coordoneze acţiunea de control.

    (5) Coordonatorul echipei va asigura repartizarea sarcinilor între membrii echipei şi va urmări ca acţiunea de control să se desfăşoare conform prevederilor legale în vigoare.
    (6) Membrii echipei de control vor urma dispoziţiile coordonatorului echipei, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.
    (7) Fiecare membru al echipei răspunde conform prevederilor legale în vigoare de propriile acţiuni din timpul controlului.

    ART. 3
        În activitatea de control, membrii echipei de control vor utiliza tehnicile şi formularele de control specifice pentru atingerea obiectivelor. Principalele tehnici şi formulare utilizate sunt:
    1. tehnici:
    a) verificarea - reprezintă tehnica de control cel mai frecvent utilizată. Verificarea poate avea ca scop identificarea unor elemente, respectarea unor reguli sau calcularea unor indicatori;
    b) observarea directă - constă în urmărirea, la faţa locului, a derulării unei activităţi. În activitatea de control, această tehnică este utilizată pentru urmărirea respectării conformităţii şi regularităţii;
    c) analiza - constă în identificarea tuturor factorilor componenţi ai unei activităţi sau proces şi evaluarea lor, pe criterii de regularitate şi conformitate;
    d) dialogul - constă în discuţii purtate cu personalul cu responsabilităţi în funcţie de tematică al unităţii medicale şi/sau psihologice controlate în vederea obţinerii de informaţii pentru atingerea obiectivelor din tematica de control.

    2. formulare:
    a) procesul-verbal de constatare - este un document în care se consemnează constatările echipei de control şi trebuie întocmit obligatoriu în cadrul acţiunilor de control efectuate asupra unităţilor medicale şi/sau psihologice. Modelul de întocmire şi înregistrare este prevăzut în Anexa nr. 6.1. Echipa de control va prezenta conducerii unităţii medicale şi/sau psihologice controlate constatările acţiunii de control şi va face înregistrarea procesului-verbal de constatare potrivit prevederilor legale în vigoare;
    b) nota de relaţii - este un document prin care se solicită de la o persoană din cadrul unităţii medicale şi/sau psihologice controlate informaţii privind aspecte constatate de echipa de control. Nota de relaţii poate fi utilizată atunci când o persoană are atribuţii şi responsabilităţi legate de obiectivele controlate sau echipa de control are nevoie de informaţii şi probe suplimentare pentru clarificarea unor aspecte constatate. Modelul notei de relaţii este prezentat în Anexa nr. 6.2;
    c) raportul de control - se întocmeşte în două exemplare, în original, în termenul maxim de 15 zile lucrătoare de la finalizarea efectuării controlului, în funcţie de complexitatea acţiunii de control, şi se supune avizării conducătorului Direcţiei Medicale, şi, ulterior, aprobării conducerii Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii. Modelul raportului de control este prezentat în Anexa nr. 6.3.



    ART. 4
        Etapele urmărite în atingerea unui obiectiv de control sunt:
    a) analiza preliminară - constă în studierea unităţii medicale şi/sau psihologice controlate prin prisma activităţii desfăşurate, a raportului cu Direcţia Medicală din cadrul Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii şi a obligaţiilor legale ale acesteia conferite de agreare;
    b) documentarea - se face de către echipa de control la nivelul Direcţiei Medicale din cadrul Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, în vederea pregătirii acţiunii de control, şi la nivelul unităţii medicale şi/sau psihologice controlate, prin utilizarea tehnicilor şi instrumentelor de control adecvate;
    c) solicitarea de informaţii suplimentare - se face la nivelul unităţii medicale şi/sau psihologice controlate, în cazul în care informaţiile şi probele obţinute nu sunt suficiente sau irefutabile;
    d) elaborarea concluziilor - se face la sfârşitul acţiunii de control. Echipa de control va solicita copii de pe toate documentele pe care le consideră necesare pentru susţinerea constatărilor şi concluziilor. Copiile vor fi semnate pentru conformitate de de reprezentantul legal al unităţii medicale şi/sau psihologice controlate. Documentele în original întocmite la solicitarea echipei de control vor fi semnate de persoanele care le-au întocmit şi avizat, după caz, şi de reprezentantul legal al unităţii medicale şi/sau psihologice controlate.


    ART. 5
    (1) Valorificarea acţiunilor de control se face prin întocmirea de către echipa de control a unui raport de control. Raportul de control va fi semnat pe fiecare pagină de membrii echipei de control.
    (2) În termenul maxim de 15 zile lucrătoare de la finalizarea efectuării controlului, în funcţie de complexitatea acţiunii de control, se supune avizării conducătorului Direcţiei Medicale, şi, ulterior, aprobării conducerii Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii. Conducerea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii poate aproba prelungirea termenului de finalizare a raportului de control, cu respectarea prevederilor legale privind termenele de aplicare a unor sancţiuni. Aceste situaţii vor fi menţionate în textul raportului.
    (3) Raportul de control va fi structurat pe următoarele secţiuni:
    a) raportul de control şi adresa de înaintare a acestuia spre aprobare, precum şi corespondenţa ulterioară legată de acesta cu unitatea medicală şi/sau psihologică controlată;
    b) documentele administrative care au stat la baza efectuării acţiunii de control (ordin/dispoziţie de serviciu, referat de justificare, sesizări, petiţii, reclamaţii etc.) şi opisul anexelor în care vor fi consemnate toate documentele cu denumirea şi numărul de pagini corespunzătoare;
    c) documentele-anexă la raportul de control. Această secţiune va conţine numai documentele probante pentru constatările şi măsurile corespunzătoare propuse. Acestea vor fi numerotate fiecare în parte şi vor fi ştampilate şi semnate pentru conformitate de reprezentantul legal al unităţii medicale şi/sau psihologice controlate şi/sau semnate de persoanele care le-au întocmit şi avizat, şi de reprezentantul legal al unităţii medicale şi/sau psihologice, după caz.

    (4) La întocmirea raportului de control se vor respecta următoarele reguli:
    a) constatările acţiunii de control vor fi consemnate succint, cu trimitere la anexe acolo unde este cazul. Vor fi consemnate numai iregularităţile şi/sau disfuncţionalităţile pe care echipa de control lea constatat. Pentru fiecare dintre acestea se va menţiona actul normativ sau administrativ care nu a fost respectat ori a fost încălcat, precizându-se în scris textul normei corespunzătoare;
    b) concluziile vor fi exprimate în funcţie de constatări şi vor fi sinteza acestora;
    c) măsurile/sancţiunile propuse trebuie să fie în concordanţă cu prevederile legale în vigoare. De asemenea, acestea trebuie să fie în concordanţă cu constatările şi concluziile din raport.

    (5) Raportul de control întocmit în conformitate cu Anexa nr. 6.3 din prezentele norme se transmite unităţii medicale şi/sau psihologice controlate după aprobarea de către conducerea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii. În cazul în care acţiunea de control a vizat mai multe unităţii medicale şi/sau psihologice, acestora li se va transmite numai partea din raportul de control care le vizează în mod direct. În cazul în care pentru o unitate medicală şi/sau psihologică controlată nu s-au dispus măsuri/sancţiuni, acesteia i se comunică numai acest fapt, printr-o adresă scrisă.
    (6) Raportul de control întocmit în conformitate cu prevederile prezentelor norme poate fi contestat în condiţiile legii, iar contestaţia se depune la sediul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în termen de maxim 15 zile de la data comunicării.
    (7) Contestaţiile se soluţionează, la nivelul Direcţiei Medicale din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, de către o comisie de soluţionare a contestaţiilor constituită prin ordin/decizie a conducerii ministerului.
    (8) Comisia de soluţionare a contestaţiilor se constituie din personalul Direcţiei Medicale, cu participarea experţilor cooptaţi din alte structuri de specialitate ale ministerului.
    (9) Contestaţiile formulate se soluţionează în termen de maxim 30 de zile de la data înregistrării acestora la sediul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii.

    ART. 6
        În cazul în care în cadrul acţiunilor de control se constată fapte a căror cercetare nu este de competenţa Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, echipa de control va consemna cele constatate în Raportul de control şi va sesiza autorităţile şi/sau organele abilitate (competente).

    ART. 7
        Activitatea de control se realizează în următoarele etape:
    a) prezentarea iniţială a acţiunii de control, în cadrul căreia reprezentantului legal al unităţii medicale şi/sau psihologice controlate i se comunică: a1) echipa de control; a2) obiectivele avute în vedere; a3) perioada preconizată de desfăşurare, sub rezerva prelungirii acesteia din motive obiective, în raport cu natura sau caracterul unor constatări care impun o astfel de prelungire;
    b) controlul propriu-zis, care se execută prin verificarea concretă a existenţei conformităţii documentelor/ dotărilor/ operaţiunilor şi/sau serviciilor, pe bază de documente, observare şi raţionament, prin utilizarea tehnicilor şi instrumentelor specifice;
    c) finalizarea acţiunii de control, materializată în constatări concrete ale faptelor în legătură cu fiecare dintre obiectivele avute în vedere şi aplicarea de măsuri/ sancţiuni, în condiţiile prezentelor norme;
    d) valorificarea actelor de control. Actele de control încheiate în urma finalizării acţiunii de control, pentru a-şi produce efectele, urmează să fie valorificate prin punerea în aplicare a măsurilor/sancţiunilor stabilite.


    ART. 8
        Pentru pagubele cauzate în activitatea de control, ca urmare a neîndeplinirii sau îndeplinirii necorespunzătoare a atribuţiilor, personalul desemnat să facă parte din echipa de control răspunde potrivit dispoziţiilor legale în vigoare.

    ART. 9
    (1) Personalul desemnat să facă parte din echipele de control exercită prerogativele de putere publică pentru realizarea atribuţiilor în conformitate cu dispoziţiile cuprinse în actele normative de organizare şi funcţionare proprii, în legislaţia generală sau specială aplicabilă şi cu principiile şi normele stabilite prin prezentul ordin.
    (2) Personalul care efectuează activităţi de control trebuie să aibă o atitudine imparţială, să nu aibă prejudecăţi şi să nu se afle în conflict de interese.
    (3) Personalul care efectuează activităţi de control trebuie să îşi îndeplinească atribuţiile în mod obiectiv şi independent, cu profesionalism şi integritate, potrivit prezentelor norme specifice activităţii de control.
    (4) Nu pot fi desemnate să efectueze acţiuni de control persoane care au făcut parte din comisia de verificare, constituită conform prevederilor art.5, alin.(4) din Anexa 5 sau care sunt soţi, rude sau afini până la gradul al patrulea inclusiv cu reprezentantul legal al unităţii medicale şi/sau psihologice controlate ori cu membrii asociaţi ai organului de conducere al acestora.
    (5) În echipele de control nu pot fi nominalizate persoane care au lucrat în unităţile medicale şi/sau psihologice controlate. Această interdicţie se poate ridica după trecerea unei perioade de 5 ani.
    (6) Persoanele desemnate în echipele de control au obligaţia, la începerea acţiunii, să prezinte reprezentantului legal al unităţii medicale şi/sau psihologice controlate ordinul/decizia/dispoziţia de serviciu în vederea efectuării controlului.
    (7) Persoanele desemnate în echipele de control au obligaţia să se documenteze asupra activităţii unităţii medicale şi/sau psihologice controlate, să obţină date relevante despre existenţa conformităţii documentelor/ dotărilor/ operaţiunilor şi/sau serviciilor, să solicite sau, după caz, să li se prezinte înscrisuri, copii şi orice alte documente care au legătură cu controlul.
    (8) Persoanele desemnate în echipele de control sunt obligate să păstreze confidenţialitatea documentelor, materialelor şi altor înscrisuri de care au cunoştinţă în timpul desfăşurării controlului.
    (9) Pentru clarificarea unor probleme specifice care presupun cunoştinţe de specialitate din diverse domenii de activitate (tehnic, tehnologic, juridic şi altele asemenea), persoanele desemnate în echipele de control pot cere sprijinul unor specialişti din cadrul structurilor de specialitate ale Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii.
    (10) Persoanele desemnate în echipele de control au dreptul să solicite reprezentantului legal al unităţii medicale şi/sau psihologice controlate înscrisurile, documentele sau materialele care conţin date relevante în legătură cu obiectul controlului şi să ceară să i se pună la dispoziţie copii ale acestora, pentru fundamentarea constatărilor şi măsurilor dispuse.
    (11) Încălcarea dispoziţiilor legale şi a prevederilor prezentului ordin de către persoanele desemnate în echipele de control angajează răspunderea juridică, în condiţiile legii, cu privire la fapte care au legătură cu exercitarea acţiunii de control.
    (12) Persoanele desemnate în echipele de control pot fi făcute răspunzătoare de fapte privind încălcarea prezentului ordin numai dacă acestea sunt comise în activitatea de control propriu-zisă.

    ART. 10
    În cazul în care în cadrul acţiunilor de control se constată fapte a căror cercetare nu este de competenţa Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii sau constată declararea necorespunzătoare a adevărului cu privire la oricare dintre elementele pe care le cuprind declaraţiile pe proprie răspundere din dosarul de agreare/ avizare, echipele de control vor consemna cele constatate şi vor sesiza autorităţile şi/sau organele abilitate (competente).

    ANEXA 6.1

                              PROCES-VERBAL DE CONSTATARE
        Subsemnaţii:
    1. ...................
    2. ...................

        membrii echipei de control, reprezentanţi ai Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii
        în baza (temeiul legal) .............
        şi a Ordinului/Dispoziţiei nr. ....... din ..........., am efectuat în perioada ........ o acţiune de control la (datele de identificare ale unităţii medicale şi/sau psihologice controlate) ...........
        Perioada controlată ..................
        Documente şi operaţiuni controlate:
    I. Verificarea menţinerii condiţiilor care au stat la baza agreării privind efectuarea examinărilor medicale şi/sau psihologice pentru persoanele cu atribuţii în siguranţa transporturilor:
        menţinerea condiţiilor de spaţiu/ autorizaţii de funcţionare
        [ ] Da [ ] Nu [ ] Nu este cazul
        ...............................
        ...............................

        menţinerea resurselor umane
        [ ] Da [ ] Nu
        ...............................
        ...............................

        menţinerea condiţiilor de dotare cu aparatură
        [ ] Da [ ] Nu
        ...............................
        ...............................


    II. Verificarea desfăşurării activităţii de examinare medicală/psihologică:
    1) programul de lucru destinat activităţilor de examinare medicală şi/sau psihologică pentru personalul din transporturi cu atribuţii în siguranţa transporturilor este afişat la loc vizibil
        [ ]Da [ ] Nu

    2) tarifele practicate şi certificatul de agreare sunt afişate la loc vizibil
        [ ]Da [ ] Nu

    3) există un registru unic de evidenţă al examinărilor în siguranţa transporturilor
        [ ]Da [ ] Nu

    4) sunt respectate numărul de examinări/zi
        [ ]Da [ ] Nu

    5) fişele de examinare medicală sunt întocmite conform prevederilor legale în vigoare
        [ ] Da [ ] Nu [ ] Nu este cazul
        ...............................

    6) caietele de examinare psihologică sunt întocmite conform prevederilor legale în vigoare
        [ ] Da [ ] Nu [ ] Nu este cazul
        ...............................

    7) avizele medicale eliberate sunt întocmite conform prevederilor legale în vigoare
        [ ] Da [ ] Nu [ ] Nu este cazul

    8) avizele psihologice eliberate sunt întocmite conform prevederilor legale în vigoare
        [ ] Da [ ] Nu [ ] Nu este cazul
        ...............................

    9) a fost solicitată persoanelor examinate o declaraţie pe propria răspundere din care să reiasă faptul că nu au mai fost examinate medical /psihologic la o altă unitate pentru funcţia pentru care solicită examinarea
        [ ] Da [ ] Nu [ ] Nu este cazul
        ...............................

    10) chestionarul stare de sănătate este completat şi anexat fişei de examinare medicală:
        [ ] Da [ ] Nu [ ] Nu este cazul
        ...............................

    11) au fost raportate lunar, numărul examinărilor medicale/psihologice de siguranţa transporturilor efectuate, la Direcţia Medicală din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii [ ] Da [ ] Nu [ ] Nu este cazul
        [ ] Da [ ] Nu [ ] Nu este cazul
        ...............................

    12) în cazul persoanelor declarate inapte, a fost efectuată raportarea în termen atât la Direcţia Medicală din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii cât şi la medicul de familie care a eliberat adeverinţa medicală de boli cronice
        [ ] Da [ ] Nu [ ] Nu este cazul
        ...............................
        ...............................


        În urma efectuării controlului, cu rezerva că responsabilitatea pentru veridicitatea înscrisurilor şi a documentelor anexate la prezentul proces-verbal de constatare revine domnului/doamnei ......, reprezentantul legal al ......, echipa de control face următoarele
                                      CONSTATĂRI:
        .............................
        .............................

        Observaţii:
        .............................

        La terminarea controlului au fost restituite toate actele şi documentele puse la dispoziţia echipei de control, excepţie făcând documentele întocmite la solicitarea echipei de control şi copiile conforme cu originalul după documentele verificate, asumate prin semnătură şi ştampilă de reprezentantul legal al unităţii controlate.
        Prezentul proces-verbal de constatare a fost întocmit în două exemplare, dintre care unul rămâne la .......... (unitatea controlată).
        Împotriva procesului-verbal de constatare se poate face contestaţie în termen de maxim 15 zile de la data comunicării, în conformitate cu normele legale în vigoare.
        Semnături

┌──────────────────┬───────────────────┐
│Membrii echipei de│Reprezentantul │
│control │legal al unităţii │
├──────────────────┼───────────────────┤
│Numele şi │Numele şi prenumele│
│prenumele │Semnătura │
│Semnătura │ │
├──────────────────┼───────────────────┤
│1. …………………. │…………………………….. │
│2. …………………. │ │
└──────────────────┴───────────────────┘


    ANEXA 6.2

                                    NOTĂ DE RELAŢII
        Subsemnaţii:
    1. .............................
    2. .............................

        membrii echipei de control, reprezentanţi ai Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii
        în baza (temeiul legal) .............................
        şi a Ordinului/Dispoziţiei nr. ....... din ........, aflaţi în control la .......... (datele de identificare ale unităţii medicale şi/sau psihologice controlate)
        solicităm de la ............ (persoana chestionată - numele, prenumele şi funcţia deţinută în cadrul unităţii controlate) răspunsuri/ precizări la următoarele:
    1. .............................
    2. .............................
    3. .............................
    4. .............................
    n. .............................

        Dacă mai aveţi ceva de adăugat:
        .............................
        .............................

        Termen: ................. (data şi ora)
        Răspunsurile vor fi formulate în scris, în două exemplare. La răspunsuri vă rugăm să anexaţi copii conforme de pe documente care să vă susţină afirmaţiile. Răspunsurile împreună cu anexele vor fi numerotate şi semnate pe fiecare pagină de dumneavoastră şi de membrii echipei de control.
        Atât prezenta notă de relaţii, cât şi răspunsul dumneavoastră sunt documente confidenţiale.
        Echipa de control
        (nume şi prenume)
        ...............
        ...............
        Am primit nota de relaţii
        (numele, prenumele şi funcţia)
        ....................
        Data şi ora ........

    ANEXA 6.3

        APROBAT
        ...........
        Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii
        AVIZAT
        ...........
        Director Direcţia Medicală
                                   RAPORT DE CONTROL
        Subsemnaţii ......, membrii echipei de control a Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în baza ...... (temeiul legal) şi a Ordinului/Dispoziţiei nr ...... din ......, am efectuat în perioada o acţiune de control la ...... (denumirea şi datele de identificare ale unităţii medicale şi/sau psihologice controlate).
        TEMATICA ACŢIUNII DE CONTROL:
    1. .............................
    2. .............................
    3. .............................
    4. .............................
    n. .............................

        Perioada controlată ......
        Documente şi operaţiuni controlate: .....................
        Pentru perioada verificată, conducerea unităţii medicale şi/sau psihologice controlate .......... a fost asigurată de: ...........
        În urma efectuării controlului, cu rezerva că responsabilitatea pentru veridicitatea înscrisurilor şi a documentelor anexate la raport revine reprezentantului legal al unităţii medicale şi/sau psihologice controlate, domnul/doamna ......, echipa de control face următoarele:
        CONSTATĂRI:
    1. Obiectivul 1 ................;
    2. Obiectivul 2 ................;
    3. Obiectivul 3 ................;
    n. Obiectivul n ................

        CONCLUZII:
    1. Obiectivul 1 ................;
    2. Obiectivul 2 ................;
    3. Obiectivul 3 ................;
    n. Obiectivul n ................

        MĂSURI:
    1. Obiectivul 1 ................;
    2. Obiectivul 2 ................;
    3. Obiectivul 3 ................;
    n. Obiectivul n ................

        Domnul/Doamna ............, în calitate de reprezentant legal al ............ (denumirea unităţii medicale şi/sau psihologice controlate) va raporta stadiul implementării măsurilor şi îl va prezenta către Direcţia Medicală din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în termen de 5 de zile calendaristice de la primirea prezentului raport de control.
        Prezentul raport de control poate fi contestat în condiţiile legii, iar contestaţia se depune la sediul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii în termen de maxim 15 zile de la data comunicării.
        Membrii echipei de control
        Numele şi prenumele/Semnătura
    1. ............
    2. ............

     ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016