Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME din 26 iulie 2018  privind înscrierea ca membru al Camerei Auditorilor Financiari din România şi înscrierea în Registrul membrilor Camerei Auditorilor Financiari din România    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 NORME din 26 iulie 2018 privind înscrierea ca membru al Camerei Auditorilor Financiari din România şi înscrierea în Registrul membrilor Camerei Auditorilor Financiari din România

EMITENT: Camera Auditorilor Financiari din România
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 711 din 16 august 2018
──────────
    Aprobate prin Hotătârea nr. 67 din 26 iulie 2018, publicată în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 711 din 16 august 2018.
──────────
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    Prezentele norme reglementează procedura de înscriere ca membru al Camerei Auditorilor Financiari din România („CAFR“ sau „Camera“) şi cerinţe privind Registrul membrilor CAFR.

    ART. 2
    Auditorii financiari şi firmele de audit care solicită înscrierea ca membru CAFR sunt înregistraţi într-un registru al membrilor CAFR ţinut de Cameră potrivit prevederilor prezentelor norme.

    CAP. II
    Înscrierea auditorilor financiari şi a firmelor de audit ca membri CAFR
    SECŢIUNEA 1
    Înscrierea auditorilor financiari ca membri CAFR
    ART. 3
    Persoanele fizice care au fost autorizate ca auditori financiari în România, în acord cu prevederile legale aplicabile, pot exercita activităţi de audit financiar numai după înscrierea ca membru CAFR conform prevederilor art. 26 alin. (2), (5),(6)  şi (7) din Regulamentul de organizare şi funcţionare al CAFR, aprobat prin Hotărârea Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 2/2018 („ROF“).

    ART. 4
    În vederea înscrierii în Registrul membrilor CAFR, auditorii financiari trebuie să depună la Cameră (la sediul CAFR sau la reprezentanţele regionale) cerere de înscriere ca membru al CAFR în Registrul membrilor CAFR, datată şi semnată (anexa nr. 1 la prezentele norme), însoţită de un dosar de înscriere ce conţine următoarele documente:
    a) declaraţia pe propria răspundere privind încadrarea în categoria auditorilor financiari activi sau nonactivi (anexa nr. 2 la prezentele norme);
    b) declaraţia privind respectarea criteriilor pentru buna reputaţie, conform normelor privind buna reputaţie a membrilor CAFR, adoptate de Cameră;
    c) copia documentului care face dovada achitării taxei pentru atribuirea calităţii de membru al Camerei.


    ART. 5
    (1) Cererea şi dosarul prevăzute la art. 4 sunt verificate de către Departamentul servicii pentru membri (DSM) sau de către reprezentanţele regionale ale CAFR, după caz. După verificarea documentelor prevăzute la art. 4, DSM le înaintează Consiliului Camerei, cu propunere de aprobare sau respingere, după caz.
    (2) Cererea auditorilor financiari de înscriere ca membru al CAFR se aprobă sau se respinge, după caz, prin hotărâre a Consiliului Camerei.
    (3) Consiliul Camerei respinge cererea de înscriere ca membru al CAFR în următoarele situaţii:
    a) dosarul de înscriere prevăzut la art. 4 nu este complet;
    b) se constată că solicitantul nu are o bună reputaţie, în conformitate cu prevederile legale aplicabile;
    c) ca urmare a nerespectării Regulamentului de organizare şi funcţionare al Camerei Auditorilor Financiari din România, aprobat prin Hotărârea Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 2/2018 („ROF“) sau a altor dispoziţii legale aplicabile, după caz.

    (4) Consiliul Camerei respinge cererile de înscriere ca membru al CAFR prin hotărâre motivată. Camera comunică în scris solicitantului, cu confirmare de primire, hotărârea motivată a Consiliului Camerei.
    (5) Reclamaţiile privind deciziile luate de Cameră referitoare la înscrierea ca membru CAFR se soluţionează potrivit dispoziţiilor de drept comun şi normelor CAFR.
    (6) Hotărârile Consiliului CAFR privind înscrierea ca membru al Camerei se comunică spre informare Autorităţii pentru Supravegherea Publică a Activităţii de Audit Statutar (ASPAAS).

    ART. 6
    (1) Auditorii financiari care au fost înscrişi ca membri CAFR primesc certificat (anexa nr. 3 la prezentele norme), carnet şi parafă de membru al Camerei, după aprobarea de către ASPAAS a tuturor etapelor de autorizare şi înregistrare conform legii.
    (2) În situaţia în care un membru CAFR pierde documentele prevăzute la alin. (1) se aplică prevederile cuprinse în ROF.

    SECŢIUNEA a 2-a
    Înscrierea firmelor de audit ca membri CAFR
    ART. 7
    (1) Cererea pentru înscrierea ca membru al Camerei Auditorilor Financiari din România şi în Registrul membrilor Camerei Auditorilor Financiari din România (anexa nr. 4 la prezentele norme) este semnată de reprezentantul legal al firmei de audit şi se depune la sediul CAFR sau la reprezentanţele regionale ale CAFR şi este însoţită de un dosar de înscriere ce conţine următoarele documente:
    a) actul constitutiv cu codurile CAEN compatibile (copie) şi toate documentele de modificare a acestuia, care atestă structura organului administrativ sau de conducere al firmei de audit, precum şi repartizarea drepturilor de vot în cadrul acesteia (copie conformă cu originalul);
    b) certificatul constatator, la zi, eliberat de registrul comerţului, în original;
    c) certificatul de înregistrare de la registrul comerţului (copie conform cu originalul);
    d) copia carnetelor de membru al Camerei ale tuturor auditorilor financiari din firma de audit (asociaţi, administratori, angajaţi), cu viza la zi (copie conformă cu originalul), precizând calitatea fiecărei persoane;
    e) lista cu persoanele fizice sau juridice, membri CAFR, care efectuează auditul financiar în numele firmei de audit;
    f) declaraţia privind respectarea criteriilor pentru buna reputaţie ca membru CAFR - pentru firma de audit şi pentru auditorii financiari şi firmele de audit care efectuează auditul financiar în numele firmei de audit, asociaţi şi administratori, conform normelor adoptate de Cameră;
    g) listă cu toţi membrii organului administrativ ori de conducere, precizând numele, prenumele, adresele profesionale sau adresele de corespondenţă, după caz;
    h) dovada achitării taxei pentru atribuirea calităţii de membru al Camerei.

    (2) Lista codurilor CAEN care pot fi înscrise în obiectul de activitate al firmelor de audit care solicită înscrierea sau menţinerea în Registrul membrilor CAFR este prezentată în anexa nr. 5 la prezentele norme. Nu sunt acceptate alte coduri CAEN în obiectul de activitate al firmelor de audit, membri CAFR, decât cele prevăzute în anexa nr. 5 la prezentele norme.
    (3) Societăţile care sunt deja înscrise la Corpul Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România (CECCAR) şi au în obiectul de activitate coduri CAEN care sunt acceptate de CECCAR, dar nu se regăsesc pe lista codurilor acceptate de Cameră trebuie să depună la înscriere o declaraţie pe propria răspundere, semnată de reprezentantul legal al firmei de audit, care să ateste că nu vor desfăşura activităţi care contravin prevederilor Codului etic al profesioniştilor contabili, asimilat integral de Cameră, şi legislaţiei care vizează activitatea Camerei.
    (4) Suplimentar documentelor prevăzute la alin. (1), societăţile la care se face referire la alin. (3) depun la DSM sau la reprezentanţele regionale şi copia autorizaţiei firmei emise de CECCAR.
    (5) Cererea şi dosarul prevăzute la alin. (1) sunt verificate de către DSM sau de către reprezentanţele regionale ale CAFR, după caz. După verificarea documentelor prevăzute la alin. (1), DSM le înaintează Consiliului Camerei, cu propunere de aprobare sau respingere, după caz.
    (6) Consiliul Camerei poate respinge motivat cererile persoanelor juridice pentru înscrierea ca membru al Camerei în următoarele situaţii:
    a) dosarul de înscriere nu este complet;
    b) se constată că solicitantul nu are o bună reputaţie, în conformitate cu prevederile legale aplicabile;
    c) ca urmare a nerespectării prevederilor cuprinse în ROF sau a altor dispoziţii legale aplicabile, după caz.

    (7) Consiliul Camerei respinge cererile firmelor de audit pentru înscrierea ca membri CAFR prin hotărâre motivată. Camera comunică în scris, cu confirmare de primire, solicitantului hotărârea motivată a Consiliului Camerei.
    (8) Reclamaţiile privind deciziile luate de Cameră, referitoare la înscrierea ca membru CAFR, se soluţionează potrivit dispoziţiilor de drept comun şi normelor CAFR.
    (9) Hotărârile Consiliului CAFR privind înscrierea firmei de audit ca membru al Camerei se comunică spre informare ASPAAS.
    (10) După aprobarea de către Consiliul CAFR a hotărârii prevăzute la alin. (9) pentru firmele de audit care au fost înscrise ca membri ai CAFR se eliberează autorizaţia de membru al Camerei Auditorilor Financiari din România (anexa nr. 6 la prezentele norme).

    CAP. III
    Registrul membrilor CAFR
    ART. 8
    (1) Auditorii financiari şi firmele de audit înscrişi ca membri ai Camerei potrivit cap. II din prezentele norme sunt înregistraţi de către Cameră în Registrul membrilor CAFR.
    (2) Camera, prin DSM, ţine Registrul membrilor CAFR, pentru următoarele categorii:
    a) auditori financiari activi;
    b) auditori financiari nonactivi;
    c) firme de audit;
    d) auditori din terţe ţări.


    ART. 9
    (1) În Registrul membrilor CAFR se menţionează cel puţin următoarele informaţii privind membrii CAFR, auditori financiari:
    a) numele, adresa de corespondenţă şi numărul individual de înregistrare;
    b) numele, adresa, adresa paginii de internet, dacă este cazul, şi numărul de înregistrare a firmelor de audit la care este angajat auditorul financiar sau cu care este asociat ca partener sau în vreun alt mod, dacă este cazul;
    c) informaţii cu privire la toate celelalte înregistrări ca auditor financiar la alte organisme profesionale din domeniu sau la autorităţile competente ale altor state membre şi/sau ale altor ţări terţe, inclusiv numele autorităţilor de înregistrare şi, dacă este cazul, numerele de înregistrare la acestea;
    d) modalitatea în care membrii CAFR, auditori financiari persoane fizice, îşi desfăşoară activitatea din punct de vedere economic (persoană fizică autorizată, persoană fizică independentă, alte forme de exercitare a activităţii din punct de vedere economic, prevăzute de lege).

    (2) În Registrul membrilor CAFR se menţionează cel puţin următoarele informaţii privind membrii CAFR, firme de audit:
    a) denumirea, adresa sediului social şi numărul individual de înregistrare;
    b) forma juridică;
    c) informaţii de contact, persoana principală de contact şi, acolo unde este cazul, adresa paginii de internet;
    d) adresa fiecărui birou deschis în România;
    e) numele şi numărul de înregistrare ale tuturor auditorilor financiari angajaţi, asociaţi ca parteneri sau în alt mod cu firma de audit;
    f) numele şi adresele profesionale ale tuturor acţionarilor sau asociaţilor;
    g) numele şi adresele profesionale ale tuturor membrilor organului administrativ sau de conducere;
    h) dacă este cazul, apartenenţa la o reţea şi o listă cu denumirea şi adresele firmelor membre şi afiliate sau o indicare a locului unde aceste informaţii sunt disponibile public;
    i) informaţii cu privire la toate celelalte înregistrări ca firmă de audit la alte organisme profesionale din domeniu sau la autorităţile competente ale altor state membre şi ca entitate de audit pe lângă ţări terţe, inclusiv denumirea şi adresa autorităţii de înregistrare şi, după caz, numerele de înregistrare;
    j) dacă firma de audit este înregistrată la o autoritate competentă din alt stat membru.

    (3) În cazuri temeinic justificate, la solicitarea persoanelor interesate, anumite informaţii din Registrul membrilor CAFR nu sunt făcute publice. Prin cazuri temeinic justificate se înţelege acea situaţie în care publicarea respectivelor informaţii ar reprezenta o ameninţare iminentă la securitatea personală.
    (4) Auditorii şi firmele de audit din terţe ţări sunt indicaţi în Registrul membrilor CAFR într-o secţiune distinctă, şi nu ca auditori financiari sau firme de audit, conform prevederilor legale aplicabile.

    ART. 10
    (1) Registrul membrilor CAFR se actualizează în urma solicitărilor transmise prin formularul de actualizare a informaţiilor personale din Registrul membrilor CAFR (anexele nr. 7 şi 8 la prezentele norme). Totodată actualizarea Registrului membrilor CAFR se face conform situaţiilor de sancţionare prevăzute în ROF.
    (2) Registrul membrilor CAFR se va actualiza ori de câte ori se va impune.

    ART. 11
    Un extras din Registrul membrilor CAFR este accesibil publicului pe pagina de internet a CAFR şi va conţine următoarele informaţii:
    a) În cazul membrilor CAFR, auditori financiari: nume, prenume, număr individual de înregistrare, judeţ şi localitate;
    b) În cazul membrilor CAFR, firme de audit: denumirea, adresa sediului social şi numărul individual de înregistrare, forma juridică, adresa fiecărui birou deschis în România;
    c) adresa şi datele de contact ale CAFR.


    CAP. IV
    Dispoziţii finale
    ART. 12
    Prezentele norme se aplică de la data intrării în vigoare a acestora.

    ART. 13
    Auditorii financiari şi firmele de audit care până la data intrării în vigoare a prezentelor norme au fost înregistraţi ca membrii CAFR sunt înregistraţi în Registrul membrilor CAFR prevăzut la cap. III din prezentele norme.

    ART. 14
    Orice alte reglementări emise de CAFR se aplică în măsura în care nu intră în contradicţie cu prevederile legale în vigoare şi ale prezentelor norme.

    ART. 15
    Prelucrarea datelor cu caracter personal solicitate de CAFR în aplicarea prevederilor prezentei norme se face de către Cameră, în calitate de operator de date cu caracter personal, cu respectarea prevederilor legale europene şi naţionale.

    ART. 16
    Anexele nr. 1-8 fac parte integrantă din prezentele norme.

    ANEXA 1

    la norme




    CERERE
    pentru înscrierea ca membru al Camerei Auditorilor Financiari din România
    şi în Registrul membrilor Camerei Auditorilor Financiari din România
    Subsemnatul/Subsemnata, …………………................................................, născut(ă) la data de ......................., sex feminin/masculin, cu adresa de corespondenţă în localitatea ….........…...............…......., str. ...................................... nr. ......, bl. ......, sc. ...., et. ......, ap. ......, judeţul/sectorul ......................................, solicit înscrierea ca membru în Registrul membrilor Camerei Auditorilor Financiari din România (Camera sau CAFR), fiind declarat admis la sesiunea examenului de competenţă profesională, organizat în data de …...............…………/în urma examinării prin testul de aptitudini din data de .............................., fiind autorizat prin Ordinul preşedintelui Autorităţii pentru Supravegherea Publică a Activităţii de Audit Statutar nr. .......... din ........................... .
    Anexez la prezenta cerere următoarele:
    1. Declaraţia pe propria răspundere privind încadrarea în categoria auditorilor financiari activi sau nonactivi;
    2. Declaraţia privind respectarea criteriilor pentru buna reputaţie, conform Normelor privind buna reputaţie a auditorului financiar, aprobate prin Hotărârea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 27/2016 (Hotărârea nr. 27/2016);
    3. copia documentului care face dovada achitării taxei pentru atribuirea calităţii de membru al Camerei.
    Declar următoarele:
    Modalitatea în care îmi desfăşor activitatea din punct de vedere economic (PFA, PFI, alte forme de exercitare a activităţii din punct de vedere economic prevăzute de lege) este: ............................. .
    Numele, adresa, adresa paginii de internet, dacă este cazul, şi numărul de înregistrare a firmelor de audit la care sunt angajat sau cu care sunt asociat ca partener sau în vreun alt mod, dacă este cazul:
    .....................................................................................................................................................................................................
    Înregistrări ca auditor financiar la alte organisme profesionale din ţară sau la autorităţile competente ale altor state membre şi/sau ale altor ţări terţe:
    ...............................................................................................................................................................................................
    Mă angajez să respect prevederile legale în domeniu şi să îndeplinesc obligaţiile care îmi revin în calitate de membru CAFR.
    Date de contact:
    telefon: ...................
    adresa de e-mail: .......................................
    Data .....................................
    Semnătura ...........................

    ANEXA 2

    la norme




    DECLARAŢIE
    privind încadrarea în categoria auditorilor financiari activi sau nonactivi
    Subsemnatul/Subsemnata, ..............................................................................................................., în calitate de membru al Camerei Auditorilor Financiari din România, posesor al certificatului/carnetului de auditor financiar nr. …......…,
    în vederea înscrierii ca membru al Camerei Auditorilor Financiari din România şi în Registrul membrilor Camerei Auditorilor Financiari din România,
    declar pe propria răspundere că, potrivit criteriilor de încadrare a auditorilor financiari, conform art. 23 alin. (1) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Camerei Auditorilor Financiari din România, aprobat prin Hotărârea Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 2/2018, mă încadrez în categoria auditorilor financiari
    Activi
    Nonactivi^1
    ^1 La declararea statutului de auditor financiar nonactiv se indică legea care stabileşte starea de incompatibilitate cu exercitarea activităţii de audit financiar. Nu se poate declara statutul de auditor financiar nonactiv la cerere, decât cu respectarea prevederilor art. 23 alin. (2) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Camerei Auditorilor Financiari din România, aprobat prin Hotărârea Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 2/2018.

    De asemenea, mă oblig ca în situaţia schimbării statutului declarat de auditor financiar activ sau nonactiv să comunic acest fapt, în scris, Camerei în termen de 30 de zile de la modificarea situaţiei existente anterior.
    Data
    ……………..
    Semnătura
    .............................

    ANEXA 3

    la norme
 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 4

    la norme




    CERERE
    pentru înscrierea firmei de audit ca membru al Camerei Auditorilor Financiari din România
    şi în Registrul membrilor Camerei Auditorilor Financiari din România
    Subsemnatul/Subsemnata, ......................................................., auditor financiar, posesor al carnetului nr. ........., în calitate de reprezentant legal al firmei de audit ......................................., solicit pentru aceasta înscrierea ca membru al Camerei Auditorilor Financiari din România şi în Registrul membrilor Camerei Auditorilor Financiari din România.
    Anexez la prezenta cerere următoarele:
    • copia actului constitutiv actualizat, cu codurile CAEN compatibile, care atestă structura organului administrativ sau de conducere al firmei, precum şi repartizarea drepturilor de vot în cadrul acesteia (certificate conform cu originalul);
    • certificat constatator, la zi, eliberat de registrul comerţului, în original;
    • copia certificatului de înregistrare de la registrul comerţului conformă cu originalul;
    • copia carnetelor de membru CAFR ale tuturor auditorilor financiari din firma de audit (asociaţi, administratori, angajaţi), cu viza la zi (certificate conform cu originalul), precizând calitatea fiecărei persoane;
    • lista cu persoanele fizice sau juridice, membri CAFR, care efectuează auditul financiar în numele firmei de audit;
    • declaraţia privind respectarea criteriilor pentru buna reputaţie, atât pentru persoana juridică, cât şi pentru persoanele fizice sau juridice care efectuează auditul financiar în numele firmei de audit, asociaţi şi administratori conform Hotărârii Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 27/2016 pentru aprobarea Normelor privind buna reputaţie a auditorului financiar;
    • lista cu toţi membrii consiliului de administraţie ori de conducere, precizând numele, prenumele, adresele profesionale sau adresele de corespondenţă, după caz;
    • în cazul în care societatea face parte dintr-o reţea de firme se vor indica numele şi adresele firmelor membre şi afiliate sau locul unde aceste informaţii pot fi accesate de public, dacă este cazul;
    • dovada privind achitarea taxei pentru atribuirea calităţii de membru al Camerei Auditorilor Financiari din România şi înscrierea în Registrul public al auditorilor financiari.

    Menţionez că societatea este/nu este membru la următoarele organisme profesionale de profil din ţară sau din străinătate .......................................... .
    Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt corecte şi complete.
    Auditor financiar-administrator,
    .......................................
    Data
    ........................
    Datele de contact ale firmei de audit:
    Telefon mobil: ..............................
    Adresă de e-mail: ..........................................................
    Adresa de website (dacă este cazul): ..........................
    Adresa de corespondenţă (alta decât sediul social, dacă este cazul):
    Localitatea ......................, str. ........................... nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., judeţul/sectorul ...........
    Persoană de contact: ...........................................

    ANEXA 5

    la norme




    LISTA CODURILOR CAEN
    care pot fi înscrise în obiectul de activitate al firmelor de audit
    care solicită înscrierea sau menţinerea în Registrul membrilor Camerei Auditorilor Financiari din România

┌────┬────┬────────────────────────────┐
│Nr. │Cod │Denumire activitate │
│crt.│CAEN│ │
├────┼────┼────────────────────────────┤
│1 │5829│Activităţi de editare a │
│ │ │altor produse software │
├────┼────┼────────────────────────────┤
│ │ │Activităţi de realizare a │
│2 │6201│softului la comandă │
│ │ │(software orientat client) │
├────┼────┼────────────────────────────┤
│3 │6202│Activităţi de consultanţă în│
│ │ │tehnologia informaţiei │
├────┼────┼────────────────────────────┤
│ │ │Alte activităţi de servicii │
│4 │6209│privind tehnologia │
│ │ │informaţiei │
├────┼────┼────────────────────────────┤
│ │ │Prelucrarea datelor, │
│5 │6311│administrarea paginilor web │
│ │ │şi activităţi conexe │
├────┼────┼────────────────────────────┤
│6 │6420│Alte activităţi ale │
│ │ │holdingurilor │
├────┼────┼────────────────────────────┤
│ │ │Activităţi auxiliare │
│ │ │intermedierilor financiare, │
│7 │6619│exclusiv activităţi de │
│ │ │asigurări şi fonduri de │
│ │ │pensii │
├────┼────┼────────────────────────────┤
│ │ │Activităţi de evaluare a │
│8 │6621│riscului de asigurare şi a │
│ │ │pagubelor │
├────┼────┼────────────────────────────┤
│ │ │Închirierea şi │
│9 │6820│subînchirierea bunurilor │
│ │ │imobiliare proprii sau │
│ │ │închiriate │
├────┼────┼────────────────────────────┤
│ │ │Activităţi de contabilitate │
│10 │6920│şi audit financiar; │
│ │ │consultanţă în domeniul │
│ │ │fiscal │
├────┼────┼────────────────────────────┤
│11 │7022│Activităţi de consultanţă │
│ │ │pentru afaceri şi management│
├────┼────┼────────────────────────────┤
│ │ │Activităţi de studiere a │
│12 │7320│pieţei şi de sondare a │
│ │ │opiniei publice │
├────┼────┼────────────────────────────┤
│13 │7490│Alte activităţi profesionale│
│ │ │ştiinţifice şi tehnice │
├────┼────┼────────────────────────────┤
│ │ │Activităţi de contractare, │
│14 │7820│pe baze temporare, a │
│ │ │personalului │
├────┼────┼────────────────────────────┤
│ │ │Servicii de furnizare şi │
│15 │7830│management al forţei de │
│ │ │muncă │
├────┼────┼────────────────────────────┤
│16 │8211│Activităţi combinate de │
│ │ │secretariat │
├────┼────┼────────────────────────────┤
│ │ │Activităţi de fotocopiere, │
│17 │8219│de pregătire a documentelor │
│ │ │şi activităţi specializate │
│ │ │de secretariat │
├────┼────┼────────────────────────────┤
│ │ │Alte activităţi de │
│18 │8299│servicii-suport pentru │
│ │ │întreprinderi n.c.a. │
├────┼────┼────────────────────────────┤
│19 │8559│Alte forme de învăţământ │
│ │ │n.c.a. │
└────┴────┴────────────────────────────┘



    ANEXA 6

    la norme
 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 7

    la norme




    FORMULAR
    din Registrul membrilor Camerei Auditorilor Financiari din România
    pentru actualizarea datelor personale ale auditorilor financiari
    1. Nume ........................................................ Prenume .................................................................
    2. Nr. certificat CAFR ....................................................................................
    3. Statut de membru:
    [] Activ [] Nonactiv

    4. Adresa de corespondenţă:
    Localitatea ............................, str. ....................... nr. ......, bl. ......., sc. ......, et. ......, ap. ......, judeţul/sectorul ................., cod poştal ..............

    5. Telefon .....................................................................
    6. Adresa e-mail .......................................................................................................
    7. Modalitatea de desfăşurare a activităţii din punct de vedere economic:
    [] PFA [] PFI [] Cabinet Individual [] Altele ...............................

    8. Membru al altor organisme profesionale naţionale şi/sau internaţionale:
    [] NU [] CECCAR [] CCF [] ANEVAR [] UNPIR
    [] ACCA [] ICAEW [] Altele...............................................

    9. Domeniu de activitate:
    [] Public [] Privat

    10. Experienţă în domeniile de audit:
    [] Industrie [] Public [] Educaţie [] Alte sectoare

    11. Loc de muncă şi funcţia ocupată:
    Da. Nume angajator ...................... Funcţia ...............................
    Nu.

    Data
    ...................................
    Semnătura
    ......................................
    NOTĂ:
    FORMULARUL TREBUIE COMPLETAT CU MAJUSCULE.


    ANEXA 8

    la norme




    FORMULAR
    pentru actualizarea datelor personale ale firmelor de audit
    din Registrul membrilor Camerei Auditorilor Financiari din România

┌──────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Denumire │ │
│societate │ │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Nr. │ │
│autorizaţie │ │
│CAFR │ │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Localitatea ......................................, str. │
│Adresa │............................................ nr. ....., bl. ......, sc. │
│sediului │...., et. ....., ap. ......, judeţul/sectorul │
│social │........................................., cod poştal │
│ │...................... │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Localitatea ......................................, str. │
│Adresa de │............................................ nr. ....., bl. ......, sc. │
│corespondenţă │...., et. ....., ap. ......, judeţul/sectorul │
│ │........................................., cod poştal │
│ │...................... │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Asociaţi │ │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Administratori│ │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Angajaţi │ │
│(auditori │ │
│financiari, │ │
│membri CAFR) │ │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Persoană de │ │
│contact │ │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Telefon │ │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Adresa de │ │
│e-mail │ │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│WEB page │ │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Adresă punct │ │
│de lucru şi │ │
│date de │ │
│contact │ │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Apartenenţă la│ │
│o reţea şi o │ │
│listă cu │ │
│denumirea şi │ │
│adresele │ │
│firmelor │ │
│membre şi │ │
│afiliate sau o│ │
│indicare a │ │
│locului unde │ │
│aceste │ │
│informaţii │ │
│sunt │ │
│disponibile │ │
│public │ │
├──────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Membru al │\u-3985? NU \u-3985? CECCAR \u-3985? CCF \u-3985? ANEVAR │
│altor │\u-3985? UNPIR \u-3985? ACCA \u-3985? ICAEW │
│organisme │\u-3985? Altele │
│profesionale -│..........................................................................│
│detaliere │ │
└──────────────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


    Data
    Semnătura
    NOTĂ:
    FORMULARUL TREBUIE COMPLETAT CU MAJUSCULE.

    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016