Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME din 24 aprilie 2009  privind conditiile si modalitatea de decontare a serviciilor de hemodializa si dializa peritoneala in sistem ambulatoriu, contractate de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate cu furnizorii din sectorul privat, castigatori ai licitatiei nationale pentru centrele-pilot, si alti furnizori privati de servicii medicale de hemodializa si dializa peritoneala autorizati si evaluati in conditiile legii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORME din 24 aprilie 2009 privind conditiile si modalitatea de decontare a serviciilor de hemodializa si dializa peritoneala in sistem ambulatoriu, contractate de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate cu furnizorii din sectorul privat, castigatori ai licitatiei nationale pentru centrele-pilot, si alti furnizori privati de servicii medicale de hemodializa si dializa peritoneala autorizati si evaluati in conditiile legii

EMITENT: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 283 din 30 aprilie 2009

1. Dispoziţii generale
1.1. Casele de asigurãri de sãnãtate sunt împuternicite sã reprezinte Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate în relaţia cu furnizorii din sectorul privat, desemnaţi caştigãtori ai licitaţiei naţionale pentru centrele-pilot, şi alţi furnizori privaţi de servicii medicale de hemodializã şi dializã peritonealã autorizaţi şi evaluaţi în condiţiile legii, denumiţi în continuare furnizori.
1.2. În calitate de reprezentanţi locali ai Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, casele de asigurãri de sãnãtate sunt obligate sã nominalizeze un numãr adecvat de persoane care vor analiza, verifica şi valida declaraţiile de servicii lunare, cu respectarea confidenţialitãţii datelor [centralizatorul şi desfãşurãtorul privind evidenţa dupã CNP al bolnavilor cu insuficienţã renalã cronicã (IRC) în stadiu uremic, beneficiari de hemodializã (HD) şi dializã peritonealã (DP) din centrele-pilot şi centrele private (furnizori privaţi de servicii medicale de hemodializã şi dializã peritonealã), precum şi sumele aferente], ale furnizorului pentru fiecare centru-pilot şi centru privat. Aceste persoane vor fi nominalizate prin decizie a preşedintelui-director general al casei de asigurãri de sãnãtate. Numele persoanelor responsabile vor fi comunicate Direcţiei programe naţionale din cadrul Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, cu menţiunea cã orice modificare ulterioarã a acestora sã fie comunicatã.
1.3. Transportul nemedicalizat al bolnavilor constanţi, în vederea efectuãrii şedinţelor de hemodializã, de la şi la domiciliu, precum şi transportul lunar al medicamentelor şi materialelor sanitare necesare dializei peritoneale sunt incluse în serviciul de hemodializã şi, respectiv, de dializã peritonealã, excepţie fãcând nanicii şi copiii cu vârste peste 18 ani pentru care transportul în alt judeţ se face de cãtre serviciul de ambulanţã.
1.4. La nivelul centrelor-pilot şi centrelor private se acordã servicii de hemodializã în regim ambulatoriu atat bolnavilor aflaţi constant în evidenţã (bolnav constant), în limita a 152 de şedinţe/an pentru tratamentul continuu, cat şi celor trataţi temporar (bolnav temporar), precum şi servicii de dializã peritonealã bolnavilor aflaţi constant în evidenţã.
Bolnavul constant este bolnavul tratat prin dializã pentru IRC în stadiu uremic, care necesitã tratament substitutiv renal (FG<15mL/min/1,73mp), înregistrat în Registrul de evidenţã a bolnavilor dializaţi din centrul-pilot şi centrul privat în care bolnavul beneficiazã de şedinţe de hemodializã.
Bolnavul temporar este bolnavul care necesitã tratament în centrul-pilot sau în centrul privat pentru mai puţin de 6 sãptãmâni, respectiv:
- bolnavul cu dializã pentru IRC în stadiu uremic, înregistrat în Registrul de evidenţã a bolnavilor dializaţi al unui alt centru de dializã, tratat ca urmare a transferului temporar, realizat cu respectarea condiţiilor şi formalitãţilor de transfer prevãzute în Regulamentul de organizare şi funcţionare a unitãţilor de dializã publice şi private, aprobat prin <>Ordinul ministrului sãnãtãţii nr. 1.718/2004 ;
- bolnavul titular al cardului european de asigurãri de sãnãtate sau al certificatului provizoriu de înlocuire a acestuia, emis în aplicarea regulamentelor nr. 1.408/71/CEE şi nr. 574/72/CEE de unul dintre statele membre ale Uniunii Europene sau ale Spaţiului Economic European, în perioada de valabilitate a acestuia.
Bolnavul nou este bolnavul la care iniţierea tratamentului (primele 6-12 şedinţe de hemodializã, respectiv primele 14-21 de zile de tratament prin dializã peritonealã) s-a realizat într-o unitate sanitarã cu paturi, în condiţiile Regulamentului de organizare şi funcţionare a unitãţilor de dializã publice şi private, aprobat prin <>Ordinul ministrului sãnãtãţii nr. 1.718/2004 . Bolnavul nou poate fi inclus în tratament, în cadrul programului, avându-se în vedere încadrarea în volumul estimat de servicii şi în sumele contractate.
Bolnavul nou va fi raportat potrivit tabelelor prevãzute în anexele A şi B la pacienţii transferaţi temporar, trecând la rubrica Observaţii: "N", un set minim de informaţii ce fundamenteazã necesitatea introducerii în tratament, precum şi precizarea dacã este un bolnav nou, introdus pe un post vacantat, este un bolnav nou, suplimentar numãrului de bolnavi contractat, dar cu încadrare în volumul de servicii estimat contractat, sau este un bolnav nou, suplimentar numãrului de bolnavi contractat şi peste valoarea estimatã.
Pacienţii nou-introduşi în tratament se raporteazã la Registrul Renal Român, în termen de 48 de ore, cu obligativitatea înştiinţãrii Registrului Renal Român despre orice modificare survenitã (devine pacient constant, transfer în alt centru, deces, trecerea la alt tip de dializã, transplant etc.).
2. Raportarea serviciilor de dializã
2.1. Furnizorul va transmite caselor de asigurãri de sãnãtate, în original (douã exemplare) şi în format electronic, în formatul solicitat de Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate, cu respectarea confidenţialitãţii datelor, declaraţia de servicii lunarã (centralizatorul şi desfãşurãtorul privind evidenţa dupã CNP a bolnavilor cu IRC în stadiu uremic, beneficiari de hemodializã şi dializã peritonealã din centrele-pilot şi din centrele private, precum şi sumele aferente), în formatul prevãzut în anexele A şi B. Documentele vor fi certificate în privinţa realitãţii, regularitãţii şi legalitãţii şi vor fi semnate de:
- reprezentantul legal al furnizorului;
- directorul economic al furnizorului;
- medicul-şef/coordonatorul centrului-pilot;
- persoana care întocmeşte documentele.
2.2. Documentele menţionate la pct. 2.1 se vor realiza în baza evidenţelor tehnico-operative conduse la nivelul centrelor-pilot şi al centrelor private şi se vor depune la casele de asigurãri de sãnãtate lunar, în primele 3 zile lucrãtoare ale lunii urmãtoare celei pentru care se face raportarea.
2.3. Netransmiterea de cãtre furnizor a documentelor menţionate la pct. 2.1 exonereazã Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate de obligaţia plãţii pentru luna respectivã.
2.4. Nerespectarea de cãtre furnizor a termenului menţionat la pct. 2.2, precum şi existenţa unor erori în raportare vor atrage decalarea termenului de platã cu un numãr de zile lucrãtoare egal cu numãrul zilelor cu care furnizorul a depãşit termenul, respectiv pânã la raportarea corectã.
2.5. Dupã analiza, verificarea şi validarea declaraţiilor de servicii lunare transmise de furnizor, în termen de 4 zile lucrãtoare, dupã perioada prevãzutã la pct. 2.2, ale lunii urmãtoare celei pentru care se face raportarea, casele de asigurãri de sãnãtate sunt obligate sã transmitã Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, cu respectarea confidenţialitãţii datelor, declaraţia de servicii lunarã a furnizorului (centralizatorul şi desfãşurãtorul privind evidenţa dupã CNP a bolnavilor cu IRC în stadiu uremic, beneficiari de hemodializã şi dializã peritonealã din centrele-pilot şi centrele private, precum şi sumele aferente), în original şi în format electronic. Declaraţia de servicii lunarã va fi certificatã în privinţa realitãţii, regularitãţii şi legalitãţii şi va fi semnatã din partea casei de asigurãri de sãnãtate de:
- preşedinte-director general;
- director executiv relaţii cu furnizorii;
- medic-şef;
- persoana care verificã documentele.
2.6. Direcţia programe naţionale din cadrul Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate va verifica numãrul de bolnavi contractaţi, respectarea volumului de servicii prevãzut în contract şi încadrarea în valoarea contractului pentru fiecare centru-pilot şi centru privat.
2.7. Dupã aplicarea prevederilor pct. 2.6, Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate va notifica în scris furnizorului observaţiile sale. Notificarea se va transmite în termen de 5 zile lucrãtoare de la primirea în original a declaraţiei de servicii lunare validate, de la casele de asigurãri de sãnãtate.
2.8. Furnizorul, în baza notificãrii primite de la Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate, emite factura fiscalã, pe care o trimite în original la Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate.
2.9. Trimestrial, se poate realiza regularizarea care se aplicã perioadei de la începutul derulãrii contractului pânã la sfârşitul trimestrului respectiv sau perioadei de la ultima regularizare pânã la sfârşitul trimestrului respectiv, cu încadrarea în sumele contractate.
2.10. Înaintea regularizãrii, Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate va transmite Registrului Renal Român, pentru verificare şi validare, datele legate de bolnavi, raportate lunar de furnizori.
3. Controlul raportãrii serviciilor de dializã
3.1. Controlul serviciilor de dializã raportate de furnizori se realizeazã de casele de asigurãri de sãnãtate trimestrial, la centrele-pilot şi la centrele private nominalizate, pânã la data de 15 a lunii urmãtoare trimestrului pentru care se face controlul.
3.2. Controlul va urmãri, în principal, urmãtoarele:
a) acurateţea şi validarea datelor colectate şi raportate;
b) eventuale disfuncţionalitãţi;
c) orice alte date relevante, inclusiv date prevãzute în <>Ordinul ministrului sãnãtãţii nr. 1.718/2004 .
3.3. În urma fiecãrui control se va întocmi un raport care va fi transmis Direcţiei programe naţionale din cadrul Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, în vederea regularizãrii trimestriale.
3.4. Controlul anual se va efectua pânã la data de 15 februarie a anului urmãtor.
4. Decontarea serviciilor de dializã
4.1. Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate deconteazã lunar serviciile de dializã realizate în luna anterioarã celei pentru care se face decontarea, în conformitate cu termenii contractuali.
4.2. Decontarea se face prin tarif/şedinţã de hemodializã pentru bolnavii beneficiari de hemodializã, în funcţie de numãrul de şedinţe de hemodializã efectuate şi, respectiv, tarif/bolnav cu dializã peritonealã/an, tratat continuu o lunã completã, înmulţit cu 1/12 (o douãsprezecime), cu urmãtoarele excepţii:
4.2.1 bolnavul tratat prin ambele proceduri (hemodializã şi dializã peritonealã), la care numãrul de zile în care s-au efectuat şedinţe de hemodializã (plãtite la tarif/şedinţã de hemodializã) se scade din numãrul de zile din lunã în care a efectuat dializã peritonealã (tariful dializei peritoneale pe an/365 x nr. zile cu dializã peritonealã);
4.2.2. bolnavul care începe tratamentul de dializã peritonealã în altã zi decât data de întâi a lunii, pentru care tariful dializei peritoneale devine tarif/bolnav/zi şi se calculeazã astfel: tariful dializei peritoneale/an împãrţit la 365 de zile x numãrul de zile în care s-a efectuat dializa peritonealã;
4.2.3. bolnavul cu dializã peritonealã care decedeazã în decursul lunii de tratament, pentru care tariful dializei peritoneale devine tarif/bolnav/zi şi se calculeazã astfel: tariful dializei peritoneale/an împãrţit la 365 de zile x numãrul de zile în care s-a efectuat dializa peritonealã.
4.3. Furnizorul are obligaţia de a nominaliza la rubrica "Cumpãrãtor" din factura fiscalã, pe lângã Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate, în calitate de achizitor, şi centrul-pilot sau centrul privat, în calitate de beneficiar.
Rubrica "Contul cumpãrãtorului" se completeazã cu contul CNAS, şi anume: RO02TREZ70027660520XXXXX, iar rubrica "Banca", cu ATCPMB.
Datele de identificare ale furnizorului trebuie sã corespundã cu cele din contract.
Rubrica "Descrierea produselor" se va completa cu "servicii medicale de hemodializã", respectiv "servicii medicale de dializã peritonealã", valoarea serviciilor exprimatã în lei la tarifele prevãzute în actele normative în vigoare, precum şi numãrul contractului încheiat cu Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate.
4.4. Suma decontatã lunar va corespunde cu:
4.4.1. suma transmisã prin notificare pentru hemodializã, în concordanţã cu numãrul şedinţelor de hemodializã prestate, verificate şi validate înmulţit cu tariful/şedinţã de hemodializã;
4.4.2. suma transmisã prin notificare pentru dializã peritonealã, în concordanţã cu numãrul pacienţilor supuşi dializei peritoneale, calculatã conform pct. 4.2.
4.5. Plãţile de la Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate pentru serviciile furnizate conform contractelor sunt sub condiţia aprobãrii bugetului anual al Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate.
4.6. În cazul în care bugetul anual al Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nu este aprobat în termen de 90 de zile lucrãtoare de la începutul anului calendaristic sau Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate stabileşte cã alocaţia bugetarã în bugetul sãu anual este insuficientã pentru a finanţa serviciile medicale de dializã, conform contractului, Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate sau furnizorul poate înceta contractul ori poate conveni un volum mai mic de servicii.
5. Contabilitatea operaţiunilor rezultate din executarea contractelor încheiate
5.1. Contabilitatea operaţiunilor rezultate din contractele încheiate de furnizorii de servicii de hemodializã şi dializã peritonealã se ţine utilizându-se urmãtoarele conturi:
- 628 "Alte cheltuieli cu servicii executate de terţi";
- 401 "Furnizori";
- 7705 "Finanţarea din bugetul FNUASS".
5.2. Înregistrãrile contabile ocazionate de derularea operaţiunilor rezultate din executarea contractelor încheiate cu furnizorii de servicii de dializã peritonealã şi hemodializã sunt urmãtoarele:
a) primirea facturilor lunare şi înregistrarea obligaţiei de platã
- 628 "Alte cheltuielile cu servicii executate de terţi" = 401 "Furnizori"
b) decontarea serviciilor facturate
- 401 "Furnizori" = 7705 "Finanţarea din bugetul FNUASS".
6. Dispoziţii finale
Anexele A şi B fac parte integrantã din prezentele norme.


ANEXA A
la norme

DECLARAŢIE DE SERVICII LUNARĂ
Centralizator

Furnizor
Casa de Asigurãri de Sãnãtate
Centrul de Dializã ...........................
Raportare pentru luna ....................

Tabelul 1 - Hemodializã




┌───────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────────────┬─────────┬──────┐
│ Numãrul de bolnavi │ Numãr de şedinţe │ │ │
├─────┬────────────────────────┬────────┼────────┬────────────────────────────────────┬────────┤ Suma de │ │
│ │ realizat, din care │ rãmas │contrac-│ realizat │ rãmase │ decontat│OBSER-│
│ ├──────┬────────┬────────┤ pentru │ tate ├─────────┬───────┬────────┬─────────┤ pentru │ (lei) │VAŢII │
│con- │ con- │trans- │ TOTAL │ anul │(conform│cumulat │pentru │pentru │ TOTAL: │ anul │ │ │
│trac-│stanţi│feraţi │ │ în │contrac-│de la în-│bolnavi│bolnavi │ │ în │ │ │
│tat │ │temporar│ │ curs │tului) │ceputul │con- │trans- │ │ curs │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ anului │stanţi │feraţi │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ (fãrã │ │temporar│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ luna de │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ rapor- │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ tare) │ │ │ │ │ │ │
├─────┼──────┼────────┼────────┼────────┼────────┼─────────┼───────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼──────┤
│ C1 │ C2 │ C3 │C4=C2+C3│C5=C1-C4│ C6 │ C7 │ C8 │ C9 │C10=C8+C9│C11=C6- │C12=C10* │ C13 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │-C7-C10 │ tarif │ │
├─────┼──────┼────────┼────────┼────────┼────────┼─────────┼───────┼────────┼─────────┼────────┼─────────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────┴──────┴────────┴────────┴────────┴────────┴─────────┴───────┴────────┴─────────┴────────┴─────────┴──────┘



Tabelul 2 - Dializã peritonealã


┌───────────────────────────────┬──────────┬────────────┐
│ Numãrul de bolnavi │ Suma de │ │
├───────────┬─────────┬─────────┤ decontat │ OBSERVAŢII │
│contractat │realizat │ rãmas │ (lei) │ │
├───────────┼─────────┼─────────┼──────────┼────────────┤
│ C1 │ C2 │C3=C1-C2 │ C4 │ C5 │
├───────────┼─────────┼─────────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │
└───────────┴─────────┴─────────┴──────────┴────────────┘



Tabelul 3 - Suma


┌─────────────────────────────────┐
│ Suma de decontat (lei): │
├───────────┬───────────┬─────────┤
│hemodializã│ dializã │ TOTAL: │
│ │peritonealã│ │
├───────────┼───────────┼─────────┤
│ C1 │ C2 │C3=C1+C2 │
├───────────┼───────────┼─────────┤
│ │ │ │
└───────────┴───────────┴─────────┘

C1 din tabelul 3 = C12 din tabelul 1.
C2 din tabelul 3 = C4 din tabelul 2.

Certificat în privinţa realitãţii, legalitãţii şi regularitãţii
Medic-şef/Coordonator
Furnizor, Director economic, al centrului de dializã, Întocmit
........... ................ ....................

Certificat în privinţa realitãţii, legalitãţii şi regularitãţii
Preşedinte- Director executiv Medic-şef, Verificat
director general, relaţii cu furnizorii,
................ ................ ............




ANEXA B
la norme

DECLARAŢIE DE SERVICII LUNARĂ
Desfãşurãtor privind evidenţa dupã CNP a bolnavilor
cu IRC beneficiari de hemodializã şi dializã peritonealã
şi a sumelor de decontat

Furnizor
Casa de Asigurãri de Sãnãtate
Centrul de Dializã ........................
Raportare pentru luna .....................

I. HEMODIALIZĂ

Tabelul I.A - Bolnavi constanţi cu hemodializã


┌────────┬───────────┬────────────┬──────────┬──────────┬──────────┬───────────┐
│ │CNP bolnavi│Nr. de în- │ Nr. de │ Tarif/ │ Suma de │ │
│Nr. crt.│ cu HD │registrare │şedinţe HD│ şedinţã │ decontat │OBSERVAŢII │
│ │ │în fişa de │ realizate│ HD │ (lei) │ │
│ │ │spitalizare │ │ (lei) │ │ │
│ │ │ de zi (SZ │ │ │ │ │
│ │ │(... ... ..)│ │ │ │ │
├────────┼───────────┼────────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┤
│ C1 │ C2 │ C3 │ C4 │ C5 │ C6 │ C7 │
├────────┼───────────┼────────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┤
│ ... │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼────────────┼──────────┼──────────┼──────────┼───────────┤
│ TOTAL: │ │ │ │ │ │ │
└────────┴───────────┴────────────┴──────────┴──────────┴──────────┴───────────┘



Tabelul I.B - Bolnavi transferaţi temporar


┌────────┬───────────┬────────────┬───────────┬──────────┬──────────┬──────────┐
│ │CNP bolnavi│Nr. de în- │ Nr. de │ Tarif/ │ Suma de │ │
│Nr. crt.│ cu HD │registrare │şedinţe HD │ şedinţã │ decontat │OBSERVAŢII│
│ │transferaţi│în fişa de │ realizate │ (lei) │ (lei) │ │
│ │ temporar │spitalizare │ pentru │ │ │ │
│ │ │ de zi │ bolnavi │ │ │ │
│ │ │ │transferaţi│ │ │ │
│ ... │ │ │ temporar │ │ │ │
├────────┼───────────┼────────────┼───────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ C1 │ C2 │ C3 │ C4 │ C5 │ C6 │ C7 │
├────────┼───────────┼────────────┼───────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ ... │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼────────────┼───────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ TOTAL: │ │ │ │ │ │ │
└────────┴───────────┴────────────┴───────────┴──────────┴──────────┴──────────┘



Tabelul 1 - Bolnavi cu hemodializã


┌──────────────────────────────────────────┐
│ TOTAL │
├───────────┬───────────┬──────────────────┤
│ bolnavi │ şedinţe │ suma de decontat │
│ cu HD │ │ (lei) │
├───────────┼───────────┼──────────────────┤
│ C1 │ C2 │ C3 │
├───────────┼───────────┼──────────────────┤
│ │ │ │
└───────────┴───────────┴──────────────────┘



C1 = total C1 din tabelul I.A + total C1 din tabelul I.B
C2 = total C4 din tabelul I.A + total C4 din tabelul I.B
C3 = total C6 din tabelul I.A + total C6 din tabelul I.B


II. DIALIZĂ PERITONEALĂ

Tabelul 2 - Bolnavi cu dializã peritonealã


┌────────┬───────────┬────────────┬──────────┬──────────┬───────────┐
│ │CNP bolnavi│Nr. de în- │ Nr. zile │ Suma de │ │
│Nr. crt.│ cu DP │registrare │cu dializã│ decontat │OBSERVAŢII │
│ │ │în fişa de │ perito- │ (lei) │ │
│ │ │spitalizare │ nealã │ │ │
│ │ │ de zi │ │ │ │
│ │ │ (SZ.. ..) │ │ │ │
├────────┼───────────┼────────────┼──────────┼──────────┼───────────┤
│ C1 │ C2 │ C3 │ C4 │ C5 │ C6 │
├────────┼───────────┼────────────┼──────────┼──────────┼───────────┤
│ ... │ │ │ │ │ │
├────────┼───────────┼────────────┼──────────┼──────────┼───────────┤
│ TOTAL: │ │ │ │ │ │
└────────┴───────────┴────────────┴──────────┴──────────┴───────────┘



Tabelul 3 - Bolnavi dializaţi


┌────────────────────────────────────────┐
│ TOTAL │
├─────────────────────┬──────────────────┤
│ bolnavi cu dializã │ suma de decontat │
│ │ (lei) │
├─────────────────────┼──────────────────┤
│ C1 │ C3 │
├─────────────────────┼──────────────────┤
│ │ │
└─────────────────────┴──────────────────┘

C1 = total C1 din tabel 1 + total C1 din tabelul 2
C2 = total C3 din tabel 1 + total C5 din tabelul 2

Certificat în privinţa realitãţii, legalitãţii şi regularitãţii
Medic-şef/Coordonator
Furnizor, Director economic, al centrului de dializã, Întocmit
........... ................ ....................

Certificat în privinţa realitãţii, legalitãţii şi regularitãţii
Preşedinte- Director executiv Medic-şef, Verificat
director general, relaţii cu furnizorii,
................ ................ ............



-----




Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016