Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME din 18 martie 2025  privind efectuarea verificării aprofundate a antecedentelor persoanelor, conform prevederilor art. 4 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 7/2022 privind stabilirea unor măsuri pentru aplicarea Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2015/1.998 din 5 noiembrie 2015 de stabilire a măsurilor detaliate de implementare a standardelor de bază comune în domeniul securităţii aviaţiei, aşa cum a fost modificat prin Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2019/103 al Comisiei din 23 ianuarie 2019    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 NORME din 18 martie 2025 privind efectuarea verificării aprofundate a antecedentelor persoanelor, conform prevederilor art. 4 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 7/2022 privind stabilirea unor măsuri pentru aplicarea Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2015/1.998 din 5 noiembrie 2015 de stabilire a măsurilor detaliate de implementare a standardelor de bază comune în domeniul securităţii aviaţiei, aşa cum a fost modificat prin Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2019/103 al Comisiei din 23 ianuarie 2019

EMITENT: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 435 din 12 mai 2025
──────────
    Aprobate prin ORDINUL nr. 267/9.514/58/M.68/2025, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 435 din 12 mai 2025.
──────────
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    (1) Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2015/1.998 al Comisiei din 5 noiembrie 2015 de stabilire a măsurilor detaliate de implementare a standardelor de bază comune în domeniul securităţii aviaţiei, cu modificările şi completările ulterioare, denumit în continuare Regulamentul (UE) 2015/1.998, stabileşte obligativitatea, pentru anumite persoane care îşi desfăşoară activitatea în aviaţia civilă, de a trece cu succes o verificare aprofundată a antecedentelor.
    (2) În aplicarea Regulamentului (UE) 2015/1.998, persoanele care se încadrează la prevederile art. 4 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 7/2022 privind stabilirea unor măsuri pentru aplicarea Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2015/1.998 din 5 noiembrie 2015 de stabilire a măsurilor detaliate de implementare a standardelor de bază comune în domeniul securităţii aviaţiei, aşa cum a fost modificat prin Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2019/103 al Comisiei din 23 ianuarie 2019, aprobată cu modificări prin Legea nr. 245/2022, sunt supuse unei verificări aprofundate a antecedentelor, conform procesului descris de prezentele norme.
    (3) Verificarea antecedentelor este un standard de securitate prevăzut de Regulamentul (CE) nr. 300/2008 al Parlamentului European şi al Consiliului din 11 martie 2008 privind norme comune în domeniul securităţii aviaţiei civile şi de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 2.320/2002, denumit în continuare Regulamentul (CE) nr. 300/2008.
    (4) Entităţile care, conform Programului naţional de securitate a aviaţiei civile, aplică standarde de securitate a aviaţiei civile au obligaţia elaborării, aplicării şi menţinerii unui program de securitate şi sunt responsabile de efectuarea verificării standard a antecedentelor persoanelor pentru care se solicită o verificare aprofundată a antecedentelor.
    (5) Verificarea standard a antecedentelor se poate efectua direct de către entităţile menţionate la alin. (4) sau de către entităţile autorizate conform prezentelor norme.
    (6) Verificarea aprofundată a antecedentelor se efectuează de către Serviciul Român de Informaţii, Ministerul Afacerilor Interne şi Ministerul Apărării Naţionale, conform atribuţiilor ce le revin, la solicitarea Autorităţii Aeronautice Civile Române, denumită în continuare AACR, după ce persoana a trecut cu succes o verificare standard a antecedentelor.
    (7) În cadrul procesului de verificare aprofundată a antecedentelor persoanelor, AACR:
    a) emite avizul pozitiv, după obţinerea avizului favorabil rezultat ca urmare a efectuării verificărilor aprofundate de către instituţiile menţionate la alin. (6);
    b) emite avizul negativ, după obţinerea unui aviz nefavorabil rezultat ca urmare a efectuării verificărilor aprofundate de către cel puţin una dintre instituţiile menţionate la alin. (6);
    c) retrage avizul pozitiv, în situaţiile în care, ulterior comunicării unui aviz favorabil, cel puţin una dintre instituţiile menţionate la alin. (6) obţine date şi informaţii care conduc la schimbarea avizului iniţial într-unul nefavorabil.


    CAP. II
    Autorizarea entităţilor care transmit solicitarea de verificare aprofundată a antecedentelor
    ART. 2
    (1) În vederea derulării procesului de verificare aprofundată a antecedentelor, entităţile care solicită o verificare aprofundată trebuie să fie autorizate de către AACR.
    (2) Entităţile autorizate să solicite verificarea aprofundată a antecedentelor sunt entităţi care aplică măsuri de securitate a aviaţiei civile, aşa cum sunt stabilite la art. 3 alin. (3) lit. h) din Programul naţional de control al calităţii în domeniul securităţii aviaţiei civile - PNCC-SECA, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor nr. 1.613/2014, cu modificările şi completările ulterioare, şi sunt supuse activităţilor de monitorizare a conformităţii în domeniul securităţii aviaţiei civile din partea AACR.

    ART. 3
    Pentru obţinerea autorizării ca entitate ce poate efectua verificarea standard a antecedentelor, respectiv ce poate solicita verificarea aprofundată a antecedentelor, entităţile prevăzute la art. 2 transmit AACR o solicitare la care se anexează:
    a) programul de securitate care descrie metodele şi procedurile care sunt urmate de entitate pentru a se conforma cerinţelor Programului naţional de securitate a aviaţiei civile şi cerinţelor prezentelor norme. Programul trebuie să descrie inclusiv modul în care entitatea urmează să monitorizeze respectarea acestor metode şi proceduri;
    b) lista persoanelor autorizate din cadrul entităţii care confirmă trecerea cu succes a verificării standard a antecedentelor şi care pot solicita verificarea aprofundată a antecedentelor în numele entităţii;
    c) dovada pregătirii de bază în domeniul securităţii aviaţiei civile, conform cerinţelor pct. 11.2.2 din anexa la Regulamentul (UE) 2015/1.998, pentru persoanele prevăzute la lit. b);
    d) avizul pozitiv pentru persoanele prevăzute la lit. b), emis în conformitate cu prezentele norme.


    ART. 4
    Programul de securitate al unui operator aeroportuar, transportator aerian, agent abilitat, expeditor cunoscut, furnizor de provizii de bord sau transportator rutier de mărfuri aprobat, care descrie metodele şi procedurile de urmat pentru a se conforma cerinţelor Regulamentului (CE) nr. 300/2008 şi ale actelor de punere în aplicare a acestuia, cerinţelor Programului naţional de securitate a aviaţiei civile şi cerinţelor prezentelor norme, se consideră că îndeplineşte cerinţa privind programul de securitate al unei entităţi prevăzut la art. 3 lit. a).

    ART. 5
    (1) În cazul în care AACR constată că toate condiţiile prevăzute la art. 3 sunt îndeplinite, aceasta emite o dispoziţie a directorului general de autorizare ca entitate ce poate solicita verificarea aprofundată a antecedentelor.
    (2) După emiterea dispoziţiei de autorizare, datele entităţii autorizate, precum şi datele persoanei/persoanelor autorizate din cadrul entităţii sunt introduse în sistemul informatic pentru gestionarea procesului privind verificarea aprofundată a antecedentelor, implementat la nivelul AACR.
    (3) Persoanele autorizate obţin prin poşta electronică un link de acces către acest sistem, cu ajutorul căruia se pot conecta pe baza unui nume de utilizator şi a unei parole.
    (4) În cazul în care constată că entitatea autorizată să solicite verificarea aprofundată a antecedentelor nu mai respectă cerinţele Regulamentului (UE) 2015/1.998 şi ale prezentelor norme, AACR poate retrage, prin dispoziţie a directorului general, autorizarea acordată.

    ART. 6
    În situaţia în care este necesară modificarea listei persoanelor autorizate din cadrul entităţii, prevăzută la art. 3 lit. b), entitatea autorizată solicită AACR modificarea în mod corespunzător a acesteia, cu respectarea prevederilor art. 3 lit. c) şi d).

    ART. 7
    AACR şi instituţiile cu responsabilităţi în domeniul apărării, ordinii publice şi securităţii naţionale, menţionate la art. 4 alin. (7) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 7/2022, aprobată cu modificări prin Legea nr. 245/2022, sunt exceptate de la procedura de autorizare ca entitate ce poate solicita verificarea aprofundată a antecedentelor.

    ART. 8
    AACR gestionează o evidenţă a entităţilor autorizate ce pot solicita verificarea aprofundată a antecedentelor, a persoanelor autorizate din cadrul fiecăreia dintre aceste entităţi, precum şi a persoanelor pentru care a emis un aviz în conformitate cu prezentele norme.

    ART. 9
    Entităţile al căror personal necesită o verificare aprofundată a antecedentelor pot subcontracta procesul de verificare standard a antecedentelor şi procesul de solicitare a verificării aprofundate a antecedentelor unei entităţi autorizate de către AACR, în conformitate cu prezentele norme.

    CAP. III
    Transmiterea solicitării de verificare aprofundată a antecedentelor
    ART. 10
    (1) După confirmarea că o persoană a trecut cu succes verificarea standard a antecedentelor, persoana autorizată prevăzută la art. 3 lit. b) va introduce în sistemul informatic pentru gestionarea procesului privind verificarea aprofundată a antecedentelor toate informaţiile prevăzute în anexa la prezentele norme pentru respectiva persoană, conform instrucţiunilor de utilizare a sistemului informatic puse la dispoziţie de AACR.
    (2) Pentru persoanele care necesită verificarea aprofundată a antecedentelor în scopul emiterii unei legitimaţii de aeroport care permite accesul în zonele de securitate cu acces restricţionat, înainte de introducerea datelor în sistemul informatic, persoana autorizată prevăzută la art. 3 lit. b) se va asigura că persoanele respective au necesitatea operaţională menţionată la pct. 1.2.3 din anexa la Regulamentul (UE) 2015/1.998.

    CAP. IV
    Efectuarea verificării aprofundate a antecedentelor de către Serviciul Român de Informaţii, Ministerul Afacerilor Interne şi Ministerul Apărării Naţionale
    ART. 11
    În cel mult 2 zile lucrătoare de la introducerea datelor în sistemul informatic, AACR asigură transmiterea acestora către Serviciul Român de Informaţii, Ministerul Afacerilor Interne şi Ministerul Apărării Naţionale şi solicită efectuarea verificării aprofundate a antecedentelor.

    ART. 12
    După primirea solicitării prevăzute la art. 11, Serviciul Român de Informaţii, Ministerul Afacerilor Interne şi Ministerul Apărării Naţionale analizează solicitarea, potrivit competenţelor ce le revin, şi comunică AACR rezultatul verificărilor aprofundate, sub forma unui aviz favorabil sau, după caz, nefavorabil.

    ART. 13
    AACR asigură evidenţa centralizată a avizelor primite din partea Serviciului Român de Informaţii, Ministerului Afacerilor Interne şi Ministerului Apărării Naţionale, evidenţă care va avea caracter nepublic sau clasificat, după caz.

    ART. 14
    În aplicarea prevederilor prezentelor norme, AACR, Serviciul Român de Informaţii, Ministerul Afacerilor Interne şi Ministerul Apărării Naţionale stabilesc metodele concrete de relaţionare interinstituţională, prin protocoale de colaborare, utilizând sisteme informatice securizate dedicate de comunicare, pentru transmiterea şi recepţionarea solicitărilor, respectiv pentru transmiterea şi recepţionarea avizelor favorabile şi nefavorabile, asigurând confidenţialitatea, autenticitatea, integritatea, disponibilitatea şi prevenirea accesului neautorizat la aceste schimburi de date.

    CAP. V
    Transmiterea avizului cu privire la verificarea aprofundată a antecedentelor către solicitant
    ART. 15
    În cazul în care, în urma efectuării verificărilor aprofundate a antecedentelor de către Serviciul Român de Informaţii, Ministerul Afacerilor Interne şi Ministerul Apărării Naţionale, avizele prevăzute la art. 4 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 7/2022, aprobată cu modificări prin Legea nr. 245/2022, sunt favorabile, AACR emite avizul pozitiv pentru persoana verificată, îl introduce în sistemul informatic care gestionează procesul de verificare aprofundată a antecedentelor şi notifică entitatea autorizată care a făcut solicitarea cu privire la posibilitatea de a accesa şi descărca respectivul aviz.

    ART. 16
    În cazul în care, în urma efectuării verificărilor aprofundate a antecedentelor, Serviciul Român de Informaţii sau Ministerul Afacerilor Interne sau Ministerul Apărării Naţionale comunică AACR avizul nefavorabil cu privire la persoana verificată, AACR emite avizul negativ pentru persoana verificată, îl introduce în sistemul informatic care gestionează procesul de verificare aprofundată a antecedentelor şi notifică entitatea autorizată care a făcut solicitarea cu privire la posibilitatea de a accesa şi descărca respectivul aviz.

    ART. 17
    (1) Transmiterea avizului din partea Serviciului Român de Informaţii, Ministerului Afacerilor Interne şi Ministerului Apărării Naţionale se realizează în termen de maximum 30 de zile de la primirea solicitării din partea AACR.
    (2) Termenul de 30 de zile poate fi extins cu maximum 10 zile în cazul persoanelor care au avut rezidenţă în alte state în ultimii cinci ani.
    (3) Avizul AACR este emis în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la primirea avizelor din partea Serviciului Român de Informaţii, Ministerului Afacerilor Interne şi Ministerului Apărării Naţionale.
    (4) Avizul negativ emis de AACR nu conţine menţiuni cu privire la instituţia/instituţiile care a/au emis avizul nefavorabil.

    CAP. VI
    Valabilitatea verificării aprofundate a antecedentelor
    ART. 18
    (1) Fiecare aviz pozitiv emis de către AACR este supus unui mecanism de revizuire permanentă.
    (2) Serviciul Român de Informaţii, Ministerul Afacerilor Interne şi Ministerul Apărării Naţionale se asigură că persoanele cărora le-a fost acordat un aviz pozitiv în condiţiile art. 15 sunt supuse unui proces de revizuire permanentă a verificărilor aprofundate a antecedentelor, care presupune o verificare continuă sau la intervale regulate de timp, care nu pot depăşi 12 luni, a cerinţelor prevăzute la pct. 11.1.3 din anexa la Regulamentul (UE) 2015/1.998.
    (3) Procesul de revizuire permanentă a verificării aprofundate începe de la momentul la care AACR a emis avizul pozitiv pentru respectiva persoană, iar în situaţiile în care, cu ocazia efectuării verificărilor prevăzute la alin. (2), Serviciul Român de Informaţii, Ministerul Afacerilor Interne sau Ministerul Apărării Naţionale obţine date şi informaţii care conduc la schimbarea rezultatului prevăzut la art. 15, acesta comunică AACR un aviz nefavorabil.
    (4) În urma emiterii avizului nefavorabil în condiţiile alin. (3), AACR notifică entitatea autorizată solicitantă cu privire la faptul că avizul pozitiv respectiv îşi încetează valabilitatea.
    (5) În situaţia în care, în cadrul procesului de revizuire permanentă, AACR este notificată cu privire la modificări survenite în activitatea persoanei cu impact asupra verificării cerinţelor prevăzute la pct. 11.1.3 din anexa la Regulamentul (UE) 2015/1.998, aceasta va notifica în cel mai scurt timp Serviciul Român de Informaţii, Ministerul Afacerilor Interne şi Ministerul Apărării Naţionale, în vederea reevaluării pentru menţinerea sau schimbarea avizului favorabil acordat persoanei respective.

    ART. 19
    În situaţia în care, în cadrul procesului de revizuire permanentă, entitatea autorizată primeşte din partea AACR un aviz negativ pentru o persoană al cărei aviz pozitiv îl gestionează, aceasta va notifica în cursul aceleiaşi zile operatorul aeroportuar care a emis o legitimaţie de aeroport cu acces neînsoţit în zona de securitate cu acces restricţionat pentru respectiva persoană.

    ART. 20
    Entitatea autorizată solicitantă are obligaţia să suspende, în cursul aceleaşi zile, în sistemul informatic pentru gestionarea procesului privind verificarea aprofundată a antecedentelor, avizele pozitive ale persoanelor pentru care a intervenit cel puţin una dintre următoarele situaţii:
    a) expirarea, retragerea sau returnarea legitimaţiei, aşa cum este aceasta definită la pct. 1.2 din anexa la Regulamentul (UE) 2015/1.998, care îi acordă acces neînsoţit în zona de securitate cu acces restricţionat dintr-un aeroport;
    b) încetarea contractului de muncă al persoanei verificate;
    c) încetarea necesităţii persoanei de a avea acces în zonele de securitate cu acces restricţionat;
    d) încetarea necesităţii ca persoana să fie supusă verificării aprofundate a antecedentelor, din alte motive decât cele menţionate la lit. a)-c).


    ART. 21
    După 6 luni consecutive de la suspendare, un aviz pozitiv îşi pierde valabilitatea şi va fi eliminat în mod automat din mecanismul de revizuire permanentă.

    CAP. VII
    Dispoziţii finale
    ART. 22
    AACR, prin intermediul structurii cu responsabilităţi în domeniul securităţii aviaţiei civile, astfel cum aceasta este stabilită prin Ordonanţa Guvernului nr. 17/2011 privind controlul calităţii în domeniul securităţii aviaţiei civile, aprobată cu modificări prin Legea nr. 149/2012, asigură menţinerea condiţiilor optime, din punct de vedere tehnic şi logistic, de primire, respectiv transmitere a documentaţiei prevăzute la art. 3, de primire a avizelor din partea instituţiilor abilitate, respectiv, după caz, de gestionare a sistemului informatic privind verificarea aprofundată a antecedentelor.

    ART. 23
    Anexa face parte integrantă din prezentele norme.

    ANEXA 1

    la norme
    DATE
    necesar a fi transmise pentru persoanele care fac
    obiectul verificării aprofundate a antecedentelor
    1. Date despre entitatea angajatoare:
    a) numele entităţii la care este sau urmează să fie angajată persoana;
    b) CUI al entităţii angajatoare;
    c) funcţia/postul pe care este sau urmează să fie angajată persoana.

    2. Date despre persoană:
    a) nume;
    b) nume anterioare (în ultimii cinci ani);
    c) prenume;
    d) prenume anterioare (în ultimii cinci ani);
    e) numele şi prenumele mamei;
    f) numele şi prenumele tatălui;
    g) data naşterii;
    h) ţara naşterii, locul naşterii: localitate, judeţ;
    i) CNP;
    j) cetăţenia;
    k) naţionalitatea;
    l) cartea/buletinul de identitate: seria şi numărul;
    m) pentru cetăţenii străini (dacă deţin) se completează şi paşaport şi permis de şedere: seria şi numărul.

    3. Date despre locuinţa persoanei:
    a) adresa unde locuieşte efectiv: localitatea, judeţul, strada, numărul, blocul, scara, etajul, apartamentul;
    b) data de la care locuieşte efectiv la adresa menţionată;
    c) domiciliul din cartea/buletinul de identitate;
    d) adresele unde a locuit anterior efectiv, cu sau fără forme legale, în ultimii 5 ani, în ţară şi/sau în străinătate, perioada/intervalul aferent fiecărei perioade.

    4. Date de contact şi conturi de socializare ale persoanei:
    a) telefon personal 1, telefon personal 2, telefon de serviciu, e-mail;
    b) conturi socializare: platforma (de exemplu: Facebook, Instagram, Twitter etc.) 1, 2 ...: denumirea contului 1, denumirea contului 2 şi ID cont.

    5. Date despre studiile persoanei (începând cu cele mai recente studii până la cele mai vechi):
    a) studii: liceu, facultate, ...: denumirea instituţiei unde au fost urmate studiile, forma de studii (zi, seral, ÎD, ÎFR), perioada;
    b) cursuri efectuate în ultimii 5 ani: denumirea entităţii care a organizat cursul, denumirea cursului, perioada cursului.

    6. Date despre situaţia profesională (începând cu cele mai recente locuri de muncă până la cele mai vechi):
    a) situaţia profesională prezentă: denumirea angajatorului, CUI al entităţii angajatoare, data de la care este angajat(ă), funcţia pe care este angajat(ă), alte funcţii deţinute la acest angajator de la încadrare, adresa locului de desfăşurare efectivă a activităţii profesionale;
    b) situaţia profesională în ultimii 5 ani, pentru fiecare perioadă descrisă prin zi/lună/an: denumirea angajatorului, CUI al entităţii angajatoare, funcţia pe care este angajat(ă), alte funcţii deţinute la acest angajator de la încadrare, adresa locului de desfăşurare efectivă a activităţii profesionale, date de contact ale angajatorului respectiv (telefon, e-mail).

    7. Date cu privire la lacunele (perioadele de timp) mai mari de 28 de zile din ultimii 5 ani în care nu a fost angajat(ă) sau nu a urmat studii de lungă durată: pentru fiecare perioadă definită prin zi/lună/an trebuie explicată activitatea desfăşurată şi aduse dovezi care să demonstreze veridicitatea celor declarate.
    8. Persoana/Persoanele care a/au verificat corectitudinea prevederilor de la pct. 1-7
    9. Date despre antecedente şi cazier
    9.1. Aţi fost vreodată reţinut(ă), arestat(ă) preventiv, anchetat(ă), pus(ă) sub acuzare, judecat(ă), condamnat(ă) (inclusiv la amendă penală sau interzicerea unor drepturi), graţiat(ă), amnistiat(ă), eliberat(ă) pe cauţiune, eliberat(ă) condiţionat?
    În caz afirmativ, detaliaţi: ...

    9.2. Aţi fost vreodată anchetat(ă) administrativ, sancţionat(ă) administrativ, amendat(ă) de către poliţie sau autorităţi civile? Dacă da, pentru ce fapte? În ce an (dacă vă amintiţi)?
    În caz afirmativ, detaliaţi: ...

    9.3. Aţi fost vreodată implicat(ă) în acţiuni teroriste?
    În caz afirmativ, detaliaţi: ...

    9.4. Aţi fost vreodată membru sau simpatizant al unei grupări implicate în acţiuni teroriste?
    În caz afirmativ, detaliaţi: ...

    9.5. Aţi fost vreodată în relaţii apropiate cu o persoană care a activat sau a simpatizat cu astfel de grupări?
    În caz afirmativ, detaliaţi: ...

    9.6. Aveţi antecedente penale în alte state de rezidenţă, în cursul ultimilor cinci ani?
    În caz afirmativ, detaliaţi: ...

    9.7. Aveţi antecedente penale în alte state de rezidenţă, înainte de ultimii cinci ani?
    În caz afirmativ, detaliaţi: ...


    10. Declaraţie
    Subsemnata/Subsemnatul ............................,
    declar că toate datele furnizate mai sus sunt reale;
    declar că am luat cunoştinţă de faptul că verificările efectuate potrivit prevederilor legale pot duce la un aviz pozitiv sau negativ emis de autoritatea competentă;
    consimt că toate datele furnizate mai sus sau alte date a căror furnizare va fi necesară să facă obiectul verificărilor legale, conştient(ă) fiind de consecinţele legale ale declaraţiilor false sau omisiunilor cu bună-ştiinţă;
    mă angajez să furnizez orice date suplimentare care îmi vor fi solicitate în eventualitatea unor neclarităţi, precum şi să informez, din proprie iniţiativă, asupra oricărei modificări apărute în cele declarate mai sus;
    îmi exprim acordul cu privire la utilizarea datelor mele personale de către Autoritatea Aeronautică Civilă Română şi instituţiile abilitate, în scopul îndeplinirii activităţilor specifice, cu respectarea prevederilor legale.
    Data
    .....................
    Semnătura
    ......................

    11. Persoana care confirmă trecerea cu succes a verificării standard a antecedentelor: funcţia, numele şi prenumele, data, semnătura acesteia

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016