Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME din 13 august 2018  privind suspendarea exercitării activităţii auditorilor financiari şi firmelor de audit    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 NORME din 13 august 2018 privind suspendarea exercitării activităţii auditorilor financiari şi firmelor de audit

EMITENT: Autoritatea pentru Supravegherea Publică a Activităţii de Audit Statutar
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 734 din 24 august 2018
──────────
    Aprobate prin Ordinul nr. 88 din 13 august 2018, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 734 din 24 august 2018.
──────────
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    Obiect
    Prezentele norme reglementează suspendarea exercitării activităţii auditorilor financiari prevăzută de art. 14 alin. (11) din Legea nr. 162/2017 privind auditul statutar al situaţiilor financiare anuale şi al situaţiilor financiare anuale consolidate şi de modificare a unor acte normative.

    ART. 2
    Competenţă
    Autoritatea competentă responsabilă pentru suspendarea exercitării activităţii auditorilor financiari în România este Autoritatea pentru Supravegherea Publică a Activităţii de Audit Statutar, denumită în continuare ASPAAS.

    CAP. II
    Suspendarea exercitării activităţii
    ART. 3
    Cazurile de suspendare a exercitării activităţii
    (1) Exercitarea activităţii se suspendă în următoarele cazuri:
    a) la cererea scrisă a auditorilor financiari, potrivit prezentelor norme;
    b) în cazul suspendării temporare a activităţii firmei de audit la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului.

    (2) În Registrul public electronic al auditorilor financiari şi firmelor de audit, denumit în continuare Registrul public electronic, se efectuează menţiunile privind suspendarea/încetarea suspendării exercitării activităţii prevăzute la alin. (1).

    ART. 4
    Suspendarea exercitării activităţii, la cererea auditorilor financiari
    (1) Auditorii financiari pot solicita, în cazuri temeinic justificate, prin cerere scrisă, suspendarea exercitării activităţii, pe o perioadă de până la maximum 3 ani consecutivi.
    (2) Se consideră temeinic justificate, în sensul alin. (1), următoarele cazuri în care auditorii financiari pot solicita suspendarea:
    a) concediu pentru creşterea sau îngrijirea copilului minor;
    b) pensionare anticipată;
    c) incapacitate temporară de muncă, pe caz de boală gravă pentru care se poate acorda concediu medical pentru o perioadă mai mare de trei luni conform recomandărilor cadrelor medicale de specialitate;
    d) perioada de şomaj;
    e) nu au loc de muncă, nu obţin venituri sau veniturile pe care le obţin din activităţi autorizate legal sunt mai mici decât valoarea indicatorului social de referinţă (ISR) în ultimele 12 luni anterior formulării cererii de suspendare;
    f) nu sunt angajaţi în domeniul auditului financiar şi nu au obţinut venituri din exercitarea profesiei de auditor financiar în ultimele 12 luni anterior formulării cererii de suspendare;
    g) au împlinit vârsta legală de pensionare şi nu au obţinut venituri din exercitarea activităţii în ultimele 12 luni anterior formulării cererii de suspendare;
    h) sunt angajaţi cu contract de muncă într-un alt stat membru sau ţară terţă şi nu obţin venituri pe teritoriul României;
    i) îşi desfăşoară activitatea într-un alt stat membru sau ţară terţă şi nu obţin venituri pe teritoriul României;
    j) se află în misiune oficială într-un alt stat membru sau ţară terţă;
    k) auditorii financiari cu handicap grav sau accentuat, definit conform Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi care nu obţin venituri sau veniturile pe care le obţin, din activităţi autorizate legal, sunt mai mici decât valoarea indicatorului social de referinţă (ISR);
    l) alte situaţii cu caracter social care conduc la imposibilitatea temporară de a exercita profesia de auditor financiar, iar în urma analizei de către personalul Biroului reglementare, autorizare, înregistrare şi formare continuă (BRAIFC) din cadrul ASPAAS, cazul social invocat se consideră temeinic justificat.

    (3) Durata perioadei de suspendare se stabileşte în funcţie de estimarea existenţei cauzei pentru care s-a solicitat suspendarea.
    (4) Suspendarea este valabilă doar pentru perioada existenţei cauzei pentru care a fost obţinută suspendarea.
    (5) În condiţiile în care cazul pentru care a obţinut suspendarea nu mai produce efecte, auditorul financiar este obligat să notifice, în scris, ASPAAS în termen de 30 de zile de la data încetării cauzei.
    (6) La expirarea perioadei de suspendare, suspendarea exercitării activităţii încetează de drept şi auditorul financiar revine la statutul de auditor financiar activ, cu excepţia cazului în care auditorul financiar se află într-o stare de incompatibilitate şi îşi declară statutul de auditor financiar nonactiv.

    ART. 5
    Aprobarea/respingerea cererii de suspendare a auditorilor financiari
    (1) Auditorii financiari care se află în una dintre situaţiile prevăzute la art. 4 alin. (2) depun la ASPAAS cererea de suspendare a exercitării activităţii, motivată, datată şi semnată, potrivit anexei nr. 1 - Cererea de suspendare a auditorilor financiari, care se va adăuga la dosarul de autorizare existent la nivelul ASPAAS, împreună cu documentele justificative.
    (2) Auditorul financiar nu mai poate solicita suspendarea pentru aceeaşi situaţie prevăzută la art. 4 alin. (2), justificată cu aceleaşi documente, pentru care a obţinut anterior o suspendare întreruptă la cerere conform art. 6, dacă în perioada cuprinsă între data reluării activităţii şi solicitarea unei noi suspendări sau în ultimele 12 luni anterior formulării cererii de suspendare a obţinut venituri din exercitarea profesiei de auditor financiar.
    (3) Cererile auditorilor financiari prevăzute la alin. (1) se analizează de personalul BRAIFC din cadrul ASPAAS. În urma verificării se întocmeşte un raport adresat preşedintelui ASPAAS, care conţine propunerea motivată de aprobare sau respingere a cererii de suspendare a activităţii, după caz, precum şi perioada de suspendare.
    (4) În cazul îndeplinirii condiţiilor de suspendare a activităţii, în baza raportului prevăzut la alin. (3), se emite un ordin al preşedintelui ASPAAS de suspendare a activităţii ca auditor financiar cu indicarea duratei de suspendare, în 3 exemplare, din care un exemplar al ordinului se arhivează la nivelul instituţiei conform reglementărilor legale, un exemplar se comunică auditorului financiar, iar cel de-al treilea exemplar se transmite Camerei Auditorilor Financiari din România, denumită în continuare CAFR, în scopul anulării obligaţiei de plată a cotizaţiei de membru CAFR.
    (5) Termenul pentru care se acordă suspendarea exercitării activităţii începe să curgă de la data comunicării auditorului financiar a ordinului preşedintelui ASPAAS prevăzut la alin. (4).
    (6) În cazul respingerii cererii de suspendare a auditorului financiar, ASPAAS comunică, inclusiv prin mijloace electronice, persoanei acest fapt, precum şi motivarea respingerii.

    ART. 6
    Încetarea suspendării activităţii auditorului financiar înainte de expirarea termenului de suspendare
    (1) Auditorii financiari pot solicita încetarea suspendării la cerere înainte de expirarea termenului de suspendare stabilit conform prevederilor art. 5.
    (2) Auditorii financiari pot depune la ASPAAS cererea de încetare a suspendării exercitării activităţii, motivată, datată şi semnată, potrivit anexei nr. 2 - Cererea de încetare a suspendării auditorilor financiari, care se va adăuga la dosarul de autorizare existent la nivelul ASPAAS.
    (3) Cererile auditorilor financiari prevăzute la alin. (2) se analizează de personalul BRAIFC din cadrul ASPAAS. În urma verificării se întocmeşte un raport care se înaintează preşedintelui ASPAAS cu propunerea de aprobare, în cazul în care sunt îndeplinite condiţiile impuse de prezentele norme.
    (4) În baza raportului prevăzut la alin. (3) se emite un ordin al preşedintelui ASPAAS de încetare a suspendării activităţii ca auditor financiar, în 3 exemplare, din care un exemplar al ordinului se arhivează la nivelul instituţiei conform reglementărilor legale, un exemplar se comunică auditorului financiar, iar cel de-al treilea exemplar se transmite Camerei Auditorilor Financiari din România.
    (5) Încetarea suspendării la cerere începe să producă efecte de la data comunicării auditorului financiar a ordinului preşedintelui ASPAAS prevăzut la alin. (4).
    (6) Începând cu data ordinului preşedintelui ASPAAS prevăzut la alin. (4), auditorul financiar revine la statutul de auditor financiar activ, cu excepţia cazului în care auditorul financiar se află într-o stare de incompatibilitate şi îşi declară statutul de auditor financiar nonactiv.

    ART. 7
    Suspendarea temporară a activităţii firmei de audit la oficiul registrului comerţului
    (1) În cazul în care activitatea firmelor de audit este suspendată temporar la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, conform prevederilor art. 237 alin. (1) lit. d) din Legea societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, firma de audit este obligată să notifice în scris acest fapt către ASPAAS, în termen de 30 de zile de la data soluţionării de către oficiul registrului comerţului a menţiunii de suspendare temporară a activităţii societăţii.
    (2) Firmele de audit, prin reprezentantul legal, în aplicarea alin. (1), depun la ASPAAS notificarea de suspendare temporară a activităţii, datată şi semnată, potrivit anexei nr. 3 - Notificarea de suspendare temporară a activităţii firmei de audit, însoţită de actul emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului referitor la suspendare, care se vor adăuga la dosarul de autorizare existent la nivelul ASPAAS.
    (3) Documentele prevăzute la alin. (2) se analizează de personalul BRAIFC din cadrul ASPAAS. În urma verificării se întocmeşte un raport adresat preşedintelui ASPAAS care conţine propunerea de suspendare a activităţii a firmei de audit, perioada de suspendare, precum şi măsurile care se impun, după caz.
    (4) În baza raportului prevăzut la alin. (3) se emite un ordin al preşedintelui ASPAAS de suspendare temporară a activităţii a firmei de audit şi de stabilire a duratei de suspendare, în 3 exemplare, din care un exemplar al ordinului se arhivează la nivelul instituţiei conform reglementărilor legale, un exemplar se comunică auditorului financiar, iar cel de-al treilea exemplar se transmite CAFR.
    (5) CAFR este obligată să facă menţiunile cuvenite în evidenţele proprii privind suspendarea calităţii de membru al CAFR fără alte obligaţii suplimentare.
    (6) În cazul în care, din schimbul de informaţii oficiale cu alte instituţii/autorităţi, ASPAAS constată că a trecut un termen mai mare de 30 de zile de la data soluţionării de către oficiul registrului comerţului a cererii de menţiuni privind suspendarea temporară a activităţii societăţii, fără a fi adusă la cunoştinţa autorităţii de supraveghere, prin ordin al preşedintelui ASPAAS se dispune din oficiu suspendarea temporară a activităţii firmei de audit şi se stabileşte durata de suspendare.
    (7) În situaţia nerespectării de către firma de audit a obligaţiei de notificare prevăzute la alin. (1), coroborat cu prevederile alin. (6), preşedintele ASPAAS sesizează Comisia de disciplină potrivit prevederilor art. 17 din Legea nr. 162/2017.
    (8) La expirarea perioadei de suspendare, suspendarea exercitării activităţii încetează de drept şi firmă de audit revine la statutul de firmă de audit activă.

    ART. 8
    Reluarea activităţii firmei de audit înainte de expirarea termenului până la care a avut activitatea suspendată temporară la oficiul registrului comerţului
    (1) În cazul în care firma de audit şi-a reluat activitatea înainte de expirarea termenului pentru care a avut activitatea suspendată temporar la oficiul registrului comerţului, conform prevederilor art. 237 alin. (1) lit. d) din Legea societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, firma de audit este obligată să notifice în scris acest fapt către ASPAAS în termen de 30 de zile de la data soluţionării de către oficiul registrului comerţului a menţiunii de reluare a activităţii societăţii.
    (2) În aplicarea alin. (1), firma de audit, prin reprezentantul său legal, depune la ASPAAS cererea de încetare a suspendării temporare şi reluare a activităţii, datată şi semnată potrivit anexei nr. 4 - Cererea de încetare a suspendării temporare şi reluarea activităţii firmei de audit, însoţită de actul emis de oficiul registrului comerţului în acest sens şi de hotărârea adunării generale a asociaţilor/acţionarilor sau decizia asociatului unic privind reluarea activităţii, care se va adăuga la dosarul de autorizare existent la nivelul ASPAAS.
    (3) Cererile prevăzute la alin. (2) se analizează de personalul BRAIFC din cadrul ASPAAS. În urma verificării se întocmeşte un raport adresat preşedintelui ASPAAS care conţine propunerea de încetare a suspendării temporare şi reluare a activităţii, precum şi măsurile care se impun, după caz.
    (4) În baza raportului prevăzut la alin. (3) se emite un ordin al preşedintelui ASPAAS privind încetarea suspendării temporare şi reluarea activităţii, în 3 exemplare, din care un exemplar al ordinului se arhivează la nivelul instituţiei conform reglementărilor legale, un exemplar se comunică auditorului financiar, iar cel de-al treilea exemplar se transmite CAFR.
    (5) În cazul în care, din schimbul de informaţii oficiale cu alte instituţii/autorităţi, ASPAAS constată că a trecut un termen mai mare de 30 de zile de la data soluţionării de către oficiul registrului comerţului a cererii de menţiuni privind reluarea activităţii societăţii, prin ordin al preşedintelui ASPAAS, se dispune din oficiu încetarea suspendării şi reluarea activităţii firmei de audit.
    (6) În situaţia nerespectării de către firma de audit a obligaţiei de notificare prevăzute la alin. (1) şi coroborat cu prevederile alin. (5), preşedintele ASPAAS sesizează Comisia de disciplină potrivit prevederilor art. 17 din Legea nr. 162/2017.
    (7) Încetarea suspendării la cerere înainte de termen începe să producă efecte de la data comunicării auditorului financiar a ordinului preşedintelui ASPAAS emis în acest sens.

    ART. 9
    Efectele suspendării exercitării activităţii
    (1) Pe perioada suspendării, auditorii financiari şi firmele de audit nu pot exercita niciuna dintre activităţile prevăzute de Legea nr. 162/2017 şi de art. 3 alin. (3) şi alin. (4) lit. a)-c) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
    (2) Pe perioada suspendării, auditorii financiari şi firmele de audit sunt scutite de plata cotizaţiilor datorate CAFR.

    ART. 10
    Comunicarea actelor administrative
    (1) Cerinţa comunicării actelor administrative prevăzute de prezentele norme către auditorii financiari sau firmele de audit, după caz, este îndeplinită:
    a) prin înmânarea actului, sub semnătură de primire, auditorului financiar ori împuternicitului acestuia sau, în cazul firmei de audit, reprezentantului legal ori împuternicitului persoanei juridice;
    b) pentru persoanele fizice, prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire, la adresa auditorului financiar înregistrată în registrul public electronic ori la adresa de corespondenţă comunicată de acesta;
    c) pentru persoanele juridice, prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire la adresa firmei de audit înregistrată în registrul public electronic ori la adresa de corespondenţă comunicată de aceasta.

    (2) Cerinţa comunicării actului administrativ este îndeplinită şi în situaţia refuzului expres al primirii corespondenţei, consemnat în procesul-verbal încheiat de funcţionarul poştal.
    (3) În cazul în care comunicarea actului administrativ potrivit alin. (1) nu a fost posibilă, aceasta se realizează prin publicitate, respectiv prin afişarea actului administrativ, concomitent, la sediul emitentului actului şi pe pagina de internet a acestuia.

    ART. 11
    Anexe
    Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentele norme.

    ANEXA 1

    la norme




    CERERE
    de suspendare a auditorilor financiari
    Subsemnatul/Subsemnata, ......................., născut(ă) la data de ........... în localitatea ............., judeţul/sectorul ............, cu domiciliul în localitatea .............., str. ................ nr. ......, bl. ......, sc. ......, et. ......, ap. ......, judeţul/sectorul ............., legitimat(ă) cu buletinul/cartea de identitate/paşaportul seria ...... nr. .............., eliberat(ă) de ............ la data de ..........., cod numeric personal (CNP) ................., în calitate de auditor financiar, autorizat prin ..............., Autorizaţie nr. ......., solicit suspendarea exercitării activităţii desfăşurate în calitate de auditor financiar pentru o perioadă de ............... .
    Declar că mă aflu în unul dintre următoarele cazuri: *^1)
    a) concediu pentru creşterea sau îngrijirea copilului minor;
    b) pensionare anticipată sau incapacitate temporară de muncă;
    c) incapacitate temporară de muncă, pe caz de boală gravă pentru care se poate acorda concediu medical pentru o perioadă mai mare de trei luni conform recomandărilor cadrelor medicale de specialitate;
    d) şomaj;
    e) nu am un loc de muncă, nu obţin venituri sau veniturile pe care le obţin din activităţi autorizate legal sunt mai mici decât valoarea indicatorului social de referinţă (ISR) în ultimele 12 luni anterior formulării cererii de suspendare;
    f) nu sunt angajat în domeniul auditului financiar şi nu am obţinut venituri din exercitarea profesiei de auditor financiar în ultimele 12 luni anterior formulării cererii de suspendare;
    g) am împlinit vârsta legală de pensionare şi nu am obţinut venituri din exercitarea activităţii în ultimele 12 luni anterior formulării cererii de suspendare;
    h) sunt angajat cu contract de muncă într-un alt stat membru sau ţară terţă şi nu obţin venituri pe teritoriul României;
    i) îmi desfăşor activitatea într-un alt stat membru sau ţară terţă şi nu obţin venituri pe teritoriul României;
    j) mă aflu în misiune oficială într-un alt stat membru sau ţară terţă;
    k) am un handicap grav sau accentuat definit conform Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi nu obţin venituri sau veniturile pe care le obţin, din activităţi autorizate legal, sunt mai mici decât valoarea indicatorului social de referinţă (ISR);
    l) alte situaţii cu caracter social care conduc la imposibilitatea temporară a exercitării profesiei de auditor financiar ............................................................................................................................................
    ............................................................................ .

    Anexez la prezenta cerere următoarele documente:
    ............................................................................
    ............................................................................

    Declar următoarele:
    • am/nu am obţinut anterior o suspendare pentru unul din cazurile prevăzute la lit. a)-l) pe care am întrerupt-o la cerere;
    • în perioada cuprinsă între data reluării activităţii şi până în prezent am/nu am obţinut venituri din exercitarea profesiei de auditor financiar.

    Menţionez ca mă/nu mă aflu într-o situaţie de incompatibilitate cu exercitarea activităţii de audit financiar, potrivit legii.
    Date de contact:
    Adresă de e-mail ..............................
    Telefon ..............................................

    Adresa de corespondenţă: localitatea .................., str. ................... nr. ....., bl. ....., sc. ...., et. ....., ap. ....., sectorul/judeţul .....................
    Subsemnatul/Subsemnata, ............................................, declar că informaţiile furnizate sunt corecte şi complete şi că sunt de acord cu stocarea, utilizarea şi prelucrarea de către ASPAAS a datelor cu caracter personal în exercitarea atribuţiilor legale.
    Data Semnătura
    .......................... ..........................
    *^1) Se va încercui una dintre lit. a)-l) în funcţie de situaţia aplicabilă.

    ANEXA 2

    la norme




    CERERE
    de încetare a suspendării auditorilor financiari
    Subsemnatul/Subsemnata, ........................, născut/ă la data de ................... în localitatea ................, judeţul/sectorul ........................, cu domiciliul în localitatea .................., str. ................... nr. ......, bl. ......, sc. ......, et. ......, ap. ......, judeţul/sectorul ..............., legitimat(ă) cu buletinul/cartea de identitate/paşaportul seria ....... nr. ........., eliberat(ă) de ............. la data de ...................., cod numeric personal (CNP) ....................., în calitate de auditor financiar, autorizat prin ................, Autorizaţie nr. ..................., suspendat prin ................, solicit încetarea suspendării exercitării activităţii desfăşurate în calitate de auditor financiar, având în vedere ............................................................................................. .
    Anexez la prezenta cerere următoarele documente:
    ..................................................................................
    ..................................................................................

    Menţionez ca mă/nu mă aflu într-o situaţie de incompatibilitate cu exercitarea activităţii de audit financiar, potrivit legii.
    Date de contact:
    Adresă de e-mail ..............................
    Telefon ..............................................

    Adresa de corespondenţă: localitatea ......................, str. ............... nr. ....., bl. ....., sc. ...., et. ....., ap. ....., sectorul/judeţul ......................
    Subsemnatul/Subsemnata, .............................., declar că informaţiile furnizate sunt corecte şi complete şi că sunt de acord cu stocarea, utilizarea şi prelucrarea de către ASPAAS a datelor cu caracter personal în exercitarea atribuţiilor legale.
    Data Semnătura
    .......................... ..........................

    ANEXA 3

    la norme




    NOTIFICARE
    de suspendare temporară a activităţii firmei de audit
    Subsemnatul/Subsemnata, ..................., auditor financiar, autorizat sub nr. .............., în calitate de reprezentant legal al societăţii ..................., autorizată prin .................., Autorizaţie nr. ............, solicit suspendarea temporară a activităţii firmei de audit, având în vedere următoarele:
    ...................................................................... .

    Anexez la prezenta cerere următoarele documente:
    a) actul administrativ prin care a fost aprobată autorizarea firmei de audit, în copie certificată pentru conformitate cu originalul;
    b) autorizaţia firmei de audit, în copie certificată pentru conformitate cu originalul;
    c) certificatul constatator, la zi, eliberat de registrul comerţului, în original;
    d) certificatul de înregistrare de la registrul comerţului, în copie certificată pentru conformitate cu originalul.

    Menţionez că firma de audit este/nu este membru al următoarelor organisme profesionale de profil din ţară sau din străinătate .............................. .
    Datele de contact ale firmei de audit:
    Telefon fix/mobil: ......................................
    Fax: ........................................
    Adresă de e-mail: .......................................
    Adresa de website (dacă este cazul): .............................

    Adresa de corespondenţă (alta decât sediul social, dacă este cazul):
    Localitatea .................., str. .................... nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., judeţul/sectorul .......................
    Persoană de contact: ..............................

    Subsemnatul/Subsemnata, .........................., declar că informaţiile furnizate sunt corecte şi complete şi că sunt de acord cu stocarea, utilizarea şi prelucrarea de către ASPAAS a datelor cu caracter personal în exercitarea atribuţiilor legale.
    Auditor financiar,
    reprezentant legal
    ..................................................
    Data
    ..........

    ANEXA 4

    la norme




    CERERE
    de încetare a suspendării temporare şi reluarea activităţii firmei de audit
    Subsemnatul/Subsemnata, ..................., auditor financiar, autorizat prin ........................, în calitate de reprezentant legal al societăţii ........................, autorizată prin .................., Autorizaţie nr. .............., solicit încetarea suspendării temporare a exercitării activităţii desfăşurate de firma de audit, având în vedere următoarele:
    ....................................................................... .

    Anexez la prezenta cerere următoarele documente:
    a) actul administrativ prin care a fost aprobată autorizarea firmei de audit, în copie certificată pentru conformitate cu originalul;
    b) autorizaţia firmei de audit, în copie certificată pentru conformitate cu originalul;
    c) certificatul constatator, la zi, eliberat de registrul comerţului, în original;
    d) certificatul de înregistrare de la registrul comerţului, în copie certificată pentru conformitate cu originalul;
    e) hotărârea adunării generale a asociaţilor/acţionarilor sau decizia asociatului unic privind reluarea activităţii, în copie certificată pentru conformitate cu originalul.

    Menţionez că firma de audit este/nu este membru al următoarelor organisme profesionale de profil din ţară sau din străinătate .............................. .
    Datele de contact ale firmei de audit:
    Telefon fix/mobil: ......................................
    Fax: ........................................
    Adresă de e-mail: .......................................
    Adresa de website (dacă este cazul): .............................

    Adresa de corespondenţă (alta decât sediul social, dacă este cazul):
    Localitatea .................., str. ....................... nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., judeţul/sectorul .........................
    Persoană de contact: ..............................

    Subsemnatul/Subsemnata,........................, declar că informaţiile furnizate sunt corecte şi complete şi că sunt de acord cu stocarea, utilizarea şi prelucrarea de către ASPAAS a datelor cu caracter personal în exercitarea atribuţiilor legale.
    Auditor financiar,
    reprezentant legal
    ..................................................
    Data
    ..............

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016