Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME din 12 martie 2008  privind stabilirea echipajului minim de siguranta pentru navele maritime care arboreaza pavilion roman    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORME din 12 martie 2008 privind stabilirea echipajului minim de siguranta pentru navele maritime care arboreaza pavilion roman

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 230 din 25 martie 2008

CAP. I
Dispoziţii generale

SECŢIUNEA 1
Definiţii

ART. 1
(1) În sensul prezentelor norme, urmãtorii termeni se definesc dupã cum urmeazã:
a) Autoritatea Navalã Românã - organul tehnic de specialitate din subordinea Ministerului Transporturilor, autoritate de stat în domeniul navigaţiei, cãreia ministerul i-a delegat competenţe privind ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin, denumitã în continuare ANR;
b) certificat de echipaj minim de siguranţã- documentul emis de ANR pentru fiecare navã, prin care se stabilesc numãrul şi funcţiile echipajului minim de siguranţã.
(2) Termenii folosiţi în prezentele norme se definesc şi/sau au înţelesul dat potrivit urmãtoarelor acte normative:
a) <>Ordonanţa Guvernului nr. 42/1997 privind transportul maritim şi pe cãile navigabile interioare, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 221 din 29 august 1997, republicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 210 din 10 martie 2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
b) <>Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.627/2006 pentru aprobarea criteriilor minime de pregãtire şi perfecţionare a personalului navigant maritim român şi a sistemului de recunoaştere a certificatelor de competenţã, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 917 din 10 noiembrie 2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
c) <>Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 214/2007 pentru aprobarea criteriilor minime de pregãtire şi perfecţionare a personalului navigant maritim şi maritim-portuar român care nu intrã sub incidenţa Convenţiei STCW, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 123 din 20 februarie 2007;
d) <>Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 318/2006 privind aprobarea standardelor de instruire, confirmarea competenţei şi eliberarea documentelor de atestare a personalului navigant pentru navele de navigaţie interioarã care arboreazã pavilion român, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 315 din 7 aprilie 2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
e) <>Ordinul ministrului transporturilor nr. 382/2007 pentru aprobarea Regulamentului privind criteriile minime de pregãtire, perfecţionare şi certificare a piloţilor maritimi, alţii decât piloţii de mare largã, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 419 din 22 iunie 2007, cu modificãrile ulterioare.

SECŢIUNEA a 2-a
Domeniul de aplicare

ART. 2
(1) Prezentele norme privind stabilirea echipajului minim de siguranţã se aplicã tuturor navelor maritime care arboreazã pavilion român.
(2) Prezentele norme nu se aplicã navelor militare.
(3) Echipajul minim de siguranţã pentru navele care au automatizãri pentru exploatarea şi supravegherea echipamentelor de bord se stabileşte de cãtre ANR, la cererea proprietarului/operatorului navei.

SECŢIUNEA a 3-a
Dispoziţii generale

ART. 3
(1) Echipajul minim de siguranţã stabilit prin prezentele norme trebuie sã se afle la bordul navei, astfel încât în orice moment sã fie asigurate: operarea în siguranţã a navei, securitatea acesteia şi protecţia mediului.
(2) Lipsa de la bord a oricãrei persoane care face parte din echipajul minim de siguranţã, la plecarea din port, va atrage oprirea navei din navigaţie şi sancţionarea proprietarului sau operatorului navei, în conformitate cu prevederile legale.
(3) Pentru navele aflate în staţionare, în reparaţii, în parcul rece sau la iernatic, proprietarul sau operatorul va rãspunde, în conformitate cu prevederile legale, dacã la bord nu sunt prezente persoanele care fac parte din echipajul minim de siguranţã.
ART. 4
Valabilitatea certificatului de echipaj minim de siguranţã este de 5 ani de la data emiterii.
ART. 5
În funcţie de nevoile de operare ale navei, proprietarul/operatorul poate asigura, pe lângã echipajul minim de siguranţã, personal navigant suplimentar, precum şi personal auxiliar.

CAP. II
Reguli de normare a echipajului minim de siguranţã

ART. 6
La navele maritime care efectueazã servicii portuare sau tehnice, care îşi desfãşoarã activitatea la distanţe mai mari de 20 de mile marine în afara porturilor româneşti sau care fac voiaj internaţional, personalul din cadrul echipajului minim de siguranţã prevãzut de prezentele norme va fi suplimentat în funcţie de complexitatea activitãţii şi de durata ei, în conformitate cu dispoziţiile ANR, la cererea proprietarului/ operatorului navei.
ART. 7
(1) Navele maritime care efectueazã servicii portuare sau tehnice si care vor fi folosite la navigaţia pe apele interioare navigabile vor avea la bord un cãpitan fluvial categoria B sau un cãpitan fluvial categoria A ori un posesor de brevet de navigator pe Rin şi vor naviga cu echipajul maritim ambarcat.
(2) Navele de navigaţie interioarã, cu excepţia navelor de pasageri, care vor fi folosite în porturile maritime, vor avea la bord un posesor de brevet de navigator pe Rin sau un cãpitan fluvial categoria A ori un cãpitan maritim portuar sau un pilot de port maritim şi vor naviga cu echipajul ambarcat pentru nave de navigaţie interioarã.
(3) Navele de pasageri de navigaţie interioarã, pe timpul manevrei în porturile maritime, vor avea în mod obligatoriu la bord un pilot de port maritim.
ART. 8
Proprietarii/operatorii vor fi direct şi singurii rãspunzãtori de consecinţele nerespectãrii dotãrii navelor cu echipaj minim de siguranţã şi vor fi sancţionaţi conform legislaţiei în vigoare.

CAP. III
Nave în staţionare, în reparaţii, în parc rece, în iernatic

SECŢIUNEA 1
Nave în staţionare

ART. 9
(1) Pe timpul staţionãrii în porturi, la navele maritime aflate în exploatare se va organiza serviciul de gardã în ture, executat de persoane cuprinse în echipajul minim de siguranţã.
(2) La navele maritime al cãror echipaj minim de siguranţã este de maximum 12 persoane, serviciul de gardã va fi efectuat de cel puţin douã persoane, dintre care o persoanã posesoare a unui brevet punte şi cealaltã, posesoare a unui brevet sau certificat de capacitate maşini, conducerea serviciului de gardã revenind persoanei posesoare de brevet care executã serviciul de gardã la punte.
(3) La navele maritime al cãror echipaj minim de siguranţã depãşeşte 12 persoane, serviciul de gardã va fi efectuat de cãtre o pãtrime din numãrul persoanelor cuprinse în cadrul acestuia, dintre care cel puţin un posesor al unui brevet punte şi un posesor al unui brevet maşinã.
ART. 10
(1) La navele maritime care efectueazã servicii portuare sau tehnice, serviciul de gardã va fi efectuat de cãtre o persoanã, când echipajul minim de siguranţã este de maximum 4 persoane, sau de douã persoane, când echipajul minim de siguranţã depãşeşte 4 persoane.
(2) La navele maritime desemnate pentru intervenţii, care îşi desfãşoarã activitatea pe schimburi, personalul minim de siguranţã normat pentru un schimb de lucru va trebui sã se afle permanent la bord, fiecare asemenea navã putând fi în orice moment aptã sã plece în misiune.
ART. 11
Dacã un numãr de maximum 4 nave maritime care desfãşoarã servicii portuare sau tehnice, aparţinând aceluiaşi proprietar, staţioneazã în acelaşi loc, iar echipajul lor minim de siguranţã, normat conform prezentelor norme, nu depãşeşte un numãr de 4 persoane pe navã, serviciul de gardã va fi efectuat de un marinar cu cel puţin 2 ani vechime, care va asigura paza şi siguranţa întregului grup de nave.
ART. 12
Pe navele maritime cu destinaţia de hotel plutitor, restaurant plutitor şi altele asemenea, serviciul de gardã va fi efectuat de un marinar cu cel puţin 2 ani vechime.

SECŢIUNEA a 2-a
Nave în reparaţii

ART. 13
(1) La navele maritime aflate în reparaţii, serviciul de gardã se va organiza în ture şi va fi efectuat de cãtre o pãtrime din numãrul persoanelor cuprinse în echipajul minim de siguranţã, dintre care cel puţin un posesor al unui brevet punte şi un posesor al unui brevet maşinã.
(2) La navele maritime care efectueaza servicii portuare sau tehnice, aflate în reparaţii, serviciul de gardã va fi efectuat de cel puţin douã persoane cuprinse în echipajul minim de siguranţã.
ART. 14
Se excepteazã de la prevederile art. 12 navele aflate în reparaţie capitalã, care sunt preluate în întregime de şantierul care efectueazã reparaţiile, acesta asumându-şi toate responsabilitãţile.

SECŢIUNEA a 3-a
Nave în parc rece (în conservare sau pentru dezmembrare)

ART. 15
(1) La navele maritime aflate în parc rece, serviciul de gardã va fi organizat în ture şi va fi efectuat de douã persoane din echipajul minim de siguranţã, pentru fiecare navã.
(2) La navele maritime care sunt destinate sã efectueze servicii portuare sau tehnice, serviciul de gardã va fi organizat în ture şi va fi efectuat de o persoanã din echipajul minim de siguranţã, pentru fiecare navã.
ART. 16
La navele maritime, cu orice destinaţie, ale aceluiaşi proprietar, aflate în parc rece, grupate maximum 4 în acelaşi loc, serviciul de gardã va fi organizat în ture şi va fi efectuat de douã persoane din echipajul minim de siguranţã, pentru întregul grup.
ART. 17
În situaţii deosebite, din dispoziţia ANR, proprietarul va suplimenta personalul de gardã.

SECŢIUNEA a 4-a
Nave în iernatic

ART. 18
Personalul necesar siguranţei navelor aflate în iernatic se va stabili în baza prevederilor instrucţiunilor privind organizarea iernaticului şi va fi avizat de cãtre cãpitãnia portului care supravegheazã şi urmãreşte organizarea şi funcţionarea acestuia.

CAP. IV
Normarea navelor maritime cu echipaj minim de siguranţã Nave maritime

ART. 19
(1) Echipajul minim de siguranţã al navelor maritime, cu excepţia celor cu destinaţie specialã, este prevãzut în anexa nr. 1 la prezentele norme.
(2) Echipajul minim de siguranţã al navelor maritime cu destinaţie specialã este prevãzut în anexa nr. 2 la prezentele norme.
(3) Echipajul minim de siguranţã al navelor maritime propulsate care efectueazã servicii portuare sau tehnice este prevãzut în anexa nr. 3 la prezentele norme.
(4) Echipajul minim de siguranţã al navelor maritime nepropulsate este prevãzut în anexa nr. 4 la prezentele norme.
ART. 20
(1) Pentru navele maritime care efectueazã servicii portuare sau tehnice, echipajul minim de siguranţã este normat pentru un schimb de lucru.
(2) Pentru navele maritime care efectueazã servicii portuare sau tehnice nepropulsate, care nu au la bord echipamente tehnologice şi altele asemenea, manevra, paza şi securitatea lor în exploatare se asigurã de remorcherul de manevrã, iar pe timpul staţionãrii se aplicã prevederile art. 10, 15 şi 16, dupã caz.
ART. 21
Anexele nr. 1-4 fac parte integrantã din prezentele norme.

ANEXA 1


───────
la norme
─────────

Echipajul minim de siguranţã al navelor maritime, cu excepţia celor cu destinaţie specialã







┌────┬───────────┬─────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ │ │ Toate categoriile de nave maritime, cu excepţia celor cu destinaţie specialã │
│ │ │ ├───┬─────┬────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┬─────────────┤
│Nr. │Funcţia │Limita de │ │ │Marfuri generale şi │ Tancuri │ RO-RO, feribot, │ Pasagere │
│crt.│ │competenţã │TB │500 │mãrfuri în vrac │ │ portcontainere │ │
│ │ │ │≤ │< TB≤│ │ │ │ │
│ │ │ │500│3.000├──────┬──────┬──────┼──────┬──────┬──────┼──────┬──────┬──────┼───────┬─────┤
│ │ │ │ │ │3.000 │10.000│TB > │3.000 │10.000│TB > │3.000 │10.000│TB > │Pânã la│Peste│
│ │ │ │ │ │< TB ≤│< TB ≤│30.000│< TB ≤│< TB ≤│30.000│< TB ≤│< TB ≤│30.000│1.000 │1.000│
│ │ │ │ │ │10.000│30.000│ │10.000│30.000│ │10.000│30.000│ │de pasa│de pa│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │geri │sa- │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │geri │
├────┼───────────┼─────────────┼───┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│1. │Comandant │TB ≤ 500 │ 1 │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │
│ │ ├─────────────┼───┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│ │ │500 < TB ≤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │3000 │ - │ 1 │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │
│ │ ├─────────────┼───┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│ │ │Nelimitat │ - │ - │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │
├────┼───────────┼─────────────┼───┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│2. │Ofiţer │500 < TB ≤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │punte │3000 │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │
│ │secund ├─────────────┼───┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│ │ │Nelimitat │ - │ - │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │
├────┼───────────┼─────────────┼───┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│3. │Ofiţer │TB ≤ 500 │ 1 │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │
│ │punte ├─────────────┼───┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│ │ │Nelimitat │ - │ 1 │ 1 │ 2 │ 2 │ 1 │ 2 │ 2 │ 1 │ 2 │ 2 │ 2 │ 3 │
├────┼───────────┼─────────────┼───┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│4. │Şef mecanic│750 ≤ kW ≤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │3000 │ - │ 1 │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │
│ │ ├─────────────┼───┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│ │ │Nelimitat │ - │ - │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │
├────┼───────────┼─────────────┼───┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│5. │Ofiţer │750 ≤ kW ≤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │mecanic │3000 │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │
│ │secund ├─────────────┼───┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│ │ │Nelimitat │ - │ - │ - │ 1 │ 1 │ - │ 1 │ 1 │ - │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │
├────┼───────────┼─────────────┼───┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│6. │Ofiţer │Nelimitat │ 1 │ 1 │ 1 │ 2 │ 2 │ 1 │ 2 │ 2 │ 1 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │
│ │mecanic │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼───┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│7. │Timonier │Nelimitat │ 1 │ 2 │ 2 │ 2 │ 3 │ 2 │ 2 │ 3 │ 2 │ 2 │ 3 │ 3 │ 3 │
├────┼───────────┼─────────────┼───┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│8. │Motorist │Nelimitat │ 1 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 2 │ 3 │ 3 │
├────┼───────────┼─────────────┼───┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│9. │Marinar │Nelimitat │ - │ - │ - │ 1 │ 2 │ - │ 1 │ 2 │ - │ 1 │ 2 │ 2 │ 3 │
├────┼───────────┼─────────────┼───┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│10. │Pompagiu │Nelimitat │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ 1 │ 1 │ - │ - │ - │ - │ - │
├────┼───────────┼─────────────┼───┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│11. │Electrician│Nelimitat │ - │ - │ - │ - │ 1 │ - │ - │ 1 │ - │ - │ - │ 1 │ 1 │
├────┼───────────┼─────────────┼───┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│12. │Şef de │Nelimitat │ - │ - │ - │ - │ 1 │ - │ - │ 1 │ - │ - │ - │ 1 │ 1 │
│ │echipaj │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴───────────┴─────────────┴───┴─────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴───────┴─────┤
│ Total persoane: 5 8 9 13 17 9 14 18 9 13 15 18 20 │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



ANEXA 2


───────
la norme
────────

Echipajul minim de siguranţã al navelor maritime cu destinaţie specialã







┌────┬───────────┬─────────────┬─────────────┬─────────────────┬───────┬─────────┬────────┬───────┐
│Nr. │ Funcţia │ Limita de │Remorchere │ Iahturi cu │ Nave │Nave de │Nave │Nave de│
│crt.│ │ competenţã │ │lungimea mai mare│ de │cercetãri│pentru │cãutare│
│ │ │ │ │ de 24 m │pescuit│de pros- │deser- │ şi │
│ │ │ ├───────┬─────┼────────┬────────┤costier│pecţiuni │virea │salvare│
│ │ │ │Pânã la│Peste│Pânã la │ Peste │ │geologice│unitãţi-│ │
│ │ │ │3.000kW│3.000│ 12 │ 12 │ │ │lor de │ │
│ │ │ │ │kW │pasageri│pasageri│ │ │foraj │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │marin │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼───────┼─────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼────────┼───────┤
│ 1. │Comandant │TB ≤ 500 │ - │ - │ - │ - │ 1 │ - │ - │ - │
│ │ ├─────────────┼───────┼─────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼────────┼───────┤
│ │ │500 │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │< TB ≤ 3000 │ 1 │ 1 │ - │ - │ - │ 1 │ 1 │ - │
│ │ ├─────────────┼───────┼─────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼────────┼───────┤
│ │ │Nelimitat │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │
├────┼───────────┼─────────────┼───────┼─────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼────────┼───────┤
│2. │Ofiţer │500 < TB ≤ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │punte │3000 │ - │ - │ - │ 1 │ - │ - │ - │ - │
│ │secund ├─────────────┼───────┼─────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼────────┼───────┤
│ │ │Nelimitat │ - │ 1 │ - │ - │ - │ - │ - │ - │
├────┼───────────┼─────────────┼───────┼─────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼────────┼───────┤
│3. │Ofiţer │TB ≤ 500 │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │
│ │punte ├─────────────┼───────┼─────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼────────┼───────┤
│ │ │Nelimitat │ 1 │ 1 │ 1 │ - │ - │ 1 │ 1 │ 1 │
├────┼───────────┼─────────────┼───────┼─────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼────────┼───────┤
│4. │Şef mecanic│750 ≤ kW ≤ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │3000 │ 1 │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │
│ │ ├─────────────┼───────┼─────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼────────┼───────┤
│ │ │Nelimitat │ - │ 1 │ - │ - │ - │ 1 │ 1 │ - │
├────┼───────────┼─────────────┼───────┼─────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼────────┼───────┤
│5. │Ofiţer │750 ≤ kW ≤ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │mecanic │3000 │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │
│ │secund ├─────────────┼───────┼─────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼────────┼───────┤
│ │ │Nelimitat │ - │ 1 │ - │ - │ - │ - │ - │ - │
├────┼───────────┼─────────────┼───────┼─────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼────────┼───────┤
│6. │Ofiţer │Nelimitat │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │
│ │ mecanic │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼───────┼─────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼────────┼───────┤
│7. │Timonier │Nelimitat │ 1 │ 2 │ - │ 1 │ 1 │ 2 │ 2 │ - │
├────┼───────────┼─────────────┼───────┼─────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼────────┼───────┤
│8. │Motorist │Nelimitat │ 1 │ 2 │ 1 │ 1 │ 1 │ 2 │ 2 │ 1 │
├────┼───────────┼─────────────┼───────┼─────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼────────┼───────┤
│9. │Marinar │Nelimitat │ 1 │ 1 │ - │ - │ 1 │ - │ - │ 1 │
├────┼───────────┼─────────────┼───────┼─────┼────────┼────────┼───────┼─────────┼────────┼───────┤
│10. │Şef de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │echipaj │Nelimitat │ 1 │ 1 │ - │ - │ - │ - │ - │ - │
├────┼───────────┴─────────────┴───────┴─────┴────────┴────────┴───────┴─────────┴────────┴───────┤
│ │ Total persoane: 8 12 3 4 5 8 8 4 │
└────┴────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



ANEXA 3


───────
la norme
─────────

Echipajul minim de siguranţã al navelor maritime propulsate care efectueazã servicii portuare sau tehnice







┌────┬─────────────────────────┬──────────────┬───────┬────┬─────────┬─────┬──────┬────────┬─────┬──────────────┬────────┐
│Nr. │ │Remorchere │ │ │Navã de │ │ │Pasagere│Pilo-│ Şalupe │Nave de │
│crt.│ Funcţia │portuare │ │ │stins │Dragã│Macara│şi nave │tine ├───────┬──────┤servicii│
│ │ ├───────┬──────┤Şalandã│Tanc│incendiul│ │ │de pros-│ │Pânã la│Peste │portuare│
│ │ │Pânã la│Peste │ │ │ │ │ │pecţiuni│ │185 kW │185 kW│ │
│ │ │750 kW │750 Kw│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────────┼───────┼──────┼───────┼────┼─────────┼─────┼──────┼────────┼─────┼───────┼──────┼────────┤
│ 1. │Cãpitan maritim-portuar │ - │ 1 │ - │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ - │ - │ - │ - │
├────┼─────────────────────────┼───────┼──────┼───────┼────┼─────────┼─────┼──────┼────────┼─────┼───────┼──────┼────────┤
│ 2. │Ofiţer de punte maritim- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │portuar │ 1 │ - │ 1 │ - │ - │ - │ - │ - │ 1 │ - │ - │ - │
├────┼─────────────────────────┼───────┼──────┼───────┼────┼─────────┼─────┼──────┼────────┼─────┼───────┼──────┼────────┤
│ 3. │Şef mecanic maritim- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │portuar │ - │ 1 │ - │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ - │ - │ - │ - │ - │
├────┼─────────────────────────┼───────┼──────┼───────┼────┼─────────┼─────┼──────┼────────┼─────┼───────┼──────┼────────┤
│ 4. │Ofiţer mecanic maritim- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │portuar │ 1 │ - │ 1 │ - │ - │ - │ - │ 1 │ 1 │ - │ - │ - │
├────┼─────────────────────────┼───────┼──────┼───────┼────┼─────────┼─────┼──────┼────────┼─────┼───────┼──────┼────────┤
│ 5. │Motorist │ - │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ - │ - │ 1 │ 1 │
├────┼─────────────────────────┼───────┼──────┼───────┼────┼─────────┼─────┼──────┼────────┼─────┼───────┼──────┼────────┤
│ 6. │Marinar │ 1 │ 1 │ - │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ - │ - │ - │
├────┼─────────────────────────┼───────┼──────┼───────┼────┼─────────┼─────┼──────┼────────┼─────┼───────┼──────┼────────┤
│ 7. │Şef de echipaj │ - │ - │ - │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ - │ - │ - │ - │ - │
├────┼─────────────────────────┼───────┼──────┼───────┼────┼─────────┼─────┼──────┼────────┼─────┼───────┼──────┼────────┤
│ 8. │Electrician │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │
├────┼─────────────────────────┼───────┼──────┼───────┼────┼─────────┼─────┼──────┼────────┼─────┼───────┼──────┼────────┤
│ 9. │Conducãtor de şalupã │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │maritimã │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ - │ 1 │ 1 │ 1 │
├────┼─────────────────────────┴───────┴──────┴───────┴────┴─────────┴─────┴──────┴────────┴─────┴───────┴──────┴────────┤
│ │Total persoane: 3 4 3 5 5 5 5 4 3 1 2 2 │
└────┴───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



ANEXA 4


───────
la norme
────────

Echipajul minim de siguranţã al navelor maritime nepropulsate







┌────┬────────────────────────┬────────────┬───────┬─────┬──────┬───────────┬──────────────┐
│Nr. │ │ │ │ │ │ Soneta, │ Navã │
│crt.│ Funcţie │Doc plutitor│Tancuri│Dragã│Macara│deroşezã, │nepropulsatã │
│ │ │ │ │ │ │derocator, │cu echipament │
│ │ │ │ │ │ │platformã │tehnologic │
│ │ │ │ │ │ │derocatoare│ │
├────┼────────────────────────┼────────────┼───────┼─────┼──────┼───────────┼──────────────┤
│ 1. │Cãpitan maritim-portuar │ - │ - │ - │ - │ - │ - │
├────┼────────────────────────┼────────────┼───────┼─────┼──────┼───────────┼──────────────┤
│ 2. │Ofiţer de punte maritim-│ │ │ │ │ │ │
│ │portuar │ - │ - │ - │ - │ - │ - │
├────┼────────────────────────┼────────────┼───────┼─────┼──────┼───────────┼──────────────┤
│ 3. │Şef mecanic maritim- │ │ │ │ │ │ │
│ │portuar │ - │ - │ 1 │ 1 │ - │ - │
├────┼────────────────────────┼────────────┼───────┼─────┼──────┼───────────┼──────────────┤
│ 4. │Ofiţer mecanic maritim- │ │ │ │ │ │ │
│ │portuar │ 1 │ - │ - │ - │ 1 │ - │
├────┼────────────────────────┼────────────┼───────┼─────┼──────┼───────────┼──────────────┤
│ 5. │Motorist │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ - │
├────┼────────────────────────┼────────────┼───────┼─────┼──────┼───────────┼──────────────┤
│ 6. │Marinar │ 1 │ - │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │
├────┼────────────────────────┼────────────┼───────┼─────┼──────┼───────────┼──────────────┤
│ 7. │Şef de echipaj │ 1 │ - │ 1 │ 1 │ 1 │ - │
├────┼────────────────────────┼────────────┼───────┼─────┼──────┼───────────┼──────────────┤
│ 8. │Electrician │ 1 │ - │ - │ - │ - │ - │
├────┼────────────────────────┼────────────┼───────┼─────┼──────┼───────────┼──────────────┤
│ │Total persoane: │ 5 │ 1 │ 4 │ 4 │ 4 │ 1 │
└────┴────────────────────────┴────────────┴───────┴─────┴──────┴───────────┴──────────────┘


__________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016