Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME din 10 septembrie 2013  de aplicare a Ordonantei Guvernului nr. 15/2013 privind reglementarea unor masuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corectiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislatia din domeniul achizitiilor publice pentru Programul operational sectorial Mediu 2007-2013    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORME din 10 septembrie 2013 de aplicare a Ordonantei Guvernului nr. 15/2013 privind reglementarea unor masuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corectiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislatia din domeniul achizitiilor publice pentru Programul operational sectorial Mediu 2007-2013

EMITENT: MINISTERUL MEDIULUI SI SCHIMBARILOR CLIMATICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 594 din 23 septembrie 2013

    CAP. I
    Transmiterea către Autoritatea de management a Programului operaţional sectorial Mediu a solicitărilor privind suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare

    ART. 1
    Beneficiarii prevăzuţi la art. 1 din Ordonanţa Guvernului nr. 15/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicabile pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice pentru Programul operaţional sectorial Mediu 2007-2013 transmit către Autoritatea de management a Programului operaţional sectorial Mediu, pe baza analizei cu privire la încadrarea în prevederile art. 2 şi 3 din Ordonanţa Guvernului nr. 15/2013, solicitarea cu privire la suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice, conform modelului prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentele norme.
    ART. 2
    (1) Beneficiarii depun o singură solicitare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare şi a accesoriilor acestora, denumită în continuare solicitare, pentru toate contractele de achiziţie publică din cadrul unui proiect.
    (2) Solicitarea va fi semnată de reprezentantul legal şi ştampilată pe fiecare pagină.
    (3) Documentele ataşate potrivit prevederilor prezentelor norme vor avea menţiunea "Conform cu originalul" şi semnătura managerului de proiect.

    CAP. II
    Verificarea şi certificarea de către Autoritatea de management a Programului operaţional sectorial Mediu a solicitărilor privind suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare

    ART. 3
    (1) Solicitările se depun de către beneficiari la registratura Autorităţii de management a Programului operaţional sectorial Mediu, denumită în continuare AM POS Mediu, şi vor fi înaintate spre analiză Direcţiei autorizare şi plăţi.
    (2) În scopul verificării şi certificării solicitărilor transmise de beneficiari, Direcţia autorizare şi plăţi realizează următoarele activităţi:
    a) solicită Compartimentului juridic şi investigare nereguli confirmarea că beneficiarul nu se încadrează în prevederile art. 6 din Ordonanţa Guvernului nr. 15/2013, precum şi valoarea debitelor înregistrate în Registrul debitorilor Programului operaţional sectorial Mediu;
    b) stabileşte valoarea debitelor constituite pentru fiecare solicitare de plată transmisă de beneficiari şi valoarea debitelor recuperate.
    (3) În situaţia în care Compartimentului juridic şi investigare nereguli constată că beneficiarul nu se încadrează în prevederile art. 6 din Ordonanţa Guvernului nr. 15/2013, solicită Serviciului conformitate achiziţii publice analiza solicitării beneficiarului şi a documentelor care o însoţesc, în vederea stabilirii conformării cu prevederile art. 2 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 15/2013.
    (4) Nota privind încadrarea solicitării beneficiarului în prevederile art. 2 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 15/2013 va fi comunicată Direcţiei autorizare şi plăţi de Compartimentul juridic şi investigare nereguli.
    (5) În cazul în care din analiza solicitării şi a documentelor care o însoţesc se constată că beneficiarul se încadrează în prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 15/2013, Direcţia autorizare şi plăţi întocmeşte "Nota pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare conform Ordonanţei Guvernului nr. 15/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice" şi o supune aprobării conducerii AM POS Mediu.
    (6) În cazul în care din analiza documentelor se constată că beneficiarul nu se încadrează în prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 15/2013, Direcţia autorizare şi plăţi întocmeşte "Nota privind neîncadrarea în prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 15/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice" şi o supune aprobării conducerii AM POS Mediu.
    (7) În baza "Notei pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare conform Ordonanţei Guvernului nr. 15/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice", aprobată de conducerea AM POS Mediu, se întocmeşte nota către ordonatorul principal de credite prin care se dispun măsurile ce se impun în conformitate cu art. 4 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 15/2013.
    (8) După aprobarea notei de către ordonatorul principal de credite, măsurile dispuse prin aceasta se comunică beneficiarului. O copie a notei transmise beneficiarului se ataşează la dosarul solicitării privind suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare şi a accesoriilor acestora.
    (9) După aprobarea notei prevăzute la alin. (6) de către conducerea AM POS Mediu, aceasta se comunică beneficiarului.
    (10) Beneficiarul poate contesta nota prevăzută la alin. (6), comunicată potrivit alin. (9), în termen de 10 zile de la comunicare. Contestaţia se depune la registratura AM POS Mediu, însoţită de documente justificative, şi va fi înaintată spre analiză unei comisii special constituite în acest sens prin decizie a directorului general al AM POS Mediu.
    (11) Contestaţia prevăzută la alin. (10) se soluţionează în termen de 30 de zile de la înregistrare, prin decizie aprobată de directorului general al AM POS Mediu, care se comunică beneficiarului, în termen de 5 zile de la aprobare.
    (12) Modelele notelor prevăzute la alin. (5) şi (6) se aprobă prin decizie a directorului general al AM POS Mediu.

    CAP. III
    Punerea în aplicare a măsurilor dispuse de către ordonatorul principal de credite, referitoare la suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare şi a accesoriilor acestora aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice şi a sumelor rezultate din aplicarea dobânzii datorate

    ART. 4
    (1) După aprobarea notelor prevăzute la art. 3 alin. (5) şi (6), Direcţia autorizare şi plăţi efectuează plata către beneficiar a sumelor reprezentând reduceri procentuale/corecţii financiare aplicate şi a debitelor reţinute sau transferate prin plată voluntară.
    (2) Pentru dobânda nerecuperată, conform unor titluri de creanţă întocmite şi comunicate beneficiarului până la data informării prevăzute la art. 3 alin. (9), beneficiarii nu vor mai fi consideraţi debitori. În vederea recuperării acesteia, Direcţia autorizare şi plăţi realizează următoarele activităţi:
    a) transferă sumele aferente dobânzilor datorate, pentru care beneficiarul nu mai are calitatea de debitor, din contul de trezorerie alimentat din poziţia bugetară prevăzută la art. 2 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 15/2013 în contul de recuperare debite aferent Programului operaţional sectorial Mediu, urmând a se efectua transferul pe surse de finanţare în conturile programului;
    b) comunică Compartimentului juridic şi investigare nereguli informaţiile necesare pentru înregistrarea în Registrul debitorilor a sumelor recuperate.
    (3) Sumele rezultate din aplicarea dobânzii datorate pentru neachitarea la termen a obligaţiilor prevăzute la art. 2 şi 3 din Ordonanţa Guvernului nr. 15/2013, pentru care nu au fost emise titluri de creanţă, nu vor mai fi stabilite drept creanţe, cu excepţia dobânzii aferente Fondului European de Dezvoltare Regională/Fondului de coeziune, denumit în continuare FEDR/FC.
    (4) Dobânda se calculează conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, luând în considerare ca interval de timp prima zi după expirarea termenului de plată stabilit conform art. 42 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, şi până la data comunicării către beneficiar a măsurilor dispuse de către ordonatorul principal de credite în conformitate cu art. 4 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 15/2013.
    (5) Calculul dobânzii datorate aferente FEDR/FC se va realiza prin întocmirea procesului-verbal de stabilire a creanţelor bugetare rezultate din aplicarea dobânzii datorate, conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 875/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, cu modificările şi completările ulterioare.
    (6) După aprobarea de către conducerea AM POS Mediu a procesului-verbal de stabilire a creanţelor bugetare rezultate din aplicarea dobânzii datorate, Direcţia autorizare şi plăţi realizează următoarele activităţi:
    a) transferă sumele reprezentând dobândă datorată aferentă FEDR/FC din contul de trezorerie alimentat din poziţia bugetară prevăzută la art. 2 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 15/2013 în contul de recuperare debite aferent Programului operaţional sectorial Mediu, urmând a se efectua transferul în contul de disponibil aferent FEDR/FC;
    b) comunică Compartimentului juridic şi investigare nereguli informaţiile necesare pentru înregistrarea în Registrul debitorilor a sumelor recuperate.
    (7) Dosarele cuprinzând solicitările beneficiarilor cu privire la suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice şi a sumelor rezultate din aplicarea dobânzii datorate se arhivează la nivelul Direcţiei autorizare şi plăţi.
    ART. 5
    Pentru corecţiile financiare/reducerile procentuale aplicate cheltuielilor aferente contractelor de achiziţie publică prevăzute la art. 2 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 15/2013, cerute la rambursare de către beneficiari ulterior depunerii şi aprobării de către AM POS Mediu a solicitării prevăzute la art. 3 alin. (1), Direcţia autorizare şi plăţi, în baza notei întocmite conform art. 3 alin. (5), efectuează plata către beneficiari din contul de trezorerie alimentat din poziţia bugetară prevăzută la art. 2 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 15/2013.

    CAP. IV
    Suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice, a căror investigare se derulează la data intrării în vigoare a Ordonanţei Guvernului nr. 15/2013, precum şi a celor constatate după intrarea în vigoare a acesteia

    ART. 6
    (1) În vederea identificării debitorului pentru neregulile aferente situaţiilor prevăzute la art. 8 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 15/2013, Compartimentul juridic şi investigare nereguli realizează următoarele activităţi:
    a) solicită beneficiarilor prevăzuţi la art. 1 din Ordonanţa Guvernului nr. 15/2013 copii de pe documentele deţinute care să ateste încadrarea în prevederile art. 2 şi 3 din Ordonanţa Guvernului nr. 15/2013;
    b) analizează dacă beneficiarul nu se încadrează în prevederile art. 6 lit. a) şi b) din Ordonanţa Guvernului nr. 15/2013.
    (2) Documentele solicitate beneficiarilor prevăzuţi la art. 1 din Ordonanţa Guvernului nr. 15/2013 de Compartimentul juridic şi investigare nereguli, prevăzute la alin. (1) lit. a), sunt:
    a) pentru situaţiile în care procedura a fost lansată în Sistemul electronic al achiziţiilor publice, denumit în continuare SEAP, înainte de 10 iunie 2011, anunţul/invitaţia de participare din SEAP, copie de pe raportul de activitate întocmit de Unitatea pentru coordonarea şi verificarea achiziţiilor publice/Compartimentul de verificare a achiziţiilor publice, denumite în continuare UCVAP/CVAP;
    b) pentru situaţiile în care procedura a fost lansată în SEAP în perioada 10 iunie-1 octombrie 2011, anunţul/invitaţia de participare din SEAP, copie de pe raportul procedurii cu opinia UCVAP/CVAP "fără observaţii";
    c) pentru situaţiile în care procedura a fost lansată în SEAP după 1 octombrie 2011, anunţul/invitaţia de participare din SEAP;
    d) pentru situaţiile în care procedura de achiziţie publică a respectat prevederile Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice nr. 51/2009 privind accelerarea procedurilor de licitaţie restrânsă şi negociere cu publicare prealabilă a unui anunţ de participare, încălcând prevederile art. 38 din Directiva 2004/18/CE a Parlamentului European şi a Consiliului din 31 martie 2004 privind coordonarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţii publice de lucrări, de bunuri şi de servicii, copie de pe Nota justificativă privind alegerea procedurii de achiziţie, anunţul/invitaţia de participare din SEAP.
    ART. 7
    În cazul în care din analiza documentelor se constată că beneficiarul se încadrează în prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 15/2013, rubrica "Debitor" din Nota de constatare a neregulilor şi de stabilire a corecţiilor financiare nu se completează, făcându-se menţiunea că sumele rezultate din aplicarea corecţiilor, reprezentând creanţe bugetare, se recuperează de autorităţile cu competenţe în gestionarea fondurilor europene în conturile programelor europene respective şi/sau în conturile de la bugetul de stat aferente acestora.
    ART. 8
    Nota de constatare a neregulilor şi de stabilire a corecţiilor financiare, aprobată de conducerea AM POS Mediu, se transmite de către Compartimentul juridic şi investigare nereguli la Direcţia autorizare şi plăţi, care realizează următoarele activităţi:
    a) transferă sumele reprezentând creanţă datorată aferentă FEDR/FC din contul de trezorerie alimentat din poziţia bugetară prevăzută la art. 2 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 15/2013 în contul de recuperare debite aferent Programului operaţional sectorial Mediu, urmând a se efectua transferul în contul de disponibil aferent FEDR/FC;
    b) comunică Compartimentului juridic şi investigare nereguli informaţiile necesare pentru înregistrarea în Registrul debitorilor a sumelor recuperate.
    ART. 9
    Dosarele aferente notelor de constatare a neregulilor şi de stabilire a corecţiilor financiare prin care se stabileşte suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice se arhivează separat la nivelul Compartimentului juridic şi investigare nereguli din cadrul AM POS Mediu.

    ANEXĂ
    la norme

    Nr. de înregistrare beneficiar ............/...............

                              SOLICITARE
    pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice în conformitate cu Ordonanţa Guvernului nr. 15/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice

    Denumirea beneficiarului:
    Codul SMIS:
    Domeniul major de intervenţie:
    Titlul proiectului:
    I. Tipul beneficiarului (conform art. 1 din Ordonanţa Guvernului nr. 15/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice)
    Instituţie publică locală []
    Operator regional []
    II. Stadiul implementării proiectului
    În implementare []
    Finalizat []
    III. 1. Nr./data contractului economic afectat de neregulă*1):
    ..................................................................
_________
    *1) În cazul în care pentru un singur proiect (cod SMIS) există mai multe contracte de achiziţie publică pentru care au fost aplicate corecţii financiare, se reiau pct. III.1-III.6, continuând numerotarea cu IV.1-IV.6 etc.

    Obiectul contractului: ...........................................
    Denumirea contractorului: ........................................
    Valoarea iniţială a contractului economic (fără TVA): ............ (nu se ia în calcul valoarea actelor adiţionale ulterioare)
    Procentul corecţiei/Reducerea procentuală: .......................
    III.2. Procedura a fost lansată în Sistemul electronic al achiziţiilor publice, denumit în continuare SEAP, înainte de 10 iunie 2011: []
    - Se ataşează anunţul/invitaţia de participare din SEAP.
    - Se ataşează copie de pe raportul de activitate întocmit de Unitatea pentru coordonarea şi verificarea achiziţiilor publice/Compartimentul de verificare a achiziţiilor publice, denumite în continuare UCVAP/CVAP.
    - Se anexează copie de pe nota de constatare.
    - Se anexează copie de pe confirmarea de primire a notei de constatare, dacă este cazul.
    - În situaţia în care nota de constatare nu a făcut obiectul unui litigiu în instanţă, se depune o declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal, sub sancţiunea falsului în declaraţii, din care să rezulte că nu a existat un litigiu referitor la respectiva notă de constatare.
    - În situaţia în care nota de constatare a făcut obiectul unui litigiu în instanţă, se ataşează o copie a hotărârii judecătoreşti, iar în cazul în care instanţa de judecată nu a redactat hotărârea judecătorească, un certificat de grefă din care să reiasă soluţia. Dacă instanţa nu s-a pronunţat, se depune o copie după acţiunea în instanţă cu privire la suspendarea/anularea notelor de constatare, cu indicarea instanţei la care a fost introdusă şi a numărului de dosar, sau orice alt document care dovedeşte existenţa unei acţiuni pe rolul instanţei judecătoreşti.
    III.3. Procedura a fost lansată în SEAP în perioada 10 iunie-1 octombrie 2011: []
    - Se ataşează anunţul/invitaţia de participare din SEAP.
    - Se ataşează copie de pe raportul procedurii cu opinia UCVAP/CVAP "fără observaţii".
    - Se anexează copie de pe nota de constatare.
    - Se anexează copie de pe confirmarea de primire a notei de constatare, dacă este cazul.
    - În situaţia în care nota de constatare nu a făcut obiectul unui litigiu în instanţă, se depune o declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal, sub sancţiunea falsului în declaraţii, din care să rezulte că nu a existat un litigiu referitor la respectiva notă de constatare.
    - În situaţia în care nota de constatare a făcut obiectul unui litigiu în instanţă, se ataşează o copie a hotărârii judecătoreşti, iar în cazul în care instanţa de judecată nu a redactat hotărârea judecătorească, un certificat de grefă din care să reiasă soluţia. Dacă instanţa nu s-a pronunţat, se depune o copie după acţiunea în instanţă cu privire la suspendarea/anularea notelor de constatare, cu indicarea instanţei la care a fost introdusă şi a numărului de dosar, sau orice alt document care dovedeşte existenţa unei acţiuni pe rolul instanţei judecătoreşti.
    III.4. Procedura a fost lansată în SEAP după 1 octombrie 2011: []
    - Se ataşează anunţul/invitaţia de participare din SEAP.
    - Se anexează copie de pe nota de constatare.
    - Se anexează copie de pe confirmarea de primire a notei de constatare, dacă este cazul.
    - În situaţia în care nota de constatare nu a făcut obiectul unui litigiu în instanţă, se depune o declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal, sub sancţiunea falsului în declaraţii, din care să rezulte că nu a existat un litigiu referitor la respectiva notă de constatare.
    - În situaţia în care nota de constatare a făcut obiectul unui litigiu în instanţă, se ataşează o copie a hotărârii judecătoreşti, iar în cazul în care instanţa de judecată nu a redactat hotărârea judecătorească, un certificat de grefă din care să reiasă soluţia. Dacă instanţa nu s-a pronunţat, se depune o copie după acţiunea în instanţă cu privire la suspendarea/anularea notelor de constatare, cu indicarea instanţei la care a fost introdusă şi a numărului de dosar, sau orice alt document care dovedeşte existenţa unei acţiuni pe rolul instanţei judecătoreşti.
    III.5. Corecţiile financiare/Reducerile procentuale aplicate pentru procedura de achiziţie publică ce au respectat prevederile Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice nr. 51/2009 privind accelerarea procedurilor de licitaţie restrânsă şi negociere cu publicare prealabilă a unui anunţ de participare, încălcând prevederile art. 38 din Directiva 2004/18/CE a Parlamentului European şi a Consiliului din 31 martie 2004 privind coordonarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţii publice de lucrări, de bunuri şi de servicii:
    - Se ataşează copie de pe nota justificativă privind alegerea procedurii de achiziţie.
    - Se ataşează anunţul/invitaţia de participare din SEAP.
    - Se anexează copie de pe nota de constatare/nota de neconformitate.
    - Se anexează copie de pe confirmarea de primire a notei de constatare, dacă este cazul.
    - În situaţia în care nota de constatare nu a făcut obiectul unui litigiu în instanţă, se depune o declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal, sub sancţiunea falsului în declaraţii, din care să rezulte că nu a existat un litigiu referitor la respectiva notă de constatare.
    - În situaţia în care nota de constatare a făcut obiectul unui litigiu în instanţă, se ataşează o copie a hotărârii judecătoreşti, iar în cazul în care instanţa de judecată nu a redactat hotărârea judecătorească, un certificat de grefă din care să reiasă soluţia. Dacă instanţa nu s-a pronunţat, se depune o copie după acţiunea în instanţă cu privire la suspendarea/anularea notelor de constatare, cu indicarea instanţei la care a fost introdusă şi a numărului de dosar, sau orice alt document care dovedeşte existenţa unei acţiuni pe rolul instanţei judecătoreşti.
    III.6. Solicit suma de: .........., reprezentând Fondul European de Dezvoltare Regională/Fondul de Coeziune, denumit în continuare FEDR/FC (1); suma de ........, reprezentând cofinanţare de la bugetul de stat (2); şi suma de ............, reprezentând TVA (3).

┌────┬───────────────────────────────────┬─────────┬─────────────────┬────────┐
│Nr. │Cererea de rambursare/plată în care│ │ │ │
│crt.│s-au aplicat corecţii financiare/ │ FEDR/FC │ Bugetul de stat │ TVA │
│ │ reduceri procentuale │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────┼─────────┼─────────────────┼────────┤
│ 1. │Cererea de rambursare nr. 1 │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────┼─────────┼─────────────────┼────────┤
│ 2. │.... │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────┼─────────┼─────────────────┼────────┤
│ 3. │.... │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────┼─────────┼─────────────────┼────────┤
│ 4. │.... │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────┼─────────┼─────────────────┼────────┤
│ │TOTAL: │ (1) │ (2) │ (3) │
└────┴───────────────────────────────────┴─────────┴─────────────────┴────────┘


    În cazul în care debitele au fost stinse prin reţineri din cererile de rambursare, se completează următorul tabel:

┌────┬──────────────────────────────┬─────────────┬──────────────┬─────────────┐
│Nr. │Cererea de rambursare/plată în│Suma reţinută│Suma reţinută │Suma reţinută│
│crt.│ care s-au reţinut debitele │ din FEDR/FC │din bugetul de│reprezentând │
│ │ calculate în nota de │ │ stat │ TVA │
│ │ constatare │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────┼─────────────┼──────────────┼─────────────┤
│ 1. │Cererea de rambursare nr. 1 │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────┼─────────────┼──────────────┼─────────────┤
│ 2. │..... │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────┼─────────────┼──────────────┼─────────────┤
│ 3. │..... │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────┼─────────────┼──────────────┼─────────────┤
│ 4. │.... │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────┼─────────────┼──────────────┼─────────────┤
│ │TOTAL: │ │ │ │
└────┴──────────────────────────────┴─────────────┴──────────────┴─────────────┘


    În cazul în care debitele au fost achitate parţial sau în totalitate prin plată voluntară:

┌────┬──────────────────────────────┬────────────────────────────┐
│Nr. │ │ │
│crt.│ Ordin de plată/data │ Suma achitată │
├────┼──────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ │ │ │
├────┼──────────────────────────────┼────────────────────────────┤
│ │ │ │
├────┼──────────────────────────────┴────────────────────────────┤
│ │Total debit achitat prin plata voluntară │
└────┴───────────────────────────────────────────────────────────┘


    (Se ataşează ordinele de plată şi extrasele de cont.)


    Semnătura ..............................................
    Ştampila
    Numele şi prenumele reprezentantului legal .............
    Data ...................................................

                 ________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016