Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORMATIV din 26 mai 2009  cu tarifele pentru plata prestaţiilor de servicii în domeniile de activitate ale Inspecţiei Muncii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 NORMATIV din 26 mai 2009 cu tarifele pentru plata prestaţiilor de servicii în domeniile de activitate ale Inspecţiei Muncii

EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 372 din 3 iunie 2009

ART. 1
(1) Inspecţia Muncii efectueazã, prin personalul propriu analize, expertize tehnice şi acordã asistenţã de specialitate şi consultanţã în domeniul relaţiilor de muncã şi al securitãţii şi sãnãtãţii în muncã, denumite în continuare prestaţii de servicii, la cererea persoanelor fizice, juridice, persoanelor fizice autorizate şi a altor entitãţi constituite în condiţiile legii.
(2) Contravaloarea prestaţiilor de servicii efectuate în condiţiile prevãzute de prezentul normativ se suportã de cãtre beneficiarii acestora şi se vireazã în contul de trezorerie sau la casieria inspectoratului teritorial de muncã care efectueazã prestaţia.
ART. 2
(1) Prestaţiile de servicii prevãzute în prezentul normativ se efectueazã numai dupã confirmarea achitãrii tarifului.
(2) Prin excepţie de la prevederile alin. (1), în condiţiile în care prin lege se precizeazã cã prestaţiile de servicii trebuie efectuate de îndatã ce au fost solicitate de beneficiarii legali, achitarea tarifului poate fi ulterioarã realizãrii acestora.
ART. 3
În funcţie de categoria de servicii prestate, tarifele care se percep de la persoane fizice, juridice, persoane fizice autorizate şi de la alte entitãţi constituite în condiţiile legii sunt urmãtoarele:
1. Participarea inspectorilor de muncã la efectuarea determinãrilor de noxe, respectiv participarea la activitãţile pentru acordarea unor drepturi prevãzute de legislaţia în vigoare, potrivit prevederilor <>art. 2 din Hotãrârea Guvernului nr. 246/2007 privind metodologia de reînnoire a avizelor de încadrare a locurilor de muncã în condiţii deosebite, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
Tarif: 40 lei/orã.
2. Analiza documentaţiei şi expertizarea unitãţilor în vederea eliberãrii autorizaţiei de deţinere a materialelor explozive în conformitate cu prevederile <>art. 8 din Legea nr. 126/1995 privind regimul materiilor explozive, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
Tarif: - materiale explozive propriu-zise - 360 lei;
- obiecte artizanale şi de distribuţie pe bazã de amestecuri pirotehnice - 300 lei.
3. Expertiza şi analiza în vederea eliberãrii autorizaţiei de depozitare a materiilor explozive, în conformitate cu prevederile <>art. 9 din Legea nr. 126/1995 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
Tarif: 400 lei.
4. Expertiza şi analiza documentaţiei în vederea acordãrii vizei anuale a autorizaţiei de deţinere materii explozive, conform prevederilor <>art. 11 din Legea nr. 126/1995 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
Tarif: - materiale explozive propriu-zise - 60 lei;
- obiecte artizanale şi de distracţie pe bazã de amestecuri pirotehnice - 200 lei.
5. Analiza documentaţiei şi efectuarea expertizãrii în vederea:
- acordãrii vizei anuale a autorizaţiei de funcţionare a depozitelor de materii explozive - emiterii avizului de amplasare a firidelor de explozivi la persoanele juridice cu profil minier, potrivit prevederilor <>art. 19 din Legea nr. 126/1995 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
- expertizãrii/avizãrii încãperilor pentru depozitarea, pãstrarea şi manipularea capselor pentru pistoalele de implant bolţuri, fuzee antigrindinã, capse de alarmare utilizate la transportul feroviar, capse de asomare, spaţii destinate depozitãrii armelor, precum şi spaţii destinate depozitãrii muniţiilor, capselor, pulberilor de muniţie, conform prevederilor <>Ordinului ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse nr. 1.102/2008 privind avizarea spaţiilor destinate depozitãrii muniţiilor, capselor sau pulberilor pentru muniţie;
- aprobãrii depãşirii cu 25 % a cantitãţii maxime de exploziv pentru care s-a eliberat autorizaţia depozitului, conform <>art. 9 din Legea nr. 126/1995 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
Tarif: 200 lei/aviz.
6. Examinarea artificierilor şi pirotehniştilor în vederea autorizãrii acestora şi asistenţã tehnicã la pregãtirea activitãţilor pentru autorizarea şi reautorizarea artificierilor, conform <>art. 29^3 din Legea nr. 126/1995 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
Tarif: 50 lei/candidat.
7. Eliberarea de certificate/adeverinţe în baza documentelor existente în arhivele inspectoratelor teritoriale de muncã, la cererea persoanelor fizice, juridice sau a oricãror entitãţi care au dreptul legal de a solicita şi a obţine aceste informaţii, conform <>Legii Arhivelor Naţionale nr. 16/1996 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi <>Ordonanţei Guvernului nr. 33/2002 privind reglementarea eliberãrii certificatelor şi adeverinţelor de cãtre autoritãţile publice centrale şi locale, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 223/2002 .
Tarif: 40 lei/document.
8. Eliberarea de copii în baza documentelor existente în arhivele inspectoratelor teritoriale de muncã la cererea persoanelor fizice, juridice sau a oricãror entitãţi care au dreptul legal de a solicita şi obţine aceste informaţii, conform prevederilor <>Legii nr. 16/1996 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
Tarif: 0,5 lei/paginã.
9. Eliberarea de certificate cu informaţii extrase din baza de date organizatã la nivelul Inspecţiei Muncii cu registrele generale de evidenţã a salariaţilor depuse de angajatori, conform <>Hotãrârii Guvernului nr. 161/2006 privind întocmirea şi completarea registrului general de evidenţã a salariaţilor, cu modificãrile ulterioare, şi <>Ordonanţei Guvernului nr. 33/2002 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 223/2002 .
Tarif: 10 lei/salariat.
10. Furnizarea datelor din Registrul general de evidenţã a salariaţilor pentru refacerea conţinutului sãu la angajator, prin preluarea informaţiilor din baza de date organizatã la nivelul Inspecţiei Muncii, conform <>Hotãrârii Guvernului nr. 161/2006 , cu modificãrile ulterioare.
Tarif: 50 lei/registru de cel mult 1 MB, plus 10 lei pentru fiecare MB suplimentar.
ART. 4
Prin excepţie de la prevederile art. 2, nu se percep tarife pentru prestarea de servicii cãtre:
a) instituţiile care funcţioneazã în subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale. Informaţiile furnizate se utilizeazã numai în scopul menţionat în mod expres în solicitarea adresatã de cãtre aceste instituţii, cu respectarea prevederilor <>Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
b) instanţele de judecatã, organele de cercetare penalã, organele de urmãrire penalã, organele fiscale, precum şi oricare alte instituţii pentru care actele normative prevãd scutirea de taxe, tarife şi comisioane;
c) instituţiile cu care Inspecţia Muncii a încheiat protocoale de colaborare privind efectuarea de prestaţii cu titlu gratuit, necesare realizãrii atribuţiilor acestora, potrivit legii.

----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016