Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORMA din 26 aprilie 2013  privind circulatia trenurilor de calatori remorcate in sistem simplificat pe linii de cale ferata incalecate    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORMA din 26 aprilie 2013 privind circulatia trenurilor de calatori remorcate in sistem simplificat pe linii de cale ferata incalecate

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 262 din 10 mai 2013

    ART. 1
    Distanţele de circulaţie cu linii de cale ferată încălecate pe care circulă trenurile de călători remorcate în sistem simplificat sunt următoarele:
    a) Valea Vişeului - Sighetu Marmaţiei, cu lungimea de 25 km;
    b) Porumbeşti - Halmeu, cu lungimea de 3,8 km;
    c) Socola - Ungheni, cu lungimea de 17,9 km;
    d) Dorneşti - Vadu Siret, cu lungimea de 18,8 km;
    e) Ramificaţia C.S.G. - Ramificaţia Tunel, cu lungimea de 1,54 km.
    ART. 2
    Mecanicii de locomotivă-automotor şi şefii de tren care conduc/deservesc trenurile de călători remorcate în sistem simplificat pe linii de cale ferată încălecate trebuie să fie autorizaţi conform reglementărilor specifice în vigoare.
    ART. 3
    Trenurile de călători prevăzute să fie remorcate în sistem simplificat pe distanţele de circulaţie cu linii de cale ferată încălecate au oprire atât în staţiile care precedă distanţele de circulaţie prevăzute la art. 1, cât şi în staţiile terminus ale acestor distanţe de circulaţie.
    ART. 4
    (1) În staţia care precedă distanţa de circulaţie cu linii de cale ferată încălecate, după darea de către şeful de tren a semnalului "pornirea trenului", acesta se deplasează în cabina de conducere a locomotivei, automotorului sau ramei electrice.
    (2) În perioada cât şeful de tren se află în cabina de conducere a locomotivei, automotorului sau ramei electrice, atribuţiile acestuia privind verificarea legitimaţiilor de călătorie şi integritatea inventarului vagoanelor din sectorul respectiv de activitate, precum şi atribuţiile privind darea semnalului "gata de plecare/pornirea trenului" sunt preluate de către conductorul de tren.
    (3) Dacă în partida trenului sunt mai mulţi conductori de tren, şeful de tren menţionează pe formularul "Arătarea vagoanelor trenului" şi pe "Nota de predare-primire" numele conductorului de tren care preia atribuţiile sale privind verificarea legitimaţiilor de călătorie, integritatea inventarului vagoanelor din sectorul său de activitate, precum şi atribuţiile privind darea semnalului "gata de plecare/pornirea trenului".
    ART. 5
    Şeful de tren care se află în cabina de conducere a locomotivei, automotorului sau ramei electrice urmăreşte linia, parcursul, indicaţiile semnalelor şi indicatoarelor, comunicând mecanicului indicaţiile semnalelor fixe şi mobile care ordonă oprirea, lipsa gabaritului de liberă trecere sau eventualele obstacole care împiedică circulaţia trenului.
    ART. 6
    La oprirea trenului în staţiile de cale ferată, haltele comerciale şi punctele de oprire în linie curentă aferente liniilor încălecate se procedează astfel:
    a) în staţiile de cale ferată semnalul "pornirea trenului" se dă de către impiegatul de mişcare în baza indicaţiei de liber a semnalului de ieşire şi a semnalului "gata de plecare" dat de conductorul/conductorii de tren;
    b) în haltele comerciale şi punctele de oprire în linie curentă fără impiegat de mişcare, conductorul de tren desemnat ca înlocuitor al şefului de tren conform art. 4 alin. (3) dă semnalul "pornirea trenului" după îmbarcarea/debarcarea călătorilor şi/sau în baza semnalului "gata de plecare" dat de ceilalţi conductori de tren.
    ART. 7
    În staţiile care delimitează distanţele de circulaţie cu linii de cale ferată încălecate, şeful de tren, înainte de a se deplasa din cabina locomotivei, automotorului sau ramei electrice pentru a-şi relua atribuţiile specifice funcţiei, înscrie sub semnătură în formularul "Foaia de parcurs" a locomotivei, în capitolul I la rubrica "menţiuni asupra trenului" formula: "însoţit mecanicul trenului ............ de la staţia ............ la staţia ............", precum şi eventualele observaţii asupra circulaţiei trenului.
    ART. 8
    În situaţia în care mecanicul trenului îşi pierde capacitatea de conducere a trenului, şeful de tren procedează conform prevederilor art. 111 alin. (1) din Regulamentul pentru circulaţia trenurilor şi manevra vehiculelor feroviare - nr. 005, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.816/2005, cu modificările şi completările ulterioare.

                                     -----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016