Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME din 21 decembrie 2020  privind autorizarea, organizarea şi funcţionarea centrelor de vaccinare împotriva COVID-19    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 NORME din 21 decembrie 2020 privind autorizarea, organizarea şi funcţionarea centrelor de vaccinare împotriva COVID-19

EMITENT: Ministerul Sănătăţii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1289 din 24 decembrie 2020
──────────
    Stabilite prin ORDINUL nr. 2.171/181/M223/4.380/2020, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 1289 din 24 decembrie 2020.
──────────
    I. Conducere
    1. Conducerea operativă a centrelor de vaccinare se realizează după cum urmează:
    a) la nivel central - Comitetul Naţional de Coordonare a Activităţilor privind Vaccinarea împotriva COVID-19 (CNCAV);
    b) la nivel judeţean/al municipiului Bucureşti - centrul judeţean de coordonare şi conducere a intervenţiei (CJCCI), în care sunt desemnate persoane responsabile din cadrul instituţiei prefectului, cu rol de coordonare la nivel judeţean/al municipiului Bucureşti, consiliul judeţean/Consiliul General al Municipiului Bucureşti, cu rol de sprijin, direcţia de sănătate publică judeţeană/a municipiului Bucureşti, cu rol de coordonare a activităţilor din punct de vedere medical, reprezentanţi din structuri ale Ministerului Apărării Naţionale şi ale Ministerului Afacerilor Interne, cu rol de coordonare a activităţilor de sprijin specifice;
    c) la nivel local se constituie nucleul local de coordonare din reprezentanţi desemnaţi de primar, un reprezentant al structurii medicale existente la nivel local (unitate sanitară sau medic de familie, după caz), un reprezentant al structurilor locale de ordine şi siguranţă publică şi reprezentanţi ai Ministerului Apărării Naţionale, după caz;

    2. a) CNCAV coordonează şi monitorizează permanent toate activităţile desfăşurate în cadrul campaniei de vaccinare la nivel naţional, cu sprijinul CJCCI, prin persoanele prevăzute la pct. 1 lit. b);
    b) CJCCI, prin personalul prevăzut la pct. 1 lit. b), coordonează şi monitorizează permanent toate activităţile desfăşurate în cadrul campaniei de vaccinare la nivel judeţean, cu sprijinul nucleelor locale de coordonare prevăzute la pct. 1 lit. c), şi asigură implementarea măsurilor dispuse de CNCAV;
    c) nucleul local de coordonare asigură implementarea măsurilor dispuse de CNCAV şi CJCCI la nivel local.


    II. Structura generală a centrelor de vaccinare
    1. Centrele de vaccinare împotriva COVID-19, denumite în continuare centre de vaccinare, sunt înfiinţate prin ordin al ministrului sănătăţii la propunerea direcţiilor de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti.
    1.1. Centrul de vaccinare este un spaţiu special destinat care respectă prezentele norme, fiind înfiinţat în scopul desfăşurării activităţii de vaccinare a populaţiei împotriva COVID-19.
    1.2. Modelul de organizare a unui centru de vaccinare este prevăzut în anexa nr. 5 la prezentele norme.

    2. În conformitate cu prevederile Strategiei de vaccinare împotriva COVID-19 în România, centrele de vaccinare se pot organiza în:
    a) centre de vaccinare fixe;
    b) centre de vaccinare mobile: caravane sau alte formaţiuni mobile, aparţinând Ministerului Afacerilor Interne - Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă şi/sau Ministerului Apărării Naţionale sau structurilor subordonate acestora;
    c) echipe mobile de vaccinare - pentru vaccinarea în locaţii specifice;
    d) centre de vaccinare de tip drive-through pentru marile oraşe, destinate populaţiei generale;
    e) la nivelul cabinetului de medicină de familie, după caz, în funcţie de evoluţia epidemiologică şi tipul vaccinurilor disponibile.

    3. Fiecare centru de vaccinare va avea un medic coordonator şi se organizează respectând un circuit unidirecţional. Centrul de vaccinare fix cuprinde:
    a) punctul de intrare este deservit de personal de primire/pază/supraveghere/îndrumare;
    b) punctul de recepţie este deservit de doi sau mai mulţi registratori medicali, în funcţie de numărul de persoane programate;
    c) punctul/zona de triaj medical anterior vaccinării este deservit(ă) de o echipă medicală ce cuprinde un medic şi personal sanitar şi auxiliar, după caz;
    d) punctul de vaccinare este deservit de 2 asistenţi medicali şi registrator, după caz. Numărul punctelor de vaccinare se stabileşte în funcţie de suprafaţa centrului de vaccinare, respectând regulile de distanţare socială;
    e) punctul/zona de supraveghere postvaccinare este deservit(ă) de personal medico-sanitar şi auxiliar, după caz, fiind necesar cel puţin un medic;
    f) punctul de ieşire.

    4. În fiecare centru de vaccinare se asigură:
    a) echipa pentru protecţie şi îndrumare/orientare: jandarmi, poliţie locală, poliţie, personal al Ministerului Apărării Naţionale, dimensionate la capacitatea de procesare a centrului de vaccinare. Protecţia centrelor de vaccinare se asigură prin măsuri specifice de ordine şi siguranţă publică;
    b) echipa de suport logistic poate fi compusă din personal din cadrul unităţilor aflate în subordinea şi în coordonarea Ministerului Sănătăţii, Ministerului Afacerilor Interne, Ministerului Apărării Naţionale.

    5. Pentru centrul de vaccinare organizat în spaţii mari, deschise, precum săli de sport, pavilioane expoziţionale sau altele asemenea, se va asigura:
    a) separarea prin paravane a echipelor de vaccinare, în cazul în care nu există cabinete separate;
    b) personal pentru curăţenie şi dezinfecţie;
    c) accesibilitatea punctelor de ieşire, pornind de la punctul de triaj până la cel de supraveghere în sens fără întoarcere (unidirecţional).

    6. Centrul de vaccinare mobil cuprinde:
    a) punct/zona de intrare şi triaj: minimum un registrator şi personal medico-sanitar, cel puţin un medic şi un asistent medical, adaptat la numărul de persoane care se vaccinează;
    b) punct de vaccinare şi supraveghere postvaccinare: 2 asistenţi medicali şi un registrator, după caz;
    c) echipă pentru protecţie şi îndrumare/orientare: jandarmi, poliţie locală, poliţie, personal al Ministerului Apărării Naţionale, dimensionate la capacitatea de procesare a centrului de vaccinare;
    d) echipă de suport logistic: personal din cadrul unităţilor aflate în subordinea şi în coordonarea Ministerului Sănătăţii, Ministerului Afacerilor Interne, Ministerului Apărării Naţionale.

    6.1. Centrele de vaccinare mobile se utilizează în funcţie de necesitate, acolo unde nu se pot organiza centre fixe de vaccinare.
    7. Echipele de vaccinare mobile sunt parte a unor centre de vaccinare fixe şi sunt destinate pentru a deservi centrele rezidenţiale, centrele de îngrijire pentru vârstnici, categorii de personal esenţial sau alte categorii de persoane pentru care accesul la un centru de vaccinare fix sau mobil este limitat. O echipă de vaccinare este formată din:
    a) 1 medic coordonator;
    b) 2 asistenţi medicali;
    c) 1 registrator.

    8. Centrul de vaccinare de tip drive-through se organizează în marile oraşe, în funcţie de densitatea populaţiei, în zone care permit accesul facil al persoanelor cu mijloace auto proprii, fiind destinate pentru populaţia generală, în ultima etapă a campaniei de vaccinare. Structura unui astfel de centru de vaccinare presupune o locaţie fixă - cu punct de triaj şi registratură, punct de păstrare a vaccinurilor, spaţiu pentru colectarea deşeurilor, spaţiu pentru echipele vaccinatoare. Structura este constituită din:
    a) echipele vaccinatoare: cel puţin patru, formate din 2 asistenţi medicali şi cel puţin 2 medici la 4 echipe vaccinatoare;
    b) punctul de triaj medical: cel puţin 4 puncte cu câte un asistent medical şi cel puţin un medic coordonator;
    c) punctul de registratură: cel puţin 2 puncte cu câte un registrator;
    d) punctul de aşteptare postvaccinare: echipa medicală coordonată de cel puţin 1 medic pentru 4 echipe vaccinatoare;
    e) echipă pentru protecţie şi îndrumare/orientare: jandarmi, poliţie locală, poliţie, personal al Ministerului Apărării Naţionale, dimensionate la capacitatea de procesare a centrului de vaccinare;
    f) echipă de suport logistic formată din personal al unităţilor aflate în subordinea şi în coordonarea Ministerului Sănătăţii, Ministerului Afacerilor Interne, Ministerului Apărării Naţionale.

    9. La nivelul cabinetului de medicină de familie se respectă regulile generale de funcţionare pentru cabinetele de medicină de familie, iar echipa de vaccinare are în componenţă:
    a) medic de familie, titular/asociat/angajat al unui cabinet medical;
    b) asistent/asistenţi care au o relaţie contractuală cu cabinetul medicului de familie;
    c) colaboratori: asistent medical comunitar (AMC), mediator sanitar (MS), moaşă, asistent social/tehnician, consilier şcolar şi/sau mediator şcolar, după caz.


    III. Reguli generale de funcţionare în centrul de vaccinare
    1. În centrul de vaccinare se sigură un circuit într-un singur sens (flux unidirecţional, fără intersectare).
    2. Vaccinarea se realizează pe bază de programare, pentru a evita aglomeraţia. Persoanele se pot programa on-line, telefonic, prin medicul de familie sau prin intermediul direcţiei de asistenţă socială din cadrul consiliilor locale, după caz.
    3. Se asigură respectarea măsurilor de distanţare fizică prin evidenţierea de marcaje pe podea. De asemenea, se asigură, prin marcaj, circuitul de intrare şi ieşire.
    4. Se asigură necesarul de apă potabilă şi menajeră, precum şi iluminatul corespunzător şi confortul termic.
    5. Numărul de persoane pentru vaccinurile multidoză se stabileşte în funcţie de vaccin.
    6. Programarea la vaccinare se efectuează la intervale orare fixe, în funcţie de numărul de doze de vaccin pe fiolă.
    7. Se asigură igiena, dezinfecţia şi curăţenia tuturor spaţiilor din centru, în conformitate cu legislaţia în vigoare.
    8. Spaţiile alocate centrului de vaccinare se aerisesc timp de 10 minute la fiecare două ore.
    9. În centrul de vaccinare, eliminarea deşeurilor se efectuează zilnic, conform legislaţiei specifice. Toate centrele de vaccinare sunt arondate de regulă spitalului judeţean sau altui spital din proximitate. Spitalul de arondare este responsabil, prin contractul propriu de management al deşeurilor medicale, de managementul deşeurilor rezultate din activitatea medicală de la centrul de vaccinare.
    10. La nivelul centrelor de vaccinare mari, cu peste 5 echipe vaccinatoare, sau aflate la distanţă considerabilă faţă de cea mai apropiată unitate medicală, se asigură personal specializat pentru prim ajutor calificat.
    11. Pentru asigurarea activităţilor de vaccinare din centrele de vaccinare, se asigură distribuţia de vaccin, în conformitate cu nevoile acestora, de la nivelul centrelor de stocare şi distribuţie de vaccin, care sunt prevăzute în anexa nr. 6 la prezentele norme.

    IV. Descrierea circuitului persoanelor venite pentru vaccinare
    1. Punctul de intrare în centrul de vaccinare
    1.1. La intrarea în centrul de vaccinare, personalul de pază/de primire sau personalul instruit în acest scop va verifica temperatura persoanelor prin scanare.
    1.2. Accesul persoanelor care înregistrează o temperatură corporală de peste 37,3 grade C nu este permis în centrul de vaccinare. Persoana va primi indicaţia să se reprogrameze.
    1.3. Dacă persoana prezentată are temperatura corporală mai mică sau egală cu 37,3 grade C, este îndrumată către recepţie.

    2. Punctul de recepţie (lângă intrare) este deservit de minimum doi registratori.
    2.1. Persoana prezintă cartea de identitate (CI).
    2.2. Registratorul verifică programarea.
    2.3. Persoana primeşte şi completează chestionarul de triaj vaccinare adulţi, prevăzut în anexa nr. 1, şi i se înmânează formularul pentru consimţământul informat. Chestionarul de triaj va fi disponibil pentru descărcare/printare pe site-ul de realizare a programării şi, de asemenea, va fi disponibil în forma printată la recepţie.
    2.4. Persoana este direcţionată la punctul/zona de triaj medical.

    3. Punctul/zona de triaj medical
    3.1. La intrarea în zona de triaj medical, persoana prezintă chestionarul de triaj (anexa nr. 1) şi medicul efectuează triajul medical. Dacă la triaj nu se identifică nicio contraindicaţie la vaccinare, persoana citeşte şi semnează formularul de consimţământ informat şi ulterior este direcţionată către cabinetul de vaccinare.
    3.2. În cazul în care se identifică o contraindicaţie temporară la vaccinare, persoana nu este vaccinată şi primeşte recomandarea de a se reprograma.
    3.3. Numărul maxim de persoane admis în zona de triaj, cu excepţia personalului, va fi dat de numărul de doze dintr-o fiolă de vaccin şi numărul cabinetelor de vaccinare şi de suprafaţă/volumul încăperii/zonei destinate.
    3.4. Între zona de triaj şi cea de vaccinare poate să mai existe o zonă-tampon de aşteptare.

    4. Punctul de vaccinare
    4.1. În punctul de vaccinare se scanează datele personale, se administrează vaccinul şi se introduc datele despre vaccin în Registrul electronic naţional de vaccinare (RENV).
    4.2. Acolo unde introducerea datelor în RENV nu este posibilă, acestea se înregistrează în registrul de vaccinare, format hârtie, care să conţină toate câmpurile din RENV.
    4.3. După vaccinare, adeverinţa de vaccinare este generată automat din RENV sau este completată pe format hârtie pentru cazul prevăzut la pct. 4.2 şi poate fi transmisă electronic sau în format hârtie, după caz, persoanei vaccinate.
    4.4. Persoana este informată prin SMS/e-mail şi este anunţată prin medicul de familie pentru prezentarea la cea dea doua doză de vaccin.

    5. Punctul de supraveghere postvaccinare
    5.1. După vaccinare, toate persoanele sunt invitate să ia loc în spaţiul de supraveghere postvaccinare şi să aştepte timp de 15 minute.
    5.2. Dacă în acest interval nu apare nicio reacţie postvaccinală, persoana urmează circuitul de ieşire/părăsire a incintei.
    5.3. În cazul apariţiei unei reacţii adverse postvaccinale indezirabile (RAPI), aceasta este investigată şi raportată în conformitate cu metodologia de supraveghere RAPI - http://www.cnscbt.ro/index.php/metodologii/rapi - fişa de raportare RAPI (anexa nr. 2).
    5.4. Raportarea RAPI se poate face şi individual, autodeclarare direct pe site-ul Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale din România (ANMDMR) - https://www.anm.ro/medicamente-de-uz-uman/farmacovigilenta/raporteaza-o-reactie-adversa/, prin completarea fişei de autodeclarare pentru raportarea RAPI la ANMDMR (anexa nr. 3), sau declarare a profesionistului din domeniul sănătăţii, prin completarea fişei de declarare a profesionistului în domeniul sănătăţii pentru raportarea RAPI la ANMDMR (anexa nr. 4).
    5.5. Toate reacţiile postvaccinale severe sunt investigate conform metodologiei mai sus menţionate.
    5.6. Dacă persoana vaccinată dezvoltă semne de şoc anafilactic primeşte tratament de urgenţă şi, dacă se consideră necesar, se solicită, prin apel la 112, intervenţia serviciilor de urgenţă şi prim ajutor calificat şi/sau transportul persoanei respective la cel mai apropiat spital care are structură de primiri urgenţe.

    6. Persoanele vaccinate vor fi informate cu privire la conduită în caz de reacţii adverse postvaccinale.

    V. Dotarea spaţiilor în cadrul centrului de vaccinare
    1. Zona de intrare - locul unde se face scanarea temperaturii:
    a) personal de pază/primire şi/sau personal instruit pentru măsurarea temperaturii;
    b) dispozitiv de măsurare a temperaturii.

    2. Punctul de recepţie:
    a) personal: personal de primire instruit pentru verificarea programării, scanarea documentelor de identitate, asistenţă în completarea chestionarului de triaj;
    b) birou de primire, scaune;
    c) computer, scaner documente de identitate, pixuri, hârtie;
    d) conexiune la internet;
    e) imprimantă;
    f) echipamente şi materiale de protecţie, soluţie dezinfectantă;
    g) surse de apă potabilă - dozatoare de apă.

    3. Punctul/zona de triaj medical:
    a) personal: medic şi asistent medical;
    b) chiuvetă, apă curentă, săpun lichid, dezinfectant, prosoape din hârtie;
    c) masă, scaune (minimum 6);
    d) echipament de protecţie - mască, vizieră, halat, mănuşi;
    e) stetoscop, tensiometru.

    4. Punctul de vaccinare:
    a) frigider cu termostat, termometru de interior şi grafic de temperatură - cel puţin unul pe centru - va deservi toate echipele de vaccinare;
    b) mobilier - scaun de vaccinare/pat/canapea de consultaţie, scaune, masă;
    c) tabletă/PC/laptop pentru înregistrarea vaccinării în RENV;
    d) imprimantă, după caz;
    e) materiale sanitare;
    f) kit de vaccinare;
    g) acces facil la sursa de apă curentă, săpun lichid, prosoape din hârtie, dezinfectant de mâini.

    5. Punctul de supraveghere postvaccinare:
    a) scaune, masă, pat/canapea de consultaţie, după caz;
    b) echipament de protecţie - mască, vizieră, halat, mănuşi;
    c) surse de apă potabilă - dozatoare de apă;
    d) trusa de urgenţă care conţine cel puţin: tensiometru, stetoscop, ser fiziologic, branule, adrenalină, HHC, perfuzor.

    6. Grup sanitar pentru personal:
    a) materiale sanitare necesare: săpun lichid, dezinfectant pentru mâini, prosop din hârtie;
    b) apă curentă;
    c) program de dezinfecţie, produse de curăţenie.


    7. Grup sanitar pentru populaţie:
    a) materiale sanitare necesare: săpun lichid, dezinfectant pentru mâini, prosop din hârtie;
    b) apă curentă;
    c) program de dezinfecţie, produse de curăţenie.

    VI. Kit de vaccinare
    Kitul de vaccinare va cuprinde:
    a) Echipament personal de protecţie:
    (i) mască FFP2;
    (ii) vizieră;
    (iii) halat impermeabil;
    (iv) mănuşi;

    b) dispozitiv de măsurare a temperaturii - termoscaner mobil, fix;
    c) dezinfectante de suprafeţe (preferabil de tip spray);
    d) dezinfectant de tegumente (pentru mâini);
    e) plasture (pentru izolarea zonei vaccinate);
    f) tăviţă renală;
    g) ace şi seringi;
    h) recipiente pentru deşeuri;
    i) saci negri pentru deşeuri menajere;
    j) saci galbeni cu pictograma produse biologice netăietoare/neînţepătoare;
    k) cutii de carton prevăzute în interior cu sac galben din polietilenă (marcate cu pictograma pericol biologic - cod 180103);
    l) cutii rigide pentru tăietoare/înţepătoare - cod 180101/180103;
    m) kit de urgenţă - EPIPEN (stilou autoinjector preumplut).


    VII. Autorizarea centrelor de vaccinare împotriva COVID-19
    1. Cerinţele pentru autorizarea temporară a centrelor de vaccinare sunt:
    a) schimbarea temporară a destinaţiei spaţiilor în structuri medicale - centre de vaccinare;
    b) obţinerea avizului temporar de la direcţia de sănătate publică judeţeană sau a municipiului Bucureşti pentru perioada derulării campaniilor de vaccinare.

    2. Pentru schimbarea destinaţiei spaţiului în care vor funcţiona centrele de vaccinare sunt necesare: acordul deţinătorului/administratorului acestuia, pe baza căruia se emite hotărârea comitetului judeţean/al municipiului Bucureşti pentru situaţii de urgenţă.
    3. Direcţiile de sănătate publică judeţene sau a municipiului Bucureşti avizează temporar funcţionarea centrelor de vaccinare, pe baza metodologiei proprii, pe baza examinării documentelor prevăzute la pct. 3.1, precum şi a evaluării dotării centrului conform cap. IV.
    3.1. În vederea obţinerii avizului de funcţionare, deţinătorul/administratorul spaţiului depune la direcţia de sănătate publică judeţeană sau a municipiului Bucureşti în care va funcţiona centrul de vaccinare următoarele documente:
    a) memoriu tehnic privind descrierea obiectivului şi activităţii care se va desfăşura în acesta, ce va cuprinde şi circuitul funcţional;
    b) autorizaţia sanitară de funcţionare şi anexele acesteia, în copie (ultima variantă);
    c) dovadă încheierii contractelor pentru utilităţi (apă, salubritate, deşeuri periculoase).


    4. Vaccinarea se realizează de către personal medical cu aviz de liberă practică valabil, eliberat de către Colegiul Medicilor, şi/sau personal medico-sanitar care deţine certificat valabil eliberat de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România (OAMGMAMR).
    5. Centrele de vaccinare ce aparţin ministerelor cu reţea proprie sunt organizate şi avizate de către structurile proprii cu respectarea cerinţelor prezentului ordin.

    VIII. Dispoziţii finale
    1. Anexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezentele norme.

    ANEXA 1

    ^1) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.
    la norme




    CHESTIONAR
    triaj vaccinare adulţi
 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 2

    ^1) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.
    la norme




    FIŞĂ
    de raportare a cazului de reacţie adversă postvaccinală indezirabilă (RAPI)
    Cod caz ....................
 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 3

    ^1) Anexa nr. 3 este reprodusă în facsimil.
    la norme




    FIŞĂ
    de autodeclarare pentru raportarea reacţiilor adverse postvaccinale indezirabile (RAPI)
    la Agenţia Naţională a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale din România
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 4

    ^1) Anexa nr. 4 este reprodusă în facsimil.
    la norme




    FIŞĂ
    de declarare a profesionistului în domeniul sănătăţii pentru raportarea reacţiilor adverse postvaccinale indezirabile (RAPI)
    la Agenţia Naţională a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale din România
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 5

    *) Anexa nr. 5 este reprodusă în facsimil.
    la norme
    PLAN
    centru de vaccinare
    Model de organizare a unui centru de vaccinare
 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 6

    la norme
    LISTA
    centrelor de stocare şi distribuire a vaccinului împotriva COVID-19
    1. Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare Medico-Militară „Cantacuzino“, Splaiul Independenţei nr. 103, 050096, sectorul 5, Bucureşti
    2. Spitalul Clinic Militar de Urgenţă „Dr. Iacob Czihac“, strada Berthelot Henri Mathias nr. 7-9, 700483, Iaşi
    3. Spitalul Clinic Militar de Urgenţă „Dr. Constantin Papilian“, strada General Traian Moşoiu nr. 22, 400132, Cluj-Napoca
    4. Spitalul Militar de Urgenţă „Dr. Alexandru Gafencu“, bulevardul Mamaia nr. 96, 900527, Constanţa
    5. Spitalul Clinic de Urgenţă Militar „Dr. Ştefan Odobleja“, strada Caracal nr. 150, 200749, Craiova
    6. Spitalul Militar de Urgenţă „Regina Maria“, Strada Pieţii nr. 9, 500007, Braşov
    7. Spitalul Clinic Militar de Urgenţă „Dr. Victor Popescu“ M, 7 strada Gheorghe Lazăr, 300080, Timişoara

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016