Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 6 octombrie 2011  privind organizarea si desfasurarea concursului de selectie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului national de experti in management educational    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

METODOLOGIE din 6 octombrie 2011 privind organizarea si desfasurarea concursului de selectie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului national de experti in management educational

EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 742 din 21 octombrie 2011

    CAP. I
    Dispoziţii generale

    ART. 1
    Calitatea de membru al corpului naţional de experţi în management educaţional se dobândeşte prin înscrierea în Registrul naţional al experţilor în management educaţional, în urma promovãrii concursului de selecţie organizat în conformitate cu prevederile prezentei metodologii.
    ART. 2
    La concursul de selecţie pentru dobândirea calitãţii de membru al corpului naţional de experţi în management educaţional poate participa orice cadru didactic care îndeplineşte cumulativ urmãtoarele condiţii:
    a) face dovada acumulãrii a 60 de credite transferabile în cadrul unor programe acreditate de formare în domeniul managementului educaţional;
    b) este titular în învãţãmântul preuniversitar/într-o unitate de învãţãmânt şi are cel puţin gradul didactic II;
    c) a obţinut calificativul "foarte bine" în ultimii 4 ani şi nu a fost sancţionat disciplinar în anul şcolar curent;
    d) nu a fost lipsit de dreptul de a ocupa o funcţie de conducere sau de îndrumare şi control în învãţãmânt prin hotãrâre judecãtoreascã definitivã de condamnare penalã;
    e) nu a fost exclus, conform prevederilor art. 21, din Registrul naţional al experţilor în management educaţional.

    CAP. II
    Criteriile şi procedura de selecţie a membrilor corpului naţional de experţi în management educaţional

    ART. 3
    Portofoliul candidaţilor înscrişi la selecţie pentru a deveni membri în corpul naţional de experţi în management educaţional se evalueazã pe baza fişelor de evaluare prevãzute în anexa nr. 1, ţinându-se seama de urmãtoarele criterii generale:
    a) absolvirea unor programe de formare în domeniul managementului educaţional;
    b) experienţa managerialã;
    c) performanţe deosebite în inovarea didacticã/managerialã;
    d) participarea la proiecte.
    ART. 4
    Selecţia candidaţilor se realizeazã, în baza calendarului stabilit de Ministerul Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului, dupã urmãtoarele etape:
    a) completarea formularului de selecţie online, în aplicaţia informaticã dedicatã acestui scop, pentru compararea datelor înscrise de candidat cu cerinţele obligatorii prevãzute la art. 2;
    b) afişarea listelor cuprinzând candidaţii admişi în aceastã etapã, în urma introducerii informaţiilor în formularul de selecţie online;
    c) depunerea dosarului cu documentele prevãzute la art. 7 la inspectoratele şcolare de cãtre candidaţii declaraţi admişi dupã etapa de selecţie online;
    d) evaluarea portofoliilor de cãtre inspectoratele şcolare;
    e) afişarea rezultatelor evaluãrii, în ordinea descrescãtoare a punctajelor;
    f) întocmirea de cãtre inspectoratele şcolare a listelor cuprinzând candidaţii propuşi pentru a deveni membri în corpul naţional de experţi în management educaţional;
    g) emiterea ordinului de cãtre ministrul educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului pentru înscrierea cadrelor didactice care au promovat concursul de selecţie în Registrul naţional al experţilor în management educaţional.

    CAP. III
    Organizarea concursului

    ART. 5
    (1) Inspectoratul şcolar afişeazã la sediul propriu şi pe site-ul sãu, cu cel puţin 15 zile înaintea etapei de evaluare a portofoliilor, programul orar al înscrierilor, metodologia de concurs şi modelele documentelor prevãzute în anexele nr. 1-3.
    (2) În vederea organizãrii şi desfãşurãrii concursului, inspectorul şcolar general constituie, prin decizie, potrivit legii şi prezentei metodologii, comisia de înscriere şi evaluare a portofoliilor candidaţilor.
    ART. 6
    Comisia de înscriere şi evaluare a portofoliilor are urmãtoarea componenţã:
    a) preşedinte - inspectorul şcolar general adjunct;
    b) membri:
    (i) câte 2 inspectori şcolari pentru evaluarea a maximum 250 de dosare;
    (ii) consilierul juridic al inspectoratului şcolar;
    c) secretar - un inspector şcolar/reprezentant al compartimentului Plan şcolarizare, reţea şcolarã, normaresalarizare.
    ART. 7
    (1) Dosarul de înscriere cuprinde urmãtoarele documente, numerotate pe fiecare filã şi consemnate într-un opis:
    a) cerere de înscriere;
    b) curriculum vitae, redactat dupã modelul comun european, în conformitate cu Hotãrârea Guvernului nr. 1.021/2004 pentru aprobarea modelului comun european de curriculum vitae, prevãzut în anexa nr. 2;
    c) portofoliu personal, care sã cuprindã dovezi referitoare la îndeplinirea criteriilor generale prevãzute la art. 3;
    d) copii legalizate la notariat sau la alte autoritãţi învestite cu acest drept ale actelor de studii, diplomei/diplomei de licenţã şi ale certificatului/adeverinţei/diplomei de absolvire a unui program acreditat de formare în domeniul managementului educaţional, cu minimum 60 de credite transferabile;
    e) certificatul de naştere şi, dacã este cazul, certificatul de cãsãtorie;
    f) actul de titularizare în învãţãmânt;
    g) adeverinţe/certificate/diplome de acordare a gradelor didactice/titlului ştiinţific de doctor;
    h) documentul, carnetul de muncã/documentul echivalent, conform prevederilor art. 34 alin. (5) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicatã, eliberat de unitatea de învãţãmânt/instituţia de la care provine candidatul, completat la zi;
    i) hotãrâri judecãtoreşti, pentru persoanele care şi-au schimbat numele din diferite motive;
    j) adeverinţã cu calificativele din ultimii 4 ani, în original;
    k) cazier judiciar în original;
    l) declaraţie pe propria rãspundere prin care sã confirme cã documentele depuse la dosar aparţin candidatului şi cã prin acestea sunt certificate activitãţile desfãşurate, conform modelului prevãzut în anexa nr. 3;
    m) opisul dosarului, în douã exemplare, pe care se va consemna numãrul total de file; un exemplar se restituie, cu semnãtura persoanei care a depus dosarul şi a preşedintelui comisiei de înscriere.
    (2) Documentele prevãzute la alin. (1) lit. e)-i) vor fi prezentate în copie certificatã "conform cu originalul" de cãtre conducerea unitãţii de învãţãmânt de la care provine candidatul.
    ART. 8
    Dosarul de înscriere la etapa de evaluare a portofoliilor se depune la comisia de înscriere şi evaluare a portofoliilor, conform programului orar al înscrierilor afişat la inspectoratul şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti, şi este înregistrat. Dupã înregistrare nu se admite completarea cu documente a dosarului.

    CAP. IV
    Evaluarea portofoliilor candidaţilor. Afişarea rezultatelor

    ART. 9
    (1) Etapa de evaluare a portofoliilor candidaţilor se desfãşoarã la sediul inspectoratului şcolar şi constã în:
    a) verificarea datelor înregistrate în aplicaţia online;
    b) stabilirea punctajului conform fişei de evaluare.
    (2) Lipsa documentelor justificative ale datelor înregistrate în aplicaţia online conduce la eliminarea candidatului de la evaluarea portofoliului.
    ART. 10
    (1) Stabilirea punctajului se face, în plenul comisiei, prin acordarea de puncte, potrivit itemilor menţionaţi în anexa nr. 1.
    (2) Punctajul minim de promovare este de 70 de puncte din maximum 100 de puncte.
    (3) Rezultatul evaluãrii portofoliului fiecãrui candidat va fi consemnat în borderoul de notare prevãzut în anexa nr. 4.
    (4) Candidatul care a realizat punctajul minim de promovare prevãzut la alin. (2) este declarat "promovat".
    ART. 11
    Secretarul comisiei întocmeşte, în douã exemplare, procesul-verbal în care consemneazã desfãşurarea şi rezultatele evaluãrii. Cele douã exemplare sunt semnate de cãtre preşedintele comisiei şi de cãtre membrii acesteia.
    ART. 12
    (1) Consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar valideazã rezultatele selecţiei.
    (2) Rezultatele evaluãrii se afişeazã, conform anexei nr. 5, în ordinea descrescãtoare a punctajelor, la sediul inspectoratului şcolar, conform calendarului.
    (3) Inspectoratul şcolar încarcã aplicaţia online cu punctajele obţinute de cãtre candidaţi.

    CAP. V
    Depunerea şi rezolvarea contestaţiilor

    ART. 13
    (1) Eventualele contestaţii cu privire la hotãrârile comisiei de evaluare a dosarelor candidaţilor se adreseazã, în scris, inspectorului şcolar general şi se depun la registratura inspectoratului şcolar, în termen de 5 zile lucrãtoare de la afişarea rezultatelor concursului.
    (2) Nu se pot contesta rezultatele concursului altui candidat.
    ART. 14
    (1) Decizia inspectorului şcolar general, luatã în baza hotãrârii consiliului de administraţie al inspectoratului, este definitivã şi este transmisã în scris contestatarului. Aceasta poate fi atacatã numai prin procedura contenciosului administrativ.
    (2) Rezultatele finale ale concursului se afişeazã în ordine alfabeticã la sediul inspectoratului şcolar şi sunt introduse în aplicaţia online.

    CAP. VI
    Dispoziţii finale

    ART. 15
    Inspectoratul şcolar înainteazã lista candidaţilor promovaţi Direcţiei generale management, resurse umane şi reţea şcolarã din cadrul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului pentru emiterea ordinului ministrului şi înscrierea în Registrul naţional al experţilor în management educaţional. Lista, în format letric şi electronic, transmisã cu adresã de înaintare Ministerului Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului, conţine tabelul nominal şi punctajul candidaţilor promovaţi, conform anexei nr. 6, şi este însoţitã de câte un exemplar al proceselor-verbale încheiate conform prevederilor art. 11.
    ART. 16
    Direcţia generalã management, resurse umane şi reţea şcolarã din cadrul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului verificã respectarea prevederilor prezentei metodologii şi elaboreazã ordinul ministrului privind înscrierea cadrelor didactice declarate promovate în Registrul naţional al experţilor în management educaţional, conform anexei nr. 7.
    ART. 17
    Registrul naţional al experţilor în management educaţional se publicã pe site-ul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului.
    ART. 18
    (1) Evaluarea dosarelor candidaţilor care, la data înscrierii la selecţie, ocupã o funcţie de conducere sau de îndrumare şi control din inspectoratul şcolar va avea loc la sediul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului.
    (2) În termen de 3 zile de la data încheierii perioadei de înscriere la concurs, un reprezentant al inspectoratului şcolar, desemnat de cãtre inspectorul şcolar general prin decizie scrisã, depune, la Direcţia generalã management, resurse umane şi reţea şcolarã din cadrul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului, lista candidaţilor menţionaţi anterior şi dosarele acestora, vizate de consilierul juridic al inspectoratului şcolar.
    (3) Comisia de evaluare a portofoliilor candidaţilor este constituitã, prin ordin de serviciu, de cãtre secretarul de stat care coordoneazã activitatea din învãţãmântul preuniversitar şi are urmãtoarea componenţã:
    a) preşedinte - directorul general al Direcţiei generale management, resurse umane şi reţea şcolarã din cadrul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului;
    b) membri - câte 2 inspectori/consilieri din Direcţia generalã management, resurse umane şi reţea şcolarã din cadrul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului, pentru evaluarea a maximum 250 de dosare;
    c) secretar - un inspector de specialitate/consilier din Direcţia generalã management, resurse umane şi reţea şcolarã din cadrul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului.
    (4) Rezultatele selecţiei se transmit inspectoratului şcolar.
    (5) Inspectoratul şcolar afişeazã rezultatele, conform anexei nr. 5, la sediul propriu şi încarcã aplicaţia online cu rezultatele candidaţilor.
    (6) Eventualele contestaţii la hotãrârile comisiei se adreseazã ministrului educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului şi se depun, în termen de 5 zile lucrãtoare de la afişarea rezultatelor concursului, la registratura Ministerului Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului. Hotãrârea ministrului educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului este definitivã şi se comunicã, în termen de 7 zile lucrãtoare, inspectoratului şcolar şi contestatarului.
    ART. 19
    (1) Începând cu anul şcolar 2012-2013, inspectoratele şcolare judeţene/al municipiului Bucureşti pot/poate scoate anual la concursul de selecţie pentru dobândirea calitãţii de membru al corpului naţional de experţi în management educaţional un numãr de locuri de cel mult 5% din totalul posturilor didactice existente în judeţul/municipiul Bucureşti, pentru care se organizeazã concursul.
    (2) În judeţele în care funcţioneazã unitãţi, structuri, secţii în limbile minoritãţilor naţionale sau în limbi materne diferite, din totalul numãrului de locuri la nivel judeţean se înscriu cadre didactice conform cu ponderea minoritãţii din judeţul respectiv.
    (3) Ocuparea locurilor scoase la concurs se face de cãtre candidaţii declaraţi "promovat", în ordinea descrescãtoare a punctajelor obţinute la evaluarea portofoliilor.
    (4) La punctaj egal se vor compara în ordine rezultatele obţinute la criteriile:
    a) absolvirea unor programe de formare în domeniul managementului educaţional;
    b) experienţa managerialã;
    c) performanţe deosebite în inovarea didacticã/managerialã;
    d) participarea la proiecte.
    (5) Candidatul care a obţinut la unul dintre criteriile prezentate anterior un punctaj mai mare este declarat reuşit.
    ART. 20
    Membrii comisiilor de evaluare, înainte de desfãşurarea concursului, vor declara pe propria rãspundere cã nu au în rândul candidaţilor soţ/soţie, rude sau afini pânã la gradul al IV-lea inclusiv ori relaţii conflictuale cu vreun candidat.
    ART. 21
    (1) În situaţia în care se constatã existenţa unei situaţii de incompatibilitate prevãzute la art. 2 şi nedeclarate cu ocazia depunerii dosarului de înscriere la concurs, persoana respectivã va fi exclusã din Registrul naţional al experţilor în management educaţional, fãrã drept de reînscriere.
    (2) Persoana care a fost condamnatã pentru sãvârşirea unei infracţiuni sau a fost lipsitã de dreptul de a ocupa un post didactic prin hotãrâre judecãtoreascã definitivã de condamnare penalã va fi exclusã din Registrul naţional al experţilor în management educaţional, fãrã drept de reînscriere.
    ART. 22
    În vederea reactualizãrii Registrului naţional al experţilor în management educaţional, inspectoratul şcolar va transmite, anual, în perioada 1-30 septembrie, Direcţiei generale management, resurse umane şi reţea şcolarã din cadrul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului modificãrile survenite în datele/statutul cadrelor didactice din judeţ/municipiul Bucureşti, membre ale corpului naţional de experţi în management educaţional.
    ART. 23
    Anexele nr. 1-7 fac parte integrantã din prezenta metodologie.
    ART. 24
    Prezenta metodologie intrã în vigoare la data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea I.


    ANEXA 1


    ────────
la metodologie
──────────────

                                     - model -
                         FIŞA DE EVALUARE A PORTOFOLIULUI

    Concursul de selecţie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului naţional de experţi în management educaţional organizat de cãtre Inspectoratul Şcolar al Judeţului ........./Municipiului Bucureşti
    Candidat: Numele şi prenumele ...............................
              Funcţia ...........................................
              Unitatea de învãţãmânt ............................
              Vechimea în învãţãmânt ............................
              Gradul didactic ...................................





┌──────────────┬──────────────────────┬───────────┬─────────┐
│ Evaluator │ Numele şi prenumele │ Semnãtura │ Data │
├──────────────┼──────────────────────┼───────────┼─────────┤
│ 1. │ │ │ │
├──────────────┼──────────────────────┼───────────┼─────────┤
│ 2. │ │ │ │
└──────────────┴──────────────────────┴───────────┴─────────┘
┌────────────────────────────────────────────────┬─────────┬─────────┬─────────┐
│ Criteriul │Punctajul│Punctajul│Punctajul│
│ │ maxim │ acordat │ final │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│ 1. Absolvirea unor programe de formare │ │ │ │
│ în domeniul managementului educaţional │ 40 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│a) îndeplinirea prevederilor art. 3 lit. c) din │ │ │ │
│metodologie*1) │ 35 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│- doctorat în management educaţional │ 35 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│- masterat în management educaţional │ 30 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│- acumularea a 60 de credite transferabile*2) │ 25 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│b) participarea la stagii de formare/ │ │ │ │
│perfecţionare în specialitate sau în │ │ │ │
│managementul educaţional, altele decât cele │ │ │ │
│anterioare │ 10 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│- se acordã 2 puncte pentru fiecare stagiu de │ │ │ │
│formare cu o duratã de cel puţin 5 zile │ │ │ │
│(40 de ore) │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│ 2. Experienţa managerialã*3) │ 35 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│a) responsabil comisie metodicã │ 8 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│b) şef catedrã │ 8 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│c) membru în comisia de asigurare a calitãţii │ 8 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│d) responsabil de cerc pedagogic │ 8 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│e) metodist al inspectoratului şcolar │ 10 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│f) membru în consiliul consultativ al │ │ │ │
│ inspectoratului şcolar │ 10 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│g) membru în consiliul de administraţie al │ │ │ │
│unitãţii de învãţãmânt/conexe/inspectoratului │ │ │ │
│şcolar │ 10 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│h) consilier educativ │ 10 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│i) director adjunct unitate de învãţãmânt/conexã│ 12 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│j) director unitate de învãţãmânt/conexã │ 14 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│k) inspector şcolar/inspector şcolar de │ │ │ │
│specialitate │ 14 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│l) director casa corpului didactic │ 16 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│m) inspector şcolar general adjunct │ 16 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│n) inspector şcolar general │ 18 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│o) funcţie de îndrumare şi control/specialitate │ │ │ │
│în Ministerul Educaţiei, Cercetãrii, │ │ │ │
│Tineretului şi Sportului (MECTS) │ 18 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│p) funcţie de conducere în MECTS │ 20 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│ 3. Performanţe deosebite în inovarea didacticã/│ │ │ │
│ managerialã │ 15 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│a) membru în comisia naţionalã de specialitate*3│ 7 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│b) mentor*4) │ 7 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│c) formator*4) │ 7 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│d) participarea la elaborarea de programe │ │ │ │
│şcolare, regulamente, metodologii (câte 2 puncte│ │ │ │
│pentru fiecare participare) │ 9 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│e) activitatea desfãşuratã în calitate de │ │ │ │
│formator în domeniul specialitãţii/managemen- │ │ │ │
│tului educaţional (câte 3 puncte pentru fiecare │ │ │ │
│curs cu o duratã de minimum 2 zile - 16 ore) │ 10 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│f) lucrãri de management educaţional sau de │ │ │ │
│specialitate publicate, cu ISBN/ISSN (câte 4 │ │ │ │
│puncte pentru fiecare lucrare) │ 11 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│ 4. Participarea la proiecte*3) │ 10 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│a) manager proiect din fonduri structurale şi │ │ │ │
│de coeziune │ 10 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│b) asistent manager de proiect din fonduri │ │ │ │
│structurale şi de coeziune │ 8 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│c) coordonare de proiecte de parteneriat │ │ │ │
│educaţional la nivel local/judeţean/naţional/ │ │ │ │
│internaţional, recunoscute de inspectoratul │ │ │ │
│şcolar/MECTS, altele decât cele din fonduri │ │ │ │
│structurale şi de coeziune │ 6 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│d) participare la proiecte de parteneriat │ │ │ │
│educaţional la nivel local/judeţean/naţional/ │ │ │ │
│internaţional, recunoscute de inspectoratul │ │ │ │
│şcolar/MECTS │ 4 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┤
│e) participare la proiecte din fonduri │ │ │ │
│structurale şi de coeziune │ 4 p │ │ │
├────────────────────────────────────────────────┴─────────┴─────────┴─────────┤
│Punctaj final C(1)+ C(2)+ C(3)+ C(4) │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



    Dacã suma punctelor acordate subcriteriilor este mai mare decât punctajul maxim acordat criteriului, punctajul final este punctajul maxim acordat criteriului.

__________
    *1) Se puncteazã forma cea mai înaltã de studii absolvitã.
    *2) Acumularea a 60 de credite transferabile se poate realiza:
    a) ca urmare a absolvirii unui program acreditat de formare în domeniul managementului educaţional, cu minimum 60 de credite transferabile;
    b) ca urmare a absolvirii, în cadrul unui program acreditat de formare în domeniul managementului educaţional, a unor module totalizând minimum 60 de credite transferabile;
    c) ca urmare a absolvirii, în cadrul unor programe acreditate de formare, a unor module din domeniul managementului educaţional: managementul organizaţiei şcolare, managementul resurselor în instituţiile de învãţãmânt, managementul calitãţii, managementul de proiect, legislaţie şi deontologie în învãţãmânt, comunicare şi relaţii publice, tehnologia informaţiei şi a comunicãrii, managementul curriculumului, dezvoltarea profesionalã şi managementul carierei, politici educaţionale, marketing, decizie şi previziune în educaţie, consiliere în carierã, managementul clasei, managementul centrelor de excelenţã, proiectarea, managementul şi evaluarea programelor educaţionale, şcoala şi comunitatea, psihopedagogia adulţilor, educaţie interculturalã, inspecţia şcolarã, pedagogia activitãţilor extracurriculare. În documentele care atestã absolvirea acestor module trebuie sã fie precizat numãrul de credite obţinute.
    Nu se cumuleazã creditele obţinute dupã absolvirea, în cadrul mai multor programe acreditate de formare, a aceluiaşi modul.
    *3) Se acordã punctajul maxim alocat dacã în portofoliul candidatului se regãsesc documente care sã ateste exercitarea de cãtre candidat a funcţiei respective.
    *4) Se acordã punctajul maxim alocat dacã în portofoliul candidatului se regãsesc documente care sã ateste calitatea de mentor, respectiv formator a candidatului.


    ANEXA 2


    ───────
la metodologie
───────────────

                                    - model -
                                 CURRICULUM VITAE





┌────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│Model de curriculum vitae european │Numele aplicantului │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ │Curriculum vitae (CV) │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Informaţii personale │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Nume │(numele şi prenume) │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Adresã │(numãrul, strada, codul poştal, │
│ │oraşul, ţara) │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Telefon │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Fax │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│E-mail │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Naţionalitate │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Data naşterii │(ziua, luna, anul) │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Experienţã profesionalã │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Perioada (de la - pânã la -) │(Menţionaţi, pe rând, fiecare │
│ │experienţã profesionalã pertinentã, │
│ │începând cu cea mai recentã dintre │
│ │acestea.) │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Numele şi adresa angajatorului │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Tipul activitãţii sau sectorul de │ │
│activitate │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Funcţia sau postul ocupat │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Principalele activitãţi şi responsa- │ │
│bilitãţi │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Educaţie şi formare │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Perioada (de la - pânã la -) │(Descrieţi separat fiecare formã de │
│ │învãţãmânt şi program de formare │
│ │profesionalã urmate, începând cu cea │
│ │mai recentã) │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Numele şi tipul instituţiei de învã- │ │
│ţãmânt şi al organizaţiei profesionale │ │
│prin care s-a realizat formarea profe- │ │
│sionalã │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Domeniul studiat/aptitudini ocupaţionale│ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Tipul calificãrii/diploma obţinutã │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Nivelul de clasificare a formei de │ │
│instruire/învãţãmânt │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Aptitudini şi competenţe personale │ │
│dobândite în cursul vieţii şi carierei, │ │
│dar care nu sunt neapãrat recunoscute │ │
│printr-un certificat sau o diplomã │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Limba maternã │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Limbi strãine cunoscute: │(Enumeraţi limbile strãine cunoscute │
│- abilitatea de a citi │şi indicaţi nivelul: excelent, bine, │
│- abilitatea de a scrie │satisfãcãtor.) │
│- abilitatea de a vorbi │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Aptitudini şi competenţe artistice │(Descrieţi aceste aptitudini şi │
│Muzicã, desen, picturã, literaturã etc. │indicaţi contextul în care le-aţi │
│ │dobândit.) │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Aptitudini şi competenţe sociale │(Descrieţi aceste aptitudini şi │
│Locuiţi şi munciţi cu alte persoane, │indicaţi contextul în care le-aţi │
│într-un mediu multicultural, ocupaţi o │dobândit.) │
│poziţie în care comunicarea este │ │
│importantã sau desfãşuraţi o activitate │ │
│în care munca de echipã este esenţialã │ │
│(de exemplu, culturã, sport etc.) │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Aptitudini şi competenţe organizatorice │(Descrieţi aceste aptitudini şi │
│De exemplu coordonaţi sau conduceţi │indicaţi în ce context le-aţi │
│activitatea altor persoane, proiecte şi │dobândit.) │
│gestionaţi bugete; la locul de muncã, în│ │
│acţiuni voluntare (de exemplu, în │ │
│domenii culturale sau sportive), sau la │ │
│domiciliu. │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Aptitudini şi competenţe tehnice │(Descrieţi aceste aptitudini şi │
│(utilizare calculator, anumite tipuri de│indicaţi în ce context le-aţi │
│echipamente, maşini etc.) │dobândit.) │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Permis de conducere │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Alte aptitudini şi competenţe │(Descrieţi aceste aptitudini şi │
│Competenţe care nu au mai fost │indicaţi în ce context le-aţi │
│menţionate anterior │dobândit.) │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Informaţii suplimentare │(Indicaţi alte informaţii utile şi │
│ │care nu au fost menţionate, de │
│ │exemplu, persoane de contact, │
│ │referinţe etc.) │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Anexe │(Enumeraţi documentele ataşate │
│ │CV-ului, dacã este cazul.) │
└────────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘



    NOTE:
    Înlocuiţi rubrica "Numele aplicantului" cu propriul nume.
    Toate textele scrise cu aceste caractere au rol informativ şi nu apar în CV.
    Textul dintre paranteze va fi înlocuit cu informaţiile cerute.


    ANEXA 3


    ───────
la metodologie
───────────────

                          Declaraţie pe propria rãspundere
    Subsemnatul/Subsemnata, ........, domiciliat(ã) în ......, str. ..... nr. ..., bl. ..., sc. ..., ap. ..., judeţul/sectorul ...., legitimat(ã) cu .... seria .... nr. ...., CNP ......, încadrat(ã) la ........ pe funcţia de ........, declar pe propria rãspundere cã documentele depuse la dosar îmi aparţin şi cã prin acestea sunt confirmate/certificate activitãţile desfãşurate.
    Întocmitã într-un exemplar, pe propria rãspundere, cunoscând cã declaraţiile inexacte sunt pedepsite conform legii.

    Data ............
                     Semnãtura ......................


    ANEXA 4
    ────────
la metodologie
───────────────

                                - model -

     Concursul de selecţie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului
       naţional de experţi în management educaţional organizat, în
           perioada ........, de cãtre Inspectoratul Şcolar al
              Judeţului .............../Municipiului Bucureşti

                          BORDEROU DE NOTARE





┌────┬────────────────────┬────────────┬─────────────────┬───────────────────┐
│Nr. │Numele şi prenumele │Unitatea de │ │ Declarat │
│crt.│ candidatului │învãţãmânt │Punctajul obţinut│promovat/nepromovat│
├────┼────────────────────┼────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ 1. │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ 2. │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ 3. │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ ...│ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ │ │ │ │ │
└────┴────────────────────┴────────────┴─────────────────┴───────────────────┘
┌────┬──────────────────────┬──────────────────────┬──────────────┬──────────┐
│Nr. │ │ │ │ │
│crt.│ Comisia de evaluare │ Numele şi prenumele │ Semnãtura │ Data │
├────┼──────────────────────┼──────────────────────┼──────────────┼──────────┤
│ 1. │Preşedinte │ │ │ │
├────┼──────────────────────┼──────────────────────┼──────────────┼──────────┤
│ 2. │Membru │ │ │ │
├────┼──────────────────────┼──────────────────────┼──────────────┼──────────┤
│ 3. │Membru │ │ │ │
└────┴──────────────────────┴──────────────────────┴──────────────┴──────────┘



    ANEXA 5


    ───────
la metodologie
──────────────

                                  - model -

      Rezultatele înregistrate în urma desfãşurãrii concursului, organizat de
       cãtre Inspectoratul Şcolar al Judeţului ............../Municipiului
       Bucureşti în perioada ........, pentru selecţia cadrelor didactice
               pentru constituirea corpului naţional de experţi în
                              management educaţional





┌────┬────────────────────┬────────────┬─────────────────┬───────────────────┐
│Nr. │Numele şi prenumele │Unitatea de │ │ Declarat │
│crt.│ candidatului │învãţãmânt │Punctajul obţinut│promovat/nepromovat│
├────┼────────────────────┼────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ 1. │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ 2. │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ 3. │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ ...│ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────────┼─────────────────┼───────────────────┤
│ │ │ │ │ │
└────┴────────────────────┴────────────┴─────────────────┴───────────────────┘



    ANEXA 6


    ───────
la metodologie
──────────────

                                TABEL NOMINAL
      al candidaţilor declaraţi "promovat" în urma desfãşurãrii selecţiei
      organizate de cãtre Inspectoratul Şcolar al Judeţului .........../
       Municipiului Bucureşti, în perioada ............, pentru constituirea
              corpului naţional de experţi în management educaţional





┌────┬─────────┬──────────┬────────┬───────────────┬────────┬───────┬─────────┐
│Nr. │Numele şi│Speciali- │Gradul │Unitatea de │Locul de│Funcţia│Punctajul│
│crt.│prenumele│zarea │didactic│învãţãmânt unde│ muncã │ │ obţinut │
│ │ │ │ │este titular │ │ │ │
├────┼─────────┼──────────┼────────┼───────────────┼────────┼───────┼─────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼──────────┼────────┼───────────────┼────────┼───────┼─────────┤
│ 2. │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼──────────┼────────┼───────────────┼────────┼───────┼─────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴──────────┴────────┴───────────────┴────────┴───────┴─────────┘



                Inspector şcolar general,
               ............................


    ANEXA 7


    ───────
la metodologie
──────────────

                           - model -

    MINISTERUL EDUCAŢIEI, CERCETĂRII, TINERETULUI ŞI SPORTULUI
    Direcţia generalã management, resurse umane şi reţea şcolarã


                          REGISTRUL NAŢIONAL
                 al experţilor în management educaţional

    Judeţul ...............................






┌────┬─────────┬─────────┬────────┬───────────┬────────┬───────┬──────────┬──────────────┐
│Nr. │Numele şi│Speciali-│Gradul │Unitatea de│Locul de│Funcţia│ Data │ Ordinul │
│crt.│prenumele│zarea │didactic│învãţãmânt │ muncã │ │înscrierii│ministrului │
│ │ │ │ │unde este │ │ │ │educaţiei, │
│ │ │ │ │titular │ │ │ │cercetãrii, │
│ │ │ │ │ │ │ │ │tineretului şi│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ sportului │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ privind │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ înscrierea │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│ 2. │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴─────────┴────────┴───────────┴────────┴───────┴──────────┴──────────────┘


    Municipiul Bucureşti



┌────┬─────────┬─────────┬────────┬───────────┬────────┬───────┬──────────┬──────────────┐
│Nr. │Numele şi│Speciali-│Gradul │Unitatea de│Locul de│Funcţia│ Data │ Ordinul │
│crt.│prenumele│zarea │didactic│învãţãmânt │ muncã │ │înscrierii│ministrului │
│ │ │ │ │unde este │ │ │ │educaţiei, │
│ │ │ │ │titular │ │ │ │cercetãrii, │
│ │ │ │ │ │ │ │ │tineretului şi│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ sportului │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ privind │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ înscrierea │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│ 2. │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼─────────┼────────┼───────────┼────────┼───────┼──────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴─────────┴────────┴───────────┴────────┴───────┴──────────┴──────────────┘


                 _______
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


vio
26 Februarie 2013
no coment
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016