Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 30 ianuarie 2007  privind atribuirea traseelor pentru transportul rutier public de persoane prin servicii regulate in trafic judetean    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

METODOLOGIE din 30 ianuarie 2007 privind atribuirea traseelor pentru transportul rutier public de persoane prin servicii regulate in trafic judetean

EMITENT: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 94 din 6 februarie 2007

Atribuirea traseelor pentru transportul rutier public de persoane prin servicii regulate în trafic judeţean se face cu respectarea <>Ordinului ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.892/2006 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea transporturilor rutiere şi a activitãţilor conexe acestora, precum şi a urmãtoarelor prevederi:

1. Atribuirea traseelor pentru transportul rutier public de persoane prin servicii regulate în trafic judeţean se face numai în baza programelor judeţene de transport public de persoane prin servicii regulate.
2. Programele de transport rutier public de persoane prin servicii regulate în trafic judeţean cuprind:
- totalitatea traseelor şi curselor necesare pentru acoperirea acestora;
- graficele de circulaţie;
- capetele de traseu;
- staţiile publice de oprire;
- numãrul autovehiculelor necesare pentru deservirea fiecãrui traseu.
3. Programele de transport rutier public de persoane prin servicii regulate în trafic judeţean se întocmesc de agenţiile teritoriale ale Autoritãţii Rutiere Române, pe baza solicitãrilor consiliilor judeţene, pe o perioadã de 3 ani.
4. Stabilirea şi includerea traseelor pentru transportul rutier public de persoane prin servicii regulate în trafic judeţean în programele de transport judeţene se fac numai dupã verificarea şi monitorizarea traseului de agenţiile teritoriale ale Autoritãţii Rutiere Române.
5. Înfiinţarea unor trasee noi pe rute comune, cu lungimi mai mari de 3 km în raport cu traseele vechi, se va face fãrã drept de oprire în staţiile vechiului traseu, dacã traseul nou se atribuie unui alt operator de transport.
6. Traseele cuprinse în programele de transport rutier public de persoane prin servicii regulate în trafic judeţean se atribuie de agenţiile teritoriale ale Autoritãţii Rutiere Române operatorilor de transport rutier care solicitã traseul respectiv, în cadrul şedinţei de atribuire.
7. În situaţia în care pentru atribuirea unui traseu s-au depus mai multe solicitãri de cãtre mai mulţi operatori de transport rutier, aceştia sunt departajaţi pe bazã de punctaj, traseul fiind atribuit solicitantului care întruneşte cel mai mare punctaj.
8. În vederea atribuirii traseelor pentru transportul rutier public de persoane prin servicii regulate în trafic judeţean, se aplicã criteriile de evaluare impuse şi punctajele pentru departajarea operatorilor, prevãzute în anexa nr. 2.
9. Pentru acordarea punctajelor corespunzãtoare criteriilor prevãzute în anexa nr. 2, se vor avea în vedere urmãtoarele:
a) La criteriul nr. 2 se acordã puncte pentru fiecare autovehicul care va fi utilizat la executarea traseului. Punctele se cumuleazã şi apoi se face media aritmeticã. Numãrul de ani se stabileşte în funcţie de anul de fabricaţie înscris în certificatul de înmatriculare sau în cartea de identitate a autovehiculului, fãrã a se lua în considerare luna din an.
b) La criteriul nr. 3 se acordã puncte pentru fiecare autovehicul care va fi utilizat la executarea traseului. Punctele se cumuleazã şi apoi se face media aritmeticã.
c) La criteriul nr. 4 se acordã puncte pentru fiecare autovehicul care va fi utilizat la executarea traseului. Punctele se cumuleazã şi apoi se face media aritmeticã.
d) Punctajul obţinut la criteriile de evaluare nr. 1, 2, 3, 4 şi 5 menţionate în anexa nr. 2 se cumuleazã. Din suma astfel obţinutã se scade punctajul rezultat la criteriul nr. 6, obţinându-se punctajul general.
e) În caz de egalitate de puncte la punctajul general, licenţa de traseu se atribuie operatorului de transport rutier care a obţinut punctajul cel mai mare la criteriul nr. 1, iar în cazul în care egalitatea se menţine, operatorului de transport rutier care a obţinut punctajul cel mai mare la criteriul nr. 4 sau, în cazul în care egalitatea se menţine, operatorului de transport rutier care a obţinut punctajul cel mai mare la criteriul nr. 2. În cazul în care egalitatea se menţine, licenţa de traseu se acordã operatorului de transport rutier care a obţinut punctajul cel mai mare la criteriul nr. 3. Dacã şi în acest caz egalitatea se menţine, licenţa de traseu se acordã în mod echitabil solicitanţilor.
------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016