Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 29 octombrie 1998  de aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de baza intre limite si a normelor de evaluare a performantelor profesionale individuale pentru personalul angajat in structurile administratiei publice locale si in serviciile publice din subordinea acestora    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

METODOLOGIE din 29 octombrie 1998 de aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de baza intre limite si a normelor de evaluare a performantelor profesionale individuale pentru personalul angajat in structurile administratiei publice locale si in serviciile publice din subordinea acestora

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 420 din 6 noiembrie 1998
CAP. 1
Dispoziţii generale

ART. 1
Metodologia de aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de baza între limite şi a normelor de evaluare a performantelor profesionale individuale pentru personalul angajat în structurile administraţiei publice locale şi în serviciile publice din subordinea acestora reglementeazã:
a) criteriile de evaluare a posturilor, care reprezintã cerinţe de ocupare a posturilor pentru personalul angajat în structurile administraţiei publice locale şi în serviciile publice din subordinea acestora;
b) normele de evaluare a performantelor profesionale individuale ale angajaţilor din structurile administraţiei publice locale şi din serviciile publice din subordinea acestora, în raport cu exigenţele postului;
c) elementele necesare pentru stabilirea salariului de baza individual şi, dupã caz, a indemnizaţiei de conducere individuale, între limitele prevãzute de lege, în funcţie de performanţele profesionale ale angajatului din structurile administraţiei publice locale şi din serviciile publice din subordinea acestora, în scopul asigurãrii concordanţei dintre cerinţele postului şi calitãţile angajatului salarizat potrivit <>Legii nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza în sectorul bugetar şi a indemnizaţiilor pentru persoane care ocupa funcţii de demnitate publica.
ART. 2
Prevederile prezentei metodologii se aplica de cãtre ordonatorii de credite bugetare, cu încadrarea în numãrul de posturi aprobat anual prin statul de funcţii pentru structurile administraţiei publice locale şi pentru serviciile publice din subordinea acestora, în limita resurselor financiare aprobate anual, potrivit competentelor prevãzute de lege.
ART. 3
Salariul de baza individual şi, dupã caz, indemnizaţia de conducere individualã, între limitele prevãzute de lege, se stabileşte în funcţie de:
a) evaluarea postului, cuprinsã în fişa de evaluare a postului;
b) evaluarea performantelor profesionale ale angajaţilor, în raport cu cerinţele postului.

CAP. 2
Criteriile de evaluare a posturilor în funcţie de cerinţele de ocupare a acestora

ART. 4
(1) Evaluarea posturilor din statul de funcţii aprobat anual se realizeazã în scopul stabilirii funcţiei angajatului şi a nivelului salariului de baza individual între limitele prevãzute de lege.
(2) Postul reprezintã un ansamblu de operaţiuni sau de activitãţi prin care se realizeazã, total sau parţial, anumite atribuţii specifice din domeniul de activitate al instituţiei publice. Postul se caracterizeazã, în principal, dupã caz, prin funcţia, gradul profesional sau treapta profesionalã a ocupantului postului.
ART. 5
(1) Evaluarea posturilor se face pe baza unor criterii reprezentând cerinţe de ocupare a acestora, care sunt prezentate în fişa de evaluare a postului, al carei model este prevãzut în anexa nr. 1.
(2) Evaluarea posturilor se face în funcţie de punctajul acordat fiecãrui criteriu, dupã cum urmeazã:
- formarea profesionalã, respectiv pregãtirea de baza corespunzãtoare studiilor absolvite, potrivit prevederilor legale = 1 punct;
- responsabilitatea implicata, respectiv nivelul decizional = 0 - 6 puncte;
- restul criteriilor se evalueaza astfel: 5 puncte = foarte mare; 4 puncte = mare; 3 puncte = medie; 2 puncte = mica; 1 punct = foarte mica.
(3) Ordonatorul de credite bugetare poate completa fişa de evaluare a postului şi cu alte criterii specifice activitãţii, stabilind punctajele corespunzãtoare.
ART. 6
(1) Pentru criteriile prevãzute la art. 5 se stabilesc punctaje diferite, conform punctajului orientativ pentru evaluarea posturilor cu studii superioare, cu studii de scurta durata, cu studii medii şi cu studii generale, corespunzãtoare, dupã caz, funcţiei, gradului sau treptei profesionale, prezentat în anexa nr. 1a).
(2) Fişa de evaluare a postului se întocmeşte distinct pentru fiecare dintre posturile utilizate în structurile administraţiei publice locale şi în serviciile publice din subordinea acestora.
ART. 7
(1) Acordarea punctajului pentru evaluarea posturilor se face de cãtre ordonatorul de credite bugetare, punctajul înscriindu-se în fişa de evaluare a postului.
(2) Organigrama, statul de funcţii şi fişele de evaluare a posturilor se aproba de cãtre consiliul local sau consiliul judeţean, dupã caz.
ART. 8
(1) Pe baza fisei de evaluare a postului, şeful ierarhic întocmeşte fişa postului pentru fiecare angajat, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 2.
(2) Fişa postului se aproba de ordonatorul de credite bugetare şi se transmite, sub semnatura, fiecãrui angajat, respectarea acesteia fiind obligatorie pentru pãrţile raportului de munca.

CAP. 3
Evaluarea performantelor profesionale ale angajaţilor în raport cu cerinţele postului

ART. 9
Procedura de evaluare a performantelor profesionale individuale se aplica fiecãrei funcţii, în raport cu îndeplinirea atribuţiilor şi raspunderilor corespunzãtoare postului ocupat de angajat.
ART. 10
Evaluarea performantelor profesionale ale angajaţilor în raport cu îndeplinirea atribuţiilor şi a raspunderilor corespunzãtoare postului se face pe baza criteriilor de evaluare a performantelor profesionale individuale, prezentate în fişa de evaluare a performantelor profesionale individuale, prevãzutã în anexa nr. 3.
ART. 11
(1) Evaluarea performantelor profesionale ale fiecãrui angajat se face anual, fiecãrui angajat acordându-i-se câte o nota corespunzãtoare calificativului obţinut pentru îndeplinirea fiecãrui criteriu prevãzut la art. 10, dupã cum urmeazã: 5 = foarte bine; 4 = bine; 3 = satisfãcãtor; 2 = nesatisfãcãtor.
(2) Punctajul acordat angajatului este cuprins între un punctaj minim egal cu 20 şi un punctaj maxim egal cu 50.
ART. 12
(1) Dupã evaluarea performantelor profesionale individuale se pot deosebi urmãtoarele situaţii:
a) dacã, timp de 2 ani consecutivi, angajatul realizeazã un punctaj evaluat între 20 - 29 de puncte, el nu corespunde sub raport profesional cerinţelor postului pe care îl ocupa şi poate fi trecut, în condiţiile legii, pe alt post corespunzãtor;
b) angajatul realizeazã un punctaj evaluat între 30 - 49 de puncte, ceea ce înseamnã ca el corespunde sub raport profesional cerinţelor postului;
c) dacã, timp de 2 ani consecutivi, angajatul realizeazã un punctaj maxim de 50 puncte, el poate fi promovat, prin concurs sau examen, pe un alt post cu un grad profesional superior, treapta profesionalã superioarã sau funcţie superioarã, dupã caz.
(2) Dacã angajatul se afla în situaţia prevãzutã la alin. (1) lit. c), în limita resurselor financiare aprobate anual potrivit competentelor prevãzute de lege şi a numãrului de posturi libere de grad profesional superior, treapta profesionalã superioarã sau, dupã caz, funcţie superioarã celei ocupate de angajat pe statul de funcţii aprobat la începutul anului urmãtor evaluãrii performantelor profesionale individuale şi stabilirii nivelului salariului de baza individual şi dacã legea nu prevede altfel, se procedeazã dupã cum urmeazã:
a) promovarea pe un post cu un grad profesional superior, treapta profesionalã superioarã sau, dupã caz, funcţie superioarã se face prin susţinerea unui examen sau, dupã caz, prin concurs, dacã sunt mai mulţi candidaţi pentru acelaşi grad profesional, treapta profesionalã sau funcţie, dupã caz;
b) examenul sau concursul pentru promovare pe un grad profesional superior, treapta profesionalã superioarã sau, dupã caz, funcţie superioarã, în anul urmãtor evaluãrii performantelor profesionale individuale şi stabilirii nivelului salariului de baza individual, are loc dupã cel puţin 45 de zile lucrãtoare de la data evaluãrii performantelor profesionale individuale, definitive, de care angajatul a luat cunostinta;
c) locul, data, ora şi scopul concursului se afişeazã la sediul autoritãţii administraţiei publice locale sau al serviciului public din subordinea acesteia;
d) examenul sau concursul se desfãşoarã în prezenta unei comisii de examinare, stabilitã de ordonatorul de credite bugetare, formatã din preşedinte care poate fi ordonatorul de credite sau persoana imputernicita de acesta şi din cel puţin doi membri: şeful ierarhic al angajatului care susţine examenul sau concursul de promovare şi un angajat din compartimentul respectiv, care are gradul profesional, treapta profesionalã sau, dupã caz, funcţia cea mai mare;
e) comisia de examinare stabileşte tematica examenului sau a concursului, care se pune la dispoziţie candidatului cu cel puţin 15 zile lucrãtoare înainte de data sustinerii examenului sau a concursului;
f) secretarul comisiei de examinare este responsabilul compartimentului de resurse umane din instituţia respectiva şi are sarcina de a organiza desfãşurarea examenului sau a concursului şi de a pãstra toate documentele respective;
g) examenul sau concursul consta într-o lucrare din tematica anunţatã, scrisã de candidat în prezenta comisiei de examinare;
h) dacã lucrarea scrisã a candidatului care participa la examen este apreciatã de comisia de examinare cel puţin cu nota 8, atunci candidatul este declarat "reuşit" la examenul susţinut. În cazul concursului, este declarat "reuşit" candidatul a cãrui lucrare a fost apreciatã cu nota cea mai mare, dar care nu poate fi mai mica de 8. Dacã concurentii obţin note egale, se organizeazã un nou concurs;
i) rezultatele examenului sau ale concursului se comunica candidaţilor în termen de 3 zile, în scris, şi pot fi contestate în condiţiile legii.
(3) Evaluarea performantelor profesionale individuale la avansarea în grade profesionale, trepte profesionale sau funcţii se face în cadrul examenului sau concursului, de cãtre comisia de examinare desemnatã de ordonatorul de credite bugetare.
(4) Cuantumul majorãrilor sau al diminuarilor salariilor de baza între limitele prevãzute de lege se propune de şeful ierarhic şi se aproba de ordonatorul de credite bugetare.
ART. 13
(1) Reevaluarea performantelor profesionale individuale, a nivelului salariului de baza individual şi, dupã caz, a indemnizaţiei de conducere individuale, cu încadrarea între limitele prevãzute de lege, se realizeazã anual, în conformitate cu prezenta metodologie, de cãtre şeful ierarhic şi se aproba de ordonatorul de credite bugetare.
(2) Pentru anul 1998 salariul de baza individual şi, dupã caz, indemnizaţia de conducere individualã se stabilesc în conformitate cu prezenta metodologie, pe baza evaluãrii performantelor profesionale individuale, facuta în perioada 1 ianuarie - 30 septembrie 1998, cu respectarea <>art. 6 alin. (2) şi (5) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 14/1998 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 1998.
ART. 14
(1) Fişa de evaluare a performantelor profesionale individuale, precum şi nivelul salariului de baza individual şi, dupã caz, al indemnizaţiei de conducere individuale, stabilite conform prezentei metodologii, se aduc la cunostinta fiecãrui angajat.
(2) Angajatul nemulţumit de rezultatul evaluãrii performantelor profesionale individuale şi de nivelul salariului de baza individual între limite, stabilite potrivit prezentei metodologii, se poate adresa instanţei judecãtoreşti competente, în condiţiile legii.
ART. 15
(1) Procesul de evaluare a performantelor profesionale individuale şi stabilirea salariului de baza şi, dupã caz, a indemnizaţiei de conducere au caracter de continuitate şi sunt determinate de creşterea exigenţelor în exercitarea atribuţiilor şi raspunderilor postului corespunzãtor gradului sau treptei profesionale ori funcţiei respective, dupã caz.
(2) Evaluarea performantelor profesionale individuale şi stabilirea nivelului salariului de baza şi, dupã caz, al indemnizaţiei de conducere se fac în luna ianuarie a anului urmãtor celui pentru care se evalueaza performanţele profesionale individuale.
(3) Prevederile alin. (2) nu se aplica:
a) persoanelor angajate ca debutant, pentru care evaluarea se face dupã expirarea perioadei corespunzãtoare stagiului de debutant;
b) angajaţilor care se reangajeaza în structurile administraţiei publice locale sau în serviciile publice din subordinea acestora dupã o perioada mai mare de un an, pentru care evaluarea se face la expirarea unui an de la reangajarea în sistem;
c) angajaţilor din structurile administraţiei publice locale sau din serviciile publice din subordinea acestora, al cãror contract individual de munca este suspendat, potrivit legii, pentru care evaluarea se face la expirarea unui an de la reluarea activitãţii;
d) angajaţilor aflaţi în concediu plãtit pentru îngrijirea copilului în varsta de pana la 2 ani, pentru care evaluarea se face la expirarea unui an de la data reluarii activitãţii;
e) angajaţilor care nu au prestat activitate în ultimele 120 de zile, aflându-se în concediu medical şi în concediu fãrã plata, acordate potrivit legii, pentru care momentul evaluãrii se stabileşte de şeful ierarhic şi se aproba de cãtre ordonatorul de credite bugetare.
(4) Reevaluarea anuala a salariului individual de baza între limite, precum şi, dupã caz, a indemnizaţiei de conducere se face pe baza rezultatelor evaluãrii performantelor profesionale individuale din anul precedent reevaluarii.

CAP. 4
Stabilirea salariului de baza individual între limite

ART. 16
Stabilirea salariilor de baza individuale între limitele prevãzute de lege, precum şi, dupã caz, a indemnizaţiei de conducere individuale se face pe baza evaluãrii performantelor profesionale individuale ale angajatului, în raport cu îndeplinirea atribuţiilor şi a raspunderilor prevãzute în fişa postului.
ART. 17
(1) Salariul de baza individual între limitele prevãzute de lege se calculeazã pe baza coeficientului de multiplicare corespunzãtor performantelor profesionale ale angajatului, care se înmulţeşte cu valoarea de referinta sectoriala, stabilitã potrivit legii.
(2) Coeficientul de multiplicare corespunzãtor performantelor profesionale ale angajatului se determina astfel: suma notelor acordate potrivit prevederilor art. 11 alin. (1) şi anexei nr. 3 se înmulţeşte cu diferenţa dintre coeficientul maxim şi coeficientul minim de multiplicare stabilit potrivit legii pentru gradul, treapta sau funcţia ocupatã de fiecare angajat, iar rezultatul se împarte la 50, cifra care reprezintã suma notelor maxime ce pot fi acordate fiecãrui criteriu.
(3) Pentru stabilirea indemnizaţiei de conducere individuale, pentru fiecare funcţie de conducere, se procedeazã astfel: suma notelor acordate potrivit prevederilor art. 11 alin. (1) şi anexei nr. 3 se împarte la 50, cifra care reprezintã suma notelor maxime ce pot fi acordate fiecãrui criteriu, şi se înmulţeşte cu procentul maxim al indemnizaţiei de conducere prevãzut de lege pentru funcţia respectiva.

CAP. 5
Dispoziţii finale

ART. 18
(1) Persoanei nou-angajate i se stabileşte un salariu de baza între limitele corespunzãtoare funcţiei, gradului sau treptei profesionale pe care o ocupa.
(2) La angajare, stabilirea salariului de baza individual şi, dupã caz, a indemnizaţiei de conducere individuale se face în cadrul examenului sau al concursului, de cãtre comisia de examinare desemnatã de ordonatorul de credite bugetare, pe baza evaluãrii performantelor profesionale potenţiale, în raport cu cerinţele postului, în condiţiile prezentei metodologii.
ART. 19
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezenta metodologie.


ANEXA 1
---------
la metodologie
---------------


FIŞA DE EVALUARE A UNUI POST
- model -


Criterii de evaluare Punctajul corespunzãtor gradului postului
a posturilor dintr-o activitate
--------------------------------------------
debutant IV III II I IA
--------------------------------------------------------------------------------
a) formarea profesionalã
- pregãtirea de baza corespun-
zatoare studiilor absolvite 1 1 1 1 1 1
- pregãtire de specialitate:
tehnica, economicã, juridicã
sau de alta specialitate
necesarã postului: ...........
- perfectionari în domeniu pentru
menţinerea competentei pe post - 1 2 3 4 5
TOTAL: 1 2 3 4 5 6

b) adaptabilitatea la locul de munca:
- experienta în munca - 1 2 3 4 5
- experienta în specialitatea postului - 1 2 3 4 5
- perioada de proba (nr. luni): ......
TOTAL: - 2 4 6 8 10

c) dificultatea şi complexitatea
operaţiunilor:
- activitate de conceptie - 1 2 3 4 5
- activitate de analiza şi sinteza 1 2 3 4 5 5
- activitate de rutina (repetitiva) 5 5 4 4 3 3
TOTAL: 6 8 9 11 12 13

d) responsabilitatea implicata:
- pentru obţinerea şi utilizarea
informaţiilor în vederea pregãtirii
unor decizii 1 2 2 3 4 5
- de nivel decizional - 3 4 5 6 6
TOTAL: 1 5 6 8 10 11

e) capacitatea raţionalã
- gradul de solicitare din partea
structurilor interne din instituţie 1 2 3 4 5 5
- gradul de solicitare din afarã
instituţiei, din partea cetãţenilor
şi/sau a serviciilor 1 2 3 4 5 5
TOTAL: 2 4 6 8 10 10

TOTAL punctaj pentru evaluarea
posturilor: 10 21 28 37 45 50
--------------------------------------------------------------------------------


ANEXA 1a)
----------
la metodologie
--------------

Tabelul nr. 1 - model
--------------------------------------------------------------------------------
Gradul funcţiei Punctajul orientativ Punctajul orientativ
pentru angajaţi cu studii acordat gradului profesional pentru îndeplinirea
superioare (S) conform postului de cãtre angajat a
cerinţelor de ocupare
a postului
--------------------------------------------------------------------------------
IA 50 46-50
I 45 38-45
II 37 29-37
III 28 22-28
debutant 10 10-21
--------------------------------------------------------------------------------

Tabelul nr. 2 - model
--------------------------------------------------------------------------------
Gradul funcţiei Punctajul orientativ Punctajul orientativ
pentru angajaţi cu studii acordat gradului profesional pentru îndeplinirea
de scurta durata (SSD) conform postului de cãtre angajat a
cerinţelor de ocupare
a postului
--------------------------------------------------------------------------------
IA 50 46-50
I 45 38-45
II 37 29-37
debutant 10 10-28
--------------------------------------------------------------------------------


Tabelul nr. 3 - model
--------------------------------------------------------------------------------
Gradul funcţiei Punctajul orientativ Punctajul orientativ
pentru angajaţi cu studii acordat treptei profesionale pentru îndeplinirea
medii (M) conform postului de cãtre angajat a
cerinţelor de ocupare
a postului
--------------------------------------------------------------------------------
IA 45 38-45
I 37 29-37
II 28 22-28
III 21 11-21
debutant 10 10
--------------------------------------------------------------------------------


Tabelul nr. 4 - model
--------------------------------------------------------------------------------
Gradul funcţiei Punctajul orientativ Punctajul orientativ
pentru angajaţi cu studii acordat treptei profesionale pentru îndeplinirea
medii şi generale (M; G) conform postului de cãtre angajat a
cerinţelor de ocupare
a postului
--------------------------------------------------------------------------------
I 37 29-37
II 28 22-28
III 21 11-21
debutant 10 10
--------------------------------------------------------------------------------



ANEXA 2
---------
la metodologie
---------------

Aprob,
--------
Funcţia ordonatorului de credite .....................
Numele şi prenumele ordonatorului de credite ....................
Semnatura şi data ........................

FIŞA POSTULUI
- model -

A. Denumirea instituţiei:
B. Compartimentul, conform organigramei aprobate: Autorizaţii de construire
C. Denumirea postului: Întocmirea autorizaţiilor de construire.
D. Nivelul postului: - de execuţie:
- de conducere:
E.Funcţia şi gradul profesional ce caracterizeazã postul: arhitect, gradul I
F. Descrierea postului (prezentarea criteriilor de evaluare a postului din fişa de evaluare a postului şi a punctajului acordat fiecãrui criteriu - anexa nr. 1):
G. Punctajul orientativ acordat gradului, cuprins în fişa de evaluare a postului: 38-45
H. Numele şi prenumele angajatului (ocupantului postului):
I. Punctajul acordat angajatului pentru îndeplinirea fiecãrui criteriu din fişa de evaluare a postului (anexa nr. 1) şi punctajul total: 40 (sa fie cuprins între 38-45)
J. Perioada de proba a angajatului, stabilitã potrivit legii (dacã este cazul): .................
K. Atribuţiile şi rãspunderile ce revin angajatului:
1. primirea documentaţiilor şi verificarea corectitudinii acestora;
2. verificarea avizelor solicitate conform legii;
3. întocmirea şi emiterea autorizaţiei de construire;
4. .................


L. Data şi semnatura angajatului,
..................................


ANEXA 3
--------
la metodologia
---------------

Numele şi prenumele Funcţia, gradul sau Perioada
angajatului treapta profesionalã, de evaluare
dupã caz
................... ..................... de la ..... pînã la .....

Aprob,
------
Funcţia ordonatorului de credite .............
Numele şi prenumele ordonatorului de credite ...............
Data şi semnatura ....................


FIŞA DE EVALUARE
a performantelor profesionale individuale (criterii)

a) Rezultatele obţinute:
- cantitatea şi calitatea lucrãrilor şi sarcinilor realizate
2 3 4 5
- nivelul de îndeplinire a sarcinilor şi lucrãrilor în termenele stabilite
2 3 4 5
- eficienta lucrãrilor şi sarcinilor realizate, în contextul atingerii obiectivelor propuse
2 3 4 5

b) Adaptarea la complexitatea muncii:
- adaptarea la conceptia de alternative de schimbare sau de soluţii noi (creativitatea)
2 3 4 5
- analiza şi sinteza riscurilor, influentelor, efectelor şi consecinţelor evaluate
2 3 4 5
- evaluarea lucrãrilor şi sarcinilor de rutina (repetitive)
2 3 4 5

c) Asumarea responsabilitãţii:
- intensitatea implicarii şi rapiditatea intervenţiei în realizarea atribuţiilor
2 3 4 5
- evaluarea nivelului riscului decizional
2 3 4 5

d) Capacitatea relationala şi disciplina muncii:
- capacitatea de evitare a starilor conflictuale şi respectarea relaţiilor ierarhice
2 3 4 5
- adaptabilitatea la situaţii neprevãzute
2 3 4 5

A = suma notelor acordate fiecãrui criteriu de evaluare ...................
B = diferenţa dintre coeficientul maxim şi coeficientul minim de multiplicare corespunzãtor, dupã caz, funcţiei, gradului sau treptei profesionale a angajatului ................
C = coeficientul concret al angajatului = A inmultit cu B şi împãrţit la 50, iar rezultatul se aduna cu coeficientul minim de multiplicare corespunzãtor, dupã caz, funcţiei, gradului sau treptei profesionale a angajatului ...........
Salariul de baza al salariatului = coeficientul concret al angajatului, inmultit cu valoarea de referinta sectoriala prevãzutã de lege ...............
Indemnizaţia de conducere individualã = A împãrţit la B, inmultit cu limita maxima, în procente, a indemnizaţiei de conducere din salariul de baza, prevãzutã de lege ...................

Funcţia, numele şi prenumele şefului Data şi semnatura şefului
ierarhic care a întocmit fişa ierarhic care a întocmit fişa
de evaluare de evaluare
..................................... ...............................

Data şi semnatura angajatului, pentru luare la cunostinta asupra evaluãrii, salariului de baza şi indemnizaţiei de conducere individualã, dupã caz ........
Contestaţie cu privire la fişa de evaluare şi salariul de baza Da/Nu (data şi semnatura angajatului) ....................................................
..........................................................................
..........................................................................

Evaluarea definitiva:
A = suma notelor acordate fiecãrui criteriu de evaluare ...................
B = diferenţa dintre coeficientul maxim şi coeficientul minim de multiplicare corespunzãtor, dupã caz, funcţiei, gradului sau treptei profesionale a angajatului ................
C = coeficientul concret al angajatului = A inmultit cu B şi împãrţit la 50, iar rezultatul se aduna cu coeficientul minim de multiplicare corespunzãtor, dupã caz, funcţiei, gradului sau treptei profesionale a angajatului ...........
Salariul de baza al salariatului = coeficientul concret al angajatului, inmultit cu valoarea de referinta sectoriala prevãzutã de lege ...............
Indemnizaţia de conducere individualã = A împãrţit la B, inmultit cu limita maxima, în procente, a indemnizaţiei de conducere din salariul de baza, prevãzutã de lege ...................

Funcţia persoanei care a modificat evaluarea ..................
Numele şi prenumele persoanei care a modificat evaluarea .................
Data şi semnatura ...............................................

Data şi semnatura angajatului, pentru luare la cunostinta asupra evaluãrii definitive, salariului de baza şi, dupã caz, indemnizaţiei de conducere individuale .......................

-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016