┌──────────────────────────────────────────────────────────┬─────────┬─────────┐
│ Criterii │Punctajul│Punctajul│
│ │ acordat │ maxim │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│ I. Capacitate tehnicã │ │ │
│ 1. Deţinerea cu orice titlu de spaţii, clãdiri, mobilier,│ │ 15 p. │
│ biroticã, alte echipamente etc. (se apreciazã şi gradul │ │ │
│ de proximitate faţã de aria protejatã) │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│ II. Capacitate ştiinţificã │ │ │
│ 1. Studiile │ │ │
│ 2. Experienţã profesionalã │ │ 20 p. │
│ 3. Experienţa în domeniul conservãrii biodiversitãţii │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│ III. Capacitate financiarã │ │ │
│ 1. Asigurarea resurselor financiare din surse proprii │ │ 15 p. │
│ 2. Propuneri de proiecte pentru atragerea de fonduri │ │ │
│ pentru aria naturalã protejatã │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│ IV. Planul de acţiune pentru exercitarea custodiei │ │ │
│ ariei naturale protejate │ │ │
│ 1. Descrierea situaţiei actuale a ariei naturale │ │ │
│ protejate şi a eventualelor probleme identificate │ │ │
│ 2. Acţiunile care se propun pentru realizarea protecţiei │ │ │
│ efective (delimitare, marcaje, panouri, bariere, zone de │ │ │
│ campare, amenajãri, patrulãri, activitãţi educaţionale, │ │ │
│ propuneri pentru mediatizare, implicare a comunitãţii │ │ 50 p. │
│ locale şi a altor persoane interesate etc.) │ │ │
│ 3. Parteneri actuali şi potenţiali, consultanţi şi │ │ │
│ colaboratori de specialitate │ │ │
│ 4. Formele de vizitare practicate şi mãsurile preconizate│ │ │
│ pentru evitarea impactului negativ asupra ariei naturale │ │ │
│ protejate │ │ │
│ 5. Organizarea ştiinţificã a activitãţii (modalitatea de │ │ │
│ inventariere şi monitorizare a florei, faunei şi │ │ │
│ habitatelor naturale, modul de realizare a cartãrii │ │ │
│ habitatelor şi distribuţiei speciilor, inclusiv cele de │ │ │
│ interes comunitar) │ │ │
│ 6. Alte tipuri de activitãţi sau mãsuri propuse │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│ Total punctaj acordat │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│ Punctaj maxim │ │ 100 p. │
└──────────────────────────────────────────────────────────┴─────────┴─────────┘