Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 26 septembrie 2003  pentru organizarea si certificarea instruirii profesionale a personalului privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

METODOLOGIE din 26 septembrie 2003 pentru organizarea si certificarea instruirii profesionale a personalului privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena

EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 49 din 20 ianuarie 2004

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Orice activitate de producţie şi de comercializare a produselor alimentare, de alimentaţie publicã şi colectivã, serviciile şi producţia de apã potabilã, precum şi serviciile de întreţinere corporalã se exercitã numai cu personal calificat, conform prevederilor legale.
(2) Personalul calificat din activitãţile menţionate la alin. (1) are obligaţia legalã a instruirii periodice în vederea însuşirii noţiunilor fundamentale de igienã, activitate organizatã şi finalizatã cu examinare şi certificate, în conformitate cu prezenta metodologie.
(3) În procesul de instruire privind însuşirea noţiunilor fundamentale de igienã este cuprins personalul din urmãtoarele categorii de unitãţi:
a) servicii de producţie, depozitare, transport şi comercializare a alimentelor, inclusiv alimentaţie publicã şi a colectivitãţilor;
b) servicii de curãţenie în unitãţi de asistenţã medicalã, colectivitãţi de copii şi tineri, unitãţi de cazare (hoteluri, moteluri, cabane etc.);
c) producţia şi distribuţia apei potabile, producţia apei îmbuteliate;
d) servicii de îngrijire corporalã (cosmeticã, frizerie, coafurã, manichiurã, pedichiurã, masaj etc.);
e) servicii tip dezinfecţie, dezinsecţie, deratizare.
ART. 2
Programele de instruire în domeniul sãnãtãţii publice privind însuşirea noţiunilor fundamentale de igienã se pot realiza de cãtre persoane juridice de drept public sau privat, cabinetele medicale care au ca obiect de activitate desfãşurarea de activitãţi de învãţãmânt şi sunt avizate de cãtre Ministerul Sãnãtãţii şi Familiei şi de cãtre Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului în condiţiile prezentei metodologii.
ART. 3
În sensul prezentei metodologii, prin urmãtorii termeni se înţelege:
a) noţiuni fundamentale de igienã - totalitatea cunoştinţelor şi deprinderilor elementare referitoare la pãstrarea sãnãtãţii şi prevenirea îmbolnãvirilor, pe care lucrãtorii din sectoarele de activitate cu risc pentru sãnãtatea populaţiei trebuie sã le posede;
b) avizarea funcţionãrii - procesul de abilitare a persoanelor juridice de drept public sau privat al cabinetelor medicale pentru realizarea programelor de instruire în domeniul sãnãtãţii publice privind noţiunile fundamentale de igienã.

CAP. II
Criteriile şi procedura de avizare

ART. 4
În vederea obţinerii avizului necesar organizãrii cursurilor privind însuşirea noţiunilor fundamentale de igienã, furnizorii de instruire trebuie sã îndeplineascã urmãtoarele criterii:
a) sã fie organizaţi şi sã funcţioneze în conformitate cu prevederile legale;
b) sã deţinã în mod legal spaţii adecvate activitãţii de învãţãmânt, pentru care s-au obţinut avizele de funcţionare prevãzute de reglementãrile legale în vigoare;
c) sã deţinã logistica necesarã organizãrii în bune condiţii a cursurilor;
d) sã aibã programã de instruire elaboratã în conformitate cu orientãrile cuprinse în Ghidul privind conţinutul modulelor de pregãtire;
e) sã asigure materialul didactic prevãzut în programa de pregãtire;
f) sã asigure programul de instruire cu formatori medici cu specialitatea igienã, epidemiologie sau medicinã de laborator -, cu autorizaţie de liberã practicã.
ART. 5
(1) Pentru obţinerea avizului de funcţionare solicitantul depune la Comisia de avizare din cadrul institutelor de sãnãtate publicã din Bucureşti, Iaşi, Cluj-Napoca sau Timişoara un dosar de autoevaluare în 3 exemplare, primind numãr de înregistrare. Dosarul de evaluare conţine urmãtoarele documente:
a) cerere-tip, conform modelului prezentat în anexa nr. 1;
b) documente (în copii legalizate) care dovedesc legalitatea organizãrii şi funcţionãrii furnizorului de instruire (act normativ de constituire, lege, hotãrâre a Guvernului etc., certificat de înregistrare emis de camera de comerţ şi industrie, actul de înregistrare în Registrul fundaţiilor şi asociaţiilor);
c) copie de pe statut, dupã caz;
d) dovezi privind deţinerea spaţiului optim de învãţãmânt şi a mijloacelor didactice;
e) avize de funcţionare conform reglementãrilor legale în vigoare;
f) program de instruire cuprinzând planul de învãţãmânt şi programele analitice şi pentru fiecare modul specific, în concordanţã cu indicaţiile cuprinse în Ghidul privind conţinutul modulelor de pregãtire;
g) informaţii privind formatorii: autorizaţie de liberã practicã în specialitatea igienã, epidemiologie, medicinã de laborator, curriculum vitae, dovada existenţei relaţiei contractuale cu solicitantul avizului;
h) chitanţa de achitare a taxei pentru referatul tehnic de evaluare în contul institutului evaluator;
i) copie de pe certificatul de înregistrare în Registrul unic al cabinetelor medicale, în cazul cabinetelor medicale;
j) alte documente, dupã caz.
(2) Comisiile de avizare examineazã documentele cuprinse în dosarul depus şi întocmesc, în termen de 15 zile de la data înregistrãrii documentaţiei, referatul tehnic de evaluare care sã includã concluzia privind acordarea sau neacordarea avizului. Referatul tehnic de evaluare favorabil eliberãrii avizului, însoţit de douã exemplare ale dosarului de autoevaluare, se înainteazã Ministerului Sãnãtãţii, Direcţiei generale sãnãtate publicã şi inspecţia sanitarã de stat.
(3) În cazul avizãrii favorabile a programului de instruire, Ministerul Sãnãtãţii înainteazã cãtre Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului, în termen de 10 zile de la data înregistrãrii documentaţiei, un exemplar al dosarului de autoevaluare, o copie a referatului tehnic de evaluare şi avizul-tip, conform modelului prezentat în anexa nr. 2.
(4) În termen de 10 zile de la data înregistrãrii documentaţiei, Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului va transmite rãspunsul sãu Ministerului Sãnãtãţii. În cazul avizãrii favorabile, se completeazã formularul-tip, iar pentru neacordarea avizului se întocmeşte un referat care sã cuprindã motivarea rãspunsului.
(5) În cazul neacordãrii avizului se reia procedura de avizare în conformitate cu prevederile prezentei metodologii.
(6) Biroul de avizare din cadrul Ministerului Sãnãtãţii elibereazã avizul de funcţionare şi gestioneazã baza de date privind furnizorii de instruire avizaţi. Biroul de avizare pune la dispoziţie Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului, la solicitarea acestuia, informaţii cuprinse în baza de date.
(7) Avizul de funcţionare este valabil 3 ani.
(8) Înnoirea avizului se face prin reluarea procedurii de avizare, luându-se în considerare şi criteriul rezultatelor obţinute de absolvenţii programului de instruire în procesul de evaluare şi certificare a cunoştinţelor. Un procent de promovabilitate de cel puţin 60% este obligatoriu.

CAP. III
Evaluarea şi certificarea

ART. 6
(1) Participanţii la programele de instruire avizate în condiţiile prezentei metodologii susţin la încheierea cursurilor un examen de absolvire organizat de cãtre direcţiile de sãnãtate publicã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, denumite în continuare direcţii de sãnãtate publicã teritoriale.
(2) Direcţiile de sãnãtate publicã teritoriale au obligaţia sã asigure condiţiile bunei desfãşurãri a examenului.
ART. 7
(1) Comisiile de examen sunt propuse de cãtre direcţiile de sãnãtate publicã teritoriale şi sunt aprobate de cãtre Ministerul Sãnãtãţii, Direcţia generalã sãnãtate publicã şi inspecţia sanitarã de stat, anual.
(2) Comisiile de examen au urmãtoarea componenţã:
- un reprezentant desemnat de institutul de sãnãtate publicã regional - preşedinte;
- un reprezentant desemnat de Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului;
- un reprezentant al direcţiei de sãnãtate publicã teritoriale;
- un secretar din cadrul direcţiilor de sãnãtate publicã teritoriale.
(3) Comisiile de examen dispun de ştampilã proprie având urmãtorul conţinut: "DIRECŢIA DE SĂNĂTATE PUBLICĂ JUDEŢUL ........ COMISIA DE EXAMEN".
ART. 8
(1) Furnizorii de instruire asigurã înscrierea la examen a participanţilor la programul de instruire şi achitã taxa de examinare la direcţiile de sãnãtate publicã teritoriale care organizeazã examenul de absolvire.
(2) Înscrierea candidaţilor se face pe baza cataloagelor, în dublu exemplar, completate de furnizorii de instruire. Modelul catalogului este prezentat în anexa nr. 3.
(3) Taxa de examinare, în valoare de 200.000 lei pentru fiecare candidat, se achitã în contul direcţiei de sãnãtate publicã teritoriale care organizeazã examinarea candidaţilor.
ART. 9
Examenul de absolvire se programeazã cel puţin o datã pe lunã, pentru un numãr de minimum 30 de cursanţi înscrişi.
ART. 10
Examenul de absolvire se poate organiza la sediul direcţiei de sãnãtate publicã teritoriale sau, la solicitarea furnizorilor de instruire, la sediul furnizorului ori la o altã locaţie, situaţie în care solicitantul asigurã logistica necesarã desfãşurãrii în bune condiţii a examenului şi achitarea cheltuielilor legate de deplasarea comisiei de examen.
ART. 11
(1) Examenul de absolvire constã în rezolvarea unui chestionar pentru testare, repartizat fiecãrui candidat, din setul de chestionare elaborat de Ministerul Sãnãtãţii.
(2) Timpul acordat rezolvãrii chestionarelor este de douã ore.
(3) La predarea chestionarelor de cãtre candidaţi se încheie un proces-verbal de predare/primire, conform modelului prezentat în anexa nr. 4.
ART. 12
(1) Comisia de examen corecteazã chestionarele pentru testare şi le apreciazã cu "admis"/"respins".
(2) Pentru a fi declaraţi admişi, candidaţii trebuie sã rãspundã corect la cel puţin 60% din totalul întrebãrilor cuprinse în chestionar.
ART. 13
(1) Rezultatele sunt consemnate în cataloagele de examen, al cãror model este prezentat în anexa nr. 5, şi se semneazã de cãtre toţi membrii comisiei de examen, pe fiecare paginã. O copie a catalogului de examen se înmâneazã furnizorului de instruire.
(2) Rezultatele se afişeazã în ziua examenului, sub semnãtura preşedintelui comisiei de examen.
(3) La sfârşitul examenului, rezultatele se centralizeazã într-un proces-verbal, întocmit în conformitate cu anexa nr. 6.
ART. 14
(1) Direcţiile de sãnãtate publicã teritoriale elibereazã candidaţilor declaraţi admişi certificate de absolvire, conform modelului prezentat în anexa nr. 7.
(2) Candidaţii declaraţi respinşi au dreptul la douã reexaminãri, cu condiţia achitãrii taxei prevãzute la art. 8 alin. (3). În cazul nepromovãrii acestora, candidaţii vor efectua din nou cursul.
(3) Certificatele de absolvire au valabilitate 3 ani de la data emiterii.
ART. 15
(1) Pentru evidenţa certificatelor de absolvire, Institutul de Sãnãtate Publicã Bucureşti şi direcţiile de sãnãtate publicã teritoriale întocmesc registre de evidenţã în conformitate cu modelele prezentate în anexele nr. 8, respectiv nr. 9.
(2) Rãspunderea privind gestionarea certificatelor de absolvire revine în exclusivitate instituţiilor menţionate la alin. (1).

CAP. IV
Activitatea de monitorizare. Retragerea avizului de funcţionare

ART. 16
(1) Ministerul Sãnãtãţii şi Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului, prin direcţiile de specialitate, stabilesc de comun acord programe semestriale de monitorizare a calitãţii pregãtirii asigurate de furnizorii de instruire, prin controale desfãşurate în timpul derulãrii programelor de instruire şi a examenelor de absolvire, precum şi a activitãţii comisiilor de examen.
(2) Activitatea de control prevãzutã la alin. (1) se exercitã de cãtre persoane desemnate de cele douã ministere, la propunerea direcţiilor de specialitate.
ART. 17
(1) În cazul în care se constatã nerespectarea de cãtre furnizorul de instruire a condiţiilor care au stat la baza avizãrii, se întocmeşte proces-verbal de constatare, acordându-se un termen de 30 de zile pentru remedierea abaterilor constatate.
(2) Dupã expirarea acestui termen, Ministerul Sãnãtãţii şi Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului decid retragerea avizului de funcţionare.
ART. 18
Retragerea avizului de funcţionare este obligatorie când furnizorul de instruire înregistreazã, la 3 examene succesive, un procent de promovabilitate sub 50% din numãrul participanţilor la examen.

CAP. V
Dispoziţii finale şi tranzitorii

ART. 19
Prevederile prezentei metodologii nu se aplicã, pentru o perioadã de 3 ani de la absolvire, absolvenţilor unitãţilor şi instituţiilor de învãţãmânt acreditate în condiţiile legii, care au avut în programa de studii noţiuni de igienã specifice activitãţii şi care deţin certificate de competenţã profesionalã, diplome de absolvire, diplome de licenţã.
ART. 20
Documentele privind examenele de absolvire se pãstreazã o perioadã de 3 ani în arhivele direcţiilor de sãnãtate publicã teritoriale. Registrele de evidenţã se arhiveazã o perioadã de 6 ani de cãtre instituţiile care au dreptul sã le deţinã şi sã le gestioneze, conform art. 15 alin. (1).
ART. 21
Ministerul Sãnãtãţii asigurã, prin Institutul de Sãnãtate Publicã Bucureşti, tipãrirea şi distribuirea, contra cost, a formularelor pentru certificatele de absolvire.
ART. 22
Avizele eliberate în baza vechilor reglementãri îşi înceteazã valabilitatea la 90 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei metodologii.
ART. 23
În termen de 60 de zile de la publicarea prezentei motodologii în Monitorul Oficial al României, Partea I, Ministerul Sãnãtãţii elaboreazã chestionarele pentru testarea cunoştinţelor şi ghidurile privind conţinutul modulelor de pregãtire.
ART. 24
Anexele nr. 1-9 fac parte integrantã din prezenta metodologie.

ANEXA 1


────────
la metodologie
──────────────
....................................
(Denumirea furnizorului de instruire)
Nr. ............/...................

INSTITUTULUI DE SĂNĂTATE PUBLICĂ .......................

......................................................*1), cu sediul în localitatea ......, judeţul/sectorul ......, str. ...... nr. ...., bl. ..., sc. ...., et. ...., ap. ...., cod poştal ....., telefon*2) ........, fax*2) ......, e-mail ........, cod unic de înregistrare/cod fiscal ...., reprezentat prin ......, în calitate de asociat/acţionar/împuternicit ...., posesor al actului de identitate tip ......, seria ...... nr. ....., eliberat de ....... la data ....., prin prezenta solicit avizarea ca furnizor de instruire în domeniul noţiunilor fundamentale de igienã, modulul/modulele:
1. servicii de producţie, depozitare, transport şi comercializare a alimentelor, inclusiv alimentaţie publicã şi a colectivitãţilor;
2. servicii de curãţenie în unitãţi de asistenţã medicalã, colectivitãţi de copii şi tineri, unitãţi de cazare (hoteluri, moteluri, cabane etc.);
3. producţia şi distribuţia apei potabile şi producţia apei îmbuteliate;
4. servicii de îngrijire corporalã (cosmeticã, frizerie, coafurã, manichiurã, pedichiurã, masaj etc.);
5. servicii tip dezinfecţie, dezinsecţie, deratizare.
Precizez cã am luat cunoştinţã de prevederile Ordinului ministrului sãnãtãţii şi al ministrului educaţiei, cercetãrii şi tineretului nr. 1.225/5.031/2003.
Anexez documentaţia prevãzutã în metodologia de autorizare, conform opisului.

Semnãtura solicitantului
........................
L.S.
_____________
*1) Se completeazã cu denumirea furnizorului de instruire.
*2) Se completeazã cu prefix - numãr.


ANEXA 2
────────
la metodologie
───────────────

MINISTERUL SĂNĂTĂŢII MINISTERUL EDUCAŢIEI, CERCETĂRII
Nr. ....../......... ŞI TINERETULUI
Nr. ....../.........

Direcţia generalã Direcţia generalã
sãnãtate publicã pentru învãţãmânt
şi inspecţia preuniversitar
sanitarã de stat


AVIZ
Furnizorul de instruire ......, cu sediul în localitatea ........, str. ..... nr. ......, judeţul/sectorul ......, conform certificatului de înregistrare nr. ....., eliberat de ....., în conformitate cu Ordinul ministrului sãnãtãţii şi al ministrului educaţiei, cercetãrii şi tineretului nr. 1.225/5.031/2003, este avizat sã realizeze programe de instruire privind însuşirea noţiunilor fundamentale de igienã pentru urmãtoarele module:
.............................................................
.............................................................
.............................................................
.............................................................
.............................................................

Direcţia generalã Direcţia generalã
sãnãtate publicã pentru învãţãmânt
şi inspecţia preuniversitar
sanitarã de stat


Director general, Director general,
................. ......................





ANEXA 3
────────
la metodologie
──────────────

Furnizorul de instruire .............................
Aviz de funcţionare eliberat de
Ministerul Sãnãtãţii nr. ......./.........
Aviz de funcţionare eliberat de Ministerul Educaţiei,
Cercetãrii şi Tineretului nr. ........../.......
Nr. ............... din ........................

CATALOG
de înscriere a candidaţilor pentru susţinerea examinãrii
privind însuşirea noţiunilor fundamentale de igienã
┌───┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Nr.│ DATE DESPRE CURSANŢI │
│crt├───────────┬───────────────┬──────────────┬─────────────────┬─────────────┤
│ │ Numele şi │ Actul de │Codul numeric │ Data şi locul │ Modulul │
│ │ prenumele │ identitate │ personal │ naşterii │ absolvit │
│ │ │ seria/numãrul │ │ │ │
├───┼───────────┼───────────────┼──────────────┼─────────────────┼─────────────┤
├───┼───────────┼───────────────┼──────────────┼─────────────────┼─────────────┤
├───┼───────────┼───────────────┼──────────────┼─────────────────┼─────────────┤
├───┼───────────┼───────────────┼──────────────┼─────────────────┼─────────────┤
├───┼───────────┼───────────────┼──────────────┼─────────────────┼─────────────┤
├───┼───────────┼───────────────┼──────────────┼─────────────────┼─────────────┤
├───┼───────────┼───────────────┼──────────────┼─────────────────┼─────────────┤
└───┴───────────┴───────────────┴──────────────┴─────────────────┴─────────────┘


Semnãtura furnizorului de instruire
....................................
L.S.





ANEXA 4
────────
la metodologie
────────────────

.........................
(Comisia de examen)

PROCES - VERBAL
de predare/primire a lucrãrilor scrise la examenul de absolvire

Data ..........................
Ora ...........................
Sala ..........................
┌────┬────────────────────────┬────────────────────────────┬──────────────────┐
│Nr. │ Numele şi prenumele │ Semnãtura candidatului │ Observaţii │
│crt.│ candidatului │ │ │
├────┼────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────┤
├────┼────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────┤
├────┼────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────┤
├────┼────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────┤
├────┼────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────┤
├────┼────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────┤
└────┴────────────────────────┴────────────────────────────┴──────────────────┘


Comisia de examen:
...................
...................
...................





ANEXA 5
────────
la metodologie
────────────────

DIRECŢIA DE SĂNĂTATE PUBLICĂ .............................
(COMISIA DE EXAMEN) ............. Decizia ................
Furnizorul de instruire ..................................
Aviz de funcţionare eliberat de Ministerul Sãnãtãţii
nr. ........................../...........................
Aviz de funcţionare eliberat de Ministerul Educaţiei,
Cercetãrii şi Tineretului nr. ............../.............

CATALOG DE EXAMEN
Programul de instruire privind însuşirea noţiunilor fundamentale de igienã
┌────┬───────────────────────────────────────────────┬───────────────────────┐
│Nr. │ DATE REFERITOARE LA CANDIDAŢI │Rezultatul examinãrii │
│crt.│ │ admis/respins │
│ ├─────────────────┬──────────────────┬──────────┼───────────────────────┤
│ │ Numele şi │ Actul de │ Modulul │ │
│ │ prenumele │ identitate │ absolvit │ │
├────┼─────────────────┼──────────────────┼──────────┼───────────────────────┤
├────┼─────────────────┼──────────────────┼──────────┼───────────────────────┤
├────┼─────────────────┼──────────────────┼──────────┼───────────────────────┤
├────┼─────────────────┼──────────────────┼──────────┼───────────────────────┤
├────┼─────────────────┼──────────────────┼──────────┼───────────────────────┤
├────┼─────────────────┼──────────────────┼──────────┼───────────────────────┤
├────┼─────────────────┼──────────────────┼──────────┼───────────────────────┤
└────┴─────────────────┴──────────────────┴──────────┴───────────────────────┘

Preşedintele comisiei de examen,
...............................
L.S.

● Membru ....................
● Membru ....................
● Secretar ..................




ANEXA 6


────────
la metodologie
──────────────

PROCES - VERBAL
Încheiat astãzi, ........., cu ocazia desfãşurãrii examenului de absolvire a cursului de instruire privind însuşirea noţiunilor fundamentale de igienã, organizat de ......... la data de ........., la sediul .........., pentru care s-a constituit urmãtoarea comisie de examen:
Preşedinte ................................
Membru ....................................
Membru ....................................
Secretar ..................................
La examenul de absolvire au fost înregistraţi .... participanţi, dintre care ... au fost declaraţi admişi la examenul de absolvire, conform prevederilor art. 12 alin. (2) din Metodologia pentru organizarea şi certificarea instruirii profesionale a personalului privind însuşirea noţiunilor fundamentale de igienã.
Situaţia la examenul de absolvire este reflectatã de catalogul/cataloagele de examen anexat/anexate şi se prezintã sintetic astfel:





┌──────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ FURNIZORUL │ CANDIDAŢI │
│ DE ├───────────────┬──────────────────────┬────────────────────────┤
│ INSTRUIRE │ Înscrişi │ Prezenţi │ Promovaţi │
├──────────────┼───────────────┼──────────────────────┼────────────────────────┤
├──────────────┼───────────────┼──────────────────────┼────────────────────────┤
├──────────────┼───────────────┼──────────────────────┼────────────────────────┤
│TOTAL: │ │ │ │
└──────────────┴───────────────┴──────────────────────┴────────────────────────┘

Observaţii: ...........................................................
.......................................................................
.......................................................................
.......................................................................
.......................................................................
.......................................................................
.......................................................................

Preşedintele comisiei de examen,
................................
Membru .........................
Membru .........................




ANEXA 7


────────
la metodologie
────────────────

MINISTERUL SĂNĂTĂŢII MINISTERUL EDUCAŢIEI,
CERCETĂRII ŞI TINERETULUI

Direcţia de sãnãtate publicã .......................
Seria .......... nr. .................

CERTIFICAT DE ABSOLVIRE
eliberat în conformitate cu prevederile Ordinului
ministrului sãnãtãţii şi al ministrului educaţiei,
cercetãrii şi tineretului nr. 1.225/5.031/2003

Se adevereşte prin prezentul certificat de absolvire cã domnul/doamna ......, cod numeric personal ....., nãscut/nãscutã în anul ...., luna ...., ziua ..., în localitatea ...., a urmat cursul de instruire privind însuşirea noţiunilor fundamentale de igienã, modulul ......, organizat de ....../(denumirea furnizorului de instruire)....., în baza Avizului Ministerului Sãnãtãţii nr. ..../.... şi Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului nr. ...../...., şi a promovat examenul de absolvire, fiind declarat/declaratã admis/admisã.

Preşedintele comisiei de examen,
...............................
L.S.


Secretar,
........


Nr. ....../........
Data eliberãrii: anul .... luna .... ziua .....





ANEXA 8
──────────
la metodologie
────────────────

INSTITUTUL DE SĂNĂTATE PUBLICĂ BUCUREŞTI

REGISTRU DE EVIDENŢĂ
a certificatelor de absolvire a cursurilor de instruire
privind însuşirea noţiunilor fundamentale de igienã
┌───┬───────┬──────┬───────────┬────────────┬──────────────────┬───────────────┐
│Nr.│ Data │ Nr. │Nr./Seria │ │ │ Documentul │
│crt│iesirii│docum.│adeverintei│ A │ B │ de plata │
│ │ │ de │ │ │ │ │
│ │ │iesire│ │ │ │ │
│ │ │ ├─────┬─────┼───┬───┬────┼────┬──────┬──────┼────┬──────────┤
│ │ │ │De la│Pana │a1 │a2 │ a3 │ b1 │ b2 │ b3 │Nr. │ │
│ │ │ │ │ la │ │ │ │ │ │ │Data│ Suma │
├───┼───────┼──────┼─────┼─────┼───┼───┼────┼────┼──────┼──────┼────┼──────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │ 11 │ 12 │
├───┼───────┼──────┼─────┼─────┼───┼───┼────┼────┼──────┼──────┼────┼──────────┤
├───┼───────┼──────┼─────┼─────┼───┼───┼────┼────┼──────┼──────┼────┼──────────┤
├───┼───────┼──────┼─────┼─────┼───┼───┼────┼────┼──────┼──────┼────┼──────────┤
├───┼───────┼──────┼─────┼─────┼───┼───┼────┼────┼──────┼──────┼────┼──────────┤
└───┴───────┴──────┴─────┴─────┴───┴───┴────┴────┴──────┴──────┴────┴──────────┘

Legenda:

A - Datele de identificare pentru persoana care a predat
certificatele de la Institutul de Sanatate Publica Bucuresti
a1 - Numele si prenumele
a2 - Actul de identitate
a3 - Semnatura

B - Datele de identificare pentru persoana care a preluat
certificatele de la Institutul de Sanatate Publica Bucuresti
b1 - Numele si prenumele
b2 - Actul de identitate
b3 - Semnatura


Direcţia judeţeanã de sãnãtate publicã ..............
Direcţia de sãnãtate publicã a municipiului Bucureşti






ANEXA 9
────────
la metodologie
──────────────

REGISTRU DE EVIDENŢĂ NOMINALĂ
a certificatelor de absolvire a cursurilor de instruire
privind însuşirea noţiunilor fundamentale de igienã

1. Intrãri
┌───┬───────┬──────┬───────────┬────────────┬──────────────────┬───────────────┐
│Nr.│ Data │ Nr. │Nr./Seria │ │ │ Documentul │
│crt│intra- │docum.│adeverintei│ A │ B │ de plata │
│ │rii │ de │ │ │ │ │
│ │ │intra-│ │ │ │ │
│ │ │re ├─────┬─────┼───┬───┬────┼────┬──────┬──────┼────┬──────────┤
│ │ │ │De la│Pana │a1 │a2 │ a3 │ b1 │ b2 │ b3 │Nr. │ │
│ │ │ │ │ la │ │ │ │ │ │ │Data│ Suma │
├───┼───────┼──────┼─────┼─────┼───┼───┼────┼────┼──────┼──────┼────┼──────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │ 11 │ 12 │
├───┼───────┼──────┼─────┼─────┼───┼───┼────┼────┼──────┼──────┼────┼──────────┤
├───┼───────┼──────┼─────┼─────┼───┼───┼────┼────┼──────┼──────┼────┼──────────┤
├───┼───────┼──────┼─────┼─────┼───┼───┼────┼────┼──────┼──────┼────┼──────────┤
├───┼───────┼──────┼─────┼─────┼───┼───┼────┼────┼──────┼──────┼────┼──────────┤
└───┴───────┴──────┴─────┴─────┴───┴───┴────┴────┴──────┴──────┴────┴──────────┘

Legenda:

A - Datele de identificare pentru persoana care a preluat
certificatele de la Institutul de Sanatate Publica Bucuresti
a1 - Numele si prenumele
a2 - Actul de identitate
a3 - Semnatura

B - Datele de identificare pentru persoana care
gestioneaza adeverintele
b1 - Numele si prenumele
b2 - Actul de identitate
b3 - Semnatura


2. Ieşiri
┌───┬─┬─────┬─────────┬────────┬────────┬─────┬────────┬──────┬───────┬────────┐
│Nr.│D│Nr./ │Numele si│Codul │Modulul │Peri-│Organi- │Data │Semna- │Mentiuni│
│crt│a│Seria│prenumele│numeric │absolvit│oada │zatorul │elibe-│tura de│ │
│ │t│adev.│absolven-│personal│ │ │progra- │rarii │primire│ │
│ │a│ │tului │ │ │ │mului │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │absolvit│ │ │ │
├───┼─┼─────┼─────────┼────────┼────────┼─────┼────────┼──────┼───────┼────────┤
├───┼─┼─────┼─────────┼────────┼────────┼─────┼────────┼──────┼───────┼────────┤
├───┼─┼─────┼─────────┼────────┼────────┼─────┼────────┼──────┼───────┼────────┤
├───┼─┼─────┼─────────┼────────┼────────┼─────┼────────┼──────┼───────┼────────┤
└───┴─┴─────┴─────────┴────────┴────────┴─────┴────────┴──────┴───────┴────────┘





───────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Balan Georgiana
26 Mai 2015
dqwe
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016