Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 26 ianuarie 2006  de evaluare a proiectelor depuse pentru obtinerea sprijinului financiar de la bugetul de stat prin Programul de crestere a competitivitatii produselor agroalimentare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

METODOLOGIE din 26 ianuarie 2006 de evaluare a proiectelor depuse pentru obtinerea sprijinului financiar de la bugetul de stat prin Programul de crestere a competitivitatii produselor agroalimentare

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 106 din 3 februarie 2006
ART. 1
Metodologia de evaluare a proiectelor va ţine cont de urmãtoarele:
1. obiectivul principal al acestui program de finanţare este realizarea unui numãr cât mai mare de produse alimentare competitive pe piaţa externã, în fapt creşterea exporturilor de produse alimentare;
2. urmãrirea prioritãţilor cuprinse în politicile sectoriale din industria alimentarã, stabilite prin strategia Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale;
3. selecţia proiectelor în funcţie de obiectivele acestora.
ART. 2
(1) Cuantificarea gradului de competitivitate a produselor pe piaţa externã s-a fãcut în baza ponderii exportului acestora, din valoarea totalã a exportului de produse agroalimentare, realizat în anul precedent.
(2) În acest sens, în anul 2005 ordinea produselor procesate, în funcţie de gradul de competitivitate pe piaţa externã, se prezintã astfel:
a) produse din industria uleiului;
b) produse din industria cãrnii;
c) produse din industria de morãrit-panificaţie;
d) vin;
e) miere;
f) conserve de legume şi fructe şi sucuri de fructe;
g) zahãr şi produse zaharoase;
h) alte produse.
ART. 3
Importanţa strategicã a sectoarelor. Ţintele strategice în cadrul politicilor sectoriale din industria alimentarã sunt:
1. urmãrirea realizãrii conformãrii cu prioritate a unitãţilor de procesare a cãrnii şi laptelui, precum şi a celor din alte sectoare alimentare de bazã cu cerinţele Uniunii Europene;
2. realizarea unui consum alimentar cât mai echilibrat, cu mãsuri vizând sectoarele carne şi lapte, dar şi cele privind alte produse alimentare de bazã, cum ar fi: pâine, biscuiţi, paste fãinoase, uleiuri, conserve de legume şi fructe;
3. prevederile pct. 1 şi 2 conduc la urmãtoarea ordine de prioritate a sectoarelor din industria alimentarã:
a) carne şi lapte;
b) morãrit-panificaţie, ulei, conserve de legume şi fructe, sucuri de fructe, zahãr şi produse zaharoase;
c) alte sectoare.
ART. 4
Obiectivele proiectelor necesitã urmãtoarea ierarhizare:
1. proiecte care asigurã promovarea pe piaţa externã a produselor competitive, înregistrarea şi protejarea pe piaţa externã a mãrcilor, brevetelor de invenţie, desenelor şi modelelor industriale;
2. proiecte care urmãresc conformarea unitãţii cu cerinţele Uniunii Europene, prin implementarea şi certificarea sistemelor de management al calitãţii şi de mediu;
3. proiecte care urmãresc creşterea generalã a calitãţii produselor unitãţii prin dotarea şi acreditarea laboratoarelor.
ART. 5
Punctajul proiectelor depuse în anul 2005:
- totalul punctelor acordate este de maximum 75, din care:
(i) gradul de competitivitate pe piaţa externã a produselor realizate în sectoarele industriei alimentare - maximum 25 de puncte, din care:
a) produse din industria uleiului - 25 de puncte;
b) produse din industria cãrnii - 20 de puncte;
c) produse din industria de morãrit-panificaţie, vin, miere, conserve de legume şi fructe şi sucuri de fructe, lapte şi produse lactate - 15 puncte;
d) alte produse - 10 puncte;
(ii) importanţa strategicã a sectoarelor - maximum 25 de puncte, din care:
a) carne şi lapte - 25 de puncte;
b) morãrit-panificaţie, ulei, conserve de legume şi fructe, sucuri de fructe, zahãr şi produse zaharoase - 20 de puncte;
c) alte sectoare - 15 puncte;
(iii) obiectivele proiectelor - maximum 25 de puncte, din care:
a) proiecte care asigurã promovarea pe piaţa externã a produselor competitive, înregistrarea şi protejarea pe piaţa externã a mãrcilor, brevetelor de invenţie, desenelor şi modelelor industriale - 25 de puncte;
b) proiecte care urmãresc conformarea unitãţii cu cerinţele Uniunii Europene, prin implementarea şi certificarea sistemelor de management al calitãţii şi de mediu - 20 de puncte;
c) proiecte care urmãresc creşterea generalã a calitãţii produselor unitãţii prin dotarea şi acreditarea laboratoarelor - 15 puncte.
ART. 6
Anual, metodologia de evaluare va putea fi amendatã în funcţie de ţintele stabilite pentru anul respectiv.
-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016