Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 26 februarie 2004  DE SOLUTIONARE A DECONTURILOR CU SUMELE NEGATIVE DE TAXA PE VALOAREA ADAUGATA CU OPTIUNI DE RAMBURSARE    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

METODOLOGIE din 26 februarie 2004 DE SOLUTIONARE A DECONTURILOR CU SUMELE NEGATIVE DE TAXA PE VALOAREA ADAUGATA CU OPTIUNI DE RAMBURSARE

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 231 din 16 martie 2004
Cap. I
Depunerea, înregistrarea şi prelucrarea deconturilor de TVA
Transmiterea deconturilor de TVA

A. Depunerea deconturilor şi prelucrarea acestora

(1)Deconturile de TVA se depun de cãtre persoanele impozabile, înregistrate ca plãtitori de taxã pe valoarea adãugatã, la organul fiscal unde contribuabilul îşi are domiciliul fiscal, prin poştã sau direct la compartimentul cu atribuţii în gestionarea declaraţiilor fiscale, pe suport electronic, însoţite de douã exemplare listate, precum şi prin sistemul electronic naţional, la urmãtoarele termene;
-trimestrial, pânã la 25 a lunii urmãtoare încheierii trimestrului, inclusiv, de cãtre contribuabilii care au realizat, în anul anterior, o cifrã de afaceri de pânã la 100.000 euro, inclusiv. Deconturile lunare depuse de cãtre plãtitorii care au obligaţii declarative trimestriale nu vor fi prelucrate de cãtre organele fiscale. Plãtitorii vor fi înştiinţaţi despre aceasta;
-lunar, pânã la 25 a lunii urmãtoare lunii de raportare,inclusiv, de cãtre contribuabilii care au realizat, în anul anterior, o cifrã de afaceri mai mare de 100.000 euro.
(2)Deconturile primite direct la organul fiscal se înregistreazã la Registratura şi se prelucreazã imediat, în momentul primirii, în prezenţa plãtitorului.
Deconturile de TVA corecte se preiau în baza de date.
În cazul în care, în urma prelucrãrii Deconturilor, rezultã erori, organele fiscale vor urma procedura aplicabilã în cazul declaraţiilor fiscale eronate.
(3)Deconturile primite prin poştã , se vor prelucra în ziua primirii de la registraturã. În cazul în care, în urma prelucrãrii, rezultã erori, organele fiscale vor urma procedura aplicabilã în cazul declaraţiilor fiscale eronate.
(4)Deconturile se prelucreazã şi se analizeazã în ordinea cronologicã a înregistrãrii lor la organul fiscal

B. Transmiterea deconturilor de TVA

(1)Dupa procesarea deconturilor, acestea vor fi grupate pe urmãtoarele categorii:
a. deconturi cu sume pozitive (cu TVA de platã )
b. deconturi cu sume negative (cu TVA de rambursat), astfel:
b1)deconturi cu sume negative cu opţiune de rambursare,
b2)deconturi cu sume negative fãrã opţiune de rambursare (sume ce se reporteazã în decontul perioadei urmãtoare).
(2)Zilnic, toate deconturile de TVA prelucrate se transmit la compartimentul de "Evidenţa pe plãtitori", pe baza "Registrului jurnal obligaţii declarate la bugetul de stat" si a "Notei de predare-primire", prevãzute de reglementãrile privind organizarea evidenţei pe plãtitori.
(3)Deconturile cu sume pozitive, precum şi cele cu sume negative fãrã opţiune de rambursare, se arhiveazã la dosarul fiscal al plãtitorului.
(4)Deconturile cu sume negative cu opţiune de rambursare se înregistreazã în evidenţa pe plãtitor intr-o fişã separatã numitã "Sume de rambursat" şi se transmit zilnic, pe baza Notei de predare-primire, la compartimentul de analizã a deconturilor cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare, în vederea efectuãrii analizei de risc.
(5)Solicitãrile de rambursare se soluţioneazã în termen de 45 de zile de la data depunerii decontului de TVA cu sume negative cu opţiune de rambursare.

Cap. II
Fluxul operaţiunilor în cadrul compartimentului de analizã de risc a rambursãrilor de TVA
(l)Compartimentul de analizã a deconturilor cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare, denumit în continuare compartiment de specialitate, înregistreazã deconturile într-o evidenţã specialã, care se conduce informatizat, organizatã potrivit anexei nr.1.
(2)Dupa înregistrarea în evidenţã, deconturile cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare vor fi supuse analizei de risc, în vederea soluţionãrii.
Procedura de analizã de risc este un proces complex care se desfãşoarã în mai multe etape şi are ca scop final încadrarea fiecãrui plãtitor, în funcţie de comportamentul sãu fiscal, precum şi in funcţie de riscul pe care acesta îl prezintã pentru administraţia fiscalã.
(3)Prima etapã a analizei de risc se desfãşoarã anual şi se bazeazã pe stabilirea Standardului Individual Negativ (SIN-ul) pentru fiecare plãtitor.
(3.1.)Standardul Individual Negativ reprezintã suma maximã a TVA ce poate fi rambursatã fãrã control documentar sau control tematic de TVA, riscul implicat de aceastã rambursare fiind considerat acceptabil de cãtre administraţia fiscalã.
Aceastã sumã este stabilitã în condiţii de activitate normalã şi continuã a plãtitorului ţinând cont şi de comportamentul sãu fiscal.
(3.2.)Începând cu anul 2004, SIN-ul anual se stabileşte în luna august, potrivit prevederilor alin.3.3.
(3.3.)În luna august, dupã prelucrarea şi centralizarea datelor din Bilanţul anual, având în vedere datele din deconturile aferente perioadei de referinţã, precum şi modul de îndeplinire a obligaţiilor fiscale în aceeaşi perioadã, se stabileşte SIN-ul anual.
Deconturile aferente perioadei de referinţã sunt, deconturile aferente perioadei iulie an anterior - iunie an curent (pentru plãtitorii cu obligaţii declarative lunare, cele depuse în perioada august an anterior -iulie an curent, iar pentru cei cu obligaţii declarative trimestriale, deconturile depuse în perioada octombrie an anterior - iulie an curent)
SIN-ul astfel stabilit, rãmâne neschimbat pânã la stabilirea unui nou SIN, în anul urmãtor şi se utilizeazã pentru soluţionarea deconturilor TVA cu opţiune de rambursare depuse în perioada septembrie an curent - august an urmãtor.
(3.4.)Pentru semestrul I 2004, SIN-ul se stabileşte în luna februarie, luând în considerare datele din deconturile aferente perioadei decembrie 2002-noiembrie 2003(perioada de referinţa), modul de îndeplinire a obligaţiilor fiscale în aceeaşi perioadã, precum şi datele din Situaţia financiar-contabilã la 30.06.2003.
În luna august 2004, SIN-ul va fi recalculat, potrivit prevederilor alin.3.3.
(3.5)Standardul Individual Negativ se stabileşte prin completarea Fişei de calcul a SIN-ului, prevãzutã în Anexa nr.2.
(3.6)Standardul Individual Negativ se stabileşte astfel:
a.1. SIN-ul se stabileşte la valoarea de 1 unitate şi rambursarea se efectueazã numai în urma controlului fiscal, în urmãtoarele cazuri:
-pentru plãtitorii ce au înscrise fapte în cazierul fiscal,
-pentru plãtitorii care au ca obiect principal de activitate şi îşi desfãşoarã efectiv activitatea în domeniul producţiei şi/sau comerţului cu ridicata de bãuturi alcoolice (cod 159 "Fabricarea bãuturilor" şi cod 5134 "Comerţul cu ridicata al bãuturilor"), al comerţului cu ridicata a materialului lemnos şi de construcţie (cod 5153 "Comerţul cu ridicata al materialului lemnos si de construcţii), al comerţului cu ridicata al deşeurilor(cod 5157 "Comerţul cu ridicata al deşeurilor şi resturilor");
-pentru plãtitorii care au cereri de rambursare/compensare depuse pentru anul fiscal 2003 şi nesoluţionate;
-pentru plãtitorii nou înfiinţaţi;
-pentru plãtitorii pentru care nu existã toate datele necesare întocmirii Fişei de calcul a SIN;
-pentru plãtitorii pentru care SIN-ul este negativ (suma TVA colectatã este mai mare decât suma TVA deductibilã în perioada de referinţã).
a.2. Plãtitorii nou-înfiinţaţi sunt acei contribuabili înregistraţi ca plãtitori de taxã pe valoarea adãugatã în cadrul perioadei de referinţã şi care nu prezintã, la data calculãrii SIN-ului, 12 perioade de raportare, în cazul celor cu obligaţii declarative lunare, respectiv 4 perioade de raportare, în cazul celor cu obligaţii declarative trimestriale.
a.3. Pentru plãtitorii nou-înfiinţaţi, care prezintã 3 luni consecutiv deconturi negative cu opţiune de rambursare, soluţionate cu control anticipat şi la care nu au fost stabilite diferenţe de taxã cu ocazia acestor controale, SIN-ul se stabileşte ca medie aritmeticã a sumelor solicitate la rambursare prin deconturile respective.
b. Pentru restul plãtitorilor, SIN-ul este stabilit in doua etape:
b1)prima etapa: stabilirea SIN-ului brut
SIN-ul brut se stabileşte ca diferenţã între media TVA-ului colectat şi media TVA-ului deductibil, din perioada de referinţã.
Pentru plãtitorii care depun deconturi lunare SIN-ul brut se stabileşte pe lunã, iar pentru cei ce depun trimestrial se stabileşte pe trimestru.
b2)a doua etapã: SIN-ul brut se corecteazã cu indicele de inflaţie şi se ajusteazã, în funcţie de comportamentul fiscal al fiecãrui plãtitor.
SIN-ul stabilit potrivit pct.(3.4) se ajusteazã cu 'bd din indicele de inflaţie realizat la 31 decembrie 2003 şi 'bd din indicele de inflaţie prognozat pentru anul 2004.
SIN-ul stabilit potrivit pct.(3.3) se ajusteazã cu indicele de inflaţie prognozat pentru anul în care se calculeazã SIN-ul.
b.2.1. Comportamentul fiscal se stabileşte pe baza unor indicatori relevanţi, cum ar fi: mãrimea plãtitorului, rezultatele controalelor anterioare efectuate, gradul de conformare fiscalã voluntarã.
b.2.2. SIN-ul final se stabileşte prin corectarea SIN-ului brut cu indicele de inflaţie şi prin ajustarea sumei astfel stabilite, în funcţie de punctajul obţinut pe baza indicatorilor, astfel:
-Majorare cu 50%, pentru cei care realizeazã un punctaj cuprins între O-155 puncte;
-Majorare cu 40%,pentru cei care realizeazã un punctaj cuprins între 156-200 puncte;
-Majorare cu 30%,pentru cei care realizeazã un punctaj cuprins între 201 - 250 puncte;
-Majorare cu 20%,pentru cei care realizeazã un punctaj cuprins între 251 - 300 puncte;
-0% pentru cei care realizeazã un punctaj cuprins între 301 - 590 puncte;
-Diminuare cu 60% pentru cei care au prezentat consecutiv în mai mult de 4 perioade de raportare, deconturi negative de taxã pe valoarea adãugatã cu sume mai mari de 1 miliard lei şi nu au solicitat rambursarea.
(4)A doua etapã a analizei de risc
La primirea deconturilor cu sume negative de TVA cu opţiunea de rambursare, personalul din compartimentul de specialitate va analiza aceste deconturi, etapa urmând sã fie finalizatã în termen de 15 zile calendaristice de la data primirii decontului.
Se va introduce în programul informatic suma solicitatã la rambursare, iar programul informatic va realiza comparaţia între suma solicitatã şi SIN.
În urma comparãrii sumei solicitate la rambursare cu SIN-ul plãtitorului, pot rezulta urmãtoarele situaţii:
(4.1)Deconturi cu sume negative de TVA cu sume solicitate la rambursare cu risc mic
În cazul în care suma solicitatã la rambursare este mai micã sau egalã cu SIN-ul, sistemul va genera în mod automat "Decizia de rambursare a TVA", precum şi Fişa de calcul a SIN. Modelul "Deciziei de rambursare a TVA" este prevãzut în Anexa nr.4.
Decizia se întocmeşte în trei exemplare, se vizeazã de şeful compartimentului şi se înainteazã, împreuna cu decontul şi Fişa de calcul a SIN, spre aprobare, conducãtorului unitãţii fiscale sau directorului coordonator, dupã caz.
În vederea vizãrii, respectiv a aprobãrii Deciziei, şeful compartimentului de specialitate şi conducãtorul unitãţii fiscale/directorul coordonator pot efectua verificãri ale corectitudinii informaţiilor în format electronic folosite la calculul SIN-ului, precum şi a conformitãţii acestora cu datele din documentele depuse de plãtitor.
(4.2)Deconturi cu sume negative de TVA cu sume solicitate la rambursare cu risc mediu
(4.2.1)Daca suma solicitatã la rambursare este mai mare decât SIN-ul final, programul informatic semnaleazã acest aspect şi genereazã lista plãtitorilor care se aflã în aceastã situaţie, în vederea efectuãrii analizei individuale.
(4.2.2)Pe baza listei, se identificã deconturile plãtitorilor ce urmeazã a fi supuşi analizei şi se editeazã pentru fiecare plãtitor Fişa de calcul a SIN-ului.
(4.2.3)Analiza individualã se efectueazã pentru fiecare perioadã de raportare din care a rezultat suma solicitatã la rambursare, întocmind Fisa de analizã de risc, prevãzutã în Anexa nr.5 .
(4.2.4)Fişa de analizã de risc se completeazã pentru fiecare plãtitor, astfel:
-cartuşul "suma solicitatã la rambursare" se completeazã astfel:
*rd.1"suma solicitatã la rambursare" se completeazã cu soldul sumei negative de TVA din perioada de raportare de pe rd.27 al Decontului cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare.
*rd.2 "din perioada de raportare" se completeazã cu suma negativa de TVA din rd.20 al Decontului cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare.
În cazul în care suma de la rd.1 este diferitã de cea de la rd.2, se vor completa şi celelalte rânduri ale cartuşului, cu sumele aferente fiecãrei perioade de raportare din care provine suma solicitatã la rambursare.
În cazul în care, în perioada din care provine suma solicitatã la rambursare, existã şi deconturi cu sume pozitive, în coloana "observaţii" se va inscrie suma pozitivã, iar col. "Sume negative" va rãmâne necompletatã.
Sumele negative înscrise în coloana "Sume negative" se vor compara, fiecare în parte, cu SIN-ul, iar în coloana de "observaţii", se va menţiona daca suma negativî respectivî este mai micã sau mai mare decât SIN-ul.
- cartuşul "Indicatori de analizã pentru perioadele de raportare în care suma negativã de TVA este mai mare decât SIN-ul final" se completeazã pentru fiecare perioadã de raportare în care suma negativã de TVA este mai mare decât SIN-ul.
*rd.1 "Total sume rambursate în ultimele 12 luni fãrã control fiscal" - datele se preiau din "evidenţa privind cererile de rambursare depuse", prevãzutã de Ordinul ministrului finanţelor nr. 621/2003 şi de prezentul ordin.
*rd.2 "Imobilizãri corporale proprii" - datele se preiau din ultima raportare financiar-contabilã.
*rd.3 "Media veniturilor realizate în ultimele 12 luni" - datele se preiau din deconturile privind TVA, rândul "TOTAL", col.1 - TVA colectat (rândul 6 din Decontul privind TVA potrivit Codului fiscal, respectiv rândul 7 din Decontul TVA potrivit <>Legii nr. 345/2002 );
*rd.4 "Media achiziţiilor pe ultimele 12 luni" - datele se preiau din deconturile privind TVA, rândul "TOTAL", col.1 - TVA deductibilã (rd.19 din Decontul privind TVA potrivit Codului fiscal, respectiv rândul 17 din Decontul TVA potrivit <>Legii nr. 345/2002 )
(4.2.5)Daca toate sumele negative înscrise în coloana "Sume negative" se încadreazã, fiecare în parte, în SIN, nu se va completa cartuşul de "indicatori de analizã şi se va genera Decizia de rambursare.
(4.2.6)În cazul în care, în una din perioadele se constituie suma solicitatã la rambursare, aceasta depãşeşte SIN-ul se completeazã şi cartuşul de "Indicatori de analizã" pentru perioada respectivã.
(4.2.7)Dupã completarea Fişei de analizã de risc şi acordarea punctajului, deconturile cu sume negative cu opţiune de rambursare se clasificã în:
a)Deconturi cu risc scãzut, dacã se obţine un punctaj între O şi 60, pentru fiecare dintre perioadele din care provine suma negativã solicitatã la rambursare
b)Deconturi cu risc mare, dacã se obţine un punctaj între 60 si 200, pentru cel puţin una din perioadele din care provine suma solicitatã la rambursare.
(4.2.7.a)Deconturile cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare cu risc scãzut se soluţioneazã pe baza analizei individuale.
(4.2.7.a.1. )Pentru efectuarea analizei, compartimentul de specialitate solicita persoanei impozabile prezentarea de documente suplimentare, care sa justifice diferenţa in plus de suma solicitata la rambursare.
(4.2.7.a.2)Solicitarea documentaţiei se face în scris, menţionând-se documentele care trebuie prezentate, data, ora şi locul întâlnirii, precum şi numele şi prenumele persoanei din cadrul compartimentului de specialitate, care se ocupã de analizã.
(4.2.7.a.3)În cazul în care diferenţele se pot justifica şi clarifica urmare analizei documentare, se propune aprobarea rambursãrii, pe baza unei Note privind rezultatul analizei care va fi întocmitã, în douã exemplare, de persoana care a fãcut analiza. Aceastã Notã se înainteazã, împreunã cu Decontul, Fişa de calcul a SIN-ului şi Fişa de analizã, conducãtorului compartimentului pentru aprobare.
Dupã aprobarea Notei privind rezultatul analizei se întocmeşte "Decizia de rambursare a TVA". Decontul, Fişa de calcul a SIN-ului, Fişa de analizã de risc, Nota şi Decizia se transmit conducãtorului unitãţii fiscale/directorului coordonator pentru aprobare.
(4.2.7.a.4)În cazul în care diferenţele nu se pot justifica şi clarifica urmare analizei documentare, se propune efectuarea controlului fiscal, pe baza unei Note privind rezultatul analizei care va fi întocmitã, în douã exemplare, de persoana care a fãcut analiza. Aceastã Notã se înainteazã, împreunã cu Decontul, Fişa de calcul a SIN-ului şi Fişa de analizã, spre avizare conducãtorului compartimentului, apoi, spre aprobare conducãtorului unitãţii fiscale/directorului coordonator.
Dupã aprobare, se transmite compartimentului de control fiscal, dosarul solicitãrii, cuprinzând urmãtoarele documente:
-Decontul cu sume negative cu opţiune de rambursare;
-Fişa de calcul a SIN-ului;
-Fişa de analizã;
-Nota privind rezultatul analizei.
(4.2.7.b)Deconturile cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare cu risc mare împreunã cu Fişa de calcul a SIN-ului şi Fişa de analizã se transmit zilnic, la compartimentul cu atribuţii de control fiscal.

Cap. III
Fluxul operaţiunilor in cazul deconturilor cu sume negative cu opţiune de rambursare soluţionate cu control fiscal anticipat

(1)Deconturile cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare, care au fost încadrate în categoria de risc mare, se transmit, zilnic, împreuna cu documentaţia aferentã, compartimentului cu atribuţii de control fiscal în vederea efectuãrii controlului.
(2)Dupã efectuarea controlului, compartimentul cu atribuţii în domeniul controlului fiscal va întocmi Raportul de inspecţie fiscalã.
(3)În maxim 35 zile calendaristice de la data depunerii decontului, compartimentul cu atribuţii de control fiscal va transmite compartimentului de specialitate dosarul solicitãrii, împreuna cu Raportul de inspecţie fiscalã.
(4)În aceeaşi zi, compartimentul de specialitate va întocmi Decizia de rambursare a TVA, în trei exemplare. Decizia va fi semnatã de şeful compartimentului şi aprobatã de conducãtorul unitãţii fiscale/directorul coordonator.

Cap. IV
Dispoziţii speciale privind soluţionarea deconturilor cu sume negative cu opţiune de rambursare

(1)Pentru marii contribuabili rambursarea se acordã cu control ulterior.
În categoria marilor contribuabili se cuprind plãtitorii definiţi în <>Ordinul ministrului finanţelor nr. 1173/2000 privind organizarea activitãţii de administrare şi control financiar fiscal la marii contribuabili şi <>Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 3/2003 privind organizarea activitãţii de administrare a marilor contribuabili din municipiul Bucureşti şi judeţul Ilfov în cadrul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili, cu completãrile aduse prin <>Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 512/2003 .
Compartimentele cu atribuţii de control fiscal vor verifica, la sediul plãtitorului, rambursãrile acordate, semestrial sau anual, dupã caz, în funcţie de rezultatele verificãrilor anterioare.
(2)Primul decont cu sume negative cu opţiune de rambursare depus, dupã înregistrarea investiţiei potrivit legii, de cãtre plãtitorii care realizeazã investiţii ce se încadreazã în prevederile <>Legii nr. 332/2001 privind promovarea investiţiilor directe cu impact semnificativ în economie, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, va fi supus controlului fiscal, rambursarea fiind acordatã cu control anticipat.
Solicitãrile ulterioare depuse de aceastã categorie de plãtitori, pe durata derulãrii investiţiei vor fi soluţionate cu control ulterior.
Compartimentele cu atribuţii de control fiscal vor verifica, la sediul plãtitorului, rambursãrile acordate semestrial sau, dupã caz, anual, în funcţie de rezultatele verificãrilor anterioare.
(3)Platitorii constituiţi potrivit <>Ordonanţei Guvernului nr. 16/2002 privind contractele de parteneriat public-privat beneficiazã de rambursare în condiţiile prevãzute de alin.(2) de mai sus.

Cap. V
Fluxul operaţiunilor în cadrul compartimentului de colectare

(1)La sfârşitul fiecãrei zile, compartimentul de specialitate va transmite compartimentului de colectare, in vederea compensãrii si/sau rambursãrii, Deciziile de rambursare, care au fost aprobate de conducãtorul unitãţii fiscale/directorul coordonator.
(2)Compartimentul de colectare, în baza datelor din evidenţa analiticã pe plãtitor şi a Deciziei de rambursare întocmeşte Nota de compensare şi/sau rambursare, conform formularelor aprobate.
Nota se întocmeşte în patru exemplare, se semneazã de şeful compartimentului de colectare şi se aprobã de conducãtorul unitãţii fiscale/directorul coordonator.
Nota aprobatã se transmite, cel mai târziu a doua zi, pe bazã de borderou, compartimentului trezorerie in vederea efectuãrii compensãrii şi/sau rambursãrii.
(3)Dupã efectuarea compensãrii şi/sau rambursãrii compartimentul de trezorerie va transmite compartimentului de colectare trei exemplare din Nota de compensare şi/sau rambursare cuprinzând şi data la care s-a efectuat operaţiunea de compensare şi/sau rambursare, cel târziu a doua zi de la efectuarea compensãrii şi/sau rambursãrii.

Cap. VI
Finalizarea procedurii şi arhivarea documentelor

(l)Compartimentul de colectare va reţine Decizia de rambursare şi un exemplar din Nota de compensare şi/sau rambursare şi va transmite compartimentului de specialitate, cel mai târziu a doua zi, douã exemplare din Notã, un exemplar pentru a fi comunicat plãtitorului şi un exemplar în vederea arhivãrii.
(2)Dupã operarea datelor privind soluţionarea decontului cu sume negative cu opţiune de rambursare în evidenta specialã, compartimentul de specialitate va transmite dosarul solicitãrii compartimentului de gestionare a dosarului fiscal, pentru arhivare.
Dosarul solicitãrii, care va cuprinde:
-Decontul cu sume negative cu opţiune de rambursare;
-Fişa de calcul a SIN-ului;
-Fişa de analizã;
-Nota privind rezultatele analizei şi/sau Raportul de inspecţie fiscalã, dupã caz;
-Decizia de rambursare a TVA .
-Nota de compensare şi/sau rambursare, cuprinzând data la care s-a efectuat operaţiunea de compensare şi/sau rambursare.
(3)În cel mult 1 zi de la primirea Notei de compensare şi/sau rambursare de la compartimentul de colectare, compartimentul de specialitate înştiinţeazã plãtitorul despre modul de soluţionare a opţiunii de rambursare, prin transmiterea Deciziei de rambursare, însoţitã de Nota de compensare şi/sau rambursare.
(4)Compartimentul de specialitate va transmite compartimentului de control fiscal, pânã la data de 1 a lunii urmãtoare un extras al registrului de evidentã specialã, cuprinzând deconturile cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare, soluţionate cu control ulterior, pentru cuprinderea în programul de inspecţie fiscalã.

Cap. VII
Raportarea modului de soluţionare

Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabililor din municipiul Bucureşti şi din judeţul Ilfov vor raporta lunar, pânã la sfârşitul lunii urmãtoare celei în care au fost depuse Deconturile cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare, Direcţiei generale de gestiune a impozitelor şi contribuţiilor, din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscala, situaţia rambursãrilor efectuate, potrivit modelului din Anexa nr.6.

ANEXA 1


Evidenta cererilor de rambursare depuse de platitorii de TVA


┌─┬─────┬──────┬─────┬─────┬─────────┬───────┬─────┬─────┬───────┬───────┬─────┐
│N│Denu-│Cod de│Nr. │Suma │Procedura│Decizia│Suma │Dife-│Nr. si │Nr. si │Data │
│r│mire/│inre- │si │soli-│aplicata │org. │apro-│rente│data │data │efec-│
│ │nume,│gis- │data │ci- │in solu- │fiscal │bata │con- │adresei│adresei│tua- │
│c│pre- │trare │in- │tata │tionare │*2) │ │sta- │de tran│de tran│rii │
│r│nume │fis- │regis│ │*1) │ │ │tate │smite- │smitere│com- │
│t│pla- │cala │tra- │ │ │ │ │fata │re spre│a rezul│pen- │
│ │ti- │ │rii │ │ │ │ │de │solutio│tatelor│sarii│
│ │tor │ │de- │ │ │ │ │suma │nare │contro-│si/ │
│ │ │ │con- │ │ │ │ │soli-│compar-│lului │sau a│
│ │ │ │tu- │ │ │ │ │cita-│timentu│de la │res- │
│ │ │ │lui │ │ │ │ │ta │lui de │direc │titu-│
│ │ │ │nega-│ │ │ │ │ │control│tia │irii │
│ │ │ │tiv │ │ │ │ │ │fiscal │contro │ │
│ │ │ │cu │ │ │ │ │ │ │lului │ │
│ │ │ │opti-│ │ │ │ │ │ │fiscal │ │
│ │ │ │une │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │de │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ram- │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │bur- │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │sare │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼─────┼──────┼─────┼─────┼─────────┼───────┼─────┼─────┼───────┼───────┼─────┤
├─┼─────┼──────┼─────┼─────┼─────────┼───────┼─────┼─────┼───────┼───────┼─────┤
├─┼─────┼──────┼─────┼─────┼─────────┼───────┼─────┼─────┼───────┼───────┼─────┤
├─┼─────┼──────┼─────┼─────┼─────────┼───────┼─────┼─────┼───────┼───────┼─────┤
└─┴─────┴──────┴─────┴─────┴─────────┴───────┴─────┴─────┴───────┴───────┴─────┘

*1) se va completa cu: SIN - in cazul solutionarii in urma compararii
cu SIN;
AR - in cazul solutionarii pe baza de analiza de risc
CF - in cazul solutionarii cu control fiscal
CU - in cazul solutionarii cu control ulterior,
pentru cazurile speciale de rambursare de la
cap. IV
*2) se va completa cu: A - in cazul cererilor aprobate;
R - in cazul cererilor respinse;




ANEXA 2

FISA DE CALCUL A STANDARDULUI INDIVIDUAL NEGATIV


┌────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────┐
│Denumirea plãtitorului de │ │
│TVA │ │
├────────────────────────────┼──────────────────┬─────────────────────┬────────┤
│Codul de identificare │ │ │ │
│fiscala │ │ │ │
├──────────────┬─────────────┴───┬──────────────┴─────────────────────┴────────┤
│Judeţul │ │ Localitatea │
├──────────────┴──────────┬──────┴──────┬───────────┬─────────────┬────────────┤
│Strada │Numãr │ Bloc │ Scara │ Ap. │
├─────────────────────┬───┴───────────┬─┴───────────┴─┬──────────┬┴────────────┤
│Cod postai │Sector │Tel: │Fax: │E-mail │
└─────────────────────┴───────────────┴───────────────┴──────────┴─────────────┘



A. SIN-ul brut ........................

(ΣTVA deductibil - ΣTVA colectat)/nr. perioade de raportare (12sau 4)

B. Ajustare la inflaţie
(rd. A x indice inflaţie) ........................

C. Indicatori


┌────┬─────────────────────────────────────────────────────────────┬───────────┐
│Nr. │ INDICATORI │ Punctaj │
│crt.│ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 1 │Capital social vãrsat │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- mai mic de 25 mil. lei │ 50 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- intre 25- 500 mil. lei │ 25 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- mai mare 500 mil. lei │ 0 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 2 │Imobilizãri corporale │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- mai mici decât suma medie de rambursat │ 45 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- mai mari decât suma medie de rambursat │ 0 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 3 │Rezultatul financiar al anului precedent │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │Profit │ 0 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │Pierdere │ 20 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 4* │Obiectul de activitate preponderent │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │comerţ intern │ 60 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │Servicii │ 40 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │producţie agricola │ 20 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │producţie industriala, perfecţionare activa, │ │
│ │comerţ exterior in nume propriu │ 0 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 5 │Deconturi de TVA nedepuse │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │0 │ 0 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │mai mult decât 1 │ 40 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 6 │Raportul dintre media vânzãrilor si media achiziţiilor │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- media vânzãrilor mai mare decât media achiziţiilor │ 0 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- media vânzãrilor mai mica decât media achiziţiilor │ 45 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 7* │Declaraţii fiscale nedepuse in perioada de referinţa │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- nici una(toate declaraţiile depuse) │ 0 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │1-2 │ 20 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │3-4 │ 40 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │mai mult de 4 │ 60 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 8* │Obligaţii fiscale restante in perioada de referinţa │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- obligaţii la începutul perioadei mai mici decât │ │
│ │ obligaţiile la sfârşitul perioadei │ 50 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- obligaţii la începutul perioadei mai mari decât │ │
│ │ obligaţiile la sfârşitul perioadei │ 30 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- nu exista │ 0 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ 9* │Obligaţii de plata restante la TVA │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- fãrã obligaţii restante │ 0 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- cu obligaţii restante │ 40 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│10 │Perioada scursa de la ultimul control de fond │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- maxim 12 luni │ 0 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- intre 13-24 luni │ 25 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- peste 24 luni │ 35 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- nu a avut control de la înfiinţare, iar perioada │ │
│ │ de la înfiinţare este mai mare de 36 luni │ 50 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│11 │Nr. de rambursãri soluţionate fãrã control in perioada │ │
│ │de referinţa │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- nu are │ 0 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- sub 6 │ 25 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- peste 6 │ 50 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│12 │Ponderea sumelor respinse la controlul TVA, in totalul │ │
│ │solicitat la rambursare in perioada de referinţa │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- nu are │ 0 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- 5-10% │ 15 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- 10-20% │ 35 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- 20-30% │ 45 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │- peste 30% │ 100 │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼───────────┤
│ │TOTAL PUNCTAJ │ │
└────┴─────────────────────────────────────────────────────────────┴───────────┘



D. Coeficient de ajustare in funcţie de comportamentul fiscal .............

E. SIN ...........................

pct. 4* - Nomenclatorul CAEN si codurile CAEN aplicabile acestui punct sunt prevãzute in Anexa nr. 3
pct. 7* - se verifica depunerea formularului 100 "Declaratia privind obligaţiile de plata la bugetul de stat"
pct. 8* si pct. 9* - se considera toate obligaţiile declarate de cãtre contribuabili sau stabilite de cãtre organul fiscal si neachitate, cu excepţia sumelor pentru care acesta beneficiazã de înlesniri la plata aprobate de organul fiscal competent.

LEGENDA:


────────
Locul de unde se obţin elementele din fisa de ajustare:
1. Bilanţul contabil, pentru punctele 1, 2, 3, 4.
2. Aplicatia "DECIMP", pentru punctele 5, 6, 7.
3. Fisa analitica de evidenta pe plãtitori, pentru punctele 8, 9.
4. Dosarul fiscal, pentru punctul 10.
5. Registrul de evidenta a cererilor de rambursare TVA, pentru punctele 11,12.

ANEXA 3

Coduri CAEN pentru completerea poziţiei 4 lit. C din anexa nr. 2





Înca-
drare Cod
în CAEN Denumire
poz.4

1 5010 Comerţ cu autovehicule
1 5030 Comerţ cu piese si accesorii pentru autovehicule
1 5040 Comerţ cu motociclete, piese si accesorii aferente si reparaţii
1 5050 Comerţ cu amãnuntul al carburanţilor pentru autovehicule
Intermedieri in comerţul cu materii prime agricole, animale vii,
materii prime textile si cu semiproduse
1 5112 Intermedieri in comerţul cu combustibili, minerale si produse
chimice pentru industrie
1 5113 Intermedieri in comerţul cu material lemnos si de construcţii
1 5114 Intermedieri in comerţul cu maşini, echipamente industriale,
nave si avioane
1 5115 Intermedieri in comerţul cu mobila, articole de menaj si de
fierãrie
1 5116 Intermedieri in comerţul cu textile, confecţii, incaltaminte
si articole
1 5117 Intermedieri in comerţul cu produse alimentare, bãuturi si tutun
1 5118 Intermedieri in comerţul specializat in vânzarea produselor cu
caracter specific, n.c.a.
1 5119 Intermedieri in comerţul cu produse diverse
1 5121 Comerţ cu ridicata al cerealelor, seminţelor si furajelor
1 5122 Comerţ cu ridicata al florilor si al plantelor
1 5123 Comerţ cu ridicata al animalelor vii
1 5124 Comerţ cu ridicata al pieilor brute si al pieilor prelucrate
1 5125 Comerţ cu ridicata al tutunului neprelucrat
1 5131 Comerţ cu ridicata al fructelor si legumelor proaspete
1 5132 Comerţ cu ridicata al cãrnii si produselor din carne
1 5133 Comerţ cu ridicata al produselor lactate, oualor, uleiurilor
si grãsimilor comestibile
1 5134 Comerţ cu ridicata al bãuturilor
1 5135 Comerţ cu ridicata al produselor din tutun
1 5136 Comerţ cu ridicata al zahãrului, ciocolatei si produselor
zaharoase
1 5137 Comerţ cu ridicata cu cafea, ceai, cacao si condimente
1 5138 Comerţ cu ridicata, specializat, al altor alimente, inclusiv
peste, crustacee si moluşte
1 5139 Comerţ cu ridicata nespecializat de produse alimentare,
bãuturi si tutun
1 5141 Comerţ cu ridicata al produselor textile
1 5142 Comerţ cu ridicata al îmbrãcãmintei si încãlţãmintei
Comerţ cu ridicata al aparatelor electrice si de uz gospodãresc,
al aparatelor de radio si televizoarelor
1 5144 Comerţ cu ridicata al produselor din ceramica, sticlãrie,
tapete si produse de întreţinere
1 5145 Comerţ cu ridicata al produselor cosmetice si de parfumerie
1 5146 Comerţ cu ridicata al produselor farmaceutice
1 5147 Comerţ cu ridicata al altor bunuri de consum nealimentare, n.c.a.
1 5151 Comerţ cu ridicata al combustibililor solizi, lichizi si gazosi
si al produselor derivate
1 5152 Comerţ cu ridicata al metalelor si minereurilor metalice
1 5153 Comerţ cu ridicata al materialului lemnos si de construcţii
1 5154 Comerţ cu ridicata al echipamentelor si furniturilor de fierãrie
pentru instalaţii sanitare si de incalzire
1 5155 Comerţ cu ridicata al produselor chimice
1 5156 Comerţ cu ridicata al altor produse intermediare
1 5157 Comerţ cu ridicata al deşeurilor si resturilor
1 5181 Comerţ cu ridicata al maşinilor unelte
1 5182 Comerţ cu ridicata al maşinilor pentru industria miniera si
construcţii
1 5183 Comerţ cu ridicata al maşinilor pentru industria textila si al
maşinilor de cusut si de tricotat
1 5184 Comerţ cu ridicata al calculatoarelor, echipamentelor periferice
si software-ului
1 5185 Comerţ cu ridicata al altor maşini si echipamente de birou
1 5186 Comerţ cu ridicata al altor componente si echipamente electronice
1 5187 Comerţ cu ridicata al altor aparaturi utilizate in industrie,
comerţ si transporturi
1 5188 Comerţ cu ridicata al maşinilor, accesoriilor si uneltelor
agricole, inclusiv al tractoarelor
1 5190 Comerţ cu ridicata al altor produse
1 5211 Comerţ cu amãnuntul in magazine nespecializate, cu vânzare
predominanta de produse alimentare, bãuturi si tutun
1 5212 Comerţ cu amãnuntul in magazine nespecializate, cu vânzare
predominanta de produse nealimentare
1 5221 Comerţ cu amãnuntul al fructelor si legumelor proaspete
1 5222 Comerţ cu amãnuntul al cãrnii si al produselor din carne
1 5223 Comerţ cu amãnuntul al peştelui, crustaceelor si molustelor
1 5224 Comerţ cu amãnuntul al pâinii, produselor de patiserie si
produselor zaharoase
1 5225 Comerţ cu amãnuntul al bãuturilor
1 5226 Comerţ cu amãnuntul al produselor din tutun
1 5227 Comerţ cu amãnuntul, in magazine specializate, al produselor
alimentare
1 5231 Comerţ cu amãnuntul al produselor farmaceutice
1 5232 Comerţ cu amãnuntul al articolelor medicale si ortopedice
1 5233 Comerţ cu amãnuntul al produselor cosmetice si de parfumerie
1 5241 Comerţ cu amãnuntul al textilelor
1 5242 Comerţ cu amãnuntul al îmbrãcãmintei
1 5243 Comerţ cu amãnuntul al încãlţãmintei si articolelor din piele
1 5244 Comerţ cu amãnuntul al mobilei, al articolelor de iluminat si
al altor articole de uz casnic
1 5245 Comerţ cu amãnuntul al articolelor si aparatelor electro-
menajere, al aparatelor de radio si televizoarelor
1 5246 Comerţ cu amãnuntul cu articole de fierãrie, cu articole din
sticla si cu cele pt. vopsit
1 5247 Comerţ cu amãnuntul al cãrţilor, ziarelor si articolelor de
papetarie
1 5248 Comerţ cu amãnuntul, in magazine specializate, al altor produse,
n.c.a.
1 5250 Comerţ cu amãnuntul al bunurilor de ocazie vândute prin magazine
1 5261 Comerţ cu amãnuntul prin corespondenta
1 5262 Comerţ cu amãnuntul prin standuri si pieţe
1 5263 Comerţ cu amãnuntul care nu se efectueazã prin magazine
2 2211 Editarea cãrţilor
2 2212 Editarea ziarelor
2 2213 Editarea revistelor si a periodicelor
2 2214 Editarea înregistrãrilor sonore
2 2215 Alte activitãţi de editare
2 2221 Tipãrirea ziarelor
2 2222 Alte activitãţi de tipãrire n.c.a.
2 2223 Legatorie
2 2224 Servicii pregãtitoare pentru pretiparire
2 2225 Alte lucrãri de tipografie
2 2231 Reproducerea înregistrãrilor audio
2 2232 Reproducerea înregistrãrilor video
2 2233 Reproducerea înregistrãrilor informatice
2 2512 Resaparea anvelopelor
2 2670 Tãierea, fasonarea si finisarea pietrei
2 2852 Operaţiuni de mecanica generala
2 3621 Baterea monedelor si medaliilor
2 4100 Captarea, tratarea si distribuţia apei
2 4511 Demolarea construcţiilor, terasamente si organizare de şantiere
2 4512 Lucrãri de foraj si sondaj pentru construcţii
2 4521 Construcţii de clãdiri si lucrãri de geniu
2 4522 Lucrãri de invelitori, şarpante si terase la construcţii
2 4523 Construcţii de autostrãzi, drumuri, aerodroame si baze sportive
2 4524 Construcţii hidrotehnice
2 4525 Alte lucrãri speciale pentru construcţii
2 4531 Lucrãri de instalaţii electrice
2 4532 Lucrãri de izolaţii si protecţie anticoroziva
2 4533 Lucrãri de instalaţii tehnico - sanitare
2 4534 Alte lucrãri de instalaţii
2 4541 Lucrãri de ipsoserie
2 4542 Lucrãri de tamplarie si dulgherie
2 4543 Lucrãri de pardosire si placare a pereţilor
2 4544 Lucrãri de vopsitorie, zugrãveli si montãri de geamuri
2 4545 Alte lucrãri de finisare
2 4550 Închirierea utilajelor de construcţii si demolare,
cu personal de deservire
2 5020 Întreţinerea si repararea autovehiculelor
2 5271 Reparaţii de incaltaminte si ale altor articole din piele
2 5272 Reparaţii de articole electrice de uz gospodãresc
2 5273 Reparaţii de ceasuri si bijuterii
2 5274 Alte reparaţii de articole personale n.c.a.
2 5510 Hoteluri
2 5521 Tabere de tineret si refugii montane
2 5522 Campinguri, inclusiv parcuri pentru rulote
2 5523 Alte mijloace de cazare
2 5530 Restaurante
2 5540 Baruri
2 5551 Cantine
2 5552 Alte unitãţi de preparare a hranei
2 6010 Transporturi pe calea ferata
2 6021 Alte transporturi terestre de calatori, pe baza de grafic
2 6022 Transporturi cu taxiuri
2 6023 Transporturi terestre de calatori, ocazionale
2 6024 Transporturi rutiere de mãrfuri
2 6030 Transporturi prin conducte
2 6110 Transporturi maritime si de coasta
2 6120 Transporturi pe cai navigabile interioare
2 6210 Transporturi aeriene dupã grafic
2 6220 Transporturi aeriene ocazionale
2 6230 Transporturi spaţiale
2 6311 Manipulãri
2 6312 Depozitari
2 6321 Alte activitãţi anexe transporturilor terestre
2 6322 Alte activitãţi anexe transporturilor pe apa
2 6323 Alte activitãţi anexe transporturilor aeriene
2 6330 Activitãţi ale agenţiilor de voiaj si a tur-operatorilor;
activitãţi de asistenta turistica n.c.a.
2 6340 Activitãţi ale altor agenţii de transport
2 6411 Activitãţile poştei naţionale
2 6412 Alte activitãţi de curier (altele decât cele de posta naţionala)
2 6420 Telecomunicaţii
2 6511 Activitãţi ale bãncii centrale (naţionale)
2 6512 Alte activitãţi de intermedieri monetare
2 6521 Activitãţi de creditare pe baza de contract (Leasing financiar)
2 6522 Alte activitãţi de creditare
2 6523 Alte tipuri de intermedieri financiare
2 6601 Activitãţi de asigurãri de viata
2 6602 Activitãţi ale caselor de pensii (cu excepţia celor din sistemul
public de asigurãri sociale)
2 6603 Alte activitãţi de asigurare (exceptând asigurãrile de viata)
2 6711 Administrarea pieţelor financiare
2 6712 Activitãţi de intermediere a tranzacţiilor financiare si
administrare a fondurilor (agenţi financiari)
2 6713 Activitãţi auxiliare intermedierilor financiare (cu excepţia
caselor de asigurãri si de pensii)
2 6720 Activitãţi auxiliare ale caselor de asigurãri si de pensii
2 7011 Dezvoltare (promovare) imobiliara
2 7012 Cumpãrarea si vânzarea de bunuri imobiliare proprii
2 7020 Închirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau
inchiriate
2 7031 Agenţii imobiliare
2 7032 Administrarea imobilelor pe baza de tarife sau contract
2 7110 Închirierea autoturismelor si utilitarelor de capacitate mica
2 7121 Închirierea altor mijloace de transport terestru
2 7122 Închirierea mijloacelor de transport pe apa
2 7123 Închirierea mijloacelor de transport aerian
2 7131 Închirierea maşinilor si echipamentelor agricole
2 7132 Închirierea maşinilor si echipamentelor pentru construcţii,
fãrã personal de deservire aferent
2 7133 Închirierea maşinilor si echipamentelor de birou, inclusiv a
calculatoarelor
2 7134 Închirierea altor maşini si echipamente n.c.a.
2 7140 Închirierea bunurilor personale si gospodãreşti n.c.a.
2 7210 Consultanta in domeniul echipamentelor de calcul (hardware)
2 7221 Editare de programe
2 7222 Consultanta si furnizare de alte produse software
2 7230 Prelucrarea informatica a datelor
2 7240 Activitãţi legate de bazele de date
2 7250 Întreţinerea si repararea maşinilor de birou, de contabilizat
si a calculatoarelor
2 7260 Alte activitãţi legate de informatica
2 7310 Cercetare-dezvoltare in ştiinţe fizice si naturale
2 7320 Cercetare-dezvoltare in ştiinţe sociale si umaniste
2 7411 Activitãţi juridice
2 7412 Activitãţi de contabilitate, revizie contabila, consultanta in
domeniul fiscal
2 7413 Activitãţi de studiere a pieţei si de sondaj
2 7414 Activitãţi de consultanta pentru afaceri si management
2 7415 Activitãţile de management ale holdingurilor
2 7420 Activitãţi de arhitectura, inginerie si servicii de consultanta
tehnica legate de acestea
2 7430 Activitãţi de testãri si analize tehnice
2 7440 Publicitate
2 7450 Selecţia si plasarea forţei de munca
2 7460 Activitãţi de investigaţie si protecţie a bunurilor si persoanelor
2 7470 Activitãţi de întreţinere si curãţare a clãdirilor
2 7481 Activitãţi fotografice
2 7482 Activitãţi de ambalare
2 7485 Activitãţi de secretariat si traducere
2 7486 Activitãţi ale centrelor de intermediere telefonica
2 7487 Alte activitãţi de servicii prestate in principal intreprinderiior
2 7511 Servicii de administraţie generala
2 7512 Reglementarea activitãţilor organismelor care presteazã servicii
in domeniul ingrijirii sãnãtãţii, învãţãmântului, culturii si al
altor activitãţi sociale, excluzând protecţia sociala
2 7513 Controlul activitãţilor economice
2 7514 Servicii de susţinere a administraţiilor publice
2 7521 Activitãţi de afaceri externe
2 7522 Activitãţi de apãrare naţionala
2 7523 Activitãţi de justiţie
2 7524 Activitãţi de ordine publica
2 7525 Activitãţi de protecţie civila
2 7530 Activitãţi de protecţie sociala obligatorie
2 8010 Învãţãmânt primar
2 8021 Învãţãmânt secundar general
2 8022 Învãţãmânt secundar teoretic, tehnic sau profesional
2 8030 Învãţãmântul superior
2 8041 Scoli de conducere (pilotaj)
2 8042 Alte forme de invatamant
2 8511 Activitãţi de asistenta spitaliceasca si sanatoriala
2 8512 Activitãţi de asistenta medicala ambulatorie
2 8513 Activitãţi de asistenta stomatologica
2 8514 Alte activitãţi referitoare la sãnãtatea umana
2 8520 Activitãţi veterinare
2 8531 Activitãţi de asistenta sociala, cu cazare
2 8532 Activitãţi de asistenta sociala, fãrã cazare
2 9001 Colectarea si tratarea apelor uzate
2 9002 Colectarea si tratarea altor reziduuri
2 9003 Salubritate, depoluare si activitãţi similare
2 9111 Activitãţi ale organizaţiilor economice si patronale
2 9112 Activitãţi ale organizaţiilor profesionale
2 9120 Activitãţi ale sindicatelor salariaţilor
2 9131 Activitãţi ale organizaţiilor religioase
2 9132 Activitãţi ale organizaţiilor politice
2 9133 Alte activitãţi asociative n.c.a.
2 9211 Producţia de filme cinematografice si video
2 9212 Distribuţia de filme cinematografice si video
2 9213 Proiecţia de filme cinematografice
2 9220 Activitãţi de radio si televiziune
2 9231 Creaţie si interpretare artistica si literara
2 9232 Activitãţi de gestionare a sãlilor de spectacol
2 9233 Bâlciuri si parcuri de distracţii
2 9234 Alte activitãţi de spectacole n.c.a.
2 9240 Activitãţi ale agenţiilor de presa
2 9251 Activitãţi ale bibliotecilor si arhivelor
2 9252 Activitãţi ale muzeelor, conservarea monumentelor si clãdirilor
2 9253 Activitãţi ale grãdinilor botanice si zoologice ale rezervaţiilor
2 9261 Activitãţi ale bazelor sportive
2 9262 Alte activitãţi sportive
2 9271 Jocuri de noroc si pariuri
2 9272 Alte activitãţi recreative
2 9301 Spãlarea, curãţarea si vopsirea textilelor si blãnurilor
2 9302 Coafura si alte activitãţi de înfrumuseţare
2 9303 Activitãţi de pompe funebre si similare
2 9304 Activitãţi de întreţinere corporala
2 9305 Alte activitãţi de servicii personale, n.c.a.
2 9500 Activitãţi ale personalului angajat in gospodarii particulare
2 9600 Activitãţi desfãşurate in gospodarii private, de producere a
bunurilor destinate consumului propriu
2 9700 Activitãţi ale gospodãriilor private, de servicii pentru scopuri
proprii
2 9900 Activitãţi ale organizaţiilor si organismelor extrateritoriale
3 111 Cultivarea cerealelor, porumbului si a altor plante n.c.a.
3 112 Cultivarea legumelor, a specialitãţilor horticole si a produselor
de sera
3 113 Cultivarea fructelor, nucilor, a plantelor pentru bãuturi si
mirodenii
3 121 Creşterea animalelor, activitatea fermelor pentru obţinerea
laptelui
3 122 Creşterea ovinelor, caprinelor, cabalinelor, mãgarilor, catarilor
si asinilor
3 123 Creşterea porcinelor
3 124 Creşterea pasãrilor
3 125 Creşterea altor animale
3 130 Activitãţi in ferme mixte (cultura vegetala combinata cu
creşterea animalelor)
3 141 Activitãţi de servicii anexe agriculturii; grãdinãrit
peisagistic (arhitectura peisagera)
3 142 Activitãţi de servicii pentru creşterea animalelor, cu excepţia
activitãţilor veterinare
3 150 Vânãtoare, ocrotirea vânatului, inclusiv activitãţi de
servicii anexe
3 201 Silvicultura si exploatare forestiera
3 202 Servicii auxiliare silviculturii si exploatãrii forestiere
3 501 Pescuitul
3 502 Piscicultura
4 1010 Extracţia si prepararea cãrbunelui superior (PCS =/> 23865kj/kg)
4 1020 Extracţia si prepararea cãrbunelui inferior (PCS < 23865 kj/kg)
4 1030 Extracţia si prepararea turbei
4 1110 Extracţia hidrocarburilor
4 1120 Activitãţi de servicii anexe extracţiei petrolului si gazelor
naturale, exclusiv prospecţiunile
4 1200 Extracţia si prepararea minereurilor radioactive
4 1310 Extracţia si prepararea minereurilor feroase
4 1320 Extracţia si prepararea minereurilor neferoase si rare
(exclusiv minereruri radioactive)
4 1411 Extracţia pietrei pentru construcţii
4 1412 Extracţia pietrei calcaroase, ghipsului si a cretei
4 1413 Extracţia ardeziei
4 1421 Extracţia pietrişului si nisipului
4 1422 Extracţia argilei si caolinului
4 1430 Extracţia si prepararea minereurilor pentru industria chimica
si a îngrãşãmintelor naturale
4 1440 Extracţia sãrii
4 1450 Alte activitãţi extractive n.c.a.
4 1511 Producţia si conservarea cãrnii
4 1512 Producţia si conservarea cãrnii de pasare
4 1513 Prepararea produselor din carne (inclusiv din carne de pasare)
4 1520 Prelucrarea si conservarea peştelui si a produselor din peste
4 1531 Prelucrarea si conservarea cartofilor
4 1532 Fabricarea sucurilor din fructe si legume
4 1533 Prelucrarea si conservarea fructelor si legumelor
4 1541 Fabricarea uleiurilor si grãsimilor brute
4 1542 Fabricarea uleiurilor si grãsimilor rafinate
4 1543 Fabricarea margarinei si produselor comestibile similare
4 1551 Fabricarea produselor lactate si a branzeturilor
4 1552 Fabricarea îngheţatei
4 1561 Fabricarea produselor de morarit
4 1562 Fabricarea amidonului si a produselor din amidon
4 1571 Fabricarea produselor pentru hrana animalelor de ferma
4 1572 Fabricarea produselor pentru hrana animalelor de companie
4 1581 Fabricarea pâinii; fabricarea produselor proaspete de patiserie
4 1582 Fabricarea biscuiţilor, pişcoturilor si altor produse similare
4 1583 Fabricarea zahãrului
4 1584 Fabricarea produselor din cacao, a ciocolatei si a produselor
zaharoase
4 1585 Fabricarea macaroanelor, taiteilor, cus-cus-ului si a
altor produse
4 1586 Prelucrarea ceaiului si cafelei
4 1587 Fabricarea condimentelor
4 1588 Fabricarea preparatelor alimentare omogenizate si alimentelor
dietetice
4 1589 Fabricarea altor produse alimentare n.c.a.
4 1591 Fabricarea bãuturilor alcoolice distilate
4 1592 Fabricarea alcoolului etilic de fermentaţie
4 1593 Fabricarea vinurilor
4 1594 Fabricarea cidrului si a altor vinuri din fructe
4 1595 Fabricarea altor bãuturi nedistilate, obţinute prin fermentare
4 1596 Fabricarea berii
4 1597 Fabricarea maltului
4 1598 Producţia de ape minerale si bãuturi rãcoritoare nealcoolice
4 1600 Fabricarea produselor din tutun
4 1711 Pregãtirea fibrelor si filarea in fire de bumbac si tip bumbac
4 1712 Pregãtirea fibrelor si filarea in fire de lâna cardata si tip
lâna cardata
4 1713 Pregãtirea fibrelor si filarea in fire de lâna pieptãnata si
tip lâna
4 1714 Pregãtirea si filarea in fire a fibrelor tip in
4 1715 Prelucrarea si rãsucirea mãtãsii naturale si artificiale
(inclusiv din scame) si a firelor sintetice
4 1716 Fabricarea atei de cusut
4 1717 Pregãtirea fibrelor si filarea altor tipuri de fire
4 1721 Ţesãturi din bumbac si din fire tip bumbac
4 1722 Ţesãturi din lâna cardata si din fire tip lâna cardata
4 1723 Ţesãturi din lâna pieptãnata si din fire tip lâna pieptãnata
4 1724 Ţesãturi din mãtase si din fire tip mãtase
4 1725 Ţesãturi din alte textile
4 1730 Finisarea materialelor textile
4 1740 Fabricarea de articole confecţionate din textile (cu excepţia
îmbrãcãmintei si lenjeriei de corp)
4 1751 Fabricarea de covoare si mochete
4 1752 Fabricarea de frânghii, sfori si plase
4 1753 Fabricarea de textile netesute si articole din acestea, cu
excepţia confecţiilor de îmbrãcãminte
4 1754 Fabricarea altor articole textile, n.c.a.
4 1760 Fabricarea de metraje prin tricotare sau croşetare
4 1771 Fabricarea de ciorapi, şosete si ciorapi pantalon, tricotaţi
sau croşetaţi
4 1772 Fabricarea de pulovere, veste si articole similare tricotate
sau croşetate
4 1810 Fabricarea articolelor de îmbrãcãminte din piele
4 1821 Fabricarea de articole de îmbrãcãminte pentru lucru
4 1822 Fabricarea altor articole de îmbrãcãminte (exclusiv lenjeria
de corp)
4 1823 Fabricarea de articole de lenjerie de corp
4 1824 Fabricarea altor articole de îmbrãcãminte si accesorii n.c.a.
4 1830 Prepararea si vopsirea blãnurilor; fabricarea articolelor din
blana
4 1910 Tabacirea si finisarea pieilor
4 1920 Fabricarea de articole de voiaj si marochinarie si a articolelor
de harnasament
4 1930 Fabricarea încãlţãmintei
4 2010 Tãierea si rindeluirea lemnului; impregnarea lemnului
4 2020 Fabricarea de produse stratificate din lemn: placaj, panel,
furnire, placi din aşchii de lemn, placi fibrolemnoase, etc.
4 2030 Fabricarea de elemente de dulgherie si tamplarie pentru construcţii
4 2040 Fabricarea ambalajelor din lemn
4 2051 Fabricarea altor produse din lemn
4 2052 Fabricarea articolelor din pluta, paie si împletituri
4 2111 Fabricarea celulozei
4 2112 Fabricarea hârtiei si cartonului
4 2121 Fabricarea hârtiei si cartonului ondulat si ambalajelor din
hârtie sau carton
4 2122 Fabricarea produselor de uz gospodãresc si sanitar, din
hârtie sau carton
4 2123 Fabricarea articolelor de papetarie
4 2124 Fabricarea tapetului
4 2125 Fabricarea altor articole din hârtie si carton n.c.a.
4 2310 Fabricarea produselor de cocserie
4 2320 Fabricarea produselor obţinute din prelucrarea ţiţeiului
4 2330 Prelucrarea combustibililor nucleari
4 2411 Fabricarea gazelor industriale
4 2412 Fabricarea coloranţilor si a pigmentilor
4 2413 Fabricarea altor produse chimice anorganice de baza
4 2414 Fabricarea altor produse chimice organice de baza
4 2415 Fabricarea ingrasamintelor si produselor azotoase
4 2416 Fabricarea materialelor plastice in forme primare
4 2417 Fabricarea cauciucului sintetic in forme primare
4 2420 Fabricarea pesticidelor si a altor produse agrochimice
4 2430 Fabricarea vopselelor, lacurilor, cernelii tipografice
si masticurilor
4 2441 Fabricarea produselor farmaceutice de baza
4 2442 Fabricarea preparatelor farmaceutice
4 2451 Fabricarea sãpunurilor, detergenţilor si a produselor de
întreţinere
4 2452 Fabricarea parfumurilor si a produselor cosmetice (de toaleta)
4 2461 Fabricarea explozivilor
4 2462 Fabricarea cleiurilor si gelatinelor
4 2463 Fabricarea uleiurilor esenţiale
4 2464 Fabricarea preparatelor chimice de uz fotografic
4 2465 Fabricarea suportilor destinaţi înregistrãrilor
4 2466 Fabricarea altor produse chimice n.c.a.
4 2470 Fabricarea fibrelor si firelor sintetice si artificiale
4 2511 Fabricarea anvelopelor si a camerelor de aer
4 2513 Fabricarea altor produse din cauciuc
4 2521 Fabricarea plãcilor, foliilor, tuburilor si profilelor din
material plastic
4 2522 Fabricarea articolelor de ambalaj din material plastic
4 2523 Fabricarea articolelor din material plastic pentru construcţii
4 2524 Fabricarea altor produse din material plastic
4 2611 Fabricarea sticlei plate
4 2612 Prelucrarea si fasonarea sticlei plate
4 2613 Fabricarea articolelor din sticla
4 2614 Fabricarea fibrelor din sticla
4 2615 Fabricarea de sticlãrie tehnica
4 2621 Fabricarea articolelor ceramice pentru uz gospodãresc si
ornamentai
4 2622 Fabricarea de obiecte sanitare din ceramica
4 2623 Fabricarea izolatorilor si pieselor izolante din ceramica
4 2624 Fabricarea de produse ceramice de uz tehnic
4 2625 Fabricarea altor produse ceramice
4 2626 Fabricarea produselor ceramice refractare
4 2630 Fabricarea plãcilor si dalelor, din ceramica
4 2640 Fabricarea cãrãmizilor, ţiglelor si altor produse pentru
construcţii, din argila arsa
4 2651 Fabricarea cimentului
4 2652 Fabricarea varului
4 2653 Fabricarea ipsosului
4 2661 Fabricarea elementelor din beton pentru construcţii
4 2662 Fabricarea elementelor din ipsos pentru construcţii
4 2663 Fabricarea betonului
4 2664 Fabricarea mortarului
4 2665 Fabricarea produselor din azbociment
4 2666 Fabricarea altor elemente din beton, ciment si ipsos
4 2681 Fabricarea de produse abrazive
4 2682 Fabricarea altor produse din minerale nemetalice, n.c.a.
4 2710 Producţia de metale feroase sub forme primare si cea de feroaliaje
4 2721 Producţia de tuburi (ţevi) din fonta
4 2722 Producţia de tuburi (ţevi) din otel
4 2731 Tragere la rece
4 2732 Laminare la rece
4 2733 Producţia altor profile obţinute la rece
4 2734 Trefilare
4 2741 Producţia metalelor preţioase
4 2742 Metalurgia aluminiului
4 2743 Producţia plumbului, zincului si cositorului
4 2744 Metalurgia cuprului
4 2745 Producţia altor metale neferoase
4 2751 Turnarea fontei
4 2752 Turnarea otelului
4 2753 Turnarea metalelor neferoase uşoare
4 2754 Turnarea altor metale neferoase
4 2811 Fabricarea de construcţii metalice si pãrţi componente ale
structurilor metalice
4 2812 Fabricarea de elemente de dulgherie si tamplarie din metal
4 2821 Producţia de rezervoare, cisterne si containere metalice
4 2822 Producţia de radiatoare si cazane pentru încãlzire centrala
4 2830 Producţia generatoarelor de aburi (cu excepţia cazanelor
pentru încãlzire centrala)
4 2840 Fabricarea produselor metalice obţinute prin deformare
plastica; metalurgia pulberilor
4 2851 Tratarea si acoperirea metalelor
4 2861 Fabricarea produselor de tãiat si de uz casnic
4 2862 Fabricarea uneltelor de mana
4 2863 Fabricarea articolelor de feronerie
4 2871 Fabricarea de recipienti, containere si alte produse similare
din otel
4 2872 Fabricarea ambalajelor din metale uşoare
4 2873 Fabricarea articolelor din fire metalice
4 2874 Fabricarea de şuruburi, buloane, lanţuri si arcuri
4 2875 Fabricarea altor articole din metal
4 2911 Fabricarea de motoare si turbine (cu excepţia motoarelor pentru
avioane, autovehicule si motociclete)
4 2912 Fabricarea de pompe si compresoare
4 2913 Fabricarea de articole de robinetarie
4 2914 Fabricarea lagãrelor, angrenajelor si organelor mecanice de
transmisie
4 2921 Fabricarea cuptoarelor industriale si arzãtoarelor
4 2922 Fabricarea echipamentelor de ridicat si manipulat
4 2923 Fabricarea echipamentelor industriale de ventilaţie si
frigorifice (cu excepţia celor pentru uz casnic)
4 2924 Fabricarea altor echipamente de utilizare generala
4 2931 Fabricarea tractoarelor
4 2932 Fabricarea altor maşini si utilaje agricole si forestiere
4 2941 Fabricarea masinilor-unelte portabile acţionate electric
4 2942 Fabricarea altor maşini - unelte pentru prelucrarea metalului
4 2943 Fabricarea altor maşini - unelte n.c.a.
4 2951 Fabricarea utilajelor pentru metalurgie
4 2952 Fabricarea utilajelor pentru extracţie si construcţii
4 2953 Fabricarea utilajelor pentru prelucrarea produselor alimentare,
bãuturilor si tutunului
4 2954 Fabricarea utilajelor pentru industria textila, a îmbrãcãmintei
si a pielãriei
4 2955 Fabricarea utilajelor pentru industria hârtiei si cartonului
4 2956 Fabricarea altor maşini si utilaje specifice
4 2960 Fabricarea armamentului si muniţiei
4 2971 Fabricarea de maşini si aparate electrocasnice
4 2972 Fabricarea de aparate neelectrice, de uz casnic
4 3001 Fabricarea maşinilor de birou
4 3002 Fabricarea calculatoarelor si a altor echipamente electronice
4 3110 Producţia de motoare, generatoare si transformatoare electrice
4 3120 Producţia de aparate pentru distribuţie si comanda electricitãţii
4 3130 Producţia de fire si cabluri electrice si optice
4 3140 Producţia de acumulatori, baterii si pile electrice
4 3150 Producţia de lãmpi electrice si echipamente de iluminat
4 3161 Producţia de componente electrice pentru motoare si vehicule
n.c.a.
4 3162 Producţia altor componente electrice n.c.a.
4 3210 Producţia tuburilor electronice si a altor componente electronice
4 3220 Producţia de emiţãtoare radio-televiziune, echipamente si aparate
telefonice si telegrafice
4 3230 Producţia de receptoare de radio si televiziune; aparate de
înregistrare si reproducere audio sau video
4 3310 Producţia de aparatura si instrumente medicale
4 3320 Producţia de aparatura si instrumente de mãsura, verificare si
control (cu excepţia echipamentelor de mãsura, reglare si
control pentru procesele industriale)
4 3330 Producţia de echipamente de mãsura, reglare si control
pentru procese industriale
4 3340 Producţia de aparatura si instrumente optice si fotografice
4 3350 Producţia de ceasuri
4 3410 Producţia de autovehicule
4 3420 Producţia de caroserii, remorci si semiremorci
4 3430 Producţia de piese si accesorii pentru autovehicule si
motoare de autovehicule
4 3511 Construcţii si reparaţii de nave
4 3512 Construcţii si reparaţii de ambarcaţiuni sportive si de agrement
4 3520 Construcţia si repararea materialului rulant
4 3530 Construcţii si reparaţii de aeronave si nave
4 3541 Producţia de motociclete
4 3542 Producţia de biciclete
4 3543 Producţia de vehicule pentru invalizi
4 3550 Producţia altor mijloace de transport, n.c.a.
4 3611 Producţia de scaune
4 3612 Producţia mobilierului pentru birou si magazine
4 3613 Producţia mobilierului pentru bucãtarii
4 3614 Producţia altor tipuri de mobilier
4 3615 Producţia de saltele si somiere
4 3622 Fabricarea bijuteriilor si articolelor similare din metale
si pietre
4 3630 Fabricarea instrumentelor muzicale
4 3640 Fabricarea articolelor pentru sport
4 3650 Fabricarea jocurilor si jucãriilor
4 3661 Fabricarea bijuteriilor de fantezie
4 3662 Confecţionarea maturilor si periilor
4 3663 Fabricarea altor produse manufacturiere
4 3710 Recuperarea deşeurilor si resturilor metalice reciclabile
4 3720 Recuperarea deşeurilor si resturilor nemetalice reciclabile
4 4011 Producţia de energie electrica
4 4012 Transportul energiei electrice
4 4013 Distribuţia si comercializarea energiei electrice
4 4021 Producţia gazelor
4 4022 Distribuţia si comercializarea combustibililor gazosi,
prin conducte
4 4030 Producţia si distribuţia energiei termice si a apei calde



ANEXA 4

AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
UNITATEA FISCALA ...............
Nr. inregistrare ..... Data ....

DECIZIE DE RAMBURSARE A
TAXEI PE VALOAREA ADĂUGATA

Catre: Denumire/Nume, prenume ..........................
Cod identificare fiscala ...............................
Adresa: Localitate ..... Str. ..... nr. ... bl. ... ap. ...
Etaj ..... judet/sector ..........

In baza <>art. 77 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, a Decontului de taxa pe valoarea adãugata pentru luna ...... înregistrat sub nr. .... din .... si a analizei de risc/inspecţiei fiscala efectuate in perioada ..... se stabileşte taxa pe valoarea adãugata de rambursat, astfel:

TVA solicitata la rambursare ...................lei

TVA aprobata la rambursare .....................lei

Suma aprobata la rambursare urmeazã prevederile <>art. 104, 105 sau 106 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala.

Aprobat, Verificat, Întocmit,
Funcţia Funcţia Funcţia
Nume, prenume Nume, prenume Nume, prenume
Data Data Data
Semnãtura Semnãtura Semnãtura


ANEXA 5

FISA DE ANALIZA DE RISC

Cod fiscal .....................
Denumire ......................
Sediu ..........................
Cont bancar ....................



┌────────────────┬────────────────────────────────┬──────────────┬───────────┐
│ │ │ Sume negative│Observaţii │
│ │ │ TVA │ │
├────────────────┴────────────────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ 1. Suma solicitata la rambursare │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ 2. - din perioada de raportare │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ 3. - din perioadele anterioare de │ │ │
│ raportare │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ 4. - perioada │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ 5. - perioada │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ 6. - perioada │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ 7. - perioada │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ 8. - perioada │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│ 9. - perioada │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│10. - perioada │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│11. - perioada │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼───────────┤
│12 - perioada │ │ │
└─────────────────────────────────────────────────┴──────────────┴───────────┘

Indicatori de analiza pentru perioadele de raportare in care suma
negativa de T.V.A. este mai mare decât S.I.N-ul.

┌────┬─────────────────────────────────────────────────────┬────────┬────────┐
│Nr. │ Indicatori │Punctaj │Punctaj │
│crt.│ │ │acordat │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│1 │Total sume rambursate in ultimele 12 luni fãrã │ │ │
│ │control fiscal │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ - 50 milioane - 1 miliard │ 0│ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ - 1 miliard - 5 miliarde │ 10│ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ - 5 miliarde - 10 miliarde │ 30│ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ - mai mult de 10 miliarde │ 50│ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│2 │Imobilizãri corporale proprii │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ - mai mari decât suma solicitata din luna │ │ │
│ │ analizata │ 0│ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ - mai mici decât suma solicitata din luna │ │ │
│ │ analizata │ 50│ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│3 │Media veniturilor realizate in ultimele 12 luni │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ - veniturile din perioada analizata mai mare │ 0│ │
│ │decât media veniturilor in ultimele 12 luni │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ - veniturile din perioada analizata mai mici │ 50│ │
│ │decât media veniturilor in ultimele 12 luni │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│4 │Media valorii achiziţiilor pe ultimele 12 luni │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ - achiziţiile din perioada analizata mai mici │ 0│ │
│ │decât media achiziţiilor in ultimele 12 luni │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ - achiziţiile din perioada analizata mai mari │ 50│ │
│ │decât media achiziţiilor in ultimele 12 luni │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │TOTAL │ │ │
└────┴─────────────────────────────────────────────────────┴────────┴────────┘


ÎNTOCMIT, APROBAT,



ANEXA 6

Raportare Lunara

A. Deconturi cu sume negative soluţionate potrivit procedurii generale



┌────────┬────────┬───────────────────────────────────────────────────────────┐
│Decon- │Decon- │ Mod de soluţionare │
│turi │turi ├───────────────────┬───────────────────┬───────────────────┤
│ramase │depuse │Soluţionate cu SIN │ Soluţionate cu │ Soluţionate │
│nesolu- │in peri-│ │ analiza de risc │ cu control │
│tionate │oada de ├─────────┬─────────┼─────────┬─────────┼─────────┬─────────┤
│din │rapor- │ Nr. │ Suma │ Nr. │ Suma │ Nr. │ Suma │
│perioada│tare │ │ │ │ │ │ │
│anteri- │ │ │ │ │ │ │ │
│oara │ │ │ │ │ │ │ │
├───┬────┼───┬────┼────┬────┼────┬────┼────┬────┼────┬────┼────┬────┼────┬────┤
│Nr.│Suma│Nr.│Suma│ │Pes-│ │Pes-│ │Pes-│ │Pes-│ │Pes-│ │Pes-│
│ │ │ │ │ In │te │ In │ te │ In │ te │ In │ te │ In │ te │ In │ te │
│ │ │ │ │ter-│ter-│ter-│ter-│ter-│ter-│ter-│ter-│ter-│ter-│ter-│ter-│
│ │ │ │ │men │men │men │men │men │men │men │men │men │men │men │men │
├───┼────┼───┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┤
├───┼────┼───┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┤
└───┴────┴───┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┘

┌───────────────────────────────────────────────┬────────┬──────────┬─────────┐
│Nr. cereri de rambursare si de compensare │ Sume │Stadiul │Motivele │
│nesolutionate si numãrul de zile de intarziere │aferente│de soluţi-│nesoluti-│
│ peste termenul legal │mil.lei │ onare │ onarii │
├───────┬─────────┬─────────┬─────────┬─────────┼────────┼──────────┼─────────┤
│ Total │ pana la │ pana la │ pana la │Peste 90 │ │ │ │
│ │ 30 zile │ 60 zile │ 90 zile │ zile │ │ │ │
├───────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼──────────┼─────────┤
├───────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼──────────┼─────────┤
└───────┴─────────┴─────────┴─────────┴─────────┴────────┴──────────┴─────────┘

B. Deconturi cu sume negative soluţionate potrivit Cap. IV al metodologiei

-mil.lei-
┌────────────┬──────────────────────────────┬──────────────────────┬───────────┐
│ │ Cereri soluţionate │ Cereri nesolutionate │ │
├ ├───────────┬─────────────┬────┤ │ │
│ │Nr. cereri │ Suma │ │ │ │
│ │ │ solicitata │ │ │ │
├───────┬────┼─────┬─────┼──────┬──────┼────┼──────────┬───────────┼───────────┤
│ │Nr. │ │res- │ pt. │ pt. │ │ Aflate in│Cu termenul│ │
│ │ce- │ │pinse│cereri│cereri│Suma│ termenul│ legal │ Cereri │
│Tipul │reri│apro-│ │apro- │res- │a- │ legal │ depasit │ retrase │
│cererii│de- │bate │ │bate │pinse │pro-├───┬──────┼───┬───────┼───┬───────┤
│ │puse│ │ │ │ │bata│Nr.│ Suma │Nr.│ Suma │Nr.│ Suma │
│ │ │ │ │ │ │ │ │soli- │ │ soli- │ │soli- │
│ │ │ │ │ │ │ │ │citata│ │ citata│ │ citata│
├───────┼────┼─────┼─────┼──────┼──────┼────┼───┼──────┼───┼───────┼───┼───────│
│rambur-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│sare cu│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│control│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ulte- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│rior │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────┼────┼─────┼─────┼──────┼──────┼────┼───┼──────┼───┼───────┼───┼───────┤
│rambur-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│sare cu│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│control│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│anti- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│cipat │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────┴────┴─────┴─────┴──────┴──────┴────┴───┴──────┴───┴───────┴───┴───────┘

┌───────────────────────────────────────────────┬────────┬──────────┬─────────┐
│Nr. cereri de rambursare si de compensare │ Sume │Stadiul │Motivele │
│nesolutionate si numãrul de zile de intarziere │aferente│de soluţi-│nesoluti-│
│ peste termenul legal │mil.lei │ onare │ onarii │
├───────┬─────────┬─────────┬─────────┬─────────┼────────┼──────────┼─────────┤
│ Total │ pana la │ pana la │ pana la │Peste 90 │ │ │ │
│ │ 30 zile │ 60 zile │ 90 zile │ zile │ │ │ │
├───────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼──────────┼─────────┤
├───────┼─────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼──────────┼─────────┤
└───────┴─────────┴─────────┴─────────┴─────────┴────────┴──────────┴─────────┘


-------------



Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016