Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
────────── Aprobată prin ORDINUL nr. 132 din 22 august 2025, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 798 din 28 august 2025.────────── CAP. I Dispoziţii generale ART. 1 Activităţile de confecţionare şi valorificare a plăcilor cu numere de înmatriculare cu fond reflectorizant, precum şi de aprovizionare cu acestea în formă brută se organizează de către Direcţia generală permise de conducere şi înmatriculări din Ministerul Afacerilor Interne, denumită în continuare D.G.P.C.Î., ca activităţi finanţate integral din venituri proprii, şi se desfăşoară în conformitate cu prevederile prezentei metodologii. ART. 2 În sensul prezentei metodologii, termenii şi expresiile de mai jos au următoarele semnificaţii: a) atelier - structură din subordinea Serviciului organizare, urmărirea producţiei şi transporturi, denumit în continuare S.O.U.P.T.; b) confecţionarea plăcilor cu numere de înmatriculare - transformarea plăcilor din semifabricat în plăci cu numere de înmatriculare; c) valorificarea plăcilor cu numere de înmatriculare - realizarea veniturilor reprezentate de: contravaloarea plăcilor cu numere de înmatriculare, tarifele aferente serviciilor prestate, precum şi alte taxe şi tarife prevăzute de legislaţia în vigoare; d) proces de fabricaţie - totalitatea metodelor, procedeelor, acţiunilor, condiţiilor, mijloacelor şi regulilor care se aplică pentru confecţionarea plăcilor cu numere de înmatriculare; e) flux de fabricaţie - succesiunea transformărilor şi a stărilor de natură organizatorică pe care le suferă plăcile semifabricate, traseele pe care le urmează în spaţiul real de fabricaţie şi condiţiile în care se desfăşoară acestea; f) normă de timp - durata de timp necesară pentru executarea confecţionării unei plăci cu număr de înmatriculare, în anumite condiţii tehnico-organizatorice; g) normă de producţie - cantitatea de plăci cu numere de înmatriculare executate, confecţionată în unitatea de timp; h) normă de consum - cantitatea de semifabricate, materii prime şi materiale necesare confecţionării unei plăci cu număr de înmatriculare; i) plăci cu numere de înmatriculare - plăci confecţionate în urma atribuirii numerelor de înmatriculare permanentă, de probă, temporare şi provizorii, după caz; j) servicii prestate - atribuirea numerelor de înmatriculare preferenţiale, păstrarea combinaţiei numărului de înmatriculare, precum şi rezervarea acesteia; k) gestiunea de plăci semifabricate şi materiale consumabile - totalitatea bunurilor materiale necesare în activitatea de confecţionare a plăcilor cu numere de înmatriculare; l) gestiunea de plăci finite - totalitatea plăcilor cu numere de înmatriculare aflate la serviciile publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, denumite în continuare servicii publice comunitare; m) gestionar - lucrător din cadrul D.G.P.C.Î., respectiv din structurile aflate în subordinea D.G.P.C.Î. sau din cadrul serviciului public comunitar care desfăşoară activităţi de primire, păstrare şi eliberare a bunurilor materiale aflate în gestiunile prevăzute la lit. k) sau, după caz, lit. l); n) responsabil de atelier - lucrător care organizează, coordonează, controlează şi răspunde de activitatea desfăşurată în cadrul atelierului; o) S.O.U.P.T. - serviciu organizat în cadrul structurii atelierelor de confecţionat plăci cu numere de înmatriculare din subordinea D.G.P.C.Î. CAP. II Confecţionarea, gestionarea şi valorificarea plăcilor cu numere de înmatriculare SECŢIUNEA 1 Organizarea activităţilor de confecţionare şi valorificare a plăcilor cu numere de înmatriculare ART. 3 (1) Activităţile de confecţionare a plăcilor cu numere de înmatriculare se desfăşoară în ateliere. (2) Fiecare atelier deserveşte cel puţin un serviciu public comunitar/D.G.P.C.Î. (3) Numărul atelierelor şi arondarea serviciilor publice comunitare se stabilesc prin dispoziţie a directorului general al D.G.P.C.Î., în funcţie de necesităţile impuse de executarea comenzilor emise şi de optimizarea transporturilor efectuate. (4) În cazul în care beneficiarii serviciilor publice electronice pentru înmatricularea vehiculelor solicită transmiterea plăcilor cu numere de înmatriculare, contra cost, la o adresă din România, comenzile emise prin intermediul platformei informatice prevăzute la art. 11^2 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se execută de către atelierul care deserveşte D.G.P.C.Î., fără a fi necesară aplicarea metodei de lucru prevăzute la art. 13. ART. 4 (1) D.G.P.C.Î. coordonează şi monitorizează activităţile de confecţionare şi valorificare a plăcilor cu numere de înmatriculare şi asigură resursele necesare desfăşurării acestora, prin: a) încadrarea personalului; b) dotarea atelierelor cu utilajele necesare, precum şi cu echipamentele şi aplicaţiile informatice care compun sistemul de confecţionare a plăcilor cu numere de înmatriculare, denumit în continuare sistemul informatic; c) încheierea, în condiţiile legii, a contractelor privind aprovizionarea cu plăci semifabricate, materii prime şi materiale necesare în procesul de confecţionare; d) întreprinderea, în condiţiile legii, a demersurilor necesare asigurării spaţiilor corespunzătoare pentru funcţionarea atelierelor; e) facturarea serviciilor prestate şi a plăcilor cu numere de înmatriculare confecţionate. (2) S.O.U.P.T. asigură organizarea şi coordonarea activităţilor desfăşurate în cadrul atelierelor prin: a) stabilirea, pe baza indicatorilor aprobaţi, a necesarului de materii prime şi materiale necesare fluxului tehnologic de confecţionare a plăcilor cu numere de înmatriculare; b) organizarea desfăşurării, în bune condiţii, a activităţilor de utilizare, depozitare, manipulare şi evidenţă tehnico-operativă a bunurilor din gestiunile atelierelor; c) organizarea activităţii de aprovizionare periodică cu plăci cu numere de înmatriculare a serviciilor publice comunitare; d) organizarea şi efectuarea aprovizionării directe a bunurilor materiale contractate de către D.G.P.C.Î., cu mijloace de transport aflate în utilizare sau cu alte mijloace de transport corespunzătoare, în condiţiile legii. ART. 5 (1) Atelierele îşi desfăşoară activitatea în locuri amenajate în acest scop pe terenuri/în spaţii aflate în administrarea D.G.P.C.Î. sau a structurilor teritoriale ale Ministerului Afacerilor Interne. (2) Prin excepţie de la prevederile alin. (1), atelierele îşi pot desfăşura activitatea, în condiţiile legii, în locuri amenajate în acest scop pe terenuri/în spaţii aflate în administrarea/proprietatea altor persoane juridice sau persoane fizice. (3) Inspectoratele de poliţie judeţene şi Direcţia asigurare logistică integrată a Ministerului Afacerilor Interne, după caz, asigură alocarea la drepturi a autovehiculelor care sunt utilizate de atelierele din raza de competenţă. (4) Decontarea cheltuielilor efectuate pentru administrarea, folosinţa şi întreţinerea terenurilor/spaţiilor prevăzute la alin. (1) şi (2), precum şi pentru activităţile de exploatare şi reparare a autovehiculelor care se află în folosinţa atelierelor zonale se face de către D.G.P.C.Î., în baza protocoalelor/contractelor încheiate în acest scop, cu respectarea prevederilor legale incidente în domeniu. ART. 6 Documentaţia tehnică referitoare la procesul de fabricaţie, fluxul de fabricaţie, normele de timp, normele de producţie şi normele de consum se aprobă prin dispoziţie a directorului general al D.G.P.C.Î., la propunerea S.O.U.P.T., în conformitate cu standardele în vigoare. SECŢIUNEA a 2-a Întocmirea programelor de aprovizionare cu materii prime şi materiale ART. 7 (1) În vederea stabilirii necesarului de materii prime şi materiale pentru anul următor, până la sfârşitul trimestrului al III-lea al anului în curs, fiecare atelier transmite S.O.U.P.T. necesarul previzionat de plăci semifabricate, de imprimate şi de piese de schimb, materiale şi echipamente de protecţie, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1. (2) Pe baza necesarului transmis potrivit alin. (1), a prevederilor tabelei de înzestrare, a normelor de asigurare cu bunuri materiale, precum şi a documentaţiei tehnice prevăzute la art. 6, S.O.U.P.T. elaborează necesarul anual de materii prime şi materiale pentru confecţionarea plăcilor cu numere de înmatriculare. Acest document stă la baza întocmirii secţiunii corespunzătoare a activităţii de confecţionare a plăcilor cu numere de înmatriculare din programul anual de achiziţii al D.G.P.C.Î. (3) Documentaţia întocmită potrivit prezentului articol se poate modifica în cursul anului, în mod corespunzător, în funcţie de dinamica cererilor de înmatriculare şi de autorizare provizorie pentru circulaţie ori pentru probe a vehiculelor, generată de S.O.U.P.T. trimestrial, prin intermediul sistemului informatic, precum şi de activităţile previzionate a se desfăşura. SECŢIUNEA a 3-a Aprovizionarea, recepţia, transformarea şi gestionarea materiilor prime şi a materialelor ART. 8 (1) D.G.P.C.Î. aprovizionează S.O.U.P.T./atelierele cu materiile prime şi materialele necesare în procesul de fabricaţie, în baza contractelor de furnizare încheiate. (2) Aprovizionarea atelierelor cu materii prime şi materiale se efectuează conform repartizării stabilite prin dispoziţie de zi pe unitate a directorului general al D.G.P.C.Î., la propunerea şefului S.O.U.P.T. ART. 9 (1) Aprovizionarea cu materii prime şi materiale necesare atelierelor în procesul de fabricaţie se poate efectua cu autovehiculele care se află în folosinţa D.G.P.C.Î./S.O.U.P.T./atelierelor, precum şi cu alte autovehicule asigurate logistic de către Direcţia asigurare logistică integrată şi de instituţiile prefectului. (2) Cheltuielile ocazionate de aprovizionarea realizată potrivit alin. (1) se decontează de D.G.P.C.Î., pe baza protocoalelor încheiate cu unităţile deţinătoare ale autovehiculelor. (3) În măsura în care autovehiculele nu pot fi asigurate, la solicitarea expresă a D.G.P.C.Î., de către Direcţia asigurare logistică integrată, instituţiile prefectului din raza teritorială a atelierelor pentru/de la care se realizează aprovizionarea ori instituţiile prefectului din judeţele limitrofe acestora, D.G.P.C.Î. poate pune la dispoziţia S.O.U.P.T. autovehicule aparţinând unor operatori economici specializaţi, în condiţiile legii. ART. 10 (1) Recepţia materiilor prime şi materialelor repartizate de D.G.P.C.Î. se efectuează la sediul fiecărui atelier de o comisie de recepţie numită prin dispoziţie de zi pe unitate de către şeful S.O.U.P.T. (2) Nota de recepţie şi constatare de diferenţe se completează la nivelul atelierului, în două exemplare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 8^1 la Regulile şi politicile contabile în cadrul Ministerului Afacerilor Interne, aprobate prin Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 126/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se avizează de responsabilul de atelier şi se aprobă de directorul general al D.G.P.C.Î. sau persoana desemnată de acesta, în condiţiile legii. Nota de recepţie şi constatare de diferenţe are următoarele destinaţii: a) exemplarul nr. 1 se transmite la D.G.P.C.Î., împreună cu exemplarul nr. 1 al avizului de însoţire a mărfii; b) exemplarul nr. 2 se păstrează la atelier, pentru operare în fişa de magazie. ART. 11 (1) Redistribuirea bunurilor materiale între ateliere se face în baza propunerii şefului S.O.U.P.T., aprobată de către directorul general al D.G.P.C.Î. (2) Gestionarul atelierului distribuitor va întocmi şi va semna avizul de însoţire a mărfii, în 3 exemplare, cu menţiunile „fără factură“ şi „transfer între gestiuni“. Pe toate cele 3 exemplare ale avizului de însoţire a mărfii delegatul primitor înscrie, cu cerneală de culoare albastră/neagră, menţiunea „primit întreaga cantitate de marfă“ şi data primirii şi semnează. Gestionarul atelierului primitor întocmeşte o notă de recepţie şi constatare de diferenţe, în două exemplare, conform modelului din anexa nr. 8^1 la Regulile şi politicile contabile în cadrul Ministerului Afacerilor Interne, aprobate prin Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 126/2016, cu modificările şi completările ulterioare. (3) Avizul de însoţire a mărfii are următoarele destinaţii: a) exemplarul nr. 1 la D.G.P.C.Î. - structura Financiar; b) exemplarul nr. 2 la gestiunea atelierului primitor; c) exemplarul nr. 3 la atelierul distribuitor. (4) Nota de recepţie şi constatare de diferenţe are următoarele destinaţii: a) exemplarul nr. 1 la D.G.P.C.Î. - structura Financiar; b) exemplarul nr. 2 la gestiunea atelierului primitor. ART. 12 Depozitarea materiilor prime şi materialelor se face în spaţiile amenajate în acest scop în cadrul atelierelor. ART. 13 (1) Pentru confecţionarea plăcilor cu numere de înmatriculare, lucrătorul desemnat prin dispoziţie de zi pe unitate de şeful serviciului public comunitar emite comanda de lucru, în 2 exemplare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2, care au următoarele destinaţii: a) exemplarul nr. 1, semnat şi ştampilat de şeful serviciului public comunitar sau de o persoană desemnată de acesta prin dispoziţie zilnică pe unitate, se transmite la atelier; b) exemplarul nr. 2 rămâne la serviciul public comunitar emitent. (2) Pe exemplarul nr. 1 al comenzii de lucru responsabilul de atelier menţionează persoana/persoanele care efectuează ambutisarea şi vopsirea plăcilor cu numere de înmatriculare. (3) Comenzile de lucru se transmit la ateliere, prin grija serviciilor publice comunitare, zilnic, astfel: a) la intervale de cel mult două ore, în cazul în care atelierul funcţionează în acelaşi imobil; b) de cel puţin 3 ori pe zi, în alte situaţii. (4) Comenzile se recepţionează şi se execută în aceeaşi zi în care au fost emise şi transmise atelierului. (5) Comenzile de lucru se emit avându-se în vedere necesarul previzionat de serviciile publice comunitare. (6) La stabilirea necesarului se au în vedere atât rezolvarea solicitărilor persoanelor fizice sau persoanelor juridice, cât şi necesitatea evitării supraîncărcării atelierelor ori a înregistrării de stocuri de plăci cu numere de înmatriculare la nivelul serviciilor publice comunitare. (7) Comenzile privind numerele de înmatriculare preferenţiale se emit numai în cazul în care cererea de înmatriculare, însoţită de toate documentele prevăzute de reglementările în vigoare, a fost depusă la serviciul public comunitar. ART. 14 (1) Pentru confecţionarea plăcilor cu numere de înmatriculare a vehiculelor, materiile prime şi materialele se scot zilnic din depozitul atelierului, pe bază de bon de predare-transfer-restituire. (2) Bonul de predare-transfer-restituire se întocmeşte în două exemplare, care au următoarele destinaţii: a) exemplarul nr. 1 se transmite la D.G.P.C.Î. - structura Financiar; b) exemplarul nr. 2 rămâne în evidenţa atelierului, pentru operare în fişa de magazie. ART. 15 Zilnic, după transformarea plăcilor semifabricate în plăci cu numere de înmatriculare, la nivelul fiecărui atelier se întocmeşte procesul-verbal de transformare, în 3 exemplare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3, care au următoarele destinaţii: a) exemplarul nr. 1 se transmite la D.G.P.C.Î. - structura Financiar; b) exemplarul nr. 2 se transmite la S.O.U.P.T.; c) exemplarul nr. 3 se păstrează la atelier, pentru operare în fişele de magazie ale produselor finite, împreună cu exemplarul nr. 1 al comenzilor de lucru executate în ziua respectivă. ART. 16 (1) Materiile prime şi materialele utilizate la confecţionarea plăcilor cu numere de înmatriculare se justifică pe baza procesului-verbal de transformare. (2) În baza procesului-verbal de transformare, plăcile cu numere de înmatriculare rezultate în urma confecţionării se operează în fişele de magazie, la atelier. ART. 17 (1) Transferul plăcilor cu numere de înmatriculare de la atelier la gestiunea de plăci finite se efectuează prin grija responsabilului de atelier, pe baza avizului de însoţire a mărfii, întocmit în 3 exemplare de către acesta. (2) Recepţia plăcilor cu numere de înmatriculare în gestiunea de plăci finite se face pe baza avizului de însoţire a mărfii, cu înscrisul „fără factură“, precum şi a exemplarului nr. 2 al comenzii prevăzut la art. 13 alin. (1) lit. b). Cu această ocazie, gestionarul de plăci finite verifică concordanţa dintre combinaţiile alfanumerice şi culoarea înscrise pe comandă şi plăcile cu numere de înmatriculare recepţionate. Această activitate se va materializa şi în sistemul informatic. (3) Avizul de însoţire a mărfii prevăzut la alin. (2) se semnează de responsabilul de atelier, ca predător, şi de gestionarul de plăci finite, ca primitor, şi are următoarele destinaţii: a) exemplarul nr. 1, împreună cu exemplarul nr. 2 al comenzii, prevăzut la art. 13 alin. (1) lit. b), se păstrează şi se arhivează la gestiunea de plăci finite; b) exemplarul nr. 2 se transmite la D.G.P.C.Î. - structura Financiar; c) exemplarul nr. 3 se păstrează la atelier. ART. 18 Plăcile cu numere de înmatriculare se transmit serviciilor publice comunitare ambalate în pungi aferente dimensiunilor acestora care să le asigure o protecţie corespunzătoare împotriva deteriorărilor. ART. 19 (1) Gestionarul prevăzut la art. 17 alin. (2) se numeşte prin ordin al prefectului, care se comunică S.O.U.P.T. (2) Evidenţa tehnico-operativă a mişcărilor plăcilor cu numere de înmatriculare efectuate la nivelul serviciului public comunitar este ţinută de gestionar. ART. 20 În prima zi lucrătoare a săptămânii, responsabilul de atelier întocmeşte pentru săptămâna precedentă situaţia activităţilor desfăşurate pe linia confecţionării plăcilor cu numere de înmatriculare, în două exemplare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4, care au următoarele destinaţii: a) exemplarul nr. 1 se transmite la S.O.U.P.T.; b) exemplarul nr. 2 rămâne la atelier. SECŢIUNEA a 4-a Stabilirea rebuturilor, deşeurilor rezultate şi valorificarea acestora ART. 21 Sunt considerate rebuturi următoarele: a) rebuturi ale semifabricatului, cum ar fi: neconcordanţe dimensionale; plăci semifabricate torsionate, cu bavuri de matriţare pe contur, cu folie care nu acoperă complet întreaga suprafaţă, inclusiv chenarul, sau care nu este bine lipită, având zone cu aer; folie fără elemente de identificare conform standardelor tehnice în vigoare; zgârieturi, exfolieri; b) rebuturi de confecţionare, cum ar fi: neuniformitate de presare; nerespectarea dimensiunilor dintre litere sau cifre; neîncadrarea corectă a înscrisurilor în raport cu suprafaţa şi dimensiunile plăcii; ambutisări suprapuse sau neconforme cu numărul comandat. ART. 22 (1) Lunar, rebuturile semifabricatului se menţionează într-o situaţie centralizatoare de rebuturi ale semifabricatului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 5. (2) Situaţia centralizatoare prevăzută la alin. (1) se întocmeşte în 2 exemplare de către responsabilul de atelier, cu următoarele destinaţii: a) exemplarul nr. 1 se transmite la S.O.U.P.T., până cel târziu la data de 10 a lunii următoare celei pentru care se întocmeşte; b) exemplarul nr. 2 se păstrează la atelier. (3) Periodic, D.G.P.C.Î. organizează colectarea şi returnarea la furnizor a rebuturilor de semifabricat. ART. 23 (1) Rebuturile de confecţionare se evidenţiază, de îndată, de către responsabilul de atelier, într-un proces-verbal de constatare de rebuturi de confecţionare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 6. (2) Procesul-verbal prevăzut la alin. (1) se întocmeşte în două exemplare, cu următoarele destinaţii: a) exemplarul nr. 1 se transmite la S.O.U.P.T.; b) exemplarul nr. 2 se păstrează la atelier. (3) Lunar, rebuturile de confecţionare, centralizate de S.O.U.P.T., sunt analizate, fiecare în parte, de comisia numită în acest sens prin dispoziţie de zi pe unitate de către directorul general al D.G.P.C.Î., care stabileşte existenţa prejudiciului şi propune, după caz, declanşarea cercetării administrative, în condiţiile legii. (4) Analiza prevăzută la alin. (3) se materializează într-un proces-verbal, întocmit în 2 exemplare, cu următoarele destinaţii: a) exemplarul nr. 1 se transmite la D.G.P.C.Î. - structura Financiar; b) exemplarul nr. 2 se transmite la S.O.U.P.T., în sarcina căruia rămâne transmiterea unei copii către ateliere în vederea operării în evidenţa tehnico-operativă. (5) Cota de rebuturi acceptată nu poate depăşi 0,5% din cantitatea de plăci cu numere de înmatriculare confecţionată de fiecare atelier într-o lună calendaristică. (6) Rebuturile de confecţionare se distrug, prin tăiere, de către o comisie numită în acest sens prin dispoziţie de zi pe unitate de către directorul general al D.G.P.C.Î., pe baza unui proces-verbal de distrugere, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7. (7) Procesul-verbal de distrugere se întocmeşte în trei exemplare, cu următoarele destinaţii: a) exemplarul nr. 1 se transmite la D.G.P.C.Î. - structura Financiar; b) exemplarul nr. 2 se transmite la atelier, în vederea operării în evidenţa tehnico-operativă; c) exemplarul nr. 3 se transmite la S.O.U.P.T. ART. 24 (1) Plăcile cu numere de înmatriculare predate de către deţinători la serviciile publice comunitare în cazurile în care există obligativitatea depunerii acestora, potrivit prevederilor legale, se distrug prin tăiere, în momentul primirii, de către lucrătorii serviciului public comunitar, care menţionează acest fapt în scris, sub semnătură, pe cererea depusă de solicitant. Deşeurilor rezultate le sunt aplicabile reglementările legale privind colectarea selectivă a deşeurilor. (2) Prevederile alin. (1) se aplică în mod corespunzător şi în cazul plăcilor cu numere de înmatriculare abandonate în spaţiile serviciilor publice comunitare. ART. 25 (1) Plăcile cu numere de înmatriculare achitate şi neridicate în termen de 6 luni se distrug, fapt care se menţionează în sistemul informatic şi într-un proces-verbal care se păstrează la serviciul public comunitar. (2) Deşeurilor rezultate potrivit alin. (1) le sunt aplicabile reglementările legale privind colectarea selectivă a deşeurilor. SECŢIUNEA a 5-a Realizarea veniturilor ART. 26 Operaţiunile de încasare şi predare la casieria instituţiei prefectului a sumelor reprezentând contravaloarea plăcilor cu numere de înmatriculare, contravaloarea serviciilor prestate, precum şi taxele şi tarifele prevăzute de legislaţia în vigoare se efectuează de către personalul din cadrul serviciului public comunitar, numit în acest sens prin ordin al prefectului. ART. 27 (1) Încasarea sumelor prevăzute la art. 26 se efectuează pe bază de chitanţă. (2) Chitanţa trebuie să cuprindă în mod obligatoriu elementele prevăzute în anexa nr. 3 la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificările şi completările ulterioare. Chitanţa se întocmeşte în două exemplare, care au următoarele destinaţii: a) exemplarul nr. 1 se înmânează plătitorului; b) exemplarul nr. 2 rămâne la carnet, nedetaşat. (3) La sfârşitul programului de lucru, fiecare lucrător al serviciului public comunitar care încasează sume de bani la ghişeu listează registrul de casă, pe baza căruia predă personalului prevăzut la art. 26 sumele încasate. Acesta confirmă, sub semnătură, suma primită. ART. 28 (1) La sfârşitul fiecărei zile de lucru, personalul din cadrul serviciului public comunitar desemnat conform art. 26 listează din sistemul informatic borderoul zilnic de vânzări, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 8, în care evidenţiază toate încasările efectuate şi predă sumele încasate la casieria instituţiei prefectului. Structura financiară specializată din cadrul instituţiei prefectului emite dispoziţie de încasare cod 14-4-4, conform modelului din anexa nr. 3 la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.634/2015, cu modificările şi completările ulterioare. (2) Borderoul zilnic de vânzări se întocmeşte în două exemplare, cu viza şefului serviciului public comunitar, care au următoarele destinaţii: a) exemplarul nr. 1 însoţeşte sumele predate la casieria instituţiei prefectului; b) exemplarul nr. 2 se păstrează de către casier şi se arhivează la serviciul public comunitar. (3) Pe exemplarul nr. 2 structura financiară specializată din cadrul instituţiei prefectului menţionează în scris numărul dispoziţiei de încasare, data şi confirmarea prin semnătura persoanei împuternicite să acorde viza pentru control financiar preventiv propriu. ART. 29 (1) În ziua lucrătoare următoare predării sumelor prevăzute la art. 28, structura financiară specializată din cadrul instituţiei prefectului depune aceste sume în contul deschis la unitatea teritorială a Trezoreriei Statului. (2) Borderoul zilnic de vânzări se înregistrează în registrul borderourilor de vânzări, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 9. Registrul este numerotat şi înregistrat la nivelul instituţiei prefectului. (3) În primele 5 zile lucrătoare ale fiecărei luni, D.G.P.C.Î. emite factură către fiecare instituţie a prefectului, în baza informaţiilor transmise de S.O.U.P.T. şi a celor centralizate de către sistemul informatic, cu privire la plăcile cu numere de înmatriculare valorificate şi serviciile prestate în luna precedentă, precum şi la tarifele aferente acestora. (4) Plăcile finite rezultate în urma aplicării prevederilor art. 3 alin. (4) se evidenţiază în mod distinct pe facturile emise către instituţiile prefectului. (5) În baza facturilor emise potrivit alin. (3), instituţiile prefectului virează în contul de venituri al bugetului activităţii finanţate integral din venituri proprii „Venituri din prestări servicii“ al D.G.P.C.Î., până cel târziu în data de 15 a lunii în curs, sumele aferente tarifelor încasate în contul de disponibil deschis la unităţile teritoriale ale Trezoreriei Statului pe numele acestora, potrivit art. 11^1 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. ART. 30 (1) Până la data de 3 a fiecărei luni, gestionarul de plăci finite efectuează următoarele operaţiuni: a) listează din sistemul informatic situaţia lunară de încasări, care reflectă inclusiv situaţia cantitativă a plăcilor valorificate şi a serviciilor prestate pentru luna precedentă. Această situaţie se listează în două exemplare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 10, se verifică şi se vizează de către şeful serviciului public comunitar. Situaţia lunară de încasări reprezintă documentul de înregistrare în evidenţa tehnico-operativă şi financiar-contabilă a ieşirilor din gestiunea de plăci finite; b) transmite exemplarul nr. 1 la Instituţia prefectului - structura financiară; c) păstrează exemplarul nr. 2 al situaţiei lunare de încasări, care se arhivează la serviciul public comunitar. (2) În cazul prevăzut la art. 3 alin. (4), la situaţia lunară de încasări se adaugă raportul informatic rezultat în urma activităţii atelierului care deserveşte D.G.P.C.Î., transmis prin intermediul atelierului arondat serviciului public comunitar, care cuprinde situaţia plăcilor livrate la o adresă din România, în baza solicitării beneficiarului. ART. 31 Şeful serviciului public comunitar este obligat să efectueze, cel puţin o dată pe lună, controlul ierarhic asupra modului de gestionare a plăcilor cu numere de înmatriculare de către gestionarul de plăci finite prevăzut la art. 17 alin. (2) şi lucrătorii de la ghişeu, precum şi asupra activităţii de încasare a sumelor din valorificarea plăcilor cu numere de înmatriculare şi de depunere a acestora la casieria instituţiei prefectului. ART. 32 (1) La sfârşitul fiecărei luni, comisiile numite în acest sens de către directorul general al D.G.P.C.Î., respectiv de către prefectul instituţiei prefectului în cadrul căreia este organizat serviciul public comunitar efectuează inventarierea plăcilor cu numere de înmatriculare rămase în stoc la atelier, respectiv la serviciul public comunitar. (2) Gestionarul atelierului şi gestionarul de plăci finite din cadrul serviciului public comunitar completează câte o declaraţie de inventar, conform modelului prevăzut în anexa nr. 11. (3) Rezultatul inventarierii se consemnează într-un proces-verbal de inventariere, întocmit în două exemplare, la care se anexează listele de inventariere listate din sistemul informatic şi declaraţia gestionarului. (4) Până la data de 3 a lunii următoare, exemplarul nr. 1 al procesului-verbal de inventariere, însoţit de lista de inventariere şi declaraţia gestionarului, se transmite structurii financiare din cadrul D.G.P.C.Î., respectiv din cadrul instituţiei prefectului, prin grija atelierului, respectiv a serviciului public comunitar. CAP. III Dispoziţii finale ART. 33 (1) Evidenţa tehnico-operativă a plăcilor cu numere de înmatriculare se ţine de către S.O.U.P.T. (2) Evidenţa cantitativ-valorică a activităţilor de fabricare şi valorificare a plăcilor cu numere de înmatriculare se ţine de către structura Financiar din cadrul D.G.P.C.Î. ART. 34 Documentele prevăzute la art. 10 alin. (2), art. 11 alin. (2), art. 13 alin. (1), art. 20, art. 22 alin. (1), art. 23 alin. (1), art. 27 alin. (1), art. 28 alin. (1) şi art. 29 alin. (2) pot fi întocmite, stocate şi/sau transmise în format electronic, în condiţiile legii. ART. 35 Prevederile art. 3 alin. (4), art. 29 alin. (4) şi art. 30 alin. (2) se aplică etapizat, în funcţie de gradul de dezvoltare a sistemului informatic şi a platformei prevăzute la art. 11^2 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. ART. 36 Anexele nr. 1-11 fac parte integrantă din prezenta metodologie. ANEXA 1 la metodologie
┌───────────────────────┬──────────────┐
│MINISTERUL AFACERILOR │ │
│INTERNE │ │
│Direcţia generală │ │
│permise de conducere şi│ │
│înmatriculări │ │
│Atelierul de │ │
│confecţionat plăci cu │ │
│numere de înmatriculare│ │
│al judeţului ........ │ │
├───────────────────────┼──────────────┤
│ │Văzut │
│ │Şef │
│ │S.O.U.P.T., │
│ │..............│
└───────────────────────┴──────────────┘
NECESARUL previzionat de plăci semifabricate, de imprimate şi de piese de schimb, materiale şi echipamente de protecţie pentru anul .......
┌────┬────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────────┐
│Nr. │ │Plăci semifabricate (buc.) │
│crt.│Categoria de înmatriculare ├────────┬────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │ │Tip A │Tip B │Tip C │Tip D │Total │
├────┼────────────────────────────┼────────┼────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │Permanente │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────┼────────┼────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │Temporare │ │ │ │ │ │
├────┴────────────────────────────┴────────┴────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│Benzi pentru imprimarea prin tehnologia „hot stamping“ │
├────┬─────────────────────────────────────┬──────────────────┬────────────────────┤
│ │Tipul de bandă │Număr de role │Observaţii │
├────┼─────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
│ │Bandă de imprimare de culoare neagră │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
│ │Bandă de imprimare de culoare roşie │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
│ │Bandă de imprimare de culoare │ │ │
│ │albastră │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
│ │Bandă de imprimare de culoare verde │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┴──────────────────┴────────────────────┤
│ │Imprimate specifice │
│ ├────────┬─────────┬─────────┬────────┬────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │A.I.M. │N.R.C.D. │P.V.T. │Bon de │B.P.T.R.│Fişe de │Borderouri│Hârtie │
│ │(carnet)│(carnet) │(carnet) │consum │(carnet)│magazie │(carnet) │xerox │
│ │ │ │ │(carnet)│ │(buc.) │ │(top) │
├────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┼────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
├────┴────────┴─────────┴─────────┴────────┴────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│Alte imprimate (denumire/cantitate): │
├────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Piese de schimb, materiale şi echipamente de protecţie │
│ ├──────────────────┬──────────────────┬──────────────────┬────────────────────┤
│ │Piese de ambutisat│Ulei hidraulic │Maşina de │Echipament de │
│ │ │ │imprimare │protecţie │
│ ├────────┬─────────┼─────────┬────────┼────────┬─────────┼──────────┬─────────┤
│ │Denumire│Cantitate│Cantitate│Tip │Denumire│Cantitate│Denumire │Cantitate│
│ │reper │ │ │ │reper │ │reper │ │
├────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┼────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
├────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┼────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
├────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┼────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
├────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┼────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
├────┴────────┴─────────┴─────────┴────────┴────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│Alte imprimate (denumire/cantitate): │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Întocmit Gestionarul atelierului, .................. ANEXA 2 la metodologie
MINISTERUL AFACERILOR INTERNE Instituţia Prefectului - Judeţul .......... Serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor COMANDĂ DE LUCRU cuprinzând numerele de înmatriculare solicitate pentru a fi confecţionate la atelierul .......... Nr. .......... din .......... Categoria de înmatriculare: ............... Tipul şi dimensiunea: .................
┌──────────┬───────┬───────┬───────┬───────┬───────┬───────┬───────┬───────┬───────┐
│Combinaţie│.......│.......│.......│.......│.......│.......│.......│.......│.......│
│/cantitate│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┤
│....... │.......│.......│.......│.......│.......│.......│.......│.......│.......│
├──────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┤
│....... │.......│.......│.......│.......│.......│.......│.......│.......│.......│
└──────────┴───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴───────┘
Plăci cu numere de înmatriculare comandate (buc.)
┌────────────────┬───┬───┬───┬───┬─────┐
│Categoria de │Tip│Tip│Tip│Tip│Total│
│înmatriculare │A │B │C │D │ │
├────────────────┼───┼───┼───┼───┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────────────────┼───┼───┼───┼───┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────────────────┼───┼───┼───┼───┼─────┤
│Total │ │ │ │ │ │
└────────────────┴───┴───┴───┴───┴─────┘
Şef serviciu, .......... ANEXA 3 la metodologie
┌─────────────┬────────────────────────┐
│MINISTERUL │ │
│AFACERILOR │ │
│INTERNE │ │
│Direcţia │ │
│generală │ │
│permise de │ │
│conducere şi │ │
│înmatriculări│ │
│Atelierul de │ │
│confecţionat │ │
│plăci cu │ │
│numere de │ │
│înmatriculare│ │
│al judeţului │ │
│.......... │ │
├─────────────┼────────────────────────┤
│ │Aprob. │
│ │Şef S.O.U.P.T., │
│ │........................│
└─────────────┴────────────────────────┘
PROCES-VERBAL de transformare Nr. ......... din ........ Comanda nr. de la ............. până la ............. din ............. B.P.T.R. nr. ....... din ........... Comisia compusă din ................, ca preşedinte, şi .............., ca membri, a examinat şi a făcut recepţia materialelor rezultate prin transformarea comenzii anterior menţionate, notată mai jos.
┌─────────────┬────┬──────────┬──────┬────────┬─────────────┐
│Materiale │ │ │ │ │ │
│intrate în │U/M │Cantitatea│Preţul│Valoarea│Operat în │
│procesul de │ │ │unitar│totală │contabilitate│
│producţie │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│semifabricate│buc.│ │ │ │ │
│tip A │ │ │ │ │ │
│permanente │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│semifabricate│buc.│ │ │ │ │
│tip A │ │ │ │ │ │
│temporare │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│semifabricate│buc.│ │ │ │ │
│tip B │ │ │ │ │ │
│permanente │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│semifabricate│buc.│ │ │ │ │
│tip B │ │ │ │ │ │
│temporare │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│semifabricate│buc.│ │ │ │ │
│tip C │ │ │ │ │ │
│permanente │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│semifabricate│buc.│ │ │ │ │
│tip C │ │ │ │ │ │
│temporare │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│semifabricate│buc.│ │ │ │ │
│tip D │ │ │ │ │ │
│permanente │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│semifabricate│buc.│ │ │ │ │
│tip D │ │ │ │ │ │
│temporare │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Bandă de │ │ │ │ │ │
│imprimare de │m │ │ │ │ │
│culoare │ │ │ │ │ │
│neagră │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Bandă de │ │ │ │ │ │
│imprimare de │m │ │ │ │ │
│culoare roşie│ │ │ │ │ │
├─────────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Bandă de │ │ │ │ │ │
│imprimare de │m │ │ │ │ │
│culoare verde│ │ │ │ │ │
├─────────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Bandă de │ │ │ │ │ │
│imprimare de │m │ │ │ │ │
│culoare │ │ │ │ │ │
│albastră │ │ │ │ │ │
├─────────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Pungi tip A │buc.│ │ │ │ │
├─────────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Pungi tip B │buc.│ │ │ │ │
├─────────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Pungi tip C │buc.│ │ │ │ │
├─────────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Pungi tip D │buc.│ │ │ │ │
├─────────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Bandă adezivă│buc.│ │ │ │ │
│tip scotch │ │ │ │ │ │
└─────────────┴────┴──────────┴──────┴────────┴─────────────┘
A.I.M. nr. de la .......... până la .......... din ........
┌──────────┬────┬──────────┬──────┬────────┬─────────────┐
│Produs │U/M │Cantitatea│Preţul│Valoarea│Operat în │
│finit │ │ │unitar│totală │contabilitate│
├──────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│finite tip│buc.│ │ │ │ │
│A │ │ │ │ │ │
│permanente│ │ │ │ │ │
├──────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│finite tip│buc.│ │ │ │ │
│A │ │ │ │ │ │
│provizorii│ │ │ │ │ │
├──────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│finite tip│buc.│ │ │ │ │
│A │ │ │ │ │ │
│temporare │ │ │ │ │ │
├──────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│finite tip│buc.│ │ │ │ │
│A probe │ │ │ │ │ │
├──────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│finite tip│buc.│ │ │ │ │
│A CD/TC │ │ │ │ │ │
├──────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│finite tip│buc.│ │ │ │ │
│B │ │ │ │ │ │
│permanente│ │ │ │ │ │
├──────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│finite tip│buc.│ │ │ │ │
│B │ │ │ │ │ │
│provizorii│ │ │ │ │ │
├──────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│finite tip│buc.│ │ │ │ │
│B │ │ │ │ │ │
│temporare │ │ │ │ │ │
├──────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│finite tip│buc.│ │ │ │ │
│B probe │ │ │ │ │ │
├──────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│finite tip│buc.│ │ │ │ │
│B CD/TC │ │ │ │ │ │
├──────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│finite tip│buc.│ │ │ │ │
│C │ │ │ │ │ │
│permanente│ │ │ │ │ │
├──────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│finite tip│buc.│ │ │ │ │
│C │ │ │ │ │ │
│provizorii│ │ │ │ │ │
├──────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│finite tip│buc.│ │ │ │ │
│C │ │ │ │ │ │
│temporare │ │ │ │ │ │
├──────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│finite tip│buc.│ │ │ │ │
│C probe │ │ │ │ │ │
├──────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│finite tip│buc.│ │ │ │ │
│C CD/TC │ │ │ │ │ │
├──────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│finite tip│buc.│ │ │ │ │
│D │ │ │ │ │ │
│permanente│ │ │ │ │ │
├──────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│finite tip│buc.│ │ │ │ │
│D │ │ │ │ │ │
│provizorii│ │ │ │ │ │
├──────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│finite tip│buc.│ │ │ │ │
│D │ │ │ │ │ │
│temporare │ │ │ │ │ │
├──────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│finite tip│buc.│ │ │ │ │
│D probe │ │ │ │ │ │
├──────────┼────┼──────────┼──────┼────────┼─────────────┤
│Plăci │ │ │ │ │ │
│finite tip│buc.│ │ │ │ │
│D CD/TC │ │ │ │ │ │
└──────────┴────┴──────────┴──────┴────────┴─────────────┘
Materialele au fost recepţionate şi corespund atât cantitativ, cât şi calitativ. Comisia de recepţie: preşedinte ............, membri: .............. ANEXA 4 la metodologie
┌─────────────┬──────────────────────────┐
│MINISTERUL │ │
│AFACERILOR │ │
│INTERNE │ │
│Direcţia │ │
│generală │ │
│permise de │ │
│conducere şi │ │
│înmatriculări│ │
│Atelierul de │ │
│confecţionat │ │
│plăci cu │ │
│numere de │ │
│înmatriculare│ │
│al judeţului │ │
│.......... │ │
├─────────────┼──────────────────────────┤
│ │Văzut │
│ │Şef S.O.U.P.T., │
│ │..........................│
└─────────────┴──────────────────────────┘
SITUAŢIA activităţilor desfăşurate pe linia confecţionării plăcilor cu numere de înmatriculare 1. Plăci cu numere de înmatriculare confecţionate
┌───────────┬───────────┬──────────┬───────┬───────┬───────┐
│Permanente │Provizorii │Temporare │Probe │CD, TC │Total │
├──┬──┬──┬──┼──┬──┬──┬──┼─┬──┬──┬──┼─┬─┬─┬─┼─┬─┬─┬─┼─┬─┬─┬─┤
│A │B │C │D │A │B │C │D │A│B │C │D │A│B│C│D│A│B│C│D│A│B│C│D│
├──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─┼──┼──┼──┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─┼──┼──┼──┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴─┴──┴──┴──┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘
2. Plăci semifabricate şi materiale aprovizionate, transferate în cursul săptămânii şi aflate în stoc la sfârşitul săptămânii
┌─────────────────┬─────────────┬──────────────┬───────────────────────────┬───────────┬───────┬────────────┐
│ │ │Plăci │ │ │ │ │
│ │Plăci │semifabricate │Bandă de imprimare │Pungi │Bandă │Data şi │
│Materiale │semifabricate│temporare │(role) │polietilenă│adezivă│seria │
│ │ │(buc.) │ │ │(ml) │documentului│
│ ├─┬─┬──┬──────┼──┬───┬───┬───┼──────┬─────┬─────┬────────┼─┬─┬──┬────┤ │ │
│ │A│B│C │D │A │B │C │D │Neagră│Roşie│Verde│Albastră│A│B│C │D │ │ │
├─────────────────┼─┼─┼──┼──────┼──┼───┼───┼───┼──────┼─────┼─────┼────────┼─┼─┼──┼────┼───────┼────────────┤
│Aflate pe stoc la│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│începutul │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│săptămânii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────────┼─┼─┼──┼──────┼──┼───┼───┼───┼──────┼─────┼─────┼────────┼─┼─┼──┼────┼───────┼────────────┤
│Aprovizionate în │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│cursul săptămânii│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────────┼─┼─┼──┼──────┼──┼───┼───┼───┼──────┼─────┼─────┼────────┼─┼─┼──┼────┼───────┼────────────┤
│Redistribuite în │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│cursul săptămânii│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────────┼─┼─┼──┼──────┼──┼───┼───┼───┼──────┼─────┼─────┼────────┼─┼─┼──┼────┼───────┼────────────┤
│Total plăci │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│confecţionate/ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│materiale │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│utilizate │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────────────────┴─┴─┴──┴──────┴──┴───┴───┴───┴──────┴─────┴─────┴────────┴─┴─┴──┴────┴───────┴────────────┘
3. Rebuturi interne, din care: - plăci tip A permanente = ..... buc. – plăci tip A temporare = ..... buc. – plăci tip B permanente = ..... buc. – plăci tip B temporare = ..... buc. – plăci tip C permanente = ..... buc. – plăci tip C temporare = ..... buc. – plăci tip D permanente = ..... buc. – plăci tip D temporare = ..... buc. Numere verzi: Plăci tip A = ..... buc. Plăci tip B = ..... buc. Plăci tip C = ..... buc. Plăci tip D = ..... buc. TOTAL = ..... buc. Întocmit Gestionarul atelierului, ................... ANEXA 5 la metodologie
┌─────────────────────┬────────────────┐
│MINISTERUL AFACERILOR│ │
│INTERNE │ │
│Direcţia generală │ │
│permise de conducere │ │
│şi înmatriculări │ │
│Atelierul de │ │
│confecţionat plăci cu│ │
│numere de │ │
│înmatriculare al │ │
│judeţului .......... │ │
├─────────────────────┼────────────────┤
│ │Aprob. │
│ │Şef S.O.U.P.T., │
│ │................│
└─────────────────────┴────────────────┘
SITUAŢIE CENTRALIZATOARE de rebuturi ale semifabricatului Nr. ....... din ............ Noi, comisia numită prin Dispoziţia de zi pe unitate nr. ......... din ....., formată din preşedinte: ........... şi membri: ........, am constatat primirea de la furnizorul ....... a unui număr de ........ plăci semifabricate tip ....... cu următoarele defecte de fabricaţie: ................................... ................................... Comisia hotărăşte restituirea celor ...... plăci semifabricate rebut furnizorului, în vederea schimbării acestora. Prezenta situaţie centralizatoare a fost încheiată în 2 (două) exemplare, dintre care exemplarul nr. 1 se transmite la S.O.U.P.T., iar exemplarul nr. 2 se păstrează la atelier. COMISIA Preşedinte ................ Membri .................... ANEXA 6 la metodologie
MINISTERUL AFACERILOR INTERNE Direcţia generală permise de conducere şi înmatriculări Atelierul de confecţionat plăci cu numere de înmatriculare al judeţului .......... PROCES-VERBAL de constatare a rebuturilor de confecţionare Nr. .......... din .......... În conformitate cu art. 21 lit. b) şi art. 23 din Metodologia privind confecţionarea şi valorificarea plăcilor cu numere de înmatriculare cu fond reflectorizant, precum şi aprovizionarea cu acestea în formă brută, aprobată prin Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 132/2025, în timpul procesului de confecţionare al comenzilor/comenzii nr.: .................. (executată de ............); .................. (executată de ............), am constatat că la ambutisarea plăcilor cu numere de înmatriculare tip ...... a/au fost rebutată/rebutate ........ placă/plăci tip ......., fiind neuniformă/neuniforme la presare/neconformă/neconforme cu numărul/numerele comandat/comandate/nu au fost încadrate corect înscrisurile în raport cu suprafaţa şi dimensiunile plăcii, la preţul de ...... lei. Seria/Seriile rebutată/rebutate este/sunt: ................ . Rebuturile au fost constatate la recepţia comenzilor menţionate mai sus, drept care a fost solicitată o notă explicativă a lucrătorului/lucrătorilor. Prezentul proces-verbal a fost încheiat în 2 (două) exemplare, dintre care exemplarul nr. 1 se transmite la S.O.U.P.T., în vederea întocmirii procesului-verbal privind analizarea rebuturilor de confecţionare rezultate lunar, iar exemplarul nr. 2 se păstrează la atelier. Ataşez procesului-verbal de constatare transmis S.O.U.P.T. şi nota explicativă a lucrătorului, precum şi o copie a comenzii/comenzilor de lucru. Întocmit Responsabil atelier, ................. ANEXA 7 la metodologie
┌─────────────┬────────────────────────┐
│MINISTERUL │ │
│AFACERILOR │ │
│INTERNE │ │
│Direcţia │ │
│generală │ │
│permise de │ │
│conducere şi │ │
│înmatriculări│ │
├─────────────┼────────────────────────┤
│ │Văzut │
│ │Şef S.O.U.P.T., │
│ │........................│
└─────────────┴────────────────────────┘
PROCES-VERBAL de distrugere Nr. ....... din .......... Anul ......, luna ....., ziua ..... la sediul Direcţiei generale permise de conducere şi înmatriculări din şoseaua Pipera nr. 49, sectorul 2, Bucureşti Noi, comisia numită prin Dispoziţia de zi pe unitate nr. .......... din ............., formată din: - .............. - preşedinte; – ............ - membru; – ............ - membru, am procedat la distrugerea prin tăiere a unui număr de: ............... plăci tip A; ............... plăci tip B; ............... plăci tip C; ............... plăci tip D. În urma distrugerii prin tăiere a plăcilor cu numere de înmatriculare au rezultat ...... kg aluminiu. Prezentul proces-verbal a fost întocmit în 3 (trei) exemplare, dintre care exemplarul nr. 1 se va transmite către structura Financiar din cadrul D.G.P.C.Î., exemplarul nr. 2 se transmite la atelier, în vederea operării în evidenţa tehnico-operativă, iar exemplarul nr. 3 se va transmite către S.O.U.P.T. Comisia de analiză a rebuturilor de confecţionare: Preşedinte: ..................... Membru: ....................... Membru: ....................... ANEXA 8 la metodologie
┌─────────────────┬────────────────────┐
│MINISTERUL │ │
│AFACERILOR │ │
│INTERNE │ │
│Instituţia │ │
│Prefectului - │ │
│Judeţul │ │
│........... │ │
│Serviciul public │ │
│comunitar regim │ │
│permise de │ │
│conducere şi │ │
│înmatriculare a │ │
│vehiculelor │ │
├─────────────────┼────────────────────┤
│ │Vizat │
│ │Şef │
│ │S.P.C.R.P.C.I.V., │
│ │....................│
└─────────────────┴────────────────────┘
BORDEROU ZILNIC DE VÂNZĂRI Nr. .......... din ...........
┌────┬────────┬─────────────┬──────┬───────────┬───────────┬───────┬───────┬─────────────────────────────┬────────┐
│ │ │ │Nr. de│Permanente │Temporare │Probe │CD │Tarife aplicabile │Total │
│Nr. │Chitanţa│Numărul de │plăci ├──┬──┬──┬──┼──┬──┬──┬──┼─┬─┬─┬─┼─┬─┬─┬─┼─────────────┬────────┬──────┤sumă │
│crt.│nr. │înmatriculare│(buc.)│A │B │C │D │A │B │C │D │A│B│C│D│A│B│C│D│Preferenţiale│Păstrare│Tipul │încasată│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │plăcii│ │
├────┼────────┼─────────────┼──────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────┼────────┼──────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼─────────────┼──────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────┼────────┼──────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼─────────────┼──────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────┼────────┼──────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼─────────────┼──────┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼──┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────┼────────┼──────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴────────┴─────────────┴──────┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─────────────┴────────┴──────┴────────┘
Întocmit ANEXA 9 la metodologie
MINISTERUL AFACERILOR INTERNE Instituţia Prefectului - Judeţul ............ Serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor REGISTRUL borderourilor de vânzări
┌────┬────────┬────┬───────────┬────────┐
│Nr. │Nr. │Data│Felul │Valoarea│
│crt.│borderou│ │operaţiunii│ │
├────┼────────┼────┼───────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────┼────┼───────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────┼────┼───────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────┼────┼───────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────┼────┼───────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────┼────┼───────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────┼────┼───────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────┼────┼───────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────┼────┼───────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────┼────┼───────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │
└────┴────────┴────┴───────────┴────────┘
Întocmit ANEXA 10 la metodologie
┌──────────────────┬───────────────────┐
│MINISTERUL │ │
│AFACERILOR INTERNE│ │
│Instituţia │ │
│Prefectului - │ │
│Judeţul │ │
│............. │ │
│Serviciul public │ │
│comunitar regim │ │
│permise de │ │
│conducere şi │ │
│înmatriculare a │ │
│vehiculelor │ │
├──────────────────┼───────────────────┤
│ │Vizat │
│ │Şef │
│ │S.P.C.R.P.C.I.V., │
│ │...................│
└──────────────────┴───────────────────┘
SITUAŢIA LUNARĂ DE ÎNCASĂRI
┌────┬───────────┬──────────┬────────┬────┐
│Nr. │Denumirea │Cantitatea│Valoarea│Suma│
│crt.│operaţiunii│ │unitară │ │
├────┼───────────┼──────────┼────────┼────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼──────────┼────────┼────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼──────────┼────────┼────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼──────────┼────────┼────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼──────────┼────────┼────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼──────────┼────────┼────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼──────────┼────────┼────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼──────────┼────────┼────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼──────────┼────────┼────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼──────────┼────────┼────┤
│ │ │ │ │ │
└────┴───────────┴──────────┴────────┴────┘
TOTAL: Întocmit ANEXA 11 la metodologie
MINISTERUL AFACERILOR INTERNE Direcţia generală permise de conducere şi înmatriculări Atelierul de confecţionat plăci cu numere de înmatriculare al judeţului ........./ Instituţia Prefectului - Judeţul ......... Serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor DECLARAŢIE DE INVENTAR Subsemnatul, ..........., gestionar la ........., numit prin Dispoziţia nr. ..... din data de ........., declar: 1. toate valorile materiale şi băneşti aflate în gestiunea subsemnatului se găsesc în încăperile (locurile) .........; 2. posed (nu posed) valori materiale şi băneşti aparţinând terţilor ...............; 3. am (nu am) cunoştinţă de existenţa unor plusuri sau minusuri în valoare (cantitate) de ..........; 4. am (nu am) eliberat valori materiale şi băneşti fără documente legale: beneficiar ..............; beneficiar ...............; 5. am (nu am) valori materiale nerecepţionate sau care trebuie expediate, pentru care s-au întocmit documentele aferente în cantitate de ............; 6. am (nu am) documente de primire/eliberare care nu au fost operate în evidenţa operativă sau nu au fost predate la contabilitate .............; 7. deţin (nu deţin) numerar din vânzarea mărfurilor aflate în gestiune, de ....... lei ............; 8. ultimele documente de intrare sunt: fel ........... nr. ........ din data de ..........; fel ........... nr. ........ din data de ..........; 9. ultimele documente de ieşire sunt: fel ........... nr. ........ din data de ..........; fel ........... nr. ........ din data de ..........; 10. ultimul raport de gestiune a fost încheiat la data de ........... pentru perioada ............ . 11. Dacă mai aveţi ceva de adăugat: ................ .
┌─────────┬──────────────────┬─────────┐
│Semnături│Dată în faţa │Gestionar│
│ │noastră │ │
├─────────┼──────────────────┼─────────┤
│ │ │ │
└─────────┴──────────────────┴─────────┘
------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.