Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 2 august 2007  de intocmire, avizare si aprobare a documentatiilor necesare scoaterii din circuitul agricol, fara plata taxelor si a altor sume prevazute de   art. 92 alin. (4) din Legea fondului funciar nr. 18/1991 , de   art. 55, 56 si 58 din Legea nr. 26/1996 - Codul silvic si de   art. 24 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic si administrarea fondului forestier national, a terenurilor destinate constructiei de drumuri de interes national    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

METODOLOGIE din 2 august 2007 de intocmire, avizare si aprobare a documentatiilor necesare scoaterii din circuitul agricol, fara plata taxelor si a altor sume prevazute de art. 92 alin. (4) din Legea fondului funciar nr. 18/1991 , de art. 55, 56 si 58 din Legea nr. 26/1996 - Codul silvic si de art. 24 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic si administrarea fondului forestier national, a terenurilor destinate constructiei de drumuri de interes national

EMITENT: MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 614 din 5 septembrie 2007


ART. 1
Documentaţia pentru obţinerea aprobãrii de scoatere definitivã a terenurilor destinate construcţiei de drumuri de interes naţional cuprinde:
a) cererea pentru aprobarea scoaterii din circuitul agricol, din partea beneficiarului sau a proprietarului, dupã caz;
b) dovada privind modul de trecere a terenurilor agricole în domeniul public al statului;
c) documentaţia tehnicã cadastralã;
d) certificatul de urbanism, însoţit de planul de situaţie şi de planul de încadrare în zonã; planul de situaţie va evidenţia suprafaţa propusã pentru scoaterea din circuitul agricol numai în situaţia când se scoate parţial din circuitul agricol;
e) documentaţia pentru încadrarea terenului în clase de calitate, întocmitã de Oficiul de Studii Pedologice şi Agrochimice;
f) avizul Administraţiei Naţionale a Îmbunãtãţirilor Funciare;
g) memoriul tehnic al lucrãrii, în care se descrie obiectivul de investiţii.
ART. 2
Documentaţia pentru obţinerea aprobãrii de scoatere temporarã din circuitul agricol a terenurilor cuprinde:
a) cererea pentru aprobarea scoaterii din circuitul agricol, din partea beneficiarului;
b) tabelul centralizator semnat şi ştampilat de primãria unitãţii administrativ-teritoriale sau de Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A., pe a cãrei razã se aflã terenul, cuprinzând numele şi prenumele proprietarilor, semnãturile şi datele de identificare ale acestora, codul numeric personal, seria şi numãrul CI/BI, precum şi suprafeţele mãsurate pe care se vor realiza lucrãrile. Tabelul centralizator va fi însoţit de copia planului parcelar sau de un extras al planului de încadrare în zonã, cu identificarea terenului pentru care se solicitã scoaterea temporarã din circuitul agricol, semnat şi ştampilat de primãrie;
c) documentaţia cuprinzând ridicarea topograficã a terenului, întocmitã de o persoanã fizicã sau juridicã autorizatã sã desfãşoare activitãţi în domeniul cadastrului, geodeziei şi cartografiei;
d) certificatul de urbanism, însoţit de planul de situaţie şi de planul de încadrare în zonã; planul de situaţie va evidenţia suprafaţa propusã pentru scoaterea din circuitul agricol;
e) documentaţia pentru încadrarea terenului în clase de calitate, întocmitã de Oficiul de Studii Pedologice şi Agrochimice;
f) avizul Administraţiei Naţionale a Îmbunãtãţirilor Funciare;
g) memoriul tehnic al lucrãrii, în care se descrie obiectivul de investiţii.
ART. 3
(1) Documentaţia privind redarea în circuitul agricol a terenurilor agricole care au fost scoase temporar din circuitul agricol va cuprinde:
a) cerere de redare în circuitul agricol;
b) procesul-verbal de redare a terenului în circuitul agricol, la care se va anexa tabelul centralizator cuprinzând numele şi prenumele proprietarilor, semnãturile şi datele de identificare ale acestora, codul numeric personal, seria şi numãrul CI/BI, precum şi suprafeţele mãsurate care au fost redate în circuitul agricol;
c) documentaţia pentru încadrarea terenului în clase de calitate dupã redarea în circuitul agricol;
d) ordinul de scoatere temporarã din circuitul agricol;
e) documentaţia tehnicã cadastralã.
(2) Scoaterea temporarã din circuitul agricol a terenurilor agricole se face pe o perioadã de 5 ani de la data emiterii ordinului de scoatere temporarã din circuitul agricol.
___________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016