Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 14 iulie 2017  de calcul al cheltuielilor destinate asigurării serviciilor silvice pentru suprafeţele de fond forestier de maximum 30 ha inclusiv    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 METODOLOGIE din 14 iulie 2017 de calcul al cheltuielilor destinate asigurării serviciilor silvice pentru suprafeţele de fond forestier de maximum 30 ha inclusiv

EMITENT: Parlamentul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 569 din 18 iulie 2017
──────────
    Conţinută de Legea nr. 175 din 14 iulie 2017, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 569 din 18 iulie 2017.
──────────

    ART. 1
     Valoarea sumelor destinate serviciilor silvice (Vtss) se calculează cu formula:
     Vtss = Vss x Sp
     Sp - suprafaţa pentru care se asigură serviciile silvice - ha;
     Vss = [(Smbe x 12/Smc) + Ca x 12/Smc] x 115%;
     Vss - contravaloarea serviciilor silvice/an/ha - lei;
     Smbe - salariul mediu brut pe economie comunicat de Institutul Naţional de Statistică pentru luna iunie a anului precedent efectuării administrării - lei;
     Smc*) - suprafaţa medie a unui canton silvic, respectiv:
──────────
    *) La calculul suprafeţei medii a unui canton silvic se are în vedere echivalenţa pe forme de relief, iar la încadrarea pe forme de relief se ia în calcul altitudinea maximă, atunci când aceasta este variabilă.
──────────
    – 400 ha în zona de câmpie; se încadrează terenurile forestiere cu altitudine de maximum 300 m;
    – 800 ha în zona de deal; se încadrează terenurile forestiere cu altitudine cuprinsă între 301 şi 800 m;
    – 1.300 ha în zona de munte; se încadrează terenurile forestiere cu altitudine > de 800 m;

     Ca - valoare cote angajator aferente Smbe - lei;
     15% - cheltuieli indirecte


    ART. 2
    (1) Ocolul silvic nominalizat întocmeşte cererea de decontare şi fişa de calcul al sumelor pentru asigurarea serviciilor silvice, al cărei model este prevăzut în tabelul nr. 1 la prezenta metodologie, semnate de şeful ocolului silvic.
    (2) Şeful ocolului silvic transmite structurii teritoriale de specialitate a autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură cererea de decontare şi fişa de calcul al sumelor pentru asigurarea serviciilor silvice, în vederea decontării, trimestrial, în primele 15 zile ale trimestrului următor.

    ART. 3
    (1) Structura teritorială de specialitate a autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură verifică documentele prevăzute la art. 2 alin. (2) în termen de maximum 15 zile lucrătoare de la data primirii acestora şi, în situaţia în care sunt conforme, procedează astfel:
    a) inspectorul-şef avizează fişa de calcul;
    b) întocmeşte decontul justificativ privind acordarea alocaţiilor bugetare proprietarilor de păduri în vederea gestionării durabile a fondului forestier, potrivit modelului prevăzut în tabelul nr. 2 la prezenta metodologie;
    c) transmite documentele prevăzute la lit. a) şi b), centralizat pe ocoale silvice şi pe unităţi administrativ-teritoriale, cu adresă de înaintare, către structura coordonatoare din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură.

    (2) În situaţia în care structura teritorială de specialitate a autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură constată neconformităţi în documentele prevăzute de art. 2 alin. (2), solicită ocolului silvic care asigură serviciile silvice clarificări, informaţii sau documente suplimentare, după caz, returnează pentru refacere sau respinge motivat documentaţia depusă, în termen de maximum 15 zile lucrătoare de la data primirii acesteia.

    ART. 4
     Structura teritorială de specialitate a autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură transmite către structura coordonatoare din cadrul acesteia următoarele:
    a) cererea de decontare;
    b) fişa de calcul al sumelor pentru asigurarea serviciilor silvice, întocmită de ocolul silvic nominalizat care efectuează serviciile silvice, avizată de structura teritorială de specialitate a autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură;
    c) formularul de decont justificativ privind acordarea alocaţiilor bugetare proprietarilor de păduri în vederea gestionării durabile a fondului forestier.


    ART. 5
    (1) Structura coordonatoare din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură verifică documentele prevăzute la art. 4 şi le transmite, pentru realizarea deconturilor aferente, direcţiei care gestionează bugetul din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură, în termen de 30 de zile de la data primirii acestora.
    (2) Un exemplar, în copie, al documentelor prevăzute la art. 4 se păstrează şi de către structura coordonatoare din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură.

    ART. 6
    (1) Direcţia care gestionează bugetul din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură primeşte şi analizează documentaţia şi transmite plăţile către structura teritorială de specialitate a autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură, competentă teritorial, care efectuează plăţile către ocoalele silvice care asigură serviciile silvice, în condiţiile legii.
    (2) Documentele prevăzute la art. 5, actele de decontare şi de evidenţă a cheltuielilor efectuate din alocaţiile bugetare pentru administrare sau servicii silvice se îndosariază distinct şi se înregistrează în conturi separat de orice alte cheltuieli.
    (3) Plăţile efectuate din alocaţiile bugetare sunt supuse controlului financiar preventiv, potrivit reglementărilor legale în vigoare.



     Tabelul nr. 1
     - model -

                                                          ┌──────────────────┐
                                                          │ Se avizează. │
                                                          │ Inspector-şef, │
                                                          │ ............... │
                                                          └──────────────────┘
                                     FIŞA DE CALCUL
                    al sumelor pentru asigurarea serviciilor silvice
    ┌──────┬───────────┬────────────────────┬───────────┬─────────────┬───────────┐
    │ Nr. │ Suprafaţa │ Suprafaţa pe forme │ │ Valoarea │ Valoarea │
    │ crt. │ - ha - │ de relief │ Nr. zile/ │ unitară │ totală │
    │ │ │ - ha - │ ha │ - zile/ha - │ - lei - │
    ├──────┼───────────┼────────────────────┼───────────┼─────────────┼───────────┤
    │ │ │ câmpie │ │ │ │
    ├──────┼───────────┼────────────────────┼───────────┼─────────────┼───────────┤
    │ │ │ deal │ │ │ │
    ├──────┼───────────┼────────────────────┼───────────┼─────────────┼───────────┤
    │ │ │ munte │ │ │ │
    ├──────┼───────────┼────────────────────┼───────────┼─────────────┼───────────┤
    │Total │ │ │ │ │ │
    └──────┴───────────┴────────────────────┴───────────┴─────────────┴───────────┘

                                Şeful ocolului silvic,
                                 ....................


     Tabelul nr. 2
     - model -

     Autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură
     (...........................)
     Garda Forestieră ..........

     DECONT JUSTIFICATIV*)
     pe trimestrul ......, anul .......

    1. Amplasamentul suprafeţei pentru care se asigură serviciile silvice:
     judeţul ........., localitatea.........., Ocolul Silvic .........

    2. Beneficiarii lucrării:

    
    ┌────┬─────────────┬─────────────────────┬────────────┬────┬────┬──────────┬──────┬─────────┬─────────┐
    │Nr. │ Nr. şi data │ Numele şi prenumele/│ Nr. şi data│ │ │ │ │ │ │
    │crt.│ procesului- │ Denumirea persoanei │ actului de │ │ │ Suprafaţa│ Nr. │Valoarea │Valoarea │
    │ │ verbal de │ juridice înscrise în│ constatare │ UP │ ua │ - ha - │ zile/│ unitară │- lei - │
    │ │ punere în │ procesul-verbal de │ potrivit │ │ │ │ ha │ - zile/ │ │
    │ │ posesie │ punere în posesie │ art. 16 │ │ │ │ │ ha - │ │
    │ │ │ │ alin. (7) │ │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────┼─────────────────────┼────────────┼────┼────┼──────────┼──────┼─────────┼─────────┤
    │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
    └────┴─────────────┴─────────────────────┴────────────┴────┴────┴──────────┴──────┴─────────┴─────────┘


    3. Ocolul silvic care realizează serviciile silvice:
     Denumirea ..........
     Sediul: comuna/oraşul .........., str. .......... nr. ..........
     Numărul de înmatriculare în registrul comerţului/Numărul de înregistrare în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor ..........
     Numărul unic de înregistrare ..........
     Contul ocolului silvic în care se transmit sumele ..........


             Inspector-şef, Şeful serviciului financiar-contabil,
          ..................... .................
          (numele şi prenumele)
               L.S./S.S.


──────────
    *) Se întocmeşte un decont pentru toate suprafeţele de fond forestier cu proprietar neidentificat pentru care sunt asigurate serviciile silvice de acelaşi ocol silvic.
──────────



     ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016