Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 13 aprilie 2018  privind organizarea şi desfăşurarea Programului Naţional Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 METODOLOGIE din 13 aprilie 2018 privind organizarea şi desfăşurarea Programului Naţional "Tabere studenţeşti" 2018

EMITENT: Ministerul Tineretului şi Sportului
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 342 bis din 19 aprilie 2018

──────────
        Aprobată prin Ordinul nr. 290 din 13 aprilie 2018, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 342 din 19 aprilie 2018.
──────────

    TITLUL I

    NORME
    privind repartizarea locurilor în taberele studenţeşti pe perioada vacanţei de vară 2018,
    pentru studenţii înscrişi la cursurile cu frecvenţă în instituţiile de învăţământ superior de stat
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
        Ministerul Tineretului şi Sportului (MTS) - Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere organizează, prin Casele de Cultură ale Studenţilor şi Complexul Cultural Sportiv Studenţesc "Tei", în perioada vacanţei de vară 2018, Programul Naţional "Tabere studenţeşti". Taberele studenţeşti se desfăşoară la mare, la munte şi în Delta Dunării.

    ART. 2
    (1) Casele de Cultură ale Studenţilor şi Complexul Cultural Sportiv Studenţesc "TEI" vor achiziţiona serviciile de cazare şi masă, cu respectarea Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu completările ulterioare, ale Hotărârii Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare. Stabilirea locaţiilor de tabără se va face în urma consultării cu toate organizaţiile studenţeşti reprezentative, legal constituite, din centrele universitare arondate.
    (2) Procesul de consultare se organizează în mod public şi transparent, prin afişarea documentelor privind organizarea şi desfăşurarea Programului Naţional "Tabere studenţeşti" şi a anunţului privind desfăşurarea consultării cu cel puţin 7 zile înaintea desfăşurării consultării, la loc vizibil, pe site-ul propriu al fiecărei Case de Cultură a Studenţilor, respectiv al Complexului Cultural Sportiv Studenţesc "Tei".

    ART. 3
        Studenţii beneficiază de locuri gratuite în tabere în limita locurilor repartizate, în funcţie de rezultatele obţinute la învăţătură şi de activitatea depusă în cadru organizat la diverse manifestări culturale, artistice, ştiinţifice, sportive sau de voluntariat, excepţie făcând cazurile sociale. În perioada taberelor studenţeşti, studenţii beneficiază în mod gratuit de cazare şi masă.

    CAP. II
    Beneficiarii Programului Naţional "Tabere Studenţeşti"
    ART. 4
    (1) Beneficiarii de locuri gratuite în taberele studenţeşti, în perioada vacanţei de vară 2018, în limita fondurilor bugetare aprobate şi a numărului de locuri aferente pe universităţi, sunt studenţii care îndeplinesc cumulativ:
    a) Sunt înmatriculaţi la forma de învăţământ cu frecventă;
    b) Sunt înmatriculaţi la forma de învăţământ cu frecvenţă, la programul de studii de la ciclurile de licenţă şi masterat;
    c) Sunt integralişti (studenţii care au promovat la toate disciplinele de studiu din anul anterior de şcolarizare);
    d) Sunt studenţi în vârstă de până la 35 de ani în conformitate cu prevederile art. 2, alin. 2, lit. a) din Legea tinerilor nr. 350/2006,cu modificările ulterioare.

    (2) În cazul categoriei, studenţi cazuri sociale, criteriul de student-integralist nu se aplică, ierarhizarea acestora făcându-se exclusiv în baza criteriilor sociale.

    ART. 5
    (1) Categoriile de studenţi beneficiari ai taberelor studenţeşti sunt:
    a) cazuri sociale - studenţii orfani de ambii părinţi, cei proveniţi din casele de copii sau plasament familial, romi, absolvenţi ai liceelor din mediul rural sau din oraşe cu mai puţin de 10.000 de locuitori şi cei care beneficiază de burse sociale reprezentând maxim 20% din locurile repartizate universităţii;
    b) studenţii cu rezultate deosebite obţinute la învăţătură în anul precedent de şcolarizare, în pondere de maxim 85%, cei care au avut activităţi în cadru organizat, al universităţilor, la diverse manifestări culturale, artistice, ştiinţifice, sportive şi de voluntariat în pondere de minim 15% dintre aceştia. Procentele se aplică la numărul de locuri rămase după distribuirea locurilor pentru cazurile sociale prevăzute la lit. a);
    c) studenţii care activează în cadrul Caselor de Cultură ale Studenţilor care s-au evidenţiat prin activităţi cultural-artistice desfăşurate, care vor fi selectaţi de către Casele de Cultură ale Studenţilor, pe baza criteriilor specifice stabilite de acestea, împreună cu reprezentanţi ai tuturor organizaţiilor studenţeşti reprezentative, legal constituite din fiecare universitate arondată. Criteriile de selecţie a studenţilor beneficiari, precum şi numele beneficiarilor, facultatea şi universitatea din care provin vor fi postate pe site-urile proprii ale Caselor de Cultură ale Studenţilor până cel târziu cu 5 zile înaintea începerii primei serii de tabără;
    d) studenţii implicaţi în acţiuni de voluntariat, activităţi şi proiecte studenţeşti, manifestări culturale, ştiinţifice şi sportive gestionate de asociaţiile şi federaţiile studenţeşti legal constituite.

    (2) Pentru studenţii beneficiari ai Programului Naţional "Tabere Studenţeşti" prevăzuţi la alin. (1), lit. a) şi b), se alocă un număr total de 8.900 locuri, pentru studenţii beneficiari prevăzuţi la alin. (1), lit. c se alocă un număr de 500 de locuri, inclusiv membrii comandamentelor de tabără, iar pentru studenţii beneficiari prevăzuţi la alin. (1), lit. d) se alocă un număr de 600 de locuri, inclusiv membrii comandamentelor de tabără.

    CAP. III
    Modul de repartizare a locurilor în taberele studenţeşti pe instituţii de învăţământ superior de stat
    ART. 6
     Ministerul Tineretului şi Sportului, prin Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere, repartizează locurile de tabără pe universităţi, proporţional cu numărul de studenţi înmatriculaţi la forma de învăţământ cu frecvenţă, din ciclurile licenţă şi masterat, integralişti (studenţii care au promovat la toate disciplinele de studiu din anul anterior de şcolarizare 2016-2017, în cazul studenţilor înscrişi în anul I de şcolarizare, studenţii care sunt integralişti pe semestrul I din anul în curs de şcolarizare 2017- 2018), conform Anexei nr. 1.

    ART. 7
     Ministerul Tineretului şi Sportului, prin Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere, repartizează locurile instituţiilor de învăţământ superior de stat pentru fiecare Casă de Cultură a Studenţilor şi pentru Complex Cultural Sportiv Studenţesc "Tei" în funcţie de numărul de studenţi înmatriculaţi la studii, la forma de învăţământ cu frecvenţă, în anul universitar 2017-2018, conform Anexei nr. 2.

    ART. 8
        Repartizarea numărului de locuri de tabără în cadrul instituţiei de învăţământ superior se face de către universitate, pe facultăţi, proporţional cu numărul de studenţi înscrişi la forma de învăţământ cu frecvenţă.

    CAP. IV
    Modul de acordare a locurilor de tabără în cadrul instituţiilor de învăţământ superior de stat
    ART. 9
     Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere transmite Caselor de Cultură ale Studenţilor respectiv Complexului Cultural Sportiv Studenţesc "Tei", iar acestea transmit Universităţilor, numărul de locuri de tabără aferente prevăzut în anexele nr. 1 şi 2, împreună cu documentaţia necesară (borderoul de distribuire a locurilor în taberele studenţeşti prevăzut în anexa nr. 3 şi cererea individuală prevăzută în anexa nr. 4)).

    ART. 10
        Universităţile vor transmite către fiecare facultate din cadrul Universităţii, numărul de locuri care îi revin, acest număr fiind stabilit ca raport între numărul de studenţi înmatriculaţi la forma de învăţământ cu frecvenţă, pe fiecare facultate, şi numărul total de studenţi ai Universităţii.

    ART. 11
        Universităţile vor transmite prezenta metodologie şi documentaţia aferentă facultăţilor, iar acestea au obligaţia de a le afişa atât la loc vizibil, cât şi pe site-ul propriu, cel târziu până la data de 24 aprilie 2018.

    ART. 12
        Conducerile facultăţilor au obligaţia să informeze oficial secretariatele proprii în legătură cu următoarele etape ale procedurii de acordare a taberelor, în care acestea sunt angrenate direct.

    ART. 13
    (1) Studenţii care doresc ocuparea unui loc gratuit în cadrul Programului Naţional "Tabere Studenţeşti" în anul 2018 pot depune cererea de solicitare a unui loc de tabără prin una dintre următoarele modalităţi:
    a) completarea şi depunerea unei cereri tip (Anexa nr. 4), direct la secretariatele facultăţilor în perioada 24 aprilie - 22 mai 2018. Cererile tip se vor găsi în secretariatele facultăţilor;
    b) transmiterea cererii tip (Anexa nr. 4) prin intermediul serviciului de fax la numărul de telefon afişat de facultate la avizier şi pe pagina personală odată cu afişarea metodologiei de acordare a locurilor de tabără;
    c) transmiterea cererii tip (Anexa nr. 4) la adresa de e-mail afişată de facultate la avizier odată cu afişarea metodologiei de acordare a locurilor de tabără.

    (2) Cererile vor fi semnate de studenţi, vor fi însoţite de documentele justificative care atestă implicarea în activităţi extracurriculare sau încadrarea studentului în unul dintre cazurile sociale prevăzute la art. 5 alin. (1) lit. a), şi vor primi un număr de înregistrare de la facultăţi.

    ART. 14
        Cererile tip depuse de către studenţi vor fi completate cu informaţiile aferente fiecărui student, semnate şi ştampilate de către secretariatele facultăţilor.

    ART. 15
    (1) În perioada 23-25 mai 2018 după încheierea perioadei de depunere a cererilor, Secretariatul Facultăţii:
    a) va întocmi lista cu studenţii ce se încadrează la art. 5, alin. (1) lit. a);
    b) va întocmi lista cu studenţii ce se încadrează la art. 5, alin. (1) lit. b), cu toţi studenţii care au depus cereri (şi nu se încadrează lit. a));

    (2) Lista întocmită cu studenţii ce se încadrează la art. 5, alin. (1) lit. b) va fi ordonată după următoarele criterii:
    a) medii obţinute în anul precedent de şcolarizare, (media pe semestrul I în cazul studenţilor înscrişi în anul I);
    b) activitatea depusă în cadrul organizat al universităţilor, la diverse manifestări culturale, artistice, ştiinţifice, sportive şi de voluntariat.

    (3) În cazul studenţilor cu valoare identică a mediilor obţinute, departajarea se va face pe criterii stabilite de universităţi.
    (4) Secretariatul Facultăţii va întocmi, de asemenea, câte o listă de rezervă pentru fiecare categorie de studenţi conform alin. (1) lit. a) şi b);
    (5) După întocmirea listelor mai sus menţionate, în termen de 48 ore Secretariatul Facultăţii le va afişa atât la loc vizibil, cât şi pe site-ul propriu până la data de 28 mai 2018.

    ART. 16
        Facultăţile vor desemna comisii de selecţie a studenţilor beneficiari până la data 30 mai 2018, formate din decan şi prodecan sau persoane desemnate de aceştia (exclusiv studenţi) şi 1 reprezentant al organizaţiilor studenţeşti, legal constituite la nivelul facultăţii sau universităţi.

    ART. 17
        Secretariatele au obligaţia să afişeze atât la loc vizibil, cât şi pe site-ul propriu, data şi locaţia de întâlnire a comisiilor şi componenţa nominală a comisiilor de selecţie, cu 5 zile înainte de termenul stabilit pentru întrunirea comisiei şi în vederea selecţiei beneficiarilor de locuri de tabere.

    ART. 18
    (1) În perioada 05 iunie - 08 iunie 2018, comisia va analiza listele întocmite de secretariatele facultăţii şi cererile depuse şi va întocmi un proces verbal de selecţie cu studenţii ce vor beneficia de locuri în Programul Naţional "Tabere Studenţeşti" în anul 2018 şi studenţii din listele de rezervă.
    (2) Procesul verbal de selecţie cu studenţii ce vor beneficia de locuri în Programul Naţional "Tabere Studenţeşti" în anul 2018 va conţine următoarele:
    a) Denumirea facultăţii şi a universităţii cu adresa completă;
    b) Numele şi prenumele beneficiarilor de tabere;
    c) CNP, serie şi nr. C.I./B.I./Paşaport;
    d) Punctajul fiecărui beneficiar, în ordine descrescătoare în funcţie de media obţinută în anul precedent de şcolarizare, (media pe semestrul I în cazul studenţilor înscrişi în anul I), precum şi activitatea depusă în cadru organizat al universităţilor, la diverse manifestări culturale, artistice, ştiinţifice, sportive şi de voluntariat.
    e) Componenţa comisiei: nume, prenume, reprezentare.


    ART. 19
        Comisia va semna procesul verbal de selecţie a studenţilor beneficiari de tabere, îl va transmite Secretariatului Facultăţii, iar acesta îl va ştampila şi afişa atât la loc vizibil, cât şi pe site-ul facultăţii în data de 11 iunie 2018.

    ART. 20
    (1) După afişarea rezultatelor, în termen de 48 de ore, Secretariatele Facultăţilor vor primi contestaţiile privind selecţia beneficiarilor locurilor de tabără.
    (2) Contestaţiile se pot transmite prin două modalităţi:
    a) personal, la secretariatele facultăţilor;
    b) în format electronic, pe adresa de e-mail afişată de facultate odată cu afişarea metodologiei de acordare a taberelor.


    ART. 21
     În data de 13 iunie 2018, facultăţile vor întruni comisii de soluţionare a contestaţiilor, ai căror membri vor fi alţii decât în comisiile iniţiale, dar respectând criteriile de reprezentare de la art. 16.

    ART. 22
        După soluţionarea contestaţiilor, se vor întocmi Listele finale cu studenţii beneficiari ai locurilor de tabără în cadrul Programului Naţional "Tabere studenţeşti" în anul 2018 şi listele finale cu studenţii aflaţi pe listele de rezervă. Acestea vor fi afişate până la data de 15 iunie 2018, ora 16.00, atât la loc vizibil, cât şi pe site-ul propriu al fiecărei facultăţi.

    ART. 23
     Universităţile vor primi până la data de 18 iunie 2018, o adresă din partea Casei de Cultură a Studenţilor căreia i-a fost repartizată conform Anexei nr. 2, care va conţine informaţii exacte despre: denumirea locaţiei, adresa completă, persoana de legătură din cadrul Casei de Cultură a Studenţilor, seriile (perioadele), numărul de locuri.

    ART. 24
     Universitatea va repartiza facultăţilor, conform art. 10, locurile de tabără, locaţiile şi perioadele de desfăşurare, nu mai târziu de 20 iunie 2018.

    ART. 25
    (1) În perioada 21 - 22 iunie 2018, comisiile iniţiale de selecţie de la nivelul facultăţilor, constituite conform art. 16., se vor întâlni cu beneficiarii locurilor de tabără stabiliţi conform listelor finale conform art. 22;
    (2) În funcţie de numărul de locuri care a fost alocat fiecărei facultăţi, în ordinea listelor finale, studenţii selectaţi pot alege una dintre locaţiile disponibile;
    (3) La întâlnirea organizată conform alin. (1) studenţii vor avea asupra lor atât carnetul de student, vizat la zi, cât şi C.I / B.I / paşaport, (original şi copie, copiile vor fi ataşate diagramelor de cazare).

    ART. 26
    (1) Dacă din motive obiective, unul sau mai mulţi studenţi refuză sau nu mai doresc să beneficieze de locul/locurile de tabără sau nu se ocupă locurile alocate facultăţilor, repartizarea locurilor de tabără se va realiza conform alin. (2) - (4).
    (2) În cazul studenţilor reprezentând cazuri sociale redistribuirea locurilor se face pe baza aceluiaşi criteriu în conformitate cu lista de rezerve stabilită conform art. 22. În cazul în care la nivelul universităţii sau la nivelul fiecărei facultăţi nu sunt suficiente cereri din partea studenţilor proveniţi din medii socio-economice defavorizate, locurile rămase libere se vor redistribui proporţional în cadrul aceleiaşi facilităţi la studenţii din lista de rezerve.
    (3) În cazul studenţilor beneficiari de loc de tabără pe baza rezultatelor academice:
    a) dacă nu sunt suficienţi studenţi integralişti repartizarea se face pe baza listelor cu rezerve şi, mai departe, se redistribuie în cadrul Universităţii;
    b) dacă nu sunt suficienţi studenţi care au aplicat pentru un loc de tabără, acestea se vor redistribui proporţional în cadrul celorlalte facultăţi;
    c) în cazul în care, după distribuirea locurilor rămase între facultăţi nu se ocupă toate, Universitatea le va raporta Casei de Cultură a Studenţilor/CCSS Tei unde a fost arondată şi se vor distribui Universităţilor ce au ocupat toate locurile de tabără distribuite iniţial sau în rândul studenţilor ce activează în cadrul CCS/CCSS Tei.

    (4) În cazul studenţilor din Casele de Cultură ale Studenţilor repartizarea se face pe baza listelor cu rezerve şi, mai departe, se redistribuie proporţional în cadrul altor Case de Cultură ale Studenţilor.

    ART. 27
     La data întâlnirii comisiei cu beneficiarii de locuri de tabără, se vor completa borderourile cu beneficiari. Modelul de borderou va face parte din documentaţia transmisă iniţial de Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere şi va conţine următoarele informaţii: nr. curent, nume şi prenume, universitatea, facultatea, anul de studiu, seria şi numărul C.I / B.I / paşaport, CNP, localitate, denumire locaţie, serie (perioada), semnătura studentului, conform anexei nr. 3.

    ART. 28
        Facultăţile vor afişa atât la loc vizibil, cât şi pe site-ul propriu, listele de studenţi beneficiari ai taberelor, listele de rezervă, precum şi locaţiile şi perioadele de desfăşurare, până la 26 iunie 2018.

    ART. 29
        Facultăţile vor transmite către Universităţi până la 29 iunie 2018, următoarele documente:
    a) Procesele verbale, întocmite conform art. 18, semnate de membrii comisiei şi ştampilate de Secretariatul Facultăţii pe fiecare pagină;
    b) Listele finale cu studenţii beneficiari ai locurilor de tabără în cadrul Programului Naţional "Tabere Studenţeşti" în anul 2018, întocmite conform art. 22, semnate şi ştampilate de Secretariatul Facultăţii pe fiecare pagină;
    c) Borderourile cu studenţii beneficiari, întocmite conform art. 27, semnate şi ştampilate de Secretariatul Facultăţii pe fiecare pagină.


    ART. 30
     Facultăţile vor întocmi documentele prevăzute la art. 29. în 3 exemplare originale, 1 exemplar va rămâne la Secretariatul Facultăţii, 2 exemplare originale vor fi transmise către Secretariatul Universităţii.

    ART. 31
    (1) Universităţile vor centraliza borderourile cu studenţii beneficiari, întocmite conform art. 27, semnate şi ştampilate de Secretariatul Facultăţii pe fiecare pagină.
    (2) Universităţile vor transmite către Casa de Cultură a Studenţilor sau Complexul Cultural Studenţesc Sportiv Tei selectată/selectat conform art. 7, până la data de 5 iulie 2018, câte un exemplar original pentru următoarele documente:
    a) Listele finale cu studenţii beneficiari ai locurilor de tabără în cadrul Programului Naţional "Tabere Studenţeşti" în anul 2018, întocmite conform art. 22, semnate şi ştampilate de Secretariatul Facultăţii, avizate prin ştampilare de către Universitate pe fiecare pagină;
    b) Borderourile cu studenţii beneficiari, întocmite conform art. 27, semnate şi ştampilate de Secretariatul Facultăţii pe fiecare pagină;
    c) Centralizarea Borderourilor cu studenţii beneficiari, întocmite conform art. 27, semnate şi ştampilate de Secretariatul Facultăţii pe fiecare pagini, întocmită cu următoarele informaţii: nr. curent, nume şi prenume, universitatea, facultatea, anul de studiu, seria şi numărul C.I / B.I / paşaport, CNP, localitate, denumire locaţie, serie (perioada), semnate şi ştampilate de Universitate pe fiecare pagină.


    CAP. V
    Dispoziţii finale
    ART. 32
    (1) Universităţile, Casele de Cultură ale Studenţilor şi Complexul Cultural Studenţesc Sportiv Tei au obligaţia de a informa studenţii asupra următoarelor:
    a) Studenţii se vor caza în tabără doar pe baza centralizării borderourilor întocmite de către Universităţi în conformitate cu art. 31, începând cu ora 14:00 în ziua de începere a seriei de tabără şi maxim ora 14:00 în cea de-a doua zi de tabără: în acest caz Casa de Cultură a Studenţilor organizatoare va achita serviciile de cazare şi masă doar pentru serviciile efectiv prestate pentru studentul respectiv;
    b) Neprezentarea în tabără, în termenul stabilit atrage anularea locului şi pierderea dreptului de a mai beneficia de un alt loc în tabără în anul în curs şi în anul următor;
    c) Studenţii vor fi cazaţi numai dacă au asupra lor C.I/B.I/paşaport şi carnetul de student şi dacă figurează pe borderoul transmis de Universităţi (în original), iar verificarea va fi făcută de către Comandamentul de Tabără.
    d) Dreptul de a beneficia de un loc de tabără este netransmisibil. În cazul în care un student beneficiar renunţă la locul de tabără, serviciile de cazare şi masă, nu vor fi achitate de Casa de Cultură a Studenţilor organizatoare.

    (2) Studenţii care nu s-au prezentat în tabără, fără o justificarea motivată transmisă Universităţii cu minim 5 zile înainte de începerea seriei de tabără, nu vor mai putea participa în taberele studenţeşti organizate de MTS în anul următor.

    TITLUL II

    NORME
        privind specificaţiile tehnice obligatorii pentru achiziţionarea serviciilor de cazare şi masă
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 33
        Ministerul Tineretului şi Sportului (MTS) - Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere - organizează, prin Casele de Cultură ale Studenţilor şi Complexul Cultural Sportiv Studenţesc Tei, în perioada 16.07.2018 - 30.08.2018, Programul Naţional "Tabere Studenţeşti". Taberele vor fi organizate pe serii, numărul acestora fiind orientativ, în funcţie de numărul de studenţi alocaţi pe universităţi, precum şi de arondarea universităţilor pe Casele de Cultură ale Studenţilor şi Complexul Cultural Sportiv Studenţesc Tei, după cum urmează:

┌──────────────────┬───────────────────┐
│Seria I 16.07 - │Seria VI 10.08 - │
│21.07.2017 │15.08.2017 │
│Seria II 21.07 - │Seria VII 15.08 - │
│26.07.2017 │20.08.2017 │
│Seria III 26.07 - │Seria VIII 20.08 - │
│31.07.2017 │25.08.2017 │
│Seria IV 31.07 - │Seria IX 25.08 - │
│05.08.2017 │30.08.2017 │
│Seria V 05.08 - │ │
│10.08.2017 │ │
└──────────────────┴───────────────────┘



    ART. 34
        Casele de Cultură ale Studenţilor şi Complexul Cultural Sportiv Studenţesc Tei vor achiziţiona serviciile de cazare şi masă, conform Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu completările ulterioare, ale Hotărârii Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 35
    (1) Alegerea locaţiilor pentru Programul Naţional "Tabere Studenţeşti", se va face la munte, la mare şi în Delta Dunării, unde accesul se poate realiza cu mijloace de transport în comun.
    (2) Stabilirea locaţiilor de tabără se va face în urma consultării cu toate organizaţiile studenţeşti reprezentative, legal constituite, din centrele universitare arondate.
    (3) Procesul de consultare se organizează în mod public şi transparent, prin afişarea documentelor privind organizarea şi desfăşurarea Programului Naţional "Tabere studenţeşti" şi a anunţului privind desfăşurarea consultării cu cel puţin 7 zile înaintea desfăşurării consultării, la loc vizibil, pe site-ul propriu al fiecărei Case de Cultură a Studenţilor, respectiv al Complexului Cultural Sportiv Studenţesc "TEI". În urma consultării, se va întocmi un Proces verbal, semnat şi ştampilat de către toate ONGS-urile prezente, ce va fi înregistrat şi păstrat în arhiva Caselor de Cultură ale Studenţilor.

    ART. 36
        Operatorii economici selectaţi în vederea colaborării pentru desfăşurarea activităţilor de cazare în cadrul Programului Naţional "Tabere Studenţeşti" vor trebui să facă dovada acreditării de către Ministerul Tineretului şi Sportului.

    CAP. II
    SPECIFICAŢIILE TEHNICE PRIVIND SERVICIILE DE CAZARE
    ART. 37
    (1) Cazarea studenţilor, se va face în unităţile clasificate conform legislaţiei şi standardelor naţionale, acceptându-se unităţi de cazare clasificate cu cel puţin categoria 2 stele sau 3 margarete, în limita a maxim 60 lei/zi/student beneficiar.
    (2) Unităţile de cazare vor respecta condiţiile prevăzute de:
    a) Hotărârea de Guvern nr. 237/2001 pentru aprobarea "Normelor cu privire la accesul, evidenţa şi protecţia turiştilor în structuri de primire turistice", republicată;
    b) Hotărârea de Guvern nr. 1267/2010 privind eliberarea certificatelor de clasificare, a licenţelor şi brevetelor de turism, cu modificările şi completările ulterioare;
    c) Ordinul Autorităţii Naţionale pentru Turism nr. 65/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice privind eliberarea certificatelor de clasificare a structurilor de primire turistice cu funcţiuni de cazare şi alimentaţie publică, a licenţelor şi brevetelor de turism, cu modificările şi completările ulterioare.


    ART. 38
        Nu se admite cazarea într-o cameră a unui număr de studenţi beneficiari ai Programului Naţional "Tabere Studenţeşti" mai mare decât numărul de locuri pentru care aceasta a fost clasificată şi anume nu mai mult de 2 locuri. Nerespectarea acestui criteriu, constatată de către membrii Comandamentului Studenţesc sau în urma controlului MTS, atrage după sine rezilierea contractului şi neplata serviciilor de cazare aferente respectivei camere.

    ART. 39
    (1) În procesul de achiziţie a serviciilor de cazare se vor respecta întocmai următoarele condiţii minime:
    a) Asigurarea unui număr de maxim 2 studenţi în cameră şi a unei dotări minime a camerei: 2 paturi, dulap, masă, scaune, cuier etc. (în formularul de ofertă se vor prezenta structura unităţii de cazare cu camere şi numărul locurilor în cameră, inclusiv numărul fiecărei camere), în conformitate cu "fişa privind încadrarea nominală a spaţiilor de cazare pe categorii din unitate", anexă la Certificatul de Clasificare emis de Autoritatea Naţională pentru Turism; Fiecare cameră va dispune de grup sanitar propriu;
    b) Asigurarea spaţiilor de cazare împotriva furturilor;
    c) Instalaţiile sanitare şi electrice în stare perfectă de funcţionare;
    d) Asigurarea curăţeniei în camere şi dezinfectarea zilnică a grupurilor sanitare;
    e) Schimbarea lenjeriei şi a prosoapelor la începutul fiecărei serii de tabără;
    f) Asigurarea apei calde şi reci pe tot parcursul seriei.

    (2) Agenţii economici vor putea contracta pe fiecare serie, maxim 95 % din totalul locurilor acreditate.

    ART. 40
     Operatorii economici care pe lângă condiţiile minime specificate la art. 39., oferă servicii superior calitative şi cantitative (televizor, aer condiţionat, etc.) pot avea prioritate în vedere achiziţionării pachetului de servicii.

    CAP. III
    SPECIFICAŢIILE TEHNICE PRIVIND SERVICIILE DE MASĂ
    ART. 41
        Locaţia în care se va servi masa, va fi situată la o distanţă de maxim 300 m de spaţiul de cazare.

    ART. 42
    (1) Masa se va servi numai pe bază de bonuri valorice, în valoare de 40 lei/zi/student.
    (2) Bonurile valorice pentru masă nu pot fi folosite pentru achiziţionarea de băuturi alcoolice şi tutun.

    ART. 43
        În procesul de achiziţie a serviciilor de masă se vor respecta întocmai următoarele condiţii minime:
    a) Locaţia unde se va servi masa va avea cel puţin jumătate din capacitatea de cazare, fiind în conformitate cu "fişa privind clasificarea unităţii de alimentaţie", anexă la Certificatul de Clasificare emis de Autoritatea Naţională pentru Turism;
    b) Studenţii beneficiari de locuri în tabără se vor bucura de toate serviciile de care beneficiază ceilalţi turişti în ceea ce priveşte atât locul de servire a mesei, indiferent de modalitatea de plată (bonuri valorice sau plată în numerar), cât şi de alte eventuale variante de meniu decât cea prezentată în ofertă;
    c) Oferta de meniu prezentată va conţine obligatoriu următoarele feluri de mâncare în mai multe variante: gustări calde, supe, ciorbe, mâncare gătită, preparate din carne, garnituri, salate, desert, răcoritoare, apă minerală;
    d) La fiecare masă (mic dejun, dejun, cină) se vor asigura minim 50% din sortimentele fiecărui fel de mâncare (în sensul mai sus amintit), specific mesei respective (dar nu mai puţin de 3 variante de meniu complet);
    e) Asigurarea locurilor în sala de mese astfel încât să nu existe timp de aşteptare pentru ocuparea unui loc la masă;
    f) Timpul maxim de aşteptare de la ocuparea locului la masă până la preluarea comenzii este de 10 minute;
    g) Timpul maxim de aşteptare de la preluarea comenzii până la servire poate varia între 10 - 30 de minute în funcţie de complexitatea comenzii;
    h) Tarifele practicate în locaţiile de servire a mesei din tabără trebuie să asigure servirea a trei mese pe zi în cuantumul sumei de 40 lei. În acest sens, vor exista minim 3 variante de meniuri zilnice care să nu depăşească suma de 40 de lei.


    ART. 44
        Ofertantul va prezenta pentru fiecare produs din oferta de meniu preţurile cu TVA inclus precum şi gramajul fiecărui preparat.

    CAP. IV
    Dispoziţii finale
    ART. 45
        După achiziţionarea serviciilor de cazare şi masă Casele de Cultură ale Studenţilor şi Complexul Cultural Sportiv Studenţesc TEI va transmite către Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere din cadrul MTS, copii ale Contractelor de prestări servicii (cu menţiunea conform cu originalul), adresele locaţiilor contractate, numărul de locuri, numărul de serii, diagrama de cazare, persoana de legătură şi datele de contact ale acesteia. Adresele locaţiilor vor fi transmise pe email la adresa dast@mts.ro până la data de 10 iulie 2018, ora 12.00.

    ART. 46
        Acestea vor fi monitorizate înainte şi pe tot parcursul desfăşurării Programului Naţional "Tabere Studenţeşti" de către personalul MTS, pentru desfăşurarea activităţii în condiţii optime.

    ART. 47
     Până la data de 16 iunie 2018, Casele de Cultură ale Studenţilor şi Complexul Cultural Sportiv Studenţesc TEI, vor transmite către Universităţile arondate conform Anexei nr. 2, adrese care vor conţine informaţii exacte despre: denumirea locaţiei, adresa completă, persoana de legătură, seriile (perioadele de desfăşurare), numărul de locuri.

    TITLUL III

    REGULAMENT
        privind organizarea şi desfăşurarea Programului Naţional "Tabere Studenţeşti" 2018
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 48
        Prezentul titlu stabileşte modul de funcţionare de administrare a taberelor organizate de către Ministerul Tineretului şi Sportului (MTS) - Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere, prin Casele de Cultură ale Studenţilor şi Complexul Cultural Sportiv Studenţesc Tei, pentru studenţii din învăţământul superior.

    CAP. II
    Conducerea Taberei
    ART. 49
        Conducerea taberei este asigurată de Directorul de Tabără, delegat de Casele de Cultură ale Studenţilor şi Complexul Cultural Sportiv Studenţesc Tei. Acesta reprezintă beneficiarul în relaţia cu prestatorul de servicii. Directorul de tabără colaborează şi se consultă cu comandamentul studenţesc în toate problemele şi aspectele perioadei de tabără.

    ART. 50
        Directorul de tabără are următoarele atribuţii:
    a) Coordonează întreaga activitate din seria de tabără în care este numit Director de Tabără, prin delegarea acestuia de către Casa de Cultură a Studenţilor organizatoare;
    b) La plecarea în tabără trebuie să aibă asupra sa documentele (borderourile transmise de la Universităţi (în original), în conformitate cu art. 31, contractul de prestări servicii, delegaţia din partea Casei de Cultură a Studenţilor) şi tipizatele necesare bunei desfăşurări a taberei;
    c) Asigură recepţia spaţiilor de cazare şi masă, precum şi a spaţiilor comune, pe bază de proces-verbal, încheiat cu reprezentantul prestatorului de servicii, în prima zi a seriei de tabără;
    d) La sosirea în tabără va comunica Direcţiei Activităţi pentru Studenţi şi Tabere date privind locul unde este cazat şi numărul de telefon la care poate fi găsit;
    e) Anunţă Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere, asupra eventualelor probleme pe care le-a sesizat în urma întocmirii procesului verbal de recepţie a serviciilor (conform punctului c);
    f) Formează Comandamentul de Tabără, care este compus din:
    - 1 Director de Tabără din cadrul Caselor de Cultură ale Studenţilor (director, director adjunct, referent, inspector, contabil)
    – 2 reprezentanţi ai studenţilor din organizaţiile studenţeşti /hotel legal constituite, membre ale Federaţiilor Naţionale Studenţeşti, studenţi desemnaţi de acestea, anunţaţi oficial de Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere din cadrul MTS, cu minim 3 zile înainte de începerea fiecărei serii de tabără.

    g) Anunţă directorului Casei de Cultură a Studenţilor pe care o reprezintă, atât cazurile de abateri grave de la normele de conduită ale participanţilor la tabere, cât şi nerespectarea de către prestator a condiţiilor impuse de prezenta Metodologie;
    h) Vizează decontul şi factura, pe baza procesului verbal de recepţie a serviciilor prestate, întocmit la sfârşitul seriei de tabără;
    i) La întoarcerea din tabără prezintă directorului Casei de Cultură a Studenţilor, Raportul de Activitate din care să rezulte modul de organizare şi desfăşurare a serviciilor de cazare şi masă, care au avut loc în tabără în perioada respectivă, precum şi eventualele probleme apărute, cu măsurile ce au fost adoptate. Acesta va fi transmis şi către Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere în maxim 72 ore de la terminarea seriei de tabără. Raportul de Activitate va fi obligatoriu contrasemnat de către membrii Comandamentului de Tabără constituit conform lit. f);
    j) Predă în 48 de ore la Casa de Cultură a Studenţilor Serviciul Contabilitate dosarul de decont.


    ART. 51
    (1) Comandamentul de Tabără este format în prima zi de tabără de către Directorul de Tabără, are componenţa prevăzută la art. 50., lit. f) şi are următoarele atribuţii:
    a) Împreună cu reprezentantul prestatorului asigură cazarea studenţilor pe baza borderourilor transmise de către Universităţi (Anexa nr. 3) şi eliberează bonurile de masă;
    b) Asigură instruirea studenţilor beneficiari privitor la Regulamentul de tabără (Anexa nr. 8) şi modul de folosire a bonurilor valorice de masă;
    c) Se asigură că absolut toţi participanţii la seria de tabără semnează "Regulamentul de Tabără";
    d) Întocmeşte documentaţia necesară privind dosarul de decont.
    e) Analizează şi rezolvă, împreună cu membrii Comandamentului de Tabără, orice situaţie semnalată de către studenţii beneficiari.
    f) În momentul cazării responsabilii de comandament beneficiază de aceleaşi drepturi ca şi studenţii beneficiari de locuri în tabără.
    g) Comandanţii de tabără trebuie să asigure un program de permanenţă la hotel, de asemenea să afişeze la loc vizibil informaţii cu privire la datele de contact ale acestora, deciziile comandamentului de tabără, camera la care pot fi găsiţi.
    h) La propunerea studenţilor beneficiari ai locurilor de tabără, comandamentul studenţesc, poate organiza în spaţiile puse la dispoziţie prin contract, de către prestator, activităţi cu caracter cultural-sportive.

    (2) Comandamentul de tabără este supervizat de un reprezentant al Direcţiei Activităţi pentru Studenţi şi Tabere care are atribuţii de monitorizare şi control. La sfârşitul seriei de tabără, acesta contrasemnează raportul de activitate.

    CAP. III
    Organizarea activităţii în taberele studenţeşti
    ART. 52
        Primirea studenţilor în tabără se face începând cu prima zi a fiecărei serii de tabără pe baza borderourilor transmise de către Universităţi (în original), începând cu ora 14,00.

    ART. 53
        Pentru cazare, studentul se prezintă la comandamentul taberei cu B.I./C.I./paşaport şi carnet de student sau legitimaţie de transport, vizate la zi.

    ART. 54
        La cazare se vor reţine datele din documentele de identitate în vederea înregistrării în cartea de imobil, se va face copie a B.I./C.I./paşaportului, se vor elibera bonurile valorice de masă şi cheile de la camerele unde urmează să fie cazaţi studenţii.

    ART. 55
        Studenţii vor fi cazaţi numai dacă au asupra lor C.I./B.I./paşaport şi carnetul de student şi dacă figurează pe borderoul transmis de Universităţi (în original), verificarea va fi făcută de către Comandamentul de Tabără;

    ART. 56
    (1) Dacă un student doreşte să părăsească tabăra, acesta va preda cheia de la cameră, iar persoana responsabilă de bunurile locaţiei, va verifica dacă în camera în care este cazat studentul respectiv există toate obiectele de inventar, nu sunt distruse bunurile de folosinţă, iar camera este în starea în care a primit-o.
    (2) Dacă se constată că lipsesc obiecte din inventarul camerei sau se semnalează distrugeri de orice natură, directorul de tabără va acţiona împreună cu reprezentantul prestatorului de servicii pentru recuperarea sumelor aferente obiectelor care lipsesc sau care sunt distruse, de la studenţii cazaţi în camera respectivă. Controlul se face atât în timpul sejurului cât şi la plecarea studenţilor din tabără.

    ART. 57
        În spaţiile taberei, este interzisă cazarea persoanelor care nu figurează în borderourile transmise de către Universităţi (în original, semnat şi ştampilat pe fiecare pagină).

    CAP. IV
    Dispoziţii Finale
    ART. 58
        În cadrul taberelor organizate în condiţiile prezentei metodologii se vor afişa în locuri vizibile:
    a) Regulamentul de Tabără (Anexa nr. 8);
    b) Locul în care pot li găsiţi Directorul de Tabără şi membrii Comandamentului de Tabără precum şi numerele de telefon ale acestora;
    c) Locul unde se poate primi asistenţă medicală;
    d) Programul de masă;
    e) Alte materiale informative.


    ART. 59
        Persoanele implicate în organizarea şi administrarea taberelor studenţeşti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului titlu. În cazul în care se constată abateri de la prezentul Regulament, conducerea Ministerului Tineretului şi Sportului poate impune sancţionarea persoanelor vinovate pentru abaterile constatate şi remedierea problemelor apărute în urma acestora.

    ART. 60
        Prevederile prezentului titlu sunt valabile pe toată perioada desfăşurării Programului Naţional "Tabere Studenţeşti" 2018.

    TITLUL IV

    NORME
        privind procedura de decont în cadrul Programului Naţional "Tabere Studenţeşti" 2018
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 61
        Ministerul Tineretului şi Sportului (MTS) - Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere - organizează, prin Casele de Cultură ale Studenţilor şi Complexul Cultural Sportiv Studenţesc Tei, în perioada 16.07.2018-30.08.2018, Programul Naţional "Tabere Studenţeşti" 2018.

    ART. 62
        Casele de Cultură ale Studenţilor şi Complexul Cultural Sportiv Studenţesc Tei vor achiziţiona serviciile de cazare şi masă, conform prevederilor Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu completările ulterioare, ale Hotărârii Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 63
        După încheierea fiecărei serii de tabără, în maxim 48 ore, Casele de Cultură ale Studenţilor şi Complexul Cultural Sportiv Studenţesc Tei vor demara procedurile de decont.

    CAP. II
    Documentaţie necesare pentru demararea procedurii de decontare
    ART. 64
        La sfârşitul fiecărei serii de tabără, delegatul Caselor de Cultură ale Studenţilor şi Complexului Cultural Sportiv Studenţesc Tei, în calitatea de director de tabără - coordonator şi membru al Comandamentului de Tabără, împreună cu ceilalţi membrii ai Comandamentului de Tabără, vor întocmi un dosar ce va conţine următoarele documente în original:
    a) Diagrama de cazare (Anexa nr. 5);
    b) Pontaj de masă (Anexa nr. 6);
    c) Lista de participanţi cu semnăturile studenţilor beneficiari, care va coincide cu borderourile transmise de Universităţi (în original) către Casele de Cultură ale Studenţilor, respectiv Complexul Cultural Sportiv Studenţesc Tei (Anexa nr. 7);
    d) Raport de activitate întocmit de Comandamentul de Tabără, care să reflecte condiţiile de cazare şi masă. După caz trebuiesc prezentate în raport şi eventualele solicitări, reclamaţii sau opinii ale studenţilor beneficiari;
    e) Proces verbal de recepţie a serviciilor cazare şi masă;
    f) Factura*) emisă pentru serviciile de cazare şi masă, prestate conform Contractului de Prestări Servicii, încheiat în urma achiziţiei de servicii între Casa de Cultură a Studenţilor şi prestator.
        *) Factura va avea următoarele specificaţii:

┌──┬─────────────────────┬─────────────┐
│ │Barem masă/zi x nr. │ │
│1.│persoane x nr. zile =│total masă; │
│2.│Barem cazare/zi x nr.│total cazare;│
│ │persoane x nr. zile =│-------------│
│ │ │total factura│
│ │ │ │
└──┴─────────────────────┴─────────────┘





    ART. 65
        Pentru buna desfăşurare a procedurii de decont se va folosi modelul de documentaţie, ataşat la prezenta metodologie, care nu va putea fi modificat.

    ART. 66
     Casele de Cultură ale Studenţilor şi Complexul Cultural Sportiv Studenţesc Tei vor transmite Direcţiei Activităţi pentru Studenţi şi Tabere până la data de 05 ale lunii respective, necesarul de finanţare pentru decontarea taberelor studenţeşti, specificându-se suma necesară, numărul de studenţi beneficiari, perioada, seria şi locaţia conform dosarului de decont complet, în conformitate cu art. 65.

    ART. 67
        După centralizarea necesarului de finanţare, transmis de către Casele de Cultură ale Studenţilor, respectiv Complexul Cultural Sportiv Studenţesc Tei, Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere va transmite Direcţiei Economică şi Resurse Umane, din cadrul MTS, centralizarea lunară până la data de 10 ale fiecărei luni, pentru necesarul de finanţare, iar Direcţia Economică şi Resurse Umane va efectua transferul fondurilor necesare, conform legislaţiei în vigoare, urmând ca respectiv, Casele de Cultură ale Studenţilor şi Complexul Cultural Sportiv Studenţesc Tei, să efectueze plăţile către prestatorii de servicii, pe baza documentelor justificative în conformitate cu legislaţia în vigoare.

    CAP. VI
    Dispoziţii finale
    ART. 68
        Toate documentele, în original, aferente organizării Programului Naţional "Tabere Studenţeşti" 2018 vor fi păstrate la sediile Casele de Cultură ale Studenţilor şi Complexul Cultural Sportiv Studenţesc Tei pentru verificare ulterioară.

    ART. 69
        Reprezentanţii Caselor de Cultură ale Studenţilor şi Complexul Cultural Sportiv Studenţesc Tei, împreună cu membrii Comandamentului de Tabără şi prestatorul de servicii, îşi asumă întreaga responsabilitate privind întocmirea şi corectitudinea documentelor transmise către Ministerul Tineretului şi Sportului - Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere, în vederea decontării.

    ART. 70
     Anexele nr. 1-8 fac parte integrantă, din prezenta metodologie.

    ANEXA 1

    la metodologie




                     REPARTIZAREA NUMĂRULUI DE STUDENŢI BENEFICIARI
                   AI PROGRAMULUI NAŢIONAL "TABERE STUDENŢEŞTI 2018"

┌────┬───────────────┬────────┬───────┬────────┐
│ │ │Total │ │Locuri │
│Nr. │Centre │studenţi│Procent│aferente│
│crt.│Universitare │licenţă │(%) │în │
│ │Universitatea │- │ │tabere │
│ │ │master │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│1 │"Politehnica" │ │ │ │
│ │din Bucureşti │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│2 │Tehnică de │ │ │ │
│ │Construcţii din│ │ │ │
│ │Bucureşti │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│ │de Arhitectură │ │ │ │
│3 │şi Urbanism │ │ │ │
│ │"Ion Mincu" din│ │ │ │
│ │Bucureşti │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│ │de Ştiinţe │ │ │ │
│4 │Agronomice şi │ │ │ │
│ │Medicină │ │ │ │
│ │Veterinară │ │ │ │
│ │din Bucureşti │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│5 │Universitatea │ │ │ │
│ │din Bucureşti │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│ │de Medicină şi │ │ │ │
│6 │Farmacie "Carol│ │ │ │
│ │Davila" din │ │ │ │
│ │Bucureşti │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Academia de │ │ │ │
│7 │Ştiinţe │ │ │ │
│ │Economice din │ │ │ │
│ │Bucureşti │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│8 │Naţională de │ │ │ │
│ │Muzică din │ │ │ │
│ │Bucureşti │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│9 │Naţională de │ │ │ │
│ │Arte din │ │ │ │
│ │Bucureşti │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│ │Naţională de │ │ │ │
│ │Artă Teatrală │ │ │ │
│10 │şi │ │ │ │
│ │Cinematografică│ │ │ │
│ │"I.L. │ │ │ │
│ │Caragiale" din │ │ │ │
│ │Bucureşti │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│ │Naţională de │ │ │ │
│11 │Educaţie Fizică│ │ │ │
│ │şi Sport │ │ │ │
│ │Bucureşti │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Şcoala │ │ │ │
│ │Naţională de │ │ │ │
│ │Studii Politice│ │ │ │
│12 │şi │ │ │ │
│ │Administrative │ │ │ │
│ │din │ │ │ │
│ │Bucureşti │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Academia │ │ │ │
│13 │Tehnică │ │ │ │
│ │Militară din │ │ │ │
│ │Bucureşti │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│ │Naţională de │ │ │ │
│14 │Apărare "Carol │ │ │ │
│ │I" din │ │ │ │
│ │Bucureşti │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Academia │ │ │ │
│ │Naţională de │ │ │ │
│15 │Informaţii │ │ │ │
│ │"Mihai │ │ │ │
│ │Viteazul" din │ │ │ │
│ │Bucureşti │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Academia de │ │ │ │
│ │Poliţie │ │ │ │
│16 │"Alexandru Ioan│ │ │ │
│ │Cuza" din │ │ │ │
│ │Bucureşti │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│17 │"1 Decembrie │ │ │ │
│ │1918" din Alba │ │ │ │
│ │Iulia │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│18 │"Aurel Vlaicu" │ │ │ │
│ │din Arad │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│19 │"Vasile │ │ │ │
│ │Alecsandri" din│ │ │ │
│ │Bacău │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│20 │"Transilvania" │ │ │ │
│ │din Braşov │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Academia │ │ │ │
│ │Forţelor │ │ │ │
│21 │Aeriene "Henri │ │ │ │
│ │Coandă" din │ │ │ │
│ │Braşov │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│22 │Tehnică din │ │ │ │
│ │Cluj - Napoca │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│ │de Ştiinţe │ │ │ │
│23 │Agricole şi │ │ │ │
│ │Medicină │ │ │ │
│ │Veterinară din │ │ │ │
│ │Cluj - Napoca │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│24 │"Babeş - │ │ │ │
│ │Bolyai" din │ │ │ │
│ │Cluj - Napoca │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│ │de Medicină şi │ │ │ │
│25 │Farmacie "Iuliu│ │ │ │
│ │Haţieganu" din │ │ │ │
│ │Cluj - Napoca │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Academia de │ │ │ │
│ │Muzică │ │ │ │
│26 │"Gheorghe Dima"│ │ │ │
│ │din Cluj - │ │ │ │
│ │Napoca │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│27 │de Artă şi │ │ │ │
│ │Desing din Cluj│ │ │ │
│ │- Napoca │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│28 │"Ovidius" din │ │ │ │
│ │Constanţa │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│29 │Maritimă din │ │ │ │
│ │Constanţa │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Academia Navală│ │ │ │
│30 │"Mircea cel │ │ │ │
│ │Bătrân" din │ │ │ │
│ │Constanţa │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│31 │Universitatea │ │ │ │
│ │din Craiova │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│32 │de Medicină şi │ │ │ │
│ │Farmacie din │ │ │ │
│ │Craiova │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│33 │"Dunărea de │ │ │ │
│ │Jos" din Galaţi│ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│34 │Tehnică "Gh. │ │ │ │
│ │Asachi" din │ │ │ │
│ │Iaşi │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│ │de Ştiinţe │ │ │ │
│ │Agricole şi │ │ │ │
│35 │Medicină │ │ │ │
│ │Veterinară "Ion│ │ │ │
│ │Ionescu de la │ │ │ │
│ │Brad" din Iaşi │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│36 │"Alexandru Ioan│ │ │ │
│ │Cuza" din Iaşi │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│ │de Medicină şi │ │ │ │
│37 │Farmacie "Gr. │ │ │ │
│ │T. Popa" din │ │ │ │
│ │Iaşi │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│38 │de Arte "George│ │ │ │
│ │Enescu" din │ │ │ │
│ │Iaşi │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│39 │Universitatea │ │ │ │
│ │din Oradea │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│40 │Universitatea │ │ │ │
│ │din Petroşani │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│41 │Universitatea │ │ │ │
│ │din Piteşti │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│42 │"Petrol - Gaze"│ │ │ │
│ │din Ploieşti │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│43 │"Eftimie Murgu"│ │ │ │
│ │din Reşiţa │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│44 │"Lucian Blaga" │ │ │ │
│ │din Sibiu │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Academia │ │ │ │
│ │Forţelor │ │ │ │
│45 │Terestre │ │ │ │
│ │"Nicolae │ │ │ │
│ │Bălcescu" din │ │ │ │
│ │Sibiu │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│46 │"Ştefan cel │ │ │ │
│ │Mare" din │ │ │ │
│ │Suceava │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│47 │"Valahia" din │ │ │ │
│ │Târgovişte │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│48 │"Constantin │ │ │ │
│ │Brâncuşi" din │ │ │ │
│ │Târgu Jiu │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│49 │"Petru Maior" │ │ │ │
│ │din Târgu Mureş│ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│50 │de Medicină şi │ │ │ │
│ │Farmacie din │ │ │ │
│ │Târgu Mureş │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│51 │de Arte din │ │ │ │
│ │Târgu Mureş │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│52 │"Politehnica" │ │ │ │
│ │din Timişoara │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│ │de Ştiinţe │ │ │ │
│ │Agricole şi │ │ │ │
│53 │Medicină │ │ │ │
│ │Veterinară a │ │ │ │
│ │Banatului din │ │ │ │
│ │Timişoara │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│54 │de Vest din │ │ │ │
│ │Timişoara │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │Universitatea │ │ │ │
│ │de Medicină şi │ │ │ │
│55 │Farmacie │ │ │ │
│ │"Victor Babeş" │ │ │ │
│ │din │ │ │ │
│ │Timişoara │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼───────┼────────┤
│ │TOTAL GENERAL │ │ │ │
└────┴───────────────┴────────┴───────┴────────┘


    ANEXA 2

    la metodologie




             REPARTIZAREA NUMĂRULUI DE STUDENŢI BENEFICIARI AI PROGRAMULUI
        NAŢIONAL "TABERE STUDENŢEŞTI 2018" PE CASELE DE CULTURĂ ALE STUDENŢILOR

┌────┬───────────┬─────────────┬────────┬────────────┬────────────┬───────┐
│ │ │ │ │ │Locuri │ │
│ │Casele de │ │Locuri │Locuri │aferente │ │
│Nr. │Cultură │Centrul │aferente│aferente │federaţiilor│Bugete │
│crt.│ale │Universitar/ │în │CCS inclusiv│studenţeşti │tabere │
│ │Studenţilor│Universitatea│tabere │comandamente│inclusiv │CCS-uri│
│ │(CCS) │ │ │studenţeşti │comandamente│ │
│ │ │ │ │ │studenţeşti │ │
├────┼───────────┼─────────────┼────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│1 │CCS Alba │ │ │ │ │ │
│ │Iulia │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│2 │CCS Braşov │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│3 │CCS │ │ │ │ │ │
│ │Bucureşti │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│4 │CCSS Tei │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│5 │CCS │ │ │ │ │ │
│ │Cluj-Napoca│ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│6 │CCS Craiova│ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│7 │CCS Galaţi │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│8 │CCS Iaşi │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│9 │CCS Târgu │ │ │ │ │ │
│ │Mureş │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│10 │CCS │ │ │ │ │ │
│ │Petroşani │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│11 │CCS Piteşti│ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│12 │CCS │ │ │ │ │ │
│ │Ploieşti │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│13 │CCS Reşiţa │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│14 │CCS Sibiu │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│15 │CCS │ │ │ │ │ │
│ │Timişoara │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│ │ │Total: │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│ │ │Total locuri │ │ │ │ │
│ │ │aferente │ │ │ │ │
│ │ │studenţi │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│ │ │Total locuri │ │ │ │ │
│ │ │aferente CCS │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│ │ │Total locuri │ │ │ │ │
│ │ │aferente │ │ │ │ │
│ │ │federaţii │ │ │ │ │
│ │ │studenţeşti │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│ │ │TOTAL │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────────┼────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│ │ │TOTAL BUGET │ │ │ │ │
└────┴───────────┴─────────────┴────────┴────────────┴────────────┴───────┘


    ANEXA 3

    la metodologie




              Borderou de distribuire a locurilor în taberele studenţeşti
    Universitatea Seria (perioada) ...............
    .......................... Localitatea ....................
    .......................... Denumirea locaţiei .............

┌────┬───────┬──────┬──────────┬────────┬───────────┬────────┬───────────┐
│ │Numele │Anul │ │Seria şi│ │Codul │ │
│Nr. │şi │de │Facultatea│numărul │Localitatea│numeric │Semnătura │
│crt.│prenume│studiu│ │CI/BI/ │ │personal│studentului│
│ │ │ │ │Paşaport│ │ │ │
├────┼───────┼──────┼──────────┼────────┼───────────┼────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────┴──────┴──────────┴────────┴───────────┴────────┴───────────┘

    Precizări
    1. Borderoul va fi completat de către Secretariatul Universităţii în baza proceselor verbale întocmite la nivelul Facultăţilor
    2. Se vor utiliza borderouri separate pentru fiecare serie, şi locaţie, care vor conţine în mod obligatoriu semnătura studentului beneficiar, semnate şi stampilate de către Universitate


                                                     Universitate ......................
                                                     Ştampila Universităţii ............
                                                     Semnătura .........................

    ANEXA 4

    la metodologie




        Număr de înregistrare ............
        Facultatea .......................
        Nr. ....... din ....../....../2017
                                   CERERE INDIVIDUALĂ
            pentru ocuparea unui loc în cadrul Programului Naţional "Tabere
                Studenţeşti 2018" organizat de Ministerul Tineretului şi
                  Sportului - Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi
              Tabere prin Casele de Cultură ale Studenţilor şi Complexul
          Cultural Sportiv Studenţesc "Tei", în perioada vacanţei de vară 2017
        Date personale (vă rugăm să completaţi clar, lizibil, cu litere mari, informaţii complete sau prescurtate - unde este cazul)


        Nume
        ┌──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┐
        │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
        └──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┘
        Prenume
        ┌──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┐
        │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
        └──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┘
        ┌───────────────────────────────────────┬────────────────────────────────┐
        │Tel. personal ........................ │E-mail ........................ │
        └───────────────────────────────────────┴────────────────────────────────┘
        ┌───────────────────────────────────────┬────────────────────────────────┐
        │Localitatea .......................... │Judeţul ....................... │
        └───────────────────────────────────────┴────────────────────────────────┘
        ┌───────────────────────────────────────┬────────────────────────────────┐
        │Seria şi număr CI/B I/Paşaport ....... │Cod numeric personal .......... │
        └───────────────────────────────────────┴────────────────────────────────┘
        ┌───────────────────────────────────────┬────────────────────────────────┐
        │Facultatea ........................... │ Anul de studiu ............ │
        │Universitatea ........................ │ │
        └───────────────────────────────────────┴────────────────────────────────┘
        ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
        │Student (ă) [] Masterand (ă) [] Caz social*) [] │
        │ │
        │Orfani de ambii părinţi, cei proveniţi din casele de copii sau │
        │plasament familial*) [] │
        │ │
        │ ┌─────────────────────────┐ │
        │Se va completa cu X căsuţa corespunzătoare │ Confirmare din partea │ │
        │fiecărui solicitant. │ Secretariatului │ │
        │ │ │ │
        │Media: ................... │ Facultăţii │ │
        │ └─────────────────────────┘ │
        │ │
        │Performanţele în activitatea depusă în cadru organizat la diverse │
        │manifestări culturale, artistice, ştiinţifice sau sportive*)(în cadrul │
        │Universităţii) │
        │....................................................................... │
        │*) Se anexează la prezenta documente doveditoare │
        │ │
        └────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


                                             Semnătură solicitant ...............
                                             Data completării ......./....../2018
        Notă: Informaţiile completate sunt protejate conform Legii nr. 677/2001     pentru protecţia persoanelor, cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare.

    ANEXA 5

    la metodologie




                                DIAGRAMA DE CAZARE
        Programul Naţional Tabere Studenţeşti 2018
        Seria .............
        Unitatea prestatoare de servicii .........
        Localitate ...............................

┌────┬───────┬───────────────┬─────┬────┬───────────┐
│Nr. │Nr. │Numele şi │Tarif│Nr. │Valoarea │
│crt.│camerei│prenumele │/zi │de │serviciului│
│ │ │participantului│ │zile│ │
├────┼───────┼───────────────┼─────┼────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
└────┴───────┴───────────────┴─────┴────┴───────────┘

     Semnătura reprezentantului Casei de Cultură a Studenţilor/ Complexului Cultural
                  Sportiv Studenţesc "TEI" şi al membrilor de comandament
           Ştampila Casei de Cultură a Studenţilor/ Complexului Cultural Sportiv
                                      Studenţesc "TEI"
                              Unitatea prestatoare de servicii
                                                      Semnătura şi ştampila

    ANEXA 6

    la metodologie




                                    PONTAJUL DE MASĂ
        Programul Naţional Tabere Studenţeşti 2018
        Seria ...........
        Unitatea prestatoare de servicii .............
        Localitate ..........................

┌────┬─────────┬────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬───┬─────────┐
│Nr. │Numele şi│Ziua│Ziua │Ziua │Ziua │Ziua │Ziua │CNP│Semnătura│
│crt.│Prenumele│....│.....│.....│.....│.....│.....│ │ │
├────┼─────────┼────┼─┬─┬─┼─┬─┬─┼─┬─┬─┼─┬─┬─┼──┬──┼───┼─────────┤
│ │ │C │M│D│C│M│D│C│M│D│C│M│D│C│M │D │ │ │
│ │ │ │D│ │ │D│ │ │D│ │ │D│ │ │D │ │ │ │
└────┴─────────┴────┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴──┴──┴───┴─────────┘

     Semnătura reprezentantului Casei de Cultură a Studenţilor/ Complexului Cultural
                  Sportiv Studenţesc "TEI" şi al membrilor de comandament
           Ştampila Casei de Cultură a Studenţilor/ Complexului Cultural Sportiv
                                      Studenţesc "TEI"
    MD-mic dejun; D-dejun; C-cina Unitatea prestatoare de servicii
                                                                                Semnătura şi ştampila

    ANEXA 7

    la metodologie




                  Lista de participanţi în taberele studenţeşti 2018
    Unitatea prestatoare ............... Seria (perioada) ............
    Director de tabără ................. Localitatea .................
                                                                              Denumirea locaţiei ..........

┌────┬───────┬──────┬────────┬───────────┬────────┬─────────────┬───────────┐
│ │Numele │Anul │Seria şi│ │Codul │Universitatea│ │
│Nr. │şi │de │numărul │Localitatea│numeric │/ │Semnătura │
│crt.│prenume│studiu│CI/BI/ │ │personal│facultatea │studentului│
│ │ │ │Paşaport│ │ │ │ │
├────┼───────┼──────┼────────┼───────────┼────────┼─────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────┴──────┴────────┴───────────┴────────┴─────────────┴───────────┘

    Precizări
    1. Se vor utiliza liste de participanţi separate pentru fiecare serie şi locaţie, care vor conţine în mod obligatoriu semnătura studentului beneficiar, a reprezentantului CCS desemnat (Directorul de tabără), celorlalţi membrii ai Comandamentului de tabără precum şi ştampila şi semnătura prestatorului
    2. Completarea listei de participanţi se realizează la nivelul Comandamentului de tabără

        Componenţa Comandamentului de tabără

┌──────────────┬─────────────────┬─────────────────┐
│1. Nume şi │2. Nume şi │3. Nume şi │
│prenume │prenume │prenume │
│........ │........... │........... │
│Reprezentare │Reprezentare │Reprezentare │
│........... │.............. │.............. │
│Semnătura │Semnătura │Semnătura │
│..............│.................│.................│
└──────────────┴─────────────────┴─────────────────┘


                                                      Unitatea prestatoare ................
                                                      Ştampila Unităţii ...................
                                                      Semnătura ....................

    ANEXA 8

    la metodologie




                               REGULAMENT DE TABĂRĂ
        Acest regulament vizează confortul şi siguranţa participanţilor la Programului Naţional "Tabere Studenţeşti 2018"
    I. Măsuri igienico - sanitare şi de securitate personală:
    1. Nu este permisă păstrarea în camere a alimentelor perisabile (dacă camerele nu sunt dotate cu frigidere);
    2. Păstrarea curăţeniei în spaţiile de cazare şi împrejurimile acestora;
    3. Folosirea corectă şi civilizată a grupurilor sanitare;
    4. Respectarea orelor de masă şi seriilor de masă;
    5. În sala de mese se va purta o ţinută decentă;
    6. Respectarea programului de odihnă şi activitate al centrului de agrement, afişat în locuri vizibile (program ore de odihnă: orele 22.00 - 07.00);
    7. Respectarea igienei individuale;
    8. Evitarea deţinerii de medicamente. Orice problemă de natura medicală va fi adusă la cunoştinţa cadrelor medicale.
    9. Scăldatul (în mare, ape curgătoare, lacuri, etc.) este permis doar în locuri amenajate special în acest scop şi doar dacă semnalele specifice de pe plajele amenajate şi salvamarii permit acest lucru;
    10. Expediţiile montane, căţărări, drumeţii, etc., se vor face doar respectând traseele turistice, semnalele specifice şi doar sub îndrumarea unor instructori specializaţi (salvamontişti).

    II. Măsuri privind securitatea bunurilor personale
    1. La plecarea din spaţiile de cazare se controlează dacă geamurile şi uşile de acces sunt bine închise, iar în cazul în care se constată unele defecţiuni la sistemul de închidere al acestora, se va informa personalul de serviciu sau administratorul pentru remedierea situaţiilor respective;
    2. Se vor evita legăturile ocazionale cu persoane necunoscute;
    3. Este interzisă introducerea în spaţiile de cazare a persoanelor străine de grup;

    III. Măsuri P.S.I.
    1. Este interzisă folosirea chibriturilor sau a altor surse ce pot genera incendii;
    2. Este interzis să se umble la instalaţiile electrice, prize, întrerupătoare, tablouri de siguranţă, precum şi folosirea unor instalaţii improvizate;
    3. Orice defecţiune se semnalează personalului de serviciu, administratorului.

    IV. Măsuri generale
    1. Se va întocmi şi afişa obligatoriu inventarul spaţiilor de cazare şi se va întocmi proces-verbal de predare - primire între gestionarul/administratorul taberei
    2. Păstrarea bunurilor din dotarea locaţiei în condiţii bune este obligatorie (mobilier, pături, cearceafuri, perne etc.);
    3. Păstrarea în condiţii bune a încăperilor;
    4. Este interzisă scoaterea veselei şi a tacâmurilor din sala de mese, sau a cearceafurilor, păturilor din dormitoare;
    5. Toate pagubele se vor recupera de la cei vinovaţi sau dacă aceştia nu sunt depistaţi, de la întregul grup;
    6. Respectarea programului de masă şi odihnă;
    7. Sesizarea de urgenţă a conducerii taberei şi a poliţiei despre dispariţia unei persoane din grup, precum şi a unor bunuri din cameră;
    8. Valorile monetare, bijuteriile, aparatura electronică, să fie păstrate la locuri sigure pentru a preveni dispariţia acestora;
    9. Se va evita orice altercaţie între membrii grupului sau cu persoane străine din tabără sau din afara acesteia;

    V. Sancţiuni
        Nerespectarea oricăreia dintre măsurile specificate în prezentul Regulament duce la următoarele sancţiuni pentru beneficiari:
    1. atenţionarea/mustrarea persoanelor vinovate de încălcarea prezentelor norme şi/sau a altor prevederi legale;
    2. sesizarea organelor abilitate;
    3. în cazul abaterilor grave excluderea directă din tabără


    VI. Dispoziţii Finale
    1. Prezentul "REGULAMENT DE TABĂRĂ" se afişează în mod obligatoriu în locuri vizibile (ex: cantine, intrarea în tabere, holurile spaţiilor de cazare, avizier etc.), în fiecare tabără, se aduce la cunoştinţa tuturor participanţilor la tabere, de luare la cunoştinţă printr-un proces verbal de instruire conform tabelului de mai jos.
        Data: (Se va completa în prima zi de sejur)
                                     PROCES-VERBAL
           AM FOST INSTRUIT ŞI AM LUAT LA CUNOŞTINŢĂ "REGULAMENTUL DE TABĂRĂ"
                CU OBLIGAŢIA DE A RESPECTA ÎNTOCMAI MĂSURILE SPECIFICATE

┌────┬───────────┬───────────┬─────────┐
│Nr. │Numele şi │Cod numeric│Semnătura│
│crt.│prenumele │personal │ │
├────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────┼───────────┼─────────┤
│ │ │ │ │
└────┴───────────┴───────────┴─────────┘

                           Administrator sau reprezentant al prestatorului
                           (Numele şi prenumele şi ştampila prestatorului).


                                       ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016