Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 10 decembrie 2008  de rambursare de catre Ministerul Sanatatii Publice a sumelor aferente TVA pentru bunurile si serviciile achizitionate in cadrul programelor privind combaterea HIV/SIDA si tuberculozei in Romania, finantate din fonduri nerambursabile    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

METODOLOGIE din 10 decembrie 2008 de rambursare de catre Ministerul Sanatatii Publice a sumelor aferente TVA pentru bunurile si serviciile achizitionate in cadrul programelor privind combaterea HIV/SIDA si tuberculozei in Romania, finantate din fonduri nerambursabile

EMITENT: MINISTERUL SANATATII PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 853 din 18 decembrie 2008

ART. 1
Suma necesarã acoperirii plãţii TVA aferente bunurilor şi serviciilor achiziţionate din ţarã sau importate care fac obiectul programelor privind combaterea HIV/SIDA şi tuberculozei în România, cu finanţare nerambursabilã de la Fondul Global de Combatere a HIV/SIDA, Tuberculozei şi Malariei, implementate de Unitatea de Management al Proiectelor Fondului Global, precum şi de Fundaţia Romanian Angel Appeal, denumite în continuare implementatori, se suportã de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Sãnãtãţii Publice.
ART. 2
(1) Rambursarea TVA aferente bunurilor şi serviciilor achiziţionate din ţarã sau importate în nume propriu ori de autoritãţi ale administraţiei publice centrale şi locale, unitãţi subordonate, în coordonarea acestora, organisme neguvernamentale nonprofit, de utilitate publicã, cu personalitate juridicã, sau organisme neguvernamentale nonprofit, cu personalitate juridicã, denumite în continuare subcontractori, se face pe bazã de documente justificative prezentate la Ministerul Sãnãtãţii Publice de cãtre implementatori.
(2) În vederea rambursãrii sumelor prevãzute la art. 1, implementatorii întocmesc un dosar de rambursare, care cuprinde:
a) cererea de rambursare a sumei reprezentând TVA, cuprinzând datele de identificare ale implementatorului şi suma solicitatã, semnatã de conducerea acestuia, potrivit anexei nr. 1 la prezenta metodologie;
b) lista documentelor justificative pe fiecare program şi în cadrul acestuia, grupate şi totalizate pe fiecare implementator pentru plãţile efectuate în nume propriu şi subcontractor pentru cele efectuate de alte autoritãţi, potrivit anexei nr. 2 la prezenta metodologie. Documentele se prezintã în copie, confirmatã cu originalul pe fiecare paginã de cãtre un reprezentant desemnat al implementatorului.
(3) În situaţia în care TVA a fost plãtitã în valutã, contravaloarea în lei a sumei respective se calculeazã prin aplicarea cursului de schimb al Bãncii Naţionale a României la data la care a fost efectuatã plata.
(4) Trimestrial, implementatorul depune la Ministerul Sãnãtãţii Publice dosarul rambursãrii, în termen de 15 zile de la finele trimestrului.
(5) Responsabilitatea privind certificarea realitãţii, regularitãţii şi legalitãţii documentelor conţinute în dosarul de rambursare revine în exclusivitate implementatorilor.
(6) Implementatorul va desemna din partea sa o persoanã cu responsabilitatea depunerii documentelor.
(7) Implementatorul va transmite în termen de 5 zile de la aprobarea prezentei metodologii numele persoanei desemnate potrivit art. 2 alin. (2) lit. b) şi alin. (6).
ART. 3
(1) Rambursarea sumelor cãtre implementator se face de Ministerul Sãnãtãţii Publice, pe baza dosarului de rambursare, în termen de 30 de zile de la finele fiecãrui trimestru.
(2) Dosarul de rambursare a TVA aferente bunurilor şi serviciilor achiziţionate pânã la apariţia <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 114/2008 pentru asigurarea de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Sãnãtãţii Publice, a sumelor necesare acoperirii plãţii TVA aferente bunurilor şi serviciilor achiziţionate în cadrul programelor privind combaterea HIV/SIDA şi tuberculozei în România, implementate de Fundaţia Romanian Angel Appeal, se depune de cãtre Fundaţia Romanian Angel Appeal pânã la data de 29 decembrie 2008 şi se deconteazã din bugetul anului 2009.
ART. 4
(1) Dosarul de rambursare se depune la Direcţia generalã buget şi credite externe - Serviciul financiar.
(2) În termen de 5 zile de la aprobarea prezentei metodologii, Direcţia generalã buget şi credite externe va comunica implementatorului numele persoanei desemnate pentru primirea şi verificarea dosarului de rambursare.
(3) La depunere, dosarul de rambursare se verificã din punctul de vedere al existenţei documentelor menţionate la art. 2 alin. (2).
(4) Persoana nominalizatã din cadrul Direcţiei generale buget şi credite externe - Serviciul financiar verificã documentele justificative cuprinse în dosarul de rambursare, le centralizeazã şi certificã, prin semnaturã, verificarea acestora.
(5) Pe baza propunerii de angajament şi a ordonanţãrii se întocmeşte ordinul de platã pentru virarea contravalorii TVA în contul implementatorului.


ANEXA 1
-------
la metodologie
--------------



┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ CERERE DE RAMBURSARE A SUMEI REPREZENTÂND TVA │
│ Acord de finanţare │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
├────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────────┤
│ Denumire │ │
├────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────┤
│ Cod fiscal │ │
├────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────┤
│ Adresa │ │
├────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────┤
│ Trezoreria │ │
├────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────┤
│ Cod IBAN │ │
├────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────────┤
│ În concordanţã cu prevederile ............. pentru asigurarea de la bugetul │
│ de stat, prin bugetul Ministerului Sãnãtãţii Publice, a sumelor necesare │
│ acoperirii plãţii TVA aferente bunurilor şi serviciilor achiziţionate în │
│ cadrul programelor privind combaterea HIV/SIDA şi tuberculozei în România, │
│ vã rugãm sã ne rambursaţi suma de ....... lei, reprezentând TVA aferentã │
│ perioadei ..................... │
│ │
│ │
│ │
│Semnãturi autorizate: │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘




ANEXA 2
-------
la metodologie
--------------

LISTA DOCUMENTELOR JUSTIFICATIVE


┌────┬──────────────────┬────────────┬─────────┬──────┬──────────┬───────────┐
│Nr. │ │ Document │Valoare │ TVA │ Platã │Document │
│crt.│Subcontractori │justificativ│achiziţie│-lei -│ - lei - │ de platã │
│ │ │tip/nr./data│- lei - │ │(col. 3+4)│nr./data │
├────┼──────────────────┼────────────┼─────────┼──────┼──────────┼───────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼──────────────────┼────────────┼─────────┼──────┼──────────┼───────────┤
│ │Implementator │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼────────────┼─────────┼──────┼──────────┼───────────┤
│ │Subtotal │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼────────────┼─────────┼──────┼──────────┼───────────┤
├────┼──────────────────┼────────────┼─────────┼──────┼──────────┼───────────┤
│ │Subcontractor 1 │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼────────────┼─────────┼──────┼──────────┼───────────┤
│ │Subtotal │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼────────────┼─────────┼──────┼──────────┼───────────┤
├────┼──────────────────┼────────────┼─────────┼──────┼──────────┼───────────┤
│ │Subcontractor 2 │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼────────────┼─────────┼──────┼──────────┼───────────┤
├────┼──────────────────┼────────────┼─────────┼──────┼──────────┼───────────┤
│ │Subtotal │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────┼────────────┼─────────┼──────┼──────────┼───────────┤
├────┼──────────────────┼────────────┼─────────┼──────┼──────────┼───────────┤
├────┼──────────────────┼────────────┼─────────┼──────┼──────────┼───────────┤
├────┼──────────────────┼────────────┼─────────┼──────┼──────────┼───────────┤
├────┼──────────────────┼────────────┼─────────┼──────┼──────────┼───────────┤
├────┼──────────────────┼────────────┼─────────┼──────┼──────────┼───────────┤
│ │TOTAL GENERAL │ │ │ │ │ │
└────┴──────────────────┴────────────┴─────────┴──────┴──────────┴───────────┘


-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016