Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIE din 1 aprilie 2010  de atestare a unitatilor specializate sa elaboreze amenajamente silvice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

METODOLOGIE din 1 aprilie 2010 de atestare a unitatilor specializate sa elaboreze amenajamente silvice

EMITENT: MINISTERUL MEDIULUI SI PADURILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 258 din 21 aprilie 2010

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Prezenta metodologie are ca obiect stabilirea modului în care se realizeazã atestarea unitãţilor specializate sã elaboreze amenajamente silvice.
(2) Lucrãrile de amenajare nu pot fi contractate şi elaborate decât de unitãţile specializate atestate în condiţiile prezentei metodologii.
ART. 2
(1) Atestarea unitãţilor specializate sã elaboreze amenajamente silvice se face de cãtre Comisia de atestare a unitãţilor specializate sã elaboreze amenajamente silvice (Comisia de atestare), ce funcţioneazã în cadrul autoritãţii publice centrale care rãspunde pentru silviculturã.
(2) Atestarea se acordã unitãţilor care îndeplinesc condiţiile de performanţã stabilite de Comisia de atestare şi care fac dovada cã au posibilitatea tehnicã de execuţie a lucrãrilor de specialitate pentru care au solicitat atestarea, în conformitate cu prevederile prezentei metodologii.
(3) Atestatul eliberat în baza prevederilor prezentei metodologii unitãţilor specializate solicitante, care fac dovada îndeplinirii condiţiilor de atestare, se elibereazã de cãtre Comisia de atestare şi conferã dreptul acestora sã contracteze lucrãri de amenajare a pãdurilor pentru o suprafaţã cumulatã cel mult egalã cu capacitatea atestatã.

CAP. II
Condiţii de atestare

ART. 3
(1) Persoanele juridice care solicitã atestarea pentru activitatea de amenajare a pãdurilor trebuie sã îndeplineascã cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) sã fie constituite şi sã funcţioneze în condiţiile legii;
b) sã aibã un şef de proiect, cu studii superioare de lungã duratã şi cu vechime de minimum 4 ani în domeniul amenajãrii pãdurilor, înscris în registrul de atestare a şefilor de proiect, angajat cu contract individual de muncã;
c) sã aibã un expert certificat tehnic pentru amenajarea pãdurilor (expert CTAP), angajat prin contract. Persoana fizicã înscrisã ca expert CTAP de cãtre autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã nu poate îndeplini în acelaşi timp şi funcţia de şef de proiect în cadrul uneia sau mai multor unitãţi atestate;
d) sã aibã dotare tehnico-materialã corespunzãtoare activitãţii pe care o desfãşoarã.
(2) Persoanele juridice strãine care nu exercitã activitatea de amenajare a pãdurilor cu titlu permanent în unul dintre statele membre şi care solicitã atestarea pentru activitatea de amenajare a pãdurilor trebuie sã îndeplineascã condiţiile prevãzute la alin. (1).
(3) Documentele necesare atestãrii pentru persoanele juridice prevãzute la alin. (2) se depun în limba românã, traduse de un traducãtor autorizat.

CAP. III
Documente, procedura de atestare

ART. 4
(1) Pentru dovedirea îndeplinirii condiţiilor de atestare prezentate la art. 3 se depune un dosar la secretariatul Comisiei de atestare, cu urmãtoarele documente:
1. cererea de atestare;
2. documentele de înfiinţare ale persoanei juridice, în copie:
a) actul constitutiv, din care sã rezulte cã persoana juridicã solicitantã are ca obiect de activitate proiectarea şi/sau activitãţi în domeniul silviculturii (0201, 7112), conform codului CAEN;
b) certificatul de înmatriculare;
3. contracte individuale de muncã, în copie, înregistrate la inspectoratul teritorial de muncã pentru personalul cu studii superioare de specialitate angajat;
4. documente, în copie, din care sã rezulte pregãtirea profesionalã a personalului angajat:
a) diplomele de absolvire ale personalului de specialitate;
b) certificatul de atestare pentru expertul CTAP;
c) certificatul de atestare pentru seful de proiect;
5. documente, în copie, din care sã rezulte dotarea tehnicã specificã cu obiecte de inventar:
a) lista de inventar întocmitã la ultima inventariere a bunurilor din patrimoniu, realizatã conform legii;
b) facturile de achiziţionare pentru bunurile procurate dupã ultima inventariere;
c) contractele de închiriere pentru aparatura de specialitate, contracte de comodat sau prestãri de servicii cu firme de specialitate, întocmite pentru executarea de lucrãri pe perioada pentru care se solicitã atestarea societãţii.
(2) Dotarea tehnicã specificã cu obiecte de inventar trebuie sã cuprindã un minimum de:
a) un teodolit sau o staţie totalã ori GPS. În lipsa acestora, se va prezenta un contract de prestãri de servicii cu o persoanã fizicã autorizatã pentru mãsurãtori topografice care face dovada dotãrii tehnice specifice sau cu o persoanã juridicã autorizatã pentru mãsurãtori topografice;
b) douã instrumente pentru mãsurarea înãlţimii arborilor;
c) un computer cu imprimantã;
d) o clupã;
e) o trusã pentru analize pedologice. În lipsa acesteia, se va prezenta un contract de prestãri servicii cu o persoanã juridicã autorizatã în efectuarea de studii pedologice;
f) Programul AS elaborat de Institutul de Cercetãri şi Amenajãri Silvice sau un program de prelucrare automatã a datelor compatibil cu acesta.
(3) Totodatã, la dosar se depune şi o declaraţie pe propria rãspundere a administratorului societãţii din care sã reiasã cã documentele prevãzute la alin. (1) sunt conforme cu originalul.
(4) Dosarul va fi transmis secretariatului Comisiei de atestare, putând fi transmis şi prin poştã electronicã.
ART. 5
(1) Stabilirea capacitãţii anuale care se atestã se realizeazã în urma analizei structurii de personal angajat şi a dotãrii tehnice specifice.
(2) Capacitatea anualã care se atestã se stabileşte ca fiind suprafaţa cumulatã cea mai micã, rezultatã în urma îndeplinirii urmãtoarelor condiţii:
a) 4.500 ha/an, cu cartãri staţionale, pentru fiecare angajat cu studii superioare de specialitate;
b) 2.000 ha/an, cu cartãri staţionale, pentru fiecare angajat pensionar cu studii superioare de specialitate;
c) 13.500 ha/an pentru deţinerea unui aparat topografic (teodolit, staţie totalã);
d) 27.000 ha/an pentru deţinerea unui aparat GPS;
e) 4.500 ha/an pentru deţinerea unui instrument de mãsurare a înãlţimii arborilor.
(3) Suprafeţele prevãzute la alin. (2) lit. a) şi b) sunt stabilite pentru contractele individuale de muncã cu normã întreagã, respectiv de 8 ore/zi. Pentru fracţiuni de normã suprafaţa va fi redusã proporţional.
ART. 6
(1) La atestare se au în vedere condiţiile prevãzute la art. 5, care în mod obligatoriu trebuie îndeplinite pentru faza de proiectare tehnologicã - teren.
(2) La analiza condiţiilor în vederea atestãrii nu se au în vedere fazele de proiectare tehnologicã - redactare în concept şi definitivare, pentru care numãrul de personal angajat se stabileşte în funcţie de necesitãţi, respectându-se încadrarea în condiţiile prevãzute la art. 3 alin. (1) lit. b) şi c).
ART. 7
(1) Procedurile şi formalitãţile de autorizare prevãzute în prezentul ordin pot fi îndeplinite prin intermediul punctului de contact unic, în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 49/2009 privind libertatea de stabilire a prestatorilor de servicii şi libertatea de a furniza servicii în România. Prevederile prezentului alineat se aplicã în termen de 60 de zile de la operaţionalizarea punctului de contact unic.
(2) În cazul în care este necesarã verificarea legalitãţii documentelor depuse în vederea autorizãrii, Comisia de atestare va contacta autoritãţile competente din statul membru UE sau SEE în cauzã, prin intermediul IMI (Sistemul de informare în cadrul pieţei interne), în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 49/2009 .
ART. 8
Dosarele depuse sunt analizate în termen de 30 de zile de la data depunerii documentaţiei complete de Comisia de atestare, în şedinţe de lucru programate de cãtre preşedintele acesteia.
ART. 9
Analiza dosarului depus de persoana juridicã care a solicitat atestarea se face de cãtre Comisia de atestare.
ART. 10
Rezultatul analizei - atestat/neatestat se consemneazã în procesul-verbal de şedinţã şi se face public, în termen de 24 de ore, prin afişaj la sediul autoritãţii publice centrale care rãspunde pentru silviculturã.
ART. 11
(1) În termen de 30 zile de la data atestãrii se elibereazã atestatul conform modelului prezentat în anexa nr. 1.
(2) Unitãţile specializate sã elaboreze amenajamente silvice care exercitã activitatea de amenajare a pãdurilor cu titlu permanent în unul dintre statele membre pot presta în România, dupã notificarea Comisiei de atestare a unitãţilor specializate sã elaboreze amenajamente silvice şi înscrierea în Registrul de atestare a unitãţilor specializate sã elaboreze amenajamente silvice.
ART. 12
Evidenţa atestatelor emise se ţine într-un registru special.
ART. 13
Unitãţile specializate sã elaboreze amenajamente silvice prevãzute la art. 11 alin. (2) pot presta în România în mod temporar sau permanent.

CAP. IV
Comisia de atestare şi Comisia de soluţionare a contestaţiilor

ART. 14
(1) Comisia de atestare este formatã din 7 membri, dupã cum urmeazã:
a) directorul general care coordoneazã activitatea de silviculturã din cadrul autoritãţii publice centrale care rãspunde pentru silviculturã - preşedinte;
b) directorul direcţiei care are în responsabilitate activitatea de amenajare a pãdurilor - vicepreşedinte;
c) 2 specialişti în silviculturã care îşi desfãşoarã activitatea în departamentul pãdurilor, având cel puţin funcţia publicã de execuţie de consilier principal - membri;
d) un cadru universitar din domeniul amenajãrii pãdurilor - membru;
e) un consilier juridic care îşi desfãşoarã activitatea în domeniul pãdurilor - membru;
f) un specialist în domeniul amenajãrii pãdurilor - secretar.
(2) Componenţa nominalã a Comisiei de atestare se aprobã prin ordin al conducãtorului autoritãţii publice centrale pentru protecţia mediului, în termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentului ordin.
ART. 15
(1) Comisia de atestare este legal constituitã şi poate funcţiona în prezenţa preşedintelui sau a vicepreşedintelui, secretarului şi a cel puţin 3 membri.
(2) Deciziile Comisiei de atestare se iau cu votul a cel puţin jumãtate plus unu din numãrul membrilor prezenţi.
ART. 16
Atribuţiile Comisiei de atestare:
a) analizeazã dosarul întocmit conform prevederilor art. 4 şi 5;
b) hotãrãşte atestarea sau neatestarea unitãţii solicitante;
c) decide anularea sau suspendarea atestatului, în conformitate cu prevederile prezentei metodologii.
ART. 17
Atribuţiile preşedintelui Comisiei de atestare sunt:
a) planificã şi organizeazã activitatea Comisiei de atestare;
b) semneazã atestatul;
c) semneazã documentele prin care se suspendã sau anuleazã atestatul, dupã caz.
ART. 18
Atribuţiile secretarului Comisiei de atestare:
a) înregistreazã dosarele depuse în vederea atestãrii;
b) propune preşedintelui planificarea activitãţii Comisiei de atestare;
c) redacteazã atestatul şi îl prezintã preşedintelui;
d) completeazã şi pãstreazã registrul cu atestatele emise;
e) completeazã şi pãstreazã registrul cu procesele-verbale de şedinţã ale Comisiei de atestare;
f) redacteazã alte documente ale Comisiei de atestare;
g) centralizeazã datele solicitate.
ART. 19
(1) Comisia pentru soluţionarea contestaţiilor este formatã din 3 membri:
a) directorul direcţiei de control al regimului silvic - preşedinte;
b) un cadru universitar din domeniul amenajãrii pãdurilor - membru;
c) un jurist din cadrul direcţiei care are în responsabilitate activitatea de reglementare în domeniul silvic - secretar.
(2) Componenţa nominalã a Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor se face prin ordin al conducãtorului autoritãţii publice centrale pentru protecţia mediului, în termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentului ordin.
ART. 20
Atribuţiile Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor:
a) analizeazã dosarul întocmit conform prevederilor art. 4 şi 5;
b) admite sau respinge contestaţia.
ART. 21
Atribuţiile preşedintelui Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor sunt:
a) semneazã comunicãrile emise de Comisia pentru soluţionarea contestaţiilor;
b) planificã şi organizeazã activitatea Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor;
c) dispune, în cazul admiterii contestaţiilor, reluarea procedurilor legale.
ART. 22
Atribuţiile secretarului Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor:
a) înregistreazã şi ţine evidenţa contestaţiilor într-un registru special;
b) propune planificarea activitãţii Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor, în termenul legal;
c) redacteazã documentele Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor;
d) comunicã persoanelor interesate hotãrârile Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor.
ART. 23
Contestaţiile la hotãrârile Comisiei de atestare se depun în termen de 48 de ore de la comunicarea fãcutã în concordanţã cu prevederile art. 10.

CAP. V
Obligaţiile persoanelor juridice atestate

ART. 24
Persoanele juridice care au fost atestate au urmãtoarele obligaţii:
a) sã desfãşoare activitãţile pentru care au fost atestate, prevãzute la art. 1, cu respectarea reglementãrilor legale, precum şi a metodologiilor, regulamentelor, instrucţiunilor şi normelor tehnice din domeniul silviculturii;
b) sã respecte mãsurile stabilite în procesele-verbale sau notele de control întocmite cu ocazia verificãrilor tehnice fãcute de cãtre persoanele cu atribuţii de control sau împuternicite de autoritatea publicã centralã care rãspunde pentru silviculturã sau de unitãţile din subordinea acesteia;
c) sã respecte prevederile stabilite şi consemnate în procesele-verbale ale şedinţei de preavizare a soluţiilor tehnice - Conferinţa a ll-a de amenajare;
d) sã înainteze spre avizare cãtre autoritatea publicã centralã care rãspunde pentru silviculturã lucrãrile elaborate, însoţite de copii pe suport electronic ale bazei de date, în termen de cel mult un an de la recepţia fazei de proiectare tehnologicã - teren;
e) sã transmitã sub semnãturã şi ştampilã, în perioada 15 noiembrie-31 decembrie, direcţiei care coordoneazã activitatea de amenajarea pãdurilor din cadrul autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã toate datele cuprinse în anexa nr. 2;
f) sã întocmeascã şi sã completeze la zi registrul tehnic conform modelului prezentat în anexa nr. 3;
g) sã punã la dispoziţia persoanelor împuternicite de autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã, precum şi persoanelor cu atribuţii de control silvic documentele solicitate.

CAP. VI
Dispoziţii finale

ART. 25
Perioada de valabilitate pentru atestatul emis în condiţiile prezentei metodologii este de 4 ani.
ART. 26
(1) Capacitatea pentru care s-a dat atestatul se poate modifica, la cererea unitãţii specializate, de cãtre Comisia de atestare.
(2) Pentru modificarea suprafeţei pentru care a fost emis atestatul se depune de cãtre solicitant dosarul care cuprinde documentele prevãzute la art. 4.
ART. 27
Nu sunt admise la avizare în comisia tehnicã de avizare pentru silviculturã:
a) lucrãrile executate de personal cu calificare necorespunzãtoare;
b) lucrãrile de amenajare a pãdurilor pentru care nu a fost respectatã procedura de elaborare prevãzutã în normele de amenajare a pãdurilor.
ART. 28
(1) Comisia de atestare sancţioneazã cu anularea atestatului urmãtoarele situaţii:
a) adoptarea unei posibilitãţi de produse principale la un nivel mai mare decât cea rezultatã prin metodele de calcul al indicatorilor de posibilitate din normele tehnice în vigoare sau prin utilizarea la calculul indicatorilor de posibilitate a unor elemente de calcul neconforme cu realitatea;
b) nerespectarea prevederilor art. 24 lit. a), b) sau c), dupã caz;
c) 3 lucrãri elaborate de cãtre aceeaşi unitate specializatã respinse în Comisia tehnicã de avizare pentru silviculturã din cadrul autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã în decurs de un an sau care nu au fost depuse spre avizare în decurs de un an, conform prevederilor art. 24 lit. d). Respingerea se face în situaţia în care lucrãrile necesitã modificarea bazelor de amenajare sau modificarea cuantumului posibilitãţii;
d) suspendarea de mai mult de 3 ori a atestatului unitãţii specializate într-un interval de timp de 2 ani;
e) constatarea, prin hotãrâre judecãtoreascã definitivã şi irevocabilã, a sãvârşirii de cãtre unitatea specializatã atestatã sau de cãtre un angajat al acesteia a unor fapte penale în legãturã cu activitatea pentru care a fost atestatã.
(2) Anularea atestatului unitãţii specializate în condiţiile alin. (1) lit. a) sau c) conduce automat la anularea atestatului şi pentru şeful de proiect şi expertul CTAP.
ART. 29
(1) Comisia de atestare sancţioneazã cu suspendarea atestatului urmãtoarele situaţii:
a) realizarea de contracte pentru lucrãri de amenajare a pãdurilor a cãror suprafaţã cumulatã depãşeşte capacitatea atestatã cu mai mult de 5%;
b) sãvârşirea unor fapte care pot fi încadrate ca infracţiuni silvice în legãturã cu activitatea pentru care a fost atestatã, atât de cãtre firmã, cât şi de angajaţii sãi. În acest caz, suspendarea atestatului se dispune pânã la pronunţarea unei hotãrâri definitive şi irevocabile în cauzã;
c) nedepunerea lucrãrilor elaborate în termenul prevãzut la art. 24 lit. d), pânã la aprobarea acestora în condiţiile legii.
(2) Pe perioada suspendãrii atestatului se interzice contractarea de lucrãri de amenajare a pãdurilor.
(3) Contractele încheiate în perioada suspendãrii atestatului sunt nule de drept.
ART. 30
(1) Evidenţa situaţiilor în care nu au fost respectate prevederile art. 24 şi 27, precum şi evidenţa mãsurilor şi sancţiunilor aplicate de Comisia de atestare se ţin pentru fiecare unitate specializatã atestatã de direcţia de specialitate din cadrul autoritãţii publice centrale care rãspunde pentru silviculturã,
(2) Anularea atestatului unei unitãţi specializate sã elaboreze amenajamente silvice interzice acesteia dreptul de a mai solicita atestarea pe o perioadã de 10 ani.
ART. 31
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezenta metodologie.


ANEXA 1
-------
la metodologie
--------------


- Model -


MINISTERUL MEDIULUI ŞI PĂDURILOR
Bd. Libertãţii nr. 12, sectorul 5, municipiul Bucureşti
Comisia de atestare a unitãţilor specializate sã elaboreze amenajamente silvice


ATESTAT
Nr. ...... din .......

Comisia de atestare a unitãţilor specializate sã elaboreze amenajamente silvice (Comisia de atestare) din cadrul Ministerului Mediului şi Pãdurilor, constituitã în conformitate cu <>Ordinul ministrului mediului şi pãdurilor nr. 460/2010 pentru aprobarea Metodologiei de atestare a unitãţilor specializate sã elaboreze amenajamente silvice, analizând Cererea nr. ..... din data ........ şi documentaţia aferentã,


ATESTĂ
........................, cu sediul în ................., având Certificatul de înregistrare nr. ....... din .........., eliberat de Oficiul Registrului Comerţului .........., sã elaboreze amenajamente silvice, cu respectarea reglementarilor în vigoare.
Suprafaţa pentru care se atestã sã execute lucrãri de amenajare a pãdurilor este înscrisã pe versoul prezentei autorizaţii.
Prezentul atestat are o valabilitate de 4 ani din momentul emiterii şi se poate suspenda sau anula de cãtre Comisia de atestare în condiţiile prevãzute la art. 28 şi 29 din Metodologia de atestare a unitãţilor specializate sã elaboreze amenajamente silvice, aprobate prin <>Ordinul ministrului mediului şi pãdurilor nr. 460/2010 .
Capacitatea atestatã se poate modifica, în condiţiile regulamentului iniţial, cu înscrierea de menţiuni pe verso.

Preşedintele Comisiei de atestare,
.............................


MENŢIUNI
(verso)
ATESTAT
Nr. ..... din .......


┌────┬──────────┬────────────────────┬────────────────────────────────┬────────┐
│Nr. │ Data │Suprafaţa autorizatã│ Semnãtura preşedintelui │Menţiuni│
│crt.│ │ │şi ştampila Comisiei de atestare│ │
├────┼──────────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────┤
├────┼──────────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────┤
├────┼──────────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────┤
├────┼──────────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────┤
├────┼──────────┼────────────────────┼────────────────────────────────┼────────┤
└────┴──────────┴────────────────────┴────────────────────────────────┴────────┘




ANEXA 2
-------
la metodologie
--------------

Denumirea operatorului economic ..............
Codul unic de înregistrare ................




┌─────┬────────────┬────────────┬────────┬───────────┬───────────────────┬────────────────┐
│Nr. │ Nr.* │ │ Natura │ Suprafaţa │ Executant** │Nr. contractului│
│crt. │ şi data │Beneficiarul│lucrãrii│contractatã│(proiectant)/expert│ individual │
│ │contractului│ │ │ - ha - │ CTAP │ de muncã │
├─────┼────────────┼────────────┼────────┼───────────┼───────────────────┼────────────────┤
├─────┼────────────┼────────────┼────────┼───────────┼───────────────────┼────────────────┤
├─────┼────────────┼────────────┼────────┼───────────┼───────────────────┼────────────────┤
├─────┼────────────┼────────────┼────────┼───────────┼───────────────────┼────────────────┤
├─────┼────────────┼────────────┼────────┼───────────┼───────────────────┼────────────────┤
├─────┼────────────┼────────────┼────────┼───────────┼───────────────────┼────────────────┤
├─────┼────────────┼────────────┼────────┼───────────┼───────────────────┼────────────────┤
│TOTAL│ │ │ │ │ │ │
└─────┴────────────┴────────────┴────────┴───────────┴───────────────────┴────────────────┘


-----------
* Pe aceeaşi paginã se înscriu numai contractele încheiate într-un singur an.
** Se nominalizeazã proiectantul sau proiectanţii care realizeazã lucrarea contractatã.


ANEXA 3
-------
la metodologie
--------------

Denumirea operatorului economic ..........................
Codul unic de înregistrare ................................




┌────┬────────┬───────┬─────────┬───────────┬────────────┬───────────┬────────────┬─────────┬────────┐
│ │ Nr. şi │ │ │ Suprafaţa │ Nr./data │ Nr./data │ Nr./data │ Data │ │
│Nr. │ data │Benefi-│Denumirea│contractatã│Conferinţei │verificãrii│Conferinţei │depunerii│Obser- │
│crt.│contrac-│ciarul*│lucrãrii │ - ha - │de amenajare│ finale │ a II-a │ spre │vaţii***│
│ │ tului │ │ │ │ │ │de amenajare│avizare │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │în CTAS**│ │
├────┼────────┼───────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼────────────┼─────────┼────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │
├────┼────────┼───────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼────────────┼─────────┼────────┤
├────┼────────┼───────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼────────────┼─────────┼────────┤
├────┼────────┼───────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼────────────┼─────────┼────────┤
├────┼────────┼───────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼────────────┼─────────┼────────┤
├────┼────────┼───────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼────────────┼─────────┼────────┤
├────┼────────┼───────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼────────────┼─────────┼────────┤
├────┼────────┼───────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼────────────┼─────────┼────────┤
├────┼────────┼───────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼────────────┼─────────┼────────┤
├────┼────────┼───────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼────────────┼─────────┼────────┤
├────┼────────┼───────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼────────────┼─────────┼────────┤
└────┴────────┴───────┴─────────┴───────────┴────────────┴───────────┴────────────┴─────────┴────────┘


-----------
* Se înscrie: amenajamentul fondului forestier proprietate publicã/privatã/a ......... .
** Comisia tehnicã de avizare pentru silviculturã.
*** Se înscriu: nr./data notei de control, data suspendãrii atestatului, perioada suspendãrii atestatului, sancţiunile primite.
------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016