Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIA din 6 aprilie 2005  de decontare a obligatiilor restante ale unitatilor sanitare cu paturi din reteaua Ministerului Sanatatii catre furnizorii de medicamente si materiale sanitare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

METODOLOGIA din 6 aprilie 2005 de decontare a obligatiilor restante ale unitatilor sanitare cu paturi din reteaua Ministerului Sanatatii catre furnizorii de medicamente si materiale sanitare

EMITENT: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 332 din 20 aprilie 2005
1. În sensul prezentei metodologii, obligaţiile restante de platã ale unitãţilor sanitare cu paturi sunt sumele datorate furnizorilor pentru materiale sanitare procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice, înregistrate în contabilitatea spitalelor pe baza documentelor justificative avizate şi aprobate de persoanele în drept şi rãmase nedecontate.
Prezenta metodologie nu se referã la sumele angajate, pentru materialele sanitare, peste prevederile bugetare aprobate în 2004.
2. Sumele datorate furnizorilor se suportã de unitãţile sanitare cu paturi, din veniturile realizate în cadrul contractelor încheiate cu casele de asigurãri de sãnãtate în anul 2005.
3. Conducerea unitãţilor sanitare cu paturi are obligaţia de a lua mãsurile ce se impun ca din sumele decontate de casele de asigurãri de sãnãtate pentru serviciile medicale prestate în limita valorii contractelor încheiate în anul 2005 sã plãteascã furnizorilor de materiale sanitare obligaţiile restante.
4. Plãţile cãtre furnizori se efectueazã de unitãţile sanitare cu paturi eşalonat, în tranşe, în ordinea vechimii facturilor, conform graficului prezentat în anexa nr. 1 la prezenta metodologie.
5. În 3 zile de la data prevãzutã în grafic ca termen de platã a unei tranşe, unitãţile sanitare cu paturi vor raporta direcţiilor de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti situaţia sumelor achitate, conform machetei din anexa nr. 2 la prezenta metodologie.
6. În 3 zile de la data primirii raportãrilor menţionate la pct. 5, direcţiile de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti au obligaţia de a centraliza şi transmite în sistem electronic Ministerului Sãnãtãţii situaţia centralizatã pe judeţ, respectiv municipiul Bucureşti, a sumelor achitate, conform machetei din anexa nr. 3 la prezenta metodologie.
7. Ministerul Sãnãtãţii, prin direcţiile de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti, supravegheazã direct în judeţe şi în municipiul Bucureşti operaţiunea de stingere a obligaţiilor restante ale unitãţilor sanitare cu paturi.
8. În anul 2005 termenul de platã al materialelor sanitare livrate în cadrul contractelor încheiate de unitãţile sanitare cu paturi este de 60 de zile de la data recepţiei.
9. Conducerea unitãţilor sanitare cu paturi rãspunde administrativ/contravenţional, conform prevederilor legale pentru neaplicarea prezentei metodologii, precum şi pentru nerespectarea termenului de platã a tranşelor cuprinse în grafic.
10. Conducerile direcţiilor de sãnãtate publicã judeţene şi a municipiului Bucureşti vor lua mãsuri pentru aplicarea corespunzãtoare în teritoriu a prevederilor prezentei metodologii şi pentru transmiterea la Ministerul Sãnãtãţii, în termen, a situaţiilor menţionate.

ANEXA 1


────────
la metodologie
──────────────

GRAFIC
de eşalonare la platã a obligaţiilor restante înregistrate de unitãţile
sanitare cu paturi cãtre furnizorii de medicamente şi materiale sanitare





──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Explicaţii Termenul de platã
crt.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
A. Obligaţii restante cãtre furnizorii de medicamente
──────────────────────────────────────────────────
1. Plata de cãtre unitãţile sanitare cu paturi a
obligaţiilor restante din anul 2003 30 aprilie 2005
2. Plata de cãtre unitãţile snaitare cu paturi a
obligaţiilor mai vechi de 180 de zile (angajamente
ale anului 2004 care aveau termen de platã 2004)
Tranşa I ............................................. 31 mai 2005
Tranşa II ............................................ 30 iunie 2005
3. Plata de cãtre unitãţile sanitare cu paturi a
obligaţiilor în termen de 180 de zile (angajamente ale
anului 2004 cu termen de platã 2005) .................
a) Tranşa I .......................................... 30 aprilie 2005
b) Tranşa II ......................................... 31 mai 2005
c) Tranşa III ........................................ 30 iunie 2005
d) Tranşa IV ......................................... 31 iulie 2005
e) Tranşa V .......................................... 31 august 2005
f) Tranşa VI ......................................... 30 septembrie 2005
g) Tranşa VII ........................................ 31 octombrie 2005
h) Tranşa VIII ....................................... 30 noiembrie 2005
4. Plata contravalorii medicamentelor livrate în anul
curent se efectueazã la termen de 180 de zile de la
data recepţiei.

B. Obligaţii restante cãtre furnizorii de materiale sanitare
─────────────────────────────────────────────────────────
1. Plata de cãtre unitãţile sanitare cu paturi a obligaţiilor
restante din anul 2003 şi a obligaţiilor din anul 2004
(angajamente ale anului 2004 care aveau termen de
platã 2004) 30 aprilie 2005
2. Plata contravalorii materialelor sanitare livrate în anul
curent se efectueazã la termen de 60 de zile de la data
recepţiei.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────




ANEXA 2


────────
la metodologie
────────────────

Denumirea unitãţii sanitare
cu paturi ........................

SITUAŢIA LUNARĂ
a plãţilor restante cãtre furnizorii de medicamente
şi materiale sanitare





┌─────┬───────────────────────┬─────────────┬──────────────────┬──────────────┐
│Nr. │Denumirea furnizorilor │Suma plãtitã │ Data efectuãrii │ Termenul │
│crt. │ │ (mii lei) │ plãţii │ din grafic │
├─────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────┤
│ A. │Medicamente │ │ │ │
├─────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────┤
│ 1. │Furnizorul X │ │ │ │
├─────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────┤
│ 2. │Furnizorul X │ │ │ │
├─────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────┤
│ ... │............ │ │ │ │
├─────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────┤
│TOTAL│X │ │ X │ X │
├─────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────┤
│ B │Materiale sanitare │ │ │ │
├─────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────┤
│ 1. │Furnizorul Z │ │ │ │
├─────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────┤
│ 2. │Furnizorul V │ │ │ │
├─────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────┤
│ ... │.............. │ │ │ │
├─────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────┤
│TOTAL│X │ │ X │ X │
└─────┴───────────────────────┴─────────────┴──────────────────┴──────────────┘

Director general, Contabil-şef,




ANEXA 3


────────
la metodologie
────────────────

Direcţia de sãnãtate publicã
................................

SITUAŢIA CENTRALIZATĂ
a plãţilor restante efectuate de unitãţile sanitare
cu paturi în luna .....................





┌─────┬────────────────────────────┬───────────────────────┬────────────────
│Nr. │Denumirea unitãţii sanitare │Plãţi efectuate pentru │
│crt. │ cu paturi ├───────────┬───────────┤
│ │ │Medicamente│ Materiale │ Termenul din
│ │ │ (mii lei) │ sanitare │ grafic*)
│ │ │ │ (mii lei) │
├─────┼────────────────────────────┼───────────┼───────────┼────────────────┤
│ 1. │Spital X │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────┼───────────┼───────────┼────────────────┤
│ 2. │Spital Y │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────┼───────────┼───────────┼────────────────┤
│ 3. │Spital Z │ │ │ │
├─────┴────────────────────────────┼───────────┼───────────┼────────────────┤
│TOTAL X │ │ │ │
└──────────────────────────────────┴───────────┴───────────┴────────────────┘

Director general, Contabil-şef,
_________
*) Se va menţiona pentru fiecare unitate sanitarã cu paturi
pentru ce termen din grafic a fost efectuatã plata.


________________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016