Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   METODOLOGIA din 12 martie 2019  de acreditare a persoanelor juridice şi a persoanelor fizice autorizate în vederea organizării taberelor studenţeşti şi a proiectelor/taberelor proprii ale Ministerului Tineretului şi Sportului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 METODOLOGIA din 12 martie 2019 de acreditare a persoanelor juridice şi a persoanelor fizice autorizate în vederea organizării taberelor studenţeşti şi a proiectelor/taberelor proprii ale Ministerului Tineretului şi Sportului

EMITENT: Ministerul Tineretului şi Sportului
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 221 bis din 21 martie 2019
──────────
        Aprobată prin Ordinul nr. 461 din 12 martie 2019, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 221 din 21 martie 2019
──────────
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    (1) Ministerul Tineretului şi Sportului, denumit în continuare MTS, acreditează în vederea organizării taberelor studenţeşti şi a proiectelor/taberelor proprii, persoane juridice/persoane fizice autorizate, române sau străine, cu filiale sau sucursale în România, care au ca obiect de activitate administrarea unităţilor de cazare şi alimentaţie publică, sunt clarificate în acest sens şi deţin/au în administrare unităţi de cazare şi alimentaţie publică.
    (2) Pe perioada acreditării nu este permisă subînchirierea structurilor acreditate sau încheierea unor alte acorduri sau contracte cu terţii, în ceea ce priveşte administrarea locaţiilor.

    ART. 2
    (1) În vederea acreditării se constituie comisia de acreditare.
    (2) În vederea soluţionării contestaţiilor se constituie comisia în acest sens.
    (3) Comisia de acreditare şi comisia de soluţionare a contestaţiilor se constituie numai din angajaţi ai Direcţiei Activităţi pentru Studenţi şi Tabere, denumită în continuare DAST, prin ordin al ministrului tineretului şi sportului.
    (4) În cazuri excepţionale, la propunerea DAST, cu avizul Secretarului de Stat cu atribuţii în domeniul tineretului, prin ordin al ministrului tineretului şi sportului se pot delega atribuţiile referitoare la acreditarea persoanelor juridice şi a persoanelor fizice autorizate, unor angajaţi ai direcţiilor judeţene pentru sport şi tineret/Direcţiei pentru Sport şi Tineret a Municipiului Bucureşti, denumite în continuare DJST/DSTMB, după caz.

    ART. 3
    (1) Procedura de acreditare se organizează o singură dată pe an şi se realizează în 2 (două) etape, după cum urmează:
    a) Depunerea şi verificarea dosarelor în vederea acreditării;
    b) Verificarea faptică a structurilor de cazare şi masă în vederea acreditării.

    (2) Perioada de desfăşurare a procedurii de acreditare va fi anunţată pe site-ul MTS.

    CAP. II
    Depunerea şi verificarea dosarelor în vederea acreditării
    ART. 4
    (1) Persoanele juridice/persoanele fizice autorizate, române sau străine cu filiale sau sucursale în România, vor depune dosarele de acreditare la Registratura MTS din Strada Vasile Conta, nr. 16, parter, sector 2, Bucureşti.
    (2) Dosarele de acreditare depuse trebuie să conţină următoarele documente, certificate conform cu originalul:
    a) cerere de acreditare - formular tip - (Anexa nr. 1);
    b) copie de pe contractul încheiat cu o persoană juridică sau persoană fizică autorizată care deţine unitatea de alimentaţie publică, prin care se asigură servirea mesei pe toată perioada acreditării (în cazul în care solicitantul nu deţine unitate proprie de servire a mesei);
    c) copie de pe Autorizaţia de la Direcţia de Sănătate Publică, valabilă la data solicitării acreditării (operatorul economic are obligaţia de a reînnoi autorizaţia, în cazul în care aceasta expiră în perioada de colaborare cu MTS);
    d) copie de pe Autorizaţia de Funcţionare emisă de Primărie, valabilă la data solicitării acreditării (operatorul economic are obligaţia de a reînnoi autorizaţia, în cazul în care aceasta expiră în perioada de colaborare cu MTS);
    e) copie de pe Autorizaţia Sanitar Veterinară eliberată conform legislaţiei specifice în vigoare, de către Direcţia Sanitar Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor Judeţeană, valabilă la data solicitării acreditării (operatorul economic are obligaţia de a reînnoi autorizaţia, în cazul în care aceasta expiră în perioada de colaborare cu MTS);
    f) copie de pe Certificatul de clasificare a structurilor de primire turistică cu funcţiuni de cazare, emis de Ministerul Turismului, inclusiv anexele: "fişa privind încadrarea nominală a spaţiilor de cazare pe categorii din unitate";
    g) copie de pe Certificatul de clasificare a spaţiilor de alimentaţie publică emis de Ministerul Turismului, inclusiv anexele: "fişa privind clasificarea unităţii de alimentaţie";
    h) copie de pe aviz/negaţie ISU, eliberată conform legislaţiei în vigoare, valabilă la data solicitării acreditării;
    i) oferta de preţ pentru vacanţa de vară pe zi/persoană şi programul proiectului/taberei pentru grupurile de copii,tineri şi studenţi;
    j) certificat de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, valabil, în original;
    k) certificat de atestare fiscală privind impozitele, taxele locale şi alte venituri la bugetul local, valabil, în original;
    l) dovada instruirii angajaţilor în domeniul noţiunilor fundamentale de igienă conform prevederilor Ordinului ministrului sănătăţii nr. 1.225/2003, cu modificările şi completările ulterioare.
    m) declaraţie pe proprie răspundere, conform Anexei nr. 2;
    n) acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Anexei nr. 5.
    o) certificat constatator extins emis de Registrul Comerţului


    ART. 5
    (1) Existenţa şi valabilitatea documentelor din dosarul de acreditare vor fi verificate în cadrul comisiei constituită prin ordin al ministrului tineretului şi sportului;
    (2) În cazul în care se constată absenţa unor documente specificate la art. 4, lit. b) - n), persoanele juridice/persoanele fizice autorizate vor avea posibilitatea să le depună la dosar în perioada de completări (persoanele juridice/persoanele fizice autorizate vor trebui să facă dovada depunerii actelor în vederea obţinerii documentelor solicitate, ulterior aceştia prezentând documentul lipsă comisiei de verificare faptică);
    (3) Toate documentele trebuie să fie valabile la momentul acordării Certificatului de acreditare de către MTS;
    (4) Comisia de verificare a dosarelor poate solicita pe parcursul perioadei de verificare, informaţii şi documente suplimentare, neprezentarea acestora conducând la neacordarea acreditării (ex: ultima notă de control/notă de inspecţie/proces-verbal de constatare eliberat de direcţia sanitar veterinară etc.);
    (5) Absenţa unuia dintre documentele specificate la art. 4, lit. b) - n), la finalul perioadei de evaluare faptică a structurilor de cazare şi masă în vederea acreditării, conduce la respingerea dosarului.
    (6) Persoanele juridice /persoanele fizice autorizate pot participa la procedura de acreditare, numai în situaţia în care în ultimii doi ani nu au avut activitatea suspendată.

    CAP. III
    Verificarea faptică a structurilor de cazare şi masă în vederea acreditării
    ART. 6
    (1) Comisia de acreditare constituită prin ordin al ministrului tineretului şi sportului va proceda la verificarea faptică a structurilor de primire turistice în vederea acreditării. Verificarea se va face la faţa locului, având în vedere următoarele elemente:
    a) starea generală a construcţiei (starea fizică a clădirii, tipul de încălzire);
    b) starea spaţiilor de cazare;
    c) starea cazarmamentului moale;
    d) starea grupurilor sanitare proprii;
    e) starea mobilierului;
    f) starea unităţii de preparare a mesei;
    g) starea unităţii de servire a mesei;
    h) facilităţi, servicii şi animaţie oferite (club de vacanţă, teren de a agrement, animatori de vacanţă etc.).

    (2) La momentul verificării faptice structurile de primire turistice trebuie să fie pregătite pentru evaluare.
    (3) Numărul locurilor în cameră trebuie să corespundă cu "fişa privind încadrarea nominală a spaţiilor de cazare pe categorii din unitate", anexă la Certificatul de Clasificare;
    (4) Cazarea copiilor, tinerilor şi studenţilor se va face în unităţi clasificate conform legislaţiei şi standardelor naţionale, acceptându-se unităţi de cazare clasificate cu cel puţin categoria 2 stele sau 3 margarete. Nu se admite cazarea într-o cameră a unui număr mai mare de beneficiari decât numărul de locuri pentru care aceasta a fost clasificată, şi anume nu mai mult de 2 locuri;
    (5) Pentru cazarea copiilor, tinerilor, studenţilor se cer a fi respectate condiţiile prevăzute de Hotărârea Guvernului nr. 237/2001 pentru aprobarea "Normelor cu privire la accesul, evidenţa şi protecţia turiştilor în structuri de primire turistice", republicată în 2008;
    (6) În vederea obţinerii acreditării, persoanele juridice/persoanele fizice autorizate trebuie să îndeplinească, cumulativ, următoarele condiţii minime:
    a) Asigurarea unui număr de maximum 2 copii/tineri/studenţi în cameră şi a unei dotări minime a camerei: 2 paturi, dulap, terasă, scaune, cuier, televizor, aer condiţionat, respectarea unei temperaturi ambientale de minimum de 21 grade C în sezonul rece şi de maximum 25 grade C, în sezonul cald (în cererea de acreditare se va prezenta structura de primire turistică cu numărul de camere şi numărul locurilor în cameră, inclusiv numărul fiecărei camere), în conformitate cu "fişa privind încadrarea nominală a spaţiilor de cazare pe categorii din unitate", anexă la Certificatul de Clasificare emis de Ministerul Turismului;
    b) Fiecare cameră să dispună de grup sanitar propriu;
    c) Asigurarea spaţiilor de cazare împotriva furturilor;
    d) Instalaţiile sanitare şi electrice în stare perfectă de funcţionare;
    e) Asigurarea curăţeniei în camere şi dezinfectarea zilnică a grupurilor sanitare;
    f) Schimbarea lenjeriei şi a prosoapelor la începutul fiecărei serii de tabără;
    g) Asigurarea apei calde şi reci pe tot parcursul seriei.

    (7) În vederea obţinerii acreditării, unităţile de servire a mesei trebuie să îndeplinească , cumulativ, următoarele condiţii minime:
    a) spaţiul destinat servirii mesei va avea o capacitate de cel puţin jumătate din capacitatea de cazare, fiind în conformitate cu "fişa de clasificare a unităţii de alimentaţie";
    b) spaţiul destinat servirii mesei, va fi situat la o distanţă de maximum 300 m de spaţiul de cazare;
    c) copii, tineri şi studenţii participanţi în tabără vor beneficia de toate serviciile la fel ca şi ceilalţi turişti în ceea ce priveşte atât locul de servire a mesei, indiferent de modalitatea de plată (bonuri valorice sau plata în numerar), cât şi de alte eventuale variante de meniu decât cea prezentată oficial, cu încadrarea în 40 lei/pers/zi/3 mese;
    d) oferta de meniu prezentată, va conţine obligatoriu următoarele feluri de mâncare în mai multe variante: gustări calde, supe, ciorbe, mâncăruri gătite, preparate din carne, garnituri, salate, deserturi, răcoritoare, apa plată/minerală;
    e) la fiecare masă (mic dejun, dejun, cină) se vor asigura minimum 50% din sortimentele fiecărui fel de mâncare (în sensul mai sus amintit), specific mesei respective ( dar nu mai puţin de 3 variante de meniu complet);
    f) asigurarea locurilor în sala de mese astfel încât timpul de aşteptare pentru ocuparea unui loc la masă să fie redus, maximum 10 minute;
    g) timpul maxim de servire a mesei este de 30 de minute;
    h) tarifele practicate trebuie să asigure servirea a trei mese pe zi şi să se încadreze în cuantumul sumei de 40 lei. În acest sens vor exista minimum 3 variante de meniuri zilnice care să nu depăşească suma de 40 lei/zi.

    (8) Operatorul economic va prezenta pentru fiecare produs din oferta de meniu, preţurile cu TVA inclus precum şi gramajul fiecărui preparat.

    ART. 7
     În cadrul verificării faptice fiecare membru al comisiei va efectua individual evaluarea conform fişei de evaluare (Anexa nr. 3).

    ART. 8
    Constatările comisiei de acreditare vor fi consemnate într-un proces-verbal, încheiat la faţa locului în prezenţa tuturor membrilor comisiei precum şi a persoanei juridice/persoanei fizice autorizate care solicită acreditarea, sau a reprezentantului acesteia. O copie a procesului verbal mai sus menţionat va fi înmânată persoanei juridice/ persoanei fizice autorizate.

    ART. 9
    Acreditarea se va face în baza mediei aritmetice a punctajelor acordate de către toţi membrii comisiei. Punctajul maxim va fi de 10 (zece) puncte şi punctajul minim va fi de 1 (unu) punct. Acordarea acreditării presupune obţinerea punctajului final de minimum 7 (şapte) puncte.

    ART. 10
        În funcţie de punctajele obţinute, structurile vor fi clasificate în 3 (trei) categorii, după cum urmează:
    a) categoria A - structuri cu media între 9 şi 10;
    b) categoria B - structuri cu media între 8 şi 8,99;
    c) categoria C - structuri cu media între 7 şi 7,99.


    ART. 11
    (1) După verificarea faptică a structurilor de primire turistice, MTS va publica punctajele obţinute, pe site-ul propriu (www.mts.ro);
    (2) Persoanele juridice/persoanele fizice autorizate care au obţinut punctajul necesar privind acreditarea vor fi notificaţi în scris, în vederea prezentării reprezentantului legal sau persoanei împuternicite la sediul MTS pentru semnarea "Protocolului de Colaborare" şi ridicarea "Certificatului de acreditare" (Anexa nr. 4);
    (3) Acreditarea devine valabilă în momentul semnării Protocolului de Colaborare de ambele părţi;

    ART. 12
        Persoanele juridice/persoanele fizice autorizate care nu au obţinut minimum 7 puncte vor putea solicita, în scris MTS , fişa cu nota obţinută în urma verificării faptice.

    ART. 13
        Persoanele juridice/persoanele fizice autorizate, după obţinerea acreditării, pot încheia contracte de prestări servicii cu MTS pentru proiectele/taberele proprii şi cu casele de cultură ale studenţilor/Complexul Cultural Sportiv Studenţesc Tei, denumite în continuare CCS/CCSS Tei, pentru taberele studenţeşti.

    CAP. IV
    Contestaţii
    ART. 14
        Contestaţiile în urma evaluării faptice a structurilor pentru care s-a solicitat acreditarea şi a punctajelor obţinute de acestea, cu privire la neacordarea Certificatului de acreditare, se depun/transmit la registratura MTS din strada Vasile Conta, nr. 16, parter, sector 2, Bucureşti, precum şi la adresa de email dast@mts.ro, în termen de 3 zile lucrătoare de la publicarea rezultatelor pe site-ul MTS.

    ART. 15
        Comisia de contestaţii se va deplasa la structurile care au depus contestaţiile, în termen de 7 zile lucrătoare de la sfârşitul perioadei de depunere a contestaţiilor. În urma constatărilor făcute ca urmare a deplasării la faţa locului, decizia privind acordarea/neacordarea acreditării va fi finală.

    ART. 16
        În urma soluţionării contestaţiei, decizia comisiei de contestaţii va fi transmisă în scris persoanelor juridice/persoanelor fizice autorizate de către DAST,în termen de 3 zile lucrătoare.

    CAP. V
    Suspendarea şi anularea Certificatului de Acreditare
    ART. 17
        Suspendarea/anularea Certificatului de acreditare se poate face doar de către MTS, ca instituţie emitentă a acestuia.

    ART. 18
    (1) În cazul în care se constată nerespectarea legislaţiei în vigoare care stă la baza acordării Certificatului de acreditare sau se constată că nu mai sunt îndeplinite condiţiile care au stat la baza acordării acestuia, acesta se suspendă până la remedierea deficienţelor constatate.
    (2) Pe perioada suspendării, persoanele juridice/persoanele fizice autorizate nu mai pot organiza proiecte/tabere în colaborare cu MTS.

    ART. 19
    (1) Certificatul de acreditare emis de MTS se anulează în cazul în care în urma verificărilor efectuate, se constată:
    a) că grupurilor de copii/tineri/studenţi li s-au oferit servicii de cazare şi masă în alte spaţii decât cele avizate;
    b) că sunt/au fost oferite servicii de cazare şi masă pentru mai multe persoane decât numărul de locuri avizate;
    c) nerespectarea cazării camere conform anexei Certificatului de clasificare prin suplimentarea de paturi sau de locuri.

    (2) În cazul în care Certificatul de acreditare se anulează, Contractele de prestări servicii încheiate cu MTS/CCS/CCSS Tei, devin nule.

    ART. 20
        În cazul în care autorităţile de control ale statului suspendă activitatea persoanelor juridice/persoanelor fizice autorizate acreditate de către MTS, Certificatul de acreditare se suspendă sau se anulează de drept (când situaţia impune acest lucru) până când persoanele juridice/persoanele fizice autorizate fac dovada respectării reglementărilor impuse de autorităţile de control ale statului.

    ART. 21
        În cazul anulării Certificatului de acreditare Protocolul de colaborare devine nul.

    ART. 22
     În cazul în care nu se respectă întocmai prevederile Protocolului de colaborare (Anexa nr. 4), MTS are dreptul de a anula Certificatul de acreditare şi de a rezilia Protocolul de colaborare.

    CAP. VI
    Dispoziţii Finale
    ART. 23
        În urma semnării protocolului de colaborare, DAST va publica pe site-ul MTS oferta, specificându-se preţul, numărul şi structura locurilor de cazare. În conformitate cu acreditarea acordată.

    ART. 24
        În urma publicării ofertei, MTS/CCS/CCSS Tei transmit persoanelor juridice/persoanelor fizice autorizate acreditate, informaţiile referitoare la posibilitatea şi modul de colaborare al acestora cu MTS/CCS/CCSS Tei.

    ART. 25
        Prezenta metodologie va fi disponibilă pe site-ul ministerului şi în format letric , la sediul acestuia.

    ART. 26
       Certificatele de acreditare vor fi valabile 1 an de la data acordării. Certificatele de acreditare îşi încep valabilitatea din momentul în care Protocolul de colaborare este semnat şi ştampilat de ambele părţi.

    ART. 27
        Neridicarea Certificatelor de acreditare şi nesemnarea Protocoalelor de colaborare în termenul prevăzut în notificare, va duce la anularea acreditării.

    ART. 28
    Anexele nr. 1 - 5, fac parte integrantă din prezenta metodologie.

    ANEXA nr. 1





        la metodologie
        CERERE DE ACREDITARE
    Subsemnatul ..................... reprezentant al .............. cu sediul în ....................., solicit acreditarea în vederea colaborării privind desfăşurarea proiectului/taberei
    A. DATE PRIVIND SOCIETATEA COMERCIALĂ

┌──────────────┬──────────┬─────────────┐
│ │Nr. Ord. │ │
│Denumire: │Reg. Com./│CIF: │
│ │an: │ │
├──────────────┼──────────┼─────────────┤
├──────────────┴──────────┴─────────────┤
│Adresă sediului: │
├───────────────────┬─────┬───┬─────┬───┤
│ │Nr. │Bl.│Sc. │Ap.│
├──────────────┬────┴─────┼───┴─────┴───┤
│Localitatea: │Judeţul/ │Codul Poştal:│
│ │Sectorul: │ │
├─────────┬────┼──────────┼─────────────┤
│Telefon: │Fax:│e-mail: │Web: │
├─────────┴────┼──────────┴─────────────┤
│Banca: │Trezoreria: │
├──────────────┼────────────────────────┤
│IBAN: │IBAN: │
├──────────────┴─────────┬────┬────────┬┤
│Numele şi prenumele │ │Telefon:││
│reprezentantului legal: │ │ ││
├────────────────────────┼────┼────────┼┤
│Numele şi prenumele │ │Telefon:││
│persoanei împuternicite:│ │ ││
└────────────────────────┴────┴────────┴┘


    B. DATE PRIVIND UNITATEA DE CAZARE ŞI RESTAURANTUL PENTRU CARE SE SOLICITĂ AVIZAREA

┌────────────────────┬─────────────────┐
│Denumirea unităţii │Categoria de │
│de cazare: │clasificare: │
├────────────────────┴─────────────────┤
│Adresa locaţiei: │
├────────────────────┬─────────────────┤
│Telefon (recepţie): │Persoană de │
│ │contact: │
├────────────────────┼─────────────────┤
│ │ │
├────────────────────┼─────────────────┤
│1. Număr locuri de │1. Număr camere │
│cazare (total): │de cazare │
│2. Număr locuri │(total): │
│solicitate pentru │2. Număr camere │
│acreditare: │solicitate pentru│
│ │acreditare: │
├────────────────────┼─────────────────┤
│Denumirea │Categoria de │
│restaurantului: │clasificare: │
├────────────────────┴─────────────────┤
│Adresa restaurantului: │
├────────────────────┬─────────────────┤
│Telefon: │Persoană de │
│ │contact: │
├────────────────────┼─────────────────┤
│ │3. Denumirea │
│1. Capacitate │persoanei │
│restaurant total nr.│juridice/ │
│locuri: │persoanei fizice │
│2. Capacitate │autorizate care │
│restaurant (nr. │deţine │
│locuri solicitate │restaurantul │
│pentru avizare): │(dacă este │
│ │cazul): │
└────────────────────┴─────────────────┘


    C. OBSERVAŢII PRIVIND UNITATEA DE CAZARE Ş1 RESTAURANTUL

┌───────────────────────┬───────────────────────────────┐
│INFORMAŢII DESPRE │INFORMAŢII DESPRE RESTAURANT │
│SPAŢIILE DE CAZARE │ │
├────────────┬──────────┼───────────────┬───────────────┤
│ │Anul │ │ │
│Anul │ultimei │Anul │Anul ultimei │
│construcţiei│renovări │construcţiei │renovări │
│spaţiilor de│a │restaurantului:│a │
│cazare: │spaţiilor │ │restaurantului:│
│ │de cazare:│ │ │
├────────────┴──────────┼───────────────┴───────────────┤
│Număr de camere cu 2 │Număr locuri: │
│paturi: │ │
├────────────┬──────────┼───────────────┬───────────────┤
│Cu aer │Cu │ │Locuri │
│condiţionat:│televizor:│Bar/Terasă/Club│destinate │
│ │ │ │servirii mesei:│
├────────────┴──────────┴───────────────┴───────────────┤
│Menţiuni privind suspendarea activităţilor de cazare şi│
│masă în ultimii 2 ani │
│(se va preciza perioada, motivaţia precum şi │
│autorităţile care au aplicat măsurile de suspendare) │
├───────────────────────────────────────────────────────┤
│FACILITAŢI │
├────────────┬──────────┬───────────────┬───────────────┤
│Teren de │da/nu │Activităţi │da/nu │
│sport │ │outdoor │ │
├────────────┼──────────┼───────────────┼───────────────┤
│Acces │da/nu │Sală conferinţă│da/nu │
│internet │ │ │ │
└────────────┴──────────┴───────────────┴───────────────┘


        Semnătura/ştampila:.................
        Data ....../..../2019

    ANEXA nr. 2





        la metodologie
        DECLARAŢIE PE PROPRIE RĂSPUNDERE
        Subsemnatul ............, reprezentant al .............., posesor al CI seria ...., nr. ......., declar pe proprie răspundere că având în vedere prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul Penal, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la falsul în declaraţii, atât informaţiile prezentate în cererea de acreditare cât şi documentele anexate sunt conforme cu realitatea.
        Semnătura/ştampila: ...............
    Data ...../...../2019

    ANEXA nr. 3





        la metodologie
        FIŞA DE EVALUARE
    Persoana juridică/persoana fizică autorizată: .............
        Denumirea structurii: ......................
        Punctaj FINAL: [ ]
        Criterii de evaluare:
    1. Starea generală a construcţiei:
    a) starea fizică a clădirii:
    - foarte bună - 10 puncte [ ]
    – bună - 8 puncte [ ]
    – satisfăcătoare - 6 puncte [ ]
    – nesatisfăcătoare - 4 puncte [ ]
        Punctaj: .......

    b) Tipul de încălzire:
    - centrală - 10 puncte [ ]
    – sobe de teracotă - 5 puncte [ ]
    – fără încălzire - 2 puncte [ ]
        Punctaj: ......

        La acordarea punctajului se va ţine cont şi de tipul de încălzire (centrale sau cu sobe de teracotă) - excepţie de la acest criteriu fac spaţiile de cazare de pe litoral, acestea fiind prin natura lor destinaţii sezoniere, la care li se acordă 10 p.

    2. Starea spaţiilor de cazare:
    a) Suprafaţa camerelor:
    - 1-2 paturi - 15 - 18 mp - 10 puncte [ ]
    – 1-2 paturi - > 15 - 18 mp - 5 puncte [ ]
        Punctaj: ....

    b) Starea fizică a spaţiului de cazare (pereţi interiori, tavane, uşi, ferestre, podea):
    - foarte bună - 10 puncte [ ]
    – bună - 8 puncte [ ]
    – satisfăcătoare - 6 puncte [ ]
    – nesatisfăcătoare - 4 puncte [ ]
        Punctaj: ....

    c) Dotări obligatorii:
    - TV [ ]
    – aer condiţionat [ ]
    – existenţa unei truse medicale în incinta locaţiei [ ]

        Alte dotări: .....................................

    3. Starea grupurilor sanitare proprii:
    - noi - 10 puncte [ ]
    – întreţinute - 7 puncte [ ]
    – nerenovate - 4 puncte [ ]
        Punctaj: ....

    4. Starea cazarmamentului moale:
        (saltele, mochetă, lenjerie, perdele, prosoape):
    - noi - 10 puncte [ ]
    – întreţinute - 6 puncte [ ]
    – vechi - 2 puncte [ ]

        Punctaj: ....

    5. Starea mobilierului:
    - nou - 10 puncte [ ]
    – recondiţionat - 9 puncte [ ]
    – vechi nedeteriorat - 8 puncte [ ]
    – nou, dar deteriorat - 7 puncte [ ]
    – vechi - 6 puncte [ ]
    – foarte vechi - 2 puncte [ ]
        Punctaj: ....

    6. Starea unităţii de preparare a mesei:
        Bucătărie: da/nu (se acordă câte 1 punct pentru fiecare din următoarele dotări):
    - Circuitul alimentelor [ ]
    – Cuptoare [ ]
    – Lăzi frigorifice [ ]
    – Frigidere [ ]
    – Veselă nedeteriorată [ ]
    – Aragaz/plită [ ]
    – Hotă [ ]
    – Mese de inox [ ]
    – Camere specifice fiecărui tip de aliment [ ]
    – Personal calificat [ ]

        Punctaj: ....

    7. Starea unităţii de servire a mesei:
        Sală de mese: da/nu
    - Capacitatea sălii de mese:
        o peste 50% din locurile de cazare - 4 puncte [ ]
        o sub 50% din locurile de cazare - 2 puncte [ ]

    – Starea spaţiului de servire a mesei:
        o foarte bună - 6 puncte [ ]
        o bună - 4 puncte [ ]
        o satisfăcătoare - 2 puncte [ ]
        o nesatisfăcătoare - 1 punct [ ]

        Punctaj: ....


    8. Facilităţi, servicii şi animaţie/animatori:
        Vor obţine punctaj maxim structurile de primire care au spaţii amenajate de agrement, terenuri de sport multifuncţionale, sală de conferinţe şi activităţi, echipamente pentru diferite jocuri (masă de ping-pong, biliard, masă de fussball).
    - Teren de sport multifuncţional 2 puncte [ ]
    – Sală de conferinţe şi activităţi 2 puncte [ ]
    – Echipamente pentru diferite jocuri 1 punct [ ]
    – Acces internet 2 puncte [ ]
    – Piscină 2 puncte [ ]
    – Foişor 1 punct [ ]

        Punctaj: ....


        Membrii comisiei pot acorda puncte de la 1 la 10. Punctajul final se calculează efectuând media aritmetică a tuturor notelor. Punctajul final obligatoriu pentru acordarea acreditării este de minimum 7 puncte.
        Membrii Comisiei:
        1.
        2.
        3.


    ANEXA nr. 4





        la metodologie
        PROTOCOL DE COLABORARE
    I. PĂRŢILE
        Ministerul Tineretului şi Sportului, cu sediul în strada Strada Vasile Conta, nr. 16, sector 2, Bucureşti, reprezentat de domnul ..............., în calitate de .................. .
        şi
        Societatea Comercială cu sediul în ........................... reprezentată prin ................ în calitate de ADMINISTRATOR
        convin următoarele:

    II. OBIECTUL
        Părţile vor colabora pentru organizarea de proiecte/tabere pentru copii/tineri/studenţi, pe perioada acreditată, în cadrul: ...................... din localitatea ............... .

    III. DURATA: de la ..../.../ 2019 până la ..../.../ 2019.
    IV. OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR:
    A. Ministerul Tineretului şi Sportului are obligaţia:
    a) de a posta pe site-ul propriu oferta persoanelor juridice/persoanelor fizice autorizate acreditate, cuprinzând denumirea societăţilor, a unităţilor de cazare, numărul şi structura locurilor de cazare, tarifele şi datele de contact;
    b) de a verifica şi monitoriza modul de desfăşurare a obligaţiilor contractuale în cazul semnării unor contracte cu Ministerul Tineretului şi Sportului, casele de cultură ale studenţilor şi cu Complexul Cultural Sportiv Studenţesc Tei, pentru organizarea de proiecte/tabere pentru copii, tineri şi studenţi, după caz;
    c) de a media neînţelegerile dintre persoanele juridice/persoanele fizice automate acreditate şi unităţile din subordinea Ministerului Tineretului şi Sportului.

    B. Persoanele juridice/persoanele fizice autorizate acreditate au obligaţia:
    a) de a desfăşura activităţi în concordanţă cu obiectul de activitate;
    b) de a avea toate avizele pentru funcţionare vizate la zi;
    c) de a-şi reînnoi avizele care îşi pierd valabilitatea în timpul desfăşurării prezentului protocol şi să transmită Ministerului Tineretului şi Sportului noile avize valabile;
    d) de a respecta condiţiile de cazare specificate în certificatul de clasificare;
    e) de a presta servicii în conformitate cu contractul semnat cu unităţile din subordinea Ministerului Tineretului şi Sportului;
    f) de a informa Ministerul Tineretului şi Sportului, periodic sau la solicitare, în legătură cu grupurile pe care le-a primit;
    g) de a afişa la recepţie tarifele stabilite pentru proiectele/taberele pentru copii/tineri/studenţi;
    h) de a asigura în permanenţă apă caldă şi rece la grupurile sanitare;
    i) de a asigura în spaţiile de cazare, de servire şi în cele comune, o temperatura minimă de 21 grade C în sezonul rece şi de maximum 25 grade C, în sezonul cald;
    j) de a expune la loc vizibil, în exteriorul clădirii: denumirea, tipul şi însemnele privind categoria de clasificare a structurii de primire turistice;
    k) de a expune la loc vizibil cele 3 meniuri zilnice;
    l) de a permite verificarea condiţiilor de desfăşurare a proiectului/taberei oricând pe perioada valabilităţii acreditării.


    V. ALTE CLAUZE
    a) În cazul în care nu se respectă condiţiile pentru care s-a obţinut acreditarea sau se retrage unul dintre avizele de funcţionare, acreditarea Ministerului Tineretului şi Sportului este nulă de drept;
    b) În cazul în care nu se respectă prevederile pct. IV lit. b) şi c) din prezentul protocol, acreditarea Ministerului Tineretului şi Sportului se suspendă până la transmiterea noilor avize valabile către Direcţia Activităţi pentru Studenţi şi Tabere;
    c) Contractele încheiate între persoanele juridice/persoanele fizice autorizate acreditate şi unităţile din subordinea Ministerului Tineretului şi Sportului sunt contracte ferme.

    VI. ÎNCETAREA PROTOCOLULUI
        Prezentul protocol încetează:
    a) prin ajungerea la termen;
    b) de comun acord între părţi cu menţionarea în scris a datei încetării prezentului protocol;
    c) în cazul nerespectării obligaţiilor asumate prin prezentul protocol de către una dintre părţi.


    VII. CLAUZE FINALE
        Prezentul protocol a fost încheiat în 2 exemplare astăzi ..../.../ 2019, unul pentru Ministerul Tineretului şi Sportului şi altul pentru persoana juridică/persoana fizică acreditată.


┌──────────────────┬───────────────────┐
│Semnătura şi │Semnătura şi │
│ştampila │ştampila │
│Data: │Data: │
└──────────────────┴───────────────────┘


    ANEXA nr. 5





        la metodologie
        DECLARAŢIE DE CONSIMŢĂMÂNT PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
    Subsemnatul/ Subsemnata .........., domiciliat/ă în .........., telefon .........., născut/ă .........., la data de .........., în localitatea .........., buletin de identitate/CI seria ... nr. ......., emis la data de ......., de către .........., e-mail .........., telefon .......... .
        Declar prin prezenta că sunt de acord cu utilizarea şi prelucrarea datelor mele cu caracter personal în cadrul .........., de către ........... .
        Datele colectate sunt necesare pentru completarea documentelor în vederea .......... .
        Am fost informat/ă despre drepturile pe care le am în calitate de persoană vizată de prelucrarea datelor cu caracter personal - dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziţie, dreptul la rectificare, dreptul la ştergerea datelor, dreptul la restricţionarea prelucrării, dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automată, dreptul de a retrage consimţământul.
        Mi s-a adus la cunoştinţă despre faptul că refuzul meu de a furniza datele cu caracter personal necesare şi solicitate de către .......... determină imposibilitatea participării în cadrul .......... .
        Dacă datele cu caracter personal furnizate sunt incorecte sau vor suferi modificări (schimbare domiciliu, statut civil etc.) mă oblig să informez în scris, în timp util.
        Consimţământul în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal, precum şi furnizarea datelor menţionate mai jos, sunt voluntare.
        .......... vă asigură că este responsabilitatea sa de a păstra în siguranţă datele dvs. personale, pe care le-aţi pus la dispoziţie.
        Acest consimţământ poate fi revocat în orice moment, cu efect ulterior printr-o notificare gratuită de către .......... . Notificarea de revocare a consimţământului poate fi realizată prin e-mail sau la sediul .......... .
        Vă rugăm să aveţi în vedere faptul că revocarea consimţământului nu afectează legalitatea utilizării datelor înainte de retragerea consimţământului (notificarea nu are impact retroactiv). În cazul în care consimţământul nu este acordat sau a fost revocat, datele personale nu vor fi utilizate în scopul de mai sus.
        În cazul în care aveţi întrebări legate de această declaraţie de consimţământ sau de protecţia datelor, vă rugăm să contactaţi .......... .
        Data:
        Semnătura,
    ***) Această declaraţie pentru consimţământul persoanei ale căror date sunt prelucrate este un model orientativ.
        Prevederile RE 679/2016 prevăd ca în declaraţie să fie specificat foarte clar scopul pentru care datele solicitantului sunt colectate, prelucrate şi păstrate.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016